Bulgarien: Voldsom stigning i russiske hybridangreb - News 2023-04-28

Bulgarien: Voldsom stigning i russiske hybridangreb

Subject: Skal vi sige, at næste gang sænkes en eller flere af
Jeres atomubåde, Russia ? - News 2023-04-27
Date: Thu, 27 Apr 2023 07:32:09 +0200
25151 <u2d1cp$1pkkd$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-1xx/25-151
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3FpfeXw2skc/m/Uhn9cSitAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

DR S135 fre 28 apr 11:52:57
28.april dr.dk/nyheder 06:13

BYER I UKRAINE UNDER ANGREB

I dag kl. 06:13
opdateret I dag kl. 09:24
Byer i Ukraine under sjældne russiske angreb tidligt fredag - flere
meldes døde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/byer-i-ukraine-under-russisk-angreb-tidligt-fredag-mindst-er-doede

-

Meldinger om eksplosioner over hele Ukraine: - Vi har ikke set lignende
i lang tid, siger Tantholdt
I dag kl. 07.52
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-28-meldinger-om-eksplosioner-over-hele-ukraine-vi-har-ikke-set-lignende-i-lang-tid

-

Ukrainsk modoffensiv er på trapperne – ekspert udpeger tre mulige scenarier
I dag kl. 09.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-28-ukrainsk-modoffensiv-er-paa-trapperne-ekspert-udpeger-tre-mulige-scenarier

-

Krigen i Ukraine
Hvor store tab har Ukraine lidt? Korrespondent ser tit nye grave
på kirkegårdene
I dag kl. 10.31

Offensiv er på vej, lover Zelenskyj – stil dit spørgsmål til eksperterne her
I dag kl. 10.31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-28-offensiv-er-paa-vej-lover-zelenskyj-stil-dit-spoergsmaal-til-eksperterne-her

-

DR S147 fre 28 apr 11:52:57
28.april dr.dk/nyheder 11:17

EVAKUERINGSFLY SKUDT NED I SUDAN

I dag kl. 11:17
Meldinger om luftangreb i Sudan: Evakueringsfly beskudt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/meldinger-om-luftangreb-i-sudan-evakueringsfly-beskudt

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.08
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-28-krigen-i-ukraine

Kl. 05.09
Eksplosioner i Kyiv

Kl. 05.15
Kvinde og toårig dræbt ved luftangreb i Dnipro

Kl. 05.27
Russisk missilangreb i by i Tjerkasy-region

Kl. 05.39
Ukraine: 11 missiler skudt ned over Kyiv

Kl. 05.45
Rusland bekræfter angreb i by i Donetsk

Kl. 06.18
Tantholdt: Flere byer ramt i storstilet russisk angreb

Kl. 06.41
Bulgarien: Voldsom stigning i russiske hybridangreb

Kl. 07.01
Tre dræbt ved angreb i Uman

Kl. 07.18
Ingen dræbte ved angreb i Kyiv

Kl. 07.36
Ukraine: 21 russiske missiler skudt ned

Kl. 08.04
Dødstal ved boligblok stiger

Kl. 08.38
Zelenskyj: Syv dræbt i boligblok

Kl. 09.10
Video viser øjeblikket, hvor boligblok bliver ramt af missiler

Kl. 09.57
Tantholdt: Ikke sikkert, russerne rammer civile med vilje

Kl. 10.09
Ukraine opjusterer dødstal i angreb til 12

Kl. 11.33
Rusland om missilangreb: Pletskud

27 min siden (Time now CET 12.33)
Rusland er snart klar til modoffensiv, siger forsvarsminister

5 min siden (Time now CET 12.33)
Dødstal opjusteres – 27 ud af 46 lejligheder ødelagt

(Time now CET 12.33)

2023-04-28 kl 12.19
1 min. siden
Salling Groups overskud blev halveret sidste år

TV2:
2023-04-28 kl 12.24
- Jeg er klar til at undskylde ansigt til ansigt, siger Lizette Risgaard
24 min siden
Opd. 4 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25157

Vesten har fejlvurderet Putin – han er en gangster, siger korrespondent

Subject: Bulgarien: Voldsom stigning i russiske hybridangreb -
News 2023-04-28
Date: Fri, 28 Apr 2023 12:35:25 +0200
25157 <u2g7he$2dfip$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OmF7kUrsweA/m/BvMy40kMAQAJ
DR S152 fre 28 apr 17:02:51
28.april dr.dk/nyheder 12:56

UKRAINE VIL SNART INDLEDE OFFENSIV

I dag kl. 12:56
Ukraine er snart klar til at indlede planlagt offensiv mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-er-snart-klar-til-indlede-planlagt-offensiv-mod-rusland

-

DR S154 fre 28 apr 17:02:51
28.april dr.dk/nyheder 14:48

RUSLAND: VI RAMTE MILITÆRRESERVER

I dag kl. 14:48
Rusland: Nattens angreb ramte ukrainske militær-reserver
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-nattens-angreb-ramte-ukrainske-militaer-reserver

-

Lars Løkke på besøg i Ukraine efter nattens angreb: - Det gør mig vred
I dag kl. 15.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-28-lars-loekke-paa-besoeg-i-ukraine-efter-nattens-angreb-det-goer-mig-vred

-

I dag kl. 15:37
Udenrigsminister besøger havnebyen Odesa: 'Vigtigt, at vi fortsætter
støtten til Ukraine'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/udenrigsminister-besoeger-havnebyen-odesa-vigtigt-vi-fortsaetter-stoetten-til

-

I dag kl. 15:58
Der har længe været stille i de ukrainske byer. Fredag morgen hylede
luftalarmerne igen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/der-har-laenge-vaeret-stille-i-de-ukrainske-byer-fredag-morgen-hylede-luftalarmerne

[...]

Kl. 13.03
Kuleba: Dødelige missilangreb er Ruslands svar på alt

Kommentar:

Gid de selv må omkomme på samme vis, apropos Tunguska-1908 und so
weiter!

Kl. 13.30
Danskdoneret våbensystem bruges nu af ukrainske soldater i krigen

Kl. 13.45
Rasmus Tantholdt ved ødelagt boligblok: Ikke stor chance for at overleve

Kl. 14.02
Tantholdt: Ser ud til, at bygning blev ramt direkte

Kl. 14.22
Berygtet russisk general meldes fyret som viceminister

Kl. 14.47
Tantholdt: Missilangreb kan være forsøg på at forhindre ukrainsk offensiv

Kl. 15.00
Lars Løkke Rasmussen besøger Odesa

Kl. 15.29
Rusland: Nattens angreb var rettet mod den ukrainske hær

Kl. 15.54
Dødstal opjusteres til 19 efter angreb

Kl. 16.17
Vesten har fejlvurderet Putin – han er en gangster, siger korrespondent

Kommentar:

Ja, i SÆRDELESHED! Det så vi alle allerede i august 2008, da han
overfaldt det demokratiske naboland Georgien og *stjal* en stor
bid af landet!

Fanden ta' det dumme svin!

Kl. 16.30
Putin vil give befolkning i besatte byer statsborgerskab

Kl. 16.49
Forberedelserne op til en modoffensiv er i sidste fase, siger ukrainsk
forsvarsminister

1 min siden (Time now CET 17.56)
Nye luftalarmer i Ukraine efter russiske missilangreb

(Time now CET 17.56)

2023-04-28 kl 17.34
1 min. siden
Ingen erstatning til Scandinavian Star-ofre

TV2:
2023-04-28 kl 17.38
Stak af med 150 km/t - mod færdselsretningen
2 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25158