Tshisekedi genvinder præsidentposten i DR Congo - 'Fusk', siger oppositionen - News 2024-01-01

Jan 1, 2024, 3:34:25 AMJan 1

Subject: Mærsk-skib ramt af missil i Det Røde Hav - News 2023-12-31
Date: Sun, 31 Dec 2023 08:35:03 +0100
25938 <659119a9$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/dabWjTgVGvU/m/1OkZmyNjAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Når man *deporterer* mennesker, da er det ikke andet end
rimeligt, at man så modtager tilsvarende antal flygtninge
(herunder deres børn, som de i mellemtiden har fået)!

Mærsk-skib angrebet fra fire både søndag morgen – udsætter alle
sejladser gennem Det Røde Hav
I dag kl. 10.12
Opd. I dag kl. 13.30
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-12-31-maersk-skib-angrebet-fra-fire-baade-soendag-morgen-udsaetter-alle-sejladser-gennem-det-roede-hav

-

DR S130 søn 31 dec 16:44:11
31.december dr.dk/nyheder 14:28

PUTIN HYLDER SOLDATER I NYTÅRSTALE

I dag kl. 14:28
Putin hylder russiske soldater i nytårstale: 'Vi beundrer jeres
mod'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-hylder-russiske-soldater-i-nytaarstale-vi-beundrer-jeres-mod

-

Ekspert: Vi kan forvente flere angreb i Det Røde Hav, indtil
krigsskibe er på plads
I dag kl. 14:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ekspert-vi-kan-forvente-flere-angreb-i-det-roede-hav-indtil-krigsskibe-er-paa-plads

En koalition skal med USA i spidsen beskytte handelsskibe mod
angreb fra houthi-bevægelsen.

-

DR S131 søn 31 dec 16:44:11
31.december dr.dk/nyheder 15:04

BESÆTNING KAN FORLADE SKIBE

I dag kl. 15:04
Fagforeninger: Mærk-besætning har ret til at forlade skibe inden
sejlads
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fagforeninger-maerk-besaetning-har-ret-til-forlade-skibe-inden-sejlads

-

Jeg har boet i Kyiv i halvandet år - nu mærker jeg for alvor
krigstrætheden hos ukrainerne
I dag kl. 16:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/jeg-har-boet-i-kyiv-i-halvandet-aar-nu-maerker-jeg-alvor-krigstraetheden-hos

2023 blev et år med luftalarmer, hunden Barbie og madmor Lena.
Hvor der skete meget - og meget lidt.

-

Rusland erkender egen rolle i ødelæggelser i russisk by, men
siger, at alternativet var værre
I dag kl. 17.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-31-rusland-erkender-egen-rolle-i-oedelaeggelser-i-russisk-by-men-siger-at-alternativet-var-vaerre

-

I går kl. 21:05
Tshisekedi genvinder præsidentposten i DR Congo - 'Fusk', siger
oppositionen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tshisekedi-genvinder-praesidentposten-i-dr-congo-fusk-siger-oppositionen

-

I går kl. 21:38
Israelsk militær om krigen mod Hamas: Kampene vil fortsætte i
hele 2024
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-militaer-om-krigen-mod-hamas-kampene-vil-fortsaette-i-hele-2024

-

I dag kl. 01:58
Israelsk militær: 20 raketter fyret afsted mod Israel nytårsnat
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israelsk-militaer-20-raketter-fyret-afsted-mod-israel-nytaarsnat

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 12:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6993692
Malthe Sommerand
Israel planlægger at holde kommunalvalg, selvom landet er i krig

i dag kl. 13:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6993885
Malthe Sommerand
Skibe med nødhjælp får lov til at sejle direkte til Gaza

i dag kl. 16:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6994710
Silas Bay Nielsen
Israelsk minister vil have jødiske bosættere ind i Gaza

i dag kl. 16:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6994914
Silas Bay Nielsen
FN-organisation: Cirka 1,4 millioner palæstinensere bor i vores
flygtningelejre

i går kl. 21:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6995818
Sofie Dyjak
Israelsk militær om krigen mod Hamas: Kampene vil fortsætte i
hele 2024

i går kl. 23:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6996047
Sofie Dyjak
Flere luftalarmer i Israel lige nu

i dag kl. 01:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6996289
Sofie Dyjak
Israelsk militær: 20 raketter fyret afsted mod Israel nytårsnat

(Time now CET 09.31)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6993222
Malthe Sommerand

Ukraines militær ødelagde 21 ud af 49 angrebsdroner

i dag kl. 12:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6993783
Malthe Sommerand
Ukraine vil nå sine mål uanset "politiske ændringer eller
stemninger" i andre lande

i dag kl. 13:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6994039
Malthe Sommerand
Putin roser de russiske soldater i nytårstale

i dag kl. 14:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6994137
Malthe Sommerand
Elledninger og en bygning i det centrale Ukraine er ramt af
russiske angreb

i dag kl. 14:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6994193
Malthe Sommerand
Kina og Rusland er kommet tættere på hinanden i 2023

i går kl. 22:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6995922
Sofie Dyjak
Det ukrainske luftforsvar: 3.800 kamikaze-droner har haft kurs
mod Ukraine siden 2022

i dag kl. 01:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6996269
Sofie Dyjak
Angreb nytårsnat: Flere har mistet livet efter angreb i Donetsk

(Time now CET 09.31)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 06.06
Opd. 27 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-12-31-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.19
Britisk ministerium sender musikalsk nytårshilsen til Ukraine

Kl. 13.51
Putin roser soldater i sin nytårstale

Kl. 14.03
Rusland er "en stor familie", siger Putin, og landet vil blive
endnu stærkere

Kl. 14.21
Meget blev udrettet i år, siger Putin

Kl. 16.04
Hotel smadret i Kharkiv efter russisk angreb

Kl. 17.29
14-årig dræbt ved russisk angreb i Kherson

Kl. 17.29
14-årig dræbt ved russisk angreb i Kherson

(Time now CET 09.31)

2024-01-01 kl 09.27
21 min. siden
Japan ramt af jordskælv på 7,6 - der er udsendt tsunamivarsel langs
vestlige kystområder

TV2:
2024-01-01 kl 09.29
Kanonslag sprang i hånden på 19-årig
I dag kl. 07.55

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25940
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi