Tusindvis af pakistanere sætter ild til kirker - News 2023-08-17

Tusindvis af pakistanere sætter ild til kirker

Tidligere leder af den russiske hær ("Den syriske slagter") i
Ukraine er død

Subject: FN-udsending: International domstol bør rejse tiltale
mod Taliban-ledere - News 2023-08-16
Date: Wed, 16 Aug 2023 08:21:31 +0200
25481 <ubhptb$373mm$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/N_djrN2sssc/m/M9i41WGIAwAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Ævle-Partiet

Et parti, der ævler og spiser ævler ... :-)

Hmm ...

Stave-forkert-Partiet

Et parti, der osse spiser ævler ... :-)

Stoltenbergs stabschef kom med kontroversielt forslag til
Ukraine: 'Det var en fejl'
I går kl. 21:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/stoltenbergs-stabschef-kom-med-kontroversielt-forslag-til-ukraine-det-var-en-fejl

Et forslag om at opgive ukrainsk territorie i bytte for
Nato-medlemskab har mødt kritik. Nu nuancerer Stian Jenssen sin
udtalelse.

[ ... ]

Mykhajlo Podoljak mener, at Stian Jenssens forslag er
"latterligt", og at det blandt andet betyder, at man bevidst er
med til at undergrave demokratiet.

-

Containerskib forlader Ukraine på trods af russisk blokade
I går kl. 21:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/containerskib-forlader-ukraine-paa-trods-af-russisk-blokade

Skibet er sejlet fra havnen i Odesa efter halvandet års
indespærring.

-

DR S159 tor 17 aug 06:47:37
17.august dr.dk/nyheder 05:34

MUSLIMER BRÆNDER KIRKER I PAKISTAN
Tusindvis af muslimer i den pakistanske
by Jaranwala har sat ild til mindst
fire kirker og flere boliger, der
tilhører kristne, i løbet af i nat. Det
fortæller politiet ifølge BBC.
Det sker som en reaktion på, at to
kristne mænd har vanhelliget en koran
ved at skrive nedsættende bemærkninger
med rød skrift i et eksemplar. Politiet
er nu i gang med at føre en sag imod de
to mænd, skriver Reuters.
Blasfemi kan potentielt straffes med
dødsstraf i Pakistan.

Ifølge de lokale myndigheder er
tusindvis af betjente blevet sendt til
byen, og allerede nu er adskillige
personer blevet anholdt.

I dag kl. 05:34
Tusindvis af pakistanere sætter ild til kirker
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tusindvis-af-pakistanere-saetter-ild-til-kirker

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Tim+1.13&version=DN1933

1 Timoteus 1:13, Dette er Biblen på dansk

13
skønt jeg forhen var en Bespotter og en Forfølger og en
Voldsmand; men der blev vist mig Barmhjertighed, thi jeg
gjorde det vitterligt i Vantro, ...

*Fanatisme* bliver en dag Menneskehedens undergang, fordi den
er ustyrlig (og når så stenalderøksen bliver skiftet ud med
atomvpben, så ...) !

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-16-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 21.47
Èn dræbt i russisk beskydning af Kherson-regionen, oplyser militæret

Kl. 22.34
Tidligere leder af den russiske hær i Ukraine er død

Kommentar:

Guds *straf*?

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.48
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-08-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.38
En død og syv sårede efter russiske angreb

Kl. 05.42
Mand udgav sig for at være 15 år gammel for at slippe ud af Ukraine

Kl. 06.23
244 eksplosioner i ukrainsk region i løbet af ét døgn

33 min siden (Time now CET 07.24)
Mere end 20.000 ukrainere dræbt - tvunget til frontlinjen på
russisk side

26 min siden (Time now CET 07.24)
Nordkorea og Rusland indgår militært samarbejde

39 sek siden (Time now CET 07.25)
Ukrainsk generalstab: 256.050 russiske soldater har mistet livet i krigen

(Time now CET 07.25)

2023-08-17 kl 07.25
39 min. siden
Tørvejr til de fleste og op til 23 grader

TV2:
2023-08-17 kl 07.19
Regeringen vil afsætte 200 millioner om året til landdistrikterne
52 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25484

USA sanktionerer fire russere, der beskyldes for at have forgiftet
Kreml-kritikeren Navalnyj

For 25 år siden gik bunden ud af russisk økonomi – nu ser det
ud til at gentage sig

Subject: Tusindvis af pakistanere sætter ild til kirker -
News 2023-08-17
Date: Thu, 17 Aug 2023 07:26:26 +0200
25484 <ubkb21$3lq33$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/K6PlGVDBIwU/m/ZDQemfTTAwAJ
Hørt vist nok et-eller-andet sted:

Jeg føler mig fugle-lort-ficeret!

Derfor investerer Saudi-Arabien så massivt i fodbold
I dag kl. 07.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-15-derfor-investerer-saudi-arabien-saa-massivt-i-fodbold

-

DR S115 tor 17 aug 14:56:23
17.august dr.dk/nyheder 11:23

UKRAINE OPGIVER HÅB OM F-16-FLY

I dag kl. 11:23
Ukraine opgiver håb om at tage F-16-kampfly i brug i år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-opgiver-haab-om-tage-f-16-kampfly-i-brug-i-aar

-

Sveriges sikkerhedspoliti holder pressemøde
I dag kl. 12.56
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-08-17-sveriges-sikkerhedspoliti-holder-pressemoede

-

DR S120 tor 17 aug 14:56:24
17.august dr.dk/nyheder 13:01

SVERIGE HÆVER TERRORTRUSSELSNIVEAU

... Skalaen går fra 1-5.

I dag kl. 13:01
Sverige hæver terrortrusselsniveau fra 3 til 4
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-haever-terrortrusselsniveau-fra-3-til-4

-

Rusland indrømmer dødeligt angreb på svensk fabrik
I dag kl. 13.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-rusland-indroemmer-doedeligt-angreb-paa-svensk-fabrik

... , at fabrikken var et "legitimt militært mål", ...

Kommentar:

INTET er et legitimt mål, fordi selve Putins *angrebskrig* er
*ulovlig*!

Så ...

En asteroidefuldtræffer kan få hvem-som-helst på bedre tanker
(apropos Crime does NOT pay), ikke sandt, ET?

-

Sverige hæver trusselsniveau: Vi er et "prioriteret" mål
I dag kl. 13.27
Opd. I dag kl. 13.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-sverige-haever-trusselsniveau-vi-er-et-prioriteret-maal

-

Mærsk ønsker sig to ting af Løkkes besøg i Kina: - Der er nogle
ting, vi simpelthen ikke forstår
I dag kl. 14.20
https://nyheder.tv2.dk/business/2023-08-17-maersk-oensker-sig-to-ting-af-loekkes-besoeg-i-kina-der-er-nogle-ting-vi-simpelthen-ikke-forstaar

-

Sverige hæver terrortrusselsniveauet efter koranafbrændinger:
Bliver betragtet som 'et prioriteret mål for voldsparate
islamister globalt
I dag kl. 13:51
opdateret I dag kl. 14:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sverige-haever-terrortrusselsniveauet-efter-koranafbraendinger-bliver-betragtet-som

De svenske myndigheder hæver trusselsniveauet til det
næsthøjeste niveau på grund af "en forværret
sikkerhedssituation", oplyser sikkerhedspolitiet.

-

DR S122 tor 17 aug 14:56:24
17.august dr.dk/nyheder 14:55

ECOWAS KLAR TIL AT GÅ IND I NIGER

2023-08-17 kl 15.42
46 min. siden
Ecowas-lande er om nødvendigt klar til at gå militært ind i Niger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ecowas-lande-er-om-noedvendigt-klar-til-gaa-militaert-ind-i-niger

-

I dag kl. 15:52
Over 100 anholdt efter kirkeafbrændinger i Pakistan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-100-anholdt-efter-kirkeafbraendinger-i-pakistan

-

Tantholdt med helt fremme ved frontlinjen – især én ting
bremser den ukrainske offensiv
I dag kl. 16.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-tantholdt-med-helt-fremme-ved-frontlinjen-isaer-en-ting-bremser-den-ukrainske-offensiv

-

I dag kl. 17:00
Sveriges statsminister: 'Vi ved, at planlagte terrorhandlinger
er blevet afværget'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-statsminister-vi-ved-planlagte-terrorhandlinger-er-blevet-afvaerget

-

DR S130 tor 17 aug 21:02:07
17.august dr.dk/nyheder 18:02

USA SANKTIONERER FIRE RUSSERE

I dag kl. 18:02
USA sanktionerer fire russere, der beskyldes for at have
forgiftet Kreml-kritikeren Navalnyj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-sanktionerer-fire-russere-der-beskyldes-have-forgiftet-kreml-kritikeren-navalnyj

-

Terrorangreb mod Sverige afværget – truslen er 4,9, siger
analytiker
I dag kl. 18.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-terrorangreb-mod-sverige-afvaerget-truslen-er-49-siger-analytiker

-

Chefredaktør: Politikerne må opdrage befolkningen til en ny
klimamoral
I dag kl. 19:33
https://www.dr.dk/nyheder/politik/chefredaktoer-politikerne-maa-opdrage-befolkningen-til-en-ny-klimamoral

-

DR S133 tor 17 aug 21:02:07
17.august dr.dk/nyheder 21:00

UKRAINSKE BØRN BESØGER DANMARK

2023-08-17 kl 21.18
Ukrainske børnehjemsbørn besøger Danmark:
'Man glemmer ligesom krigen her. Jeg håber snart, den slutter'
18 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/ukrainske-boernehjemsboern-besoeger-danmark-man-glemmer-ligesom-krigen-her-jeg

Børnehjemmet i Zaporizjzja har stadig stort behov for hjælp,
lyder det fra frivillige.

-

2023-08-17 kl 21.25
For 25 år siden gik bunden ud af russisk økonomi – nu ser det
ud til at gentage sig
30 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-for-25-aar-siden-gik-bunden-ud-af-russisk-oekonomi-nu-ser-det-ud-til-at-gentage-sig

Den russisk rubel er styrtdykket i værdi den seneste tid. Det
kan få store konsekvenser for Ruslands økonomi.

-

2023-08-17 kl 21.26
Vred pøbel brænder kristent kvarter ned efter ny Koran-ballade
24 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-08-17-vred-poebel-braender-kristent-kvarter-ned-efter-ny-koran-ballade

-

2023-08-17 kl 21.19
Vestafrikansk union er klar til at gå militært ind i Niger:
’Jeg skal se det, før jeg tror det’
4 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/vestafrikansk-union-er-klar-til-gaa-militaert-ind-i-niger-jeg-skal-se-det-foer-jeg

Falder diplomatiske forhandlinger til jorden, er Ecowas klar
til kamp. Men det er usandsynligt, at det når helt derud, mener
DR's Afrika-korrespondent.

[...]

Kl. 08.28
Rusland stod bag dødeligt angreb på svensk fabrik

Kl. 08.35
10.000 uden strøm efter raketangreb

Kl. 08.41
Ingen F-16-fly i år, siger det ukrainske luftvåben

Kl. 08.59
Ukraine har nedskudt to russiske helikoptere denne uge, siger Ukraine

Kl. 09.10
Russiske styrker afværger droneangreb

Kl. 09.42
Første containerskib forlader ukrainsk havn efter ophævelse af
kornaftale

Kl. 10.22
Ukrainsk efterretningstjeneste anholder mistænkt spion

Kl. 10.31
Ukraine: - Rusland bruger tvang i Afrika

Kl. 11.19
Rusland giver Google bøde for "misinformation"

Kl. 11.30
Stoltenberg åbner for fly til Ukraine

Kl. 12.35
Tantholdt ved fronten: - De er ved at være godt og grundigt trætte

Kl. 12.42
Sverige sender ny støttepakke til Ukraine

Kl. 12.56
Rusland siger, at de har angrebet Donetsk-regionen

50 min siden (Time now CET 16.16)
Tyskland sender luftforsvarssystemer til Ukraine

Kl. 16.38
Optagelser viser ildkampe i landsby

Kl. 17.23
Billeder viser brand efter angreb

Kl. 18.59
FSB-folk rammes af sanktioner fra USA

(Time now CET 21.27)

2023-08-17 kl 21.14
2 min. siden
FC Nordsjælland besejrer rumænere og er nu to kampe fra Conference League

TV2:
2023-08-17 kl 21.21
- Det var så grelt, at jeg var begyndt at blive syg af det, fortæller
Pernille Vermund
18 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25485