Messias - News 2022-12-14

Messias

Subject: EU-lande når til enighed med Ungarn om støtte til Ukraine -
News 2022-12-13
Date: Tue, 13 Dec 2022 08:42:05 +0100
24808 <tn9acd$2fb43$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/mnJL3uNO0XY/m/Zyg3CLH_CQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

> [...]
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 on

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Input devotiontext from BibelLæserRingen ...
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

=== citat start ===

Onsdag 14. December [2022]

Es 11,1-16

[
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+11&version=BPH

Esajas 11, Bibelen på hverdagsdansk

Han forsvarer fattiges rettigheder og dømmer de svage
retfærdigt. Han sætter voldsmænd til vægs med et visdomsord,
tilintetgør de onde med et åndepust.
]

Messias kommer

[ ... ]

... Messias er retfærdig i sine domme og griber ind over for
voldsmænd. ...

=== citat slut ====

Et sted i Bibelen tales der om, at vi kan *fremskønne* Jesu
Genkomst:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Pet+3.12&version=DN1933

2 Peter 3:12, Dette er Biblen på dansk

idet I forvente og fremskynde Guds Dags Tilkommelse, ...

Og på baggrund af fx. seneste nyt (fra UFO-efterforskningen) ...

Subject: ET *Copyright*: Found target-DATA (Galactic longitude) at
Crater/Sphinx/Jerusalem -
Re: Abraham-koden, Part 2
Date: Tue, 13 Dec 2022 18:20:42 +0100
24810 <tnac9a$2ie83$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-8xx/24-81x/24-810
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-8xx/24-810
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/AoxGlhWtBgAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/9cPu-UXp_8I/m/-YUpzTVRAwAJ

... melder spørgsmålet sig:

HVORNÅR griber du ind overfor voldsmænd?

Searchstring on

Found:

News 2022-12-13
Date: Tue, 13 Dec 2022 08:42:05 +0100

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-sender-bombefly-ind-i-taiwans-luftforsvarszone

> [...]
> fart bare lidt forsinket, da plejer fluerne som oftest at havne
> lige i min højre hånds håndflade, og hvis denne så rammer
> et-eller-andet, da *aflives* lortet!
>
> Og på tilsvarende vis kan det godt forholde sig mht. det, som vi er
> kommet i kontakt med (ude i Rummet): Det kan godt være, at der er
> gået laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang
> tid siden sidst, men det er IKKE ensbetydende med, at de onde her
> på jorden slipper godt fra deres forbrydelser uden straf!
>
> Det kræver faktisk blot en fuldtræffer (einem klask), og problemet

Min svoger kom forbi i går, og han nævnte i vores samtale Salme 44:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+44&version=BPH

Salme 44, Bibelen på hverdagsdansk

Vågn op, Herre, hvorfor sover du?

24 (44-25) Для чого обличчя Своє Ти ховаєш, забуваєш про нашу
недолю та нашу тісноту?

Et Udsagn:

I min vrede (over ondskabens uretfærdige hærgen) rejste jeg mig
op og iførte mig min krigsudrustning

In my anger (at the unjust ravages of evil) I arose and put on
my armor of war

Hvis ikke Du griber ind, o Gud, så ender det med, at selv retfærdige
begynder at handle ondt, fordi de (i *selvforsvar*) bliver TVUNGET
dertil (Psalm 125,3).

Mister "Robot" (out there in space)!

Hvad forkert er der i at *straffe* de onde? - Det er jo
*selvforskyldt*! INGEN havde jo bedt dem om at lanve vold, mord,
død og ødelæggelse!

HVORFOR griber du ikke ind?

HVORFOR kan dagen tilsyneladende ikke fremskønnes (hvor du
*officielt* giver dig til kende overfor os jordboere)?

WHY?

(
Mistanke:

Der må ligge en eller anden klausul, der *forhindrer* "robotten" i
at gribe ind (til forsvar for de retfærdige, så de ikke omkommer).

Og i så fald:

HVAD helt præcist gør denne klausul ud på ?

Og ...

KAN den *omstødes* (oder gradbøjes) ?

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

17. nov. 2022 kl. 20:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4889735
Morten Top
Dagens overblik

______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
13. dec. 2022, 09:24
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-13-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

14 min siden (Time now CET 19.54)
EU-landene lykkedes ikke med aftale om gaspriser

_________________________

(Time now CET 19.54)

2022-12-13 kl 19.40
22 min. siden
Forskere når gennembrud med ny energiform: 'Det er fuldstændig fantastisk'

TV2:
USA: Danske Bank vil betale milliardbøde i hvidvasksag
13. dec. 2022, 18:32
Opd. 13. dec. 2022, 19:28

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24813

Nyt missilsystem rammer dybere bag russernes forsvarslinjer, siger ekspert

Rusland kan ikke vinde uden atomvåben, siger russisk kommandør

Subject: Messias - News 2022-12-14
Date: Wed, 14 Dec 2022 08:54:05 +0100
24813 <tnbvet$2ol6o$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OcMKU4UG8A8/m/SI1n8naHAwAJ
I går kl. 19:43
SSI: Ny coronavariant vil inden for få uger dominere landet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ssi-ny-coronavariant-vil-inden-faa-uger-dominere-landet

-

I går kl. 20:01
OVERBLIK Ungarn har længe været en sten i EU-skoen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/overblik-ungarn-har-laenge-vaeret-en-sten-i-eu-skoen

-

I går kl. 20:53
EU når ikke til enighed om indgreb i gaspriser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-naar-ikke-til-enighed-om-indgreb-i-gaspriser

-

DR S132 ons 14 dec 08:48:51
13.december dr.dk/nyheder 21:59

JUSTITSMINISTERIUM REJSER TILTALE

I går kl. 21:59
USA's justitsministerium rejser tiltale mod fem russere og to amerikanere
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-justitsministerium-rejser-tiltale-mod-fem-russere-og-amerikanere

-

Nyt missilsystem rammer dybere bag russernes forsvarslinjer, siger ekspert
13. dec. 2022, 22:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-13-nyt-missilsystem-rammer-dybere-bag-russernes-forsvarslinjer-siger-ekspert

-

DR S137 ons 14 dec 08:48:51
14.december dr.dk/nyheder 05:58

EKSPLOSIONER RAMMER KYIV

I dag kl. 05:58
Eksplosioner rammer det centrale Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eksplosioner-rammer-det-centrale-kyiv

+

Kyiv under angreb fra droner – meldinger om flere eksplosioner
14. dec. 2022, 06:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-12-14-kyiv-under-angreb-fra-droner-meldinger-om-flere-eksplosioner

-

DR S140 ons 14 dec 08:48:51
14.december dr.dk/nyheder 08:46

META SAGSØGT EFTER KRIG I ETIOPIEN

2022-12-14 kl 09.19
33 min. siden
Meta sagsøgt: Facebooks algoritme hjalp med at sprede had under etiopisk
borgerkrig, lyder anklage

[...]

Kl. 20.00
Rusland planlægger stor offensiv i begyndelsen af 2023, siger Kuleba

Kl. 20.16
Stor vinterhjælpepakke på vej til Ukraine

Kl. 22.21
Norge sender ti broer til Ukraine: - Vi ved, at de vil hjælpe dem

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
14. dec. 2022, 05:04
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-12-14-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.10
Fem russere tiltalt for militærteknologisk smuglernetværk

Kl. 05.35
Luftalarmerne lyder over Kyiv

Kl. 05.51
Eksplosioner i Kyiv

Kl. 06.02
Eksplosioner i Kyivs gamle bydel

Kl. 06.32
Ti droner skudt ned over Kyiv

Kl. 06.43
Rusland kan ikke vinde uden atomvåben, siger kommandør

Kommentar:

Det bliver 3. Verdenskrig, hvor vi alle dør!

Så ...

HVORFOR skal I absolut *stjæle* fra andre?

HVORFOR kan I ikke bare være normale og selv tjene til føden?

Det er ^*sygeligt*, al det onde, som I gør!

Kl. 06.58
Ukraine beder om 50 millioner LED-pærer

Kl. 07.01
Lyden af eksplosioner i Kyiv

Kl. 07.03
To bygninger i det centrale Kyiv ramt

Kl. 07.25
Risiko for flere angreb, siger guvernør

Kl. 07.35
Ingen kommet til skade i Kyiv

Kl. 08.12
Billeder fra angrebene i Kyiv

Kl. 08.16
Dansk erhvervsliv donerer tre generatorer til Ukraine

55 min siden (Time now CET 09.54)
13 droner skudt ned over Kyiv

50 min siden (Time now CET 09.54)
Zelenskyj holdt tale for parlamentet i New Zealand

44 min siden (Time now CET 09.54)
Droner sendt afsted fra Det Azovske Hav

20 min siden (Time now CET 09.54)
Kulden får advarselslamperne til at lyse i Europa

(Time now CET 09.54)

2022-12-14 kl 09.19
33 min. siden
Meta sagsøgt: Facebooks algoritme hjalp med at sprede had under etiopisk
borgerkrig, lyder anklage

TV2:
Hundehvalp stjålet uden for børnehave – nu er nordjysk landsby på den
anden ende
14. dec. 2022, 09:13

USA: Danske Bank vil betale milliardbøde i hvidvasksag
13. dec. 2022, 18:32
Opd. 13. dec. 2022, 19:28

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24814

Paven opfordrer alle til at hjælpe Ukraine

Det ukrainske folk får Sakharov-prisen: 'Ingen fortjener den mere end jer'

Date: Wed, 14 Dec 2022 08:54:05 +0100
24813 <tnbvet$2ol6o$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/OcMKU4UG8A8/m/SI1n8naHAwAJ
DR S143 ons 14 dec 12:25:29
14.december dr.dk/nyheder 09:40

OPRYDNING EFTER DRONEANGREB I KYIV

I dag kl. 09:40
To administrative bygninger ramt i droneangreb i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/administrative-bygninger-ramt-i-droneangreb-i-kyiv

-

DR S156 ons 14 dec 17:15:02
14.december dr.dk/nyheder 16:07

UKRAINERE FÅR SAKHAROV-PRISEN

I dag kl. 16:07
Det ukrainske folk får Sakharov-prisen: 'Ingen fortjener den mere end jer'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-ukrainske-folk-faar-sakharov-prisen-ingen-fortjener-den-mere-end-jer

[...]

Kl. 10.02
Fem bygninger ramt i droneangreb

Kl. 10.36
CNN: Derfor stod der "for Ryazan" på missil

Kl. 11.03
Scholz: Putin har fundamentalt forregnet sig

Kl. 11.39
Pave opfordrer alle til at hjælpe Ukraine

Paven opfordrer under messe i Vatikanet alle til at bruge færre
penge på gaver og mad i julen og i stedet donere penge til Ukraine.

Kl. 11.45
Ingen skader på infrastruktur

Kl. 12.24
Central plads i Kherson ramt af raketter

53 min siden (Time now CET 13.25)
Amerikansk statsborger blandt frigivede fanger

43 min siden (Time now CET 13.25)
Skuespiller har besøgt Ukraine

Kl. 13.39
EU udbetaler nyt milliardlån til Ukraine

Kl. 15.13
Zelenskyj accepterer fredspris på vegne af det ukrainske folk

31 min siden (Time now CET 17.32)
Rusland: Vi vil "befri" Odesa og Chernihiv

9 min siden (Time now CET 17.32)
Ruslands olieindtægter falder

(Time now CET 17.32)

2022-12-14 kl 17.26
15 min. siden
Udenrigsministeriet advarer danskere i Frankrig: VM-kamp kan udløse
voldelige uroligheder

TV2:
Trafikselskaber vil hæve billetpriserne yderligere i 2023
14. dec. 2022, 16:58

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24816