At brænde koraner tjener intet andet formål end provokation, mener den danske udenrigsminister - News 2023-07-23

At brænde koraner tjener intet andet formål end provokation,
mener den danske udenrigsminister

Subject: UFO-News: Found 80 at Hebron. Prøv ikke at fratage
nogen muligheden for deres ret til selv at vælge! -
News 2023-07-22
News:dk.videnskab
Date: Sat, 22 Jul 2023 09:43:33 +0200
25417 <u9g1b6$3o7uv$4...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/25-xxx/25-4xx/25-41x/25-417
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/25-xxx/25-4xx/25-417
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/oTVMW6cSW5E/m/kmT7EoXfCAAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/etmrJJkDIuE/m/DpHZvYAKBwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/AzCmuiysciA/m/GZ9wNhw4AwAJ

> Subject: ET message to Russia: Last warning!
> Was: Found Sodoma-warning (?) at Nord Stream sabotage -
> News 2022-10-08, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
> 1211 days to global Nuclearwar+suicide
> Date: Sat, 8 Oct 2022, CET 11:47:43, GMT 09:47:43
> 24557 <thrh00$5o6a$1...@news.eternal-september.org>
> Sodom (Sodoma)
> https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> Last warning (Sidste advarsel)

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ[
... ]> 206 days after The International Court of Justice ...

> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет
>
> https://www.icj-cij.org/

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf>
[ ... ]> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?[ ... ]> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Putin går i sko med snydehæl, fordi han er flov over sin højde. Den
slags mænd er farlige

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Angreb ødelægger ammunitionsdepot og lukker togtrafik på Krim
I dag kl. 12.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-angreb-oedelaegger-ammunitionsdepot-og-lukker-togtrafik-paa-krim

-

Lars Løkke fordømmer bogafbrænding foran den irakiske ambassade
I dag kl. 13:31
https://www.dr.dk/nyheder/politik/lars-loekke-fordoemmer-bogafbraending-foran-den-irakiske-ambassade

Udenrigsministeren har på nuværende tidspunkt ikke indkaldt de
irakiske diplomater til samtale, efter nattens demonstration i
Bagdad.

-

I dag kl. 13:58
Russiske medier: En journalist dræbt og tre sårede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russiske-medier-en-journalist-draebt-og-tre-saarede

-

DR S172 lør 22 jul 14:36:37
22.juli dr.dk/nyheder 14:35

NYT ANGREB PÅ KRIM-HALVØEN

I dag kl. 14:35
Prorussisk leder: Nyt angreb på Krim-halvøen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/prorussisk-leder-nyt-angreb-paa-krim-halvoeen

-

Løkke fordømmer "dumheder" – kalder afbrænding af koraner en
skændig handling
I dag kl. 14.45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-loekke-fordoemmer-dumheder-kalder-afbraending-af-koraner-en-skaendig-handling

-

Dansk Flygtningehjælp: Vi er blevet udsat for væbnet angreb i
Irak
I dag kl. 15.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-dansk-flygtningehjaelp-vi-er-blevet-udsat-for-vaebnet-angreb-i-irak

-

Dansk Flygtningehjælp er kommet under væbnet angreb i irakisk by
I dag kl. 15:13
opdateret I dag kl. 15:46
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-flygtningehjaelps-lokaler-under-angreb-i-irak

Den humanitære organisation oplyser, at deres lokaler i Basra
er sat i brand lørdag.

-

Iran indkalder dansk ambassadør: Khamenei kræver udlevering af bogbrændere
I dag kl. 17.42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-iran-indkalder-dansk-ambassadoer-khamenei-kraever-udlevering-af-bogbraendere

-

DR S173 lør 22 jul 20:26:55
22.juli dr.dk/nyheder 18:04

AMBASSADØR KALDT TIL SAMTALE I IRAN

I dag kl. 18:04
Dansk ambassadør i Iran kaldt til samtale
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dansk-ambassadoer-i-iran-kaldt-til-samtale

-

DR S175 lør 22 jul 20:26:55
22.juli dr.dk/nyheder 19:57

LARS LØKKE ER 'PÆNT BEKYMRET'

2023-07-22 kl 20.41
44 min. siden
Lars Løkke er 'pænt bekymret' over reaktioner i Irak
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-er-paent-bekymret-over-reaktioner-i-irak

-

DR S114 søn 23 jul 07:18:25
22.juli dr.dk/nyheder 21:51

IRAKERE GÅR PÅ GADEN I PROTEST

I går kl. 21:51
Irakere går på gaden i protest mod koranafbrændinger i Sverige
og Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/irakere-gaar-paa-gaden-i-protest-mod-koranafbraendinger-i-sverige-og-danmark

-

Tusinder demonstrerer nær dansk ambassade i Irak
I går kl. 22.08
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-tusinder-demonstrerer-naer-dansk-ambassade-i-irak

-

DR S116 søn 23 jul 07:18:25
22.juli dr.dk/nyheder 22:55

ZELENSKYJ VIL DISKUTERE KORNAFTALE

I går kl. 22:55
Zelenskyj vil diskutere kornaftale med Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-vil-diskutere-kornaftale-med-nato

-

Løkke ser med ”en urofølelse” på mulig eskalering
I går kl. 23.06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-22-loekke-ser-med-en-urofoelelse-paa-mulig-eskalering

At brænde koraner tjener intet andet formål end provokation,
mener den danske udenrigsminister

-

Civil dræbt i ukrainsk havneby efter russisk luftangreb
I dag kl. 05.27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-23-civil-draebt-i-ukrainsk-havneby-efter-russisk-luftangreb

-

2023-07-23 kl 07.45
43 min. siden
Civil dræbt i Odesa efter russisk luftangreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/civil-draebt-i-odesa-efter-russisk-luftangreb

-

DR S120 søn 23 jul 07:27:57
23.juli dr.dk/nyheder 07:16

IRANS ØVERSTE LEDER BLANDER SIG

2023-07-23 kl 07.45
29 min. siden
Irans øverste leder blander sig i konflikten om koranafbrænding
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iraks-oeverste-leder-blander-sig-i-konflikten-om-koranafbraending

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

29. juni 2023 kl. 16:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6112618
Sofie Dyjak
Stoltenberg: "Vi er blevet enige om en ny rotationsmodel for luft- og
missilforsvar"

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.16
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 11.41
Polen kalder russisk ambassadør til samtale efter Putin-anklager

Kl. 12.11
Rusland: Ukraine angriber 12 steder i Belgorod

Kl. 12.34
Otte civile dræbt ved russiske angreb i Ukraine

Kl. 13.24
Ryanair overvejer at genoptage flyvninger til Ukraine

Kl. 13.55
Zelenskyj: Bro til Krim et legitimt mål

Kl. 14.03
Rusland: Russisk journalist dræbt ved ukrainsk angreb med
klyngebomber

52 min siden (Time now CET 17.20)
- Ukraine er tættere på NATO end nogensinde, siger Stoltenberg

4 min siden (Time now CET 17.20)
Anholdelse af Putin-kritiker kan provokere det russiske militær,
lyder efterretninger

Kl. 17.57
Ukraine har nu overhånden ved fronten, vurderer viceminister

Kl. 18.27
Russisk tennisspiller stoppet i polsk lufthavn og sendt hjem igen

51 min siden (Time now CET 20.47)
Ammunitionslager er ekploderet på Krim, siger guvernør

Kl. 20.59
Tysk fotograf ramt af granatsplinter i klyngebombeangreb

Kl. 22.42
Polen åbner værksted for ødelagte kampvogne

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.07
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-07-23-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 06.08
Ukraine afværger nye luftangreb mod havnebyen Odesa

Kl. 06.15
Wagner-soldat tager bladet fra munden om mytteriet i Rusland

Kl. 06.29
Historisk katedral i Odesa ramt

6 min siden (Time now CET 07.56)
Beboere i Odesa er chokerede, siger TV 2s korrespondent

(Time now CET 07.56)

2023-07-23 kl 07.45
29 min. siden
Irans øverste leder blander sig i konflikten om koranafbrænding

TV2:
2023-07-23 kl 07.45
Forskere kobler hormoner i overgangsalderen med demens
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25419

USA: Ukraine har generobret halvdelen af besat territorium

Subject: At brænde koraner tjener intet andet formål end provokation,
mener den danske udenrigsminister - News 2023-07-23
Date: Sun, 23 Jul 2023 07:58:39 +0200
25419 <u9ifig$614l$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/9md4Rd6T2wA/m/xowMdmAoCQAJ
DR S125 søn 23 jul 12:11:56
23.juli dr.dk/nyheder 09:35

LUFTANGREB ØDELÆGGER KATEDRAL

I dag kl. 09:35
Luftangreb ødelægger historisk katedral i Odesa
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/luftangreb-oedelaegger-historisk-katedral-i-odesa

-

2023-07-23 kl 12.12
Han har siddet tungt på magten i 38 år. Nu tyder det på et
generationsskifte
55 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/han-har-siddet-tungt-paa-magten-i-38-aar-nu-tyder-det-paa-et-generationsskifte

I dag er der parlamentsvalg i Cambodja, men der er ikke lagt op
til den store overraskelse.

[ ... ]

... kritikere kalder valget for snyd og humbug, ...

-

DR S130 søn 23 jul 15:42:44
23.juli dr.dk/nyheder 12:33

PUTIN OG LUKASJENKO MØDES

I dag kl. 12:33
Putin og Lukasjenko mødes for første gang siden Wagner-oprør
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-og-lukasjenko-moedes-foerste-gang-siden-wagner-oproer

-

Beboere i Odesa er chokerede, siger TV 2-journalist
I dag kl. 12.38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-07-23-beboere-i-odesa-er-chokerede-siger-tv-2-journalist

-

I dag kl. 13:17
Cambodjas premierminister erklærer valgsejr
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/cambodjas-premierminister-erklaerer-valgsejr

-

DR S138 søn 23 jul 20:13:03
23.juli dr.dk/nyheder 20:11

UKRAINE HAR GENEROBRET TERRITORIE

2023-07-23 kl 20.36
25 min. siden
Blinken: Ukraine har generobret halvdelen af besat territorie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/blinken-ukraine-har-generobret-halvdelen-af-besat-territorie

[...]

Kl. 09.36
Lukasjenko til møde med Putin over "sikkerhedsspørgsmål"

Kl. 10.25
USA fordømmer angreb på Odesa

Kl. 10.39
Zelenskyj lover hævn for angreb

30 min siden (Time now CET 12.19)
Putin og Lukasjenko mødes for første gang siden mytteri

Kl. 16.08
Fødevaregigant med virksomhed i Danmark vil lade ansatte kæmpe
for Rusland

Kl. 18.46
UNESCO fordømmer russisk angreb

53 min siden (Time now CET 20.40)
USA: Ukraine har generobret halvdelen af besat territorium

(Time now CET 20.40)

2023-07-23 kl 20.36
4 min. siden
Brøndby IF sikrer smal sejr i Silkeborg

TV2:
2023-07-23 kl 20.38
Dansk familie nåede aldrig frem til deres hotel - så flammer fra bussen
I dag kl. 18.59
Opd. 49 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25421