Russisk forsvarsminister indrømmer mangel på kampvogne. UG: Danmark er klar til at donere F-16 kampfly, siger Troels Lund - News 2023-06-18

Russisk forsvarsminister indrømmer mangel på kampvogne

UG:
Danmark er klar til at donere F-16 kampfly, siger Troels Lund

Ukrainsk medie: Skudveksling mellem fulde russiske soldater og
politifolk fra besættelsesstyrkerne i besat ukrainsk by

Ukraine: Vi har ødelagt vigtigt russisk våbenlager

Subject: ET-break irt. global destruction and suicide -
(Was: Spær *krigsforbryderen* Putin inde på en anstalt) -
[News 2023-06-17]
Date: Sat, 17 Jun 2023 09:32:30 +0200
25308 <u6jnie$15rnt$1...@news.eternal-september.org>
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/25-xxx/25-3xx/25-308
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/25-xxx/25-3xx/25-308
Suicide candidate (Selvmordskandidat)
https://sites.google.com/view/suicide-candidate/25-xxx/25-3xx/25-308
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4YTIlM9n8oo/m/PYbHH1MCAQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

DR S142 søn 18 jun 08:25:03
17.juni dr.dk/nyheder 11:49

VIL BEDRE FORSVARE RØRLEDNINGER

I går kl. 11:49
Nato vil styrke forsvaret af rørledninger og kabler under havoverfladen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nato-vil-styrke-forsvaret-af-roerledninger-og-kabler-under-havoverfladen

-

DR S143 søn 18 jun 08:25:03
17.juni dr.dk/nyheder 11:55

41 DRÆBT I ANGREB PÅ SKOLE I UGANDA

I går kl. 11:55
Mindst 41 dræbt i angreb på skole i Uganda
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-41-draebt-i-angreb-paa-skole-i-uganda

-

DR S144 søn 18 jun 08:25:04
17.juni dr.dk/nyheder 12:31

17 MENNESKER DØDE I KHARTOUM

I går kl. 12:31
17 mennesker døde efter luftangreb i Sudans hovedstad
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/17-mennesker-doede-efter-luftangreb-i-sudans-hovedstad

-

DR S145 søn 18 jun 08:25:04
17.juni dr.dk/nyheder 12:30

4 DØDE UNDER LUFTANGREB I UKRAINE

I går kl. 12:30
Landsby ramt af russiske missiler: Fire mennesker har mistet livet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/landsby-ramt-af-russiske-missiler-fire-mennesker-har-mistet-livet

-

Danmark er klar til at donere kampfly, siger Troels Lund
I går kl. 13.22
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-17-danmark-er-klar-til-at-donere-kampfly-siger-troels-lund

-

I går kl. 13:57
Troels Lund Poulsen om kampfly til Ukraine:
'Jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke bakker op'
https://www.dr.dk/nyheder/politik/troels-lund-poulsen-om-kampfly-til-ukraine-jeg-ikke-kan-forestille-mig-vi-ikke

-

Afrikanske ledere besøger nu Putin: - De har deres egne motiver
I går kl. 16.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-17-afrikanske-ledere-besoeger-nu-putin-de-har-deres-egne-motiver

Meget kan handle om kornaftale

-

Putin slap mordere fri til at udkæmpe hans krig – da de vendte hjem,
fortsatte blodsudgydelserne
I går kl. 17.13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-14-putin-slap-mordere-fri-til-at-udkaempe-hans-krig-da-de-vendte-hjem-fortsatte-blodsudgydelserne

Efter at have kæmpet i Ukraine er dømte forbrydere nu tilbage i
Rusland på fri fod. Det har resulteret i nye drab og seksuelle
overgreb på skolepiger.

-

I går kl. 18:22
Afrikanske ledere er på fredsmission i Rusland – men har glemt noget
helt grundlæggende
https://www.dr.dk/nyheder/udland/afrikanske-ledere-er-paa-fredsmission-i-rusland-men-har-glemt-noget-helt

Den afrikanske delegations fredsplan mangler svar på de mest
problematiske spørgsmål, siger seniorforsker.

-

Kinas teknologiske kvantespring vækker bekymring: - Vi er nødt til
at reagere
I går kl. 20.54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-16-kinas-teknologiske-kvantespring-vaekker-bekymring-vi-er-noedt-til-at-reagere

Kommentar:

Der var ikke noget at bekymre sig over, HVIS Kina var/er et
*demokrati*, men det er landet desværre ikke! Det er et kommunistisk
*diktatur*!

Så ENESTE *fredelige* løsning er at *boykotte* landet økonomisk,
indtil det er blevet et demokrati!

Fordi ...

Så kan landet også genforenes med Taiwan und so weiter!

INGEN gider jo blive *slave*, hvis man kan blive fri, vel!?

-

I går kl. 21:25
Nato vil holde skarpere øje med kritisk infrastruktur på havets bund
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nato-vil-holde-skarpere-oeje-med-kritisk-infrastruktur-paa-havets-bund

-

Politisk opbakning til at sende F-16-fly til Ukraine - men det får først
effekt i 2024, siger ekspert
I går kl. 21.50
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-17-politisk-opbakning-til-at-sende-f-16-fly-til-ukraine-men-det-faar-foerst-effekt-i-2024-siger-ekspert

-

I går kl. 22:08
Putin går i rette med afrikanske ledere:
Rusland har reddet ukrainske børns liv ved at fjerne dem
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-gaar-i-rette-med-afrikanske-ledere-rusland-har-reddet-ukrainske-boerns-liv-ved

Kommentar:

I har INTET at lave i Ukraine overhovedet. Selve angrebskrigen ér
*úlovlig* og derfor en *krigsforbrydelse* i sig selv!

(
Det er så åbenlyst, at det egentlige formål (med alle disse dine
iværksatte krige) er at have en STOR Sortehavsflåde.

Og det var også helt okay, HVIS altså området var dit. Men det er
det ikke, og derfor er det en *forbrydelse*; dét, du foretager dig!

Og tænk hvis vi alle gjorde det samme: Altså angreb andre og stjal
deres land, så ville denne planet hurtigt blive forvandlet til en
ruinhob!
)

Så du slipper IKKE for straf, Psykopatus-Putin!

-

DR S154 søn 18 jun 08:25:04
17.juni dr.dk/nyheder 22:38

NY 72 TIMERS VÅBENHVILE I SUDAN

I går kl. 22:38
Ny våbenhvile i Sudan fra søndag morgen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-vaabenhvile-i-sudan-fra-soendag-morgen

-

Afrikanske ledere kom med klart budskab til Putin
I dag kl. 05.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-18-afrikanske-ledere-kom-med-klart-budskab-til-putin

-

Forsvarsminister kommer med indrømmelse om russiske kampvogne
I dag kl. 05.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-18-forsvarsminister-kommer-med-indroemmelse-om-russiske-kampvogne

... indrømmet, at hans styrker mangler kampvogne.

-

Nyt NATO-center er et signal til både venner og fjender, siger ekspert
I dag kl. 06.30
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-06-17-nyt-nato-center-er-et-signal-til-baade-venner-og-fjender-siger-ekspert

-

DR S159 søn 18 jun 08:25:04
18.juni dr.dk/nyheder 07:12

50 DØDE EFTER DÆMNINGSKOLLAPS

I dag kl. 07:12
Dødstallet efter ukrainsk dæmningskollaps nærmer sig 50
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/doedstallet-efter-ukrainsk-daemningskollaps-naermer-sig-50

-

I dag kl. 07:15
Amerikansk krigsskib var på besøg i Vesterhavet: 'Det er en kolossal
magtdemonstration'
https://www.dr.dk/nyheder/indland/amerikansk-krigsskib-var-paa-besoeg-i-vesterhavet-det-er-en-kolossal

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

Russiske soldater får bonusser for at ødelægge særlige typer våben
I dag kl. 15.08

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.18
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 10.42
Rusland indsætter angrebshelikoptere bag frontlinjen

Kl. 11.31
Ukrainske droner ødelagt i rørledningsangreb

Kl. 12.29
Missilangreb på landsby dræber fire civile

Kl. 13.30
Troels Lund: Danmark vil bakke op om at sende kampfly til Ukraine

Kl. 15.57
To sårede i angreb på Donetsk-regionen

Kl. 17.23
USA afviser at lade Ukraine få særbehandling i NATO

Kl. 18.02
Putin roser afrikansk "balanceret tilgang" til krigen

Kl. 18.31
Ukrainsk medie: Skudveksling mellem fulde russiske soldater og
politi i besat by

Der har været et skyderi mellem fulde russiske soldater og
politifolk fra besættelsesstyrkerne i den russiskbesatte by
Melitopol.

Kl. 18.54
Forsvaret skal uddanne seks piloter ad gangen i F-16-fly

Kl. 19.46
Kreml-talsmand afviser forlængelse af kornaftale: - Det er næppe muligt

Kl. 20.44
Afrikansk delegation havde ingen besked med fra Zelenskyj til Putin

Kl. 22.17
Zelenskyj takker Danmark i sin daglige videotale

Kl. 22.39
Kreml: Opgaven med at demilitarisere Ukraine er "stort set færdiggjort"

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.12
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-06-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.16
Zelenskyj takker Danmark efter Nova Kakhovka-kollapset

Kl. 05.26
Russisk forsvarsminister indrømmer mangel på kampvogne

Kl. 05.45
Dødstallet efter ukrainsk dæmningskollaps nærmer sig 50

Kl. 07.42
Ukraine: Vi har ødelagt vigtigt russisk våbenlager

(Time now CET 09.09)

2023-06-18 kl 08.46
10 min. siden
Uvejr koster mindst 11 personer livet i Brasilien

TV2:
2023-06-18 kl 08.47
Nyt NATO-center er et signal til både venner og fjender, siger ekspert
I dag kl. 06.30

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25310

Meldinger om store tab på begge sider under ukrainsk modoffensiv

Rusland lider største tab i månedsvis, viser efterretninger

Ukraine generobrer landsby og vinder frem i Zaporizjzja, erkender
russisk leder

Subject: Russisk forsvarsminister indrømmer mangel på kampvogne.
Date: Sun, 18 Jun 2023 09:10:05 +0200
25310 <u6makd$1jnci$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/Drpes4pgGrA/m/B6JXr65PAQAJ
I dag kl. 10:22
Lægen Oleh arbejder på højtryk, når han lapper soldater sammen på et
ukrainsk felthospital ved fronten
https://www.dr.dk/stories/1288510966/oplev-felthospital-ved-fronten-i-ukraine/

-

I dag kl. 12:16
Blinken er rejst til Beijing efter måneders iskold luft: At de bare
kan blive enige om at mødes virker som fremskridt
https://www.dr.dk/nyheder/udland/blinken-er-rejst-til-beijing-efter-maaneders-iskold-luft-de-bare-kan-blive-enige-om

-

I dag kl. 14:39
Kom med ombord på verdens største krigsskib: Her er både kampfly,
Starbucks og frisør.
https://www.dr.dk/stories/1288510966/kom-med-ombord-paa-verdens-stoerste-hangarskib/

-

I dag kl. 17:56
Meldinger om store tab på begge sider under ukrainsk modoffensiv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/meldinger-om-store-tab-paa-begge-sider-under-ukrainsk-modoffensiv

-

I dag kl. 19:49
Tyskland afviser opfordring om at trække FN-soldater ud af Mali
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyskland-afviser-opfordring-om-traekke-fn-soldater-ud-af-mali

[...]

Kl. 09.12
Rusland lider største tab i månedsvis, viser efterretninger

Kl. 10.41
Sprængning af dæmning var et "inside job", skriver The New York Times

... inde i betonkonstruktionen.

Kl. 12.29
Ukraine generobrer landsby og vinder frem i Zaporizjzja, erkender
russisk leder

Kl. 13.30
Zelenskyj hylder "stærke og modige" ukrainere på fars dag

Kl. 13.56
Rusland afviser ukrainske angreb på stribe, siger forsvarsministerium

16 min siden (Time now CET 17.08)
EU fremskynder våbenstøtten til Ukraine og forbereder sig på mange
måneders krig

43 min siden (Time now CET 21.57)
Kolera-lignende bakterier fundet i vandet efter sprængt dæmning

(Time now CET 21.57)

2023-06-18 kl 21.52
8 min. siden
Hyggetur på søen eller benhård kamp? Vandcykel-VM i Bruxelles havde
begge dele

TV2:
2023-06-18 kl 21.57
Sygefraværet i kommunerne stiger – her er det særligt slemt
31 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25313