Heaven-Break (vedr. Holocaust) - Zelenskyj om russisk stormløb på jøder: De har forurenet deres eget territorium med had og nedværdigelse -

Heaven-Break (vedr. Holocaust)

Was:
Zelenskyj om russisk stormløb på jøder: De har forurenet
deres eget territorium med had og nedværdigelse

File 25.751 ...
Holocaust
https://sites.google.com/view/kall-holocaust/files/25-xxx/25-7xx/25-751

[
ET-Break
Was:
*Evakuering* af civilbefolkningen i Gaza

See file 25.750 (when it is online)

Evacuation (Evakuering)
https://sites.google.com/view/kall-evacuation/files/25-xxx/25-7xx/25-750
The Escape from hell (Flugten fra helvede)
https://sites.google.com/view/the-escape-from-hell/files/25-xxx/25-7xx/25-750
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/view/hacker-attack/files/25-xxx/25-7xx/25-750

(Hovedmistænkte er FORTSAT *galningen* i Kreml and his men)
]

"Other" news:

Israels militær: Det her slutter med et fuldstændigt afviklet
Hamas

... (BREAKING Heaven-News on) ...

Subject: COULD the Egyptian and Jordanian military lend a
helping hand? - News 2023-10-30
Date: Mon, 30 Oct 2023 09:05:13 +0100
25745 <653f63ba$0$717$1472...@news.sunsite.dk>
Mideast Peace Process, Oslo Accords (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-745
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/GKS0UfTkrQk/m/MGSTG9sPAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_

Verden kalder på våbenhvile - men for Israel er to ting
afgørende, mener eksperter
I går kl. 22:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/verden-kalder-paa-vaabenhvile-men-israel-er-ting-afgoerende-mener-eksperter

Ved tidligere krige mellem Israel og Hamas har
verdenssamfundets pres haft betydning for våbenhviler,
forklarer militærhistoriker.

Kommentar:

(Se evt. file 25.750, når/hvis denne kommer online)

-

Amjad skal stå i kø i seks timer, hvis hans familie i Gaza
skal brødfødes
55 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/amjad-skal-staa-i-koe-i-seks-timer-hvis-hans-familie-i-gaza-skal-broedfoedes

Amjad Al Shawwa er flygtet fra det nordlige Gaza mod syd
sammen med sin familie. Hverdagen består dog stadig af
konstant fare og frygt.

-

Folketingsmedlem har fået over 400 henvendelser fra danske
jøder – kalder det "fuldstændig forfærdeligt"
I går kl. 22.46
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-10-30-folketingsmedlem-har-faaet-over-400-henvendelser-fra-danske-joeder-kalder-det-fuldstaendig-forfaerdeligt

-

Israelsk diplomat bærer gul stjerne i FN's Sikkerhedsråd
I dag kl. 05.20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-31-israelsk-diplomat-baerer-gul-stjerne-i-fns-sikkerhedsraad

Gilad Erdan bærer mandag en gul stjerne, som reference til
den, jøder blev tvunget til at bære af nazister.

-

DR S122 tir 31 okt 09:35:25
31.oktober dr.dk/nyheder 09:32

MUSEUMSDIREKTØR LANGER UD

2023-10-31 kl 09.33
1 min. siden
Museumsdirektør langer ud efter Israels FN-ambassadør for at
bære jødestjerne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/museumsdirektoer-langer-ud-efter-israels-fn-ambassadoer-baere-joedestjerne

Kommentar:

(Time now CET 09:50, GMT 08:50, New computer-system)

Ævl!

Netop fordi jøderne blev gasset under 2. Verdenskrig og
dermed forsøg *udryddet*, har de lov til at påberåbe denne
ret at bære det tegn som et udtryk for *antisemitisme*
(MODSAT alle andre racer, der jo - Gudskelov - IKKE har været
udsat for dette *dæmoniske* som TOTAL udslettelse jo er)!

Hmm ...

Denne *hetz* mod jøder er - for øvrigt - et *Endetidstegn*!

Skal vi tale *galskab*, da kan man sige, at alle vi andre
FØRST har ret til at bære dette symbol, når OGSÅ *vi* er
blevet forsøgt TOTAL udslettet.

Men ...

Bed din Gud om, at det ikke sker, for udslettelse er IKKE
sjovt! Man må faktist tage hatten af for alle dem, der er
kommet igennem dette ubærlige, fordi man jo er i højrisiko
for bl.a. at miste sin tillid til Gud.

HVOR var du, Gud, da alt dette onde fandt sted?

HVORFOR kom du ikke mig (og dem, som jeg holder af) til
undsætning?

HVORFOR er Du tilsyneladende så ligegladm, Gud?...

At overleve dette helvede, må vi andre tage hatten af for.

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:

CET 10:46
- "Jeg så det onde"

47
- "komme."

CET 10:57

And (What more)?

58
- "Mine børn."

Means:
Jeg så det komme, Mine børn
=>
... (new break on) ...

59
- "fra dybet."

Means:
Jeg så det komme, Mine børn, fra dybet."
=>
I saw it coming, My children
I saw it coming, My children, from the deep

CET 11:00
- "Jeg"

00
- "græd"

00
- "over"

00
- "det onde,"

01
- "der fandt sted"

01
- "på Jorden."

Means:
Jeg græd over det onde, der fandt sted på Jorden
=>
I wept over the evil that took place on Earth

01
- "Jeg så"

Means:
Jeg så
=>
I saw

03
- "at det måtte ske"

Means:
Jeg så at det måtte ske
=>
I saw that it had to happen

Nå!

HVORFOR ?
(Why ?)

04
- "Fordi"

04
- "Jeg er"

05
- "Skaberen"

05
- "af"

05
- "både det gode"

05
- "og det onde."

Means
Fordi jeg-er Skaberen af både det gode og det onde.
=>
Because I-am the Creator of both good and evil.

06
- "Kik ud i Universet"
(Look out into the Universe)

09
- "Hvad ser I?"
("What do you see?)

09
- "Verdener går under"
(Worlds are ending)
(Worlds being destroyed)

[
Kommentar:

Her tænkes der sikkert på Supernovaeksplosioner, der
*udsletter* omgivelserne; måske også planeter med biologisk
liv!

Comment:

Here, one probably thinks of Supernova explosions that
*wipe out* the surroundings; maybe even planets with
biological life!

]

09
- "Dette har Jeg skabt."
(This I have created)

12
- "Evil"
(Onde)

12
- "and good ... things."
(og gode ting)

15
- "Sådan er Mit værk,"
(Such is My work)

15
- "Men ... "
(But ...)

15
- "Hvad angår dig ... jer,"

15
- "havde Jeg andre planer:"
But as for you I had other plans:

18
- "Jeg ville"

18
- "så gerne"

18
- "have"

18
- "at du frivilligt"

19
- "tjente"

19
- "det gode"

19
- "fremfor det onde!"

19
- "Sådan var Min plan"

19
- "fra begyndelsen."

19
- "Jeg har givet dig"

20
- "en fri vilje"

20
- "så du kan lystre"

20
- "hvem du vil."

20
- "Men"

20
- "I ville ikke"

21
- "gøre det gode."

21
- "I jeres indre"

21
- "bor der en djævel,"

21
- "der KONSTANT"

21
- "er i oprør"

22
- "og vil sit eget"

22
- "fremfor det,"

22
- "der er til alles fælles gavn."

23
- "Dette onde"

23
- "i dit indre"

23
- "må du lære"

23
- "at bekæmpe,"

23
- "HVIS du vil"

23
- "med Mig,"

23
- "HERREN, din Gud!"

23
- "Sådan har jeg skabt dig!"

24
- "Jeg TVINGER dig ikke med!"

24
- "Du har en fri vilje til at lyste enten djævelen,"

25
- "der har taget bolig i dit hjerte"

25
- "eller Mig!"

25
- "Det får *konsekvenser*, dit valg!"

25
- "Vælg i dag"

25
- "det gode, fremfor det onde!"

11:26

Amen!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 23:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691549
Mette Koue
IDF: Det er hele verdens forpligtelse at få befriet gidslerne

i dag kl. 00:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691607
Jakob Høstrup
Embedsfolk og jødiske ledere har drøftet antisemitisme på
amerikanske universiteter

i dag kl. 00:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691621
Mette Koue
FN-agentur: Situationen for civile i Gaza er katastrofal

i dag kl. 01:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691640
Mette Koue
Unicef: 430 døde og sårede børn om dagen i Gaza

i dag kl. 01:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691641
Jakob Høstrup
Israel rammer mål i Libanon

i dag kl. 02:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691644
Jakob Høstrup
Møde mellem USA og Saudi-Arabien om situationen i Gaza

i dag kl. 03:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691659
Jakob Høstrup
Palæstinensisk Røde Halvmåne: Tung beskydning ved hospital

i dag kl. 03:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691668
Jakob Høstrup
Japan sanktionerer virksomhed med forbindelse til Hamas

i dag kl. 03:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691669
Jakob Høstrup
Israelsk myndighed: Flere lastbiler med nødhjælp kom til
Gaza mandag

i dag kl. 04:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691706
Jakob Høstrup
Tyrkiet: Vi fordømmer angreb på hospital i Gaza

i dag kl. 05:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691773
Jakob Høstrup
Eksplosioner i Gaza: Det er sket mens du sov

i dag kl. 05:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691837
Sean Coogan
Video: Palæstinensere sover uden for hospital, mens
eksplosioner runger ud i natten

i dag kl. 06:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691882
Sean Coogan
Israelsk diplomat bar gul stjerne i FN's Sikkerhedsråd

i dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691915
Sean Coogan
Snesevis meldes dræbt i Gaza i løbet af natten

i dag kl. 06:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691952
Sean Coogan
Israels militær: Vi angriber alle dele af Gaza

i dag kl. 06:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6691986
Sean Coogan
FN-chef: Knap 70 procent af de dræbte i Gaza er kvinder og
børn

i dag kl. 07:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692023
Sean Coogan
Israels militær: Vi udvider vores aktivitet i Gaza

i dag kl. 07:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692084
Sean Coogan
Israels militær: Det her slutter med et fuldstændigt afviklet
Hamas

i dag kl. 08:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692142
Sean Coogan
Israel ødelægger Hamas-leders hjem på Vestbredden

i dag kl. 08:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692216
Sean Coogan
Korrespondent: Vi kan høre de nærmest konstante
bombardementer af Gazastriben

i dag kl. 08:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692274
Sean Coogan
Israel: Vi har dræbt leder af Hamas-bataljon

i dag kl. 09:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692335
Sean Coogan
Museumsdirektør langer ud efter Israels FN-ambassadør

i dag kl. 09:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692345
Sean Coogan
FN og humanitære organisationer slår alarm om situationen i
Gaza

i dag kl. 08:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692191
Sean Coogan og Mette Koue
FN-chef: Bombardementer udraderer hele kvarterer, og kirurger
opererer uden bedøvelse

i dag kl. 09:34 (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692412
Sean Coogan
Amjad skal stå i kø i seks timer, hvis hans familie i Gaza skal brødfødes

48 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692455
Sean Coogan
Palæstinensere søger efter overlevende i Rafah

39 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692501
Sean Coogan
Friske billeder viser udbombede bygninger i det nordlige Gaza

32 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692518
Sean Coogan
FN-ansat meldes dræbt sammen med sine otte børn

24 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692566
Sean Coogan
Meldinger om store skudvekslinger i Gaza i nat

9 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692614
Sean Coogan
Bygning meldes ramt af raket i det sydlige Israel

6 sek. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6692683
Sean Coogan
14-årig og 70-årig meldes skudt på Vestbredden

(Time now CET 10.33)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.12
Opd. 10 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-30-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 21.29
Netanyahu afviser at trække sig

Kommentar:

Det er FULDSTÆNDIG *irrelevant* i den aktuelle situation,
hvem der sidder på PM-posten, fordi lige nu er der krig. Og
så må vi bagefter (hvis Verden har overlevet) eventuelt fyrre
de politikere, vi/man ikke længere har tillid til.

Kl. 21.41
USA afviser at ville støtte en våbenhvile

Kl. 22.55
Israel har ikke samme mål som Putin og Hamas, siger USA

Kommentar:

Putin kunne godt tænke sig at sætte Verden i brand, fordi det
kan hjælpe ham mht. angrebskrigen på Ukraine.

Men idioten glemmer bare lige, at når først Verden er sat i
brand, da omkommer vi *alle*; OGSÅ alle russere!

Jo før I russere indser dette, desto før kan vi afværge
*katastrofen* (fx. ved at spærre idioten inde på Den Lukkende)!

Kl. 23.05
Det Hvide Hus tror på "betydelig" mere nødhjælp

New Link ...

... (BREAKING Heaven-News on) ...

Kl. 08.53
Retter kritik mod bærer af jødestjerne

54 min siden (Time now CET 10.40)
En reel våbenhvile har ingen interesse for israelerne, siger
korrespondent

17 min siden (Time now CET 10.40)
Israelsk militær opdaterer gidselstal

... 245 ...

1 min siden (Time now CET 10.40)
Det er der sket - få overblikket her

(Time now CET 10.40)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

27. okt. 2023 kl. 15:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6670337
Anna Danielsen Gille
EU fortsætter militær støtte til Ukraine

__________________________

(Time now CET 10.08)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
Opd. I dag kl. 07.31
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.31
F-16-fly på vej til Rumænien

New Link ...

... (BREAKING Heaven-News on) ...

Kl. 08.21
Zelenskyj om stormløb: - De har forurenet deres eget
territorium med had og nedværdigelse

Kommentar:

Amen!

Kl. 08.46
Stigning i russiske flyselskabers passagertrafik

Kl. 09.03
Massevis af russiske angreb det seneste halve døgn

20 min siden (Time now CET 10.08)
To russiske soldater tilbageholdt – mistænkt for mordet på
ukrainsk familie

(Time now CET 10.08)

2023-10-31 kl 09.33
1 min. siden
Museumsdirektør langer ud efter Israels FN-ambassadør for at
bære jødestjerne

TV2:
2023-10-31 kl 09.56
NemID lukker endeligt – borgere kan søge hjælp
5 sek siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25751