SHAME on You (ICJ and UN)! Skam dig, slemme hund! - News 2024-02-02

Feb 2, 2024, 2:12:12 AMFeb 2
SHAME on You (ICJ and UN)! Skam dig, slemme hund!

File 26.071 ...
Abuse of Power (Magtmisbrug)
https://sites.google.com/view/kall-abuse-of-power/files/26-xxx/26-0xx/26-071
ICJ, Abuse of Power
https://sites.google.com/view/kall-p/courts/icj-abuse-of-power/26-071
UN, abuse of power (FN, magtmisbrug)
https://sites.google.com/view/kall-un/files/26-xxx/26-0xx/26-071

Subject: Forslag vedr. krigsøkonomi: *krigsobligationer* -
News 2024-02-01
Date: Thu, 1 Feb 2024 10:23:27 +0100
26066 <65bb6310$0$709$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/YUGBVIl2ADM/m/II4n-3RhAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

+

Date: Fri, 19 Jan 2024 21:24:56 +0100
26014 <65aada98$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/EzmhD_pbc2Y/m/49A0p7Z0AAAJ

> Ord til overvejelse:
>
> Det er altid nemmere at forære dele af andres ejendom bort (end
> egne jordbesiddelser)!

Hendes sønner blev dræbt af israelske styrker klædt ud som læger:
‘De dræbte dem, mens de sov fredeligt’
I dag kl. 20:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hendes-soenner-blev-draebt-af-israelske-styrker-klaedt-ud-som-laeger-de-draebte-dem

DR har talt med moren til to unge mænd, som israelske styrker
dræbte i et undercover-angreb.

-

Kina forbereder sig på at kunne udløse kaos, advarer FBI-chef
I dag kl. 21.01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-01-kina-forbereder-sig-paa-at-kunne-udloese-kaos-advarer-fbi-chef

-

2024-02-01 kl 22.14
Mens alle venter på hans fyring, udpeger Ukraines forsvarschef tre
hovedmål for krigen i 2024
27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-01-mens-alle-venter-paa-hans-fyring-udpeger-ukraines-forsvarschef-tre-hovedmaal-for-krigen-i-2024

-

Dansk MGP-band tager afstand fra Israels krigshandlinger - overvejer
at droppe Eurovision
I går kl. 22:11
https://www.dr.dk/nyheder/kultur/dansk-mgp-band-tager-afstand-fra-israels-krigshandlinger-overvejer-droppe-eurovision

Hvis en vinder af Dansk Melodi Grand Prix når til den konklusion,
at de ikke ønsker at stille op, så er det sådan det er, lyder
reaktionen fra DR.

-

USA sanktionerer fire israelske bosættere efter stigende vold på
Vestbredden
I går kl. 22:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-sanktionerer-fire-israelske-bosaettere-efter-stigende-vold-paa-vestbredden

Volden fra de israelske bosættere er eskaleret til "ubærlige
niveauer", siger Joe Biden.

Kommentar:

Vær *realister*:

HVORDAN standser man volden (på begge siden)?

Tilbyd Israel et NATO-medlemskab, fordi så bliver det meget lettere
at oprette en palæstinensisk stat. Og der bliver nok ikke fred
førend da (befolkningerne må og skal fysisk *adskilles*, så de ikke
kan afreagere på hinanden osv.)!

-

I dag kl. 05:16
Domstol skal tage stilling: Skal Ukraines sag om påstået folkemord
behandles?
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/domstol-skal-tage-stilling-skal-ukraines-sag-om-paastaaet-folkemord-behandles

Kommentar:

Bemærk hvor hurtig den Sydafrikanske sag blev behandlet i ICJ,
mens der er gået næsten 2 år med Ukraine, for slet ikke at tale om
Georgien 2008, hvor sagen endnu ikke er behandlet af ICJ.

(
And then I heard a vioce said:

At *sylte* en sag,
jeg *sylter* en sag,
)

Det STINKER laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt
væk af *magtmisbrug* (hvor en stormagt (Rusland) får særbehandling
på andre landes bekostning, skønt Domstolen° BURDE være upartisk)!

SHAME on You (ICJ and UN)!
Skam dig, slemme hund!

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 18:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7164653
Selin Türker
Nyt dekret fra Biden: Israelske bosættere på Vestbredden kan
sanktioneres

(Time now CET 22.16)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.46
Opd. 22 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-01-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

16 min siden (Time now CET 10.02)
Risiko for en større konflikt stiger, hvis krigen ikke snart
slutter, siger Qatars premierminister

______________________________

(Time now CET 22.16)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7164020
Selin Türker
Von der Leyen kalder aftale for et 'stærkt signal til Putin' inden
krigens toårsdag

__________________________

(Time now CET 22.16)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.39
Opd. 1 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 18.33
Rusland har identificeret alle dræbte fra flystyrt – 670 ligdele
spredt i området

Kl. 20.02
Ukraines topgeneral skriver opsigtsvækkende indlæg hos CNN

Kl. 20.49
Ukrainske ansatte udelukket fra russiskkontrolleret atomkraftværk

36 min siden (Time now CET 22.16)
Amerikansk afstemning om Ukraine-støtte i næste uge

27 min siden (Time now CET 22.16)
Lyn-analyse

(Time now CET 22.16)

2024-02-02 kl 07.51
13 min. siden
Danske Bank lander rekordstort overskud

22.10
I dag kl. 20:30
Det nordirske parlament skal mødes for første gang i to år

TV2:
2024-02-01 kl 22.12
Skolelærer underviser 50 elever i tomt klasselokale
12 min siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26071
Reserveret *unødvendig* Google-idiot-klipperi, så man ikke kan læse text

Feb 2, 2024, 2:27:43 AMFeb 2
Den 02-02-2024 kl. 08:12 skrev Kall, Mogens:

Subject: SHAME on You (ICJ and UN)! Skam dig, slemme hund! -
News 2024-02-02
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:12:07 +0100
26071 <65bc95c8$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HNDLUr2IqtE/m/hN1w0t6oAAAJ

> [...]
> væk af *magtmisbrug* (hvor en stormagt (Rusland) får særbehandling
> på andre landes bekostning, skønt Domstolen° BURDE være upartisk)!

Denne her ting er medvirkende til, at vi - prognostisk set - havner
nede i Atomafgrunden, ligesom da Kronprins Frederik "legitimerede"
det kommunistiske diktatur i Cannibalistan (China) i 2008 (og
dermed tilsidesatte 1,4 milliarder kineseres demokratiske
rettigheder) bare med det usle formål at blive valgt ind i
et-eller-andet prestigefyldt sportsorgan, apropos *afgudsdyrkelse*;
altså SHIRK ...
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/ol-skader-kineseres-rettigheder

*Retfærdighedssansen* BURDE være i højere kurs end *magtsygen*!

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26072

Feb 2, 2024, 4:46:33 AMFeb 2
Bist du einem nørd, ET, oder was ?

File 26.073 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-07x/26-073

News 2024-02-02
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:12:07 +0100
26071 <65bc95c8$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HNDLUr2IqtE/m/hN1w0t6oAAAJ
UFO-investigation news:

Hvis der er en målestok (på Yucatán-halvøen i Mexico), som definerer
om den Nordamerikanske tektoniske plade har forskubbet sig hvad
angår breddegraden, ...

Da kunne man også forestille sig, at der må være noget tilsvarende
mht. den Sydamerikanske tektoniske plade, dvs. noget måske i
relation til Nazca-linjerne.

Og her er det mest oplagt af *forlænge* square-linjen sydpå, så den
(ligesom på Yucatán-halvøen) inkluderer breddegrad -21,12°.

=>

(Tallet 5740 blev anvendt på Yucatán-halvøen, endskønt tallet måske
burde være på omkring 5730 år; altså halveringstiden for C-14).

Nazca-Spuare-line
5740
-70,3283 -21,12
-21.12, -70.3283
https://maps.app.goo.gl/ruxCxLPHFsK1Rmie7
45,99994488 Global-360-units to 367-Xcambo-50-km
113,99039010 Global-360-units to Jonah GathH
189,98398350 Global-600-units to Jonah GathH
10430,992177 km to Stonehenge-3447 (40.030,2361-system)
12221,991939 km to Giza P1 North (40.030,2361-system)
13439,003094 km to Nineveh (40.030,2361-system)

Afvigelse (fra Stonehenge):
-7,822658 meter

Afvigelse 367-Xcambo-50-km
-6,129342 meter

Æv!

Jeg havde håbet på et heltal i forhold til et objekt ud for
Nazca-linjerne!

Der findes et, men det er et *hypotetisk* objekt:

874,9877 km to M-S-12-Star (40.030,2361-system), og det vil være
direkte åndssvagt UDELUKKENDE at bruge dette, fordi det jo
overskrider grænsen mht. 'Keep it *simple*'!

Dog må det "indrømmes", at ud for Yucatán-halvøen var/er punktet
Calakmul-X-367,256 OGSÅ *hypotetisk*, men da det jo indgik i selve
definitionen af, HVOR Krateret befinder sig, er det ... tja ...

Hmm ...

Mærkelige regler du har opstillet i din SETI-test-logik, ET!

Og du er helt sikker på, at du IKKE er kunstig (altså A.I.)?

FORVENTER du virkelig, at alle-og-enhver absolut skal være så
super intelligent, at de kan følge dig i din logik?

KUN en computer kan gå - for mig at se - så gruelig galt i byen,
apropos 'keep it *simple*'-logikken!

Nå, men ...

Fred være med det (om det skulle være tilfældet).

Jeg ville bare ALDRIG skrive et SETI-program SÅ *nørdet*!

Hvorfor ikke?

Fordi det jo ghandler først og fremmest om at gøre sig forståelig
for en eventuel modtager (af SETI-programmet)!

Men bevares!

Taletiden i et SETI-program KAN være YDERST *begrænset*, hvorfor
"forkortelser" og anden logik, kan bevirke, at programmet bliver en
"anelse" nørdet!

____________________________

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26073

Feb 2, 2024, 9:24:08 AMFeb 2
ET-Break
Was:
Russere anklages for at sprænge ammunitionslagre i NATO-land)

File 26.074 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/26-xxx/26-0xx/26-074

News 2024-02-02
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:12:07 +0100
26071 <65bc95c8$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HNDLUr2IqtE/m/hN1w0t6oAAAJ
Evakuerede danskere fra Gaza har været under "utroligt stort mentalt pres"
I går kl. 22.46
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-02-01-evakuerede-danskere-fra-gaza-har-vaeret-under-utroligt-stort-mentalt-pres

-

Putins onde ånd opfordrer til at stemme på bestemt klokkeslæt for
at snyde systemet
I går kl. 22.48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-01-putins-onde-aand-opfordrer-til-at-stemme-paa-bestemt-klokkeslaet-for-at-snyde-systemet

-

Biden vil straffe vold mod palæstinensere med nyt dekret
I dag kl. 00.28
https://nyheder.tv2.dk/2024-02-01-biden-vil-straffe-vold-mod-palaestinensere-med-nyt-dekret

-

Musiker trækker sig fra universitet efter støtte til palæstinensere
I dag kl. 05.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-02-02-musiker-traekker-sig-fra-universitet-efter-stoette-til-palaestinensere

-

DR S140 fre 02 feb 14:19:11
2.februar dr.dk/nyheder 08:04

TIDLIGERE CIA-HACKER IDØMT 40 ÅR

I dag kl. 08:04
Tidligere CIA-hacker idømt 40 års fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-cia-hacker-idoemt-40-aars-faengsel

Kommentar:

Crime does NOT pay!

-

DR S147 fre 02 feb 14:19:12
2.februar dr.dk/nyheder 09:49

DEMONSTRANTER VIL UDELUKKE ISRAEL

I dag kl. 09:49
Demonstranter protesterer foran NRK: Kræver Israel udelukket fra
Eurovision
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/demonstranter-protesterer-foran-nrk-kraever-israel-udelukket-fra-eurovision

-

I dag kl. 11:03
Putins udfordrer kommer måske ikke på stemmesedlen alligevel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putins-udfordrer-kommer-maaske-ikke-paa-stemmesedlen-alligevel

For den russiske valgkommission oplyser, at der er problemer med de
underskriftsindsamlinger, som Nadjezjsin har indsamlet for at kunne
blive kandidat.

Kommentar:

Putin må være hunderæd for rivaler!

I så fald:

Manden lider af *frygt*!

Alle rivaler skal myrdes eller på anden måde forsvinde!

-

DR S151 fre 02 feb 14:19:12
2.februar dr.dk/nyheder 11:15

FORLIGSKREDS BAKKER TROELS LUND OP

Forligskredsen bag forsvarsforliget har
i dag holdt møde i Forsvarsministeriet.

I dag kl. 11:15
Forligskreds bakker Troels Lund op i at genbesøge forsvarsforlig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/forligskreds-bakker-troels-lund-op-i-genbesoege-forsvarsforlig

-

DR S152 fre 02 feb 14:19:12
2.februar dr.dk/nyheder 11:38

EFTERFORSKER FUND SOM TERRORFORSØG

Onsdag sprængte bomberyddere en
håndgranat foran den israelske
ambassade i Stockholm.

I dag kl. 11:38
Svensk sikkerhedspoliti efterforsker håndgranat foran Israels
ambassade som terrorforsøg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-sikkerhedspoliti-efterforsker-haandgranat-foran-israels-ambassade-som

-

DR S153 fre 02 feb 14:19:12
2.februar dr.dk/nyheder 11:46

TO FRANSKE HJÆLPEARBEJDERE DRÆBT

To hjælpearbejdere fra Frankrig er
blevet dræbt i et russisk angreb i
Ukraine. ...

I dag kl. 11:46
To franske hjælpearbejdere dræbt i angreb i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/franske-hjaelpearbejdere-draebt-i-angreb-i-ukraine

-

'Der er en trussel mod Nato': Forsvarsminister får opbakning til at
investere mere i Forsvaret nu
I dag kl. 12:12
https://www.dr.dk/nyheder/indland/der-er-en-trussel-mod-nato-forsvarsminister-faar-opbakning-til-investere-mere-i

I de næste 14 dage skal der forhandles om, hvordan Forsvaret
konkret skal styrkes.

-

2024-02-02 kl 15.07
Da fjendens havdroner slog til i ly af natten, var den russiske
korvet prisgivet
7 min siden

[...]

(Time now CET 15.09)

[...]

I dag kl. 05.33
Opd. 36 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.36
Domstol skal behandle sag om brud på folkedrabstraktat

Kl. 06.53
Ukraine anklager Rusland for at bombe historisk arv

Kl. 07.45
Russere anklages for at sprænge ammunitionslagre i NATO-land

Konkret sættes russerne i forbindelse med fire separate hændelser,
men flere mystiske hændelser har fundet sted ved bulgarske
våbenlagre og -fabrikker siden 2011 og senest i juni 2023, skriver
Jyllands-Posten.

Kommentar:

I så fald er der tale om en *angreb* på NATO, og det kan udløse 3.
Verdenskrig!

Og det fortæller ikke så lidt om, hvor højt Putin *gambler*!

Tænk sig at være ligeglad med, OM man udløser 3. Verdenskrig!

Så har man altså en skrue løs i hjernen!

KUn *psykopater* kan finde på at opføre sig SÅ *ansvarsløst*!

Spær *galningen* inde på den lukkede psykiatriske afdeling, er
FORTSAT min *anbefaling* til det russiske militær! HVORFOR ofre
sit liv blot pga. en sindssyg...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps the
voice of ET):
(2024-02-02, Friday, day no 33 (333 left), CET 15:16, GMT 14:16)
- "Spørger jeg."

Kl. 08.01
Ukraine skyder 11 ud af 24 russiske droner ned

Kl. 08.20
København skal hjælpe med genopretning og hjælp til veteraner i
Kyiv

Kl. 08.46
Ukraine har ikke bedt om at få udleveret dræbte i flystyrt, påstår
Rusland

Kl. 09.51
To franskmænd døde i russisk angreb

Kl. 11.26
Kommission sår tvivl om underskrifter indsamlet af Putin-kritiker,
der vil være præsident

Kl. 13.13
Orbán strakte sig så langt, han kunne, siger han i radiointerview

Kl. 14.09
Russiske soldater kan købe sig til at slippe for fronten

(Time now CET 15.09)

2024-02-02 kl 14.38
1 min. siden
Kvinde fundet død i sø: Politiet offentliggør billeder af tøj

TV2:
2024-02-02 kl 15.00
20-årig delte sin hobby, og nu har 17 millioner liket hendes opslag
29 sek siden

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26074

Feb 2, 2024, 10:19:36 AMFeb 2
Den Internationale Domstol går videre med sag mod Rusland

News 2024-02-02
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:12:07 +0100
26071 <65bc95c8$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HNDLUr2IqtE/m/hN1w0t6oAAAJ
DR S156 fre 02 feb 14:43:55
2.februar dr.dk/nyheder 14:43

BELGISK BYGNING ANGREBET I GAZA

I dag kl. 14:43
Belgien kalder israelsk ambassadør til alvorssnak, efter angreb på
bygning i Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/belgien-kalder-israelsk-ambassadoer-til-alvorssnak-efter-angreb-paa-bygning-i-gaza

-

DR S160 fre 02 feb 15:54:07
2.februar dr.dk/nyheder 15:46

RØDE KORS-CHEF FRYGTER TAB I RAFAH

2024-02-02 kl 16.01
15 min. siden
Røde Kors-chef frygter enorme tab i det sydlige Gaza
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/roede-kors-chef-frygter-enorme-tab-i-det-sydlige-gaza

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 04:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7167722
Emma Amalie Oxenbøll
Israels forsvarsminister: Vi fortsætter til Rafah

i dag kl. 07:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7168119
Rasmus Christiansen
Hebraisk avis: Næsten halvdelen vil have udskiftet Netanyahu

i dag kl. 08:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7168247
Rasmus Christiansen
Journalist i Rafah: Israelsk udmelding om, at man fortsætter til
Rafah skaber panik

i dag kl. 09:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7168485
Rasmus Christiansen
WHO advarer om forhøjet risiko for ufrivillige aborter og for
tidligt fødte spædbørn i Rafah

i dag kl. 09:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7168537
Sean Coogan
Medie: Israel jævner hele nabolag med jorden

i dag kl. 12:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7169279
Rasmus Christiansen
Endnu et FN-organ advarer om forholdene i grænsebyen Rafah: 'En
trykkoger af lidelser'

i dag kl. 13:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7169784
Morten Top
Flere end 27.000 meldes dræbt i Gaza

i dag kl. 14:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7169965
Morten Top
Unicef: 17.000 uledsagede børn i Gaza

i dag kl. 14:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7170099
Ida Meesenburg
Svensk sikkerhedspoliti efterforsker håndgranat foran Israels
ambassade som terrorforsøg

35 min. siden (Time now CET 16.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7170364
Morten Top
'Én million mennesker bliver fanget i kampene': Røde Kors-chef
frygter enorme tab i Rafah

(Time now CET 16.18)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.46
Opd. 22 sek siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-02-01-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

I går Kl. 09.45
Risikoen for en større konflikt stiger, hvis krigen ikke snart
slutter, siger Qatars premierminister

______________________________

(Time now CET 16.07)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 11:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7169144
Ida Meesenburg
To franske hjælpearbejdere dræbt i angreb i Ukraine

34 sek. siden (Time now CET 16.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7170498
Anna Danielsen Gille
Ukraine suspenderer højstående embedsmand, mens
forsvars-korruptionssag undersøges

(Time now CET 16.17)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 14.29
Macron reagerer på dræbte franske hjælpearbejdere

59 min siden (Time now CET 16.12-14)
Polske landmænd vil blokere grænseovergange til Ukraine

12 min siden (Time now CET 16.12-14)
Den Internationale Domstol går videre med sag mod Rusland

Kommentar:

Noget påbud om at standse de russiske militære aggressioner?

Nej vel!

Domstolen er *partisk*!

Den *slisker* for de store og straffer de mindre, der ikke i samme
grad skal forsvare sig selv!

Føj for den lede!

Gid fanden tog dig, din dumme svin!

Next UDN.

(Time now CET 16.12-14)

2024-02-02 kl 16.11
Tiltale: Brugte trusler om selvmord til at begå seksuelle overgreb på piger
15 min. siden

TV2:
2024-02-02 kl 16.12
20-årig delte sin hobby, og nu har 17 millioner liket hendes opslag
I dag kl. 14.58

Discover Your Love Language® - The 5 Love Languages®:
https://5lovelanguages.com/
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26075

Feb 2, 2024, 12:15:16 PMFeb 2
Kan Gud være en kvindeundertrykker og en børnemishandler og en
antisemit?

News 2024-02-02
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:12:07 +0100
26071 <65bc95c8$0$711$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HNDLUr2IqtE/m/hN1w0t6oAAAJ
Tanker/Ord til overvejelse::

Det bliver så vores opgave at genoprette tilliden mellem os og
Rusland (når denne krig er slut i Ukraine), ligesom det var vores
opgave at genoprette tilliden mellem os og Tyskland efter 2.
Verdenskrig (på trods af nazisterne hærgen)!

Dernæst ...

Ærlig talt:

[...]

(Time now CET 16.18)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26076