BREAKING Heaven News (Le' Kol ha'tsmeim) - Was: (Israel: Hospitalsangreb var mislykket angreb på israelsk styrker) - News 2023-11-11

BREAKING Heaven News (Le' Kol ha'tsmeim)

Was:
22.36
Israel: Hospitalsangreb var mislykket angreb på israelsk
styrker

00:33
Netanyahu: Hamas er ansvarlig for dræbte civile i Gaza

File 25.794 ...
The gate to hell (Fortabelsen)
https://sites.google.com/view/the-gate-to-hell
https://sites.google.com/view/the-gate-to-hell/files/25-xxx/25-7xx/25-794

Subject: For første gang i historien vil der ikke være en
russisk dommer i den Internationale Domstol -
News 2023-11-10
Date: Fri, 10 Nov 2023 02:05:24 +0100
25790 <654d81d5$0$718$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/MEnLu6G9Yr0/m/R08wA5-sCQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

DR S124 lør 11 nov 09:48:52
10.november dr.dk/nyheder 21:14

NEDJUSTERER ANTALLET AF DRÆBTE

Israel nedjusterer nu antallet af
dræbte ved Hamas' angreb den 7. oktober
fra 1.400 til 1.200.

I går kl. 21:14
Israel nedjusterer drabstal i Hamas-angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-nedjusterer-drabstal-i-hamas-angreb

Kommentar:

Det er stadigvæk 1.200 for mange !!!

*Terror* er og bliver noget lort !!!

-

Politiet "meget massivt" til stede ved demonstration: - Der er
grænser for ytringsfriheden
I går kl. 21.46
https://nyheder.tv2.dk/2023-11-10-politiet-meget-massivt-til-stede-ved-demonstration-der-er-graenser-for-ytringsfriheden

-

Situation i Vestbredden er ved "at køre op i en spids", siger
korrespondent
I går kl. 21.37
Opd. I går kl. 22.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-10-situation-i-vestbredden-er-ved-at-koere-op-i-en-spids-siger-korrespondent

-

Naboland rykker tættere på EU, og Putin holder øje, siger
ekspert
I går kl. 22.53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-10-naboland-rykker-taettere-paa-eu-og-putin-holder-oeje-siger-ekspert

Georgien skal frygte, at Rusland vil forsøge at påvirke landet
i den modsatte retning, lyder det fra seniorforsker.

Georgien er rykket et skridt tættere på EU, efter at landet
onsdag fik status som kandidatland.

-

DR S126 lør 11 nov 09:48:52
11.november dr.dk/nyheder 02:00

WHO-CHEF: REFORMER SIKKERHEDSRÅDET

I dag kl. 02:00
WHO-chef: FN's Sikkerhedsråd bør reformeres
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-chef-fns-sikkerhedsraad-boer-reformeres

Kommentar:

Hørte jeg den samme bøn, da Psykopatistan overfaldt Georgien
i august 2008 og nu Ukraine ?

-

I dag kl. 06:14
FN: Situationen i Sudan grænser til ren ondskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-situationen-i-sudan-graenser-til-ren-ondskab

-

Om få år kan dit hus måske svømme: Vilde løsninger skal
forhindre oversvømmelser
I dag kl. 06:22
https://www.dr.dk/nyheder/indland/om-faa-aar-kan-dit-hus-maaske-svoemme-vilde-loesninger-skal-forhindre

I oktober fik monsterregn og stormflod vandet til at vælte ind
i mange danske hjem, og det har sat spotlys på en ny dagsorden:
Vandsikre boliger.

-

En storkrig i Mellemøsten er startet – sådan undgår vi det
værste af alle scenarier
Jacob Kaarsbo
Senioranalytiker i Tænketanken Europa og tidligere
chefanalytiker i FE
I dag kl. 06.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-10-en-storkrig-i-mellemoesten-er-startet-saadan-undgaar-vi-det-vaerste-af-alle-scenarier

Hizbollah og Israel har i en uge kæmpet mod hinanden med
nogenlunde samme intensitet. Men flere hændelser begynder at
bryde det normalbillede.

-

DR S127 lør 11 nov 09:48:52
11.november dr.dk/nyheder 07:10

MACRON: ISRAEL SKAL STOPPE DRAB

I dag kl. 07:10
Macron: Israel skal stoppe bombardementer af babyer, kvinder
og ældre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/macron-israel-skal-stoppe-bombardementer-af-babyer-kvinder-og-aeldre

Kommentar:

Problemet er nok, at *terroristerne* gemmer sig bag de civile
(og dermed bruger dem som *bombeskjold*)!

-

Religiøst had blusser op i USA: Det er 'alarmerende'
I dag kl. 08:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/religioest-had-blusser-op-i-usa-det-er-alarmerende

De jødiske og muslimske studerende på de amerikanske
universiteter oplever nu voldsomt mange hadforbrydelser efter
krigen mellem Israel og Hamas.

-

DR S128 lør 11 nov 09:48:52
11.november dr.dk/nyheder 08:33

DROPPER UNDTAGELSE FOR FOLKEKIRKEN

Der skal være ligestilling i den danske
folkekirke, og derfor vil det fremover
være forbudt for et menighedsråd at
fravælg kvinder som præster.

Slut med at fravælge præster efter køn - regeringen dropper
undtagelse i loven
I dag kl. 08:33
opdateret 18 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/slut-med-fravaelge-praester-efter-koen-regeringen-dropper-undtagelse-i-loven

Det sker blandt andet i kølvandet på opråbet fra landets
biskopper tilbage i oktober 2022.

Kommentar:

Jeg går selv ind for *ligestilling*, og da de 10 Bud INTET
angående dette siger, må problematikken henføres under
bagatelgrænsen (modsat mord, tyveri og hor)!

Men ...

Det er og bliver forkert, at en verdslig myndighed vil
bestemme over Kirken° (da denne jo er *Guds* ejendom og dermed
IKKE vores)!

Så ...

OM det lyder en *alarmklokke* ?

Nej! IKKE specielt angående dette.

Men ...

HVAD angår pådutning af hor og utugt i Kirken° (skønt det
udtrykkelig er *forbudt*); ja, dét er *alarmerende*, apropos ...

Subject: Heaven-Break - Was: Krystalnatten + Mine
understregninger (The Gothenburg Syndrome
(Göteborg-syndromet)) - News 2023-11-09
Date: Thu, 9 Nov 2023 10:28:21 +0100
25785 <654ca636$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
The Gothenburg Syndrome (Göteborg-syndromet)
https://sites.google.com/view/gothenburg-syndrome/files/25-xxx/25-7xx/25-785
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/F1sDzwoby1Q/m/7guBSHx5CQAJ

> Es 34,1-17
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+34.1-17&version=BPH
>
> Esajas 34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Guds straf over Edom og de øvrige fjender
[ ... ]
> 11
> ... Herren har vurderet landets ondskab og fundet det
> modent til ødelæggelse; han har set dets ledere an og
> fundet dem skyldige til døden.

Herre!

Vi beder Dig om IKKE at straffe os som forskyldt men om, at Du
udviser *Nåde* og *Barmhjertighed* og hjælper os til
*syndserkendelse* og *omvendelse*!

Det beder vi om - i Jesu navn!

le' kol ha'tsmeim
https://www.youtube.com/watch?v=o9lxtA8f4KY&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=9
(
https://tabs.ultimate-guitar.com/tab/shilo-ben-hod/bo-yeshua-chords-4652801
https://drive.google.com/drive/folders/1aEnCKQxGrCyJOKE2_msy0mNtDfD212xj
https://drive.google.com/drive/folders/19AURPUFZe1M2MM5TXxfWfLGkvOJPNZ2q
)

Hole Spirit-of-God°!

Vi bønfalder Dig: *Udgyd* Din *kærlighed* i vore hjerter, så vi
kan elske Dig, vor næste og os selv med Dit sindelag.

Rens os fra ugudelighed og synd; gør os *rene* i Lammets°
blod!

Hole Spirit°!
(Bo Yeshua bo)

Le' Kol ha'tsmeim...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), CET 11:17)
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), GMT 10:17)
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), Jerusalem-time 12:17)
- "Min vilje"

17
- "har Jeg nedskrevet"

17
- "i Mit Ord,"

18
- "Bibelen."

18
- "Hebraisk"

18
- "talte Jeg"

18
- "engang"

18
- "i tidernes morgen."

19
- "Nu taler Jeg"

19
- "igen"

19
- "[om] synd,"

19
- "død"

19
- "og fortabelse!"

11:20
- "Hør Mit Ord"

20
- "og *adlyd*!"

20
- "Når Jeg siger:"

20
- "'Du må ikke begå drab!'"

21
- "HVORFOR dræber du da?"

21
- "Når Jeg siger:"

Hole Spirit°!
(Bo Yeshua bo)

Hole Spirit°!
(Bo Yeshua bo)

Hole Spirit°!
(Bo Yeshua bo)

11:25
- "Mit barn!"

25
- "Så *MENER* Jeg det!"

25
- "*ELSKER* du Mig,"

25
- "da gør Min vilje!"

The music ...
The Best | Hakhi Tov
(Official Video 2023)[Hebrew Worship] @SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
354,745 views Premiered Jan 18, 2023
https://www.youtube.com/watch?v=Rz41sFShwyc&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=10
... was On-Air at that time.

לא פחות

-

Presset stiger på Israel: – Spædbørn, kvinder og gamle bliver
bombet, siger Macron
I dag kl. 08.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-11-presset-stiger-paa-israel-spaedboern-kvinder-og-gamle-bliver-bombet-siger-macron

-

Regeringen skrotter 45 år gammel undtagelse i loven
I dag kl. 07.01
Opd. I dag kl. 08.57
Kirkeministeren vil skrotte gammel undtagelse i loven
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-11-10-regeringen-skrotter-45-aar-gammel-undtagelse-i-loven

-

DR S130 lør 11 nov 09:48:53
11.november dr.dk/nyheder 09:37

ARABISKE LEDERE MØDES OM GAZA

2023-11-11 kl 10.15
38 min. siden
Arabiske ledere mødes om Gaza - frygter krigen spreder sig til
nabolande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/arabiske-ledere-moedes-om-gaza-frygter-krigen-spreder-sig-til-nabolande

-

DR S131 lør 11 nov 09:48:53
11.november dr.dk/nyheder 09:46

KINESISK KØBE-APP BEKYMRER

2023-11-11 kl 10.15
29 min. siden
Ny kinesisk netbutik-app bliver hentet i stor stil, men pas på
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-kinesisk-netbutik-app-bliver-hentet-i-stor-stil-men-pas-paa

-

2023-11-11 kl 10.15
Smuthul sender oliemilliarder til Rusland fra Bulgarien
22 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/smuthul-sender-oliemilliarder-til-rusland-fra-bulgarien

Putin scorer én milliard euro til sin krigskiste gennem et
bulgarsk smuthul i EU-sanktionerne.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 22:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747572
Mette Koue
Angreb ved hospitaler til debat i FN's Sikkerhedsråd

i går kl. 23:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747632
Mette Koue
WHO-chef: Et barn bliver dræbt hvert 10. minut i Gaza

i dag kl. 00:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747644
Mette Koue
Saudi-Arabien vært for arabisk møde om Gaza

i dag kl. 00:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747677
Mette Koue
Netanyahu: Hamas er ansvarlig for dræbte civile i Gaza

i dag kl. 01:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747719
Mette Koue
WHO-chef: FN's Sikkerhedsråd tjener ikke længere sit formål

i dag kl. 03:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747740
Mette Koue
Læge på Gaza-hospital: Hvert minut hører vi bombardementer

i dag kl. 06:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747881
Mette Koue
Hvad er status lige nu?

i dag kl. 07:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6747915
Karen Klærke
Macron: Israel skal stoppe bombardementer af babyer, kvinder
og ældre

i dag kl. 09:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748145
Morten Top
Arabiske og muslimske ledere holder hastemøde om Gaza-krig

(Time now CET 09.42)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.22
Opd. 29 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-11-10-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 22.25
WHO er dybt bekymret for situationen i Gaza

Kl. 22.36
Israel: Hospitalsangreb var mislykket angreb på israelsk
styrker

Det KUNNE faktisk også være, at disse *terror-organisationer*
er så *kynsike* i deres kalkuleringer, at de med fuld *overlæg*
MYRDER deres egne civile (med henblik på at give Jer skylden)!
Det sælger jo godt i massemedierne!

En (forhenværende ?) Greenpeace-aktivist gjorde noget lignende
ved at dræbe sælunger og filme det og få det til at se ud som
om, at synderen var alle dem, der jagter sælskin!

Kl. 22.51
Macron opfordrer Israel til at stoppe bombardementer

New Link ...

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.22
Opd. 14 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-11-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.23
Halvdelen af Gazas hospitaler er sat ud af funktion, siger
WHO-chef

Kl. 05.43
Macron med bøn til Israel – Stop med at dræbe spædbørn og
kvinder i Gaza

Kl. 07.25
- Jeg har ikke været med til at dække lignende, siger
Tantholdt

Kl. 08.21
Tiden er til handling og ikke til ord, siger Irans præsident

Kl. 08.27
Israel har indtaget 11 Hamas-højborge, siger IDF

Kl. 08.46
Læger uden Grænser har mistet al kontakt til Gazas største
hospital

Kl. 08.55
IDF vil ikke oplyse, hvorfor børnehospitaler er omringet af
kampvogne

Kl. 09.22
Gazas hospitaler under angreb

Kl. 09.39
Gazas største hospital uden strøm, vand, udstyr: - Vi er
minutter fra en uundgåelig død

(Time now CET 09.42)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 16:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6746130
Line Gjerlev
Ukraine har angrebet russiske skibe

_____________________________

(Time now CET 09.42)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.17
Opd. 8 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-10-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.59
Luftalarm i Kyiv

Kl. 22.38
EU's milliard-plan om militærhjælp til Ukraine møder modstand

Kl. 23.01
Litauen vil sende rådgivere til Ukraine for at bekæmpe
korruption

Kommentar:

Held og lykke med det.

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 08.44
Opd. 51 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-11-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 08.56
Flere eksplosioner hørt over Kyiv

1 min siden (Time now CET 10.27)
19 af 31 russiske droner er skudt ned, siger Ukraines
luftvåben

(Time now CET 10.27)

2023-11-11 kl 11.09
46 min. siden
Indbyggere i islandsk by er evakueret efter nye jordskælv

TV2:
2023-11-11 kl 11.09
Tidligere Magasin-ejer vil genoplive Domino's i Danmark
47 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25794

Hvad laver du i *Mit°* land ? SKRID

Re: BREAKING Heaven News (Le' Kol ha'tsmeim) -

Was:
(Israel: Hospitalsangreb var mislykket angreb på israelsk styrker) -
News 2023-11-11

File 25.795 ...
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-7xx/25-795
Mideast Peace Process, Oslo Accords, (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-795
The Holy Land (Det Hellige Land)
https://sites.google.com/view/kall-the-holy-land/files/25-xxx/25-7xx/25-795

-

Subject: BREAKING Heaven News (Le' Kol ha'tsmeim) -
Date: Sat, 11 Nov 2023 11:35:57 +0100
25794 <654f590d$0$718$1472...@news.sunsite.dk>
The gate to hell (Fortabelsen)
https://sites.google.com/view/the-gate-to-hell/files/25-xxx/25-7xx/25-794
Lawlessness (Lovløshed)
https://sites.google.com/view/lawlessness/files/25-xxx/25-7xx/25-794
Mideast Peace Process, Oslo Accords, (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-7xx/25-794
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/dm57OM-kK4w/m/X3z8Sp9qAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VZ0lKQ7232M/m/TLLgi1UaCgAJ

> [...]

> (og dermed bruger dem som *bombeskjold*)!

> Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
[ ... ]

> [...]
> ved at dræbe sælunger og filme det og få det til at se ud som
> om, at synderen var alle dem, der jagter sælskin!

Og IGEN hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), CET 12:11)
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), GMT 11:11)
(2023-11-11, Saturday, day no 315 (50 left), Jerusalem-time 13:11)
- "Hvad laver du i *Mit°* land ?"

13
- "SKRID."

Men ...

Kan Gud tale så "uforskammet" ?

Eller ...

Er det UFO-nauter, der her taler ?

Searchstring:

"mogens kall", hælervarer
https://groups.google.com/g/dk.politik/search?q=%22mogens%20kall%22%2C%20h%C3%A6lervarer
)

Subject: Rød regering vil anerkende Palæstina + ET-message
irt Mideast -
Ordet *Udvisning af Danmark* "strejfer" mit sind! Du har
*misbrugt* vor godhed på det GROVESTE !!!

Anders Fogh Rasmussen foreslår, at Ukraine bliver del af NATO
uden besatte områder

Date: Sat, 11 Nov 2023 11:35:57 +0100
25794 <654f590d$0$718$1472...@news.sunsite.dk>
The gate to hell (Fortabelsen)
Kort efter angreb på Israel gik omstridt imam på talerstolen i
berygtet dansk moské. Hans budskab vækker genlyd hos førende
eksperter
Lørdag d. 11. november 2023, kl. 07.12
https://www.berlingske.dk/samfund/kort-efter-angreb-paa-israel-gik-omstridt-imam-paa-talerstolen-i-berygtet

Den omstridte imam Monzer Abdullah afholdt kort efter
udbruddet af krigen i Gaza en prædiken i den berygtede moské
Masjid al-Faruq på Nørrebro i København. På en optagelse
omtales Israel som et fremmedlegeme, der skal tilintetgøres,
og muslimer opfordres til at drage i kamp, konkluderer
eksperter efter granskning.

Kommentar:

Ordet *Udvisning af Danmark* "strejfer" mit sind!

Du har *misbrugt* vor godhed på det GROVESTE !!!

Gazas hospitaler lukker ned på stribe: 'Vi er fuldstændig
strandet. Vi er afskåret fra resten af verden'
I dag kl. 12:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/gazas-hospitaler-lukker-ned-paa-stribe-vi-er-fuldstaendig-strandet-vi-er-afskaaret

Al-Shifa hospitalet i Gaza er under beskydning, det har ingen
vand eller strøm, og nyfødte risikerer at dø. Hospitalet er
blot det seneste af 20 hospitaler i Gaza, der nu er ude af
drift.

-

2023-11-11 kl 13.18
2 min. siden
Demonstranter i sammenstød med politiet i London
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/demonstranter-i-sammenstoed-med-politiet-i-london

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748237
Morten Top
Sundhedsminister i Gaza: '39 nyfødte kæmper mod døden'

i dag kl. 11:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748488
Morten Top
Macron ønsker våbenhvile i Gaza: 'Man kan ikke retfærdiggøre at
angribe civile'

i dag kl. 12:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748541
Morten Top
Røde Kors-ledere rystede og forfærdede over Al-Shifas
situation: 'De skal beskyttes'

43 min. siden (Time now CET 13.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748617
Morten Top
Israels militær bekræfter 'intense kampe mod Hamas' i nærheden
af Al-Shifa

18 min. siden (Time now CET 13.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748698
Morten Top
Palæstinensisk præsident: 'Hidtil uset folkemordskrig'

(Time now CET 13.24)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.22
Kl. 10.11
Alle, der forsøger at forlade katastroferamt hospital, bliver
dræbt, lyder det

Kl. 10.15
Lyn-analyse

Kl. 10.31
- Det her er det øjeblik, vi har advaret hele verden om, siger
vicesundhedsminister

Kl. 11.18
39 babyer i fare for at dø

59 min siden (Time now CET 13.26)
Internationale Røde Kors "chokeret og forfærdet"

51 min siden (Time now CET 13.26)
Krigen er udsigtsløs, siger seniorforsker

38 min siden (Time now CET 13.26)
Israel begår forbrydelser mod det palæstinensiske folk, siger
saudiarabisk kronprins

13 min siden (Time now CET 13.26)
IDF siger, de har dræbt Hamas-kommandør

7 min siden (Time now CET 13.26)
Tre babyer døde efter strømafbrydelse – læger giver nu selv
kunstigt åndedræt

(Time now CET 13.26)

[...]

(Time now CET 13.23)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 11.33
[...]

2023-11-11 kl 13.22
Hundeluftning endte blodigt – ejer advarer om farlige forhold ved populær sø
15 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25796

Israel advarer Hizbollah

Date: Sat, 11 Nov 2023 11:35:57 +0100
25794 <654f590d$0$718$1472...@news.sunsite.dk>
The gate to hell (Fortabelsen)
DR S136 lør 11 nov 18:08:21
11.november dr.dk/nyheder 14:05

UKRAINE KAN BLIVE DELVIST MEDLEM

I dag kl. 14:05
Anders Fogh Rasmussen foreslår, at Ukraine bliver medlem af
Nato uden russisk-besatte områder
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anders-fogh-rasmussen-foreslaar-ukraine-bliver-medlem-af-nato-uden-russisk-besatte

Kommentar:

Det er jo netop lige dét, Psykopatus-Putin har kalkuleret med,
da han indså, at han ikke kunne besætte hele Ukraine, fordi ...

De områder, Psykopatistan har satset på, jo netop er i
forlængelse af Krimhalvøen (hvor ruslands har sin
Sortehavsflåde)!

Det hele handler om denne militære magt!

Og ...

HVIS vi først begynder at *belønne* dette, da kan det blive en
skrue UDEN ende udfra devisen mig-vil-ha-dit, mig-vil-ha-dat,
apropos sudetertyskland 1938.

-

DR S135 lør 11 nov 18:08:21
11.november dr.dk/nyheder 15:02

PAVE FRANS HAR GIVET BISKOP SPARKET

I dag kl. 15:02
Pave Frans har givet kontroversiel biskop sparket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-har-givet-kontroversiel-biskop-sparket

-

Israel er gået i en fælde – og krigen går, som Hamas har
planlagt det, siger ekspert
I dag kl. 15.22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-11-israel-er-gaaet-i-en-faelde-og-krigen-gaar-som-hamas-har-planlagt-det-siger-ekspert

-

Israelske bosættere vil tilbage til Gaza, når krigen slutter:
'Det var et smukt liv'
I dag kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/israelske-bosaettere-vil-tilbage-til-gaza-naar-krigen-slutter-det-var-et-smukt-liv

Anita Tucker vil tilbage til det sted, hun kalder hjem. Der er
ikke plads til en palæstinensisk stat, mener hun.

Kommentar:

Drop det. Gaza har ALDRIG været israelsk (i Oldtiden! Det var
filisterne, der boede der)!

-

I dag kl. 16:23
Læger Uden Grænser: Folk bliver beskudt, hvis de flygter fra
Gaza-hospital
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/laeger-uden-graenser-folk-bliver-beskudt-hvis-de-flygter-fra-gaza-hospital

-

DR S139 lør 11 nov 18:08:21
11.november dr.dk/nyheder 16:25

POLITI ANHOLDER 82 PERSONER

I dag kl. 16:25
Politiet i London anholder 82 personer efter voldsomme
sammenstød
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/politiet-i-london-anholder-82-personer-efter-voldsomme-sammenstoed

... Gaza ...

-

Anders Foghs kontroversielle Ukraine-løsning kan føre til
forandringer i NATO, siger analytiker
I dag kl. 17.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-11-11-anders-foghs-kontroversielle-ukraine-loesning-kan-foere-til-forandringer-i-nato-siger-analytiker

... ved Berlingske, Kristian Mouritzen.

-

DR S144 lør 11 nov 21:12:21
11.november dr.dk/nyheder 19:33

105 ANHOLDT I LONDON

I dag kl. 19:33
105 anholdt i forbindelse med demonstration i London
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/105-anholdt-i-forbindelse-med-demonstration-i-london

-

Palæstinensiske Shadi følger krigen fra Brabrand: 'Jeg kan
miste et familiemedlem på 3,5 sekunder'
I dag kl. 20:01
https://www.dr.dk/stories/1288510966/palstinenser-i-danmark-mister-et-familiemedlem-p-35-sekunder/

-

DR S146 lør 11 nov 21:12:21
11.november dr.dk/nyheder 20:23

ISRAEL ADVARER HIZBOLLAH

Hvis den shiamuslimske Hizbollah-
bevægelse indleder en krig mod Israel,
vil konsekvenserne for Libanon blive
ødelæggelser i stil med dem, man ser i
Gaza.

- Hvis de (Hizbollah, red.) begår den
fejl her, vil det først og fremmest
være libanesiske borgere, der betaler
prisen, advarer Israels
forsvarsminister, Yoav Gallant.

- Det, vi gør i Gaza, kan vi også gøre
i Beirut, tilføjer han med henvisning
til den libanesiske hovedstad.
Lørdag har Hizbollahs øverste leder,
Hassan Nasrallah, i en tale sagt, at
fronten ved Libanons sydlige grænse mod
Israel vil "forblive aktiv".

53 min. siden
Israel advarer Hizbollah: Beirut kan lide samme skæbne som Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-advarer-hizbollah-beirut-kan-lide-samme-skaebne-som-gaza

-

DR S147 lør 11 nov 21:12:21
11.november dr.dk/nyheder 21:10

UM ARBEJDER PÅ AT FÅ DANSKERE UD

2023-11-11 kl 21.15
6 min. siden
Udenrigsministeriet arbejder fortsat på at få danskere ud af
Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsministeriet-arbejder-fortsat-paa-faa-danskere-ud-af-gaza

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 13:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748814
Morten Top
Palæstinensiske sundhedsmyndigheder: Tre babyer er nu døde på
Al-Shifa

i dag kl. 14:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6748959
Morten Top
Irans præsident hylder Hamas' 'modstand mod Israel'

Kommentar (CET 21:34):

Og for denne din *delagtighed* i terror skal du *straffes*!

i dag kl. 14:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6749289
Morten Top
FN-leder til muslimske ledere: 'I må handle nu og ændre
krigens gang'

i dag kl. 15:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6749731
Morten Top
Hamas-talsmand: 'Løsning skal tage udgangspunkt i
palæstinensiske rettigheder'

Kommentar (CET 21:33):

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/ser-du-m%C3%A5nen-daniel
Ser du månen, Daniel
af Puk Damsgård
Politikens Forlag, Udk. 21. August 2019
ISBN: 9788740058406
https://www.politikensforlag.dk/ser-du-manen-daniel/t-0/9788740058406

=>

Løsningen bliver, at du stilles for en Domstol° og dømmes og
straffes for *terrorisme*!

Og så FORTSÆTTER vi andre, hvor vi slap mht.
OLSO-fredsprocessen, som den var, INDEN du er 1990'erne
*saboterede* processen med dine selvmordsterrorbomber i
navnlig Jerusalem!

i dag kl. 16:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6750303
Morten Top
Læger Uden Grænser: Folk bliver beskudt, hvis de flygter fra
Al-Shifa

i dag kl. 16:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6750449
Morten Top
Norsk flygtningehjælp advarer om mulige brud på humanitære
love

i dag kl. 16:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6750544
Morten Top
Israelsk militær afviser beskydning af hospital: 'Åbent for
evakuering mod øst'

i dag kl. 17:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6750903
Ida Meesenburg
300.000 har deltaget i protest i London

i dag kl. 18:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6751438
Ida Meesenburg
Tusindvis af demonstranter i Paris kræver israelske angreb stoppet

i dag kl. 19:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6751952
Ida Meesenburg
FN: Intet retfærdiggør krigshandlinger i sundhedsfaciliteter

i dag kl. 19:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6751958
Ida Meesenburg
105 anholdt i forbindelse med demonstration i London

i dag kl. 19:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6752137
Ida Meesenburg
Israelsk militær vil hjælpe med at evakuere babyer fra
Gaza-hospital

i dag kl. 19:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6752164
Ida Meesenburg
Sunak fordømmer vold ved demonstration

i dag kl. 20:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6752351
Ida Meesenburg
Grænseovergang til Egypten genåbner søndag

47 min. siden (Time now CET 21.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6752443
Ida Meesenburg
Israel hævder igen, at Hamas har mistet kontrollen med det
nordlige Gaza

19 min. siden (Time now CET 21.28)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6752541
Ida Meesenburg
Udenrigsministeriet arbejder på at få danskere ud af Gaza

(Time now CET 21.28)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.22
Kl. 13.36
Det er "en hidtil uset og folkemorderisk krig", siger
palæstinensisk præsident

Kl. 14.02
Irans præsident: - Vi kysser Hamas' hænder

Kl. 14.51
Israel er gået i en fælde, og krigen kører, som Hamas har
planlagt det, siger ekspert

Kl. 15.06
Det er sket i dag

Kl. 15.13
Læger uden Grænser gentager meldinger om, at der skydes på
flygtende mennesker

Kl. 15.16
Der skydes direkte mod hospital, melder Røde Halvmåne

Kl. 15.58
- Vi bliver dræbt her, siger sygeplejerske på al-Shifa

Kl. 16.14
Ekstremt begrænset med billed- og videomateriale fra al-Shifa

Kl. 16.30
Israel afviser, at de skyder mod al-Shifa – sikkert at
evakuere i øst, lyder det

Kl. 16.49
Arabiske lande fordømmer Israel i fælles udtalelse

Kl. 17.42
Israels forsvarsminister advarer Hizbollah: - Det, vi laver i
Gaza, kan vi gøre i Beirut

Kl. 18.06
Stort fremmøde ved pro-palæstinensisk demonstration i Aarhus

Kl. 18.14
Demonstrant i Aarhus: Vi skal blive ved med at gå, indtil det
her stopper

Kl. 19.03
Intet retfærdiggør krigshandlinger i sundhedsfaciliteter,
siger FN-chef

Kl. 19.07
Hamas hævder at have ødelagt 160 israelske militærmål de
sidste 48 timer

Kl. 19.37
Store demonstrationer rundt omkring i Europa

Kl. 19.47
Israel vil evakuere spædbørn efter meldinger om kampe nær
hospital, siger talsmand

Kl. 20.35
Israel påstår atter, at Hamas har mistet kontrollen med det
nordlige Gaza

54 min siden (Time now CET 21.37)
Grænseovergang til Egypten genåbner søndag

33 min siden (Time now CET 21.37)
Udenrigsministeriet arbejder fortsat på at få danskere ud af Gaza

4 min siden (Time now CET 21.37)
Forskellige meldinger om hospital i Gaza

1 min siden (Time now CET 21.40)
To palæstinensere dræbt af israelske styrker på Vestbredden,
siger Hamas-kontrolleret sundhedsmyndighed

(Time now CET 21.40)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 13:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6748782
Karen Klærke
Anders Fogh Rasmussen foreslår, at Ukraine bliver medlem af Nato uden
russisk-besatte områder

(Time now CET 21.24)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 15.18
Ukraine afviser første missilangreb mod Kyiv i over to måneder

Kl. 16.14
Flag vajer over ukrainsk region – video viser fejring af stor
generobring

Kl. 17.34
Russisk angreb på Kherson – en dræbt, flere såret

Kl. 18.43
Rusland efterforsker afsporet tog som terror

Kl. 19.19
Særlige dokumenter forsøger at "intimidere Ruslands vestlige
naboer", viser efterretninger

(Time now CET 21.24)

2023-11-11 kl 21.15
6 min. siden
Udenrigsministeriet arbejder fortsat på at få danskere ud af Gaza

TV2:
2023-11-11 kl 21.18
Er endt i håndgemæng – butiksdetektiv har "voldsomt" mange sager
13 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25797