News 2022-04-03, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1399 days to global Nuclearwar+suicide

Litauens præsident:
If we can do it, the rest of Europe 🇪🇺 can do it too!
STOP gas from Russia

Was:

6_day_and__22.00 (or 166.00) since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* forund

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28__________11:33:16
____________3__________
____________3__________10.27
____________6_day_and__22.00 (or 166.00)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

=>

Fik fx. Putin-666 hjertestop, da var mange problemer løst, ET!

Tænk sig at sætte hele planeten i brand bare, fordi man blev mobbet som
barn! Hvor *ussel* (egenkærlig/egoistisk) kan man være?
)

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

30 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

18 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-04-03

Sig nej til synd

"I lever i Guds frihed"
Rom 6,14 MSG

Hvis du vil dyrke roser, er du nødt til at erklære krig mod ukrudtet,
ellers vil det gå helt amok i din have.

Med andre ord skal du vogte dig mod ukrudt!

Der er en åndelig parallel her:

Med mindre du tager bevidst og håndfast fat om synden, vil den overtage
dit liv.

Paulus siger det på denne måde:

"Vi ved, at vort gamle menneske er blevet korsfæstet sammen med ham, for
at det legeme, som ligger under for synden, skulle tilintetgøres, så vi
ikke mere er trælle for synden; den, der er død, er jo frigjort fra synden.
Men er vi døde med Kristus, tror vi, at vi også skal leve med ham.
Og vi ved, at Kristus er opstået fra de døde og ikke mere dør; døden er
ikke herre over ham mere.
For den død, han døde, døde han fra synden én gang for alle.
Det liv, han lever, lever han for Gud.
Sådan skal også I se på jer selv:
I er døde for synden, men levende for Gud i Kristus Jesus.
Lad derfor ikke synden herske i jeres dødelige legeme, så I adlyder dets
lyster.
Stil heller ikke jeres lemmer til rådighed for synden som redskaber for
uretfærdighed, men stil jer selv til rådighed for Gud som levende, der
før var døde, så I bruger jeres lemmer for Gud, som redskaber for
retfærdighed.
Synden skal ikke være herre over jer, for I er ikke under loven, men
under nåden." (v 6-14)

Ordet til dig i dag er:

Sig nej til synd!

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-04-03

Say no to sin

"You live in the freedom of God"
Rom 6.14 MSG

If you want to grow roses, you have to declare war on the weeds,
otherwise it will go completely crazy in your garden.

In other words, beware of weeds!

There is a spiritual parallel here:

Unless you consciously and firmly grasp the sin, it will take over your
life.

Paul puts it this way:

"We know that our old man was crucified with him, that the body of sin
might be destroyed, that we should be no more enslaved to sin; he that
is dead is freed from sin.
But if we are dead with Christ, we believe we must also live with him.
And we know that Christ is risen from the dead, and no longer dies;
death is no longer lord over him.
For the death he died, he died from sin once and for all.
The life he lives, he lives for God.
This is also how you should look at yourself:
You are dead to sin, but alive to God in Christ Jesus.
Therefore, do not let sin reign in your mortal body so that you obey its
lusts.
Also, do not make your members available for sin as instruments of
iniquity, but make yourselves available to God as the living who were
dead before, so that you use your members for God as instruments of
righteousness.
Sin shall not have dominion over you, for you are not under law, but
under grace. "(V 6-14)

The word for you today is:

Say no to sin!

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 03.04.2022

Скажи нет греху

«Вы живете в свободе Бога»
ПЗУ 6.14 MSG

Если вы хотите выращивать розы, вы должны объявить войну сорнякам, иначе
они совсем сойдут с ума в вашем саду.

Другими словами, остерегайтесь сорняков!

Здесь есть духовная параллель:

Если вы сознательно и твердо не ухватитесь за грех, он завладеет вашей
жизнью.

Павел формулирует это так:

«Мы знаем, что ветхий наш человек распят с Ним, чтобы разрушилось тело
греховное, чтобы нам не быть более рабами греху; умерший освобождается
от греха.
Но если мы умерли со Христом, мы верим, что должны и жить с Ним.
И мы знаем, что Христос воскрес из мертвых и уже не умирает; смерть
больше не властвует над ним.
За смерть он умер, он умер от греха раз и навсегда.
Жизнью, которой он живет, он живет для Бога.
Вот как вы должны смотреть на себя:
Вы мертвы для греха, но живы для Бога во Христе Иисусе.
Поэтому не позволяй греху царствовать в твоем бренном теле, чтобы ты
повиновался его похотям.
Также не делайте своих членов доступными для греха, как орудиями
беззакония, но сделайте себя доступными Богу, как живых, которые прежде
были мертвы, чтобы вы использовали свои члены для Бога, как орудия
праведности.
Грех не должен над вами господствовать, ибо вы не под законом, но под
благодатью." (V 6-14)

Слово для вас сегодня:

Скажи нет греху!

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 2022-04-03

Скажи гріху ні

«Ти живеш у волі Божій»
Рим 6.14 MSG

Якщо ви хочете вирощувати троянди, ви повинні оголосити війну бур’янам,
інакше вони зовсім збожеволіють у вашому саду.

Іншими словами, остерігайтеся бур’янів!

Тут є духовна паралель:

Якщо ви свідомо і твердо не зрозумієте гріх, він заволодіє вашим життям.

Павло говорить про це так:

«Ми знаємо, що наш старий чоловік був розіп’ятий з Ним, щоб тіло
гріховне було знищено, щоб ми більше не були рабами гріха; той, хто
помер, звільнений від гріха.
Але якщо ми померли з Христом, ми віримо, що також повинні жити з Ним.
І знаємо, що Христос воскрес із мертвих і вже не вмирає; смерть більше
не панує над ним.
За смерть, яку він помер, він помер від гріха раз і назавжди.
Життя, яким він живе, він живе для Бога.
Ось як ви повинні дивитися на себе:
Ви мертві для гріха, але живі для Бога у Христі Ісусі.
Тому не дозволяйте гріху панувати у вашому смертному тілі, щоб ви
підкорялися його пожадливостям.
Крім того, не роби свої члени доступними для гріха як знаряддя
беззаконня, але зроби себе доступними для Бога, як живі, які раніше були
мертві, щоб використовувати свої члени для Бога як знаряддя праведності.
Гріх не буде панувати над вами, бо ви не під законом, а під благодаттю»
(V 6-14)

Слово для вас сьогодні:

Скажи гріху ні!

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

Hvor sandsynligt er det, at en atomkrig bryder ud?
https://videnskab.dk/kultur-samfund/atomkrigen-er-taettere-paa-os-end-nogensinde-foer-skal-du-vaere-bange

Atomvåben er selvmord, når to atommagter sidder på hver sin side
af bordet, men Rusland og USA nedtrapper tilsyneladende ikke
deres konflikt

-

DR S171 søn 03 apr 08:38:32
3.april dr.dk/nyheder 06:40

4 UD AF 10 BEKYMRER SIG OM ATOMKRIG
Der er ikke nogen direkte trussel om
krig mod Danmark lige nu, og krig på
dansk grund er slet ikke nævnt i
Beredskabsstyrelsens nuværende
risikobillede.

Alligevel er omkring fire ud af ti af
danskerne bekymrede for, at der
udbryder atomkrig, eller at tredje
verdenskrig nærmer sig.

Det viser en undersøgelse, som Epinion
har foretaget på vegne af DR Nyheder.

Ud af 1.114 adspurgte svarer 449, at de
er bekymrede for, at atomvåben kommer i
brug i krigen i Ukraine. Modsat er 340
ikke bekymrede for det.

-

DR S175 søn 03 apr 08:38:32
3.april dr.dk/nyheder 08:19

FLERE FRYGTER ATOMKRIG
Krigen i Ukraine gør, at fire ud af ti
af danskerne er bekymrede for, at der
udbryder atomkrig, eller at tredje
verdenskrig nærmer sig.

Det viser en undersøgelse, som Epinion
har foretaget på vegne af DR Nyheder.

Krig på dansk grund er dog slet ikke
nævnt i Beredskabsstyrelsens nuværende
risikobillede.

Hos Beredskabsstyrelsen pointerer
kommunikationschef Lars Aabjerg
Pedersen, at der ikke er grund til
bekymring.

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 19:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3656980
Julie Würtz
Lektor: Russerne vil nu bruge deres kræfter på at ’befri’ Luhansk og Donetsk

i går kl. 20:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3657244
Julie Würtz
Ukraine: Vi har genvundet hele Kyiv-regionen

i går kl. 21:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3657610
Julie Würtz
Ukraine: Rusland er muligvis åben for en samtale mellem Putin og Zelenskyj

i går kl. 22:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3657659
Julie Würtz
Rusland: Vi vil redde Donetsk og Luhansk

i går kl. 22:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3657784
Julie Würtz
Aftenoverblik: Hvad er der sket i løbet af lørdagen?

i dag kl. 06:29
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658426
Sean Coogan
Velkommen til livebloggen

i dag kl. 06:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658433
Sean Coogan
Flere eksplosioner i Odesa

i dag kl. 07:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658456
Sean Coogan
Døde mennesker ligger i gaderne i generobret Kyiv-forstad

i dag kl. 07:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658475
Sean Coogan
Se billederne: Kampvognskirkegård i generobret Kyiv-forstad

i dag kl. 08:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658504
Sean Coogan
Angreb i Odesa giver frygt for nyt russisk fokus

i dag kl. 08:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658540
Sean Coogan
Rusland: Ikke tid til forhandlinger på topniveau

i dag kl. 09:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658584
Sean Coogan
Human Rights Watch: Russisk militær har overtrådt krigens love i besatte
områder

46 min. siden (Time now CET 10.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658615
Sean Coogan
Video viser eksplosioner i Odesa

23 min. siden (Time now CET 10.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658644
Sean Coogan
Sorte skyer over Odesa efter luftangreb

4 min. siden (Time now CET 10.23)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658666
Sean Coogan
Seniorforsker: Billeder fra Butja cementerer opfattelsen af Rusland som
pariastat

(Time now CET 10.23)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
2. apr. 2022, 05:09
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-02-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 19.12
Første EU-land lukker for russisk gas

Gitanas Nausėda
@GitanasNauseda
https://twitter.com/GitanasNauseda/status/1510277034357968898

From this month on - no more Russian gas in Lithuania 🇱🇹.

Years ago my country made decisions that today allow us with no pain to
break energy ties with the agressor.

If we can do it, the rest of Europe 🇪🇺 can do it too!
5.24 PM · 2. apr. 2022·Twitter Web App

> ... nuclearwar ...
>
> If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
> (Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Godt gået, Litauen ... :-)

Gid Danmark også kunne oppe sig lidt.

Kl. 19.34
Ukrainsk pressefotograf fundet død

Kl. 20.03
Ukrainske styrker har generobret Kyiv-regionen, siger Ukraines minister

Kl. 20.56
Ukrainsk forhandler: Samtaler mellem Putin og Zelenskij måske på vej

Kl. 21.15
Zelenskij til Fox News: Ukraine accepterer kun sejr

Kl. 22.10
Estland modtager ukrainske flygtninge via Rusland

Kl. 23.23
Røde Kors har stadig ikke kunnet evakuere

Kl. 00.35
Mere end 640 eksplosiver fjernet fra Irpin

Kl. 01.43
Rusland kontrollerer stadig ikke luftrummet

Kl. 01.51
Rusland har fokus på sejr i det østlige Ukraine

Kl. 03.27
Rusland skruer ned for intensiteten af luftangreb

Kl. 03.40
Flere lig fundet udenfor Kyiv

New Link ...

Seneste nyt om Ukraine
3. apr. 2022, 05:20
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-03-seneste-nyt-om-ukraine

Kl. 05.20
Rusland skruer ned for intensiteten af luftangreb

Kl. 05.35
Lig fundet i gaderne nær Kyiv

Kl. 06.03
Meldinger om flere eksplosioner i Odessa

Kl. 06.52
Zelenskij: Vi styrker forsvaret i øst

Kl. 07.24
Rusland fastholder blokade i Sortehavet

Kl. 07.53
Russiske soldater anklages for voldtægter og henrettelser

Menneskerettighedsorganisationen Human Rights Watch hævder, at den har
dokumenteret adskillige tilfælde af krigsforbrydelser begået af russiske
soldater.

(
Russian soldiers are accused of rape and executions

The human rights organization Human Rights Watch claims that it has
documented several cases of war crimes committed by Russian soldiers.
Российских солдат обвиняют в изнасиловании и казнях

Правозащитная организация Human Rights Watch утверждает, что
задокументировала несколько случаев военных преступлений, совершенных
российскими солдатами.
)

Kl. 08.06
Militærforsker: Rusland har opgivet Kyiv

Kl. 08.27
Myndigheder bekræfter angreb i Odessa

Kl. 08.33
Forhandlinger fortsætter mandag

33 min siden (Time now CET 10.19)
Rusland bekræfter missilangreb i Odessa

24 min siden (Time now CET 10.19)
Udenrigsminister vil besøge Odessa

(Time now CET 10.19)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
176

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-02 kl. 18.38
13 min. siden
Pave Frans overvejer at besøge det krigsramte Ukraine

TV2:
Ukrainsk soldat i ruinerne af Kyiv-forstad: - Jeg hader dem fra mit
hjertes dyb
2. apr. 2022, 17:25

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23994

NGO: Russiske soldater har henrettet civile i Ukraine

[...]

18 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 03-04-2022 kl. 10:27 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-04-03, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1399 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 3 Apr 2022 10:27:02 +0200
23994 <62495a59$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/6Y330StTveY/m/SuZ8TlIJHAAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
I går kl. 19:01
Ukrainsk krigsfotograf fundet død
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-krigsfotograf-fundet-doed

-

Zelenskijs opsigtsvækkende melding på amerikansk tv viser en "meget
offensiv præsident", siger analytiker
2. apr. 2022, 19:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-02-zelenskijs-opsigtsvaekkende-melding-paa-amerikansk-tv-viser-en-meget-offensiv-praesident

-

I går kl. 19:32
Yemen indleder den første våbenhvile i seks år
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/yemen-indleder-den-foerste-vaabenhvile-i-seks-aar

-

Danske virksomheder forsøger at komme af med russiske medejere
2. apr. 2022, 19:48
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-04-02-danske-virksomheder-forsoeger-at-komme-af-med-russiske-medejere

-

Hundredvis gik på gaden mod særlov: - Hvordan minder de mere om danskere?
2. apr. 2022, 20:35
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-04-02-hundredvis-gik-paa-gaden-mod-saerlov-hvordan-minder-de-mere-om-danskere

-

Ukraine har generobret hele Kyiv-regionen, siger viceforsvarsminister
2. apr. 2022, 20:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-02-ukraine-har-generobret-hele-kyiv-regionen-siger-viceforsvarsminister

-

Dødstallet stiger i byen, der fik Zelenskij til at komme med opfordring
til Danmark
2. apr. 2022, 20:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-02-doedstallet-stiger-i-byen-der-fik-zelenskij-til-at-komme-med-opfordring-til

-

I går kl. 20:55
Ukraines viceforsvarsminister: Vi har generobret hele Kyiv-regionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-viceforsvarsminister-vi-har-generobret-hele-kyiv-regionen

-

Fredsaftale er tæt nok på til møde mellem Putin og Zelenskij, hævder
forhandler
2. apr. 2022, 22:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-02-fredsaftale-er-taet-nok-pa-til-mode-mellem-putin-og-zelenskij-haevder-forhandler

-

I går kl. 22:24
Ukrainsk forhandler: Møde mellem Zelenskyj og Putin kan være på vej
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-fredsaftale-er-fremskreden-nok-til-moede-mellem-zelenskyj-og-putin

-

Moldova afviser Ukraines advarsel om russisk mobilisering ved
udbryderrepublik
2. apr. 2022, 22:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-02-moldova-afviser-ukraines-advarsel-om-russisk-mobilisering-ved-udbryderrepublik

-

Amerikansk løfte kan være en "væsentlig opgradering" for Ukraine, siger
analytiker
2. apr. 2022, 23:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-02-amerikansk-loefte-kan-vaere-en-vaesentlig-opgradering-for-ukraine-siger-analytiker

-

Manden her kalder sig Putins fodsoldat. Hans fjender dør ofte på mystisk vis
3. apr. 2022, 05:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-29-manden-her-kalder-sig-putins-fodsoldat-hans-fjender-doer-ofte-paa-mystisk-vis

... diktator i Tjetjenien.

-

Groteske scener i Kyiv-forstad efter russisk retræte
3. apr. 2022, 05:42
Opd. 3. apr. 2022, 08:06
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-03-groteske-scener-i-kyiv-forstad-efter-russisk-retraete

-

I dag kl. 07:25
Kraftige eksplosioner her til morgen i havnebyen Odesa
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kraftige-eksplosioner-her-til-morgen-i-havnebyen-odesa

-

[...]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-frygter-atomkrig

-

I dag kl. 09:20
Sri Lankas regering blokerer for sociale medier efter voldelige protester
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sri-lankas-regering-blokerer-sociale-medier-efter-voldelige-protester

-

DR S114 søn 03 apr 10:20:16
3.april dr.dk/nyheder 09:39

HRW: KRIGSFORBRYDELSER I UKRAINE
Human Rights Watch har dokumenteret
adskillige tilfælde af, at russiske
militærstyrker har brudt krigens regler
i de besatte områder i Chernihiv,
Kharkiv og Kyiv-regionen.

Det skriver menneskeretsorganisationen
i en ny rapport.

Her er der blandt andet tale om et
tilfælde af gentagen voldtægt,
summariske henrettelser samt uretmæssig
vold og trusler mod civile, siger HRW.

Russiske soldater har også deltaget i
plyndring af civiles ejendele -
herunder mad, tøj og brænde.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/menneskeretsorganisation-krigsforbrydelser-mod-civile-i-besatte-omraader

-

Nabo til gader med ukrainske lig: - Han skød, men ramte mig ikke
3. apr. 2022, 09:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-nabo-til-gader-med-ukrainske-lig-han-skoed-men-ramte-mig-ikke

-

NGO: Russiske soldater har henrettet civile i Ukraine
3. apr. 2022, 10:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-ngo-russiske-soldater-har-henrettet-civile-i-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

12 min. siden (Time now CET 10.52)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658697
Sean Coogan
Nyt forsøg på at evakuere folk fra Mariupol i dag

(Time now CET 10.52)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
27 min siden (Time now CET 10.52)
Røde Kors på vej mod Mariupol

(Time now CET 10.52)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
116

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-03 kl. 10.36
17 min. siden
Fange sendt til Algeriet efter 20 år i Guantanamo-fængslet

TV2:
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23995

Vesten reagerer på ”forfærdelige” krigsbilleder – konsekvenser for
Rusland kan være på vej

The West is reacting to "terrible" images of war - consequences for
Russia may be on the way

Запад реагирует на «ужасные» образы войны — последствия для России могут
быть на подходе

Date: Sun, 3 Apr 2022 10:27:02 +0200
23994 <62495a59$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/6Y330StTveY/m/SuZ8TlIJHAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

DR S117 søn 03 apr 14:35:56
3.april dr.dk/nyheder 11:23

KOFOD REAGERER PÅ STÆRKE BILLEDER
Verden er i dag stået op til voldsomme
billeder fra den generobrede Kyiv-
forstad Butja.
Her viser optagelser fra flere
internationale medier adskillige døde
mennesker i civil påklædning ligge
spredt i gaderne.

Der er brug for, at gerningsmændene
bliver stillet til ansvar, lyder det nu
fra den danske udenrigsminister, Jeppe
Kofod (S), der på Twitter påpeger, at
Danmark støtter Den Internationale
Straffedomstols undersøgelse af
krigsforbrydelser i Ukraine.
Rusland benægter, at man angriber
civile og afviser anklager om
krigsforbrydelser, skriver Ritzau.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/jeppe-kofod-reagerer-paa-voldsomme-billeder-fra-kyiv-forstad-gerningsmaendene-boer

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
3. april 2022, 11:05
Opdateret 3. april, 11:23
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-03-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 11:37
Finland vil inden påske tage en beslutning om Nato-medlemskab, siger
statsminister
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/finland-vil-inden-paaske-tage-en-beslutning-om-nato-medlemskab-siger-premierminister

-

I dag kl. 11:52
Ukrainske Lisa er startet i dansk skole, men tænker kun på en ting. At
komme hjem
https://www.dr.dk/stories/1288510966/lisa-er-kommet-til-danmark-men-savner-kyiv/

-

I dag kl. 12:02
Ligene ligger i Butjas gader efter russiske styrker har forladt byen
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ligene-ligger-i-butjas-gader-efter-russiske-styrker-har-forladt-byen

-

I dag kl. 12:35
Ungarn stemmer i dag: 'Regeringen har givet os et dårligt ry'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ungarn-stemmer-i-dag-regeringen-har-givet-os-et-daarligt-ry

-

Vesten reagerer på ”forfærdelige” krigsbilleder – konsekvenser for
Rusland kan være på vej
3. apr. 2022, 15:20
https://nyheder.tv2.dk/2022-04-03-vesten-reagerer-paa-forfaerdelige-krigsbilleder-konsekvenser-for-rusland-kan-vaere-paa

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 11:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658739
Sean Coogan
Jeppe Kofod reagerer på billeder fra Kyiv-forstad: "Rædselsfuld brutalitet"

i dag kl. 11:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658775
Nynne Hein Møller
Finland vil snart tage en beslutning om Nato-medlemskab

i dag kl. 11:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658784
Sean Coogan
Middagsoverblik

i dag kl. 12:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3658975
Nynne Hein Møller
Ukraines generalstab: Vi har generobret området ved Tjernobyl

i dag kl. 13:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3659173
Sean Coogan
Ukraine: Raketter har ramt havnebyen Mykolaiv

i dag kl. 13:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3659382
Sean Coogan og Silas Bay Nielsen
Ekspert: Alvorlige beretninger fra Kyiv-forstad

i dag kl. 14:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3659913
Julie Würtz
Røde Kors advarer mod at dele voldsomme billeder

37 min. siden (Time now CET 15.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3660290
Julie Würtz
Flere danske og udenlandske politikere kommenterer situationen i Butja

3 min. siden (Time now CET 15.37)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3660942
Julie Würtz
Beredskabsstyrelsen: Truslen mod Danmark har ikke ændret sig trods
forfærdelige billeder

(Time now CET 15.37)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Kl. 11.01
Kofod vil stille de ansvarlige til regnskab

Kl. 11.38
"Hjerteskærende" billeder viser krigsforbrydelser, mener rådgiver

Kl. 12.07
EU-formand beskylder Rusland for "massakre"

Kl. 12.51
Ukraine erobrer spøgelsesby ved Tjernobyl

Kl. 13.33
Rusland vil kræve rubler og flere varer

Kl. 13.51
Ukraine: Havneby ramt af russiske missiler

16 min siden (Time now CET 15.34)
Ukraines udenrigsminister anklager Rusland for "massakre" i Butja

3 min siden (Time now CET 15.34)
Rusland vil opnå sine mål i Ukraine, fastslår Kreml

Under 1 min siden (Time now CET 15.38)
Russisk militær ser ud til at benægte hændelser i Butja

(Time now CET 15.38)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
121

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-04-03 kl. 15.39
40 min. siden
Seks dræbt i skyderi i Sacramento i Californien

TV2:
Mindst seks dræbt efter skyderi i Californien
3. apr. 2022, 15:34

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23996

Date: Sun, 3 Apr 2022 10:27:02 +0200
23994 <62495a59$0$694$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/6Y330StTveY/m/SuZ8TlIJHAAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 16:25
Vestens ledere vil have Rusland undersøgt for krigsforbrydelser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/vestens-ledere-vil-have-rusland-undersoegt-krigsforbrydelser

-

Ny rapport afdækker grusomme handlinger mod civile – vil stille de
ansvarlige russere til ansvar
3. apr. 2022, 17:07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-ny-rapport-afdaekker-grusomme-handlinger-mod-civile-vil-stille-de-ansvarlige

-

I dag kl. 17:35
Zelenskyj beskylder Rusland for folkedrab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-beskylder-rusland-folkedrab

-

Russere bruger børn som menneskelige skjolde, siger vidner
3. apr. 2022, 17:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-russere-bruger-boern-som-menneskelige-skjolde-siger-vidner

-

Rusland afviser Butja-henrettelser: Billederne passer ikke
3. apr. 2022, 18:51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-rusland-afviser-butja-henrettelser-billederne-passer-ikke

Kommentar:

En gang *løgner*, ALTID *løgner*!

-

Vigtig by ramt af flere missilangreb – men russerne er ikke i stand til
at indtage den, siger militæranalytiker
3. apr. 2022, 19:09
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-vigtig-by-ramt-af-flere-missilangreb-men-russerne-er-ikke-i-stand-til-at-indtage

-

- Vi bliver ødelagt og udryddet, siger Zelenskij
3. apr. 2022, 19:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-vi-bliver-odelagt-og-udryddet-siger-zelenskij

-

2022-04-03 kl. 20.14
38 min. siden
Rusland afviser drab på civile i Butja: Billederne er 'en provokation'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-afviser-drab-paa-civile-i-butja-billederne-er-en-provokation

Kommentar:

En gang *løgner*, ALTID *løgner*!

-

Det kan tage mange år at få krigsforbrydere dømt, siger militærforsker
efter voldsomme billeder
3. apr. 2022, 20:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-04-03-det-kan-tage-mange-aar-at-faa-krigsforbrydere-doemt-siger-militaerforsker-efter

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 16:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3661532
Julie Würtz
Ukraine: Beskydninger I Donetsk foregår både dag og nat

i dag kl. 16:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3661890
Julie Würtz
Blinken skal tirsdag mødes med udenrigsministre i Nato

i dag kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3662400
Julie Würtz
Nato: Drab i Butja er en ”brutalitet”

i dag kl. 17:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3662811
Julie Würtz
Rusland: Billeder og optagelser fra Butja er en ukrainsk provokation

i dag kl. 17:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3663070
Ida Trøiborg
Zelenskyj beskylder Rusland for folkedrab

i dag kl. 18:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3663975
Julie Würtz
Præsident Zelenskyj besøger hospital i Kyiv

38 min. siden (Time now CET 20.13)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3664408
Julie Würtz
Professor om mulig krigsforbrydelse: Svære skridt skal tages, før vi
kommer til at se nogen på anklagebænken

4 min. siden (Time now CET 20.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3664662
Julie Würtz
Ukrainske flygtninge fra Mariupol indkvarteres i kælder på vodkafabrik

(Time now CET 20.19)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine
Kl. 16.08
Ukraine siger, at bombardementer fortsætter nat og dag i Donetsk-regionen

Kl. 16.55
Russiske soldater anklages for at bruge ukrainske børn som "menneskeskjold"

Kl. 17.03
Missilangreb har ramt forstad til Kyiv

Kl. 17.24
Rusland afviser massemord i Butja

Kommentar:

En gang *løgner*, ALTID *løgner*!

Kl. 17.39
- Vi bliver ødelagt og udryddet, siger Zelenskij

Kl. 18.55
Stoltenberg er bekymret for, at russiske angreb tager til

59 min siden (Time now CET 20.09)
Blinken mødes med NATO's udenrigsministre

48 min siden (Time now CET 20.10)
23 er såret efter angreb i Kharkiv

27 min siden (Time now CET 20.10)
Røde Kors opgiver endnu et evakueringsforsøg fra Mariupol

22 min siden (Time now CET 20.10)
Angreb haster 14 til hospitalet i Mykolaiv

2 min siden (Time now CET 20.10)
Luftsirener lyder i store dele af Vestukraine

2 min siden (Time now CET 20.17)
Boris Johnson vil "udsulte Putins krigsmaskine" med nye sanktioner

(Time now CET 20.17)

[...]

Med sent sejrsmål cementerer FCK sin plads som Superligaens duks

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24000