Menneskehedens udslettelse aflyst - News 2023-06-12

Menneskehedens udslettelse aflyst

File 25.290 ...
Doomsday (Judgment Day, Dommedag)
https://sites.google.com/view/kall-doomsday/files/25-xxx/25-2xx/25-290
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/25-xxx/25-2xx/25-290

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Modstandsleder melder om "absolut anarki og kaos" i
russisk kampzone- News 2023-06-11
News:dk.politik
Date: Sun, 11 Jun 2023 09:04:27 +0200
25288 <u63rls$2ksgd$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/2kvu-gogGvY/m/LlL-oTvEBAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

[ ... ]

2
„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

[ ... ]

18
... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Wagner-leder vil ikke adlyde ny ordre fra Ruslands forsvar
I dag kl. 15.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-11-wagner-leder-vil-ikke-adlyde-ny-ordre-fra-ruslands-forsvar

-

I dag kl. 15:55
Wagner-gruppen vil ikke adlyde ordrer fra russisk forsvarsminister
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-gruppen-vil-ikke-adlyde-ordrer-fra-russisk-forsvarsminister

-

I dag stod jeg lidt sent op, og under min morgenandagt kom Herrens
Ord til mig, mens jeg bad min morgenbøn, herunder ordene:
- "Og så beder vi om, at de ækle, modbydelige diktaturstater (bl.a.
Fanatistan, Cannibalistan og navnlig Psykopatistan) må styrte i
grus og blive erstattet af demokrati."

Og så var det, at jeg kom til at fortsætte bønnen med omtrent
ordene: "Åh Gud. Skal vi igennem helvede på jord (med
atomudslettelse und so weiter)?"

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige
(2023-06-12, Monday, day no 163 (202 left), CET 08:09, GMT 06:09)
- "Nej!"

(Jeg bad videre men opdagede hurtigt, at netop lige disse ord IKKE
må gå i glemmebogen.)

Så hjælp os, o Gud med at få sat en stopper for al denne ondskab,
som disse regimer udøver med deres hærgen som pest på jord...

(Og efter noget tid kom så Ordene:)

CET 08:31
- "Jeg sætter en stopper"

32
- "for ondskaben"

32
- "hos jer"

32
- "Jordboere!"

Nå da da!

(Her lyder MERE som ET, der snakker, end Skaberen°)

Tusind tak. Det er vi alle glade for at høre ... :-)

08:43
- "Ikke mere"

08:43
- "Crime against humanity."

UFO-investigation News:

(Midlertidig output, internal note 12, around 11:30 yesterday):

Malmstrom visited by UFO

UFO visited Malmstrom Air Force Base in Montana, 1967

March 24, 1967
https://www.youtube.com/watch?v=VgziDyPSUog
https://www.wionews.com/trending/ex-us-air-force-captain-reveals-aliens-assailed-nuclear-missile-base-claims-govt-hid-ufo-attack-from-public-593073

Dag nr 83 (282 left)

Malmstrom Air Force Base
https://en.wikipedia.org/wiki/Malmstrom_Air_Force_Base

https://geohack.toolforge.org/geohack.php?pagename=Malmstrom_Air_Force_Base&params=

47.504722, -111.187222
-111,187222 47,504722
https://goo.gl/maps/njiU6UWH61vRWTRd7
156,42820837 Global-600-units to MW1-SA E-coast
156,42943298 Global-600-units to MW1-SA E-coast-3447
195,60411121 Global-600-units to MW1-ZwCl 0735+7421 (black hole)
79,98930749 Global-360-units to MW2-Big Bang
28,00787090 Global-600-units to UFO USA 2004-11-14
53,00846139 Global-600-units to 115 lat from N, Yucatán (Mexico)
103,99640436 Global-600-units to Waun Mawn, Stonehenge area

156,62840722 Global-600-units between BB and GC

3447 - 2000 + 1967 = 3414
1908 - 1967 = 59
1986 - 1967 = 19

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

7. juni 2023 kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6020247
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen nu?

_________________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.52
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-11-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 15.45
Rusland: Ukraine har angrebet vores flåde ved gasrør

Kl. 16.51
Ukraine genvinder by i Donetsk

(Time now CET 18.31)

Deadline:

DR text-TV:
121

DR:
2023-06-11 kl 18.18
3 min. siden
Skotlands tidligere førsteminister anholdt: ‘Det kommer som et chok for
mange'

TV2:
2023-06-11 kl 18.29
På et år tabte han 40 kilo – det blev begyndelsen på hans nye liv
I dag kl. 17.18

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25290

Peter Nicolaysen

mandag den 12. juni 2023 kl. 08.45.53 UTC+2 skrev Kall, Mogens:
> Menneskehedens udslettelse aflyst

-(Snip)-

?

Jeg troede den var blevet flyttet frem lidt?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke

Heaven-Break

Was:
Beboere i Odesa efter nyhed om befriet by: - Sejren bliver vores

File 25.291 ...
Ukraine
https://sites.google.com/view/kall-ukraine/files/25-xxx/25-2xx/25-291

"Other" news:

Russisk desertør: - Den russiske hær stoler ikke på myndighederne

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Menneskehedens udslettelse aflyst - News 2023-06-12
Date: Mon, 12 Jun 2023 08:45:50 +0200
25290 <u66euu$318vh$1...@news.eternal-september.org>
Doomsday (Judgment Day, Dommedag)
https://sites.google.com/view/kall-doomsday/files/25-xxx/25-2xx/25-290
Nuclearwar + nuclearwinter
https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar/files/25-xxx/25-2xx/25-290
Crime against Humanity (Forbrydelse mod Menneskeheden)
https://sites.google.com/view/crime-against-humanity/files/25-xxx/25-2xx/25-290
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/AdROdhITeuU/m/hUQY18sRBQAJ
DR S122 man 12 jun 08:30:16
11.juni dr.dk/nyheder 18:31

UKRAINE MELDER GENEROBRING

I går kl. 18:31
Rusland og Ukraine udveksler knap 100 fanger fra begge lejre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-og-ukraine-udveksler-knap-100-fanger-fra-begge-lejre

-

DR S123 man 12 jun 08:30:16
11.juni dr.dk/nyheder 18:31

RUSLAND OG UKRAINE FANGEUDVEKSLING

I går kl. 18:31
Ukraine melder generobret by i Donetsk - Rusland afviser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-melder-generobrede-i-donetsk-rusland-afviser

-

DR S126 man 12 jun 08:30:16
11.juni dr.dk/nyheder 22:01

UKRAINE: VI HAR GENEROBRET TRE BYER

I går kl. 22:01
Ukraine hævder at have befriet i alt tre byer ved frontlinjen i Donetsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-haevder-have-befriet-i-alt-tre-byer-ved-frontlinjen-i-donetsk

-

Ukraine deler ny kryptisk video – er modoffensiven i gang?
I går kl. 23.14
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-11-ukraine-deler-ny-kryptisk-video-er-modoffensiven-i-gang

-

I dag kl. 07:45
I dag begynder den største Nato-øvelse i luften nogensinde: Dele
af Tysklands luftrum lukkes
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/i-dag-begynder-den-stoerste-nato-oevelse-i-luften-nogensinde-dele-af-tysklands

-

DR S133 man 12 jun 08:29:48
12.juni dr.dk/nyheder 08:12

FORSKERE. ATOMTRUSLEN ER STOR

2023-06-12 kl 09.00
48 min. siden
Svenske atomforskere: Vi står over for den største atomtrussel siden den
kolde krig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svenske-atomforskere-vi-staar-over-den-stoerste-atomtrussel-siden-den-kolde-krig

Det er stærkt bekymrende, at disse bliver erstattet af atomvåben
med mere moderne teknologi. Noget som især Rusland gør, lyder det
fra SIPRI.

[...]

Kl. 18.41
Beboere i Odesa efter nyhed om befriet by: - Sejren bliver vores

Og IGEN hørte jeg en røst fra Himlen sige:
(2023-06-12, Monday, day no 163 (202 left), CET 09:09, GMT 07:09)
- "Jeg giver"

09
- "jer"

Det hele tilbage?...

09
- "Yep"

(
Google-auto-translation:

At 18.41
Residents of Odesa after news of a liberated city: - Victory will be ours

And AGAIN I heard a voice from Heaven say:
(2023-06-12, Monday, day no 163 (202 left), CET 09:09, GMT 07:09)
- "I give"

09
- "you"

All that back?...

09
- "Yeah"

___

В 18.41
Одесситы после известий об освобожденном городе: - Победа будет за нами

И СНОВА я услышал голос с Небес, говорящий:
(2023-06-12, понедельник, день № 163 (осталось 202), CET 09:09, GMT 07:09)
- "Я даю"

09
- "ты"

Все это назад?...

09
- "Ага"

___

О 18.41 год
Одесити після звістки про звільнене місто: - Перемога буде за нами

І ЗНОВУ почув я голос із Неба:
(2023-06-12, понеділок, день № 163 (202 залишилося), CET 09:09, GMT 07:09)
- "Я даю"

09
- "ви"

Все це назад?...

09
- "Так"
)

Kl. 19.03
Rusland og Ukraine udveksler stort antal fanger

Kl. 19.27
Ukraine deler kryptisk video

Kl. 20.32
Ukraine generobrer endnu en landsby

Kl. 21.46
Ukrainerne skal ikke glæde sig for tidligt, siger TV 2s udsendte
i Odesa

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.13
https://nyheder.tv2.dk/2023-06-12-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.14
Ukraine siger, at de har tilbageerobret territorium i tre byer

Kl. 05.29
Nordkorea støtter Rusland

Kl. 05.45
Eksplosioner og angreb i russiskbesatte byer

Kl. 06.13
Russisk desertør: - Den russiske hær stoler ikke på myndighederne

Kl. 06.38
14 døde efter ødelæggelsen af dæmning

Kl. 06.59
Video viser ødelæggelser i ukrainsk by et år efter russisk
besættelse

Kl. 07.33
Rusland skyder og dræber ukrainere på flugt, siger Ukraine

57 min siden (Time now CET 09.20)
Ukraine generobrer endnu en landsby

1 min siden (Time now CET 09.20)
Danmark donerer ammunition til Ukraine for 250 millioner

Kommentar:

Hvornår skal "varulvene" sættes ind?

(Time now CET 09.20)

Deadline:

DR text-TV:
134

DR:
2023-06-12 kl 09.00
32 min. siden
Erhvervsskolernes værksteder og laboratorier skal moderniseres:
Nordea-fonden donerer 100 millioner

TV2:
2023-06-12 kl 09.06
Overgravet kabel og strejkende personale aflyser tog
33 min siden

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25291

"Kanske" dette skal indføres ved Lov
(altså et *forbud* mod at pårørende til sindssyge opbevarer skydevåben)!

Den Internationale Straffedomstol undersøger sprængt dæmning

I militæret tror ingen på myndighederne, fortæller russisk desertør

-

Date: Mon, 12 Jun 2023 08:45:50 +0200
25290 <u66euu$318vh$1...@news.eternal-september.org>
Doomsday (Judgment Day, Dommedag)
https://sites.google.com/view/kall-doomsday/files/25-xxx/25-2xx/25-290
Nuclearwar + nuclearwinter
Field's skyderiet: Han brugte fars våben
i går (søndag)
https://ekstrabladet.dk/krimi/fields-skyderiet-han-brugte-fars-vaaben/9789996

Faren til den tiltalte i Field´s skyderier har tilstået
overtrædelse af våbenloven, fordi hans søn fik uautoriseret adgang
til farens våbenskab

+

LIVE I dag begynder retssagen om skyderiet i Field's

3. juli 2022 blev tre personer skuddræbt i shoppingcenteret Field's
i København. En 23-årig mand er tiltalt.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/live-i-dag-begynder-retssagen-om-skyderiet-i-fields

[ ... ]

i dag kl. 15:08
https://www.dr.dk/nyheder/indland/live-i-dag-begynder-retssagen-om-skyderiet-i-fields?focusId=6041643
Trine Maria Ilsøe

Læserspørgsmål: Hvor fik tiltalte våbnet fra?

Spørgsmål fra Lars:
Hej Trine Hvor havde tiltalte våbnet fra? Jeg husker ikke at have
hørt om det før. Personer som evt har været medvirkende til, at han
fik fat i våbnet bør vel også tiltales? Venlig hilsen

Kære Lars,
Tak for dit spørgsmål. Den 23-årige havde skaffet sig adgang til
gerningsvåben i sit hjem, fordi hans far havde lov til at have
våben. Ifølge DR's oplysninger har familiemedlemmet siden fået en
bøde for ulovlig håndtering af våben.

Bedste hilsner
Trine Maria

Kommentar:

IKKE for nu at give folk skyldfølelse, men ...

Faderen BURDE (på et tidligere tidspunkt) have indset det forkerte
i at opbevare skydevåben, når nu sønner var erklæret sindssyg (og
dermed *utilregnelig*)!

"Kanske" dette skal indføres ved Lov (altså et *forbud* mod at
pårørende til sindssyge opbevarer skydevåben)!

-

Danmark donerer ammunition til Ukraine
I dag kl. 09.05
Opd. I dag kl. 09.49
https://nyheder.tv2.dk/politik/2023-06-12-danmark-donerer-ammunition-til-ukraine

-

I dag kl. 09:13
Danmark sender mere ammunition til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-sender-mere-ammunition-til-ukraine

-

DR S135 man 12 jun 11:53:14
12.juni dr.dk/nyheder 09:38

KIM JONG-UN BAKKER OP OM PUTIN

I dag kl. 09:38
Nordkoreas leder sender Putin sin fulde opbakning
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkoreas-leder-sender-putin-sin-fulde-opbakning

Kommentar:

38

-

- I militæret tror ingen på myndighederne, fortæller russisk desertør
I dag kl. 10.49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-12-i-militaeret-tror-ingen-paa-myndighederne-fortaeller-russisk-desertoer

-

I dag kl. 11:36
Ukraine genvinder terræn: 'Vi har ikke set kulminationen endnu'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-genvinder-terraen-vi-har-ikke-set-kulminationen-endnu

-

DR S152 man 12 jun 16:27:20
12.juni dr.dk/nyheder 15:32

40 DRÆBT I FLYGTNINGELEJR I CONGO

I dag kl. 15:32
Over 40 dræbt i angreb på flygtningelejr i DR Congo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/over-40-draebt-i-angreb-paa-flygtningelejr-i-dr-congo

-

I dag kl. 15:42
Svensk dom: Politiet burde ikke have forbudt koranafbrænding
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/svensk-dom-politiet-burde-ikke-have-forbudt-koranafbraending

-

2023-06-12 kl 17.02
Sverige vil udlevere PKK-støtte til Tyrkiet
12 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-06-12-sverige-vil-udlevere-pkk-stoette-til-tyrkiet

[...]

Kl. 09.45
Den Internationale Straffedomstol undersøger sprængt dæmning

Kl. 10.12
Ukraine beder om flere Leopard-kampvogne fra Tyskland

Kl. 11.21
Rusland indlemmer Ramzan Kadyrovs private hær

Kl. 12.24
Fortsat nok vand til nedkøling af atomkraftværk

Kl. 13.41
Forvent ”stort angreb” indenfor de næste dage, siger tidligere britisk
forsvarsminister

Kl. 14.11
Ukraine anklager Rusland for endnu et angreb på dæmning

Kl. 14.22
Medvedev ønsker Ukraine ”tillykke” på Ruslands nationaldag

Kl. 14.55
Trods faldende vandstand er Kherson stadig oversvømmet

Kl. 15.20
Zelenskyj deler video fra ny fangeudveksling.

(Time now CET 17.07)

Deadline:

DR text-TV:
153