Hvis du gør det, så ender det med global atomkrig! Så hold nallerne væk, din KRIGSLIDERLIGE *tosse*! - News 2023-05-31

Hvis du gør det, så ender det med global atomkrig!
Så hold nallerne væk, din KRIGSLIDERLIGE *tosse*!

Subject: UFO-Investigation news: Kvantemekanik: Sådan kan
fremtiden påvirke fortiden - News 2023-05-30
Date: Tue, 30 May 2023 07:45:05 +0200
25252 <u542h1$1sovs$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Oc2RhX-oeBI/m/c5Y3az_1DAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S120 ons 31 maj 08:32:52
30.maj dr.dk/nyheder 19:12

STOLTENBERG TROR PÅ SVERIGE I NATO

I går kl. 19:12
Stoltenberg: 'Sverige kan snart være medlem af Nato'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-sverige-kan-snart-vaere-medlem-af-nato

-

Strøm til 14 millioner husstande: Danmarkshistoriens største
havvindsudbud er på plads
I går kl. 19.16
Opd. I går kl. 22.18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-05-30-stroem-til-14-millioner-husstande-danmarkshistoriens-stoerste-havvindsudbud-er-paa-plads

-

NATO sender 700 soldater til styrke i Kosovo
I går kl. 19.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-30-nato-sender-700-soldater-til-styrke-i-kosovo

-

I går kl. 19:51
30 sårede Nato-soldater i sammenstød i Kosovo: 'Det er et tilbageskridt
for stabiliteten'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/30-saarede-nato-soldater-i-kosovo-det-er-et-tilbageskridt-stabiliteten

-

I går kl. 20:31
Ny aftale om vindmøller på havet skal give strøm til millioner af husstande
https://www.dr.dk/nyheder/politik/ny-aftale-om-vindmoeller-paa-havet-skal-give-stroem-til-millioner-af-husstande

-

Rusland truer med "hårdest mulige" konsekvenser efter angreb
I går kl. 21.11
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-30-rusland-truer-med-haardest-mulige-konsekvenser-efter-angreb

-

I går kl. 21:40
Dansk Industri og Dansk Erhverv jubler over aftale om mere strøm fra
havvindmøller
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-industri-og-dansk-erhverv-jubler-over-aftale-om-mere-stroem-fra-havvindmoeller

Kommentar:

Men produksionen må gerne komme endnu højere op, så
overskudsstrømmen kan opsamles og langtidslagres (så vi helt
undgår forbrænding af fossilt og atomart brændstof)!

-

Stoltenberg bakker forsvarsminister op om omstridt regnestykke - der er
dog et men
I går kl. 21.47
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-05-30-stoltenberg-bakker-forsvarsminister-op-om-omstridt-regnestykke-der-er-dog-et-men

-

DR S124 ons 31 maj 08:32:52
30.maj dr.dk/nyheder 22:15

FN TØMMER OLIETANKER I DET RØDE HAV

I går kl. 22:15
FN vil tømme rustende olietanker i Det Røde Hav for at afværge
miljøkatastrofe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-vil-toemme-rustende-olietanker-i-det-roede-hav-afvaerge-miljoekatastrofe

-

Mette Frederiksen får international ros op til udnævnelse af ny topchef
i NATO
I går kl. 22.53
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-05-30-mette-frederiksen-faar-international-ros-op-til-udnaevnelse-af-ny-topchef-i-nato

Kommentar:

Men, men, men ...

Vær nu *realister*: Vi (Danmark) har lige været formand for
nylig, så andre NATO-lande vil føle sig *forbigået*, hvis vi
IGEN udvælges til formandsposten!

Mere realistisk bliver det nok med en *black mail*, at Tyrkiet
vil have "noget" til gengæld for et svensk NATO-medlemskab!

-

DR S125 ons 31 maj 08:32:52
30.maj dr.dk/nyheder 23:24

USA: FLY UDFØRTE AGGRESSIV MANØVRE
Et kinesisk J-16-jagerfly udførte i
sidste uge en "unødigt aggressiv"
manøvre nær et amerikansk militærfly i
internationalt luftrum over Det
Sydkinesiske Hav. ...

I går kl. 23:24
USA: Kinesisk jagerfly udførte 'unødigt aggressiv' manøvre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-kinesisk-jagerfly-udfoerte-unoedigt-aggressiv-manoevre

-

Nordkoreansk satellit styrter i havet og udløser evakueringer
I dag kl. 01.26
Opd. I dag kl. 05.47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-30-japan-og-seoul-afvarsler-missiltrussel-fra-nordkorea

-

DR S126 ons 31 maj 08:32:53
31.maj dr.dk/nyheder 05:24

SATELLIT STYRTER I HAVET

I dag kl. 05:24
Nordkoreansk satellit styrter i havet og udløser evakueringer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkoreansk-satellit-styrter-i-havet-og-udloeser-evakueringer

-

USA udelukker Kosovo fra stor militærøvelse efter optøjer
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-usa-udelukker-kosovo-fra-stor-militaeroevelse-efter-optoejer

-

Påstået droneangreb sætter ild til russisk olieraffinaderi
I dag kl. 05.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-paastaaet-droneangreb-saetter-ild-til-russisk-olieraffinaderi

-

DR S127 ons 31 maj 08:32:53
31.maj dr.dk/nyheder 06:00

PÅSTÅET DRONEANGREB STARTER BRAND
En ukrainsk drone har med stor
sandsynlighed startet en brand i et
olieraffinaderi i den sydlige russiske
region Krasnodar.

I dag kl. 06:00
Påstået droneangreb sætter ild til russisk olieraffinaderi
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/paastaaet-droneangreb-saetter-ild-til-russisk-olieraffinaderi

Afipskom olieraffinaderi ligger ifølge nyhedsbureauet Reuters
tæt på Novorossijsk, som er en havneby ved Sortehavet.

-

I dag kl. 07:32
Guvernør i Belgorod: Ukrainske styrker har bombarderet en by
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-i-belgorod-ukrainske-styrker-har-bombarderet-en

-

2023-05-31 kl 08.42
33 min. siden
En nordkoreansk spionsatellit skulle holde øje med amerikanerne. Men så
gik planen i vasken
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-nordkoreansk-spionsatellit-skulle-holde-oeje-med-amerikanerne-men-saa-gik-planen-i

-

2023-05-31 kl 09.02
Kinesisk jagerfly i "aggressiv" manøvre tæt på amerikansk militærfly
28 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-kinesisk-jagerfly-i-aggressiv-manoevre-taet-paa-amerikansk-militaerfly

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. maj 2023 kl. 14:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943704
Sean Coogan
Ukrainsk topgeneral: Ukraine kontrollerer en "ubetydelig" del af
Bakhmut, men rykker frem i forstæderne

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
https://nyheder.tv2.dk/2023-05-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.24
Stoltenberg: Støtte til ukraine medregnes, men ikke al støtte tæller

Kl. 19.56
Zelenskyj indgår aftale med en af verdens største våbenproducenter

Kl. 21.16
Røg fra russisk militærbase efter meldinger om eksplosioner

... Melitopol siden februar sidste år har været under russisk
kontrol.

Kommentar:

Map ...
https://goo.gl/maps/vVZrbiJUMkYCiisD7

Kl. 23.06
En dræbt i Belgorod ifølge guvernør

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.57
WHO: Flere end 1000 angreb på Ukraines sundhedsvæsen

Kl. 06.21
Påstået droneangreb sætter ild til russisk olieraffinaderi

Kl. 07.22
Rusland beskylder Ukraine for at stå bag angreb med fire sårede

Kl. 08.05
Fem dræbt af angreb med HIMARS, hævder prorussere

43 min siden (Time now CET 09.09)
Ukraine har ifølge britiske efterretninger taget initiativet i krigen

14 min siden (Time now CET 09.09)
Tjetjenske specialstyrker forbereder offensiv i Donetsk

2 min siden (Time now CET 09.09)
Britiske embedsmænd er legitime militære mål, siger Medvedev

Kommentar:

Nej! Det er muligt, at Ukraine desværre IKKE kan forsvare sig
selv (endnu), men det gælder IKKE os andre!

Så ...

Hvis du gør det, så ender det med global atomkrig!

Så hold nallerne væk, din KRIGSLIDERLIGE *tosse*!

Du BURDE spærres inde!

(
Google-auto-translation:

Британские чиновники являются законными военными целями, заявил
Медведев

Комментарий:

Нет! Возможно, что, к сожалению, Украина НЕ МОЖЕТ защитить
себя (пока), но это НЕ относится к остальным из нас!

Так...

Если вы это сделаете, это закончится глобальной ядерной войной!

Так что держи плюшевых игрушек подальше, ВОЕННЫЙ *дурак*!

Вы ДОЛЖНЫ быть заперты!

Sorry for the bad translation!
)

(Time now CET 09.09)

2023-05-31 kl 08.42
12 min. siden
Flere børnefamilier søger sommerferiehjælp

TV2:
2023-05-31 kl 08.52
Aggressive oddere går til angreb: Spædbarn blev bidt og campister jagtet
12 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25256

Subject: Hvis du gør det, så ender det med global atomkrig!
Date: Wed, 31 May 2023 09:15:30 +0200
25256 <u56s6j$2b4j0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/O-TQZQVC30M/m/CvG2HcNIDQAJ

> Seneste nyt om krigen i Ukraine
> I dag kl. 05.55
> https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

[ ... ]
Men jeg NÆGTER at bruge unødvendig tid på dig, *tosse*!

Langt hellere vil jeg på UFO-jagt, NAVNLIG nu her efter
at vi nærmer os målet (apropos the BIG Wedding):

Kladde:

=== citat start ===

Find - if possible - Target-DATA (195,6518), Part 4

Re: Found Your 85-markpointer, Sir!
Re: BREAKING News: Found Big Bang DATA at MW1-lat-0 50/600
from Sphinx in distance to M.Ararat -
Re: Abraham-koden, Part 2

File 25.258 ...
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-25x/25-258

-

Subject: [ Find - if possible - Target-DATA (195,6518), Part 3 ]
Date: Tue, 30 May 2023 17:39:24 +0200
25254 <u555bd$21cqd$1...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-2xx/25-25x/25-254
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/EXlPXRe1AHU/m/Qnz-AMF3JQAJ

> 78-195,6518
> -33,45012783401038 -17,282109946873213
> -17.282109946873213, -33.45012783401038
> https://goo.gl/maps/9hmLGhnFaKa5p4r3A
> 9,0735 km to 78/360-from-Sphinx
>
> =>
>
> Move Sphinx 9,0735 km:
[ ... ]
> Sphinx-195,6518
> 29.93671098788376, 31.0546654462632
> 31,0546654462632 29,93671098788376
> https://goo.gl/maps/aqkHPwReyne1tX4u8
> 9,0735 km to Sphinx
> 4380,0952 km to Amplitude max
> 65,65180014 Global-600-units to Amplitude max
> 0,08991224 Global-360-units to P1-1km-Jer
> [...]

(
Desværre er uheldigvis Big-Bang-DATA 80,42167 "lidt" i
tal-familie med de 8,043 (og Target-DATA 8,049), så man IKKE
altså med 100% sikkerhed ved, hvad der er hvad!
)

Denne er nok den mest *realistiske* måleopstilling, fordi INTET
nu længere afhænger af, hvordan den afrikanske tektoniske plade
(hvorpå Giza og Jerusalem ligger) opfører sig!

Antagelsen må være, at Sphinx-195,6518 befinder sig *nøjagtig*
9 km fra Giza P1.

Så lad os udregne denne position:

... (input DATA) ...

HVIS den afrikanske tektoniske plade IKKE har bevæget sig nordpå
eller drejet omkrig sig selv (mod uret), da kan nu Taget-DATA
for første gang (i Abraham-koden) udregnes *nøjagtig*:

... (input DATA) ...

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no xx.xxx

=== citat slut ===

Og ...

HVIS du så får en asteroide i hovedet, apropos the Goodwill-konto,
da er det *selvforskyldt*.

Du kunne bare have ladet være med at *true* os på livet.

Du HAR jo ALLEREDE gjort dig fortjent til *straf* på grund af din
úlovlige angrebskrig på Georgien i august 2008 og nu IGEN i Ukranie,
du satans slangeyngel!

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25257

Jeg BRÆKKER mig over Hitler, og
jeg BRÆKKER mig over Stalin, og
jeg BRÆKKER mig over dig!

Gid fanden tog dig, dit svin
(så vi andre kan få lov til at leve i fred og ro)!

25257b

Tyskland: Ukrainsk angreb på russisk territorium er i overensstemmelse
med international lov

Date: Wed, 31 May 2023 09:15:30 +0200
25256 <u56s6j$2b4j0$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/O-TQZQVC30M/m/CvG2HcNIDQAJ
I dag kl. 09:22
Ghana til EU: Jeres brugte tøj er en 'miljømæssig katastrofe' hos os
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ghana-til-eu-jeres-brugte-toej-er-en-miljoemaessig-katastrofe-hos-os

-

I dag kl. 09:23
Ny lov skal sikre Sveriges Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sverige-kommer-et-skridt-taettere-paa-nato-medlemsskab

-

DR S134 ons 31 maj 10:49:18
31.maj dr.dk/nyheder 09:36

FILIPPINSK JOURNALIST DRÆBT

Bunduquin er ifølge The Guardian den
tredje journalist, der bliver dræbt i
Fillippinerne, efter Ferdinand Marcos
blev indsat som præsident i juni sidste
år.

I dag kl. 09:36
Tredje på kort tid: Filippinsk journalist skuddræbt foran sit hus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tredje-paa-kort-tid-filippinsk-journalist-skuddraebt-foran-sit-hus

-

DR S137 ons 31 maj 10:49:19
31.maj dr.dk/nyheder 10:20

JAPAN MED NY ATOMREAKTOR-LOV

I dag kl. 10:20
Ny lov i Japan kan forlænge atomkraftværkers levetid
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-lov-i-japan-kan-forlaenge-atomkraftvaerkers-levetid

-

DR S142 ons 31 maj 13:07:15
31.maj dr.dk/nyheder 12:05

EU-LEDER: VI SKAL STØTTE VESTBALKAN

I dag kl. 12:05
EU-leder vil øge den finansielle støtte til Vestbalkan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-leder-vil-oege-den-finansielle-stoette-til-vestbalkan

-

I dag kl. 12:05
I Ukraines hovedstad er søvnløse nætter og eksplosioner blevet hverdag:
'De er ganske enkelt i gang med at udmatte os'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/i-ukraines-hovedstad-er-soevnloese-naetter-og-eksplosioner-blevet-hverdag-de-er

-

Tyskland beder Rusland om at lukke fire konsulater på tysk jord
I dag kl. 14.01
Opd. I dag kl. 14.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-05-31-tyskland-beder-rusland-om-at-lukke-fire-konsulater-paa-tysk-jord

-

DR S145 ons 31 maj 16:14:03
31.maj dr.dk/nyheder 14:35

RUSSISKE KONSULATER SKAL LUKKES

... fire ud af fem ...

I dag kl. 14:35
Tyskland beder Rusland om at lukke fire konsulater på tysk jord
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-beder-rusland-om-lukke-fire-konsulater-paa-tysk-jord

-

I dag kl. 14:38
Sverige slår hårdere ned på terrorisme og håber på Tyrkiets accept: 'Det
er sidste del af vores aftale'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sverige-slaar-haardere-ned-paa-terrorisme-og-haaber-paa-tyrkiets-accept-det-er-sidste

[...]

Kl. 09.44
Proukrainsk modstandsgruppe har "tusindvis" af ansøgere

Kl. 10.30
Rusland indfører forbud mod eksport af patroner

41 min siden (Time now CET 11.31)
Drone styrtet ned ved endnu et olieraffinaderi

Kl. 12.02
Rusland noterer sig "manglen på fordømmelse" efter angreb på Moskva

Kl. 12.16
Ukrainsk politi evakuerer børn i Østukraine

Kl. 12.27
Formodet russisk spionhval sporet til svensk farvand

56 min siden (Time now CET 13.52)
Rusland evakuerer hundredvis af børn fra grænseområdet

50 min siden (Time now CET 13.52)
Rusland hævder at have destrueret Ukraines sidste krigsskib

10 min siden (Time now CET 13.52)
Rusland har mangedoblet produktionen af våben, siger premierminister

Kl. 14.14
Prigozjin vil have højtstående russeres "forbrydelser" undersøgt

Kl. 15.03
Tyskland: Angreb på russisk territorium er i overensstemmelse med
international lov

Subject: Troels Lund Poulsen er optimistisk omkring F-16-fly
efter dagens forhandlinger -
Re: ... News 2023-05-22
Date: Mon, 22 May 2023 18:33:05 +0200
25230 <u4g5g1$27alj$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/tt3r2grdySQ/m/WAAPV-hHAwAJ

https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5943323
> Jakob Slyngborg Trolle
> Biden er blevet forsikret om, at F-16-fly kun vil kæmpe i Ukraine
>
> Kommentar:
>
> Men Ukraine har faktisk ret til (i selvforsvar) at kæmpe på russisk
> jord, endog Moskva (ligesom Rusland ALLEREDE har angrebet Kyiv.
>
> Men ...
>
> Det må bare ikke ske med våben doneret af os, for ellers kan man
> med berettigelse anklage os for at føre indirekte krig mod Rusland!

Ja!

Kl. 15.26
Putin har ikke tabt endnu, advarer polsk præsident

21 min siden (Time now CET 16.42)
Droneangreb fører ikke til undtagelsestilstand, siger Putin-talsmand.

(Time now CET 16.42)

2023-05-31 kl 16.24
2 min. siden
Blæst blotter usædvanligt mange gamle håndgranater ved Vesterhavet

TV2:
2023-05-31 kl 16.28
Dronningens nevø får barn med sin 54-årige hustru
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25259