ET-Break: "Follow the marks" - News 2024-01-18

Jan 18, 2024, 6:24:27 AMJan 18
ET-Break: "Follow the marks"

File 26.009 ...
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-00x/26-009
Markpointer 2304
https://sites.google.com/view/a-markpointer/2304
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/2304/26-009

Subject: UFO-investigation: Found markpointer 29 near Terah-205 -
News 2024-01-17
Date: Wed, 17 Jan 2024 10:03:49 +0100
26005 <65a797f5$0$713$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-00x/26-005
ET-Bible
https://sites.google.com/view/et-bible-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-005
Markpointer 29
https://sites.google.com/view/markpointer/2x/29/26-005
https://sites.google.com/view/a-markpointer/29
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/edwcuT1Y5QI/m/8dEzwMFyAAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

DR S120 tor 18 jan 09:51:03
18.januar dr.dk/nyheder 00:05

ANKLAGER I ECUADOR SKUDDRÆBT

I dag kl. 00:05
Anklager i Ecuador skuddræbt: Skulle undersøge angreb på
tv-station
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/anklager-i-ecuador-skuddraebt-skulle-undersoege-angreb-paa-tv-station

-

DR S121 tor 18 jan 09:51:03
18.januar dr.dk/nyheder 00:23

BRAND ET SKIB EFTER HOUTHI-ANGREB

I dag kl. 00:23
Brand på amerikansk skib efter Houthi-angreb
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/der-udbroed-brand-paa-et-amerikansk-skib-efter-houthi-angreb

-

DR S124 tor 18 jan 09:55:37
18.januar dr.dk/nyheder 02:43

USA: VI HAR ANGREBET I YEMEN

I dag kl. 02:43
USA har angrebet 14 Houthi-mål i Yemen: Missilerne udgjorde en
overhængende trussel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-vi-har-angrebet-14-houthi-missiler-i-yemen

-

DR S129 tor 18 jan 09:55:37
18.januar dr.dk/nyheder 09:03

OPRÅB FRA FN-ORGANISATIONER

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 22:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7083678
Mette Koue
Qatar: Medicin til gidsler er kommet til Gaza

i går kl. 23:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7083769
Mette Koue
Der udbrød brand på et amerikansk skib efter Houthi-angreb

i dag kl. 02:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7083913
Mette Koue
Houthi-medie: USA og Storbritannien angriber i Yemen

i dag kl. 02:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7083943
Mette Koue
USA: Vi har angrebet 14 Houthi-missiler i Yemen

i dag kl. 03:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7083979
Mette Koue
FN: Israelske drab på Vestbredden skal undersøges

i dag kl. 06:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7084187
Sean Coogan
Israelsk razzia på Vestbredden går ind i andet døgn

i dag kl. 07:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7084357
Sean Coogan
Kidnappet barn fylder et år

i dag kl. 07:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7084424
Sean Coogan
Tænketank: Omfattende internet-blackout i Gaza og kampe i nord

i dag kl. 08:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7084512
Sean Coogan
Israel: Vi har dræbt 60 militante det seneste døgn

i dag kl. 08:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7084559
Sean Coogan
11 meldes dræbt under luftangreb på Vestbredden

(Time now CET 22.01)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 20:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7082899
Karen Nielsen
Macro: EU kan ikke tillade russisk sejr i Ukraine

________________________

(Time now CET 22.00)

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 08.33
Opd. 6 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-17-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 22.07
Ukraine nedskyder to Shahed-droner

Kl. 22.17
Angreb mod Kherson fortsætter

Kl. 22.30
Rusland nedskyder ukrainske droner og missiler

Kl. 22.34
En dræbt i russisk missilangreb mod Kharkiv

Kl. 22.54
Tyskland afviser at sende langtrækkende missiler til Ukraine

Kommentar:

Altså:

DAGLIGT *krænker* Rusland Ukraines grænser med langtrækkende
missiler osv. men forlanger samtidig, at Ukraine IKKE må krænke
deres grænse.

Det er jo IKKE fair!

Derfor:

Ukraine må have langtrækkende missiler, som kan forhindre
Rusland i denne deres *terror* på Ukraine!

Ellers vinder Rusland denne krig og vil FORTSÆTTE sin grådighed
med at angribe andre lande, hvorved 3. Verdenskrig (hvor vi alle
omkommer) bliver uundgåelig

*Klausulen* SKAL dog være, at missilerne KUN anvendes i
selvforsvar (ved at ødelægge affyringsramperne inde i Rusland;
altså *militære* anlæg). Civilbefolkningen i Rusland må IKKE
angribes!

Rusland har truet med a-våben, hvis vi donerer disse
langtrækkende missiler!

Set i lyset af dette kan man godt ærgre sig over, at ET endnu
ikke har blandet sig.

Man KUNNE jo sagtens - ude fra Rummet - kaste en stor sten, der
... SMAT ... wake-up-call, apropos ...

ET footsteps, update
https://sites.google.com/view/et-footsteps/update

Input DATA from old website:

ET footsteps, update
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update

[ ... File 22.026a ... ]

> [...]
> (apropos den galaktiske længdegrad, her opmålt udfra
> stjernekort 2, altså stjernekort 1 (150 enheder) + 46 = 196)
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende [forbi] og eksploderede
> over Russia, apropos "markøren" 7 dage FØR
> Tsunami-jordskælvet.
>
> Og SAMTIDIG kom er en meteor susende fordi og eksploderede
> over Russia, og som derfor nok IKKE kan tolkes på andre
> måder end som en *advarsel* til Rusland om kommende dom i
> form af noget, der minder "lidt" [om] Sodoma (hvis ikke de
> holder op med al deres ondskab herunder angrebskrigen på

Så ...

(Spørgsmålet melder sig jo:)

HVORFOR gør de det ikke?

Fatter de ikke, at vi (Menneskeheden) er kommet i ALVORLIG
*livsfare*?

Og ...

I så fald:

Er der tale om Kunstig Intelligens (A.I.) ?

Men ...

Kan en robot være så uintelligent, at den ikke forstår det her?

Ja, vil nogle nok sige.

Men ...

HVIS man har fløjet gennem det interstellare rum i flere lysår,
hvilket jo kræver MEGET intelligens, er det da realistisk at tro,
at robotten ikke kan fatte forskellen på liv og død (på vores
planet)?

Det virker jo ikke særlig begavet!

Så ...

Forklaringen må være en anden!

At de vil æde os med hud og hår og overtage vores planet, er
udelukket, fordi ...

Så havde de jo allerede gjort det i Oldtiden!

Så ...

Forklaringen må være en anden!

Men HVAD?

Hmm ...

Det er ÅBENLYST, at de har kommunikeret til os jordboere (med
disse asteroide-kontakter)!

Og det er PÅFALDENDE, at kontakten ophørte (?), ligeså snart vi
fattede mistanke (om den udenjordiske kontakt)!

Hmm ...

(Memory on from ...

Tsunami-jordskælvet
196 (ET-Homestar DATA)
744
744*2
46 (ET-Homestar DATA) + warning to Russia

=>

Tsunami-jordskælvet. Fare forude => Kommunikation: Redde liv
196 (ET-Homestar DATA) => ... (de, som søger, skal finde?) ...
744
744*2

Compare with ...

Abraham-code
Date: Tue, 16 Jan 2024 13:25:38 +0100
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-00x/26-000

> Half-life 5730 ± 40 years
>
> =>
>
> 5730 - 40 = 5690 years (minimum)
> 5730 + 0 = 5730 years
> ET-DATA_____5740 years
> 5730 + 40 = 5770 years (maximum)
[ ... ]
> 666 + 78 = 744
> 600 + 144 = 744
>
> =>
>
> 40.075,017 / 66,6 = 601,72698...
>
> 601,730 / 78 * 744 = 5.739,578...
> 601,727 / 78 * 744 = 5.739,555...
> 600,726 / 78 * 744 = 5730,0018...

=>

1.
Tsunami-jordskælvet. Fare forude => Kommunikation: Redde liv

2.
196 (ET-Homestar DATA) => ... (de, som søger, skal finde?) ...

3-4
__0__ => Nytår 2007/2008. Counter = 0. Find ? ... (744 ?) ...
744*1 => (744 * ½-life C-14 / ½-Life 78-Pt-193 = Jordens omkreds)
744*2 => (744 * ½-life C-14 / ½-Life 78-Pt-193 = Jordens omkreds)

5.a
46 (ET-Homestar DATA) => ... (de, som søger, skal finde?) ...

Warning to Russia => ... (memory on from Sodoma) ...
)

Men ...

HVORFOR denne *tavshed* i over 10 år ?

BURDE man netop ikke kommuniskere, når nu der er opnået kontakt?

Hmm ...

HVAD kan forklaringen være?

(
UFO-investigation news.

DATA-output (in connection to):

News 2024-01-17
Date: Wed, 17 Jan 2024 10:03:49 +0100
26005 <65a797f5$0$713$1472...@news.sunsite.dk>
Abraham-code
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/26-xxx/26-0xx/26-00x/26-005

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2024-01-18, Thursday, day no 18 (347 left), CET 11:22, GMT 10:22)
- "Follow ..."

22
- "the marks,"

22
- "Sir!"

Nå da da!

Denne ET afbrydelse har jeg ikke lige regnet med, ET!

Men ALTID dejligt at høre din røst ... :-)

(
'Follow the marks' minder ikke så lidt om:

Subject: Re: AIRPORT de la MaTT. 24,28
Date: Sat, 30 Apr 2005 02:28:55 +0200
04169 <0kAce.519$Fe7....@news000.worldonline.dk>
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/JXPeN4R4-Ag/m/bpOyO6u8keEJ

> [...]
>
> Hmm ... Pudsigt sammentræf, ikke sandt ?
>
> Antager vi nu, at disse rumvæsener på en-eller-anden måde har
> *medvirket* til "drejebogen" (Højsangen) ...
>
> Hva' ka' vi så her-ud-af udlede ?
>
> At de også har givet os en art ledetråd ?
> (som om de tilsyneladende gerne vil blive "fundet")
>
> Tillad mig derfor igen at præsentere dig for endnu et udsagn:
>
> "Såfremt du ikke ved det, du fagre-
> ste blandt kvinder, følg da kun
> hjordens spor og vogt dine geder
> ved hyrdernes boliger."
> (Højs.1,8)
>
> Aha !... Kodeordet er altså *Følg et-eller-andet*.

)

Dét, som jeg ville have sagt var/er følgende:

https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul

Og dernæst:

Der findes muligvis OGSÅ en anden mulighed; nemlig den at tallet
21,12 (eller 21,24) skal findes på MW1-Sphinx-Jerusalen-line:

(Input DATA from 2024-01-17, CET 21:33, GMT 20:33)

Find MW1+21,12°North:

21.12, 15.476506599648951
9.997,86 km (6.212,38 mi) to MW1-NGP
10.017,26 km (6.224,44 mi) to MW1-SGP

40.030,2361 / 4 = 10.007,559025

21.12, 15.280025136466087
10.009,56 km (6.219,65 mi) to MW1-NGP

MW1+21,12°North
21.12, 15.313599600151742
https://maps.app.goo.gl/mYAMxNKKiM6cDvWBA
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-NGP
10.007,56 km (6.218,41 mi) to MW1-SGP
1.865,02 km (1.158,87 mi) to Sphinx

MW1+21,12°North distance to ...

Sphinx
1.865,02 km (1.158,87 mi)
1.865,02 / 40.030,2361 * 360 = 16,773... Global-360-units
1.865,02 / 40.030,2361 * 600 = 27,954... Global-600-units

Hebron, Cave of the Patriarchs
2.281,52 km (1.417,67 mi)
2.281,52 / 40.030,2361 * 360 = 20,518... Global-360-units
2.281,52 / 40.030,2361 * 600 = 34,197... Global-600-units

Jerusalem-175 (Temple)
2.304,42 km (1.431,90 mi)
2.304,42 / 40.030,2361 * 360 = 20,724... Global-360-units
2.304,42 / 40.030,2361 * 600 = 34,540... Global-600-units

Distancen på 2.304 km er *identisk* med Det Ny Jerusalem i
Åbenbaringsbogen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+21&version=BPH

Aabenbaringen 21, Bibelen på hverdagsdansk

Jeg så den hellige by, det ny Jerusalem, være på vej ned fra
Himlen ...

Byens grundflade var en firkant, og den var lige så bred,
som den var lang. Han opmålte byen med målestokken og fandt,
at den var 12.000 stadier[b] i hver retning, både længde,
bredde og højde.

[ ... ]

Footnotes

21,16 Tallet er sikkert symbolsk. Da 12 er tallet for Guds
folk, er byen rummelig nok til hele Guds folk. 12.000 stadier
svarer til ca. 2200 km.

Kommentar:

I den noget ældre autoriserede oversættelse fra 1950'erne
opgives en stadie til 192 meter.

Regnestykket bliver da følgende:

12.000 * 0,192 = 2.304

Sodom (Bab edh-Dhra)
2.305,21 km (1.432,39 mi)
2.305,21 / 40.030,2361 * 360 = 20,731... Global-360-units
2.305,21 / 40.030,2361 * 600 = 34,552... Global-600-units

Shiloh
2.322,74 km (1.443,29 mi)
2.322,74 / 40.030,2361 * 360 = 20,889... Global-360-units
2.322,74 / 40.030,2361 * 600 = 34,815... Global-600-units

Tell Jericho
2.326,68 km (1.445,73 mi)
2.326,68 / 40.030,2361 * 360 = 20,924... Global-360-units
2.326,68 / 40.030,2361 * 600 = 34,874... Global-600-units

Mount Ararat
3.437,22 km (2.135,79 mi)
3.437,22 / 40.030,2361 * 360 = 30,912... Global-360-units
3.437,22 / 40.030,2361 * 600 = 51,519... Global-600-units

Stonehenge
3.659,25 km (2.273,75 mi)
3.659,25 / 40.030,2361 * 360 = 32,908... Global-360-units
3.659,25 / 40.030,2361 * 600 = 54,847... Global-600-units

MW1-Cygnus-A
6.625,89 km (4.117,14 mi)
6.625,89 / 40.030,2361 * 360 = 59,588... Global-360-units
6.625,89 / 40.030,2361 * 600 = 99,313... Global-600-units

Mount Everest
7.183,12 km (4.463,38 mi)
7.183,12 / 40.030,2361 * 360 = 64,599... Global-360-units
7.183,12 / 40.030,2361 * 600 = 107,665... Global-600-units

MW1-M87
10.096,59 km (6.273,73 mi)
10.096,59 / 40.030,2361 * 360 = 90,801... Global-360-units
10.096,59 / 40.030,2361 * 600 = 151,334... Global-600-units

Crater-3447
10.586,91 km (6.578,40 mi)
10.586,91 / 40.030,2361 * 360 = 95,210... Global-360-units
10.586,91 / 40.030,2361 * 600 = 158,684... Global-600-units

MW1-Target (ET-Homestar)
11.184,05 km (6.949,45 mi)
11.184,05 / 40.030,2361 * 360 = 100,580... Global-360-units
11.184,05 / 40.030,2361 * 600 = 167,634... Global-600-units

MW1-M31 (Andromeda galaxy, Andromedagalaksen)
11.494,61 km (7.142,42 mi)
11.494,61 / 40.030,2361 * 360 = 103,373... Global-360-units
11.494,61 / 40.030,2361 * 600 = 172,289... Global-600-units

MW1-Big-Bang
11.666,76 km (7.249,39 mi)
11.666,76 / 40.030,2361 * 360 = 104,922... Global-360-units
11.666,76 / 40.030,2361 * 600 = 174,869... Global-600-units

/ 40.030,2361 * 360 =
... Global-360-units
/ 40.030,2361 * 600 =
... Global-600-units

)

Som det fremgår af DATA'erne ovenfor, er de ikke fuldtallige,
fordi der dels findes 4 punkter, hvor MW1-Sphinx-Jerusalem-line
skærer breddegrad +/- 21,12° (½-life = 5740)

Dels varianten på +/- 21,24° (½-life = 5730)

Dernæst:

Hvorfor ikke også lige undersøge Xcambo, Calakmul og den fundne
markør-29 ud for Calakmul-X-367,26 ...
https://sites.google.com/view/abraham-c/objects/chicxulub-crater/xcambo/calakmul

Calakmul-X-367,26
10.571,89 km (6.569,07 mi)
10.571,89 / 40.030,2361 * 360 = 95,075... Global-360-units
10.571,89 / 40.030,2361 * 600 = 158,459... Global-600-units

Xcambó
10.575,82 km (6.571,51 mi)
10.575,82 / 40.030,2361 * 360 = 95,110... Global-360-units
10.575,82 / 40.030,2361 * 600 = 158,517... Global-600-units

Calakmul
10.935,82 km (6.795,20 mi)
10.935,82 / 40.030,2361 * 360 = 98,348... Global-360-units
10.935,82 / 40.030,2361 * 600 = 163,913... Global-600-units

=>

Midlertidig konklusion:

Ud over fundet af 2304 km to Jerusalem (og dermed associationen
til Det Ny Jerusalem, der kommer ned fra Himlen, apropos en
RUMby) er der tilsyneladende IKKE efterladt nogen markører!

Og HVORFOR ikke?

Fordi vi skal lede et andet sted, apropos markør-29 ?

CET 12:14
Un moment s'il vous plait

Kl. 23.10
Demokrater og republikanere nærmer sig hinanden om støtte til
Ukraine

Kommentar:

Fint.

(Time now CET 21.53)

2024-01-18 kl 09.58
4 min. siden
Bornholm bremser hårdt op: Der mangler penge i kommunekassen

TV2:
2024-01-17 kl 21.48
Vermund i Liberal Alliance indebærer en risiko for partiet, siger
politisk redaktør
16 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26009
1 "Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Jan 18, 2024, 11:48:11 AMJan 18
Britisk udenrigsminister sammenligner Putin med Hitler

Pakistan: Vi har angrebet terrormål i Iran

Russiske demonstranter kaster snebolde efter politiet

Danmark indtræder i koalition med USA – alvorlig situation,
siger minister

Ukraines allierede bør sende endnu mere støtte ifølge Litauens
udenrigsminister

Polsk præsident frygter, at Rusland ikke vil nøjes med Ukraine

Chefkonsulent forventer ikke åben krig mellem Iran og Pakistan
trods angreb

Subject: ET-Break: "Follow the marks" - News 2024-01-18
Date: Thu, 18 Jan 2024 12:24:20 +0100
26009 <65a90a65$0$705$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/5GfWpjfCEx0/m/gRCwz2xHAAAJ
Kort nyt
I går kl. 05.21
Opd. I går kl. 23.52
https://nyheder.tv2.dk/live/2024-01-17-kort-nyt

Kl. 23.52
Houthi-bevægelsen har ramt amerikansk fragtskib

-

Houthi-drone rammer og skader amerikansk fragtskib i Adenbugten
I dag kl. 00.07
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-17-houthi-drone-rammer-og-skader-amerikansk-fragtskib-i-adenbugten

-

Likvideret anklager efterforskede opsigtsvækkende gidseltagning
I dag kl. 05.56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-18-likvideret-anklager-efterforskede-opsigtsvaekkende-gidseltagning

-

I dag kl. 06:17
Pakistan: Vi har angrebet terrormål i Iran
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/pakistan-vi-har-angrebet-terrormaal-i-iran

-

DR S129 tor 18 jan 09:55:37
18.januar dr.dk/nyheder 09:03

OPRÅB FRA FN-ORGANISATIONER

I dag kl. 09:03
Adgangen med nødhjælp til Gaza er alvorligt udfordret, lyder det
i opråb fra FN-organisationer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/adgangen-med-noedhjaelp-til-gaza-er-alvorligt-udfordret-lyder-det-i-opraab-fra-fn

-

Tvivlen nager i Israel – er strategien den rigtige?
I dag kl. 09.28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2024-01-17-tvivlen-nager-i-israel-er-strategien-den-rigtige

-

I dag kl. 10:46
Kun 15 af Gazas hospitaler er i drift
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kun-15-af-gazas-hospitaler-er-i-drift

-

DR S137 tor 18 jan 16:20:49
18.januar dr.dk/nyheder 10:54

ISRAEL SKAL IKKE UDELUKKES

I dag kl. 10:54
Eurovision-arrangør: Ingen grund til at udelukke Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eurovision-arrangoer-ingen-grund-til-udelukke-israel

-

2024-01-18 kl 12.41
Efter nye angreb mod Houthierne: 'Det ser ud til, at
amerikanerne er ved at have styr på det'
41 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-nye-angreb-mod-houthierne-det-ser-ud-til-amerikanerne-er-ved-have-styr-paa-det

Lektor forventer, at Houthi-bevægelsens angreb i Det Røde Hav
snart ebber ud.

-

Danmark tilslutter sig koalition mod Houthi-bevægelsen
I dag kl. 12:58
opdateret I dag kl. 13:29
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-tilslutter-sig-koalition-mod-houthi-bevaegelsen

En dansk stabsofficer skal udsendes i tre måneder.

-

Danmark indtræder i koalition med USA – alvorlig situation,
siger minister
I dag kl. 14.57
https://nyheder.tv2.dk/politik/2024-01-18-danmark-indtraeder-i-koalition-med-usa-alvorlig-situation-siger-minister

-

Folketinget afbrudt af demonstranter med palæstinensisk flag.
To er anholdt
I dag kl. 15:35
https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketinget-afbrudt-af-demonstranter-med-palaestinensisk-flag-er-anholdt

To personer hængte torsdag formiddag et palæstinensisk flag op i
Folketinget under et møde i Folketingssalen.

Kommentar:

Det er tilladt at demonstrere her i Danmark, men IKKE at køre
over for rødt lys or You name it!

Respektér venligst demokratiets spilleregler, fordi ...

Hvis først du mener, at du og din mening og holdning har
forkørselsret, da varer det ikke længe, førend du flyver ind i
vores skyskrabere, apropos WTC-terroren!

-

DR S148 tor 18 jan 16:51:18
18.januar dr.dk/nyheder 16:06

SVERIGE DELTAGER I NATO-ØVELSE

2024-01-18 kl 16.53
47 min. siden
Sverige deltager i største Nato-øvelse siden Den Kolde Krig
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-deltager-i-stoerste-nato-oevelse-siden-den-kolde-krig

USA gennemfører nye angreb på houthierne – Danmark indgår i koalition
I dag kl. 06.15
Opd. I dag kl. 14.19
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-18-usa-gennemfoerer-nye-angreb-paa-houthierne-danmark-indgaar-i-koalition

Kl. 06.23
USA angriber houthierne i Yemen

Kl. 06.30
Amerikansk fragtskib ramt af houthi-drone

Kl. 06.42
Fjerde amerikanske angreb på én uge

Kl. 06.58
Korrespondent kalder amerikansk angreb på houthierne for
"omfattende"

Kl. 07.37
- Risiko for at konflikt i Mellemøsten løber af sporet, siger
korrespondent

Kl. 08.19
Analytiker betegner situationen i Mellemøsten som "enorm
skrøbelig"

Kl. 10.17
USA og Storbritannien har overskredet alle internationale love,
siger Lavrov

Kommentar:

Ævl.

Det er Jer psykopater i Rusland, der med Jeres angrebskrig på
Georgien og nu også Ukraine udøver *lovløshed*!

Og hvorfor I ikke allerede nu har fået en sten ude fra Rummet i
knolden, kan jeg kun dybt beklage!

Kl. 11.51
Møde klokken 12 i Udenrigspolitisk Nævn

Kl. 12.50
Danmark sender stabsofficer til Yemen i kampen mod
Houthi-bevægelsen

Kl. 12.53
- En vigtig tilkendegivelse, siger Troels Lund Poulsen

Kl. 12.56
Danmark tilslutter sig offensiv koalition

Kl. 12.57
Danmark vil sikre sejlads i Det Røde Hav

Kl. 12.59
Danmark har lyttet til ønske fra USA, siger Troels Lund Poulsen

Kl. 13.01
- Ikke militært pseudoarbejde, siger forsvarsministeren om dansk
stabsofficer

Kl. 13.10
Overblik efter møde i Udenrigspolitisk Nævn

Kl. 13.16
- Et stort skridt politisk, siger forsvarskorrespondent om dansk
bidrag

Kl. 13.20
Dansk stabsofficer skal ikke i direkte kamp, siger Anders Lomholt

Kl. 13.23
Danmark møder krigsvant modstander

Kl. 14.19
Beslutningsforslag ventes i næste uge

[...]

i dag kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7085382
Sean Coogan
Kun 15 af Gazas hospitaler er i drift

i dag kl. 10:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7085656
Sean Coogan
Israel flytter humanitær korridor

i dag kl. 10:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7085697
Sean Coogan
Palæstinensisk investeringsfond: Det kommer til at koste over
100 milliarder kroner at genopbygge hjem

i dag kl. 12:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086240
Sean Coogan
Israels sikkerhedsminister vil have palæstinensere til at forlade
Gaza

i dag kl. 12:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086302
Sean Coogan
Lektor forventer, at angreb i Det Røde Hav snart ebber ud

i dag kl. 12:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086417
Sean Coogan
Chefkonsulent forventer ikke åben krig mellem Iran og Pakistan
trods angreb

i dag kl. 13:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086690
Line Gjerlev
Danmark tilslutter sig koalition mod houthi-bevægelsen

i dag kl. 13:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086825
Morten Top
Israel har angrebet mål i Libanon

i dag kl. 13:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7086951
Morten Top
Israelsk militær: Mistænkeligt objekt skudt ned

i dag kl. 14:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7087216
Morten Top
Løkke: Et ønske fra USA, at Danmark går med i koalition

i dag kl. 15:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7087582
Morten Top
Sundhedsmyndigheder: Dødstal i Gaza nærmer sig 25.000

i dag kl. 15:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7087718
Ritzau
Folketinget afbrudt af demonstranter med palæstinensisk flag

i dag kl. 16:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7087905
Morten Top
Israels højesteret tillader demo mod Gaza-krigen trods
politiforbud

55 min. siden (Time now CET 17.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7087969
Morten Top
Europa-Parlamentet vedtager ikke-bindende resolution med
opfordring til 'permanent våbenhvile'

6 min. siden (Time now CET 17.44)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=7088117
Morten Top
Gaza uden internet på syvende døgn

(Time now CET 17.44)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 22:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7083706
Mette Koue
En meldes dræbt af russiske angreb ved Kharkiv

i dag kl. 00:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7083834
Mette Koue
Drone skudt ned syd for Moskva

i dag kl. 01:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=7083894
Mette Koue
Biden til Kongressens ledere: Støtte til Ukraine er vigtig for
hele verden

(Time now CET 17.43)

Seneste nyt i krigen i Ukraine
I dag kl. 05.20
Opd. 35 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2024-01-18-seneste-nyt-i-krigen-i-ukraine

Kl. 05.53
Volodymyr Zelenskyj kalder overvågning af journalister
"uacceptabel"

Kl. 06.18
Ukraine affyrer ti missiler mod Rusland

Kl. 06.34
Biden presser på for yderligere støtte til Ukraine

Kl. 07.10
Russiske demonstranter kaster snebolde efter politiet

Kl. 07.18
Ukrainsk luftforsvar skyder 22 af 33 russiske droner ned

Kl. 07.55
Russiske styrker rammer over 40 ukrainske artillerienheder

Kl. 08.05
Ukrainsk beskydning af Belgorod sårer kvinde

Kl. 08.27
Ukraine forsøger at ramme russisk oliedepot

Kl. 09.01
Britisk udenrigsminister sammenligner Putin med Hitler

Kommentar:

Fuldstændig korrekt. Manden hører til på en galeanstalt!

Kl. 09.29
57-årig kvinde død efter russisk angreb

Kl. 09.49
Flere ukrainske fremskridt, end man skulle tro ifølge Blinken

Kl. 10.04
USA's tid som verdens supermagt er ovre ifølge russisk
udenrigsminister

Kl. 10.14
USA og Vesten viser ingen interesse i at slutte krigen ifølge
Lavrov

Kommentar:

Sikke noget ævl. Men du tror *fejlagtigt*, at du kan indgå en
aftale, hvor status quo bliver de nye grænser, så du kan slippe
godt fra *tyveriet* af anden mands ejendom!

Åh ...

HVORFOR har du ikke fået den sten ude fra Rummet i knolden endnu?

Det KUNNE nemlig lære hvem-som-helst, at der er grænser for, hvor
meget psykopati skal have lov at *terrorisere* vor planet (med
vold, mord, død og ødelæggelse)!

Hvor meget står der på min Goodwill-konto (apropos Galaktisk
nabohjælp, herunder ukrudtsbekæmpelse), ET? ...
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/
Galactic neighbor help (Galaktisk nabohjælp)
https://sites.google.com/view/galactic-neighbor-help/

Kl. 10.32
Zelenskyj bliver mere og mere sindsforvirret, siger Lavrov

Kommentar:

Sikke noget *propagandistisk* ævl!

Med Jeres militaristiske *ondskab*, har I KUN opnået, at alle
ukrainere HADER Jer som pest, UANSET hvor meget I tilsviner
Præsidenten!

[...]

Kl. 10.44
Møde mellem Blinken og Lavrov er usandsynligt

Kl. 11.04
Tvivl om angreb mod russisk oliedepot

Kl. 11.52
To danske kampvogne er klar til at blive leveret til ukrainerne

Kl. 12.03
”Sikkerhedsovervejelser” får Ukraines forsvarsminister til at
aflyse besøg

Kl. 12.35
Ungarn er langt fra enige med EU om hjælp til Ukraine

Kl. 12.57
Eksplosioner ryster Kherson

Kl. 13.02
Polsk præsident frygter, at Rusland ikke vil nøjes med Ukraine

Kommentar:

Ja, fordi ... (ihukom Hitler)

Manden er *sindssyg* (han kan IKKE styre sit magtbegær; myrder
enhver der står ham i vejen. Og det er opskriften på 3.
verdenskrig! Og KUN *sindssyge* mennesker gør den slags ting.
Psykopati hedder det på dansk, *sindssygdommen*!)

Kl. 13.18
Frankrig lover flere missiler og artillerigranater til Ukraine

Kl. 13.39
Ukraines allierede bør sende endnu mere støtte ifølge Litauens
udenrigsminister

Kommentar:

Ja, fordi ...

Skal man bekæmpe ukrudt, da nytter det ikke noget at gøre det
halvhjertet!

Ligesom det heller ej nytter noget at bekæmpe en skovbrand
halvhjertet!

Så Ukraine må få al den hjælp, der skal til, for at smide
*besættelsesmagten* ud af Ukraine (inklusiv Krim-halvøen)!

Ellers breder "skovbranden" sig til

Kl. 14.19
Russiske styrker tager kontrol over landsby

Kl. 14.26
Flertal i EU-Parlamentet vil fjerne Ungarns stemmeret

Kl. 15.26
Ruslands økonomi risikerer at overophede

Kl. 15.32
NATO planlægger gigantisk øvelse med 90.000 soldater

Kl. 15.51
Ruslands angreb er ikke "militært effektive", siger NATO-chef

Kl. 16.00
Frankrig afviser russiske anklager om lejesoldater i Ukraine

Kl. 16.10
Macron forbereder besøg til Ukraine

50 min siden (Time now CET 17.18-19)
Rusland vil straffe Storbritannien ved at droppe fiskeriaftale

44 min siden (Time now CET 17.18-19)
Rusland indkalder fransk ambassadør efter disput om lejesoldater

36 min siden (Time now CET 17.18-19)
Områder i Krim-by uden strøm

1 min siden (Time now CET 17.18-19)
USA tvivler på russisk engagement i atomvåbenaftale

(Time now CET 17.18-19)

2024-01-18 kl 16.53
3 min. siden
Sikkerhedsstyrelsen: Stop salget af Hövding-cykelhjelme

TV2:
2024-01-18 kl 17.02
Styrelse opfordrer til at stoppe salg af Hövding
9 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 26010