Zelenskyj fordømmer den almindelige russers 'feje tavshed' - News 2023-01-16

Zelenskyj fordømmer den almindelige russers 'feje tavshed'

Subject: Rishi Sunak bekræfter planerne om at sende kampvogne til
Ukraine - News 2023-01-15
Date: Sun, 15 Jan 2023 10:23:23 +0100
24901 <63c3c5f9$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/40qV4B_8jZ8/m/slmpP1IDCQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S139 man 16 jan 08:53:08
15.januar dr.dk/nyheder 18:45

WAGNER-SOLDAT SØGER ASYL I NORGE

I går kl. 18:45
Tidligere Wagner-soldat har søgt politisk asyl i Norge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-wagner-soldat-har-soegt-politisk-asyl-i-norge

-

DR S140 man 16 jan 08:53:08
15.januar dr.dk/nyheder 19:19

KVINDELIG POLITIKER DRÆBT I KABUL

tI går kl. 19:19
Kvindeligt eks-parlamentsmedlem skudt og dræbt i Afghanistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kvindeligt-eks-parlamentsmedlem-skudt-og-draebt-i-afghanistan

-

Levering af tyske kampvogne til Ukraine kan tage et år, advarer producent
I går kl. 20.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-15-levering-af-tyske-kampvogne-til-ukraine-kan-tage-et-aar-advarer-producent

-

DR S142 man 16 jan 08:53:08
15.januar dr.dk/nyheder 21:10

BABIS SAMMENLIGNER RIVAL MED PUTIN
Pavel har nemlig både været medlem af
kommunistpartiet og deltaget i en
militær efterretnings-uddannelse under
det tidligere regime.

I går kl. 21:10
Tjekkisk præsidentvalg bliver bittert: Rigmand sammenligner rival med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tjekkisk-praesidentvalg-bliver-bittert-rigmand-sammenligner-rival-med-putin

-

Magtkamp i krigens skygge – nu udfordres Wagner-gruppen af Kremls egen
lejehær
I går kl. 21.43
Opd. I går kl. 21.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-15-magtkamp-i-krigens-skygge-nu-udfordres-wagner-gruppen-af-kremls-egen-lejehaer

-

I går kl. 22:00
Rusland og Ukraine mørklægger tabstal: Det viser undersøgelse af 10.000
russiske soldaters dødsfald
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-og-ukraine-moerklaegger-tabstal-det-viser-undersoegelse-af-10000-russiske

-

DR S143 man 16 jan 08:53:08
15.januar dr.dk/nyheder 22:18

URAN FUNDET I HEATHROW-LUFTHAVNEN

I går kl. 22:18
Mand arresteret to uger efter uranfund i Heathrow
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mand-arresteret-uger-efter-uranfund-i-heathrow

-

Zelenskyj fordømmer "feje" russere: - En dag kommer de efter jer
I går kl. 22.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-01-15-zelenskyj-fordommer-feje-russere-en-dag-kommer-de-efter-jer

+

I går kl. 23:02
Zelenskyj fordømmer den almindelige russers 'feje tavshed'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-fordoemmer-den-almindelige-russers-feje-tavshed

Kommentar:

Præsidenten har ret i, at I opfører Jer fejt. *Uskyldige* mennesker
i Ukraine bliver jo myrdet, og deres land stjålet!

OM jeg ville *straffe* i sådanne sager, hvis jeg havde
magtbeføjelserne (ved fx at smide en asteroide i hovedet på
Putin-666 og russiske militærinstallationer såsom flådebasen
Murmansk og sænket Jeres atomubåde) ?

Ja, SELVFØLGELIG !!!

Hvorfor ET så ikke gør det ?

Det ved jeg ikke!

Kanske disse onde mennesker lever på lånt tid!

-

DR S148 man 16 jan 08:53:09
16.januar dr.dk/nyheder 07:06

RUSLAND OG BELARUS STARTER ØVELSE

I dag kl. 07:06
Belarus og Rusland er gået i gang med fælles militærøvelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/belarus-og-rusland-er-gaaet-i-gang-med-faelles-militaeroevelse

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. dec. 2022 kl. 19:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5135546
Tim Tørnqvist
Aftenoverblik: Det ved vi om dagens missilangreb i Ukraine

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.07
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

28 min siden (Time now CET 19.03)
Nu mindst 30 døde efter angreb i Dnipro

News-link ...
2023-01-15 kl. 05.07
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-15-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine
... *missing*! (Time now 2023-01-16, CET 09:43)

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-01-16-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 05.21
Rusland holder øvelse med Hviderusland

Kl. 05.34
Missiler regner stadig ned over Ukraine

Kl. 07.03
Dødstal i Dnipro stiger igen

Kl. 07.53
NATO forventer, at flere tunge våben er på vej

Kl. 08.15
Ukraine fastholder position i Soledar

Kl. 08.30
Nikopol ramt af missiler

Kl. 08.39
Militærudstyr fra USA bliver læsset af i Aarhus

58 min siden (Time now CET 09.46)
USA træner ukrainske soldater på base i Tyskland

46 min siden (Time now CET 09.46)
Tænketank: Rusland forsøger at genvinde initiativet

30 min siden (Time now CET 09.46)
Anerkendt boksetræner blandt omkomne i Dnipro

(Time now CET 09.46)

2023-01-16 kl 09.20
5 min. siden
I nat går det løs: Holger Rune er en 'jaget mand', men tennisstjernen
har levet med presset hele livet
Seneste nyt28 min. siden

TV2:
2023-01-16 kl 09.35
Mand fundet død i en port på Amager mandag morgen
I dag kl. 07.48
Opd. 17 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24903

--
Denne mail er blevet tjekket for vira af AVG-antivirussoftware.
www.avg.com