News 2022-04-13, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1389 days to global Nuclearwar+suicide

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

40 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

28 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://dagens-ord-andagt.dk/13-4-andagt-Forspil.8789.0.html

___ quote begin ___

Forspild ikke chancen

Mattæus kap. 25 vers 29:
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.29&version=BPH

For alle, der gør brug af det, de har fået betroet, vil få mere, og de
vil have overflod. Men de, der ikke gør brug af det, de har fået
betroet, vil miste, hvad de fik.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Do not waste the chance

Matthew 25:29, Easy-to-Read Version

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.29&version=ERV

29
Everyone who uses what they have will get more. They will have
much more than they need. But people who do not use what they have
will have everything taken away from them.’

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Не упусти шанс

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.29&version=ERV-RU

От Матфея 25:29, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

29
Да, каждый, кто имеет, получит ещё и будет иметь больше, чем ему
нужно; у того же, у кого ничего нет, будет отнято и то, что имеет.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Не втрачайте шанс

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.29&version=ERV-UK

От Матфея 25:29, Ukrainian New Testament: Easy-to-Read Version

29
Кожному, хто має, додасться ще більше і матиме він надміру, а у
того, в кого нічого не має, відніметься і той дріб’язок, що йому
належить.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 05:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3716844
Jakob Busk Olsen
Godmorgen og velkommen

i dag kl. 06:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3716864
Jakob Busk Olsen
Biden kalder Ruslands handlinger i Ukraine for 'folkedrab'

i dag kl. 07:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3716945
Jakob Busk Olsen
Zelenskyj vil bytte Putin-fælle for krigsfanger

52 min. siden (Time now CET 08.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717014
Jakob Busk Olsen
Polens præsident på vej til Kyiv

18 min. siden (Time now CET 08.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717068
Jakob Busk Olsen
Video: Biden kalder russiske handlinger 'folkedrab'

1 min. siden (Time now CET 08.26)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717098
Jakob Busk Olsen
Satellitfoto viser russisk militæropbygning mod øst

(Time now CET 08.26)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
12. apr. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 01.31
Zelenskij vil bytte prorussisk politiker for krigsfanger

Kl. 02.01
Biden fastholder anklage om russisk folkedrab i Ukraine

Kl. 02.03
Zelenskij roser Biden for at anklage Rusland for folkedrab

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
13. apr. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Mindst 20 journalister er dræbt, oplyser forbund

Kl. 05.34
Mere end 720 mennesker døde i Butja og andre Kyiv-forstæder

Kl. 05.46
Overblik: Det skete natten til onsdag i Ukraine-konflikten

Kl. 06.09
Kemiske våbenvagthund 'bekymret' over meldinger fra Mariupol

Kl. 06.23
Litauns præsident rejser til Kyiv

Kl. 06.45
Pentagon holder våbenmøde

60 min siden (Time now CET 08.23)
Rusland rykker frem i Donbas, siger briterne

48 min siden (Time now CET 08.23)
Fire præsidenter er på vej til Kyiv

37 min siden (Time now CET 08.23)
Efter tre ugers undersøgelser: Rapport om mulige russiske
krigsforbrydelser lander i dag

Organisationen for Sikkerhed og Samarbejde i Europa, OSSE, præsenterer i
løbet af i dag resultatet af en efterforskning om brud på
menneskerettighederne i Ukraine.

17 min siden (Time now CET 08.23)
Ingen humanitære korridorer åbner i dag, siger vicepræsident

(Time now CET 08.23)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-13 kl. 00.14
I går kl. 23:37
Benzema pander Real Madrid i Champions League-semifinalen

TV2:
Oppositionsleder og Putin-ven anholdt i Ukraine
12. apr. 2022, 22:33

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24043

Biden kalder Ruslands handlinger i Ukraine for folkedrab

Biden calls Russia's actions in Ukraine genocide

Байден назвал действия России на Украине геноцидом

[...]

28 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 13-04-2022 kl. 08:27 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-13, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1389 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 13 Apr 2022 08:27:20 +0200
24043 <62566d4a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xo6e3K2brS8/m/E1i7hgTWAQAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I dag kl. 05:28
Zelenskyj foreslår fangeudveksling med prorussisk politiker
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-foreslaar-fangeudveksling-med-prorussisk-politiker

-

I dag kl. 05:51
24-årig studerende i russisk retssal: 'Vores stat er nu et rigtigt diktatur'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/24-aarig-studerende-i-russisk-retssal-vores-stat-er-nu-et-rigtigt-diktatur

Fire studenterjournalister er blevet dømt til to års 'korrigerende
arbejde' for at poste kritisk video.

(
24-year-old student in Russian courtroom: 'Our state is now a real
dictatorship'

Four student journalists have been sentenced to two years of 'corrective
work' for posting critical video.
24-летняя студентка в зале российского суда: «У нас сейчас настоящая
диктатура»

Четыре студента-журналиста были приговорены к двум годам «исправительных
работ» за публикацию критического видео.

Biden kalder Ruslands handlinger i Ukraine for folkedrab
13. apr. 2022, 06:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-biden-kalder-ruslands-handlinger-i-ukraine-for-folkedrab

-

I dag kl. 06:14
Biden kalder Ruslands handlinger i Ukraine for folkedrab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-kalder-ruslands-handlinger-i-ukraine-folkedrab

Biden calls Russia's actions in Ukraine genocide

Байден назвал действия России на Украине геноцидом

-

Flertal i Danmark er klar til at slukke for den russiske naturgas
13. apr. 2022, 06:25
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-13-flertal-i-danmark-er-klar-til-at-slukke-for-den-russiske-naturgas

Kommentar:

Jamen, så GØR DET (i stedet for blot at tale om det) !!!

Hver krone koster menneskeliv (og KAN udvikle sig til 3. Verdenskrig) !!!

*Galningen* (Putin-666) SKAL standses NU (mens tid endnu er) !!!

(
Majority in Denmark is ready to turn off the Russian natural gas

Comment:

Well, then DO IT (instead of just talking about it) !!!

Every penny costs human lives (and CAN develop into World War III) !!!

* The Madman * (Putin-666) MUST BE STOPPED NOW (while time is still up) !!!

... (Sorry. Perhaps bad translation) ...
Большинство в Дании готово отключить российский газ

Комментарий:

Ну, тогда СДЕЛАЙТЕ ЭТО (вместо того, чтобы просто говорить об этом)!!!

Каждая копейка стоит человеческих жизней (и МОЖЕТ перерасти в Третью
мировую войну)!!!

*Безумец* (Путин-666) НЕОБХОДИМО ОСТАНОВИТЬ СЕЙЧАС (пока время еще вышло)!!!

... (Sorry. Bad translation) ...

Ukrainere anklager soldater for voldtægter: - Jeg troede, det var ude
med mig
13. apr. 2022, 06:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-12-ukrainere-anklager-soldater-for-voldtaegter-jeg-troede-det-var-ude-med-mig

[...]

_________________________

(Time now CET 08.47)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
14 min siden (Time now CET 08.47)
Nye satellitbilleder viser russiske tropper omrokere

12 min siden (Time now CET 08.47)
Nye satellitbilleder viser russiske tropper omrokere

10 min siden (Time now CET 08.47)
Nye satellitbilleder viser russiske tropper omrokere

6 min siden (Time now CET 08.47)
[...]

2022-04-13 kl. 08.35
11 min. siden
33.500 personer har fået tildelt retten til Arne-pension

TV2:
Både Mette Frederiksen og Bjarne Larsen vil af med gasfyret her, men det
har lange udsigter
13. apr. 2022, 08:34

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24044

Date: Wed, 13 Apr 2022 08:27:20 +0200
24043 <62566d4a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xo6e3K2brS8/m/E1i7hgTWAQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

49 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717260
Jakob Busk Olsen
Ukraine: Ingen humanitære korridorer onsdag

25 min. siden (Time now CET 09.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717371
Jakob Busk Olsen
Rusland beskylder svensk minister for 'propaganda og provokation'

(Time now CET 09.54)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
33 min siden
Rusland anklager Sverige for propaganda og provokation

Ifølge Rusland, er den svenske udenrigsminister, Ann Linde, kommet med
udtalelser om en "russisk trussel" mod Sverige og Finland.

Kommentar:

Ævl!

Nu må I høste, hvad I har sået:

Rusland ér (efter Jeres *ulovlige* angrebskrig på Georgien i 2008
og nu også Ukraine i 2014 og nu IGEN i 2022) en trussel mod alle
lande på kloden!

Kald det bare hul-i-hovedet, dét I har gjort!

Fordi ...

Nu vil INGEN være sammen med Jer længere!

KUN *diktatur-stater* såsom Belarus (Hviderusland)!

Gak-gak!

(
Russia accuses Sweden of propaganda and provocation

According to Russia, the Swedish Foreign Minister, Ann Linde, has made
statements about a "Russian threat" against Sweden and Finland.

Comment:

Wow!

Now you must reap what you have sown:

Russia is (after your *illegal* war of aggression on Georgia in 2008
and now also Ukraine in 2014 and now AGAIN in 2022) a threat to all
land on the planet!

Just call it hole-in-the-head what you've done!

Because ...

Now NOBODY will be with you anymore!

ONLY *dictatorship states* such as Belarus (Belarus)!

Cuckoo!

... (Sorry. Bad translation) ...
Россия обвинила Швецию в пропаганде и провокациях

По данным России, министр иностранных дел Швеции Анн Линде сделала
заявления о «российской угрозе» в отношении Швеции и Финляндии.

Комментарий:

Ух ты!

Теперь вы должны пожинать то, что посеяли:

Россия (после вашей *незаконной* агрессивной войны против Грузии в 2008 г.
а теперь еще и Украина в 2014 и теперь ОПЯТЬ в 2022) угроза всем
приземлиться на планету!

Просто назовите это дырой в голове, что вы сделали!

Так как ...

Теперь с тобой больше НИКТО не будет!

ТОЛЬКО *диктатурные государства* типа Белоруссии (Белоруссии)!

Кукушка!

... (Sorry. Bad translation) ...
)

7 min siden (Time now CET 09.53)
Mere end 1000 soldater har overgivet sig i Mariupol, siger Rusland

(Time now CET 09.53)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24046

OSCE: Angrebet mod børnehospital i Mariupol var en russisk krigsforbrydelse

OSCE: Attack on children's hospital in Mariupol was a Russian war crime

ОБСЕ: Нападение на детскую больницу в Мариуполе было военным
преступлением России

Date: Wed, 13 Apr 2022 08:27:20 +0200
24043 <62566d4a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xo6e3K2brS8/m/E1i7hgTWAQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Er Putin døende med kræft?- Nu svarer Rusland
Udland By Mathias Busekist Ohlsen. |
02.04.22 | 19:32
https://www.dagens.dk/udland/er-putin-doeende-med-kraeft-nu-svarer-rusland

Præsidenten skulle efter sigende have en specialist siddende ved sin side.

Vladimir Putin skulle angiveligt have fået besøg 35 gange af en
specialist, der skulle undersøge hans skjoldbruskkirtel for kræft, i sin
bolig ved Sortehavet.

Det fremgår af flere dokumenter ifølge Telegraph.

https://www.telegraph.co.uk/world-news/2022/04/01/vladimir-putin-visited-cancer-doctor-35-times-bathes-deer-antlers/

-

DR S118 ons 13 apr 10:55:20
13.april dr.dk/nyheder 09:37

RUSLAND TIL SVERIGE: 'PROPAGANDA'
Ruslands udenrigsministerium anklager
onsdag Sveriges udenrigsminister for
propaganda og provokation. Det skriver
det russiske nyhedsbureau Tass ifølge
Ritzau.

Det sker, fordi den svenske
udenrigsminister, Ann Linde, ifølge
Rusland er kommet med udtalelser om en
"russisk trussel" mod Sverige og
Finland.

- Det er uintelligente udtalelser. De
er ikke baseret på fakta, men er i
stedet propaganda og en provokation,
siger Marija Zakharova, der er talsmand
for det russiske forsvarsministerium.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-beskylder-svensk-minister-propaganda-og-provokation

-

Dansker har besøgt Kyivs forstæder: - Der er massive ødelæggelser overalt
13. apr. 2022, 10:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-dansker-har-besoegt-kyivs-forstaeder-der-er-massive-oedelaeggelser-overalt

-

Rusland anklager Sverige for propaganda og provokation
13. apr. 2022, 10:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-rusland-anklager-sverige-for-propaganda-og-provokation

-

I dag kl. 10:29
Avis: Sverige afgør Nato-spørgsmålet 24. maj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/avis-sverige-afgoer-nato-spoergsmaalet-24-maj

-

Israel says Iran has nearly enough uranium for a bomb,
as talks remain stuck

Negotiations for the US and Iran to return to the 2015 Joint
Comprehensive Plan of Action ended weeks ago.

By LAHAV HARKOV
Published: APRIL 13, 2022 15:16, Updated: APRIL 13, 2022 15:58

https://www.jpost.com/israel-news/article-704055

[...]

38 min. siden (Time now CET 10.41)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717486
Jakob Busk Olsen
Avis: Sverige afgør Nato-spørgsmålet 24. maj

59 sek. siden (Time now CET 10.41)
Rusland: Ukrainske marineinfanterister overgiver sig i Mariupol

i dag kl. 11:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717699
Jakob Busk Olsen
FE: Ingen aktuel militær trussel mod Danmark

i dag kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717795
Jakob Busk Olsen
Nej til russisk gas vil give Tyskland stor økonomisk nedtur

i dag kl. 11:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717876
Jakob Busk Olsen
Hør radio: Putin styrer fortællingen om krigen

i dag kl. 12:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3717960
Jakob Busk Olsen
Overblik - her er dagens vigtigste historier indtil videre

i dag kl. 12:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718073
Simon Andersen Nielsen
Fælles pressemøde med nordiske statsministre: Finland forventer at tage
Nato-beslutning inden for få uger

i dag kl. 13:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718160
Simon Andersen Nielsen
International sikkerhedsorganisation: 'Angrebet mod børnehospital i
Mariupol var en krigsforbrydelse begået af Rusland'

OSCE: Attack on children's hospital in Mariupol was a Russian war crime

ОБСЕ: Нападение на детскую больницу в Мариуполе было военным
преступлением России

i dag kl. 14:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718361
Simon Andersen Nielsen
Hundehvalp bliver reddet ud af murbrokker efter bombardementer i Donetsk

i dag kl. 14:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718406
Simon Andersen Nielsen
OSCE konkluderer, at der er sket en krigsforbrydelse i Mariupol - men
hvad dækker begrebet egentlig over?

i dag kl. 14:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718506
Simon Andersen Nielsen
'Russisk kampskib, rend os i røven': Zelenskyj præsenterer nyt frimærke
til ære for 13 soldater på slangeøen

i dag kl. 15:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718533
Simon Andersen Nielsen
Rusland: Våbentransporter fra USA, Nato og Europa er legitime krigsmål

Så snart en våbentransport befinder sig på ukrainsk grund, vil "Rusland
ikke tøve med at angribe den", siger landets viceudenrigsminister,
Sergei Ryabkov ...

Kommentar:

Legitimt bliver det ALDRIG, da selve angrebskrigen er ulovlig. Se:

[...]

i dag kl. 15:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718648
Simon Andersen Nielsen
Nordisk korrespondent: 'Det er bare et spørgsmål om tid, før Finland
bliver medlem af Nato'

i dag kl. 15:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718688
Ida Meesenburg
Fra lørdag afvises russiske skibe i danske havne

23 min. siden (Time now CET 16.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718802
Simon Andersen Nielsen
Tjekkiet genåbner deres ambassade i Kyiv

37 sek. siden (Time now CET 16.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718886
Simon Andersen Nielsen
Marine Le Pen vil skabe et tættere bånd mellem Nato og Rusland efter krigen

Kommentar:

IKKE som det er nu, hvor Rusland er i kløerne på en *diktator*!

Men JA når Rusland FORHÅBENTLIG bliver et dekomrati (når den
uforbederlige idiot i Kreml er død eller fjernet fra magten)!

Huske på skal ALLE - for øvrigt - nødvendigheden af at have en
atomar-bufferzone, således at ...bla, bla, bla ...

(Time now CET 16.55)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
39 min siden (Time now CET 10.39)
Macron vil ikke bruge ordet "folkedrab" om russiske krigshandlinger i
Ukraine: - Disse to folk er brødre

10:44
Kharkiv-guvernør: Syv civile er dræbt det seneste døgn

11:36
Rusland er ikke en aktuel militær trussel mod Danmark, vurderer FE

Kl. 12.05
Om lidt holder Finlands og Sveriges statsministre pressemøde

Kl. 12.10
Opbakningen er fordoblet siden krigens start

Kl. 12.11
Pressemødet er i gang

Kl. 12.13
Arbejder for at samle beviser for mulige krigsforbrydelser

Kl. 12.15
Finsk parlament diskuterer NATO-medlemskab næste uge

Kl. 12.22
Forskel på medlemmer og partnere

Kl. 12.26
Sverige arbejder på en "gennemarbejdet, men hurtig" vurdering

Kl. 12.28
Handler om uger snarere end måneder, siger finsk statsminister

Kl. 12.34
Finlands valg kan påvirke Sverige

Kl. 12.36
Pressemødet er forbi

Kl. 13.07
Angreb på fødeafdeling var krigsforbrydelse, siger rapport

Kl. 13.28
Flere russere ramt af santkioner

Kl. 13.50
Putin: Rusland kan nemt omdirigere energiressourcer væk fra Vesten

Kommentar:

Så gør det dog, din idiot!

Kl. 14.28
Rusland planlægger "sejrsparade" i Mariupol, siger borgmesters assistent

Kl. 14.35
Statsledere er ankommet til Kyiv

Kl. 14.52
Tyskland vil sende flere våben til Ukraine

Kl. 15.37
Russiske skibe må ikke lægge til i danske havne efter 16. april

Kl. 15.44
Tjekkiet genåbner deres ambassade i Kyiv

51 min siden (Time now CET 17.04)
Le Pen vil skabe tættere bånd mellem Rusland og NATO

43 min siden (Time now CET 17.05)
Rusland til Ukraine efter anholdelse af Putin-ven: - Pas på

15 min siden (Time now CET 17.05)
Rusland anklager Ukraine for at trække fredsforhandlinger ud

(Time now CET 17.05)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-13 kl. 11.04
12 min. siden
Kæmpehagl og tornadoer: 23 såret i voldsomt vejr i USA

TV2:
Sommerhuse var en god investering under corona, men nu køler markedet
af, vurderer cheføkonom
13. apr. 2022, 10:53

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24047

Date: Wed, 13 Apr 2022 08:27:20 +0200
24043 <62566d4a$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Xo6e3K2brS8/m/E1i7hgTWAQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 11:05
Rusland: Ukrainske marineinfanterister overgiver sig i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-ukrainske-marineinfanterister-overgiver-sig-i-mariupol

-

I dag kl. 11:15
FE: Der er ikke en aktuel militær trussel mod Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fe-der-er-ikke-en-aktuel-militaer-trussel-mod-danmark

-

Regeringen indkalder til pressemøde om russisk gas
13. apr. 2022, 11:30
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-04-13-regeringen-indkalder-til-pressemode-om-russisk-gas

-

Anholdelse er et markant symbol på en plan, der er gået i vasken, siger
ekspert
13. apr. 2022, 11:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-anholdelse-er-et-markant-symbol-paa-en-plan-der-er-gaaet-i-vasken-siger-ekspert

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
10. april 2022, 17:24
Opdateret 13. april, 12:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-10-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

DR S125 ons 13 apr 19:18:09
13.april dr.dk/nyheder 13:10

OSCE: ANGREB VAR EN KRIGSFORBYDELSE
Da et angreb d. 9. marts ramte et
hospital i havnebyen Mariupol, medførte
det hurtigt en regn af anklager om
krigsforbrydelser begået af Rusland.
Siden er det blevet undersøgt af
Sikkerhedsorganisationen OSCE's
udnævnte eksperter, og konklusionen er
netop nu kommer, skriver Reuters:

Det var et russisk angreb, og der er
tale om en krigsforbrydelse.

Efter angrebet har Rusland beskyldt
Ukraine for selv at stå bag angrebet,
som ifølge de ukrainske myndigheder
resulterede i 3 dødsfald og 17 sårede.
De anklager afviser OSCE nu i deres
konklusion.

I dag kl. 13:10
OSCE: Angreb mod børne- og barselshospital i Mariupol var en
krigsforbrydelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/osce-angreb-mod-boerne-og-barselshospital-i-mariupol-var-en-krigsforbydelse

-

Nye satellitbilleder får ikke ukrainerne til at ligge søvnløse, siger
ekspert
13. apr. 2022, 13:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-nye-satellitbilleder-faar-ikke-ukrainerne-til-at-ligge-soevnloese-siger-ekspert

-

I dag kl. 13:54
Krigsflygtninge vender tilbage til Ukraine: 'Et normalt liv kommer ikke
med det samme'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krigsflygtninge-vender-tilbage-til-ukraine

-

NATO-beslutning kommer snart, siger Finland og Sverige
13. apr. 2022, 14:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-nato-beslutning-kommer-snart-siger-finland-og-sverige

-

I dag kl. 14:40
Skal Finland være en del af Nato eller ej? Der kommer et svar inden for
de kommende uger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/skal-finland-vaere-en-del-af-nato-eller-ej-der-kommer-et-svar-inden-de-kommende-uger

-

OSCE: Angreb på Mariupol-hospital var russisk krigsforbrydelse
13. apr. 2022, 15:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-13-osce-angreb-pa-mariupol-hospital-var-russisk-krigsforbrydelse

-

I dag kl. 15:48
Fra lørdag afvises russiske skibe i danske havne
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fra-loerdag-afvises-russiske-skibe-i-danske-havne

-

Russiske skibe afvises i danske havne fra lørdag
13. apr. 2022, 16:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-13-russiske-skibe-afvises-i-danske-havne-fra-lordag

-

Ikonisk billede af dræbt kvindes negle gik verden rundt, nu fortæller
datter om morens sidste timer
13. apr. 2022, 16:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-ikonisk-billede-af-draebt-kvindes-negle-gik-verden-rundt-nu-fortaeller-datter-om

-

I dag kl. 18:26
Sverige og Finland har kurs mod Nato: 'Jeg tror, at vi i Danmark skal
klappe i vores små hænder'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/finlaeand-og-sverige-har-lynkurs-mod-nato-medlemskab-det-er-historisk

-

Går NATO i "storkrig" vil flere lande hjælpe Rusland, siger
militæranalytiker
13. apr. 2022, 18:47
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-13-gaar-nato-i-storkrig-vil-flere-lande-hjaelpe-rusland-siger-militaeranalytiker

- Hvis konflikten kommer, vil Rusland også aktivere sin
militæralliance med et russisk NATO bestående af Rusland, Belarus
(Hviderusland, red.), Armenien, Kasakhstan, Kirgisistan og
Tadsjikistan. Belarus (Hviderusland, red.) er allerede sådan set
part i krigen, da de har lagt territorie til den russiske invasion,
siger Mathiesen.

-

I dag kl. 19:39
Zelenskyj: Joe Biden har lovet mig at skærpe sanktionerne mod Rusland
yderligere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-joe-biden-har-lovet-mig-skaerpe-sanktionerne-mod-rusland-yderligere

-

DR S137 ons 13 apr 20:53:53
13.april dr.dk/nyheder 20:51

TRUER MED IGEN AT BOMBE KYIV
I den seneste uger har der været
meldinger om flere angreb og brande på
den russiske side af grænsen til
Ukraine.
Senest har to angreb ramt regionen
Belgorod, hvor først et brændstofsdepot
og dernæst en togbro er blevet ramt af
luftskyts. Fra russisk side har man
gentagne gange peget på Ukrainsk
militær som den skyldige part i
angrebene - og nu er anklagerne blevet
fulgt op af trusler.
På Reuters kan man her til aften læse,
at det russiske forsvarsministerium har
udtalt følgende. "Hvis ikke disse
angreb på Rusland stopper, vil russiske
angreb blive sat ind mod de steder i
Ukraine, hvor beslutningerne bliver
taget. Herunder Kyiv."

I dag kl. 20:51
Rusland truer med igen at bombe Kyiv, hvis ikke angreb på russiske
territorier stopper
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-truer-med-igen-bombe-kyiv-hvis-ikke-angreb-paa-russiske-territorier-stopper

-

Dagens overblik: Det er Vestens ømme tå – nu vil regeringen tale om den
russiske gas
13. apr. 2022, 21:12
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-13-dagens-overblik-det-er-vestens-oemme-taa-nu-vil-regeringen-tale-om-den-russiske-gas

-

Britisk soldat overgiver sig i Mariupol: - Russerne vil sikkert bruge
mig til propaganda
13. apr. 2022, 21:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-britisk-soldat-overgiver-sig-i-mariupol-russerne-vil-sikkert-bruge-mig-til

-

Russerne har mistet over 500 kampvogne i Ukraine
13. apr. 2022, 21:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-russerne-har-mistet-over-500-kampvogne-i-ukraine

En detaljeret optælling af krigens tab viser, at russerne kan have
mistet halvdelen af de kampvogne, som de indledte invasionen med.

-

Rusland truer med at bombe kommandocentre i Kyiv
13. apr. 2022, 21:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-13-rusland-truer-med-at-bombe-kommandocentre-i-kyiv

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

2 min. siden (Time now CET 17.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718947
Simon Andersen Nielsen
BBC advarer: "Falsk video med vores navn på bliver misbrugt på sociale
medier og russisk Tv"

i dag kl. 17:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3718997
Simon Andersen Nielsen
Yderligere sanktioner mod Chelsea-ejer: Aktiver for mere end syv
milliarder dollar indefryses

i dag kl. 18:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3719159
Simon Andersen Nielsen
Overblik over dagens vigtigste begivenheder indtil nu

i dag kl. 18:48
USA: Der er stadigvæk kamp om Mariupol

i dag kl. 19:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3719289
Simon Andersen Nielsen
Zelenskyj: Joe Biden har lovet mig at skærpe sanktionerne mod Rusland
yderligere

i dag kl. 19:25
Ukrainske myndigheder beretter om mere end 100 døde civile i Sumy: 'Det
ligner et nyt Butja'

29 min. siden (Time now CET 20.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3719540
Simon Andersen Nielsen
Borgmester i Kharkiv: Det russiske bombardement er blevet voldsommere
siden i går

16 min. siden (Time now CET 20.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3719604
Simon Andersen Nielsen
Joe Biden: USA er klar med større våben og flere penge til Ukraine

16 min. siden (Time now CET 20.57)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3719720
Simon Andersen Nielsen
Rusland truer med igen at bombe Kyiv, hvis ikke angreb på russiske
territorier stopper

(Time now CET 22.25)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
8 min siden (Time now CET 17.21)
Ukraine benægter at have afvist besøg fra Tysklands præsident

Kl. 18.03
Talsmand kalder Bidens kommentar om folkedrab "uacceptabel"

Kl. 18.16
Fødevarekrise kræver øjeblikkelig handling, siger fire internationale
organisationer

Kl. 18.21
Viktor Medvedtjuk planlagde at flygte til Moldova, siger Ukraines
sikkerhedstjeneste

Kl. 18.31
Frankrig vil sende flere "militære kapaciteter" til Ukraine

Kl. 18.56
Ukraine: Rusland er klar til at angribe i Donetsk og Kherson

36 min siden (Time now CET 20.33)
Rusland truer med at angribe Kyiv

20 min siden (Time now CET 20.33)
USA sender militærhjælp for 800 millioner dollars til Ukraine

Under 1 min siden (Time now CET 20.59)
Rusland blacklister 398 amerikanske kongresmedlemmer

33 min siden (Time now CET 22.25)
Strategisk afgørende havn i Mariupol indtaget af Rusland, siger Tantholdt

(Time now CET 22.25)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-13 kl. 22.26
I dag kl. 20:51
Rusland truer med igen at bombe Kyiv, hvis ikke angreb på russiske
territorier stopper

TV2:
Har Johnny Depp opbrugt sin kredit?
13. apr. 2022, 22:09