Abraham Lincoln sagde, "Næsten alle mænd kan udholde modgang, men hvis du vil teste hans karakter, skal du give ham magt." - News 2023-12-18

Abraham Lincoln sagde, "Næsten alle mænd kan udholde modgang,
men hvis du vil teste hans karakter, skal du give ham magt."

Russisk luftforsvar nedskyder sit eget fly

Besatte regioner tvinges til at stemme på Putin, lyder
efterretninger

Instruktør i russisk angrebsenhed kalder Putin en løgner

Hamas og Israel meldes åbne for våbenhvile ifølge medie

Subject: USA nedskyder 14 droner affyret af Houthi-oprørere -
News 2023-12-17
Date: Sun, 17 Dec 2023 09:07:41 +0100
25910 <657eac6e$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VBSiGyOjWw0/m/TFNEa6eABQAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ

[ ... ]

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?

[ ... ]

> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Præsident Vladimir Putin går i kluntede sko med høje hæle og
snydehæle, fordi han er flov over sin manglende højde. Den slags
mænd er farlige, viser ny undersøgelse.

Søndag d. 11. juni 2023, kl. 08.34
https://www.berlingske.dk/globalt/putin-gaar-i-sko-med-snydehael-fordi-han-er-flov-over-sin-hoejde-den-slags

-

Først truede Putin med atomvåben, og så slap han militæret løs i
Ukraine
24. feb. 2022, 21:36
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

Kommentar:

Hvor har Putin dog *voldtaget* vores planet med sin psykopatiske
kynisme (og dermed fået forvandlet vores planet til helvedets
forgård)!

Et menneske, der forfører andre, og som selv er blevet *forført*
af djævelen (2 Tim 3,13) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Tim+3.13&version=DN1933

Putin fatter således ikke, HVOR han fører folk hen. KUN djævelen
ved det!

Satans slangeyngel hedder det på dansk!

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsange:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43
Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

+

Open The Eyes
| HEBREW & ARABIC WORSHIP(Live) [Worship Session]@SOLUIsrael
Shilo Ben Hod
122K subscribers
68K views 1 month ago ISRAEL
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o

00:00 Spontaneous worship
00:44 Hebrew worship
02:10 Arabic Worship
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
03:23 Mixed languages
05:14 Spontaneous worship
06:16 Behold The Lamb Of God

Den arabiske lovsang lyder MEGET smukt. Try it ... :-)
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&t=130s
or ...
https://www.youtube.com/watch?v=_R0gkTvCRSw&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_
https://www.youtube.com/watch?v=qCIUI1I9V4o&list=PLr-nPP5zgSA-yGbg6D4xtcBJNXptstmb_&index=2

Interrupt from ...

Subject: [Den sidste nadver]
Israel raser mod Belgien og Spanien:
I spreder falske påstande og støtter terrorisme -
Re: ... News 2023-11-24
Date: Fri, 24 Nov 2023 22:12:23 +0100
25842 <656111b7$0$708$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QlhbR710vwg/m/wyu0JFLKAAAJ

> https://sites.google.com/view/kall-litteratur/0/den-sidste-nadver
>
> Den sidste nadver
> en rejse blandt de efterladte kristne i den arabiske verden
> af Klaus Wivel
> Kristeligt Dagblads Forlag, 2013
> ISBN 978 87 7467 111 4

=>

Tanke til overvejelse:

Vil du have de samme *fanatiske* holdninger (...

fx. at folk skal dræbes, hvis de skifter religion, apropos
FNs Menneskerettighedserklæring artikel 18, som lyder ...
https://menneskeret.dk/files/media/dokumenter/om_os/om_menneskerettigheder_diverse/fn_verdenserklaering_fil.pdf

Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og
religionsfrihed: denne ret omfatter frihed til at skifte
religion eller tro og frihed til enten alene eller i
fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give
udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning,
udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse
forskrifter.

...), hvis du ikke var muslim?

Hmm ...

Historiske *kendsgerninger*:

Jødisk exodus fra arabiske lande til Israel
https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8disk_exodus_fra_arabiske_lande_til_Israel

Fra 1948 til begyndelsen af 1970-erne forlod mellem
800.000–1.000.000 jøder deres hjem i den arabiske verden
for at flygte, eller de blev deporterede. 260.000 af dem
nåede Israel mellem 1948 og 1951, 600.000 frem til 1972. ...

Gidsler forsøgte at råbe om hjælp – øjeblikket efter blev de
dræbt af deres egne
I dag kl. 11.04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-gidsler-forsoegte-at-raabe-om-hjaelp-oejeblikket-efter-blev-de-draebt-af-deres-egne

-

I dag kl. 11:13
Rusland har ingen planer om at angribe Nato, siger Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-har-ingen-planer-om-angribe-nato-siger-putin

Kommentar:

Stol ALDRIG på en *psykopat*!

Time now to global destruction:
T - 2 years and 1 month and around 31-17 days

-

I dag kl. 11:29
Putin advarer om 'problemer' med Finland og vil oprette nyt
militært distrikt
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-advarer-om-problemer-med-finland-og-vil-oprette-nyt-militaert-distrikt

-

Putin advarer om problemer med NATO-landet Finland
I dag kl. 11.51
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-putin-advarer-om-problemer-med-nato-landet-finland

-

Ukrainerne dropper regeringens 'tv-maraton' om krigen
I dag kl. 12:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukrainerne-dropper-regeringens-tv-maraton-om-krigen

Færre ser med, når medierne og regeringen dagligt sender
'tv-maraton', og kritikere frygter øget censur.

-

I dag kl. 13:30
Frankrig: Angreb på skibe i Det Røde Hav kan ikke forblive
ubesvarede
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/frankrig-angreb-paa-skibe-i-det-roede-hav-kan-ikke-forblive-ubesvarede

-

I dag kl. 14:09
Rusland vil ikke forny kornaftale med Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-ikke-forny-kornaftale-med-ukraine

-

I dag kl. 14:21
Israel: Første nødhjælp til Gaza har krydset grænseovergang fra
Israel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/israel-foerste-noedhjaelp-til-gaza-har-krydset-graenseovergang-fra-israel

-

I dag kl. 15:30
Nordkorea affyrer missil ud fra landets østkyst
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nordkorea-affyrer-missil-ud-fra-landets-oestkyst

-

Putins fjende nummer et er pist væk: Ingen har set eller hørt
fra ham i over ti dage
I dag kl. 16:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putins-fjende-nummer-et-er-pist-vaek-ingen-har-set-eller-hoert-fra-ham-i-over-ti-dage

Ifølge det officielle Rusland er oppositionspolitikeren Aleksej
Navalnyj ved at blive flyttet til et andet fængsel.

[
Tekst tilføjet EFTER 2023-12-18, CET around 06:04

'Et Ord til Dagen'
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(NB! Andagtsteksten er nedskrevet og trykt i hæfte *FØR* 20.
november 2023, apropos det eventuelle *profetiske* budskab.)

=== citat start ===

Ordet for 2023-12-18

Karakter 1)

"... retfærdighed redder fra døden."
Ord 11,4

Abraham Lincoln sagde, "Næsten alle mænd kan udholde modgang,
men hvis du vil teste hans karakter, skal du give ham magt."

=== citat slut ===

+

I dag er Guds dag
af Wilfrid Stinissen
Steno Forlag, 2002
ISBN 87-87275-91-0
http://www.levendevand.dk/index.php?id=7
http://www.levendevand.dk/month/28

(
Jeg har ikke haft tid til at læse i andagtsbogen siden i
tirsdags, så jeg er kommet til den 13. december i min
andagtslæsning her til morgen.

Og her står der følgende:

Serveren er desværre ikke on-line her klokken 06:12

Men i bogen står der følgende

13. December

Kaldet til lyset

[ ... ]

Verdens store, ufattelige tragedie er, at den ikke tager
imod lyset. Mørket er ...

Skuepladsen for denne kamp er menneskets sjæl [mellem lyset
og mørket] ...

... "Og lyset skinner i mørket, og mørket greb det ikke"
(Joh 1,5)

=== citat slut ===

Og disse ord passer lige til emnet (som indirekte handler om
*magtsyge*), skønner jeg.
)

END of
Tekst tilføjet EFTER 2023-12-18, CET around 06:
]

+

[
News 2023-12-17
Date: Sun, 17 Dec 2023 09:07:41 +0100

https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-17-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

> 31 min siden (Time now CET 08.52)
> Putin advarer før valget: - Alle burde være bange, siger
> ekspert

Putin forsøger at *true* sig til magten (og ender forhåbentlig
med at komme op og dingle i galgen)!

END of
Tekst nedskrvet Søndag aften
]

-

I dag kl. 16:39
Tysk minister advarer mod stigende antisemitisme: Jøder er
bange for at gå med kalot
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tysk-minister-advarer-mod-stigende-antisemitisme-joeder-er-bange-gaa-med-kalot

-

USA anmoder Norge om at deltage i operation i Det Røde Hav
I dag kl. 18.50
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-usa-anmoder-norge-om-at-deltage-i-operation-i-det-roede-hav

-

De sjipper, mens bomberne falder: Arabiske Aya og jødiske
Ahava er veninder og har fem råd til fred
I dag kl. 19:00
https://www.dr.dk/stories/1288510966/arabiske-aya-og-jodiske-ahava-er-veninder-selvom-krigen-raser/

-

I dag kl. 19:37
USA beder Norge om at deltage i operation i Det Røde Hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-beder-norge-om-deltage-i-operation-i-det-roede-hav

-

I dag kl. 20:19
Flere tusinde flygter fra kampe i storby i Sudan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/flere-tusinde-flygter-fra-kampe-i-storby-i-sudan

-

Hamas og Israel meldes åbne for våbenhvile ifølge medie
I dag kl. 20.00
Opd. I dag kl. 20.34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-hamas-og-israel-meldes-aabne-for-vaabenhvile-ifoelge-medie

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

14 min. siden (Time now CET 08.54)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6934049
Laura Kirkebæk-Johansson
Israelske demonstranter kræver våbenhvile, men Netanyahu vil
fortsætte offensiv

__________________________

(Time now CET 08.54)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
I dag kl. 05.14
Opd. I dag kl. 06.08
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-12-13-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

New Link ...

... (no link, yet) ...

(Time now 17/12, CET 08.53)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 04:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6933739
Kasper Mosholm Thulstrup
Rusland: 33 ukrainske droner skudt ned i nat

___________________________

(Time now CET 08.53)

[...]

Tekst tilføjet EFTER 2023-12-18, CET around 05:3x

Kl. 08.59
Rusland angriber Ukraine med Iskander-missil

Kl. 09.25
Putin rækker hånden ud til NATO-lande

Kl. 10.34
Putin advarer om "problemer" med Finland

Kl. 10.57
Instruktør i russisk angrebsenhed kalder Putin en løgner

Kl. 12.12
Andreas Mogensens kollegaer lykønsker russiske soldater

Kl. 13.19
Rusland vil ikke forny kornaftale med Ukraine, oplyser
russiske medier

Kl. 13.38
Besatte regioner tvinges til at stemme på Putin, lyder
efterretninger

Kl. 14.25
Putin erkender at have været ”naiv”

Ruslands præsident, Vladimir Putin, indrømmer, at han i
begyndelsen af ​​2000'erne havde en naiv idé om, hvordan Vesten
behandlede Rusland efter Sovjetunionens sammenbrud.

Kl. 15.36
Putins tidligere parti støtter præsidentkandidatur

END of
Tekst tilføjet EFTER 2023-12-18, CET around 06:02
]

Kl. 16.33
Ukrainsk efterretningschef kommer med nedslående nyhed

Kl. 19.03
Russisk højborg ødelagt

Kl. 19.36
2150 lastbiler fanget ved den polske grænse

Kl. 20.00
54 kampe søndag – en by hårdt ramt

Kl. 20.28
Aflytningsudstyr fundet hos ukrainsk militær-chef, skriver
medie

Kl. 20.55
Ramme for EU-forhandlinger forventes i foråret, siger Zelenskyj

Kl. 21.22
Russisk luftforsvar nedskyder sit eget fly

36 min siden (Time now CET 22.28)
Politiker anklaget for terrorisme – detonerede granater i
regeringsbygning

7 min siden (Time now CET 22.28)
Sikkerhedstjeneste lancerer efterforskning efter fund af
aflytningsudstyr

(Time now CET 22.28)

2023-12-17 kl 21.20
23 min. siden
Flere års fængsel for at arrangere dødsløb, hvor 21 omkom i Kina

TV2:
2023-12-17 kl 22.22
Politiker blev kaldt "klamme pædofilsvin" efter artikel – men hans
modsvar var "barnligt", lyder kritikken
43 min siden
Knud Brix og Frederik Vad deltager i 'Presselogen'

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25911
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi
"Reserveret" *unødvendig* Google-idiot-klipperi

Tænketank affejer Putins udtalelser – "det klinger hult"

Subject: Abraham Lincoln sagde, "Næsten alle mænd kan udholde
Date: Mon, 18 Dec 2023 06:29:03 +0100
25911 <657fd8a1$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4b6x3DESdGc/m/78Tkf43GBQAJ
Ukrainsk minister håber på at undgå flere overraskelser fra
Elon Musk
I går kl. 21:30
https://www.dr.dk/stories/1288510966/ukraines-tech-minister-satellitter-fra-elon-musk-er-vitale-for-os/

-

Frankrig, Storbritannien og Tyskland beder om våbenhvile på
samme dag: 'Presset på Netanyahu er ved at blive for stort'
I går kl. 22:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/frankrig-storbritannien-og-tyskland-beder-om-vaabenhvile-paa-samme-dag-presset-paa

Også internt i Israel stiger presset på premierministeren.

-

DR S128 man 18 dec 06:28:02
18.december dr.dk/nyheder 00:51

NORDKOREA AFFYRER BALLISTISK MISSIL

I dag kl. 00:51
Nabolande: Nordkorea har affyret ballistisk missil
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nabolande-nordkorea-har-affyret-ballistisk-missil

-

Israel hævder at have fundet Hamas-tunnel med plads til små biler
I dag kl. 05.23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-18-israel-haevder-at-have-fundet-hamas-tunnel-med-plads-til-smaa-biler

-

Tiden i Afghanistan ødelagde ham – men et særligt fællesskab
på isen har forandret alt
I dag kl. 05.32
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-12-13-tiden-i-afghanistan-oedelagde-ham-men-et-saerligt-faellesskab-paa-isen-har-forandret-alt

Selvmedicinerede med alkohol

-

DR S133 man 18 dec 06:28:02
18.december dr.dk/nyheder 06:27

FN'S SIKKERHEDSRÅD MØDES I DAG

2023-12-18 kl 06.40
12 min. siden
FN's Sikkerhedsråd mødes i dag - skal diskutere situationen i
Gazastriben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-sikkerhedsraad-moedes-i-dag-skal-diskutere-situationen-i-gazastriben

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i går kl. 09:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6934108
Morten Top
To israelske soldater dræbt i Gaza

i går kl. 10:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6934233
Morten Top
Fransk udenrigsminister besøger Israel og kræver "øjeblikkelig
og varig våbenhvile"

i går kl. 12:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6934525
Morten Top
Video viser desperate palæstinensere jagte lastbil med nødhjælp

i går kl. 12:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6934741
Morten Top
I dag åbner Israel grænseovergang for nødhjælp til Gaza

i går kl. 13:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6935023
Morten Top
Hamas slår fast: Ingen forhandlinger, så længe Israel angriber

i går kl. 15:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6935706
Morten Top
Israels forsvarsminister advarer Hizbollah mod optrapning

i går kl. 16:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6936185
Morten Top
Israels militær hævder at have kontrol med dele af Khan Yunis

i går kl. 16:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6936325
Morten Top
Efter tre dage uden internet og telefon er forbindelsen på vej
tilbage i Gaza

i går kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6937151
Nanna Nørby Hansen
Palæstinensere samles om mad i Rafah

i går kl. 18:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6937661
Nanna Nørby Hansen
IDF hævder at have fundet den hidtil største Hamas-tunnel i
Gaza

i går kl. 19:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938003
Nanna Nørby Hansen
Presset på Israel vokser: 'Vi taler ikke om mange uger, før jeg
tror, vi får den næste våbenhvile'

i går kl. 19:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938064
Nanna Nørby Hansen
Røde Halvmåne: Nødhjælpen til Gaza dækker ikke engang 10
procent af behovet

i går kl. 19:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938196
Nanna Nørby Hansen
Ministerium: Mere end 500 palæstinensere dræbt på Vestbredden i
år

i går kl. 19:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938227
Carsten Thomsen
USA beder Norge om at deltage i operation i Det Røde Hav

i går kl. 20:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938473
Nanna Nørby Hansen
Luftangreb har dræbt 90 personer i flygtningelejr ifølge Gazas
sundhedsmyndigheder

i går kl. 21:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938632
Nanna Nørby Hansen
Chef for FN-hjælpeorganisation: 'Alt er fuldstændigt uden
fortilfælde og svimlende'

i går kl. 22:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938859
Anna Danielsen Gille
WHO beskriver et 'blodbad' efter besøg på Al-Shifa hospitalet

i går kl. 22:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938927
Kasper Mosholm Thulstrup
Israels forsvar: Tre dræbte gidsler havde skrevet skilte om
hjælp

i går kl. 22:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938942
Kasper Mosholm Thulstrup
Israel bomber mål i Libanon

i går kl. 23:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6938986
Kasper Mosholm Thulstrup
Pave Frans kalder israelsk angreb på kristne for terror

i dag kl. 01:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6939136
Kasper Mosholm Thulstrup
Israelsk militærchef: Skyd ikke folk, der kommer ud med
hænderne over hovedet

i dag kl. 05:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6939284
Rasmus Christiansen
FN's Sikkerhedsråd mødes i dag - skal diskutere situationen i
Gazastriben

44 min. siden (Time now CET 07.55)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6939430
Rasmus Christiansen
Gazas sundhedsministerium: Israels hær tilbageholder
hospitalsdirektør

(Time now CET 07.55)

[...]

I dag kl. 05.22
Opd. 39 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-18-seneste-nyt-om-krigen-mellem-israel-og-hamas

Kl. 05.35
Israel hævder at have fundet Hamas-tunnel

Kl. 06.08
Nødhjælp fra israelsk grænseovergang

Kl. 06.46
Møde mellem israelsk spionchef og Qatars premierminister

59 min siden (Time now CET 07.54)
Amerikansk forsvarsminister besøger Israel med nyt budskab

55 min siden (Time now CET 07.54)
Dræbte israelske gidsler skrev ”SOS” med mad

2 min siden (Time now CET 07.54)
To kristne dræbt i kirke i Gaza

(Time now CET 07.54)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i går kl. 11:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6934352
Laura Kirkebæk-Johansson
Putin: Rusland har ingen planer om at angribe Nato

i går kl. 11:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6934423
Line Gjerlev
Putin advarer om 'problemer' med Finland og vil oprette nyt
militært distrikt

i går kl. 14:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6935180
Laura Kirkebæk-Johansson
Rusland vil ikke forny kornaftale med Ukraine

i går kl. 21:57
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6938773
Nanna Nørby Hansen
Zelenskyj: Vi vil snart vurdere, hvordan vores lovgivning er
tilpasset EU

(Time now CET 07.54)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.16
Opd. 16 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/udland/2023-12-18-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.43
Rusland kalder dem "terrorister" – milits tager ansvar for nye
angreb

Militsen The Freedom of Russia Legion ...

Kl. 06.31
Tænketank affejer Putins udtalelser – "det klinger hult"

... at Rusland har fredelige intentioner over for Nato, ...

29 min siden (Time now CET 07.53)
Rusland og Ukraine affyrer "sværm af droner" – begge sider
optrapper

(Time now CET 07.53)

2023-12-18 kl 07.52
FN's Sikkerhedsråd mødes i dag - skal diskutere situationen i Gazastriben

TV2:
2023-12-18 kl 07.53
Ny måling viser kongehusets mest populære medlemmer: Især et medlem må
drage et lettelsens suk
43 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25912

Putin rider på en bølge af overmod ind i valgkampen, vurderer
korrespondent

Putins retorik udgør en "troværdig" og "bekostelig" trussel
mod Vesten, siger tænketank

Date: Mon, 18 Dec 2023 06:29:03 +0100
25911 <657fd8a1$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4b6x3DESdGc/m/78Tkf43GBQAJ
Næsten hver anden dansker bakker op om støtte til Ukraine
I dag kl. 08.10
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-18-naesten-hver-anden-dansker-bakker-op-om-stoette-til-ukraine

-

DR S136 man 18 dec 10:53:14
18.december dr.dk/nyheder 08:51

UDENRIGSMINISTER FORTSÆTTER STØTTE

I dag kl. 08:51
Sveriges udenrigsminister vil fortsætte støtten: Ukraine ville
ikke eksistere som stat uden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sveriges-udenrigsminister-vil-fortsaette-stoetten-ukraine-ville-ikke-eksistere-som

-

Putin rider på en bølge af overmod ind i valgkampen, vurderer
korrespondent
I dag kl. 09.05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-putin-rider-paa-en-boelge-af-overmod-ind-i-valgkampen-vurderer-korrespondent

Kommentar:

Den slags mennesker (fx Hitler) har det med at falde (ned i
afgrunden)!

Spørgsmålet er derfor UDELUKKENDE:

Hvor MANGE hiver han med sig i sit fald ?

Skal vi alle omkomme, oder was ?

-

DR S137 man 18 dec 10:53:14
18.december dr.dk/nyheder 09:23

USA OG FINLAND INDGÅR AFTALE

Finland og Sverige lader amerikanske soldater komme helt tæt på
grænsen til Rusland
I dag kl. 09:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/finland-og-sverige-lader-amerikanske-soldater-komme-helt-taet-paa-graensen-til

Nye aftaler gør, at USA's militær får uhindret adgang til en
række militære områder og bygninger i lande tæt på Rusland.

-

Dansk ekspert roser nyt kinesisk atomkraftværk
I dag kl. 09.49
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-12-17-dansk-ekspert-roser-nyt-kinesisk-atomkraftvaerk

-

662 dages krig har udviklet sig til tung konsolidering og
stilstand, siger forsker
I dag kl. 10.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-17-662-dages-krig-har-udviklet-sig-til-tung-konsolidering-og-stilstand-siger-forsker

-

I dag kl. 10:50
26-årig tiltalt for at billige Hamas' angreb
https://www.dr.dk/nyheder/indland/26-aarig-tiltalt-billige-hamas-angreb

-

2023-12-18 kl 11.57
11 min. siden
Human Rights Watch: Israel bruger sult som våben
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/human-rights-watch-israel-bruger-sult-som-vaaben

-

I dag kl. 12:04
Norsk skib angrebet i Det Røde Hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norsk-skib-angrebet-i-det-roede-hav

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 10:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6939858
Rasmus Christiansen
FN-afstemning om våbenhvile kommer, mens presset på Israel
vokser

i dag kl. 10:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6939972
Rasmus Christiansen
Menneskerettighedsorganisation anklager Israel for
krigsforbrydelser i Gaza: De bruger sult som våben

i dag kl. 10:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6940072
Rasmus Christiansen
USA's forsvarsminister er ankommet til Israel

i dag kl. 11:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6940176
Rasmus Christiansen
Sundhedsmyndighederne i Gaza: 110 dræbt efter israelsk angreb i
Jabalia-flygtningelejren

(Time now CET 13.21)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 08.26
Mindst 90 dræbt efter angreb på flygtningelejr

Kl. 09.46
Video viser følger af israelsk angreb på hospital

Kl. 10.25
Fire palæstinensere dræbt på Vestbredden

Kl. 10.53
Den amerikanske forsvarsminister er landet i Israel

Kl. 11.34
Vandforsyningen i Gaza er ”totalt kollapset”

52 min siden (Time now CET 13.19)
Mand fra København tiltalt for billigelse af terror

11 min siden (Time now CET 13.19)
Israel er presset både inde- og udefra, fortæller korrespondent

(Time now CET 13.19)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 08:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6939652
Maja Lærke Maach
Sveriges udenrigsminister vil fortsætte støtten: Ukraine ville
ikke eksistere som stat uden

(Time now CET 13.17)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 08.30
Ruslands premierminister skal mødes med Xi Jinping

Kl. 09.17
Putins retorik udgør en "troværdig" og "bekostelig" trussel
mod Vesten, siger tænketank

Kl. 10.22
Nu underskrives aftale mellem Finland og USA

Kl. 11.29
Ukraine kan kun klare sig "et par måneder" mere, advarer
topchef

47 sek siden (Time now CET 13.16)
Kreml sender lykønskninger til Balkan-land efter nyt
valgresultat

Mens oppositionen i Serbien mener, at der er blevet svindlet
med valgresultatet, ...

(Time now CET 13.16)

2023-12-18 kl 13.23
31 min. siden
Strømafbrydelse ramte 54.000 i Horsens

TV2:
2023-12-18 kl 13.24
Som barn så han de andre børn åbne julegaver uden at få en eneste selv –
det var en straf, tror han i dag
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25913

Israel afviser angreb på katolsk kirke

Date: Mon, 18 Dec 2023 06:29:03 +0100
25911 <657fd8a1$0$707$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4b6x3DESdGc/m/78Tkf43GBQAJ
DR S143 man 18 dec 16:01:50
18.december dr.dk/nyheder 13:26

STOPPER TRAFIK I DET RØDE HAV

I dag kl. 13:26
Oliegigant stopper al sin trafik i Det Røde Hav efter flere
angreb mod skibe
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oliegigant-stopper-al-sin-trafik-i-det-roede-hav-efter-flere-angreb-mod-skibe

-

Trods anklager om fusk, fejrer Serbiens præsident valgsejr
I dag kl. 13:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trods-anklager-om-fusk-fejrer-serbiens-praesident-valgsejr

Mens stemmerne endnu ikke er endeligt optalt, udnævner den
serbiske præsident sit parti, som vinder af parlamentsvalget.

-

Krigsskib kommer angrebet norsk skib til hjælp i Det Røde Hav
I dag kl. 14.03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-18-krigsskib-kommer-angrebet-norsk-skib-til-hjaelp-i-det-roede-hav

-

DR S144 man 18 dec 16:01:50
18.december dr.dk/nyheder 14:30

SISI SKAFFER NY PRÆSIDENTPERIODE

I dag kl. 14:30
Egyptens al-Sisi skaffer sig som ventet ny præsidentperiode
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/egyptens-al-sisi-skaffer-sig-som-ventet-ny-praesidentperiode

-

20-30 procent af befolkningen er syge, vurderer ekspert
I dag kl. 14.40
Opd. I dag kl. 14.47
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-12-18-20-30-procent-af-befolkningen-er-syge-vurderer-ekspert

-

DR S145 man 18 dec 16:01:50
18.december dr.dk/nyheder 15:09

MILLIARD-DONATION TIL UKRAINE

I dag kl. 15:09
Danmark og Sverige laver fælles milliard-donation til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-og-sverige-laver-faelles-milliard-donation-til-ukraine

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 13:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6940862
Selin Türker
Italienerne kritiserer Israel efter drab: 'Det har intet at
gøre med kampen mod Hamas'

i dag kl. 14:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6940941
Selin Türker
Amerikansk forsvarsminister er i Israel. Men i Gaza vækker det
ikke håb

i dag kl. 14:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941070
Selin Türker
EU's udenrigschef: 'Dette skal stoppe'

i dag kl. 14:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941164
Selin Türker
Houthi-bevægelse tager ansvar for angreb på to skibe i Det Røde
Hav

i dag kl. 15:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941242
Selin Türker
Mindst 19.453 dræbte palæstinensere

58 min. siden (Time now CET 16.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941356
Selin Türker
Fire palæstinensere dræbt på Vestbredden

28 min. siden (Time now CET 16.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941439
Selin Türker
Egyptens præsident kalder krigen i Gaza for en "trussel mod
national sikkerhed"

(Time now CET 16.53)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 13.30
CIA-direktør skal mødes med israelsk kollega om mulig
frigivelsesaftale

Kl. 14.24
Demonstranter opfordrer den israelske regering til
gidselforhandlinger

Kl. 14.36
Flere missil- og droneangreb i Det Røde Hav

Kl. 14.56
Israel afviser angreb på katolsk kirke

Kl. 15.11
Knap 20.000 mennesker har mistet livet i Gaza, oplyser
myndighed

Kl. 15.36
Israel bruger sult som våben, siger
menneskerettighedsorganisation

(Time now CET 16.53)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 14:23
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6941042
Christian Holm
Kreml lykønsker Vucic efter serbisk valg

i dag kl. 14:35
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6941074
Christian Holm
Danmark og Sverige laver fælles milliard-donation til Ukraine

i dag kl. 14:39
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6941088
Frederikke Nyborg
Zelenskyj mister opbakning fra befolkningen

(Time now CET 16.52)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 14.06
Ukraine står med "stort problem" ved frontlinjen, siger
topgeneral

Kl. 14.21
Danmark og Sverige sender køretøjer for milliarder af kroner
til Ukraine

Kl. 14.45
Interview gik verden rundt – nu har topgeneral skiftet
standpunkt

De ukrainske topgeneral Valerij Zaluzjnyj, der er den
øverstbefalende for de ukrainske styrker, afviser nu, at
krigen i Ukraine har nået et "dødvande". Det skriver Reuters.

Kl. 15.19
"Forsvundet" oppositionspolitikers retsmøder rykket til januar

Kl. 15.30
Tilliden til Zelenskyj falder hos den ukrainske befolkning

35 min siden (Time now CET 16.50)
NATO-soldater kæmper på ukrainsk jord, siger Lavrov

Kommentar:

Løgn!

(*Tyveknægte* har det med at *lyve*!)

22 min siden (Time now CET 16.50)
Dato for ekstraordinært EU-topmøde fastsat

3 min siden (Time now CET 16.50)
Ny sanktionspakke blokerer for diamant- og gasimport fra
Rusland

(Time now CET 16.50)

2023-12-18 kl 16.35
21 min. siden
Field's-sag i landsretten: Gerningsmand vil ikke placeres på særligt
sikret afdeling

TV2:
2023-12-18 kl 13.24
Som barn så han de andre børn åbne julegaver uden at få en eneste selv –
det var en straf, tror han i dag
24 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25914

Amerikansk forsvarsminister slår fast: 'USA's støtte til Israel
er urokkelig'

Forsøger Paven at *sliske* for folk?

Date: Mon, 18 Dec 2023 06:29:03 +0100
[...]

Kort nyt
I dag kl. 05.10
Opd. 9 min siden
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-12-18-kort-nyt

Kl. 15.59
Paven åbner for velsignelse af homoseksuelle par
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-12-18-kort-nyt?entry=78753670-785a-41af-ab0d-dc49d5020196

Pave Frans åbner op for, at den katolske kirke kan velsigne
homoseksuelle par. Det meddeler Vatikanet ifølge Reuters. Der er
ikke tale om et vielsesritual eller anden form for etableret
katolsk ritual. Velsignelsen må heller ikke gives i sammenhænge,
der forbindes med bryllupper, fremgår det af meddelelsen.

Kommentar:

*Vranglære*!

Du kan ikke velsigne noget, som bibelen kalder for en synd,
ligemeget hvor synd det er for disse mennesker!

Du *bekræfter* dem således blot i at forvilde sig endnu længere
bort fra Livets° vej; altså bort fra Skaberen!

Svar mig helt ærlig:

Forsøger du at *sliske* for folk ?

-

DR S148 man 18 dec 20:54:54
18.december dr.dk/nyheder 17:08

12. SANKTIONSPAKKE MOD RUSLAND

I dag kl. 17:08
EU offentliggør den 12. sanktionspakke mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-offentliggoer-den-12-sanktionspakke-mod-rusland-0

-

DR S149 man 18 dec 20:54:54
18.december dr.dk/nyheder 17:17

RETSMØDER GENNEMFØRT UDEN NAVALNYJ

I dag kl. 17:17
To retsmøder blev gennemført uden Navalnyj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/retsmoeder-blev-gennemfoert-uden-navalnyj

-

Priser kan fordobles på få uger: Fragtskibe og olietankere
sejler uden om Det Røde Hav
I dag kl. 17:40
https://www.dr.dk/nyheder/penge/priser-kan-fordobles-paa-faa-uger-fragtskibe-og-olietankere-sejler-uden-om-det-roede

På en uge har der været 24 angreb og hændelser ved indsejlingen
til Det Røde Hav.

-

DR S151 man 18 dec 20:54:54
18.december dr.dk/nyheder 18:15

VIL BESKYTTE SKIBE I DET RØDE HAV

I dag kl. 18:15
Norge vil sende 10 officerer til beskyttelse af skibsfarten i
Det Røde Hav
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/norge-vil-sende-10-officerer-til-beskyttelse-af-skibsfarten-i-det-roede-hav

-

Professor om udvidelse af EU: 'Vi har ikke noget valg, og det
bliver dyrt'
I dag kl. 18:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/eu/professor-om-udvidelse-af-eu-vi-har-ikke-noget-valg-og-det-bliver-dyrt

-

Danske krigsskibe er en del af Nato-forsvar: Må sejle uden
kanon-mandskab
I dag kl. 19:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/danske-krigsskibe-er-en-del-af-nato-forsvar-maa-sejle-uden-kanon-mandskab

Mangel på kanonbesætninger betyder, at arktiske krigsskibe ikke
altid kan skyde.

-

Finland styrker militære bånd med USA efter advarsel fra Putin
I dag kl. 19.39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-12-18-finland-styrker-militaere-baand-med-usa-efter-advarsel-fra-putin

-

DR S155 man 18 dec 20:54:54
18.december dr.dk/nyheder 19:48

USA BEBUDER FORSVARSAFTALE
- I denne uge underskriver USA og
Danmark en forsvarssamarbejdsaftale.

Antony Blinken: Senere på ugen underskriver Danmark og USA en
forsvarssamarbejdsaftale
I dag kl. 19:48
opdateret 7 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/antony-blinken-senere-paa-ugen-underskriver-danmark-og-usa-en

Aftalen vil gøre det militære samarbejde mellem USA og Danmark
mere smidigt, mener ekspert.

LIVE: Krig mellem Israel og Hamas
LIVE: Israel under angreb
LIVE: Israel ramt af større missilangreb
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-israel-ramt-af-stoerre-missilangreb

i dag kl. 16:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941528
Selin Türker
Egypten modtager mellem 12 og 16 sårede palæstinensere om dagen

i dag kl. 17:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941567
Selin Türker
Amerikansk forsvarsminister slår fast: 'USA's støtte til Israel
er urokkelig'

i dag kl. 17:36
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941640
Selin Türker
Israel: 'Krigen vil tage tid'

i dag kl. 18:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941759
Selin Türker
Israelsk minister truer med at forlade regeringen, hvis ikke
krigen fortsætter med fuld styrke

i dag kl. 18:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941815
Selin Türker
Afstemning i FN's Sikkerhedsråd afhænger af amerikanerne

i dag kl. 19:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941907
Selin Türker
NGO kalder lejr i Gaza for "en ny Guantanamo"

i dag kl. 19:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6941978
Selin Türker
Yemen: Der er ingen fare i havet – medmindre skibene er
israelske

i dag kl. 20:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6942058
Selin Türker
Hamas udgiver video af tre israelske gidsler

46 min. siden (Time now CET 21.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6942124
Selin Türker
FN's flygtningechef: Det faktiske dødstal i Gaza er langt
højere, end vi tror

8 min. siden (Time now CET 21.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/live-krig-mellem-israel-og-hamas?focusId=6942275
Selin Türker
Norsk læge siger, at hans kollega er blevet "brutalt myrdet" af
Israel

(Time now CET 21.25)

Seneste nyt om krigen mellem Israel og Hamas
Kl. 18.46
Justitsminister reagerer på sag om billigelse af terror

(Time now CET 21.24)

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

i dag kl. 17:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=6941560
Mads Vestergaard
EU offentliggør den 12. sanktionspakke mod Rusland

(Time now CET 21.23)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
Kl. 16.56
TV 2 har mødt Kyivs "Weekend-Valkyrier"

Kl. 17.31
Ruslands "slagtekvæg" sendes i kamp med amputerede lemmer og
sår, der ikke er helet

Kl. 17.50
40-årig sikkerhedsvagt dræbt på arbejde

Kl. 18.46
USA får militær adgang til 15 baser i Finland

Kl. 20.09
Krigen nærmer sig bristepunktet, og USA kan tippe vægtskålen,
advarer sikkerhedseksperter

54 min siden (Time now CET 21.22)
Præsident forudser "signifikant skifte" på slagmarken i 2024

... Tjekkiets præsident ...

6 min siden (Time now CET 21.22)
Pentagon løber tør for midler til Ukraine før årets udgang,
lyder det i faretruende brev

(Time now CET 21.22)

2023-12-18 kl 21.12
19 min. siden
Amerikansk youtuber erkender grov børnemishandling

TV2:
2023-12-18 kl 21.18
Video viser kvinde overfuse DSB-ansatte - hun fik blomster, de blev fyret
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25916