News 2022-05-18, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1354 days to global Nuclearwar+suicide

Pentagon vil forstå ufoernes oprindelse, siger embedsmænd efter sjælden
høring

Was:
Pensioneret oberst kommer med sjælden kritik på russisk stats-tv

Was:
Rungende finsk ja til NATO-medlemskab

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

83 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

75 days after Sodom-warning-to-Russia

63 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is *invalid*,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Tine mentalundersøger Danmarks farligste kriminelle:
Få unikt indblik i retspsykologens arbejde
https://videnskab.dk/krop-sundhed/tine-mentalundersoeger-danmarks-farligste-kriminelle-faa-unikt-indblik-i

Bliv klogere på, hvordan man laver psykologiske test på voldelige
psykopater, i denne uges afsnit af Brainstorm, Videnskab.dk’s
hjernepodcast.

Kommentar:

Udenfor Danmarks grænse findes der desværre også voldelige
psykopater såsom Anders Behring Breivik, Slobodan Milošević,
Radovan Karadžić, Ratko Mladić, Muammar Gaddafi, Saddam Hussein
og diktator Putin-666 i Rusland.

Nogle er gudskelov allerede dømte og spærret inde!

Boykot Putin-666's ækle morderiske krig i Ukraine
Boycott Putin-666's disgusting murderous war in Ukraine

ved at producere varme fra solfanger (fremfor russisk gas)!
by producing heat from solar panels (rather than Russian gas)!

Og så er du OGSÅ med til at hæmme klima-forandringerne!
And you are ALSO helping to stem climate change!

Se hvordan man let kan bygge en billig solfangermodel:
See how to easily build a cheap solar collector model:

Solar collector (Solfanger)
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/

Pictures (Billeder):
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-27
https://sites.google.com/view/solar-collector-1/pictures/2022-04-28
Around 20% reflector created => Water heated up to 48°C
Omkring 20 % reflektor bygget => Vand opvarmet til 48°C

Around 83% reflector created => Water heated up to x°C
Omkring 83 % reflektor bygget => Vand opvarmet til x°C

My girl and me;
we want to
walk in the light ... :-)

Stop Putin and climate change: Walk in the light

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

(
BibelLæserRingen
https://blr.dk/produkt/bibelnoeglen-2-2/

Ordet fra BibelLæserRingen *boykottet* i tidsrummet:
fra Torsdag 2022-05-12 til lørdag 2022-05-14 samt
fra Mandag 2022-05-16 til lørdag 2022-05-21 samt
Mandag 2022-05-23

Årsag:
Forkynderen er *magtsyg*, og der er derfor risiko for
*smittefare* (altså ALVORLIG *forvrængning* af Ordet under
udlægningen, ligesom når vi har at gøre med fx. hor/utugt).
)

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-05-18

Tænk ret, lev ret

"Vogt dit hjerte, for derfra udgår livet."
Ord 4,23

Der er en, der klogt har sagt: "Du er ikke det, du tænker, du er, men
det, du tænker - er du." Forandringer, der varer ved, begynder altid med
nye måder at tænke på. Hvordan bliver du en kristen? Ved at omvende dig
fra din synd og stole på Kristus. Det græske ord for omvendelse er
'metanoia,' og det betyder at forandre sit sind. Vi bliver ikke
forandret gennem viljestyrke, men gennem den forvandlende kraft i Guds
Ord, når vi hver dag bruger det til at forny vores tanker.

Bibelen lærer hos helt tydeligt, at den måde, vi tænker på, bestemmer
den måde, vi handler på. Så hvis du vil ændre dine handlemåder, er du
nødt til at vende tilbage til roden og ændre den måde, du tænker på.
Nogle gange handler du måske med vrede og bitterhed. Hvorfor? Fordi du
føler dig bitter. Og ved du, hvorfor du føler dig bitter? Fordi du
tænker bitre tanker. Det samme gør sig gældende mht. vrede, bekymring,
begær og andre destruktive tankemønstre.

Jesus sagde: "I skal lære sandheden at kende, og sandheden skal gøre jer
frie." (Joh 8,32) Når du bygger dit liv på sandhed - når du lever med
rette tanker, ikke med fejlagtige opfattelser eller falske
overbevisninger, og du baserer dit liv på at tænke ud fra Guds Ord - så
vil du blive sat fri. Så vil du opleve, at dine gamle vaner, følelser og
handlinger begynder at slippe dig. Hvis du fokuserer på udelukkende at
fjerne de dårlige tanker, så skaber du et vakuum, hvori de dårlige
tanker kan vende tilbage. Men når du erstatter dårlige tanker med gode -
fra Skriften - så bliver du fyldt med kraft fra Gud til at leve det liv
i velsignelse, Han ønsker for dig.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-05-18

Think right, live right

"Beware of your heart, for from there comes life."
Proverbs 4:23

There is one who has wisely said, "You are not what you think you are,
but what you think - you are." Changes that last always start with new
ways of thinking. How do you become a Christian? By repenting of your
sin and trusting in Christ. The Greek word for repentance is 'metanoia,'
and it means to change one's mind. We are not changed through willpower,
but through the transforming power of God's Word as we use it every day
to renew our thoughts.

The Bible clearly teaches that the way we think determines the way we
act. So if you want to change your ways of doing things, you have to go
back to the root and change the way you think. Sometimes you might act
with anger and bitterness. Why? Because you feel bitter. And do you know
why you feel bitter? Because you think bitter thoughts. The same is true
of anger, worry, lust, and other destructive thought patterns.

Jesus said, "You must know the truth, and the truth must set you free."
(John 8:32) When you build your life on truth - when you live with right
thoughts, not with misconceptions or false beliefs, and you base your
life on thinking from the Word of God - then you will be set free. Then
you will find that your old habits, feelings and actions start to let go
of you. If you focus solely on removing the bad thoughts, then you are
creating a vacuum in which the bad thoughts can return. But when you
replace bad thoughts with good ones - from Scripture - you will be
filled with power from God to live the life of blessing He desires for you.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 2022-05-18

Думай правильно, живи правильно

«Берегись своего сердца, ибо оттуда исходит жизнь».
Притчи 4:23

Есть один, кто мудро сказал: «Вы не то, что вы думаете о себе, а то, что
вы думаете — вы есть». Изменения, которые длятся долго, всегда
начинаются с новых способов мышления. Как стать христианином? Покаяться
в своих грехах и довериться Христу. Греческое слово, обозначающее
покаяние, — «метанойя», и оно означает изменение своего мнения. Мы
меняемся не благодаря силе воли, а благодаря преображающей силе Божьего
Слова, когда мы используем его каждый день для обновления своих мыслей.

Библия ясно учит, что то, как мы думаем, определяет то, как мы
действуем. Поэтому, если вы хотите изменить свой образ действий, вы
должны вернуться к истокам и изменить образ своего мышления. Иногда вы
можете действовать с гневом и горечью. Почему? Потому что ты чувствуешь
горечь. А знаете ли вы, почему вы чувствуете горечь? Потому что ты
думаешь о горьких мыслях. То же самое относится к гневу, беспокойству,
похоти и другим деструктивным моделям мышления.

Иисус сказал: «Вы должны знать истину, и истина должна сделать вас
свободными». (Иоанна 8:32) Когда вы строите свою жизнь на истине — когда
вы живете с правильными мыслями, а не с неправильными представлениями
или ложными убеждениями, и вы основываете свою жизнь на мышлении из
Слова Божьего — тогда вы будете освобождены. Тогда вы обнаружите, что
ваши старые привычки, эмоции и действия начинают отпускать вас. Если вы
сосредоточитесь исключительно на удалении плохих мыслей, вы создадите
вакуум, в котором плохие мысли могут вернуться. Но когда вы замените
плохие мысли хорошими — из Писания — вы наполнитесь силой от Бога, чтобы
жить жизнью благословений, которые Он желает для вас.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 18.05.2022

Думай правильно, живи правильно

«Бережись свого серця, бо звідти приходить життя».
Приповістей 4:23

Є один, хто мудро сказав: «Ти не такий, яким ти себе здається, а те, що
ти думаєш — ти є». Зміни, які тривають, завжди починаються з нового
способу мислення. Як стати християнином? Через покаяння у своїх гріхах і
довіру до Христа. Грецьке слово для покаяння — «метаноя», і воно означає
змінити свою думку. Ми змінюємося не завдяки силі волі, а завдяки
перетворюючій силі Божого Слова, оскільки ми використовуємо його щодня,
щоб оновити свої думки.

Біблія чітко вчить, що те, як ми думаємо, визначає те, як ми діємо.
Отже, якщо ви хочете змінити свої способи діяльності, вам доведеться
повернутися до коренів і змінити спосіб мислення. Іноді ви можете діяти
з гнівом і гіркотою. Чому? Тому що тобі гірко. А ти знаєш, чому тобі
гірко? Бо ти думаєш гіркі думки. Те саме стосується гніву, тривоги,
хтивості та інших руйнівних моделей мислення.

Ісус сказав: «Ви повинні знати правду, і правда має зробити вас
вільними». (Івана 8:32) Коли ви будуєте своє життя на правді – коли ви
живете з правильними думками, а не з помилковими уявленнями чи хибними
переконаннями, і ви будуєте своє життя на мисленні зі Слова Божого –
тоді ви будете звільнені. Тоді ви помітите, що старі звички, емоції та
дії починають відпускати вас. Якщо ви зосереджуєтеся виключно на
видаленні поганих думок, то ви створюєте вакуум, у який погані думки
можуть повернутися. Але коли ви замінюєте погані думки хорошими – зі
Святого Письма – ви будете сповнені сили від Бога жити життям
благословень, яких Він бажає для вас.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

I dag kl. 14:48
'Det er ikke nyt, at tyrkerne prøver at presse fordele ud af en
situation, hvor de sidder med en afgørende stemme'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/det-er-ikke-nyt-tyrkerne-proever-presse-fordele-ud-af-en-situation-hvor-de-sidder

-

Rungende finsk ja til NATO-medlemskab
17. maj. 2022, 17:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-17-rungende-finsk-ja-til-nato-medlemskab

-

I går kl. 18:29
Kom med ned under stålværket Azovstal, som Rusland har bombet uafbrudt i
månedsvis
https://www.dr.dk/stories/1288510966/kom-med-under-jorden-paa-ukrainernes-sidste-bastion/

-

2022-05-17, kl 18.41
20 min. siden
Bødskov: EU diskuterer minerydning og træning af ukrainske soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/boedskov-eu-diskuterer-minerydning-og-traening-af-ukrainske-soldater

-

2022-05-17, kl 18.41
14 min. siden
[...]

I går kl. 19:30
FN: Hård nordkoreansk coronanedlukning kan få 'katastrofale konsekvenser'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-haard-nordkoreansk-coronanedlukning-kan-faa-katastrofale-konsekvenser

-

Pensioneret oberst kommer med sjælden kritik på russisk stats-tv
17. maj. 2022, 19:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-17-pensioneret-oberst-kommer-med-sjaelden-kritik-paa-russisk-stats-tv

Rusland risikerer at lide nederlag til en million ukrainske
soldater med vestlige våben, siger militæranalytiker i et
sjældent øjeblik på russisk tv.

[ ... ]

- Det største problem med vores militære og politiske situation
er, at vi geopolitisk er totalt isolerede, og hele verden er imod
os, selvom vi ikke vil indrømme det, sagde Mikhail Khodarenok,
der er tidligere medlem af den russiske generalstab.

[ ... ]

- Nogle gange hører I om moralske og psykologiske sammenbrud hos
de ukrainske væbnede styrker. At de angiveligt er tæt på
krisestemning. Men for at sige det mildt, så passer det ikke,
lød det fra obersten.

[ ... ]

Han kritiserede også Ruslands sabelraslen over for Sverige og
Finland, der netop har meddelt, at de vil søge om medlemskab af
NATO.

-

I går kl. 20:46
Finland og Sverige klar til at sende deres Nato-ansøgninger afsted –
hånd i hånd
https://www.dr.dk/nyheder/udland/finland-og-sverige-klar-til-sende-deres-nato-ansoegninger-afsted-haand-i-haand

-

Her er sagerne, der udfordrer Sverige og Finlands vej til NATO
17. maj. 2022, 20:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-17-her-er-sagerne-der-udfordrer-sverige-og-finlands-vej-til-nato

-

I går kl. 21:11
Halvdelen af EU's havvind skal komme fra Nordsøen: I morgen går de i
gang på Esbjerg Havn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/halvdelen-af-eus-havvind-skal-komme-fra-nordsoeen-i-morgen-gaar-de-i-gang-paa

-

I går kl. 21:30
Zelenskyj citerer Charlie Chaplin i videohilsen under Cannes Festivalens
åbningsceremoni
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-citerer-charlie-chaplin-i-videohilsen-under-cannes-festivalens

-

I går kl. 21:45
Biden efter masseskyderi i supermarked: Der løber en gift gennem USA
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-efter-masseskyderi-i-supermarked-der-loeber-en-gift-gennem-usa

-

Soldater fra belejret stålværk evakueres, men deres skæbne er uvis
17. maj. 2022, 22:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-17-soldater-fra-belejret-staalvaerk-evakueres-men-deres-skaebne-er-uvis

-

Pentagon vil forstå ufoernes oprindelse, siger embedsmænd efter sjælden
høring
17. maj. 2022, 22:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-17-pentagon-vil-forsta-ufoernes-oprindelse-siger-embedsmaend-efter-sjaelden-horing

-

Danmark indgår aftale om at tidoble havkapacitet - et vigtigt signal,
siger ekspert
17. maj. 2022, 23:20
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-05-17-danmark-indgaar-aftale-om-at-tidoble-havkapacitet-et-vigtigt-signal-siger-ekspert

Danmark, Tyskland, Holland og Belgien vil indgå aftale om at
tidoble kapaciteten for havvind i Nordsøen til mindst 150
gigawatt frem mod 2050.

-

I går kl. 23:46
Taliban nedlægger Afghanistans menneskerettighedskommission
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/taliban-nedlaegger-afghanistans-menneskerettighedskommission

-

Russiske bloggere kræver dødsstraf til ukrainske soldater
18. maj. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-russiske-bloggere-kraever-dodsstraf-til-ukrainske-soldater

-

USA kræver tidligere kasinokonge registreret som agent for Kina
18. maj. 2022, 05:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-usa-kraever-tidligere-kasinokonge-registreret-som-agent-for-kina

-

I dag kl. 05:34
Nordkoreas leder giver embedsværk skylden for coronaudbrud
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkoreas-leder-giver-embedsvaerk-skylden-coronaudbrud

-

DR S138 ons 18 maj 08:31:44
18.maj dr.dk/nyheder 05:56

RUSSISK SOLDAT KAN FÅ LIVSTID
I dag begynder den første retssag om
krigsforbrydelser i Ukraine, siden
Rusland invaderede landet.

En 21-årig russisk soldat ved navn
Vadima Sjisjimarina er tiltalt for at
dræbe en 62-årig civil i det
nordøstlige Ukraine 28. februar.

Sjisjimarina risikerer en livstidsdom,
hvis han kendes skyldig.

Retssagen ventes at blive den første i
en række om krigsforbrydelser efter
invasionen.

I dag kl. 05:56
21-årig russisk soldat kan få livstid for krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/21-aarig-russisk-soldat-kan-faa-livstid-krigsforbrydelser

-

Sandsynligheden for en fredsaftale bliver ringere for hver dag, siger
eksperter
18. maj. 2022, 06:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-11-sandsynligheden-for-en-fredsaftale-bliver-ringere-for-hver-dag-siger-eksperter

Kommentar:

Putin-666 overholder IKKE de aftaler, han indgår!

(
Minsk-aftalen her et eksempel. Putin-666 ville bare have MERE,
fordi det handler i virkeligheden om den russiske Sortehavsflåde:
Desto mere land omkrig Krim, man har besat, desto bedre kan basen
på Krim forsvares. Allerhelst skulle alle modstandere være helt
borte fra kontinentet!
)

Så ...

"Fredsaftale" ér en *illusion* (så længe Putin-666 er ved magten),
desværre!

-

Sverige og Finland søger officielt om medlemskab i NATO
18. maj. 2022, 08:12
Opd. 18. maj. 2022, 08:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-sverige-og-finland-soeger-officielt-om-medlemskab-i-nato

+

DR S144 ons 18 maj 08:31:13
18.maj dr.dk/nyheder 08:14

HAR AFLEVERET NATO-ANSØGNING
Sverige og Finland har her til morgen
officielt indgivet deres ansøgninger om
medlemskab i forsvarsalliancen Nato.

Det er sket under en lille ceremoni ved
Natos hovedkvarter i Bruxelles, hvor
ansøgningerne blev afleveret af de to
landes Nato-ambassadører til alliancens
generalsekretær, Jens Stoltenberg.

- Det er en god dag på et kritisk
tidspunkt for vores sikkerhed,
sagde Jens Stoltenberg.

2022-05-18, kl 08.54
42 min. siden
Sverige og Finland har nu ansøgt om Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-og-finland-har-nu-ansoegt-om-nato-medlemskab

-

2022-05-18, kl 08.54
8 min. siden
V-retsordfører trækker sig fra formandspost efter afsløring af handel
med Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/v-retsordfoerer-traekker-sig-fra-formandspost-efter-afsloering-af-handel-med-rusland

Sverige og Finland søger om NATO-medlemskab
17. maj. 2022, 07:20
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-17-sverige-og-finland-soeger-om-nato-medlemskab

42 min siden (Time now CET 18.40)
Officerer fra NATO-medlemslande skal hjælpe Sverige ind i NATO

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
17. maj. 2022, 05:31
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 17.29
Ukrainske soldater fra Azovstal køres væk i busser, viser billeder

14 min siden (Time now CET 18.40)
Zelenskyj og Macron holder langt telefonmøde

4 min siden (Time now CET 18.44)
Forhandlingerne mellem Rusland og Ukraine er lagt på is

Kl. 19.31
Rusland skal afhøre evakuerede ukrainske soldater

Kl. 21.20
Zelenskyj holder overraskende videotale ved Cannes Filmfestival

Kl. 22.54
Russiske værdier for over 33 millioner indefrosset i Danmark

Kl. 23.20
Busser med ukrainske soldater ankommer til tidligere russisk straffelejr

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
18. maj. 2022, 05:05
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.12
Prorussere kritiserer behandling af ukrainske krigsfanger

Kl. 05.16
Nu hedder denne Det Ukrainske Folks Frihedsbue

Kl. 05.36
Gigant har fået beslaglagt 113 fly

Kl. 06.27
Ukraine: Civile kørt til fangelejr

Kl. 06.29
Svensk og finsk statsminister besøger USA

Kl. 06.48
Ukraine: Vi har ødelagt våbendepoter

Kl. 07.30
Tjetjenske styrker kan være et problem for Rusland, mener
efterretningstjeneste

45 min siden (Time now CET 08.46)
Nu afleverer Sverige og Finland deres NATO-ansøgninger

37 min siden (Time now CET 08.46)
Finland og Sverige har officielt søgt om medlemskab

34 min siden (Time now CET 08.46)
Et historisk øjeblik, siger Stoltenberg

(Time now CET 08.46)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-05-18, kl 08.54
6 min. siden
Dansk Folkeparti ønsker ikke at ophæve Claus Hjort Frederiksens immunitet

TV2:
Sverige og Finland søger officielt om medlemskab i NATO
18. maj. 2022, 08:12
Opd. 18. maj. 2022, 08:32

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24209

Russisk soldat erkender krigsforbrydelse.

Verdenshavene bliver varmere

Was:

83 days since the evil Putin-war in Ukraine started.

75 days after Sodom-warning-to-Russia

63 days after The International Court of Justice ...

FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 18-05-2022 kl. 08:58 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-05-18, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1354 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 18 May 2022 08:58:06 +0200
24209 <62849903$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HuotY2qxlYo/m/cyQp9ORxAwAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I dag kl. 09:32
Kofod: Sverige og Finlands Nato-ansøgning er godt nyt for Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kofod-sverige-og-finlands-nato-ansoegning-er-godt-nyt-danmark

-

I dag kl. 10:15
Trusselsniveauet hæves: Risikoen for prorussiske hackerangreb mod
Danmark er blevet meget større
https://www.dr.dk/nyheder/trusselsniveauet-haeves-risikoen-prorussiske-hackerangreb-mod-danmark-er-blevet-meget

-

I dag kl. 10:33
Rusland: Knap 1000 soldater på stålværk har overgivet sig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-knap-1000-soldater-paa-staalvaerk-har-overgivet-sig

-

I dag kl. 10:52
Coronavirus brager løs i Nordkorea: 'Landet er på ingen måde forberedt
på et virusudbrud'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/coronavirus-brager-loes-i-nordkorea-landet-er-paa-ingen-maade-forberedt-paa-et

-

Rapport: Verdenshavene er varmere end nogensinde
18. maj. 2022, 11:06
Opd. 18. maj. 2022, 11:16
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-05-18-rapport-verdenshavene-er-varmere-end-nogensinde

+

DR S154 ons 18 maj 12:28:05
18.maj dr.dk/nyheder 12:07

VERDENSHAVENE BLIVER VARMERE
I 2021 var verdenshavene varmere end
nogensinde. Samtidig nåede havniveauet
nye højder på grund af smeltende
iskapper.
Det viser den årlige rapport om
klimaets tilstand fra Verdens
Meteorologiske Organisation (WMO), der
hører under FN.

Rapportens dystre konklusioner ligger i
tråd med de seneste klimarapporter fra
FN. Her har ledende forskere slået
fast, at menneskeheden skal mindske
udledningen af drivhusgasser
betydeligt.
Ellers står man over for flere
katastrofale ændringer i verdens klima.

2022-05-18, kl 12.52
45 min. siden
Verdenshavene er varmere end nogensinde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/verdenshavene-er-varmere-end-nogensinde

-

Ukraine har opgivet slaget om Mariupol - men det kan der være en god
grund til
18. maj. 2022, 12:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-ukraine-har-opgivet-slaget-om-mariupol-men-det-kan-der-vaere-en-god-grund-til

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
15. maj 2022, 14:11
Opdateret 18. maj, 12:21
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-15-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

Ukrainer flygtede til Jylland - nu vender hun hjem igen
18. maj. 2022, 12:52
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-05-18-ukrainer-flygtede-til-jylland-nu-vender-hun-hjem-igen

-

I dag kl. 13:08
Volodymyr og Olena Zelenskyj set sammen for første gang siden krigens start
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/volodymyr-og-olena-zelenskyj-set-sammen-foerste-gang-siden-krigens-start

-

I dag kl. 13:43
Rusland vil genoplive pensioneret Sovjet-bilmærke: 'Det var lort fra
start til slut'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-vil-genstarte-produktion-af-pensioneret-sovjet-bilmaerke-det-var-lort-fra

-

Newsletter from ...

Fra: Statsministeriet <...
Date: ons. 18. maj 2022 kl. CET 13.44 (1.44)
Subject: Statsministeren tager imod NATO’s generalsekretær

Torsdag den 19. maj besøger NATO's generalsekretær Jens
Stoltenberg København.

[ ... ]

Der vil blive afholdt fælles pressemøde på Kastellet i
Kommandantgården, Søofficers-Foreningen klokken 15.05.

Kommentar:

15.05 - 12 = 3.05 or 185min

Compare with ...

Subject: Found perhaps connection between 185 and 115 at Isa 37-38 -
Re: ... -
Re: Abraham-koden
Date: Sat, 14 May 2022 08:22:13 +0200
24191 <627f4a97$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-1xx/24-19x/24-191
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/J5vLg962edQ/m/E-7GC9EUBwAJ

> Krateret befinder sig i nærheden af 115 Global-600-units fra
> Nordpolen, idet ...
>
> (90 - 21,4000956746952) * 600/360 = 114,333173875508
>

> Og mistanken er derfor nærliggende, at Bibelens beretning om
> tallet 185 KAN dække over dette (idet der fra Sydpolen så er
> 185,7 op til krateret)

+

Subject: [ CET 04:15 ]
Re: Found perhaps connection between 185 and 115 at Isa 37-38 -
Re: ... -
Re: Abraham-koden
Date: Sun, 15 May 2022 08:12:29 +0200
24196 <628099cf$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/n7rB-JUroXg/m/lLZpyuI_AwAJ

+

1354 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 18 May 2022 08:58:06 +0200
> [...]
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HuotY2qxlYo/m/cyQp9ORxAwAJ

> Pentagon vil forstå ufoernes oprindelse, siger embedsmænd efter sjælden

File News.txt
last update: 2022-05-17, CET 21:08

___ quote begin _________________________________________________

[ ... File 24.191 ... ]

Homework:

Find position 114,333173875508

2022-05-17

Distance from M. Everest-3447
217,48366574 Global-600-units to Sph-SGP-50_Crater-line
217,48661987 Global-600-units to Crater-18km-385,256363004
217,50283406 Global-600-units to Calakmul-X-367,256363004
218,99906533 Global-600-units to 367-Xcambo-100 km
222,99745327 Global-600-units to Calakmul

Distance from M. Everest
113,01539655 Global-600-units to Stonehenge
61,50063096 Global-600-units to M.Ararat
43
217,51602751 all-in-one

1.
Delta at Crater
217,51602751
217,48661987
0,02940764

2.
Delta at Calakmul-X-367,256363004
217,51602751
217,50283406
0,01319345

Delta 1-2
0,02940764
0,01319345
0,01319345
0,00302074

0,02940764 * 40.030,2361 / 600 = 1,96199 km
0,01319345 * 40.030,2361 / 600 = 0,88023 km
(219 - 218,99906533) * 40.030,2361 / 600 = 0,06236 km
(223 - 222,99745327) * 40.030,2361 / 600 = 0,16991 km

Delta
1,96199
0,06236
1,89963

03.30 - 45

185.000 ... 15 ... 10 ... 10
15 + (10 * 10) = 115
)

25 + 29 = 54
25 + ( 14 + (....40...) + 15) = 54 + 40 - 0 = 94
25 + ( 14 + (....40...) + 15) = 54 + 40 - 15 = 79
25 + ( 14 + (...185...) + 15) = 54 + 185 - 0 = 139-(48-187square)
25 + ( 14 + (...185...) + 15) = 54 + 185 - 15 = 124

29

Yellowstone hotspot
https://en.wikipedia.org/wiki/Yellowstone_hotspot
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/other/usa/yellowstone-hotspot

-110,67 44,43
44.43°N 110.67°W
https://goo.gl/maps/jDUPxbnoB8Dczc8a9
360°:
28,99972736 Global-360-units to Calakmul-X-367,256363004

-

NATO-chef kommer til København for at tale om Ukraine med Mette F.
18. maj. 2022, 13:52
Opd. 18. maj. 2022, 14:09
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-05-18-nato-chef-kommer-til-koebenhavn-for-at-tale-om-ukraine-med-mette-f

-

21 meter højt sandslot males i Ukraines farver
18. maj. 2022, 13:58
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-05-18-21-meter-hoejt-sandslot-males-i-ukraines-farver

-

I dag kl. 14:00
Russisk militæranalytiker vækker opsigt på stats-tv: 'Hele verden er
imod os, selvom vi ikke vil indrømme det'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-militaeranalytiker-vaekker-opsigt-paa-stats-tv-hele-verden-er-imod-os-selvom

En teori kan være, at Rusland måske ser ind i en tilbagetrækning.
Modsat kunne en teori også være, at Rusland ikke vinder,
medmindre de bruger mere effektive våben som atomvåben.

Flemming Splidsboel, seniorforsker ved DIIS

-

I dag kl. 14:22
Mette Frederiksen mødes med Nato's generalsekretær i København i morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-moedes-med-natos-generalsekretaer-i-koebenhavn-i-morgen

-

I dag kl. 14:30
Solcelle-krav, flere vindmøller og huse, der ikke længere er utætte: Ny
plan skal gøre EU uafhængig af Putins energi
https://www.dr.dk/nyheder/udland/solcelle-krav-flere-vindmoeller-og-huse-der-ikke-laengere-er-utaette-ny-plan-skal

-

I dag kl. 14:34
EU: Medlemslande bør gå sammen om at købe våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-medlemslande-boer-gaa-sammen-om-koebe-vaaben

-

DR S160 ons 18 maj 18:24:46
18.maj dr.dk/nyheder 14:46

SOLDAT ERKENDER KRIGSFORBRYDELSE
En 21-årig russisk soldat, der er
anklaget for at have begået
krigsforbrydelser i Ukraine, erkender
sig skyldig i alle anklager ved en
retssag i Kyiv. Det skriver Ritzau og
flere udenlandske medier, herunder BBC.

Den unge soldat er tiltalt for at dræbe
en 62-årig civil i det nordøstlige
Ukraine 28. februar. Soldaten risikerer
en livstidsdom, hvis han kendes
skyldig.

Det er den første retssag om
krigsforbrydelser, siden Rusland
invaderede Ukraine 24. februar.

I dag kl. 14:46
Russisk soldat erkender krigsforbrydelse i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-soldat-erkender-krigsforbrydelse-i-ukraine

-

I dag kl. 15:02
Rusland udviser 85 diplomater fra Frankrig, Italien og Spanien
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-udviser-85-diplomater-fra-frankrig-italien-og-spanien

-

Danmark er klar til at gå i krig for Sverige og Finland, siger
forsvarsministeren
18. maj. 2022, 15:31
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-05-18-danmark-er-klar-til-at-gaa-i-krig-for-sverige-og-finland-siger-forsvarsministeren

-

21-årig russisk soldat anklaget for krigsforbrydelser erklærer sig skyldig
18. maj. 2022, 16:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-21-aarig-russisk-soldat-anklaget-for-krigsforbrydelser-erklaerer-sig-skyldig

-

I dag kl. 16:29
Høje elpriser og krig i Ukraine får mange danskere til at investere i
solceller
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/hoeje-elpriser-og-krig-i-ukraine-faar-mange-danskere-til-investere-i-solceller

-

Slaget om Mariupol er slut - billeder fortæller historien om krigens
hårdeste kampe
18. maj. 2022, 16:59
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-18-slaget-om-mariupol-er-slut-billeder-fortaeller-historien-om-krigens-haardeste-kampe

-

Mette Frederiksen holder pressemøde med europæiske regeringsledere om
havvind i Nordsøen
18. maj. 2022, 17:33
Opd. 18. maj. 2022, 17:38
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-05-18-mette-frederiksen-holder-pressemoede-med-europaeiske-regeringsledere-om-havvind-i

-

I dag kl. 18:23
Mette Frederiksen underskriver stor aftale om havvind i Nordsøen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-underskriver-stor-aftale-om-havvind-i-nordsoeen

-

Aftale om grøn strøm til 230 millioner husstande er underskrevet
18. maj. 2022, 18:36
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-05-18-aftale-om-gron-strom-til-230-millioner-husstande-er-underskrevet

-

Organisationer bakker op om "det største eksperiment på havet i mands
minde" – men har ét krav
18. maj. 2022, 17:43
Opd. 18. maj. 2022, 18:37
https://nyheder.tv2.dk/klima/2022-05-18-organisationer-bakker-op-om-det-stoerste-eksperiment-paa-havet-i-mands-minde-men

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
2 min siden (Time now CET 09.05)
NGO finder beviser på henrettelser, tortur og bortførelse begået af russere

Ifølge Human Rights Watch er der tyder meget på, at russiske
styrker har stået bag en lang række krigsforbrydelser og brud på
menneskerettighederne.

Kl. 09.20
Hviderusland indfører dødsstraf for "terrorforsøg"

Kl. 09.44
Cybertruslen mod Danmark vokser på grund af Ukraine

Kl. 10.14
1000 ukrainske soldater overgiver sig i Mariupol, hævder Rusland

Kl. 10.56
Russisk statsmedie besøger totalsmadret by: - Børn leger på gaden, og
butikkerne er åbne

... havnebyen Mariupol ...

Kl. 11.09
Domstol skal afgøre ukraineres skæbne, siger russiskstøttet leder

43 min siden (Time now CET 12.49)
Rusland overvejer at trække sig fra WHO og WTO

Kl. 13.23
Google lukker kontorer i Rusland

Kl. 13.23
Rusland udviser adskillige europæiske diplomater

Kl. 13.45
Russisk soldat skal for retten i Ukraine for krigsforbrydelser

Kl. 14.14
Russisk soldat erklærer sig skyldig

Kl. 14.41
EU skal styrke forsvar, siger udenrigschef

Kl. 15.33
NATO's generalsekretær kommer til Danmark

Kl. 15.46
Rusland udviser 85 europæiske diplomater

Kl. 15.50
Tyrkiet blokerer første skridt i NATO-optagelse

Kl. 16.07
Sanktioner mod Rusland har stor effekt, siger USA

Kl. 16.38
Næsten 1300 civile fundet døde i Kyiv-regionen

Kl. 17.00
Tyrkisk ambassadør til Sverige: Bryd båndene til terrorister

Kl. 17.30
Byrådet i Mariupol advarer om "fuldstændig udslettelse af Azovhavet"

53 min siden (Time now CET 19.15)
Finland og Sverige køber våben sammen

38 min siden (Time now CET 19.15)
Joe Biden støtter finsk og svensk NATO-ansøgning

21 min siden (Time now CET 19.15)
Tyrkiet i forhandlinger med Sverige og Finland om støtte til NATO-medlemskab

11 min siden (Time now CET 19.15)
USA genåbner ambassade i Kyiv

(Time now CET 19.15)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

2022-05-18, kl 19.27
4 min. siden
Picasso-maleri solgt for 478 millioner kroner

TV2:
Organisationer bakker op om "det største eksperiment på havet i mands
minde" – men har ét krav
18. maj. 2022, 17:43
Opd. 18. maj. 2022, 18:37

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24210

Found 115 at MW2-Cygnus A

File 24.211 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-2xx/24-21x/24-211

-

Den 18-05-2022 kl. 19:41 skrev Kall, Mogens:

Subject: Russisk soldat erkender krigsforbrydelse.
Verdenshavene bliver varmere -
Re: News 2022-05-18, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1354 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Wed, 18 May 2022 19:41:40 +0200
24210 <62852fd7$0$693$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HuotY2qxlYo/m/oWwXDwOVAwAJ
DATA 25 and 29 input from ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ki+18.2&version=BPH

Anden Kongebog 18:2, Bibelen på hverdagsdansk

Han var 25 år gammel, da han blev konge,
og han regerede i Jerusalem i 29 år.

"Arrest":

> 25 + 29 = 54
> 25 + ( 14 + (....40...) + 15) = ...
> 25 + ( 14 + (....40...) + 15) = ...
> 25 + ( 14 + (...185...) + 15) = ...
> 25 + ( 14 + (...185...) + 15) = ...
__25________________________15

Found perhaps connection:

15 * 600 / 360 = 25

=>

Create Searchstrings:

3.224,6279 km to Yellowstone hotspot

29
3.224,6279 * 29 / 28,99972736 = 3.224,6582 km

(
-110,67026554102607 44,43019917850899
44.43019917850899, -110.67026554102607
)

Yellowstone-hotspot-29
-110,6702660026 44,430195572
44.430195572, -110.6702660026
https://goo.gl/maps/4ndHxsgSJm5PseWo6
29,00000000 Global-360-units to Calakmul-X-367,256363004
3.224,6580 km to Calakmul-X-367,256363004 (Google-system)

Find 14 and 15

14
3.224,6580 * 14 / 29 = 1.556,7314 km
-98,22845269636578 32,95142181852082
32.95142181852082, -98.22845269636578
https://goo.gl/maps/ZW96iwvJsjEDnyi89
360:
105,00255012 Global-360-units to Luxor T.
600:
27,99348718 Global-600-units to 367-Xcambo-385,256363004 km
28,00287363 Global-600-units to 367-Xcambo-386 (193*2)
165,99472802 Global-600-units to Haran (Turkey)
175,00425020 Global-600-units to Luxor T.

15
3.224,6580 * 15 / 29 = 1.667,9266 km
-98,94338985829793 33,753530705126124
33.753530705126124, -98.94338985829793
https://goo.gl/maps/WFXBXte6kZBZ5E9p6
360:
68,99637556 Global-360-units to MW2-Cygnus A
118,00811161 Global-360-units to M. Everest
118,00820951 Global-360-units to M. Everest-3447
118,00523855 Global-360-units to ME+92.151,6
101,99424164 Global-360-units to Ur-18-18
600:
35,99887121 Global-600-units to Mount St. Helens
113,98101058 Global-600-units to Stonehenge
114,01038424 Global-600-units to Woodhenge
114,99395926 Global-600-units to MW2-Cygnus A
169,99040274 Global-600-units to Ur-18-18
177,99632649 Global-600-units to Abu Simbel

1335 ?

1335 * 29 / 3.224,6580 = 12,00592435
-96,84074205360483 31,34020993258883
31.34020993258883, -96.84074205360483

3.224,6580 * 12 / 29 = 1.334,3412 km

17
3.224,6580 * (29 - 12) / 29 = 1.890,3168 km

16,99407565
16,9940755026 found
3.224,6580 * (29 - 12,00592435) / 29 = 1.889,6580
-100,40982809582948 35,34025306552337
35.34025306552337, -100.40982809582948
https://goo.gl/maps/jbUmQ53otFNV87qZ7

Subject: SETI: Mass-definitions + ...
Date: Tue, 13 Feb 2018 12:28:26 +0100, GMT 11:28
https://sites.google.com/site/setiv103/home/definitions-definitioner/mass/20-392-seti-mass-definitions-found-perhaps-connection-144-sunmass-3139-markpointer-1140-62
Was (before the Google-vandalismus):
https://sites.google.com/site/setiv103/home/def/mass/20-392

> Elektron:
>
> 1
>
> Proton:
> 1836,152674
>
> Neutron:
> 1838,683661

111,1951 / 2 = 55,59755

30.93387467845398, -96.50029466694667
)

Midlertidig konklusion:

Markør 115 (og dermed indirekte 185) fundet ud for:

[...]

Milky-Way-2
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/mw/crater-a75

Kommentar:

Fra Krateret i Mexico over til Afrika-75 er der 160 enheder
(eller - hvis man måler den anden vej - 440 enheder).

Og det er dette tal, der er *identisk* med Big Bang DATA
(den galaktiske længdegrad).

Milky-Way-2 er således en *rekonstruering* af dette stjernekort.

Og det er i dette stjernekort, at Cygnus-A har værdien 115.

Men ...

*Rekonstruktionen* er IKKE 100% præcis, fordi Afrika-75-punktet
IKKE er klart defineret.

Dog dukkede der en sammenhæng op (under rekonstruktion af nogle
andre *hypotetisk* mulige Milky-Way-maps) mellem Krateret,
Afrika-75 og Jeriko. Se evt. ...
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-0xx/24-08x/24-088

Forhåbentlig meget mere om dette snarest.
)

Sorry. Time out!

Delta = 45

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24211

Date: Wed, 18 May 2022 08:58:06 +0200
24209 <62849903$0$702$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HuotY2qxlYo/m/cyQp9ORxAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 20:02
USA støtter de nye Nato-bejlere og lover at være på vagt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-stoetter-de-nye-nato-bejlere-og-lover-vaere-paa-vagt

USA står klar til at forsvare Sverige og Finland, mens de to
lande søger medlemskab af den vestlige forsvarsalliance Nato.

Det fastslår præsident Joe Biden i en udtalelse på dagen, ...

-

I dag kl. 20:32
USA genåbner ambassade i Kyiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-genaabner-ambassade-i-kyiv

-

Russerne holdt 350 civile indespærret i kælder i 28 dage, afslører
rapport fra ngo
18. maj. 2022, 20:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-russerne-holdt-350-civile-indespaerret-i-kaelder-i-28-dage-afsloerer-rapport-fra

-

Dagens overblik: Historisk aftale underskrevet om havvind i Nordsøen
18. maj. 2022, 20:49
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-18-dagens-overblik-historisk-aftale-underskrevet-om-havvind-i-nordsoeen

-

I dag kl. 20:52
21-årig russisk soldat erkender sig skyldig: Første retssag om
krigsforbrydelser i gang i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/21-aarig-russisk-soldat-erkender-sig-skyldig-foerste-retssag-om-krigsforbrydelser-i

-

Ukrainere i klemme kan se frem til hjælp - minister klar til at ændre særlov
18. maj. 2022, 21:15
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-05-18-ukrainere-i-klemme-kan-se-frem-til-hjaelp-minister-klar-til-at-aendre-saerlov

-

Russisk medie fremstiller russerne som befriere i Mariupol - svært at
holde ud at læse, siger ekspert
18. maj. 2022, 21:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-05-18-russisk-medie-fremstiller-russerne-som-befriere-i-mariupol-svaert-at-holde-ud-at

-

Tjetjenske styrker kan være et problem for Rusland, mener
efterretningstjeneste
18. maj. 2022, 22:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-05-18-tjetjenske-styrker-kan-vaere-et-problem-for-rusland-mener-efterretningstjeneste

-

2022-05-18, kl 19.27
13 min. siden
Sverige og Finland vil købe våben sammen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-og-finland-vil-koebe-vaaben-sammen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 19.52
Russisk pansertog sprængt i luften, hævder Ukraine

Kl. 20.18
Kroatiens præsident vil også forsøge at blokere Sverige og Finlands
NATO-medlemskab

Kl. 21.02
Russisk filminstruktør siger nej til Putins krig

Kl. 21.14
Zelenskyjs liv bliver til en tegneserie

Kl. 21.28
Mindst ti civile dræbt af russiske styrker i Donetsk

7 min siden (Time now CET 22.56)
Flere russiske enheder nægter at kæmpe mod ukrainerne, siger
efterretningstjeneste

(Time now CET 22.56)

Danske læger har tilset Syrien-børn
18. maj. 2022, 22:31