UG: Japan forbyder eksport til Rusland. UG: Ruslands allierede advarer Putin: Kom ikke på besøg – ellers anholder vi dig - News 2023-03-31

UG:
Japan forbyder eksport til Rusland

UG:
Ruslands allierede advarer Putin: Kom ikke på besøg – ellers anholder vi dig

Det Hvide Hus: Rusland vil tilbyde mad til Nordkorea i bytte for våben

Tyrkiets parlament har godkendt Finlands ansøgning til Nato

Subject: Ruslands ambassadør i Sverige kaldes til samtale efter
militære trusler - News 2023-03-30
Date: Thu, 30 Mar 2023 08:36:45 +0200
25078 <u03alt$npca$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dy1O2vCcb9Q/m/y_9Cm2H2BQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Zelenskyj har lagt sig ud med vrede munke: - Gud vil ikke tilgive dig
eller din familie for denne handling
I dag kl. 13.36
Opd. I dag kl. 14.02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-zelenskyj-har-lagt-sig-ud-med-vrede-munke-gud-vil-ikke-tilgive-dig-eller-din

-

Uffe Dreesen måtte selv forlade Rusland – nu er amerikansk journalist
anholdt for spionage
I dag kl. 14.47
Opd. I dag kl. 14.57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-amerikaner-anholdt-i-rusland-jagten-paa-spioner-og-forraedere-er-gaaet-ind-siger

-

DR S144 tor 30 mar 18:46:15
30.marts dr.dk/nyheder 15:36

NI SOLDATER DRÆBT I HELIKOPTERSTYRT

I dag kl. 15:36
Ni amerikanske soldater meldes dræbt efter dobbelt helikopterstyrt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ni-amerikanske-soldater-meldes-draebt-efter-dobbelt-helikopterstyrt

-

I dag kl. 16:59
Læk fra russisk it-virksomhed giver enestående indblik i Putins digitale
våbenfabrik
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/laek-fra-russisk-it-virksomhed-giver-enestaaende-indblik-i-putins-digitale

-

I dag kl. 17:01
Lækkede dokumenter åbner døren til Putins cyberkrig: Her er cybervåbnene
fra Vulkan
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/laekkede-dokumenter-aabner-doeren-til-putins-cyberkrig-her-er-cybervaabnene

-

Lækkede dokumenter afslører Putins adgang til cybervåben
I går kl. 19.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-laekkede-dokumenter-afslorer-putins-adgang-til-cybervaben

-

I dag kl. 19:19
Dansk it-gigant: Helt urealistisk at stoppe udviklingen af kunstig
intelligens
https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/dansk-it-gigant-helt-urealistisk-stoppe-udviklingen-af-kunstig-intelligens

-

Ruslands allierede advarer Putin: Kom ikke på besøg – ellers anholder vi dig
I går kl. 19.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-ruslands-allierede-advarer-putin-kom-ikke-paa-besoeg-ellers-anholder-vi-dig

Den seneste udvikling er en fortsat forværring i forholdet
mellem Rusland og den gamle sovjetstat Armenien.

Kommentar:

UG

-

DR S157 tor 30 mar 20:20:27
30.marts dr.dk/nyheder 19:42

USA KRITISERER ANHOLDELSE

I dag kl. 19:42
USA's udenrigsminister er 'dybt bekymret over anholdelsen af amerikansk
journalist'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usas-udenrigsminister-er-dybt-bekymret-over-anholdelsen-af-amerikansk-journalist

-

Østrigske politikere udvandrede, da Zelenskyj skulle tale
I går kl. 19.59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-oestrigske-politikere-udvandrede-da-zelenskyj-skulle-tale

-

DR S159 fre 31 mar 07:58:15
30.marts dr.dk/nyheder 21:30

USA: RUSSISK VÅBENKØB I NORDKOREA

I går kl. 21:30
Det Hvide Hus: Rusland vil tilbyde mad til Nordkorea i bytte for våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-rusland-vil-tilbyde-mad-til-nordkorea-i-bytte-vaaben

-

I går kl. 21:33
USA i opsigtsvækkende øvelse: Vi skal vænne os til større militærøvelser
i et splittet Arktis
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-i-opsigtsvaekkende-oevelse-vi-skal-vaenne-os-til-stoerre-militaeroevelser-i-et

-

I går kl. 21:47
'En alvorlig diplomatisk krise': Amerikansk journalist anholdt for
spionage i Rusland for første gang siden den kolde krig
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-alvorlig-diplomatisk-krise-amerikansk-journalist-anholdt-spionage-i-rusland

-

Tyrkisk parlament godkender finsk NATO-ansøgning
I går kl. 22.59
Opd. I går kl. 23.30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-tyrkisk-parlament-godkender-finsk-nato-ansoegning

-

I går kl. 23:04
Tyrkiets parlament har godkendt Finlands ansøgning til Nato
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tyrkiet-har-godkendt-finlands-ansoegning-til-nato

-

DR S161 fre 31 mar 07:58:16
30.marts dr.dk/nyheder 23:28

LØKKE: FINSK MEDLEMSKAB STYRKER

I går kl. 23:28
Lars Løkke Rasmussen: Finsk Nato-medlemskab styrker vores fælles sikkerhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lars-loekke-rasmussen-finsk-nato-medlemskab-styrker-vores-faelles-sikkerhed

-

I dag kl. 01:31
Donald Trump tiltales i sag om 'tys tys'-penge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/medier-storjury-stemmer-tiltale-donald-trump

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-30-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 14.18
Russisk domstol begynder lukket høring i sagen om amerikansk journalist

Kl. 15.07
Amerikansk journalist nægter sig skyldig

Kl. 16.05
Østrigske politikere udvandrede i protest mod Zelenskyj

Kl. 17.10
By er tilintetgjort – der er ikke en eneste intakt bygning tilbage

Kl. 17.58
Stort læk giver indblik i taktikken for Putins cyberkrig

17 min siden (Time now CET 19.08)
USA fordømmer Ruslands anholdelse af journalist

Kl. 19.14
Rusland vil give USA adgang til anholdt journalist

Kl. 19.25
USA: Rusland vil bytte mad for våben med Nordkorea

Kl. 20.10
Putin indkalder 147.000 russere til militærtjeneste

Kl. 20.32
USA har trænet over 7000 ukrainere

Kl. 20.56
'Dronehæren' sender 300 droner til fronten

Kl. 21.11
Det Hvide Hus kalder anklager om spionage "latterlige"

Kl. 22.13
USA opfordrer russisk formandskab til professionalisme

Kl. 22.40
Zelenskyj: Vil ikke lade et eneste spor af Rusland være tilbage

Kl. 22.59
Tyrkisk parlament godkender finsk NATO-ansøgning

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-03-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.45
Japan forbyder eksport til Rusland

Kommentar:

UG

Kl. 06.49
Droner skudt ned over Ukraine i nat

Kl. 07.37
Zelenskyj: Butja er et symbol på, at vi kan vinde krigen

1 min siden (Time now CET 08.49)
Zelenskyj: - Vi vil aldrig tilgive. Vi vil straffe enhver gerningsmand

(Time now CET 08.49)

2023-03-31 kl 08.33
7 min. siden
Prisstigninger rammer overførselsmodtagere hårdt: Først om to år får de
mærkbart flere penge

TV2:
2023-03-31 kl 08.42
Privathospitaler skuffede over for få opgaver i akutplan: - Det er under
al kritik
39 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25080

USA: Rusland bør fratages pladsen i FN's Sikkerhedsråd

Nato: Finlands flag hejses snart

Subject: UG: Japan forbyder eksport til Rusland.
Date: Fri, 31 Mar 2023 08:55:27 +0200
25080 <u0604r$1aa2j$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/5KN-OX_O0eE/m/w4-7p_pFBgAJ
DR S174 fre 31 mar 12:58:23
31.marts dr.dk/nyheder 11:21

NATO: FINLANDS FLAG HEJSES SNART

I dag kl. 11:21
Stoltenberg: Finlands flag bliver hejst ved Natos hovedkvarter 'en af de
næste dage'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-finlands-flag-bliver-hejst-ved-natos-hovedkvarter-en-af-de-naeste-dage

-

I dag kl. 11:34
Lukasjenko: Putins planer om taktiske atomvåben i Belarus er et forsvar
mod Vesten
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/lukasjenko-putins-planer-om-taktiske-atomvaaben-i-belarus-er-et-forsvar-mod-vesten

Kommentar:

Det hviderussiske folk er end ikke blevet spurgt; kun dig (som
IKKE er forkevalgt)!

Så ...

Det her, det er rendyrket *psykopati*!

-

2023-03-31 kl 13.41
14 min. siden
Wimbledon åbner for tennisspillere fra Rusland og Belarus
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/wimbledon-aabner-tennisspillere-fra-rusland-og-belarus

[...]

Kl. 09.26
Rusland angriber Zaporizjzja

Kl. 09.49
Ukraine boykotter sport med russere og belarusere

Kl. 10.27
Rusland langer ud efter anholdelse af amerikansk journalist

Kl. 10.45
NATO-chef: Finland bliver medlem om få dage

Kl. 11.11
Lukasjenko forsvarer atomvåben: Vesten har planer om at invadere os

Kommentar:

*Løgn*!

Kl. 12.07
Sanktioner spænder ben for nye radarsystemer i Rusland

Kl. 12.29
Kreml lover at frede vestlige journalister

15 min siden (Time now CET 13.51)
USA: Rusland bør fratages pladsen i FN's Sikkerhedsråd

Kommentar:

Ja!

(Time now CET 13.51)

2023-03-31 kl 13.41
8 min. siden
Gimse er på førtidspension og må vente to år på mærkbar
indkomststigning: ’Det er dybt uretfærdigt’

TV2:
2023-03-31 kl 13.47
Manden bag historisk tiltale har en lang forhistorie med Trump
36 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25081