ET-break irt. stealing planets - Was: Afhoppet russisk officer var vidne til tortur og drab af ukrainere - News 2023-02-02

ET-break irt. stealing planets -

Was:
Afhoppet russisk officer var vidne til tortur og drab af ukrainere

File 24.948 ...
Thief
https://sites.google.com/view/kall-thief/files/24-xxx/24-9xx/24-948

Subject: ET-Break - Was: UG: Kilder: USA vil sende langtrækkende
raketter til Ukraine - News 2023-02-01
Date: Wed, 1 Feb 2023 10:05:41 +0100
24946 <trda13$8n2f$1...@news.eternal-september.org>
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-9xx/24-946
Punishment (Straf)
https://sites.google.com/view/kall-punishment/files/24-xxx/24-9xx/24-946
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iVSNbQtiwC0/m/ObL75b47AAAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

> Hvordan kan jeg hjælpe?
> How can I help?
[ ... ]
> Den danske Ukraine komite
>
> https://dendanskeukrainekomite.dk/
>
> Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
> forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
> landets kamp for frihed og fred.
>

> Søren Pind, ...
> Formand den danske Ukraine komite
> https://twitter.com/sorenpind
> https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784
>
> MobilePay på 924084
>
> Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 0000668633

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret (43*5 and 195)

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

2022-11-09, day no 313, ET *Copyright* 78 Crater/Sphinx/MW1-BB

2022-11-24, day no 329, ET *Copyright* BB-DATA: Sphinx-P1

2022-12-13, day no 347, ET *Copyright* target-DATA: Crater/Sphinx/Jerusalem

2022-12-20, day no 354, Russian gas pipeline hit by explosion

2022-12-22, day no 356, Admiral Kuznetsov aircraft carrier caught fire

2023-01-27, day no 27, Asteroid 2023 BU (11 years 744-connection ?)
2012-01-27, https://sites.google.com/view/et-footsteps/2012-01-27

Et Ord til dagen:

Når du en dag *indser*, at du har korsfæstet Gud (Jesus), ...
Когда однажды вы *осознаете*, что распяли Бога (Иисуса), ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.40&version=BPH
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.31-&version=ERV-RU

... da kan det være, at dit syn på mange ting ændres!
... тогда ваш взгляд на многие вещи может измениться!

KANSKE du ligefrem *frivilligt* siger til Gud:
ВОЗМОЖНО, вы даже *добровольно* говорите Богу:

"Ske Din vilje, ikke min!”
"Да будет воля Твоя, а не моя!"

(Apropos: Den, man elsker, ønsker man ikke at skade)
(Кстати: ты не хочешь причинить боль тому, кого любишь)

=>

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Tekst og akkorder:
https://www.stillestunder.com/
https://www.stillestunder.com/s/Tag-det-inderste-D.pdf

Ungt iransk par skal mere end ti år i fængsel for viral dansevideo
I går kl. 23.00
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-01-ungt-iransk-par-skal-mere-end-ti-aar-i-faengsel-for-viral-dansevideo

-

DR S149 tor 02 feb 10:24:50
1.februar dr.dk/nyheder 23:47

KRAMATORSK RAMT AF ANGREB

I går kl. 23:47
Ukrainske myndigheder: Rusland har angrebet lejlighedskompleks i Kramatorsk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainske-myndigheder-rusland-har-angrebet-lejlighedskompleks-i-kramatorsk

-

Selskaber satser milliarder på nye solcelleparker
I dag kl. 05.41
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-02-02-selskaber-satser-milliarder-pa-nye-solcelleparker

-

Podcast: Kampen i Iran fortsætter
I dag kl. 05.43
https://nyheder.tv2.dk/2023-02-01-podcast-kampen-i-iran-fortsaetter

-

DR S151 tor 02 feb 10:24:50
2.februar dr.dk/nyheder 05:50

WAGNER-AFHOPPER UNDSKYLDER

I dag kl. 05:50
Wagner-afhopper undskylder for at have kæmpet i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/wagner-afhopper-undskylder-have-kaempet-i-ukraine

-

DR S155 tor 02 feb 10:24:51
2.februar dr.dk/nyheder 07:19

USA TILDELES ØGET ADGANG
I længere tid har der været spændinger
mellem Kina og Taiwan, og det får nu
USA til at øge deres tilstedeværelse i
det Sydkinesiske Hav.

Reuters skriver, at Filippinerne, der
ligger syd for Taiwan, har givet
tilladelse til, at amerikanske styrker
får adgang til yderligere fire baser.
Det oplyser begge lande med henvisning
til en aftale fra 2014, hvor USA
allerede har adgang til fem baser.

På baserne må amerikansk militær træne
styrker og opbevare udstyr, de må dog
ikke være permanent til stede på
baserne.

I dag kl. 07:19
USA tildeles øget adgang til filippinske militære baser
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-tildeles-oeget-adgang-til-filippinske-militaere-baser

-

Ukraine slår hårdt ned på korruption før vigtigt møde om EU-optagelse
I dag kl. 08.55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-02-ukraine-slaar-haardt-ned-paa-korruption-foer-vigtigt-moede-om-eu-optagelse

-

I dag kl. 09:10
Hundredtusindvis af dollar beslaglagt: Ukraine slår ned på korruption
inden EU-topmøde
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hundredtusindvis-af-dollar-beslaglagt-ukraine-slaar-ned-paa-korruption-inden-eu

-

2023-02-02 kl 10.51
10 min. siden
Iransk skakspiller 'beordret af regeringen' til at optage video-undskyldning
https://www.dr.dk/sporten/iransk-skakspiller-beordret-af-regeringen-til-optage-video-undskyldning

-

Erfans kusines død startede oprøret i Iran: - Hun ville have været stolt
I dag kl. 11.40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-01-erfans-kusines-doed-startede-oproeret-i-iran-hun-ville-have-vaeret-stolt

-

Putin vil have stoppet beskydning af russisk territorium – tusindvis er
drevet på flugt
I dag kl. 12.19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-02-putin-vil-have-stoppet-beskydning-af-russisk-territorium-tusindvis-er-drevet-paa

Kommentar:

Problemet er, at dét, som Putin-666 kalder for russisk
territorium, i realiteten ér Ukrainsk!

Og hvis den *møgunge* skal have alt, hvad han peger på, da
bliver konsekvensen kanske ...

raketter til Ukraine - News 2023-02-01
Date: Wed, 1 Feb 2023 10:05:41 +0100
> [...]
> *blindgyde*):
>
> At nogen udefra Rummet *stjæler* vores planet (og slår dig og

Og netop i det samme hørte jeg en røst, men OM den kom fra
Himlen (og MÅSKE var et udtryk for ETs tanker), er jeg ikke
helt sikker på:

CET 18:02
- "Er det dét, I ønsker?"

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (måske ET) sige:
(2023-02-02, Thursday, day no 33 (332 left), CET 18:04, GMT 17:04)
- "At vi overtager planeten"

04
- "Jeres?"

-

2023-02-02 kl 12.58
32 min. siden
Russisk missilangreb på boligblok dræber tre
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-missilangreb-paa-boligblok-draeber-tre

-

2023-02-02 kl 12.58
21 min. siden
Sverige vil skærpe terrorlov efter koranafbrænding
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-vil-skaerpe-terrorlov-efter-koranafbraending

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

25. jan. 2023 kl. 20:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=5301361
Frederik Palle
Ukraine får kampvogne - men de har sendt flere ønsker til 'julemanden'

_______________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 07.03
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-01-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

48 min siden (Time now CET 21.27)
Hårde kampe fortsætter i Østukraine, siger viceforsvarsminister

_____________________________

[ ... ET-Breaking News on ... ]

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

[ ... ET-Breaking News on ... ]

(Time now CET 21.27)

2023-02-02 kl 12.58
1 min. siden
Australien fjerner Dronning Elizabeth fra pengeseddel

TV2:
2023-02-02 kl 13.1x
Nu er efterforskningen afsluttet i Mia-sagen
6 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24948

Bekymrede jødiske samfund i Norden fordømmer koranafbrændinger

Subject: ET-break irt. stealing planets -
Date: Thu, 2 Feb 2023 18:14:06 +0100
24948 <trgr10$vmo0$1...@news.eternal-september.org>
Thief
https://sites.google.com/view/kall-thief/files/24-xxx/24-9xx/24-948
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/4-u0zsxOKLc/m/D8v_hfukAAAJ
Bekymrede jødiske samfund i Norden fordømmer koranafbrændinger
I dag kl. 13.24
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-02-02-bekymrede-jodiske-samfund-i-norden-fordommer-koranafbraendinger

+

DR S170 tor 02 feb 18:23:11
2.februar dr.dk/nyheder 13:30

DE JØDISKE SAMFUND TAGER AFSTAND
De seneste koranafbrændinger i både
Sverige og Danmark vækker bekymring hos
de jødiske samfund i Danmark, Norge og
Sverige.

Sammen i en fælles engelsksproget
udtalelelse giver de udtryk for, at
angreb på minoriteter er blevet
'normaliseret'.

- Vi er dybt bekymret for den seneste
udvikling i vores lande. Angreb på
minoriteter som jøder og muslimer er
steget og blevet normaliseret i løbet
af de seneste år, står der i
udtalelsen, hvor de tre samfund også
mener, at ytringsfrihed bruges til at
normalisere had.

I dag kl. 13:30
De jødiske samfund i Danmark, Norge og Sverige tager afstand fra
koranafbrændinger
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/de-joediske-samfund-i-danmark-norge-og-sverige-tager-afstand-fra-koranafbraendinger

-

I dag kl. 13:30
Ukraine forventer ny russisk offensiv på invasionens årsdag
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ukraine-forventer-ny-russisk-offensiv-paa-invasionens-aarsdag

-

I dag kl. 14:04
Ny trusselsvurdering: Cybertruslen mod energisektoren er meget høj
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ny-trusselsvurdering-cybertruslen-mod-energisektoren-er-meget-hoej

-

DR S175 tor 02 feb 18:23:11
2.februar dr.dk/nyheder 15:24

BRITISK SOLDAT FÅR BETINGET DOM
I 1988 blev en katolsk mand skudt og
dræbt i Nordirland af den dengang 18-
årige britiske soldat David Holden.

Nu er han 35 år senere blevet idømt tre
års betinget fængsel for mord, skriver
Reuters.

Holden er den første veteran, der
dømmes i forbindelse med urolighederne
i Nordirland, siden en fredsaftale blev
indgået i 1998.

Den britiske regering arbejder på,
gennemføre en lovgivning, der giver
amnesti til tidligere soldater og
involverede i årelange kampe i
Nordirland, hvor omkring 3.600 mistede
livet.

I dag kl. 15:24
Britisk soldat får betinget dom for 35 år gammelt drab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/britisk-soldat-faar-betinget-dom-35-aar-gammelt-drab

-

DR S176 tor 02 feb 18:22:40
2.februar dr.dk/nyheder 15:55

ZELENSKYJ OPFORDRER TIL SANKTIONER
EU bør optrappe sine sanktioner mod
Rusland. Sådan lyder opfordringen fra
Ukraines præsident, Volodymyr
Zelenskyj, i forbindelse med et besøg
fra blandt andet EU-kommissionsformand,
Ursula von der Leyen. Det skriver
nyhedsbureauet Reuters.

På et pressemøde i dag sagde Zelenskyj,
at tempoet for sanktioner er "en smule
aftaget" på det seneste, og at Rusland
er ved at tilpasse sig dem. Ursula von
der Leyen sagde ved samme lejlighed, at
EU vil have en ny pakke af sanktioner
på plads i forbindelse med krigens et
års jubilæum den 24. februar.

I dag kl. 15:29
EU roser Ukraines kamp mod korruption
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eu-roser-ukraines-kamp-mod-korruption

Kommentar:

Fra dag nr 1 i krigen BURDE man have uindført 100% boykot af
Rusland.

Det er noget *selvhøjtideligt* bavl at tro, at man er så
betydningsfuld, at Rusland lytter efter!

Det ENESTE, der hjælper, er, at pengestrømmen til Rusland
ophører, fordi det er den, der financerer denne ondskabsfulde
Putin-krig!

Men folk *elskede* deres penge højere end retfærdighed, og
derfor (på grund af denne *afgudsdyrkelse*) ender det med, at
planeten bliver lagt i ruiner!

Åh ...

Gid I dog havde lyttet efter - i TIDE!

-

I dag kl. 15:39
Sverige og Finland: Vi følges ad på vej mod Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sverige-og-finland-vi-foelges-ad-paa-vej-mod-nato-medlemskab

-

I dag kl. 15:55
Ukraines præsident opfordrer EU til flere sanktioner mod Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-praesident-opfordrer-eu-til-flere-sanktioner-mod-rusland

-

99 tidligere danske Leopard-kampvogne kan være på vej til Ukraine
I dag kl. 16.26
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-02-02-99-tidligere-danske-leopard-kampvogne-kan-vaere-paa-vej-til-ukraine

-

DR S177 tor 02 feb 18:22:40
2.februar dr.dk/nyheder 16:32

KORANAFBRÆNDING STOPPET I OSLO

I dag kl. 16:32
Koranafbrænding er stoppet af politiet i Oslo
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/koranafbraending-er-stoppet-af-politiet-i-oslo

-

I dag kl. 16:58
Tjetjeniens leder udpeger sin nevø som ny vicepremierminister
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tjetjeniens-leder-udpeger-sin-nevoe-som-ny-vicepremierminister

[...]

Kl. 21.32
Mand tilbageholdt efter anklager om at indsamle oplysninger til Rusland

Kl. 22.34
Ukrainsk skattechef anklaget for bedrageri for flere millioner

Kl. 22.46
Mindst to døde efter missilangreb, hævder Ukraine: - Folk skriger under
murbrokkerne

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
I dag kl. 05.11
https://nyheder.tv2.dk/live/2023-02-02-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.15
Wagner-afhopper siger undskyld for at have kæmpet i Ukraine

Kl. 06.08
Ukraine: Rusland planlægger storoffensiv med op til 500.000 soldater

Kl. 06.54
Dødstallet stiger efter missilangreb i Kramatorsk

Kl. 07.35
Russiske demokratiforkæmpere vil samle oppositionen

Kl. 08.32
Ruslands våbenproduktion lider

Kl. 08.43
EU-toppen besøger Kyiv

Kl. 09.20
Lavrov: USA var direkte involveret i Nord Stream-eksplosioner

Lavrov er ikke umiddelbart kommet med nogen beviser for
påstanden, og Det Hvide Hus har tidligere afvist alle anklager.

Kl. 10.25
Rusland vil presse ukrainske styrker som modsvar til Vestens raketter

Kl. 12.19
Afhoppet russisk officer var vidne til tortur og drab af ukrainere

Kl. 12.41
Tusindvis af russere er drevet på flugt fra krigen i Ukraine

Kl. 12.48
EU vil indføre yderligere sanktioner mod Rusland

Kl. 13.07
Ukrainsk by igen ramt af russisk missilangreb

Kl. 15.30
Flertal af finnerne vil i NATO uden at vente på Sverige

Kl. 15.48
Finland og Sverige slår fast: Vil i NATO sammen

Kl. 16.07
Putin sammenligner krigen i Ukraine med sejren over Nazityskland

Kommentar:

Lige bortset fra, at det er Putin-666, der er aggressoren!

13 min siden (Time now CET 19.10)
Opråb fra flere lande: Drop russere til OL

(Time now CET 19.10)

2023-02-02 kl 18.47
27 min. siden
Mand idømt 12 års fængsel for salg af amfetamin

TV2:
2023-02-02 kl 18.59
Forskere vil genoplive uddød fugl – har hentet dna i Danmark
3 min siden

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24949