Biden taler til Zelenskyj: Rusland står i vejen for fred. Polsk premierminister misforstået - News 2023-09-22

Biden taler til Zelenskyj: Rusland står i vejen for fred

Polsk premierminister misforstået

Subject: FN-chef: Klimakrisen løber løbsk. Vi har åbnet porten
til helvede. UG: Belgien overvejer at sende F-16-fly til
Ukraine - News 2023-09-21
Date: Thu, 21 Sep 2023 09:04:00 +0200
25594 <uegpt1$3d5n8$1...@news.eternal-september.org>
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-5xx/25-594
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/NPoS9yY3X3s/m/ptr2OU9GBQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Stoffet findes i et hav af fødevarer, og nu tyder nyt studie på, at du
bliver dummere af det
I dag kl. 18.48
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-09-21-stoffet-findes-i-et-hav-af-foedevarer-og-nu-tyder-nyt-studie-paa-at-du-bliver-dummere-af-det

Amerikanske forskere kobler nu sødemidlet aspartam sammen med
hukommelses- og indlæringsbesvær.

-

Ukrainsk dronesværm angriber luftbase på Krim: - Det største vi
har endnu set
I dag kl. 20.18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-ukrainsk-dronesvaerm-angriber-luftbase-paa-krim-det-stoerste-vi-har-endnu-set

Den russiske Saky-luftbase på Krim blev i nat mål for et
ukrainsk luftangreb – nu advarer russiske militæranalytikere om,
at der er flere på vej.

Kommentar:

Map:

Saky-luftbasen

Saky (air base)
https://en.wikipedia.org/wiki/Saky_(air_base)

45.093056, 33.595
https://maps.app.goo.gl/boAharKGG19NPq2ZA

-

DR S147 tor 21 sep 21:28:50
21.september dr.dk/nyheder 20:22

USA I KONTAKT MED INDIEN OG CANADA

I dag kl. 20:22
USA er i kontakt med Indien og Canada efter drabsbeskyldninger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-er-i-kontakt-med-indien-og-canada-efter-drabsbeskyldninger

-

Dødelig dronekrig: Se, hvordan droner har ændret slagmarken i
Ukraine
I dag kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/doedelig-dronekrig-se-hvordan-droner-har-aendret-slagmarken-i-ukraine

Der er aldrig blevet brugt så mange droner i en krig, som der
bliver brugt i Ukraine lige nu. Se her, hvordan de har ændret
krigen.

-

DR S148 tor 21 sep 21:28:50
21.september dr.dk/nyheder 20:32

POLSK PREMIERMINISTER MISFORSTÅET

I dag kl. 20:32
Polens præsident: Udmelding om stop for våbenhjælp til Ukraine
blev misforstået
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/polens-praesident-udmelding-om-stop-vaabenhjaelp-til-ukraine-blev-misforstaaet

-

Polens præsident: Misforståelse om nul våben til Ukraine
I dag kl. 20.44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-polens-praesident-misforstaaelse-om-nul-vaaben-til-ukraine

Præsident Duda siger, at premierministers ord om ikke flere
våben til Ukraine er tolket værst muligt.

-

DR S151 tor 21 sep 21:28:50
21.september dr.dk/nyheder 21:11

IKKE TILLADELSE TIL KORANAFBRÆNDING

[ ... ]

Det er den 37-årige irakiske
statsborger, Salwan Momika, der har
anmodet om afbrændingen.

I dag kl. 21:11
Svensk politi afviser at give tilladelse til koranafbrænding
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-politi-afviser-give-tilladelse-til-koranafbraending

-

2023-09-21 kl 22.24
Zelenskyj besøger splittet kongres i USA i håb om mere støtte
13 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-zelenskyj-besoeger-splittet-kongres-i-usa-i-haab-om-mere-stoette

-

2023-09-21 kl 22.22
8 min. siden
Zelenskyj trykker hånd med Biden i Det Hvide Hus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-trykker-haand-med-biden-i-det-hvide-hus

-

Seks ud af ni grænser er overskredet:
Klimaforskere kommer med opfordring
I går kl. 23.01
https://nyheder.tv2.dk/klima/2023-09-21-seks-ud-af-ni-graenser-er-overskredet-klimaforskere-kommer-med-opfordring

Jordens ni planetære grænser

Klima (overskredet)
Biodiversitet (overskredet)
Nedbrydning af ozonlaget
Forsuring af havet
Udslip af fosfor og kvælstof (overskredet)
Skovfældning (overskredet)
Forbrug af ferskvand (overskredet)
Luftforurening
Kunstige, forurenende materialer (overskredet)

-

DR S153 fre 22 sep 08:11:47
21.september dr.dk/nyheder 23:05

KULSTOF FUNDET PÅ 'EUROPA'

Astronomer har ved hjælp af data fra
NASA fundet kulstof på Jupiters måne
Europas isede overflade.

I går kl. 23:05
Astronomer finder kulstof på månen 'Europa':
Kan være et godt sted for liv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/astronomer-findes-kulstof-paa-maanen-europa-kan-vaere-et-godt-sted-liv

-

DR S157 fre 22 sep 08:11:48
22.september dr.dk/nyheder 00:35

USA: NY ÅBENPAKKE TIL UKRAINE

I dag kl. 00:35
Biden sender ny våbenpakke til 2,3 milliarder kroner til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-sender-vaabenpakke-til-325-millioner-dollars-til-ukraine

-

DR S156 fre 22 sep 08:11:47
22.september dr.dk/nyheder 03:32

ZELENSKYJ BESØGER CANADA

[ ... ]

Canada er et af de lande i verden, der
har bidraget med flest våben og penge
til Ukraine.

I dag kl. 03:32
Zelenskyj besøger Canada
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-besoeger-canada

-

DR S159 fre 22 sep 08:11:48
22.september dr.dk/nyheder 05:20

SEJR FOR INDFØDTE FOLKS RETTIGHEDER

I dag kl. 05:20
Stor sejr for indfødte folks rettigheder i Brasilien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stor-sejr-indfoedte-folks-rettigheder-i-brasilien

-

Topmoderne jagerfly uden pilot forsvandt over USA – nu står
spørgsmålene i kø
I dag kl. 07.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-09-21-topmoderne-jagerfly-uden-pilot-forsvandt-over-usa-nu-staar-spoergsmaalene-i-koe

-

2023-09-22 kl 08.31
OVERBLIK: Det fik Zelenskyj ud af sit besøg i Washington
59 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-det-fik-zelenskyj-ud-af-sit-besoeg-i-washington

Den ukrainske præsident besøgte flere vigtige politikere i den
amerikanske hovedstad.

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 19:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6467673
Selin Türker
McCarthy afviser afstemning om hjælpepakke

i dag kl. 19:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6468079
Selin Türker
Billeder fra mindesmærke

i dag kl. 19:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6468225
Selin Türker
Sikkerhedsrådgiver: Biden vil annoncere ny hjælpepakke

i dag kl. 20:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6468835
Selin Türker
Polens præsident: Misforståelse om Ukraine-melding

23 min. siden (Time now CET 22.38)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6469749
Rasmus Jungersen
Zelenskyj trykker hånd med Biden i Det Hvide Hus

i går kl. 23:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6469968
Birgitte Skovlund Asmussen
Biden taler til Zelenskyj: Rusland står i vejen for fred

Kommentar:

Vi bliver nødt til at være *realister*:

HVAD præcis er det, der får vandet til at fosse ind i skibet?

Og ...

HVAD skal der til for at stoppe det?
(så skibet IKKE kæntrer)

Desværre har det vist sig, at psykopater IKKE evner mådehold.

Deres rovdyrsinstinkt er fór dominerende. De vil bare - som
alfa-han - have, at deres gener føres videre i næste generation
(hvis der altså havde været tale om en dyreflok, fx. aber)!

I Menneskehedens verden kommer dette til at betyde, at psykopaten
IKKE kan tåle at tabe, men vil *ofre* ALT i kampen.

Derfor er global atomkrig desværre nok uundgåelig!

(
Og det KAN være den videnskabelige forklaring på, HVORFOR vi
INTET har hørt fra en fremmed civilisation i Verdensrummet: De
når at begå kollektivt selvmord, inden civilisationen har spredt
sig ud i flere solsystemer, hvorved overlevelsesmulighederne
øges!
)

ENESTE flugtmulighed fra denne Afgrund° er at fjerne truslen
INDEN atomkrigen!

Hitler må *elimineres*, apropos Operation Valkyrie
https://sites.google.com/view/operation-valkyrie

Dernæst må Menneskeheden *præventivt* forhindre psykopater i at
komme til magtens tinde, apropos ...

Stem på:
Partiet, der ønsker forbud mod psykopater på præsidentposten
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-p%C3%A5-is-this-einem-joke-oder-was/partiet-der-%C3%B8ns

Ellers overlever Menneskeheden IKKE!

i dag kl. 00:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470024
Kasper Mosholm Thulstrup
Biden sender ny våbenpakke til Ukraine

i dag kl. 04:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470109
Kasper Mosholm Thulstrup
Zelenskyj besøger Canada

i dag kl. 05:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470252
Rasmus Christiansen
Se, hvordan dronerne har ændret slagmarken i Ukraine

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470315
Rasmus Christiansen
Morgenoverblik

i dag kl. 07:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470448
Rasmus Christiansen
Biden efter Zelenskyj-møde: Vores støtte vil ikke svækkes

i dag kl. 07:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470475
Rasmus Christiansen
Zelenskyj efter USA-besøg: Jeg takker det amerikanske folk

i dag kl. 07:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470500
Rasmus Christiansen
Canadas premierminister modtager Zelenskyj

19 min. siden (Time now CET 08.56)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6470684
Rasmus Christiansen
Skib læsset med kornsorter forlader Sortehavet

(Time now CET 08.56)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.25
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-21-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.39
Lyn-analyse

Kl. 18.53
Zelenskyj om besked til Putin: - Jeg taler ikke med ham

Kl. 19.31
Polens præsident kalder opsigtsvækkende udmelding en misforståelse

Kl. 19.43
Stor militær hjælpepakke med luftforsvarssystemer på vej fra USA

Kl. 19.59
Zelenskyj reagerer på møde med Kongressen

Kl. 20.33
Russiske styrker har skiftet sprængstof ud med propaganda:
- Dø eller overgiv dig

16 min siden (Time now CET 22.41)
Nu mødes Zelenskyj og Biden til "meget vigtigt møde"

Kl. 22.50
Biden roser Ukraines "enorme tapperhed"

Kommentar:

Amen!

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-09-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.26
Ukraine kørt ind over primær forsvarslinje

Kl. 05.32
USA lover militærpakke for 2,3 milliarder til Ukraine

Kl. 07.29
Zelenskyj: Et "meget vigtigt" besøg i Washington

Kl. 07.34
Fortsætter i Canada

Kl. 07.54
Langtrækkende missiler var øverst på Zelenskyjs ønskeliste

22 min siden (Time now CET 08.58)
Nordkorea styrker båndet til Rusland

(Time now CET 08.58)

2023-09-22 kl 08.27
17 min. siden
Skud på pub i Sverige - to personer i livsfare

TV2:
2023-09-22 kl 08.32
Pape vil styrke reserven med 50.000 personer
I dag kl. 07.26

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25597