USA hævder at have skudt missiler ned fra Yemen: Kan have haft kurs mod Israel - News 2023-10-20

USA hævder at have skudt missiler ned fra Yemen: Kan have
haft kurs mod Israel

Raketter har ramt militærbase med amerikanske soldater i Irak

Kina øger arsenalet af atomvåben hurtigere end ventet og
lader sig inspirere af Rusland, siger USA

Nato øger tilstedeværelse i Østersøen efter skade på
gasledning

Biden til den amerikanske befolkning: 'Hamas bruger civile
som menneskelige skjolde'

Joe Biden sammenligner Hamas med Vladimir Putin

ISW: Rusland lider store tab i kampen om Avdijivka

Biden taler til nationen: "Israelerne og palæstinenserne
fortjener lige meget at leve i sikkerhed"

Subject: Golfstrømmen har mistet fart, bekræfter ny forskning
- News 2023-10-19
Date: Thu, 19 Oct 2023 09:30:29 +0200
25698 <6530db15$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/-TswYyL3D8E/m/qHVv8CSgAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Israelsk fredsaktivist: 'En ny generation vokser op og hader
os'
I går kl. 21:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/israelsk-fredsaktivist-en-ny-generation-vokser-op-og-hader-os

Mens Israels militær forbereder sig på en landoffensiv i Gaza,
føler en gruppe israelske fredsaktivister sig splittet i den
endeløse konflikt.

-

DR S174 fre 20 okt 07:26:56
19.oktober dr.dk/nyheder 21:54

USA SKYDER MISSILER NED FRA YEMEN

Et amerikansk krigsskib har skudt tre
missiler og flere droner ned i det
nordlige Røde Hav.

De kan have været på vej i retningen
mod Israel, siger en talsperson fra
Pentagon ifølge Reuters.

- Vi kan ikke med sikkerhed sige, hvad
disse missiler og droner var rettet
imod, men de blev afsendt fra Yemen på
vej mod nord langs Det Røde Hav,
potentielt mod mål i Israel, siger
talspersonen.

I går kl. 21:54
USA hævder at have skudt missiler ned fra Yemen: Kan have
haft kurs mod Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-haevder-have-skudt-missiler-ned-fra-yemen-kan-have-haft-kurs-mod-israel

Kommentar:

Våbene kommer fra Iran!

Så ...

Der må en SMATTER til nu (ude fra Rummet), ET, apropos ...

ET footsteps, update
https://sites.google.com/view/et-footsteps/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

De er jo blevet en *pestilens* for alle os andre her på Jorden
(med deres væmmelige *afgudsdyrkelse* i form af vold, mord,
død og ødelæggelse her og der og alle vegne)!

-

DR S175 fre 20 okt 07:26:56
19.oktober dr.dk/nyheder 22:04

ØGER TILSTEDEVÆRELSE I ØSTERSØEN

I går kl. 22:04
Nato øger tilstedeværelse i Østersøen efter skade på
gasledning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-oeger-tilstedevaerelse-i-oestersoeen-efter-skade-paa-gasledning

-

Læs majors dagbog fra seks hektiske evakueringsdage i Israel
I går kl. 23.43
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-18-laes-majors-dagbog-fra-seks-hektiske-evakueringsdage-i-israel

-

I dag kl. 01:28
Lastbiler med nødhjælp til civile i Gaza kan blive yderligere
forsinket
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lastbiler-med-noedhjaelp-til-civile-i-gaza-kan-blive-yderligere-forsinket

-

I dag kl. 02:46
Biden til den amerikanske befolkning: 'Hamas bruger civile
som menneskelige skjolde'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-til-den-amerikanske-befolkning-hamas-bruger-civile-som-menneskelige-skjolde

-

I dag kl. 04:19
Raketter har ramt militærbase med amerikanske soldater i Irak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/raketter-har-ramt-militaerbase-med-amerikanske-soldater-i-irak

Torsdag aften blev en anden militærbase med amerikanske og
andre internationale soldater udsat for angreb med droner og
raketter.

Her var angrebet rettet mod luftbasen Ain Al-Asad i det
vestlige Irak.

-

Biden vil bede Kongressen om flere penge til Israel og Ukraine
I dag kl. 05.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-20-biden-vil-bede-kongressen-om-flere-penge-til-israel-og-ukraine

-

DR S177 fre 20 okt 07:26:56
20.oktober dr.dk/nyheder 05:43

FLUGTSOLDAT FRA USA SIGTET

I dag kl. 05:43
Soldat, der flygtede til Nordkorea, er blevet sigtet for
blandt andet overgreb mod kolleger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/soldat-der-flygtede-til-nordkorea-er-blevet-sigtet-blandt-andet-overgreb-mod

-

Lover at holde sig fra sorte aktier: Tre pensionskasser
mistænkes for at bryde deres egne grønne løfter
I dag kl. 06:29
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/lover-holde-sig-fra-sorte-aktier-tre-pensionskasser-mistaenkes-bryde-deres-egne

Flere selskaber erkender fejl og vil nu sælge sorte aktier
for over en halv milliard kroner.

Kommentar:

Dygtig vovse!

-

DR S115 fre 20 okt 07:26:52
20.oktober dr.dk/nyheder 07:26

KINA ØGER ARSENALET AF ATOMVÅBEN

2023-10-20 kl 08.08
42 min. siden
Kina øger arsenalet af atomvåben hurtigere end ventet og
lader sig inspirere af Rusland, siger USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-oeger-arsenalet-af-atomvaaben-hurtigere-end-ventet-og-lader-sig-inspirere-af

Kommentar:

*Boykot* Cannibalistan!

Fordi ...

HVORFOR ligefrem financere ens egen begravelse?

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 21:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630597
Sean Coogan
Aftenoverblik

i går kl. 21:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630698
Maja Lærke Maach
USA hævder at have skudt missiler ned fra Yemen: Kan have
haft kurs mod Israel

i går kl. 22:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630818
Sofie Dyjak
Meldinger om eksplosion nær kirke i Gaza

i dag kl. 00:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630922
Sofie Dyjak
Mens vi venter på, at Biden taler...

i dag kl. 00:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630940
Sofie Dyjak
Krigen i børnehøjde: Her er seks billeder fra Gaza af krigens
mindste ofre

i dag kl. 01:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630968
Sofie Dyjak
Lastbiler med nødhjælp til civile i Gaza kan blive yderligere
forsinket

i dag kl. 02:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6630999
Sofie Dyjak
Biden taler til nationen: "Israelerne og palæstinenserne
fortjener lige meget at leve i sikkerhed"

i dag kl. 03:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631018
Sofie Dyjak
Eksplosioner ved kirke i Gaza: Antallet af døde er fortsat
uklart

i dag kl. 04:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631065
Sofie Dyjak
De seneste syv dag i billeder: Se et udvalg af dem her

i dag kl. 04:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631081
Sofie Dyjak
Overblik over natten: Her er hvad du skal vide lige nu

i dag kl. 05:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631191
Selin Türker
Hvad handlede Bidens tale om?

i dag kl. 06:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631271
Selin Türker
Kina vil samarbejde med Rusland for at dæmpe konflikten

i dag kl. 07:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631421
Selin Türker
Israel vil evakuere ved grænsen til Libanon

59 min. siden (Time now CET 08.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631439
Selin Türker
Gazas primære hospital løber tør for strøm om 24 timer

23 min. siden (Time now CET 08.24)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631528
Selin Türker
Rishi Sunak rejser til Egypten i dag

2 min. siden (Time now CET 08.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6631608
Selin Türker
Palæstinensiske myndigheder melder om dødsfald på Vestbredden

(Time now CET 08.36)

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.26
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-19-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 21.43
Israel udpeger top to på Hamas dødsliste

Kl. 23.02
Amerikanske skibe nedskyder tre missiler i Det Røde Hav

New Link ...

Krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.26
Opd. 56 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-20-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.29
Joe Biden vil bede Kongressen om stor donation til Israel

Kl. 05.36
Joe Biden sammenligner Hamas med Vladimir Putin

Kl. 05.58
Kinesisk diplomat: Palæstinenseres "nationale" rettigheder
bør garanteres

Kl. 06.11
Stort hospital i Gaza har kun strøm 24 timer endnu, siger
Læger uden Grænser

Kl. 06.56
Israel evakuerer by ved grænsen til Libanon

32 min siden (Time now CET 08.29)
Israel: Over 100 Hamas-mål ramt i nat

7 min siden (Time now CET 08.29)
USA risikerer at blive suget ind i krig efter raketangreb,
siger TV 2-journalist

2 min siden (Time now CET 08.37)
Tretten dræbte i flygtningelejr på Vestbredden

(Time now CET 08.37)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 05:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6631212
Nanna Nørby Hansen
Joe Biden: 'Vi kan ikke lade smålig, partisk, vred politik
komme i vejen for vores ansvar'

(Time now CET 08.31)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.22
Opd. 20 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-19-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 22.01
Biden og Zelenskyj har talt

Kl. 22.05
Den "venskabelige relation" mellem Rusland og Nordkorea
vokser sig stærkere, siger Kim Jong Un

Kommentar:

Bare rolig: I skal nok komme op og dingle i galgen!

Kl. 23.02
Forslag skal fratage nye russiske borgere deres
statsborgerskab, hvis de nægter at gå i krig

Kl. 23.27
Det er sket i dag

New Link ...

Senest nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.52
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-20-senest-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.54
Biden vil bede Kongressen om flere penge til Ukraine

Kl. 06.38
Ukraine: Kampene om Avdijivka fortsætter

53 min siden (Time now CET 08.32)
Ukraine: En dræbt og to sårede efter russisk angreb

15 min siden (Time now CET 08.32)
ISW: Rusland lider store tab i kampen om Avdijivka

(Time now CET 08.32)

2023-10-20 kl 08.34
18 min. siden
For første gang nogensinde: Tre millioner i arbejde i Danmark

TV2:
2023-10-20 kl 08.35
Vejdirektoratet kommer med opfordring til bilister
14 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25701