Pular para a primeira mensagem não lida

Kall, Mogens

não lida,
8 de abr. de 2023, 02:37:3208/04/2023
para
Ukrainske styrker gennemfører ni angreb på russiske baser

Subject: Raketangreb fra Libanon mod Israel - de fleste blev
skudt ned - News 2023-04-07
Date: Fri, 7 Apr 2023 05:34:22 +0200
25095 <u0o2vv$mc54$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/HsDj00BZ0fw/m/XnGdsEI5EAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

2023-03-17, day no 76, ICC issues arrest warrant for Putin

Et Ord til dagen:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zefanias%201&version=BPH

Zefanias 1, Bibelen på hverdagsdansk

„Jeg vil fjerne alt fra jordens overflade,” erklærer Herren.

3
„Jeg vil udrydde både mennesker og dyr.
Jeg vil fjerne alt, hvad der førte mennesket til fald,
sammen med de mennesker, der faldt.

Hele menneskeheden skal forsvinde fra jordens overflade.

... Min glødende vrede vil sætte verden i brand,
så hele jordens befolkning får en brat og frygtelig død.”

=>

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

I går kl. 19:28
Mellemøst-korrespondent: 'Der er forholdsvis roligt efter fredagsbønnen
i Jerusalem'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mellemoest-korrespondent-der-er-forholdsvis-roligt-efter-fredagsboennen-i-jerusalem

-

I går kl. 20:15
'Mit barn og min mor brændte inde': Svitlana evakueret med hospitalstog
https://www.dr.dk/nyheder/udland/mit-barn-og-min-mor-braendte-inde-svitlana-evakueret-med-hospitalstog

... Ukraine ...

-

DR S146 fre 07 apr 23:50:34
7.april dr.dk/nyheder 21:11

SYV SÅRET I ANGREB I TEL AVIV

I går kl. 23:17
En dræbt og flere såret i 'terrorangreb' i Tel Aviv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/en-draebt-og-flere-saaret-i-terrorangreb-i-tel-aviv

-

Israel mobiliserer reservestyrker efter nyt angreb fredag
I går kl. 21.36
Opd. I går kl. 22.24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-07-israel-mobiliserer-reservestyrker-efter-nyt-angreb-fredag

-

Ukrainske børn deporteres til Rusland: - Alle var venlige mod os
I går kl. 22.12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-07-ukrainske-boern-deporteres-til-rusland-alle-var-venlige-mod-os

-

I går kl. 22:16
BILLEDER: Jesu korsfæstelse mindes på langfredag verden over
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/billeder-jesu-korsfaestelse-mindes-paa-langfredag-verden-over

-

Pentagon efterforsker 'lækkede' dokumenter om tabstal - dansk ekspert
kalder tallene fabrikerede
I går kl. 22.43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-07-pentagon-efterforsker-laekkede-dokumenter-om-tabstal-dansk-ekspert-kalder-tallene

-

Kina starter militærøvelser omkring Taiwan efter USA-besøg
I dag kl. 05.15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-08-kina-starter-militaerovelser-omkring-taiwan-efter-usa-besog

+

DR S151 lør 08 apr 08:08:06
8.april dr.dk/nyheder 06:41

KINA INDLEDER ØVELSE I TAIWAN

I dag kl. 06:41
Kina starter militærøvelser omkring Taiwan efter USA-besøg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-starter-militaeroevelser-omkring-taiwan-efter-usa-besoeg

Kommentar:

*Psykopati* er - som sagt - en FARLIG *sindssygdom*,
som kan koste os alle livet i Atomafgrunden°!

Det klogeste er derfor at boykotte alle disse diktaturstater,
så de forhåbentlig slet ikke har råd til fremover at bekrige
os demokratiske nationer!

LIVE Seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

21. mar. 2023 kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5664759
Morten Top
Putin: Kinesisk plan kan være basis for fred

____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-07-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 20.18
Medie: Britisk firma eksporterer for milliarder til Rusland trods
sanktioner

Kl. 21.00
Rusland afviste udveksling af muslimske krigsfanger

Kl. 21.33
Ukraine: Rusland har deporteret ukrainere til 55 fjerne russiske regioner

Kl. 22.15
Ukraine genoptager el-eksport

Kl. 22.41
Lavrov til konference om Afghanistan

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.28
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.30
Rusland mistænkes for at stå bag omfattende amerikansk læk

Kl. 06.23
Ukrainske styrker gennemfører ni angreb på russiske baser

38 min siden (Time now CET 08.32)
Ukrainsk viceudenrigsminister vil bede Indien om hjælp

(Time now CET 08.32)

2023-04-08 kl 08.28
22 min. siden
Flere sosu-ansatte vælger at gå på fuldtid

TV2:
2023-04-08 kl 08.30
Hver femte forælder sender syge børn i daginstitution på piller
36 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25099

Kall, Mogens

não lida,
8 de abr. de 2023, 13:03:2808/04/2023
para
ET-Break - Was: Videokameraer skal afsløre iranske kvinder uden tørklæde

File 25.101 ...
Freedom (Frihed)
https://sites.google.com/view/kall-freedom/files/25-xxx/25-1xx/25-101

Other news:

Verdenshavene når rekordhøj temperatur

Subject: Ukrainske styrker gennemfører ni angreb på russiske
baser - News 2023-04-08
Date: Sat, 8 Apr 2023 08:37:29 +0200
25099 <u0r239$162j3$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4Kefak_p-yk/m/FEBCLNWREAAJ
I dag kl. 09:30
Kong Charles støtter undersøgelse af det britiske kongehus' forbindelse
til slavehandel
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kong-charles-stoetter-undersoegelse-af-det-britiske-kongehus-forbindelse-til

-

DR S157 lør 08 apr 11:23:07
8.april dr.dk/nyheder 11:21

HAVENE NÅR HØJESTE TEMPERATUR

Verdenshavene har aldrig været målt
varmere, end det er tilfældet nu.

Den gennemsnitlige overfladetemperatur
på verdenshavene er lige nu 21,1
grader, ...

I dag kl. 11:21
Verdenshavene når rekordhøj temperatur
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/verdenshavene-naar-rekordhoej-temperatur

-

2023-04-08 kl 12.28
21 min. siden
Videokameraer skal afsløre iranske kvinder uden tørklæde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/videokameraer-skal-afsloere-iranske-kvinder-uden-toerklaede

I et forsøg på at få flere kvinder til at følge reglerne for
hovedtørklæde vil Irans politi nu sætte kameraer op på flere
offentlige steder.

Kommentar:

Tak Jesus, at vi får lov til at bo i et demokrati, hvor der IKKE
er tvang!

Og ...

Åh ... Gid hele planeten vores kunne blive et fristed...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (perhaps
the voice of ET):
(2023-04-08, Saturday, day no 98 (267 left), CET 12:31, GMT 10:31)
- "Amen."

Merci.

-

2023-04-08 kl 12.37
Anklagere vil tiltale 14 personer efter halshugning af fransk skolelærer
15 min siden
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-08-anklagere-vil-tiltale-14-personer-efter-halshugning-af-fransk-skolelaerer

-

Taiwan sender kampfly i luften under storstilet kinesisk militærøvelse
I dag kl. 13.21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-04-08-taiwan-sender-kampfly-i-luften-under-storstilet-kinesisk-militaeroevelse

-

I dag kl. 13:58
'Lige nu er det overalt, og det spreder en generel frygt i den israelske
befolkning'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/lige-nu-er-det-overalt-og-det-spreder-en-generel-frygt-i-den-israelske-befolkning

Flere dage med angreb i Jerusalem, Gaza, Vestbredden, Libanon
og senest Tel Aviv har skabt frygt og usikkerhed i Israel.

-

DR S158 lør 08 apr 18:22:47
8.april dr.dk/nyheder 15:33

FLERE INDBYGGERE BORTFØRT I NIGERIA

I dag kl. 15:33
Bevæbnede mænd har bortført flere indbyggere fra nigeriansk landsby
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bevaebnede-maend-har-bortfoert-flere-indbyggere-fra-nigeriansk-landsby

-

I dag kl. 16:35
Dommer gør abortpille forbudt i USA: Et stort skridt mod et nationalt
forbud mod abort
https://www.dr.dk/nyheder/udland/dommer-goer-abortpille-forbudt-i-usa-et-stort-skridt-mod-et-nationalt-forbud-mod

Kommentar:

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Abortpille
https://no.wikipedia.org/wiki/Abortpille

Annet

Abortpille må ikke forveksles med angrepille som er en
pille man kan ta kort tid etter et samleie for å forhindre
befrukting.

Nødprevensjon
https://no.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8dprevensjon

Nødprævention
https://da.wikipedia.org/wiki/N%C3%B8dpr%C3%A6vention

Fortrydelsespiller

... og bør generelt bruges indenfor 72 timer efter seksuelt
samleje, omend WHO bemærker at de kan bruges i op til 5
dage efter den almindelige prævention har fejlet.

I tilfælde af voldtægt kan fortrydelsespillen altså anvendes!

-

Wagner-leder mødte op, da Putin-støtte blev begravet under stort
sikkerhedsopbud
I dag kl. 17.39
https://nyheder.tv2.dk/2023-04-08-wagner-leder-moedte-op-da-putin-stoette-blev-begravet-under-stort-sikkerhedsopbud

[...]

Kl. 09.24
Rusland forsøg på at smadre Ukraines energisystem er "mislykkedes",
siger efterretningstjeneste

Kl. 10.44
Ukraines generalstab sætter tal på russiske tab

41 min siden (Time now CET 12.38)
Rusland forbereder sig på tvangsevakueringer af civile på Krim, siger
Ukraine

Kl. 14.00
Fire børn er tilbage i frontlinjeby

Kl. 14.44
Fem civile dræbt ved russiske angreb i Ukraine det seneste døgn

Kl. 15.20
Medie: Eksplosion i Sevastopol

Kl. 15.52
Én såret ved angreb i Zaporizjzja-region

Kl. 16.18
Rusland: Ammunitionsdepoter i flere regioner ødelagt

Kl. 16.44
Hundredvis af russere deltog i begravelse af blogger

Kl. 17.12
Medie: Twitter har droppet restriktioner mod Putin

Kl. 17.35
Rusland graver 70 kilometer lang skyttegrav i region

42 min siden (Time now CET 19.01)
Rusland sender 31 deporterede børn tilbage til Ukraine

(Time now CET 19.01)

2023-04-08 kl 18.38
17 min. siden
Medlemmer af Børnerådet: 'Uden en formand kan vi ikke tage beslutninger'

TV2:
2023-04-08 kl 18.38
Wagner-leder mødte op, da Putin-støtte blev begravet under stort
sikkerhedsopbud
I dag kl. 17.39

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 25101
0 nova mensagem