News 2022-06-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1339 days to global Nuclearwar+suicide

Landsbyboere finder stadig døde naboer: - Jeg tilgiver aldrig russerne

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

98 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

90 days after Sodom-warning-to-Russia

78 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-8xx/22-852
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Hmm ... (memory on from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=BPH

Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk

Retskaffenhed ophøjer en nation,
synd er en skamplet på ethvert folk.

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU

Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Доброта возвеличивает народ,
но грех—позор народов.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Ekstremt grusomme gadekampe i nøgleby, siger ukrainsk minister til TV 2
1. jun. 2022, 15:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-01-ekstremt-grusomme-gadekampe-i-noegleby-siger-ukrainsk-minister-til-tv-2

-

Forsikringsbranchen sidder på et af de vigtigste sanktionsvåben - og nu
går de efter at ramme den russiske olie
1. jun. 2022, 18:50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-01-forsikringsbranchen-sidder-paa-et-af-de-vigtigste-sanktionsvaaben-og-nu-gaar-de

Hvis skibe med russisk olie ombord ikke længere kan få en
forsikring, vil det føre til et fald i transport og salg af
olien, siger ekspert.

-

DR S124 tor 02 jun 06:46:36
1.juni dr.dk/nyheder 20:26

FOGH: DANSKERNE HAR TALT!
Den tidligere V statsminister Anders
Fogh Rasmussen er ikke i tvivl om, hvad
resultatet af afstemningen bliver efter
en klar exitpoll fra både DR og TV2.

Danskerne har talt!, skriver han på
Twitter.

- Det er et stærkt signal, at Danmark
står forenet med Ukraine og vores
allierede i kampen for frihed og
demokrati, skriver den tidligere
generalsekretær for Nato.

I går kl. 20:01
Exitpoll: Stort flertal stemmer ’ja’ til at afskaffe forsvarsforbeholdet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anders-fogh-rasmussen-er-ikke-i-tvivl-om-valgresultatet-danskerne-har-talt

-

I går kl. 22:11
Mette Frederiksen i sejrstale: 'Et signal til Putin'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-i-sejrstale-et-signal-til-putin

Kommentar:

Det er vigtigt, at det ikke KUN er USA, der kritiserer Putin-666.

Så selvom vi er en meget lille nation, er vores politiske
udmeldinger af betydning.

Det kan nemlig forhåbentlig få det russiske folk på bedre tanker
(end at følge Der Fûhrer, *galningen*, *uslingen* i Kreml, ned i
Atom-afgrundens håbløshed)!

-

Kan Rusland overhovedet lukke for gashanerne til Danmark?
1. jun. 2022, 20:28
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-06-01-kan-rusland-overhovedet-lukke-for-gashanerne-til-danmark

-

I går kl. 23:04
Historisk stort 'ja': 66,9 procent af danskerne ville fjerne
forsvarsforbeholdet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/historisk-stort-ja-669-procent-af-danskerne-ville-fjerne-forsvarsforbeholdet

-

Resten af Europa omfavner Danmark efter historisk resultat
2. jun. 2022, 00:21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-02-resten-af-europa-omfavner-danmark-efter-historisk-resultat

-

I dag kl. 06:20
Rusland pønser på folkeafstemning om indlemmelse i fire ukrainske regioner
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-poenser-paa-folkeafstemning-om-indlemmelse-i-fire-ukrainske-regioner

-

2022-06-02, kl 07.46
21 min. siden
WHO køber ikke Nordkoreas udmeldinger om corona-fremgang
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/who-koeber-ikke-nordkoreas-udmeldinger-om-corona-fremgang

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
31. maj. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraineSeneste
nyt om krigen i Ukraine31. maj. 2022, 05:13

Kl. 14.27
Ukrainsk kemikaliefabrik udvikler giftig røg efter luftangreb

Kl. 15.08
Diskussion om svensk og finsk NATO-medlemskab fortsætter med Tyrkiet

Kl. 15.40
Rusland: Vi er på kanten af en dyb fødevarekrise

Russerne har blokeret flere ukrainske havne i Sortehavet, og det
gør det umuligt at eksportere korn fra de steder ifølge
ukrainerne.

Kl. 16.20
Rusland: USA risikerer at inddrage et "tredje land' i konflikten

Kl. 17.13
Situationen i ukrainsk by er "meget svær", siger Ukraines
forsvarsministerium

Kl. 17.24
Blinken: Ukraine har garanteret, at raketsystemer fra USA ikke bliver
brugt i Rusland

Kl. 18.48
Stoltenberg: Skal mødes med Tyrkiet, Finland og Sverige de kommende dage

16 min siden (Time now CET 20.04)
Dansk virksomhed trækker sig ud af Ukraine og Hviderusland

Kl. 20.45
Gazprom hives i retten, efter at de lukkede for gassen

... af Finlands største gasselskab, ...

Kommentar:

Godt gået, Finland ... :-)

Kl. 21.56
Ukraine: 234.000 børn deporteret fra Ukraine

Kl. 23.06
Ukrainsk militærchef: Rusland har kontrol over 80 procent af Sjevjerodonetsk

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2. jun. 2022, 05:09
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-06-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.12
Rusland vil sende besatte ukrainske regioner til stemmeurnerne

Kommentar:

Lebensraum!

En asteroide-fuldtræffer på Der-Führerbunker kan hurtigt ændre på
alle disse gavtyve-drømme!

Kl. 05.24
Zelenskyj: Rusland har taget 200.000 børn med tvang

Kl. 05.43
Fem såret i angreb mod jernbane i Lviv

Kl. 05.54
Russiske styrker nærmer sig sejr i Sjevjerodonetsk

Kl. 06.24
Interpol advarer mod overflod af våben efter krigen i Ukraine

Interpol advarer om at mange af de våben, der sendes til Ukraine,
kommer til at havne i hænderne på kriminelle i Europa og andre
dele af verden efter krigen. Det skriver AP.

Kommentar:

Bed til at der overhovedet bliver en verden efter krigen!

Og så må vi tage hånd om alle de andre problemer derefter!

"Kanske" vi er blevet al, AL for tolerante overfor kriminel
adfærd i vores demokratier!

For nogle år tiden havde jeg en nabo, der skulle rejse til
Hviderusland (Belarus) for at arbejde. Han fortalte mig, at der
næsten inegn kriminalitet var i landet, fordi diktaturet truede
dem med bål og brand, hvis der bare var den mindste slinger i
valsen!

"Kanske" vores demokratier også - i selvforsvar - bliver nødt til
at tage grovfilen frem, så folk ganske simpelt ikke tør begå
kriminalitet (af frygt for repressalier).

Huske på må vi jo, at vi lever i et velfærdssamfund, hvor der er
nok til selv den fattigste (hvis man bare bruger sine penge
fornuftigt og ikke snoleder dem bort på stofmisbrug und so
weiter). INGEN kan derfor påberåbe sig retten til at stjæle (a la
Robin Hood)!

Og til alle Jer, der er havnet i et stofmisbrug: Søg lægehjælp
NU (med henblik på afvænning)! Det er den eneste måde, som du kan
komme ud af dine problemer.

Faktisk går jeg (og mit parti) ind for *tvungen* afvænning af
narkomaner (ligesom man gør i Sverige)!

Hvorfor?

Fordi det er *urimeligt*, at samfundet vores skal belemres med
den slags kriminalitet.

Huske på må vi jo, at der er nogen, der skal betale regningen for
al denne *lovløshed*.

Og jeg (og mit parti) synes altså, at det IKKE er fair, at det
skal være kassedamen i supermarkedet!

39 min siden (Time now CET 07.36)
Merkel bryder tavsheden om den "barbariske krig"

- Min solidaritet er hos Ukraine, som blev angrebet og invaderet
af Russland, og jeg støtter landets ret til selvforsvar, sagde
Merkel i en tale onsdag aften ved et fagforeningsarrangement.

Merkel blev i sin tid som kansler kritiseret voldsomt for at
støtte planerne om gasledningen Nord Stream 2, der skulle levere
gas direkte fra Rusland til Tyskland.

Kommentar:

Tak for denne din udmelding.

Jo flere, der melder fra overfor Putin-666 og hans ækle
modbydelige *ulovlige* angrebskrig på Ukraine, desto større er
sandsynligheden for, at selv det russiske folk indser, at der er
noget galt, at Putin-666 har vildført dem bort fra Livets vej og
ind på døden blindgyde forført af djævelen himself!

Og ...

At dukke hovedet i fejhedens "hellige" *afgudsnavn* IKKE kan
redde nogen af os fra døden (i et globalt atom-ragnarok)!

12 min siden (Time now CET 07.36)
Ukrainas førstedame: - Man kan ikke give sin frihed bort

Selv hvis Ukraine valgte at give landområder til Rusland eller
prorussiske separatister, ville det ikke sætte en stopper for den
russiske invasion.

Kommentar:

Fuldstændig korrekt. Putin-666 vil ikke "blot" have Ukraine. Han
drømmer om at gendanne HELE det gamle Sovjet-imperium inklusiv
Baltikum, Polen, Østtyskland und so weiter!

Så vi kan ligeså godt allerede nu sige fra (og måske - om Gud
vil - overleve dette vanvid ned højrisiko for global
atom-ragnarok)!

14 min siden (Time now CET 08.23)
Landsbyboere finder stadig døde naboer: - Jeg tilgiver aldrig russerne

Kommentar:

Nej!

Skaden er *úigenoprettelig*.

I bliver ALDRIG venner igen, takket være *uslingen* i Kreml.

"Kanske" det IKKE tjente Ruslands bedste, hvad denne
krigsliderlige idiot har gjort!

Fanden tage det dumme svin!

(Time now CET 08.23)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
133

DR:
2022-06-02, kl 07.46
21 min. siden
WHO køber ikke Nordkoreas udmeldinger om corona-fremgang

TV2:
Søren Espersen langer ud efter partitoppen efter "mærkeligt angreb" på
Thulesen Dahl
2. jun. 2022, 07:26

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24254

Russisk lokalpolitiker vover kritik af krigen: - Vores unge bliver invalide

Was:

98 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

90 days after Sodom-warning-to-Russia

78 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 02-06-2022 kl. 08:30 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-06-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1339 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 2 Jun 2022 08:30:12 +0200
24254 <629858f6$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/V50_I-aGitw/m/BYMjOOc3BAAJ

[ ... ]
[ ... ]

I dag kl. 08:35
Taliban udsletter opiumsmarker i Helmandprovinsen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taliban-udsletter-opiumsmarker-i-helmandprovinsen

-

Russisk lokalpolitiker vover kritik af krigen: - Vores unge bliver invalide
2. jun. 2022, 09:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-02-russisk-lokalpolitiker-vover-kritik-af-krigen-vores-unge-bliver-invalide

Bemærkelsesværdigt, at kritikken er blevet refereret i
landsdækkende russiske medier, siger dansk ekspert.

En lille gruppe lokalpolitikere i den russiske region Primorskij
Kraj vakte fredag opsigt i det lokale parlament, da de oplæste en
følelsesladet protest mod krigen i Ukraine.

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
1. juni 2022, 12:24
Opdateret 2. juni, 11:28
https://nyheder.tv2.dk/2022-06-01-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

2022-06-02, kl 11.30
35 min. siden
Britisk analytiker: Rusland kontrollerer nu byen Sjevjerdonetsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-analytiker-rusland-kontrollerer-nu-byen-sjevjerdonetsk

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 08.47
Britiske efterretninger: Rusland kontrollerer store dele af Sjevjerodonetsk

Kl. 09.39
Begrænset russisk succes ved Lysychansk

Kl. 10.05
USA: Meget risikabelt at ophæve blokaden i Sortehavet

40 min siden (Time now CET 11.29)
Mariupol deler flere beskyldninger om krigsforbrydelser

30 min siden (Time now CET 11.29)
Regeringen indkalder til pressemøde om olie og gas

4 min siden (Time now CET 11.44)
Rusland hævder, at ukrainske lejesoldater lider store tab

... Men han fremlægger ingen beviser for det.

Kommentar:

Tsk, tsk!

Man fornemmer "lidt" desperation i den russiske lejr!

Jeg er IKKE selvmordsterrorist, men hvis jeg var det, så kan du
rolig regne med, at ... (straffe de skyldige i Kreml) ... !!!

Og det er muligt, at mange ukrainere bosiddende i Rusland en dag
vil vælge at hæve denne modbydelige *ulovlige* angrebskrig,
apropos en ukrainers udsagn: 'Jeg tilgiver aldrig russerne'!

Så ...

"Kanske" det er en god ide at pakke sammen og rejse hjem til
Rusland nu! Det er IKKE Jeres land! Det er ren og skær *tyveri*
(Lebensraum). Og jeg ville *skamme* mig, hvis jeg var russer over
al det onde, Putin-666 gør i mit fædrelandsnavn!

(Time now CET 11.44)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
142

DR:
2022-06-02, kl 11.30
10 min. siden
Se billederne: Nu er Margrethe landet på Anholt

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24255

Date: Thu, 2 Jun 2022 08:30:12 +0200
24254 <629858f6$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/V50_I-aGitw/m/BYMjOOc3BAAJ

[ ... ]
[ ... ]

Ruslands topgeneral: Ukraine vil angribe mål i Rusland med våben fra USA
2. jun. 2022, 12:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-02-ruslands-topgeneral-ukraine-vil-angribe-maal-i-rusland-med-vaaben-fra-usa

-

DR S145 tor 02 jun 20:15:20
2.juni dr.dk/nyheder 12:47

KOFOD MØDES MED BLINKEN
Allerede dagen derpå det blev vedtaget,
at Danmarks forsvarsforbehold skal
afskaffes, haster udenrigsminister
Jeppe Kofod (S) videre mod Washington,
hvor han skal mødes den amerikanske
minister med samme titel, Anthony
Blinken.

De to udenrigsministre skal blandt
andet drøfte situationen i Ukraine samt
en potentiel Nato-optagelse af Sverige
og Finland, skriver Udenrigsministeriet
i en pressemeddelelse.

På programmet ved besøget i Washington
er desuden møder med medlemmer af Det
Hvide Hus' nationale sikkerhedsråd,
tænketanke og repræsentanter for
virksomheder i USA.

I dag kl. 12:47
Kofod kaster sig over sikkerhedspolitisk møde med Blinken
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kofod-kaster-sig-over-sikkerhedspolitisk-moede-med-blinken

-

DR S146 tor 02 jun 20:15:20
2.juni dr.dk/nyheder 13:26

UKRAINE VIL HAVE STØTTE FRA FN
Som Rusland har strammet grebet om
Ukraines adgang til Sortehavet, er
opgaven med at få eksporteret de store
mængder korn, der lige nu bare ligger
og samler støv, blevet endnu sværere.

Derfor forsøger den ukrainske regering
at få hjælp fra FN til at genskabe
adgang til nogle af de vigtige
havnebyer, hvor eksporten af korn skal
foregå fra.

Det fortæller Oleg Nikolenko, en
talsmand for det Ukrainske
Udenrigsministerium via Reuters.

I dag kl. 13:26
Ukraine søger støtte fra FN for at genoptage eksport af korn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-soeger-stoette-fra-fn-genoptage-eksport-af-korn

-

Ukraines præsident: 100 ukrainere bliver dræbt dagligt
2. jun. 2022, 14:11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-02-ukraines-praesident-100-ukrainere-bliver-draebt-dagligt

-

Her er hunden, der fik en medalje af Zelenskyj: - Han er frygtløs og har
karakter
2. jun. 2022, 16:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-06-02-her-er-hunden-der-fik-en-medalje-af-zelenskyj-han-er-frygtloes-og-har-karakter

-

I dag kl. 18:15
Korrespondent: Russiske planer om valg i Ukraine er et forsøg på at
presse styret i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-russiske-planer-om-valg-i-ukraine-er-et-forsoeg-paa-presse-styret-i

-

Netanyahu was ready to give up Golan for peace with Syria, new
book claims

A 2011 deal would have required the Assad regime to end its ties
to Hezbollah, Hamas and IRGC if it wanted the Golan back

By SETH J. FRANTZMAN
Published: JUNE 2, 2022 14:51
Updated: JUNE 2, 2022 19:45
https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/article-708422

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 12.11
Ukrainsk borgmester beder befolkning om at evakuere efter russiske angreb

Kl. 12.57
Boris Jeltsins svigersøn siger op som rådgiver for Putin

Kommentar:

Thank You

Kl. 13.14
Hundredvis gemmer sig under kemisk anlæg i Sjevjerodonetsk, siger borgmester

49 min siden (Time now CET 14.15)
Zelenskyj: Rusland har erobret 20 procent af Ukraine

25 min siden (Time now CET 14.15)
Sverige sender over 700 millioner kroner til Ukraine

7 min siden (Time now CET 14.15)
Lande lancerer gasplaner i Nordsøen

Kl. 15.46
Antal fremmedkrigere i Ukraine halvereret, hævder Rusland

Kl. 16.39
Russisk blokade i Sortehavet kan medføre hungersnød, siger Ukraine

Kl. 18.37
Ukrainsk militær: Ingen planer om tilbagetrækning i Sjevjerodonetsk

51 min siden (Time now CET 20.34)
Det ukrainske militær melder om massive kampe i Donbas

33 min siden (Time now CET 20.34)
Jens Stoltenberg: - Det er blevet en udmattelseskrig

6 min siden (Time now CET 20.34)
FLSmidth brød ikke EU's sanktioner,

(Time now CET 20.34)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
168

DR:
2022-06-02, kl 20.36
5 min. siden
22-årig mand varetægtsfængslet efter tre blufærdighedskrænkelser på én time

TV2:
Thulesen Dahl kalder angreb fra Messerschmidt og Kjærsgaard "en vild
overreaktion"
2. jun. 2022, 18:18
Opd. 2. jun. 2022, 20:15

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24257

Den 02-06-2022 kl. 20:46 skrev Kall, Mogens:

Subject: Netanyahu was ready to give up Golan for peace with Syria -
Re: News 2022-06-02, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1339 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 2 Jun 2022 20:46:49 +0200
24257 <62990598$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/V50_I-aGitw/m/5YQR-hhgBAAJ

> Ruslands topgeneral: Ukraine vil angribe mål i Rusland med våben fra USA
> [...]

Og du er helt sikker på, at du ikke ser spøgelser om natten?

And then I heard a voice said:

Øje for øje, tand for tand og liv for liv!

Maybe Dan. 5,27 was on at that time ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Dan+5%2C+5.27&version=BPH

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24262