Heaven-Break - Was: Gaza: Mit forslag er følgende - News 2023-10-12

Heaven-Break:

Was:
Gaza: Mit forslag er følgende

File 25.662 ...
Humanity (Medmenneskelighed)
https://sites.google.com/view/kall-humanity/files/25-xxx/25-6xx/25-662
Mideast Peace Process, Oslo Accords, (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-6xx/25-662
Divine guidance (Guddommelig ledelse)
https://sites.google.com/view/divine-guidance/files/25-xxx/25-6xx/25-662

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break. Was: Flee down towards the border with Egypt
(along the sea, where ,the danger is least) - News 2023-10-11
Date: Wed, 11 Oct 2023 08:15:51 +0200
25657 <65263d98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
Auschwitz no more
https://sites.google.com/view/auschwitz-no-more/files/25-xxx/25-6xx/25-657
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ZOV00jVK_Js/m/aqNAQVknCgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

[ ... ]

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

Interrupt from ...

Subject: ET-Break (suggest).
Was: Iran afviser involvering i Hamas' angreb.
Svar: Jo, fordi *du* leverede missilerne og er dermed
*medskyldig*! - News 2023-10-09
Date: Mon, 9 Oct 2023 10:13:29 +0200
25649b <ug0cnb$3p1d5$1...@news.eternal-september.org>
Lawlessness (Lovløshed)
https://sites.google.com/view/lawlessness/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Terror (abuse of power), Hamas
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/topic/hamas
https://sites.google.com/view/terror-abuse-of-power/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Mideast Peace Process, Oslo Accords, (OSLO-Fredsprocessen)
https://sites.google.com/view/mideast-peace-p/files/25-xxx/25-6xx/25-649
The Holy Land (Det Hellige Land)
https://sites.google.com/view/kall-the-holy-land/files/25-xxx/25-6xx/25-649
Israel
https://sites.google.com/view/kall-israel/files/25-xxx/25-6xx/25-649
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/rc1BUOks7P8/m/_3s_kxM_CgAJ

> [...]
> på terrorismen!
>
> Og det er primært dét, det handler om nu at redde menneskeliv
> (på begge sider af fløjene)!...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
> the voice of ET):
> (2023-10-09, Monday, Day no 282 (83 left), CET 10:02, GMT 08:02)
> - "Vil I være med?"
>
> Nå, da da ... Dejligt at høre din røst og dermed
> *tilkendegivelse*, ET.
>
> Hmm ...
>
> Det må vist nok være et spørgsmål til Egypten og Jordan foruden

Hmm ...

Det lader ikke til, at Egypten ønsker at hjælpe befolkningen i
Gaza, ET! ... :-(

Grænsen er i hvert fald lukket!

Og det skyldes nok, at de ikke vil have Hamas på egyptisk
territorium.

Og det er jo meget forståeligt med al den terror, de laver!

(
Hamas er jo en udspringer af det egyptiske 'Muslimske
Broderskab' som nu er *forbudt* i Egypten, netop pga. al deres
*terror* og *udemokratiske* metoder (herunder
kvindeundertrykkelse og børnemishandling med tæv osv.)! Se evt. ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Det_muslimske_broderskab
)

Men "lidt" *hyklerisk* er det altså, fordi man jo har set
igennem fingre med indsmuglingen af våben (herunder raketdele
muligvis fra Iran) fra Egypten til Gaza i årevis!

Og det er disse våben, der desværre nu har muliggjort
*Holocaust-nedslagtningen* af over 1000 civile i israel samt
gidseltagningen af henved 150.

Hmm ...

(Hvad gør vi så? - Jeg har KUN 2 brød og 5 fisk, Jesus!, *1)

*1:
Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sig (perhaps
the voice of ET):
(2023-10-12, Thursday, day no 285 (80 left), CET 10:48, GMT 08:48)
- "Det er godt nok!"

[
Disse indklamrede ord er nedskrevet FØR 10:48-afbrydelsen:

Mit forslag er følgende:

Tillad kvinder og børn at blive *evakueret* fra Gaza til Judæa
og Samaria (altså det område Vest for Jordanfloden, hvor det
Palæstinensiske Selvstyre råder).
]

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

55 min. siden (Time now CET 18.50)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565583
Cecilie Kallestrup
Sirener lyder endnu en gang flere steder i Israel

______________________________

(Time now CET 18.50)

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.19
Opd. 37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-11-krig-mellem-israel-og-hamas

3 min siden (Time now CET 18.54)
Ingen meldinger om tilskadekommende i det nordlige Israel

_________________________

(Time now CET 18.54)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6565287
Per Bang Thomsen i Bruxelles
Skandinavisk trekløver bruger millioner på ammunition til Ukraine

______________________________

(Time now CET 19.02)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.36
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

50 sek siden (Time now CET 19.23)
Rusland vil bruge vinteren som våben, siger Stoltenberg

(Time now CET 19.23)

Deadline:

DR text-TV:
139

DR:
2023-10-11 kl 18.38
Krig mellem Israel og Hamas splitter EU: 'Det er uklart, hvad de mener'
8 min. siden

TV2:
2023-10-11 kl 18.43
Han talte i telefon med sin danske bror, da Hamas kom: - Jeg har ikke
hørt fra ham siden
43 min siden

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25662

Israel: Ingen strøm eller vand til Gaza før gidsler er løsladt

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Heaven-Break - Was: Gaza: Mit forslag er følgende -
News 2023-10-12
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:56:18 +0200
25662 <6527b4b4$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QgIqGlJXHMg/m/MwEYjLB-CgAJ
Nyhedsbrev:

Fra: Jyllands-Posten | Nyhedsoverblik <...
Date: ons. 11. okt. 2023 kl. CET 21.00, GMT 19:00
Subject: Efter fejring i de danske gader: Nu reagerer Israels
ambassadør | ...

=>

11/10/2023 KL. 18:30
Da Israels ambassadør skulle fortælle om episoden, blev han
stille
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE16503675/da-israels-ambassadoer-skulle-fortaelle-om-episoden-blev-han-stille/

Israels ambassadør i Danmark stiller for første gang op til et
uddybende interview, hvor han taler om »uhyrligheder«, vurderer
fremtiden for en tostatsløsning efter angrebet og reagerer på
danske demonstrationer til støtte for Palæstina.

Militæranalytiker om israelsk mobilisering: Blodig landkrig på
vej
I går kl. 18:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/israel-7

-

Da Karma var 16 år gammel, levede hun i konstant frygt i Gaza.
Nu er hun 24, og situationen er kun forværret
I går kl. 20:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/da-karma-var-16-aar-gammel-levede-hun-i-konstant-frygt-i-gaza-nu-er-hun-24-og

I 2015 besøgte Puk Damsgård den 16-årige Karma Khayyal fra
Gaza, som levede i konstant usikkerhed. Otte år senere kæmper
hun stadig for at holde sig i live.

-

Hedebølge i Sydamerika er gjort 100 gange mere sandsynlig af
menneskeskabte klimaforandringer
I går kl. 21:10
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/hedeboelge-i-sydamerika-er-gjort-100-gange-mere-sandsynlig-af-menneskeskabte

Et nyt studie kaster lys over årsagerne til de naturbrande og
brændende temperaturer, der har ramt den sydamerikanske vinter
og forår.

-

I går kl. 23:20
Krigen mellem Israel og Hamas: Meldinger om ny angrebsbølge i
Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-mellem-israel-og-hamas-meldinger-om-ny-angrebsboelge-i-gaza

-

DR S143 tor 12 okt 10:25:44
12.oktober dr.dk/nyheder 01:43

BEHOV FOR 600.000 I VINDINDUSTRI

I dag kl. 01:43
Den globale vindindustri buldrer afsted: Behov for 600.000
flere ansatte inden for de næste år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-globale-vindindustri-buldrer-afsted-behov-600000-flere-ansatte-inden-de-naeste

-

I dag kl. 02:18
To mennesker har mistet livet efter droneangreb i russiske
Belgorod
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mennesker-har-mistet-livet-efter-droneangreb-i-russiske-belgorod

-

Israelsk militær gør klar til landangreb: 'Det vil blive nogle
rigtig blodige dage'
I dag kl. 05:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/israelsk-militaer-goer-klar-til-landangreb-det-vil-blive-nogle-rigtig-blodige-dage

Et muligt israelsk landangreb mod Gaza vil få store
konsekvenser for civilbefolkningen, vurderer ekspert.

-

DR S146 tor 12 okt 13:19:25
12.oktober dr.dk/nyheder 05:49

PUTIN ER REJST TIL KIRGISISTAN

Tilbage i marts udstedte Den
Internationale Straffedomstol (ICC) en
arrestordre på den russiske præsident
Putin for krigsforbrydelser i Ukraine,
og siden har han storset ikke været på
rejse til udlandet. Ikke udover, at han
har rejst til de dele af Ukraine, som
Rusland ulovligt har besat.
Men det bliver der ændret på nu, for
ifølge statslige russiske
nyhedsbureauer er han her til morgen
ankommet til landet Kirgisistan, der er
en tidligere sovjetisk republik. Det
skriver Ritzau.
Her skal han mødes med landets
præsident, Sadyr Japarov, samt deltage
i et topmøde for Fællesskabet af
Uafhængige Stater (SNG), hvor lande som
Kirgisistan og Armenien tæller med.

I dag kl. 05:49
Første rigtige udlandsrejse siden arrestordre: Putin besøger
Kirgisistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/foerste-rigtige-udlandsrejse-siden-arrestordre-putin-besoeger-kirgisistan

-

DR S152 tor 12 okt 13:19:26
12.oktober dr.dk/nyheder 07:43

DØDSTAL I GAZA STIGER TIL 1.200

I dag kl. 07:43
Dødstal i Gaza stiger til 1.200
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstal-i-gaza-stiger-til-1200

-

DR S158 tor 12 okt 13:19:26
12.oktober dr.dk/nyheder 10:05

DANMARK OG TJEKKIET DONERER VÅBEN

I dag kl. 10:05
Danmark og Tjekkiet donerer tunge våben til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-og-tjekkiet-donerer-tunge-vaaben-til-ukraine

-

USA og det palæstinensiske selvstyre ventes at mødes - det er
der en enkel forklaring på
I dag kl. 11:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-og-det-palaestinensiske-selvstyre-ventes-moedes-det-er-der-en-enkel-forklaring

Hamas-bevægelsen og det palæstinensiske selvstyre taler slet
ikke sammen.

-

Netanyahus kriseregering skal sende klart signal om sammenhold
til Hamas
I dag kl. 12:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/netanyahus-kriseregering-skal-sende-klart-signal-om-sammenhold-til-hamas

En omstridt retsreform har splittet de israelske partier. Men
stridsøksen begraves, vurderer ekspert.

-

DR S161 tor 12 okt 13:19:26
12.oktober dr.dk/nyheder 12:36

ISRAEL OM EL: BEFRI GIDSLER FØRST

Israel kommer ikke til at tillade, at
Gaza bliver forsynet med elektricitet
eller vand, før de israelske gidsler,
som Hamas holder fanget i Gaza, bliver
løsladt.

2023-10-12 kl 13.26
50 min. siden
Israel: Ingen strøm eller vand til Gaza før gidsler er løsladt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-ingen-stroem-eller-vand-til-gaza-foer-gidsler-er-loesladt

-

2023-10-12 kl 13.26
33 min. siden
26-årig kvinde får fire års fængsel for at have fremmet Islamisk Stat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/26-aarig-kvinde-faar-fire-aars-faengsel-have-fremmet-islamisk-stat
____________________________

(Time now CET 19.23)

Deadline:

DR text-TV:
165

DR:
2023-10-12 kl 13.26
8 min. siden
Efter utilfredshed får hjemsendt FE-chef nu ret til at få udleveret
anklageskrift

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25663

UG: CET 12:54, Egypten åbner grænsen til Gaza

Særmeddelelse:

Flygt ned mod grænsen til Egypten (langs havet, hvor faren er
mindst).
Forhåbentlig kan I bringes i sikkerhed der; allerhelst i Egypten.

Flee down towards the border with Egypt (along the sea, where
the danger is least).
Hopefully you can be brought to safety there; preferably in
Egypt.

اهربوا نحو الحدود مع مصر (على طول البحر، حيث يكون الخطر أقل).
نأمل أن يتم نقلك إلى بر الأمان هناك؛ ويفضل أن يكون ذلك في مصر.

Babyer og småbørn fundet halshugget i kibbutz, siger Israel

Rystet Tantholdt i grænseby: - De har skudt på alt. Babyer i
barnevogne, personer på gaden, familier i biler

Biden om Hamas' angreb på Israel:
'Dødeligste dag for jøder siden Holocaust.'

Stoltenberg kalder Ruslands nukleare retorik "hensynsløs og
farlig"

Sabotage kan ikke udelukkes efter nyt gaslæk i Østersøen – og
pilen peger på Rusland, vurderer analytikere

UG:
Tyskland vil retsforfølge alle, der hylder Hamas

-

Kall, Mogens skrev:

News 2023-10-12
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:56:18 +0200
25662 <6527b4b4$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QgIqGlJXHMg/m/MwEYjLB-CgAJ
NASA afslører nyt om indhold af kæmpe asteroideprøve
I går kl. 18.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-nasa-afsloerer-nyt-om-indhold-af-kaempe-asteroideproeve

-

Janni Slowik er strandet i Israel på andet døgn: - Det værste
er, at jeg har min søn med
I går kl. 19.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-janni-slowik-er-strandet-i-israel-paa-andet-doegn-det-vaerste-er-at-jeg-har-min-soen-med

-

Utrygheden stiger blandt danske jøder – trist og uacceptabelt,
siger justitsminister
I går kl. 20.35
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-11-utrygheden-stiger-blandt-danske-joeder-trist-og-uacceptabelt-siger-justitsminister

-

Dagens overblik: Israel danner kriseregering
I går kl. 20.52
https://nyheder.tv2.dk/2023-10-11-dagens-overblik-israel-danner-kriseregering

-

Rusland har indledt offensiv mod eftertragtet by: - De prøver
at fange og fastholde, siger ekspert
I går kl. 21.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-rusland-har-indledt-offensiv-mod-eftertragtet-by-de-proever-at-fange-og-fastholde-siger-ekspert

-

Det ved vi – og det mangler vi svar på – om krigen mellem
Israel og Hamas
7. okt kl. 09.17
Opd. I går kl. 21.25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-07-det-ved-vi-og-det-mangler-vi-svar-paa-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

-

Sabotage kan ikke udelukkes efter nyt gaslæk i Østersøen – og
pilen peger på Rusland, vurderer analytikere
I går kl. 22.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-sabotage-kan-ikke-udelukkes-efter-nyt-gaslaek-i-oestersoeen-og-pilen-peger-paa-rusland-vurderer-analytikere

-

Her er planen for evakueringen af danskere strandet i Israel
I går kl. 22.39
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-11-her-er-planen-for-evakueringen-af-danskere-strandet-i-israel

-

Korrespondent i Israel: - Hamas-angrebet ødelægger Netanyahus eftermæle
I går kl. 22.40
https://nyheder.tv2.dk/2023-10-11-korrespondent-i-israel-hamas-angrebet-oedelaegger-netanyahus-eftermaele

-

Netanyahu om kriseregering: Vores lands skæbne er på spil
I går kl. 22.51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-11-netanyahu-om-kriseregering-vores-lands-skaebne-er-paa-spil

-

Rystet Tantholdt i grænseby: - De har skudt på alt. Babyer i
barnevogne, personer på gaden, familier i biler
I går kl. 22.54
https://nyheder.tv2.dk/2023-10-11-rystet-tantholdt-i-graenseby-de-har-skudt-paa-alt-babyer-i-barnevogne-personer-paa-gaden-familier-i-biler

-

Tech-giganter udsat for største cyberangreb nogensinde
I dag kl. 00.21
https://nyheder.tv2.dk/tech/2023-10-11-tech-giganter-udsat-for-stoerste-cyberangreb-nogensinde

Angrebet, der begyndte i august, beskrives af Google som syv
gange større end det hidtidigt største.

-

Techselskaber udsat for største cyberangreb nogensinde
I dag kl. 05.29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-10-12-techselskaber-udsat-for-stoerste-cyberangreb-nogensinde

-

Udskældt it-system har kostet 600.000 i konsulenthonorar om
dagen i årevis – "grotesk", mener professor
I dag kl. 05.18
Opd. I dag kl. 08.21
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-10-09-udskaeldt-it-system-har-kostet-600000-i-konsulenthonorar-om-dagen-i-aarevis-grotesk-mener-professor

Kommentar:

Det, må man da sige, er at *malke* koen!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 19:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6565973
Karen Nielsen
Opdaterede dødstal fra andre lande end Israel

i går kl. 19:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6566165
Cecilie Kallestrup
Korrespondent: Dramatiske konsekvenser, hvis Israel sender
soldater ind i Gaza

i går kl. 20:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6566584
Cecilie Kallestrup
Falsk alarm over det nordlige Israel

i går kl. 20:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6566842
Cecilie Kallestrup
FN: Tillad mad, vand og brændstof til belejrede Gaza

i går kl. 22:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567259
Sofie Dyjak
Den sene aften er præget af sirener og meldinger om ny
angrebsbølge

i går kl. 23:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567302
Sofie Dyjak
Puk Damsgård: 'Alle taler om den landoffensiv, man forventer er
på vej'

i dag kl. 00:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567337
Sofie Dyjak
Biden til jødiske ledere: "Angreb var ondskab mod det jødiske
folk"

i dag kl. 00:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567372
Sofie Dyjak
Ledere i Mellemøsten har sent onsdag talt sammen om situationen

i dag kl. 01:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567424
Sofie Dyjak
Lydbeskeder til DR: 24-årige Karma fra Gaza giver her et
særligt indblik i situationen lige nu

i dag kl. 01:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567469
Sofie Dyjak
Gaza er mørklagt, mens lyde fra angreb kan høres i baggrunden

i dag kl. 02:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567522
Sofie Dyjak
Antony Blinken: 'USA har Israels ryg'

i dag kl. 03:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567668
Sofie Dyjak
Nattens angreb i Gaza har kostet flere mennesker livet

i dag kl. 04:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567732
Sofie Dyjak
FN: Livsvigtige forsyninger som mad, vand og brændstof skal ind
i Gaza nu

i dag kl. 05:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567804
Sofie Dyjak
Overblik over natten: Det skal du vide om krigen mellem Israel
og Hamas

i dag kl. 05:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567807
Mads Vestergaard
FN: Flere end 338.000 personer er fordrevet fra deres hjem

i dag kl. 05:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567835
Mads Vestergaard
Tal for omkomne thailændere i Israel stiger til 21

i dag kl. 06:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567863
Mads Vestergaard
Biden om Hamas' angreb på Israel:
'Dødeligste dag for jøder siden Holocaust.'

i dag kl. 06:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567899
Mads Vestergaard
Dødstal i Gaza stiger til 1.200

i dag kl. 06:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6567945
Agnete Finnemann Scheel
USA's udenrigsminister skal mødes med palæstinensernes leder

i dag kl. 07:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568026
Mads Vestergaard
Israel: Et højtstående Hamas-medlem er dræbt

i dag kl. 07:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568139
Mads Vestergaard
Luftalarmerne lyder over det centrale Israel

i dag kl. 08:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568189
Mads Vestergaard
Røde Kors: Vi er i kontakt med Hamas om gidsler

i dag kl. 08:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568246
Mads Vestergaard
Israelsk militær frigiver video af luftangreb

i dag kl. 08:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568257
Mads Vestergaard
Norwegian aflyser evakueringsfly fra Israel til Oslo

i dag kl. 09:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568335
Mads Vestergaard
Tyskland giver to droner til Israel

i dag kl. 09:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568373
Mads Vestergaard
Manglende strøm i Gaza kan knække hospitalerne

i dag kl. 09:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568488
Mads Vestergaard
Tyskland arbejder hårdt for at få frigivet gidsler

i dag kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568601
Laura Kirkebæk-Johansson
Israel: Ingen strøm eller vand til Gaza før gidsler er løsladt

i dag kl. 10:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568673
Laura Kirkebæk-Johansson
Scholz udtrykker sin fulde støtte til Israel

i dag kl. 10:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568721
Laura Kirkebæk-Johansson
FN: Vandkrise truer Gazastriben

i dag kl. 11:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568859
Laura Kirkebæk-Johansson
Tyskland vil retsforfølge alle, der hylder Hamas

Kommentar:

UG

i dag kl. 11:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568931
Laura Kirkebæk-Johansson
Israelske tropper opruster ved grænsen til Gaza: 'Vi forbereder
os på en manøvre til lands'

i dag kl. 11:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6568992
Laura Kirkebæk-Johansson
Blinken er landet i Israel

i dag kl. 12:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569017
Laura Kirkebæk-Johansson
Røde Kors: Hospitaler i Gaza kan løbe tør for brændstof i løbet
af timer

i dag kl. 12:05
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569039
Laura Kirkebæk-Johansson
Dødstallet i Gaza stiger til 1.354

i dag kl. 12:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569089
Mads Vestergaard
Hamas: Vi er i kontakt med FN

i dag kl. 12:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569173
Frederik Brund Flintegaard
12 FN-arbejdere er dræbt i Gaza

i dag kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569381
Selin Türker
USA's udenrigsminister lover mere hjælp til Israel

i dag kl. 13:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569450
Selin Türker
Syrien: Israelske angreb på lufthavne

i dag kl. 13:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569479
Selin Türker
UM advarer om uroligheder i Jordan

i dag kl. 14:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569622
Selin Türker
Opdatering fra palæstinensiske sundhedsmyndigheder

i dag kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569795
Selin Türker
DR-korrespondent besøger sønderbombet israelsk politistation

i dag kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569796
Asta Vilsgaard Brown
Hercules-fly, der skulle redde danskere ud af Israel, er vendt
om

i dag kl. 15:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569851
Selin Türker
Iran anklager Israel for folkedrab

32 min. siden (Time now CET 16.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6569972
Selin Türker
447 børn dræbt i Gaza

35 sek. siden (Time now CET 16.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb?focusId=6570078
Asta Vilsgaard Brown
Dansk Hercules-fly er på vej mod Cypern igen

(Time now CET 16.18)

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.19
Opd. 37 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-10-11-krig-mellem-israel-og-hamas

Kl. 18.50
Falsk alarm i det nordlige Israel

Kl. 19.35
Babyer og småbørn fundet halshugget i kibbutz, siger Israel

Kl. 20.25
- Et nationalt traume udspiller sig, siger journalist i Tel Aviv

Kl. 20.54
Tæt på 30 dræbte palæstinensere på Vestbredden

Kl. 21.19
11 FN-arbejdere dræbt i Gaza

Kl. 22.09
Israels kriseregering præsenteret – Hamas skal fjernes fra
jordens overflade, siger forsvarsminister

Kl. 22.14
At bombe civile er ikke krig, men massakre, siger Erdogan om
Israels angreb på Gaza

New Link ...

Krig mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.17
Opd. 4 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-12-krig-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.13
Det palæstinensiske dødstal stiger til mere end 1200

Kl. 05.24
Israel i gang med storstilet angreb

Kl. 05.40
Over 338.000 er drevet på flugt i Gaza

Kl. 06.08
Biden har ikke set eller fået bekræftet, at babyer er blevet
halshugget

Kl. 06.21
Blinken skal mødes med palæstinensisk præsident

Kl. 06.47
Dansk korrespondent flygtet i nat – frygtede angreb fra
Hizbollah-krigere

Kl. 06.56
Det er der sket natten over:

Kl. 07.12
Højtstående Hamas-medlem dræbt i nat, siger Israel

Kl. 07.25
Hospitaler i Gaza "risikerer at blive til lighuse," advarer
Røde Kors

Kl. 07.45
Trump kritiserer Netanyahu og siger, at Israel skal "rette det
ud"

Kl. 07.49
Sirener lyder i det centrale Israel

Kl. 07.54
Mindst 220 soldater blandt dræbte israelere

Kl. 07.58
Dansk journalist i Israel forventer snart "vanvittigt blodbad"

Kl. 08.05
Røde Kors er i dialog med Hamas om israelske gidsler

Kl. 08.27
Israelsk militær gentager, at babyer blev halshugget under
kibbutz-angreb

Kl. 08.39
Sydlige Gaza i ruiner

Kl. 08.42
Borgere i Gaza fortsat uden elektricitet og vand: - Det har
katastrofale konsekvenser

Kl. 08.53
Hamas: Israelsk luftangreb dræber 15 personer i flygtningelejr

Kl. 08.57
Sirener lyder i flere byer nær Gaza

Kl. 09.06
Israel sender gidselultimatum til Hamas

Kl. 09.16
Antallet af dræbte israelere stiger

... mindst 1300 ...

Kl. 09.26
Israel må bruge tyske droner

Kl. 09.38
Blinken ankommet til Israel

Kl. 10.01
Stor risiko for civile tab i Israels luftangreb

Kl. 10.03
Tyskland arbejder på at få frigivet gidsler

Kl. 10.22
Israel: Hamas medbragte Islamisk Stat-flag

Kl. 10.55
Israel har identificeret 97 gidsler

Kl. 11.05
Lyn-analyse

Kl. 11.16
Dansk katastrofechef: Mine kolleger er bange

Kl. 11.24
Palæstinensisk far og søn dræbt af israelske bosættere

Kl. 11.30
Civile i det nordlige Israel ruster op

Kl. 11.39
Syv raketter slår ned i israelsk by og sårer fem

Kl. 11.56
Hospitaler kan løbe tør for brændstof inden for få timer

Kl. 12.06
Over 1300 palæstinensere dræbt

Kl. 12.18
Forsker har to bud på, hvorfor Egypten spærrer eneste flugtvej
fra Gaza

Kl. 12.54
Egypten åbner grænsen til Gaza

Hmm... (memory on from) ...

News 2023-10-12
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:56:18 +0200
25662 <6527b4b4$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QgIqGlJXHMg/m/MwEYjLB-CgAJ

and ...

... (Date: tors. 12. okt. 2023 kl. CET 11.27, GMT 09:27) ...

)

UG. Tak.

Anmoder FORTSAT om tilladelse til, at kvinder og børn bliver
bragt i sikkerhed (på den egyptiske side af grænsen) eventuelt
med *garanti* for, at de bliver *evakueret* til Judæa og
Samaria (altså vest for Jordanfloden under Det Palæstinensiske
Selvstyres ansvarsområde).

Kl. 13.02
Luftangreb på Gaza har kostet 12 FN-ansatte livet

Kl. 13.26
Landoffensiv vil koste mange unge soldater livet: - Spørgsmålet
er, om Israel er klar til det nu

Kl. 13.30
Dansk evakueringsfly på vej mod Cypern

Kl. 13.39
Netanyahu: Hamas bør behandles som Islamisk Stat

Kl. 13.43
Mindst 25 amerikanere har mistet livet i Israel

Kl. 14.00
Overblik

Kl. 14.18
Udenrigsministeriet advarer om uroligheder i Jordan

Kl. 14.22
Dansk evakueringsfly vendt om med kort varsel

Kl. 15.06
Røde Kors advarer om katastrofalt sammenbrud i Gaza: - Vores
folk er bange

34 min siden (Time now CET 16.30)
Amnesty: Både Israel og Hamas skal efterforskes for
krigsforbrydelser

16 min siden (Time now CET 16.30)
Hercules-fly på vingerne igen efter tekniske problemer

5 min siden (Time now CET 16.30)
Video fra kibbutz viser skudhuller og blodige senge

18 min siden (Time now CET 16.50)
Fanget i Gaza med fire børnebørn og snart ingen mad

35 sek siden (Time now CET 16.50)
Evakuering af danskere begynder i morgen

(Time now CET 16.50)

[...]

(Time now CET 16.17)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.36
Opd. 5 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.47
Russisk missilangreb dræber fire på ukrainsk skole, siger
embedsmænd

Kl. 20.03
Rusland hævder fremskridt ved fronten

Kl. 20.26
Zelenskyj takker Danmark

Kl. 20.48
Overrabbiners børnebørn gemte sig først for Rusland – nu gemmer
de sig for Hamas

Kl. 21.10
Stoltenberg kalder Ruslands nukleare retorik "hensynsløs og
farlig"

Kl. 21.51
USA lover at støtte Ukraine dette og næste år, siger ukrainsk
forsvarsminister

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.12
Opd. 13 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-10-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

(Time now CET 16.17)

[...]

2023-10-12 kl 15.56
Regeringen er klar til at hæve dieselafgiften fra 2025
12 min siden

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25664

Date: Thu, 12 Oct 2023 10:56:18 +0200
[...]

___________________________

(Time now CET 16.18)

Krig mellem Israel og Hamas
33 min siden (Time now CET 17.27)
Palæstinensisk præsident kritiserer drab på civile israelere

Kommentar:

The music ...

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

... was On Air at that time

(Time now CET 17.27)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25665

Den 12-10-2023 kl. 17:30 skrev Kall, Mogens:

(file 25.665)
hobak yemla albi wkayani

Betyder dette, at der kan tilbydes en art "amnesti" til alle de
Hamas-soldater, der har fortrudt (deres deltagelse i
massemordet på civile jøder m.m., og eventuelt nu har indset,
at det var djævelen, der stod bag) og gerne vil *overgive* sig
til de israelske tropper (forstået på den måde, at de IKKE
bliver henrettet) ?

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25666

Den 12-10-2023 kl. 17:37 skrev Kall, Mogens:

(file 25.666)
I have a new suggest:

(sorry. It is in danish)

Alle I mænd, som nu flygter sydpå til den egyptiske grænse, og
dermed IKKE deltager i forsvaret af Gaza, er givetvis IKKE
Hamas-folk.

HVIS I afgiver *blodprøve*, da vil I kunne bevise Jeres uskyld.

(
Men vær opmærksom på, at hvis ikke israelerne (fx gennem Røde
Kors) deltager på en-eller-anden måde i denne blodprøve, KAN
den være *ugyldig*!
)

Og - om Gud vil - kan I så *evakueres* til Judæa og Samaria.

(
Google-auto-translation:

من الواضح أن جميع الرجال الذين يفرون الآن جنوبًا إلى الحدود المصرية،
وبالتالي لا يشاركون في الدفاع عن غزة، ليسوا من أعضاء حماس.

إذا قمت بإجراء *فحص الدم*، فستتمكن من إثبات براءتك.

(
لكن انتبه إلى أنه إذا لم يشارك الإسرائيليون (على سبيل المثال من خلال
الصليب الأحمر) بطريقة أو بأخرى في اختبار الدم هذا، فقد يكون *غير صالح*!
)

و- إن شاء الله- يمكن بعد ذلك *إجلاءكم* إلى يهودا والسامرة.

Heaven-Break -

Was:
Overrabbiner: Husk også at vise respekt for palæstinensernes sorg

File 25.668 ...
Light in the darkness (Lys i mørket)
https://sites.google.com/view/kall-light-in-the-darkness/files/25-xxx/25-6xx/25-668

Kall, Mogens skrev:

News 2023-10-12
Date: Thu, 12 Oct 2023 10:56:18 +0200
25662 <6527b4b4$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QgIqGlJXHMg/m/MwEYjLB-CgAJ
I dag kl. 13:57
Israelsk tennisturnering aflyst som følge af sikkerhedshensyn
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/israelsk-tennisturnering-aflyst-som-foelge-af-sikkerhedshensyn

-

I dag kl. 14:25
LÆS SVARENE fra Steffen Kretz: Hvad er det, der sker i Israel
og Gaza
https://www.dr.dk/engagement/taet-paa/stil-spoergsmaal-hvad-er-det-der-sker-i-israel-og-gaza

-

I dag kl. 14:31
Hercules-fly, der skulle redde danskere ud af Israel, er vendt
om
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hercules-fly-der-skulle-redde-danskere-ud-af-israel-er-vendt-om

Det skyldes tekniske problemer, ...

-

'Du spørger en kvinde, der ikke ved, om hun lever i morgen -
eller den næste time'
I dag kl. 15:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/du-spoerger-en-kvinde-der-ikke-ved-om-hun-lever-i-morgen-eller-den-naeste-time

Bisan Aoude er en af de mindst 340.000 palæstinensere, der har
forladt sit hjem i Gaza i et forsøg på at komme i sikkerhed for
luftangreb.

-

DR S168 tor 12 okt 18:26:21
12.oktober dr.dk/nyheder 15:40

TYRKIET BEKRÆFTER AFTALE

Den tyrkiske forsvarsminister er en
mand af sit ord.

Han har i hvert fald ifølge Natos
generalsekretær, Jens Stoltenberg,
bekræftet, at Tyrkiet vil stå ved den
aftalen, som de indgik ved Nato-
topmødet i Vilnius.

Her lovede Tyrkiet hurtigt at give
grønt lys til Sveriges optagelse i
Nato.

Ifølge Nato-chefen blev der på dagens
møde sendt et klart budskab fra de 29
lande, der allerede har sagt ja til
Sverige. Kun Ungarn og Tyrkiet mangler
at ratificere Sveriges optagelse i Nato
i deres parlamenter.

I dag kl. 15:40
Tyrkiets forsvarsminister lover at give grønt lys til Sveriges
optagelse i Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiets-forsvarsminister-lover-give-groent-lys-til-sveriges-optagelse-i-nato

-

Hospitaler i Gaza er på randen til at kollapse: Israelerne er
'fuldt ansvarlige for de sårede'
I dag kl. 15:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hospitaler-i-gaza-er-paa-randen-til-kollapse-israelerne-er-fuldt-ansvarlige-de

De konstante bombardementer, samt den enorme mangel på læger,
personale og medicin får hospitalerne i Gaza til at falde fra
hinanden.

-

I dag kl. 16:10
Den Internationale Olympiske Komité suspenderer Rusland
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/den-internationale-olympiske-komite-suspenderer-rusland

-

DR S169 tor 12 okt 18:26:21
12.oktober dr.dk/nyheder 16:15

ASTEROIDEPRØVE SKAL TIL DANMARK

I dag kl. 16:15
Prøve fra asteroide skal til Danmark: Kan give unikt indblik
Solsystemets historie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/proeve-fra-asteroide-skal-til-danmark-kan-give-unikt-indblik-solsystemets-historie

-

I dag kl. 16:16
Dansk Hercules-fly er på vej mod Cypern igen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-hercules-fly-er-paa-vej-mod-cypern-igen

-

DR S170 tor 12 okt 18:26:22
12.oktober dr.dk/nyheder 16:29

DØDSTAL I GAZA STIGER

I dag kl. 16:29
Dødstal i Gaza stiger til over 1.400
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstal-i-gaza-stiger-til-over-1400

-

DR S175 tor 12 okt 18:25:52
12.oktober dr.dk/nyheder 17:15

DANSKE STATSBORGERE EVAKUERES

I dag kl. 17:15
Danske statsborgere i Israel evakueres i morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-statsborgere-i-israel-evakueres-i-morgen

-

DR S177 tor 12 okt 18:25:52
12.oktober dr.dk/nyheder 17:33

EU ADVARER OM MISINFORMATION

TikTok har fået 24 timer.

På de 24 timer skal den sociale
videotjeneste redegøre for, hvad den
gør for at begrænse misinformation og
ulovligt indhold på platformen efter
Hamas' angreb i weekenden.

I dag kl. 17:33
EU advarer om misinformation: TikTok har fået 24 timer til at
forklare sig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-advarer-om-misinformation-tiktok-har-faaet-24-timer-til-forklare-sig

-

DR S115 tor 12 okt 18:26:18
12.oktober dr.dk/nyheder 17:49

CHRISTIANSBORG FLAGER PÅ HALV STANG

På lørdag flager både Christiansborg,
Finansministeriet, Forsvarsministeriet
og Udenrigsministeriet på halv stang.

De vil vise deres sympati for "de mange
ofre i Israel", skriver
Justitsministieriet i en
pressemeddelelse.

Det sker på ugedagen for den
terrorgruppen Hamas' angreb på Israel.

- Jeg er dybt forfærdet over det
kyniske terrorangreb i Israel, hvor
chokerende mange mennesker er blevet
dræbt i målrettede angreb på civile,
herunder unge mennesker på en festival,
kvinder og børn, siger justitsminister
Peter Hummelgaard (S).

I dag kl. 17:49
Christiansborg flager lørdag på halv stang i anledning af
angrebet i Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/christiansborg-flager-loerdag-paa-halv-stang-i-anledning-af-angrebet-i-israel

-

DR S116 tor 12 okt 18:26:18
12.oktober dr.dk/nyheder 18:25

OPPOSITIONSLEDER AFVISER REGERING

Den israelske oppositionsleder Yair
Lapid vil ikke indgå i den
kriseregering, der er dannet efter
Hamas' angreb mod Israel lørdag,
skriver Reuters.

2023-10-12 kl 19.14
50 min. siden
Israelsk oppositionsleder afviser Netanyahus kriseregering
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-oppositionsleder-afviser-netanyahus-kriseregering

-

2023-10-12 kl 19.39
Overrabbiner: Husk også at vise respekt for palæstinensernes
sorg
42 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/indland/overrabbiner-husk-ogsaa-vise-respekt-palaestinensernes-sorg

Mens weekendens terrorangreb og Israels militære modsvar vækker
stærke følelser overalt i verden, insisterer Jair Melchior på,
at herboende palæstinensere og jøder bevarer en dialog.

Kommentar:

Amen!

Vi har haft djævelen på besøg, og ALLE sørger; OGSÅ folket i
Georgien og nu også i Ukraine.

Herre! Hvor længe skal vi plages at dette onde væsen? Hvor længe
for han lov at hærge på vor planet?

Hmm ...

Se på Lyset...

CET 19:42
- "Mit folk."

The music ...

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s

... was On Air at that time.

Mørket forsvinder ikke, men Lyset kan give nogen lindring midt
i mørket, og håb, hvor der tilsyneladende intet håb er.

CET 19:45
- "Mit folk ..."

The Music was at position 02m21 ...
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&#t=02m21

47
- "Jeg vil"

49
- "rejse"

49-50
- "et Lys° i mørket, så I kan se Himlen åben."

I mine tanker (som er under Åndens influering) erindrer jeg
samtidig Pagtens Ark fra jødernes ørkenvandring og Lyset fra
oven. Se evt. Exodus 13,21- ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exo+13.21-&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Exo+13.21-&version=ERV-AR
... (sorry. Can't find the bible in hebrew) ...

samt ...

Kobberslangen. Se evt. 4 Mosebog 21,9 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+21.9&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+21.9&version=ERV-AR

CET 20:03
- "Lad ikke mørket ... "

The music ...

So Much Grace | Kama Hesed(Live) [Hebrew Worship] @SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
https://www.youtube.com/watch?v=-XfJNbKrLqU#t=00m39

... was On Air at that time.

03
- "bedrage Jer."

Det er, hvad jeg så og hørte.

-

2023-10-12 kl 19.14
2 min. siden
Tilfredshed i DIF efter IOC-beslutning om at udelukke Rusland
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/tilfredshed-i-dif-efter-ioc-beslutning-om-udelukke-rusland

[...]

(Time now CET 17.43)

Krig mellem Israel og Hamas
30 min siden
FN advarer om frygtelig situation i Gaza: - Vi har snart ikke
mad og vand

(Time now CET 17.43)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 02:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6567502
Sofie Dyjak
To mennesker har mistet livet efter droneangreb i russiske
Belgorod

i dag kl. 05:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6567839
Karen Klærke
Første rigtige udlandsrejse siden arrestordre: Putin besøger
Kirgisistan

i dag kl. 12:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6569159
Line Gjerlev
Danmark indgår samarbejde om fødevarer med Ukraine

(Time now CET 17.47)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 05.12
Putin besøger udlandet for første gang siden arrestordre

Kl. 05.20
Barn kan være begravet i murbrokker efter droneangreb i Rusland

Kl. 05.41
Litauen annoncerer sikkerhedshjælpepakke til Ukraine

Kl. 06.52
Sværm af droner skudt ned over Ukraine natten til torsdag

Kl. 08.04
Russiske fremskridt ved central by giver "næppe strategiske
gevinster" ifølge tænketank

Kl. 09.04
Danmark og Tjekkiet vil sende tunge våben til Ukraine

Kl. 09.31
Russisk sabotørgruppe afsløret

Kl. 11.03
Definerende slag kan være på vej – og Ukraine vil kunne få
"strukket russiske soldater" ved frontlinjen, siger
korrespondent

Kl. 12.05
Zelenskyj hylder "ukrainsk mod og sammenhold" i krigshærget by

Kl. 12.27
Danmark og Ukraine indgår samarbejdsaftale om landbrug og
fødevarer

Kl. 13.18
Militært samarbejde med Kirgisistan forstærkes, siger Putin
efter møde

Kommentar:

Blot én asteroide-fuldtræffer, og problemet er løst, skønner
jeg, ET!

Hmm ...

Det minder mig - for resten - om, at det BØR *undersøges*, OM
det lå MERE i hentydningen den 2015-02-15 (meteor-eksplosion
over Rusland)

Forstået på den måde at de 195,65 enheden (fra Sydamerikas
Østkyst til MW1-2013-02-15-latitude-0) peger henimod det
faktum, at der næsten også er 195,65 fra Sphinxen til
MW1-Crater-latitude-0

I så fald KUNNE de 195,6518 fremskaffes ved at ændre lidt på
MW1-hældningen (men hvor GC fortsat repræsenteres af Sphinxen).

Nå, men ...

Det må vi undersøge ved lejlighed, når al den her djævle-ballade
er tilendebragt!

Kommer MW1=>MW2 så til at gå igennem Sodoma or what?

Mind mig om det, så det IKKE går i glemmebogen!

Kl. 14.26
Russiske kollaboratører hjalp til med angreb på
minehøjtidelighed med 59 dræbte

Kl. 16.13
IOC suspenderer den russiske olympiske komité med øjeblikkelig
virkning

Kl. 16.43
Den russiske olympiske komité fordømmer beslutning

7 min siden (Time now CET 17.48)
USA indfører sanktioner mod to ejere af tankskibe

(Time now CET 17.48)

Deadline:

DR text-TV:
116