Kampe fortsætter i Sudan trods forsøg på våbenhvile - News 2023-04-17

Kampe fortsætter i Sudan trods forsøg på våbenhvile

Subject: Pentagons ufo-chef fremsætter spektakulær teori om
uidentificerede objekter - News 2023-04-16
Date: Sun, 16 Apr 2023 09:45:07 +0200
25118 <u1g925$2fala$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/p-oSLT8rFTU/m/IzqYndrWBgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Mindst 83 er døde efter intense kampe i Sudan
I dag kl. 03.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-mindst-83-er-dode-efter-intense-kampe-i-sudan

-

Russere opfordres til at forlade landet hurtigst muligt efter ny lov
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-russere-opfordres-til-at-forlade-landet-hurtigst-muligt-efter-ny-lov

-

DR S119 man 17 apr 07:05:12
17.april dr.dk/nyheder 05:26

KAMPE FORTSÆTTER I SUDAN

I dag kl. 05:26
Kampe fortsætter i Sudan trods forsøg på våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kampe-fortsaetter-i-sudan-trods-forsoeg-paa-vaabenhvile

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.00
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.53
Ukrainere fejrer endnu en påske i krigens skygge

Kl. 22.39
Ukraine hævder af have afvist 45 russiske angreb

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
9 min siden
2023-04-17 kl 07.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

1 min siden (Time now CET 07.56)
Dom ventes i sag om mod kendt kritiker af Ruslands krig

(Time now CET 07.56)

2023-04-17 kl 07.47
7 min. siden
Holger Rune er nu i top 7 over de bedste tennisspillere i verden

TV2:
2023-04-17 kl 07.50
Filippas mor: - 27 timers mareridt er overstået
I dag kl. 06.10

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25120

Slovakiet sender 13 jagerfly til Ukraine

Subject: Kampe fortsætter i Sudan trods forsøg på våbenhvile -
News 2023-04-17
Date: Mon, 17 Apr 2023 07:59:14 +0200
25120 <u1in7i$2u4vg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VE5JwOttk3c/m/2VbwiacfBwAJ
I dag kl. 09:03
Ruslands ambassade var dybt involveret i spionage mod universitet og
nordjysk virksomhed
https://www.dr.dk/nyheder/indland/moerklagt/ruslands-ambassade-var-dybt-involveret-i-spionage-mod-universitet-og

-

Sverige tester militæret i største nationale øvelse i 30 år
I dag kl. 09.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-sverige-tester-militaeret-i-storste-nationale-ovelse-i-30-ar

-

Ti iranske soldater dømt for nedskydning af fly
I dag kl. 09.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-ti-iranske-soldater-doemt-for-nedskydning-af-fly

De ti får ansvaret for nedskydning af ukrainsk passagerfly i
2020. De efterladte kalder det en skueproces, der lader de
virkeligt skyldige gå fri.

-

DR S126 man 17 apr 11:32:43
17.april dr.dk/nyheder 10:09

STOR MILITÆRØVELSE I SVERIGE

I dag kl. 10:09
I dag begynder den største militærøvelse i Sverige i 30 år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/i-dag-begynder-den-stoerste-militaeroevelse-i-sverige-i-30-aar

-

I dag kl. 10:53
Han rejste tilbage til Putins Rusland og blev smidt i fængsel: En af de
sidste markante Putin-modstandere dømt til 25 år i straffelejr
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-rejste-tilbage-til-putins-rusland-og-blev-smidt-i-faengsel-en-af-de-sidste

-

I dag kl. 10:56
Slut med Bayraktar-vodka? Nu vil politikere i Ukraine begrænse
'krigsmarkedsføring'
https://www.dr.dk/stories/1288510966/farvel-til-bayraktar-vodka-politikere-vil-begraense-krigsmarkedsfoering/

[...]

Kl. 08.09
Iran dømmer soldater for nedskydning af ukrainsk passagerfly

Kl. 08.30
Kina og Rusland styrker den "strategiske betydning" af deres
militærsamarbejde

Kl. 08.47
Ukraines udenrigsminister besøger Irak

Kl. 09.01
Sverige forbereder sig på angreb med største militærøvelse i 30 år

Kl. 09.34
Flere hundrede døde af eksploderende miner i Ukraine

Kl. 09.45
Murbrokker strøet over Slovjansk efter missilangreb

Kl. 09.59
Japan protesterer over Ruslands overraskende flådeøvelser

Kl. 10.18
Slovakiet sender 13 jagerfly til Ukraine

Kl. 10.29
Tyskland har modtaget hundredvis af anmeldelser om krigsforbrydelser i
Ukraine

Kl. 10.44
Kendt kritiker af Ruslands krig får 25 års fængsel for landsforræderi

31 min siden (Time now CET 12.07)
Storbritannien overvejer at straffe russere bag Kreml-kritikers
fængselsstraf

15 min siden (Time now CET 12.07)
- Rusland vil åbne øjnene og gyse en dag, siger dømt Putin-kritiker

4 min siden (Time now CET 12.07)
Flere lande indfører importforbud af ukrainsk korn

(Time now CET 12.07)

2023-04-17 kl 12.00
17 min. siden
Fra påskeægsjagt til russisk politik: Har du fulgt med i ugens nyheder?
Test dig selv her

TV2:
2023-04-17 kl 12.04
Her er sigtelserne mod den 32-årige anholdte
57 min siden
Opd. 34 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25122

Rusland er interesseret i at afslutte krigen, siger Lavrov.

Svar:
Så FORSVIND ud af Ukraine og Georgien, din *tyveknægt*!

(
Россия заинтересована в прекращении войны, говорит Лавров.

Отвечать:
Так что УБИРАЙСЯ из Украины и Грузии, ты *воришка*!

News 2023-04-17
Date: Mon, 17 Apr 2023 07:59:14 +0200
25120 <u1in7i$2u4vg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VE5JwOttk3c/m/2VbwiacfBwAJ
Putin-kritiker får 25 års fængsel i sag om landsforræderi
I dag kl. 12.58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-putin-kritiker-far-25-ars-faengsel-i-sag-om-landsforraederi

-

I dag kl. 13:51
Polen vil ikke længere have fødevarer fra Ukraine. Smertegrænsen er nået
blandt nogle europæiske landmænd
https://www.dr.dk/nyheder/udland/polen-vil-ikke-laengere-have-foedevarer-fra-ukraine-smertegraensen-er-naaet-blandt

-

I dag kl. 14:13
FN kræver Putin-kritiker løsladt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-kraever-putin-kritiker-loesladt

-

DR S137 man 17 apr 17:22:33
17.april dr.dk/nyheder 15:50

USA FORDØMMER RUSSISK DOM

I dag kl. 15:50
USA fordømmer russisk dom mod Putin-modstander
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-fordoemmer-russisk-dom-mod-putin-modstander

-

I dag kl. 16:49
Kulturminister vil lukke Danmark for russiske atleter
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/kulturminister-vil-lukke-danmark-russiske-atleter

-

2023-04-17 kl 18.26
Den blodige magtkamp mellem to generaler fortsætter i Sudan
3 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-17-den-blodige-magtkamp-mellem-to-generaler-fortsaetter-i-sudan

-

I dag kl. 20:13
Ruslands udenrigsminister: Rusland har interesse i at slutte konflikten
i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ruslands-udenrigsminister-rusland-har-interesse-i-slutte-konflikten-i-ukraine

+

2023-04-17 kl 21.23
Rusland er interesseret i at afslutte krigen, siger Lavrov
21 min siden
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-17-rusland-er-interesseret-i-at-afslutte-krigen-siger-lavrov

Kommentar:

Så FORSVIND ud af Ukraine og Georgien, din *tyveknægt*!

-

DR S144 man 17 apr 21:08:42
17.april dr.dk/nyheder 20:57

FN: MINDST 185 HAR MISTET LIVET

2023-04-17 kl 21.17
20 min. siden
FN: Mindst 185 har mistet livet efter kampe i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-mindst-185-har-mistet-livet-efter-kampe-i-sudan

[...]

Kl. 12.53
Kazakhstan efterforsker sager om fremmedkrigere

Kl. 13.18
- Han overlever ikke 25 år i fængslet, siger Putin-kritikers kone

Kl. 13.36
Russisk talkshowstjerne til ukrainske soldater: Jeres regering har glemt jer

Kl. 13.45
Krigen har kostet knap 500 ukrainske børn livet

Kl. 14.17
Letland opfordrer til at sanktionere russere efter omdiskuteret dom

Kl. 15.02
Parkeringsbøde på over to millioner kroner til strandet russisk fly

Kl. 15.12
Raser over Rusland efter dagens dom: - Det er dybt alarmerende

Kl. 15.27
USA protesterer igen over anholdelsen af amerikansk journalist

Kl. 15.35
Dansk minister vil udelukke atleter fra Rusland, der "koldblodigt
bomber" kvinder og børn

Kl. 15.53
Tjekkiet vil ikke kopiere naboers forbud mod ukrainsk korn

Kl. 17.28
Amerikansk ambassadør i Rusland besøger fængslet journalist

1 min siden (Time now CET 18.35)
Fængslet Kreml-kritikers helbred forværret, siger advokat

Kl. 18.55
Rusland er interesseret i en hurtig afslutning på krigen, siger Lavrov

Kl. 19.58
Ukrainsk minister modsætter sig russisk udmeldinger

(Time now CET 21.24)

2023-04-17 kl 21.17
3 min. siden
Lækkert lob var ikke nok for FC Nordsjælland i Randers

TV2:
2023-04-17 kl 21.23

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25123