News 2022-03-20, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1413 days to global Nuclearwar+suicide

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

16 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

4 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://dagens-ord-andagt.dk/20-3-andagt-Et-vaer.4050.0.html

___ quote begin ___

Et værn mod fortvivlelse

Esajas kap. 41 vers 9-10:
Du er min tjener, jeg har udvalgt dig, og jeg forkaster dig ikke. Frygt
ikke, for jeg er med dig, fortvivl ikke, for jeg er din Gud. Jeg styrker
dig og hjælper dig, min sejrrige hånd holder dig fast.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+41.9-10&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

A bulwark against despair

Isaiah chapter 41 verses 9-10:
You are my servant, I have chosen you, and I do not reject you. Do not
be afraid, for I am with you; do not despair, for I am your God. I
strengthen you and help you, my victorious hand holds you fast.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+41.9-10&version=ERV

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Защита от отчаяния

Исаия глава 41 стихи 9-10:
Ты мой слуга, я выбрал тебя и не отвергаю тебя. Не бойся, ибо Я с тобой,
не отчаивайся, ибо Я твой Бог. Я укрепляю тебя и помогаю тебе, моя
победоносная рука крепко держит тебя.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+41.9-10&version=ERV-RU

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Запобіжник від відчаю

Ісая, розділ 41, вірші 9-10:
Ти мій слуга, я тебе вибрав і не відкидаю тебе. Не бійся, бо я з тобою;
не впадай у відчай, бо я твій Бог. Я зміцнюю вас і допомагаю вам, моя
переможна рука міцно тримає вас.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+41.9-10&version=ERV-UK

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

36 sek. siden (Time now CET 23.01)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580343
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine venter flere amerikanske våben om få dage

i går kl. 23:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580372
Katrine Bang Ramsbæk
Politibetjent i Mariupol kommer med opråb til Biden og Macron

i går kl. 23:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580377
Palle Herløv
Unicef: 1,5 millioner børn er flygtet fra Ukraine

i dag kl. 00:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580420
Palle Herløv
Godt to millioner er flygtet til Polen fra Ukraine

i dag kl. 00:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580477
Palle Herløv
Britiske efterretninger: Ukraine fortsætter med at forsvare luftrummet

i dag kl. 02:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580586
Palle Herløv
Australien forbyder eksport af vigtig råvare til Rusland

i dag kl. 02:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580655
Palle Herløv
Russiske styrker stoppede evakuering af civile fra Mariupol

i dag kl. 04:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580717
Palle Herløv
Paven mødte ukrainske flygtningebørn på hospitalet

i dag kl. 04:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580791
Palle Herløv
1.500 russiske medier blokeret i Ukraine

i dag kl. 04:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580799
Palle Herløv
Zelenskyj: 'Russerne har lidt hidtil usete tab'

i dag kl. 05:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580807
Palle Herløv
Ukrainere i flere byer vågner søndag morgen til lyden af luftalarmer

46 min. siden (Time now CET 06.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580812
Palle Herløv
Det er der sket, mens du sov

43 min. siden (Time now CET 06.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580813
Palle Herløv
Australien sender flere penge til Ukraine

(Time now CET 06.18)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
19. mar. 2022, 05:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-19-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 23.07
Førende ukrainsk balletdanser er død

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. mar. 2022, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

23 min siden (Time now CET 06.13)
- En rædsel, der vil blive husket i århundreder

Den russiske belejring af havnebyen Mariupol vil "gå over i historien"
over krigsforbrydelser, siger Ukraines præsident, Volodymyr Zelenskij, ...

12 min siden (Time now CET 06.13)
Zelenskij forbyder 11 partier

(Time now CET 06.13)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-19 kl. 22.45
52 min. siden
Rusland om kosmonauter i ukrainske farver: 'Nogle gange er gul bare gul'

TV2:
Institut ser problemer med diskrimination i politiet
19. mar. 2022, 22:37

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23900

Fredsforsker modsiges af ekspert i international politik: »Jeg har det
lidt svært med påstanden om, at vi skulle have lyttet mere til Rusland«

Peace researcher contradicts international policy expert: "I have a bit
of a hard time with the claim that we should have listened more to Russia"

Исследователь мира противоречит эксперту по международной политике: «Мне
немного не по себе от заявления о том, что мы должны были больше слушать
Россию»

[...]

4 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 20-03-2022 kl. 06:20 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-20, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1413 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 20 Mar 2022 06:20:15 +0100
23900 <6236b991$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ERuZooMCRmo/m/jrmytG_gAAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
-

Fredsforsker mener, at Vesten har en del af skylden for krigen i
Ukraine: I 30 år har vi forsømt at lytte til Ruslands ønsker

(
19/03/2022 KL. 19:15
Fredsforsker: Vesten bliver nødt til at lytte til Ruslands behov for
sikkerhed
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE13823961/fredsforsker-vesten-bliver-noedt-til-at-lytte-til-ruslands-behov-for-sikkerhed/

Ifølge fredsforsker Jan Øberg har Vesten i 30 år forsømt at lytte til
Rusland. Han er skræmt over kombinationen af had til russere og det, han
ser som Vestens optrapning af konflikten i Ukraine. Det kan blive
ragnarok og en ny og større kold krig. Han foreslår, at man går en helt
anden vej.

Ævl! Det er helt *urimelige* krav, som Rusland stiller (lige bortset
fra, at vi selvfølgelig IKKE skal true dem med atomvåben lige op og ned
af deres grænse. Men det skal jo være *gensidigt*, og det vil Putin-666
jo ikke. Der er således opstillet *atomvåben* i Kaliningrad. Vi (hele
Menneskeheden) har ellers brug for denne *buffer* (tidsmæssig set).
Navnlig nu her efter at Rusland bruger endnu hurtigere missiler
(hypersonisk), så er *betænkningstiden* blevet endnu mindre! Og så er
det, at *fejlene* sker, og vi opstarter 3. Verdenskrig ved et uheld!)

(
Peace researcher believes the West is partly to blame for the war in
Ukraine: For 30 years we have neglected to listen to Russia's wishes

Comment:

(No)! These are completely * unreasonable * demands made by Russia
(except, of course, that we should NOT threaten them with nuclear
weapons right up and down their border. But it must be * mutual *, and
Putin-666 will not Thus, * nuclear weapons * have been set up in
Kaliningrad. We (all of humanity) otherwise need this * buffer * (in
terms of time), especially now that Russia is using even faster missiles
(hypersonic), the * reflection time * has become even more less! And
then it's * the * mistakes * happen and we start World War III by
accident!)
Исследователь мира считает, что Запад частично виноват в войне на
Украине: 30 лет мы не прислушивались к пожеланиям России

Комментарий:

(Нет)! Это совершенно *необоснованные* требования со стороны России (за
исключением, конечно, того, что мы НЕ должны угрожать им ядерным оружием
вдоль и поперек их границы. Но это должно быть *взаимно*, и Путин-666 не
будет Таким образом, *ядерный в Калининграде поставили оружие*.Нам
(всему человечеству) иначе нужен этот *буфер* (по времени), особенно
сейчас, когда Россия использует еще более быстрые ракеты
(гиперзвуковые), *время отражения* стало еще больше меньше!А то *эти
*ошибки* случаются и третью мировую начинаем случайно!)

... (Sorry. Translations NOT correct) ...

Fredsforsker modsiges af ekspert i international politik: »Jeg har det
lidt svært med påstanden om, at vi skulle have lyttet mere til Rusland«

(
19/03/2022 KL. 19:15
Eksperter i sikkerhed: Sanktioner er et stærkt redskab
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE13833052/eksperter-i-sikkerhed-sanktioner-er-et-staerkt-redskab/

Fredsforsker Jan Øberg mener, at Ukraine kunne blive et neutralt land.
Det imødekommes til dels af to eksperter i international politik, der
dog mener, at han på et punkt tager helt fejl.

Vær *realister*:

Putin-666 har fået blod-på-tanden: Ligesom Hitler tror han fejlagtig, at
han er uovervindelig! Så nu vil han *kompencere* for sit
*mindreværdskompleks* ved at fremstå som Peter Den Store!

Storhedsvanvid hedder det "vist nok" på dansk!

HVORFOR?

Det er okay at have STORE drømme (for eksempel at bygge en base på Månen
eller Mars)

Men HVIS de skal ske på andres bekostning, da er der noget galt!

Normale mennesker *respekterer* hinanden, men det gør Putin-666 IKKE.

Han er en koldblodig *morder* og vil blive ved med at myrde lige indtil
nogen stopper ham!

Sådan er mordere desværre!

De MANGLER samvittighed!

De er *psykisk* syge, forstået på den måde at de - klinisk set - er
*psykopater* (og SKAL spærres inde på en anstalt ligesom Anders Behring
Breivik)

HVORFOR?

FORDI de er til *fare* for deres omgivelser!

Anders myrder i flæng *uskyldige*!

Og ...

Putin-666 myrder ligeledes i flæng *uskyldige* og opstarter 3. Verdenskrig!

Måske er der allerede fór sent at stoppe ham, desværre!

Det er derfor, at krigen i Ukraine er blevet knald-eller-fald!

Hvis det lykkes for ham at besejre demokratiet, da FORTSÆTTER han som en
løve (med ædegildet)

Hvis derimod vi får ham standset, da ar Menneskeheden forhåbentlig endnu
en overlevelseschance!

Så ...

ALLE bør forstå alvoren nu og tilsidesætte *afguderne*, hvad enten de
hedder money-god eller bekvemmeligheds-gudinden or You-name-it!

Rusland SKAL boykottes 100%, og ALLE pengene (sopm Rusland har til gode)
SKAL gives til Ukraine som midlertidig *krigsskade-erstatning*!

Alternativet er, at vi alle omkommer!

Er det så ikke bedre at fryse lidt (på grund af manglende gasopvarmning)?

Åh ...

Du *bekvemmeligheds-gudinde*:
Bow down - in the name of the Father°!

(
Peace researcher contradicts international policy expert: "I have a bit
of a hard time with the claim that we should have listened more to Russia"

Comment:

Be *realistic*:

Putin-666 has got blood-on-the-tooth: Like Hitler, he mistakenly
believes he is invincible! So now he wants to *compensate* for his
*inferiority complex* by appearing like Peter the Great!

Madness madness is called "probably enough" in Danish!

WHY?

It's okay to have BIG dreams (for example, to build a base on the Moon
or Mars)

But IF they are to happen at the expense of others, then something is wrong!

Normal people *respect* each other, but Putin-666 does NOT.

He's a cold-blooded *killer* and will keep murdering right until someone
stops him!

Such are murderers unfortunately!

THEY MISS CONSCIENCE!

They are *mentally ill*, understood in the sense that they - clinically
speaking - are *psychopaths* (and MUST be locked up in an institution
like Anders Behring Breivik)

WHY?

BECAUSE they are a *danger* to their surroundings!

Donald's murders indiscriminately *innocent*!

And ...

Putin-666 also assassinates *innocent* and starts World War III!

Maybe it's too late to stop him, unfortunately!

That is why the war in Ukraine has become a bang-or-fall!

If he succeeds in defeating democracy, then he CONTINUES like a lion
(with the feast)

If, on the other hand, we get him stopped, then humanity will hopefully
have another chance of survival!

So ...

EVERYONE should understand the seriousness now and ignore the *idols*,
whether they are called money-god or the goddess of convenience or
You-name-it!

Russia MUST be boycotted 100%, and ALL the money (which Russia benefits
from) MUST be given to Ukraine as temporary *war damages*!

The alternative is that we all perish!

Isn't it better to freeze a little (due to lack of gas heating)?

Oh ...

You *convenience goddess*:
[...]

Быть *реалистичным*:

У Путина-666 кровь на зубах: он, как и Гитлер, ошибочно считает себя
непобедимым! Так что теперь он хочет *компенсировать* свой *комплекс
неполноценности* походить на Петра Великого!

Безумие безумие по-датски называется "вероятно, достаточно"!

ЗАЧЕМ?

Это нормально иметь БОЛЬШИЕ мечты (например, построить базу на Луне или
Марсе)

Но ЕСЛИ они происходят за счет других, то что-то не так!

Нормальные люди *уважают* друг друга, а Путин-666 НЕТ.

Он хладнокровный *убийца* и будет убивать до тех пор, пока его
кто-нибудь не остановит!

Таковы убийцы, к сожалению!

УНИЧТОЖАЮТ СОВЕСТЬ!

Они *психически* больны, понимаемые в том смысле, что они - с
клинической точки зрения - являются *психопатами* (и ДОЛЖНЫ быть заперты
в учреждении, подобно Андерсу Берингу Брейвику)

ЗАЧЕМ?

ПОТОМУ ЧТО они представляют *опасность* для окружающих!

Убийства Дональда без разбора *невинные*!

А также ...

Путин-666 тоже убивает *невиновных* и начинает Третью мировую войну!

Может быть, уже слишком поздно, чтобы остановить его, к сожалению!

Вот почему война в Украине превратилась в катастрофу!

Если ему удастся победить демократию, то он ПРОДОЛЖАЕТСЯ, как лев (с пиром)

Если, с другой стороны, мы его остановим, то, надеюсь, у человечества
появится еще один шанс на выживание!

Так ...

ВСЕ сейчас должны понимать серьезность и игнорировать *идолов*, неважно,
называются ли они богом-денег или богиней удобства или Вы-называете!

Россию НЕОБХОДИМО бойкотировать на 100%, а ВСЕ деньги (которые
выигрывает Россия) ДОЛЖНЫ отдать Украине в качестве временных *военных
убытков*!

Альтернатива в том, что мы все погибнем!

Не лучше ли немного замерзнуть (из-за отсутствия газового отопления)?

Ой ...

Ты *богиня удобства*:
Поклонись - во имя Отца°!

... (Sorry. Translation NOT correct!) ...

Kina kalder Vestens sanktioner mod Rusland "uhyrlige"
19. mar. 2022, 23:33
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-kina-kalder-vestens-sanktioner-mod-rusland-uhyrlige

-

Derfor er Ukraines 11. største by genstand for krigens værste katastrofe
19. mar. 2022, 23:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-derfor-er-ukraines-11-stoerste-by-genstand-for-krigens-vaerste-katastrofe

Mareridtet i Mariupol fortsætter ...

-

I går kl. 23:58
Unicef: 1,5 millioner børn er flygtet fra Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/unicef-15-millioner-boern-er-flygtet-fra-ukraine

-

Han var Putins foretrukne industrimagnat – nu kalder han krigen mod
Ukraine for vanvid
20. mar. 2022, 06:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-han-var-putins-foretrukne-industrimagnat-nu-kalder-han-krigen-mod-ukraine-for

Vladimir Putin skælder ud på Oleg Deripaska 4. juni 2009. ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

8 min. siden (Time now CET 06.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580888
Charlotte Kowal
Zelenskyj: Ruslands angreb på Mariupol 'vil blive husket i århundreder'

4 min. siden (Time now CET 07.22)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580901
Charlotte Kowal
71 børn er blevet evakueret fra et børnehjem i Sumy

26 min. siden (Time now CET 08.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580911
Charlotte Kowal
Storbritannien: Rusland fortsætter med at omringe byer i Østukraine

i dag kl. 08:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3580935
Charlotte Kowal
Mariupols byråd: Rusland har angrebet skole med civile

42 min. siden (Time now CET 09.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581004
Charlotte Kowal
Nødhjælpsorganisationer tør ikke bruge humanitære korridorer i Mariupol

21 min. siden (Time now CET 09.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581036
Charlotte Kowal
Ukraine: Syv humanitære korridorer vil blive åbnet i dag

51 min. siden (Time now CET 10.31)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581074
Charlotte Kowal
Zelenskyj suspenderer pro-russiske politiske partier

(Time now CET 10.31)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. mar. 2022, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Under 1 min siden (Time now CET 06.39)
71 små børn evakueret fra børnehjem

11 min siden (Time now CET 07.21)
Rusland har stadig ikke erobret luftrummet

42 min siden (Time now CET 08.05)
Første del af invasionen er kulmineret uden russisk succes

Under 1 min siden (Time now CET 08.05)
Meldinger om angreb på kunstskole med 400 civile

21 min siden (Time now CET 09.29)
Rusland hævder igen at have affyret hypersonisk missil

13 min siden (Time now CET 10.19)
Rusland påstår, at Ukraine planlægger kemiske angreb

(
Påstandene er ikke dokumenteret eller bekræftet fra anden side. NATO har
desuden advaret om, at russerne kan bruge ”absurde påstande” om kemiske
våben som påskud for selv at bruge kemiske våben.

Nej, din *idiot*!

Du forsøger blot at *legitimere* din *ulovlige* angrebskrig på Ukraine.

Det kan enhver (med forstand) jo se!

Men ...

Nu når vi er ved snakker, da kan det da godt være, at du får en sten (de
fra Rummet) i hovedet.

Det hænder jo nu og da, at der kommer meteorer/asteroider ind i vores
atmosfære.

Og at den tilfældigvis rammer Putin-666 i hovedet ...

Tja ...

HVAD skal vi kalde det?

Sort uheld?

(
Russia claims that Ukraine is planning chemical attacks

(
The allegations have not been documented or confirmed by any other
party. NATO has also warned that the Russians could use "absurd
allegations" about chemical weapons as a pretext for using chemical
weapons themselves.
)

Comment:

No, you * idiot *!

You're just trying to * legitimize * your * illegal * war of aggression
on Ukraine.

Anyone (with sense) can see that!

But ...

Now that we are talking, it may well be that you get a stone (from
Space) in your head.

It happens every now and then that meteors / asteroids enter our atmosphere.

And that it happens to hit Putin-666 in the head ...

Well ...

WHAT should we call it?

Bad luck?
Россия утверждает, что Украина планирует химическую атаку

(
Обвинения не были задокументированы или подтверждены какой-либо другой
стороной. НАТО также предупредило, что русские могут использовать
«абсурдные утверждения» о химическом оружии в качестве предлога для
применения химического оружия.
)

Комментарий:

Нет, ты *идиот*!

Вы просто пытаетесь *узаконить* свою *незаконную* агрессивную войну
против Украины.

Любой (со смыслом) может это увидеть!

Но ...

Теперь, когда мы говорим, вполне может быть, что вам в голову попал
камень (из Космоса).

Время от времени в нашу атмосферу попадают метеоры/астероиды.

А то бывает и Путину-666 в голову попадает...

Хорошо ...

КАК мы должны это назвать?

Не повезло?
)

16 min siden (Time now CET 10.30)
Ukraine: 115 børn dræbt i krigen

(Time now CET 10.30)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-19 kl. 06.36
17 min. siden
Tør og solrig dag i vente - de allerfleste steder

TV2:
Han var Putins foretrukne industrimagnat – nu kalder han krigen mod
Ukraine for vanvid
20. mar. 2022, 06:09

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23902

India is ready to buy cheap Russian oil

File 23.904 ...
India
https://sites.google.com/view/kall-india/files/23-xxx/23-9xx/23-903

-

Date: Sun, 20 Mar 2022 06:20:15 +0100
23900 <6236b991$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ERuZooMCRmo/m/jrmytG_gAAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 06:50
Zelenskyj: Angreb på Mariupol vil skrive sig ind i historien over
krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-angreb-paa-mariupol-vil-skrive-sig-ind-i-historien-over-krigsforbrydelser

-

https://www.dr.dk/nyheder/udland/rusland-haevder-bruge-hypersoniske-missiler-hvad-kan-de-og-hvorfor-lige-nu
I dag kl. 06:52
Rusland hævder at have brugt et hypersonisk missil: 'En
magtdemonstration', mener ekspert

-

I dag kl. 07:13
Ukrainere i flere byer vågner søndag morgen til lyden af luftalarmer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainere-i-flere-byer-vaagner-soendag-morgen-til-lyden-af-luftalarmer

-

Sovende ukrainske soldater dræbt i angreb: - Det er kujonagtigt
20. mar. 2022, 07:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-sovende-ukrainske-soldater-draebt-i-angreb-det-er-kujonagtigt

-

I dag kl. 08:21
Mariupols byråd: Rusland har angrebet skole med civile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mariupols-byraad-rusland-har-angrebet-skole-med-civile

-

20/03/2022 KL. 09:25
Indien er parat til at købe billig russisk olie
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13831313/indien-er-parat-til-at-koebe-billig-russisk-olie/

Indien forhandler i disse dage på regeringsniveau om langsigtede
russiske oliekontrakter som stødpude mod de høje verdensmarkedspriser.

(
India is ready to buy cheap Russian oil

India is currently negotiating at government level on long-term Russian
oil contracts as a buffer against the high world market prices.
Индия готова покупать дешевую российскую нефть

В настоящее время Индия ведет переговоры на правительственном уровне о
долгосрочных контрактах на нефть с Россией в качестве буфера против
высоких цен на мировом рынке.

Kære indere,

Jeg kan godt forstå, at det er *fristende* at købe billig olie.

Men ...

Er det nu så smart (hvis det kan true verdensfreden)?

Så *omkommer* vi alle jo!

Og så kan det jo være ligemeget, hvor billig olien var!

INGEN overlever en atomkrig!

Det er KUN *antikrist* (Putin-666 ?), der tror dette!

Så ...

KUNNE vi ikke gøre en handel med folk fra Mellemøsten i stedet for?

Her er der jo masser af olie!

Please - be my friend!

(
Dear Indies,

I can well understand that it is * tempting * to buy cheap oil.

But ...

Is it so smart now (if it can threaten world peace)?

Then we all *perish*!

And then it may not matter how cheap the oil was!

NO ONE survives a nuclear war!

Only *antichrist* (Putin-666?) believes this!

So ...

COULD we not trade with people from the Middle East instead?

There is plenty of oil here!

Please - be my friend!

I dag kl. 09:30
Ukraine: Syv humanitære korridorer vil blive åbnet i dag
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-syv-humanitaere-korridorer-vil-blive-aabnet-i-dag

-

Fire børn i Danmark har efterladt deres fædre i Ukraine: - Når han ikke
tager telefonen, bliver jeg meget bekymret
20. mar. 2022, 09:45
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-fire-boern-i-danmark-har-efterladt-deres-faedre-i-ukraine-naar-han-ikke-tager-telefonen

Kommentar:

Undervis børnene i, at det IKKE er så smart at ringe til far, fordi ...

Sæt nu telefonen kommer til at *afsløre* (overfor fjenden), HVOR han er!

Sig til dem, at de skla vente på, at mor/far ringer til dem!

(
Four children in Denmark have left their fathers in Ukraine: - When he
does not answer the phone, I get very worried

Comment:

Teach the kids that it is NOT so smart to call dad because ...

Put now the phone is going to * reveal * (to the enemy), WHERE he is!

Tell them to wait for mom / dad to call them!
Четверо дітей у Данії залишили батьків в Україні: - Коли він не
відповідає на телефон, я дуже хвилююся

Коментар:

Навчіть дітей, що дзвонити татові НЕ так розумно, тому що...

Рінгтон телефону може * розкрити * (і поговорити з ворогом), ДЕ він!

Скажіть їм, щоб вони чекали, поки їм зателефонує мама/тато!

Zelenskij om sønderbombede Mariupol: - En rædsel, der vil blive husket i
århundreder
20. mar. 2022, 10:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-zelenskij-om-soenderbombede-mariupol-en-raedsel-der-vil-blive-husket-i

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

27 min. siden (Time now CET 11.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581143
Charlotte Kowal
Rusland hævder at have affyret nyt hypersonisk missil

4 min. siden (Time now CET 11.18)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581159
Charlotte Kowal
Zelenskyj vil slå alle nationale nyhedskanaler sammen til én

(Time now CET 11.18)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. mar. 2022, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

19 min siden (Time now CET 11.17)
Et af Europas største stålvalseværker meldes ødelagt

7 min siden (Time now CET 11.18)
Tyrkisk minister ser lovende tegn i forhandlinger

3 min siden (Time now CET 11.24)
Ukraine: Rusland har mistet 14.700 mand

(Time now CET 11.24)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Latest UFO-investigation news:

Subject: Found Your markpointer (1569-1260-205-104) -
Re: Found Cyg A DATA (104 at 119-156) -
Re: Found connection between 1335, 185 and 8,043 (ET-Homestar-DATA)
- Was: ICJ T-4h01m -
Re: News 2022-03-16, ... 1417
Date: Sun, 20 Mar 2022 11:23:10 +0100
23903 <62370090$0$706$1472...@news.sunsite.dk>
Markpointer 104 (43 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/1x/104/23-903
Markpointer 205 (144 + 61)
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/205/23-903
Goodwill
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/23-xxx/23-9xx/23-903
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/dFs-SMhn6YA/m/gBZNbSudAQAJ

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-20 kl. 10.39
20 min. siden
Tribune fyldt med fodboldfans kollapser i det sydlige Indien

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23904

Date: Sun, 20 Mar 2022 06:20:15 +0100
23900 <6236b991$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ERuZooMCRmo/m/jrmytG_gAAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 10:42
Zelenskyj suspenderer pro-russiske politiske partier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-suspenderer-pro-russiske-politiske-partier

-

Ti billeder viser den seneste uges ødelæggelser i Ukraine
20. mar. 2022, 10:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-ti-billeder-viser-den-seneste-uges-oedelaeggelser-i-ukraine

-

I dag kl. 10:56
Rusland hævder at have affyret nyt hypersonisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-haevder-have-affyret-nyt-hypersonisk-missil

-

Hver sjette indbygger i Warszawa er ukrainsk flygtning: - Jeg vil helt
sikkert vente her, til krigen er ovre
20. mar. 2022, 11:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-hver-sjette-indbygger-i-warszawa-er-ukrainsk-flygtning-jeg-vil-helt-sikkert-vente

-

I dag kl. 11:45
Nødhjælpsorganisationer tør ikke evakuere: Lokale sætter livet på spil
for at flygte fra Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/udland/noedhjaelpsorganisationer-toer-ikke-evakuere-lokale-saetter-livet-paa-spil-flygte

-

Rusland har to veje ud af dødvandet i Ukraine ifølge analyse
20. mar. 2022, 12:44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-rusland-har-to-veje-ud-af-doedvandet-i-ukraine-ifoelge-analyse

-

I dag kl. 13:36
Pave Frans kalder krigen i Ukraine for en 'meningsløs massakre'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-kalder-krigen-i-ukraine-en-meningsloes-massakre

-

I dag kl. 14:25
FN: Knap hver fjerde ukrainer har forladt sit hjem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fn-knap-hver-fjerde-ukrainer-har-forladt-sit-hjem

-

SF får nyt internationalt navn og lægger afstand til Rusland og Kina
20. mar. 2022, 15:14
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-20-sf-far-nyt-internationalt-navn-og-laegger-afstand-til-rusland-og-kina

-

Zelenskij forbyder 11 prorussiske politiske partier
20. mar. 2022, 15:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-zelenskij-forbyder-11-prorussiske-politiske-partier

-

I dag kl. 16:03
Guvernør: Kampe i gang inde i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-kampe-i-gang-inde-i-mariupol

-

Ukraine melder om stilstand: Frontlinjerne er frosset fast
20. mar. 2022, 16:57
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-ukraine-melder-om-stilstand-frontlinjerne-er-frosset-fast

-

2022-03-20 kl. 17.36
23 min. siden
Russisk tv-aktivist i interview på amerikansk tv: 'Ruslands befolkning
skal sige fra'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-tv-aktivist-i-interview-paa-amerikansk-tv-ruslands-befolkning-skal-sige-fra

Den russiske journalist Marina Ovsjannikova opfordrer andre russere til
at følge hendes eksempel og tale op imod, hvad hun kalder Ruslands
"grusomme" krig i Ukraine.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

6 min. siden (Time now CET 12.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581328
Charlotte Kowal
Krigen har skabt nyt fokus på de danske beskyttelsesrum: Men hvad bruges
de til i dag?

i dag kl. 13:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581473
Charlotte Kowal
Ukrainsk borgmester hævder, at civile bliver tvunget til Rusland. Men i
russiske medier er historien en anden

i dag kl. 13:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581593
Charlotte Kowal
Frokostoverblik: Det er sket i løbet af dagen

20 min. siden (Time now CET 14.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581877
Katrine Bang Ramsbæk
Næsten hver fjerde ukrainer er flygtet eller fordrevet

4 min. siden (Time now CET 14.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3581995
Katrine Bang Ramsbæk
FN: Mindst 902 civile er blevet dræbt i Ukraine

i dag kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3582178
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj: Hvis forhandlingerne fejler, vil det føre til 3. verdenskrig

i dag kl. 15:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3582432
Katrine Bang Ramsbæk
Guvernør: Kampe i gang inde i Mariupol

i dag kl. 16:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3582711
Katrine Bang Ramsbæk
Videoer viser angiveligt protester i Enerhodar

47 min. siden (Time now CET 17.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3582970
Katrine Bang Ramsbæk
Storbritannien: Her har russerne kontrol

31 min. siden (Time now CET 17.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3583127
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Frontlinjerne mellem russiske og ukrainske styrker er 'frosset
fast'

8 min. siden (Time now CET 17.32)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3583270
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Mere end 1 million ukrainere er uden elektricitet

4 min. siden (Time now CET 17.43)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3583369
Lasse Bastian Larsen
Russisk tv-aktivist i interview på amerikansk tv: 'Ruslands befolkning
skal sige fra'

(Time now CET 17.43)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. mar. 2022, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

8 min siden (Time now CET 12.12)
Borgmester: Indbyggere i Mariupol deporteres til Rusland

Kl. 12.38
56 dræbt på plejehjem 11. marts, hævder Ukraine

Kl. 12.51
Polske myndigheder: De store byer er overfyldt

53 min siden (Time now CET 14.39)
Ti millioner ukrainere er flygtet

Kl. 14.42
Mindst 902 civile dræbt i Ukraine

Kl. 15.47
Titusindvis af mennesker møder op til støttekoncerter i Europa

Kl. 15.49
Frontlinjerne er frosset fast – Rusland gør ingen fremskridt

Kl. 16.26
Kyiv er ramt af en "eksplosion af liv": - Vi er på vej til sejr

50 min siden (Time now CET 17.30)
Nødhjælpsorganisationer tør ikke bruge humanitære korridorer

37 min siden (Time now CET 17.30)
Frankrig beslaglægger russiske aktiver for 850 millioner euro

26 min siden (Time now CET 17.30)
Biden har ingen planer om at besøge Ukraine på Europa-tour

4 min siden (Time now CET 17.42)
Kræftsyg ukrainer evakueret til Region Syddanmark

(Time now CET 17.42)

[...]

Skovejere vil sætte vildsvin ud tæt på by - naboer er bekymrede
20. mar. 2022, 17:06

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23905

Den ukrainske præsident sammenlignede også den russiske offensiv med
nazisternes udryddelse af jøder.

The Ukrainian president also compared the Russian offensive to the Nazi
extermination of Jews.

Украинский президент также сравнил российское наступление с уничтожением
евреев нацистами.

Date: Sun, 20 Mar 2022 06:20:15 +0100
23900 <6236b991$0$696$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/ERuZooMCRmo/m/jrmytG_gAAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

DR S115 søn 20 mar 22:08:15
20.marts dr.dk/nyheder 13:36

PAVEN KALDER KRIGEN MENINGSLØS
Den katolske kirkes overhoved, pave
Frans, har brugt sin søndagsvelsignelse
på at tage dyb afstand fra Ruslands
invasion af kraine.

Foran tusindvis af tilhørere på
Peterspladsen i Rom opfordrede han
ifølge BBC de ansvarlige til at stoppe
"denne frastødende krig".

- Den voldelige aggression mod Ukraine
er desværre ikke ved at fortage sig.

- Det er en meningsløs massakre, hvor
hver eneste dags nedslagtninger og
uhyrligheder bliver gentaget, lød fra
paven.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pave-frans-kalder-krigen-i-ukraine-en-meningsloes-massakre

-

20/03/2022 KL. 17:15
Korruption og tyveri har reduceret effekten af Putins oprustning
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13830875/korruption-og-tyveri-har-reduceret-effekten-af-putins-oprustning/

Udbredt svindel i militæret og sikkerhedstjenesten har bidraget til kaos
under den russiske krig i Ukraine. En række figurer tæt på Putin tager
tilsyneladende godt for sig af retterne.

(
Corruption and theft have reduced the impact of Putin's rearmament

Widespread fraud in the military and security services has contributed
to chaos during the Russian war in Ukraine. A number of figures close to
Putin are apparently taking good care of the dishes.

... (Sorry! Translation absolutely wrong! ) ...
Коррупция и воровство снизили влияние путинского перевооружения

Широко распространенное мошенничество в вооруженных силах и службах
безопасности способствовало хаосу во время войны России на Украине. Ряд
лиц, близких к Путину, видимо, хорошо ухаживают за посудой.

... (Sorry! Translation absolutely wrong! ) ...

I dag kl. 17:55
Ukraine: Frontlinjerne mellem russiske og ukrainske styrker er 'frosset
fast'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-frontlinjerne-mellem-russiske-og-ukrainske-styrker-er-frosset-fast

-

Putins isolation har gjort det svært for Vesten at forudsige hans næste træk
20. mar. 2022, 18:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-putins-isolation-har-gjort-det-svaert-for-vesten-at-forudsige-hans-naeste-traek

Kommentar:

Det er nu altså ikke så svært at regne ud.

Han styres af nogle *primitive* drifter:

Han er blevet moppet som barn, og det skal de få betalt (hævn).

Vi (på grund af vores *autoritet*) er så blevet *erstatningsobjektet*
(og dermed *syndebukken*)!

Jo mere vi lider, desto mere glæde føler patienten!

Så ...

Atomkrig?

Ja, HVIS det kan fremme hans mål (selv at overleve og blive hyldet som
Tsar. Resten kan det være ligemeget med, herunder det russiske folk)!

Så ...

Hak hovedet af idioten og problemet er løst!

(
Putin's isolation has made it difficult for the West to predict his next
move

Comment:

So now it's not that hard to figure out.

He is governed by some * primitive * drives:

He has been mopped as a child, and they must be paid (revenge).

We (because of our * authority *) have then become * the object of
compensation * (and thus * the scapegoat *)!

The more we suffer, the more joy the patient feels!

So ...

Nuclear war?

Yes, IF it can advance his goal (even to survive and be hailed as Tsar.
The rest it can care about, including the Russian people)!

So ...

Chop the head off the idiot and the problem is solved!

... (Sorry! Translation wrong!) ...
Изоляция Путина мешает Западу предсказать его следующий шаг

Комментарий:

Так что теперь не так уж и сложно разобраться.

Он управляется некоторыми *примитивными* приводами:

Его в детстве подмыли, и им надо платить (месть).

Мы (из-за нашего *авторитета*) стали тогда *объектом компенсации* (и
таким образом *козлом отпущения*)!

Чем больше мы страдаем, тем больше радости испытывает больной!

Так ...

Ядерная война?

Да, ЕСЛИ она сможет достичь своей цели (хотя бы выжить и провозгласить
себя царем. Остальное ей по плечу, в том числе и русскому народу)!

Так ...

Отруби идиоту голову и проблема решена!

... (Sorry! Translation wrong!) ...

I dag kl. 20:02
Zelenskyj inddrager Holocaust i tale til Israel: 'I er nødt til at leve
med de valg, I træffer'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-inddrager-holocaust-i-tale-til-israel-i-er-noedt-til-leve-med-de-valg-i

-

DR S120 søn 20 mar 22:08:15
20.marts dr.dk/nyheder 20:27

KINA AFVISER, AT DE SENDER VÅBEN
Kina sender ingen våben, som Rusland
kan bruge i Ukraine, siger den
kinesiske ambassadør i USA, Qin Gang, i
et interview med nyhedskanalen CBS
News.

- Der er desinformation om, at Kina
yder militærbistand til Rusland. Det
afviser vi, siger Qin Gang, og
tilføjer:
- Det, som Kina gør, er at sende
fødevarer, medicin, soveposer og
babymad, ikke våben og ammunition til
nogen af parterne.

USA's præsident Joe Biden Xi har
advaret Kinas præsident, Xi Jinping om
alvorlige konsekvenser, hvis Kina
hjælper Rusland med at føre krig.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ambassadoer-afviser-kina-sender-vaaben-til-rusland

-

Par er flygtet fra Rusland: - Det er som om, at nogen prøver at kvæle dig
20. mar. 2022, 20:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-19-par-er-flygtet-fra-rusland-det-er-som-om-at-nogen-proever-at-kvaele-dig

-

I dag kl. 20:50
Kyivs borgmester fortsætter kampene for hovedstaden: 'Vi giver aldrig
op. Vi kæmper for vores fremtid og værdier'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kyivs-borgmester-vi

-

I dag kl. 20:50
4 bud på, hvordan krigen kan ende, hvis vi kigger i historiebøgerne
https://www.dr.dk/nyheder/udland/saadan-er-krige-sluttet-historisk-og-hvilke-minder-mest-om-ukraine-konflikten

-

Tusindvis flygter fra mareridtet i Mariupol: - Der er intet tilbage, alt
er bombet
20. mar. 2022, 22:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-20-tusindvis-flygter-fra-mareridtet-i-mariupol-der-er-intet-tilbage-alt-er-bombet

-

2022-03-20 kl. 22.21
5 min. siden
Rusland: Ukraine har til tidligt mandag til at svare, om de vil nedlægge
våben i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-ukraine-har-til-tidligt-mandag-til-svare-om-de-vil-nedlaegge-vaaben-i

Kommentar:

Nå, men så må vi hellere gøre klar til Tjernobyl-2

Hvilken russisk storby skal jævnes med jorden (som straf)?

Moskva?

Counter-time now: 37

Counter-time tomorrow: 38

Russia: Ukraine has until early Monday to answer whether it will lay
down arms in Mariupol

Comment:

Well, but then we better get ready for Chernobyl-2

Which Russian city should be razed to the ground (as punishment)?

Moscow?

Counter-time now: 37

Counter-time tomorrow: 38

Россия: Украина до утра понедельника должна ответить, сложит ли она
оружие в Мариуполе

Комментарий:

Ну, а тогда лучше готовиться к Чернобылю-2

Какой русский город следует сравнять с землей (в наказание)?

Москва?

Счетчик времени сейчас: 37

Контр-время завтра: 38

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

33 min. siden (Time now CET 18.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3583569
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Beskydning skader boligblok i det nordlige Kyiv

11 min. siden (Time now CET 18.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3583681
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent om suspendering af pro-russiske partier: 'Det er
folkevalgte partier, derfor skaber det debat'

i dag kl. 19:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3584169
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj til det israelske parlament: 'I er nødt til at leve med de
valg, i træffer'

Zelenskyj opfordrede Israel til at hjælpe Ukraine ved at sælge dem Iron
Dome, som er navnet på israelernes mobile forsvarssystem.

- Alle ved, at jeres missilforsvarssystemer er de bedste, og at i uden
tvivl kan hjælpe vores befolkning, redde ukraineres liv, ukrainske jøder.

[ ... ]

Den ukrainske præsident sammenlignede også den russiske offensiv med
nazisternes udryddelse af jøder.

(
Zelensky to the Israeli parliament: 'You have to live with the choices
you make'

Zelensky called on Israel to help Ukraine by selling them the Iron Dome,
which is the name of Israel's mobile defense system.

- Everyone knows that your missile defense systems are the best and that
you can undoubtedly help our people, save the lives of Ukrainians,
Ukrainian Jews.

[...]

The Ukrainian president also compared the Russian offensive to the Nazi
extermination of Jews.
Зеленский израильскому парламенту: «Вы должны жить с тем выбором,
который делаете»

Зеленский призвал Израиль помочь Украине, продав ей «Железный купол» —
название израильской мобильной системы обороны.

- Все знают, что ваши системы ПРО самые лучшие и что вы, несомненно,
можете помочь нашему народу, спасти жизни украинцев, украинских евреев.

[...]

Украинский президент также сравнил российское наступление с уничтожением
евреев нацистами.
)

i dag kl. 19:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3584695
Katrine Bang Ramsbæk
Ambassadør nægter, at Kina sender våben til Rusland

i dag kl. 20:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3584902
Katrine Bang Ramsbæk
Indbyggere ruster sig til kamp

i dag kl. 21:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3585220
Katrine Bang Ramsbæk
Kunstner i Ukraine: 'Mine våben er pen, papir og pensler'

36 min. siden (Time now CET 22.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3585313
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland: Ukraine har indtil de tidlige timer mandag til at svare på, om
de vil nedlægge våben i Mariupol

4 min. siden (Time now CET 22.17)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3585395
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: 7.295 er blevet evakueret i dag

(Time now CET 22.17)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
20. mar. 2022, 05:51
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-20-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

2 min siden (Time now CET 18.39)
Kina udelukker ikke at sende våben til Rusland

Kommentar:

Boykot Cannibalistan 100%

Kl. 20.30
FN-ambassadør: Ikke meget håb om at forhandle krigsafslutning

46 min siden (Time now CET 22.04)
Rusland anerkender katastrofe i Mariupol, men det er Ukraines skyld,
lyder det

Kommentar:

Nå, du mener, at de IKKE skulle have invaderet deres eget land?

(Gak-gak!)

(
Russia acknowledges disaster in Mariupol, but it is Ukraine's fault, it
sounds

Comment:

Well, you mean, they should NOT have invaded their own country?

(Cuckoo!)
Россия признает катастрофу в Мариуполе, но виновата Украина, звучит

Комментарий:

Ну, вы имеете в виду, что они НЕ должны были вторгаться в свою
собственную страну?

(Кукушка!)
)

34 min siden (Time now CET 22.08)
Efter godt tre uger bliver Tjernobyl-ansatte afløst

5 min siden (Time now CET 22.08)
Rusland har givet Ukraine indtil klokken 5 mandag til at overgive Mariupol

Kommentar:

Det hel handler om Sortehavsflåden!

Et militært ønske, som går FORUD for Menneskehedens overlevelse!

(gak-gak!)

(
Russia has given Ukraine until 5 a.m. Monday to surrender Mariupol

Comment:

It's all about the Black Sea Fleet!

A military desire that precedes the survival of Mankind!

(Cuckoo!)
Россия дала Украине до 5 утра понедельника, чтобы сдать Мариуполь

Комментарий:

Это все о Черноморском флоте!

Военное желание, предшествующее выживанию Человечества!

(Кукушка!)
)

(Time now CET 22.08)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23906