News 2022-03-17, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1416 days to global Nuclearwar+suicide

Headline:

Zelenskij kalder Rusland for en terrorstat

Zelensky calls Russia a terrorstate

Зеленский назвал Россию страной террора

Was:

1 day after ...

FN-domstol: Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt

UN court: Russia must stop war immediately

Суд ООН: Россия должна немедленно прекратить войну

FN-domstol: Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i
Ukraine før invasion

UN court: No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine
before invasion

Суд ООН: Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Was:
Sodom-warning-to-Russia +13 days

Sodoma-advarsel-til-Rusland +13 dage

Содом-попередження-Росії +13 дні

Содом-предупреждение-России +13 дня

Was:
'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

Time now (17/3-22) to global nuclearwar+sicide around:
T-1416 days (3,9 years)

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

NATO
https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://dagens-ord-andagt.dk/17-3-andagt-Velsign.8767.0.html

___ quote begin ___

Velsign og bliv velsignet

4. Mosebog kap. 6 vers 24-26:
Herren velsigne dig og bevare dig. Herren våge over dig og være dig
nådig. Herren være dig nær og give dig fred.
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+6.24-26&version=BPH

Mattæus kap. 28 vers 20:
Og se, jeg er med jer alle dage indtil verdens ende!
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+28.20&version=BPH

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

Bless and be blessed

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+6.24-26&version=ERV

Numbers 6:24-26
Easy-to-Read Version

24
‘May the Lord bless you
and keep you.
25
May the Lord smile down on you[a]
and show you his kindness.
26
May the Lord answer your prayers[b]
and give you peace.’

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+28.20&version=ERV

Matthew 28:20
Easy-to-Read Version

20 ... You can be sure that I will be with you always. I will continue
with you until the end of time.”

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Благослови и будь благословен

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+6.24-26&version=ERV-RU

Числа 6:24-26
Russian New Testament: Easy-to-Read Version

24
„Да благословит и охранит вас Господь!
25
Да будет Господь милосерден к вам[a],
и да будет Он милостив к вам!
26
Да ответит Господь на ваши молитвы[b]
и дарует вам мир!”»

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+28.20&version=ERV-RU

От Матфея 28:20
Russian New Testament: Easy-to-Read Version

20 ..., и Я буду с вами всегда, до скончания веков».

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Благословляйте і будьте благословенні

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+6.24-26&version=ERV-UK

Числа 6:24-26
Ukrainian New Testament: Easy-to-Read Version

24
„Нехай Господь благословить тебе
й охороняє тебе.
25
Нехай Господь світить тобі лицем Своїм[a]
і виявить тобі Свою доброту!
26
Нехай Господь посміхнеться тобі[b]
і дасть тобі мир!”

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+28.20&version=ERV-UK

От Матфея 28:20
Ukrainian New Testament: Easy-to-Read Version

20 ... І будьте впевнені—Я завжди буду з вами, аж до кінця світу».

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

DR S143 ons 16 mar 21:24:59
16.marts dr.dk/nyheder 21:14

BIDEN KALDER PUTIN KRIGSFORBRYDER
USA's præsident, Joe Biden, har onsdag
for første gang kaldt den russiske
præsident, Vladimir Putin, for en
krigsforbryder.

Den amerikanske præsident "talte med
hjertet", siger Det Hvide Hus'
talskvinde, Jen Psaki.

Hun understreger samtidig, at det
amerikanske udenrigsministerium fortsat
er ved at efterforske
krigsforbrydelser.

Bidens ord vækker harme i Kreml, hvor
talsmand Dmitrij Peskov, ifølge
nyhedsbureauet Tass, fordømmer
udtalelsen.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-kalder-putin-krigsforbryder-kreml-fordoemmer-udtalelsen

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 22:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557638
Oliver Batchelor
Putin med giftig tale: Advarer russerne om pro-vestlige "forrædere og
udskud"

Kommentar:

Det minder ikke så lidt om Stalins udrensninger!

Putin-666 er med stor sandsynlighed *antikrist* og vil trække verden ned
i et atom-ragnarok!

(
Putin with toxic speech: Warns Russians of pro-Western "traitors and
outcasts"

Comment:

It's not so reminiscent of Stalin's purges!

Putin-666 is in all probability * antichrist * and will drag the world
down into an atomic ragnarok!
Путин с ядовитой речью: предостерегает россиян от прозападных
«предателей и изгоев»

Комментарий:

Это не так напоминает сталинские чистки!

Путин-666 по всей вероятности *антихрист* и затянет мир в атомный рагнарёк!
)

i går kl. 23:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557829
Palle Herløv
Krigen i Ukraine rammer tysk bilproduktion

i går kl. 23:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557890
Palle Herløv
Facebook fjerner misvisende opslag fra russiske ambassader

i går kl. 23:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557942
Palle Herløv
Rusland anklager Ukraine for at iscenesætte angreb på brødkø

Kommentar:

Og ICJ-dommen er vel også iscenesat?

Mon ikke det russiske folk kan lægge 2 og 2 sammen?

Kan HELE verden lyve og KUN Rusland (eller rettere sagt: Putin-666) tale
sandhed?

Næppe!

(
Russia accuses Ukraine of staging attacks on bread queues

Comment:

And the ICJ verdict is also staged, isn't it?

Can not the Russian people put 2 and 2 together?

Can the WHOLE world lie and ONLY Russia (or rather: Putin-666) speak the
truth?

Barely!
Россия обвинила Украину в инсценировке атак на очереди за хлебом

Комментарий:

И приговор МС (ICJ) тоже постановочный, не так ли?

Неужели русский народ не может сложить 2 и 2?

Может ли ВЕСЬ мир врать и ТОЛЬКО Россия (вернее: Путин-666) говорить правду?

Едва!
)

i går kl. 23:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557951
Palle Herløv
Flygtende ukrainere efterlader tusindvis af eksotiske dyr derhjemme

i dag kl. 00:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557961
Palle Herløv
Vestlige lande i FN' Sikkerhedsråd kræver hastemøde

i dag kl. 00:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557987
Palle Herløv
Britiske efterretninger: Russerne bruger ældre og mindre præcise våben

i dag kl. 01:22
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3557999
Palle Herløv
Tre skibe fra Panama beskudt i Sortehavet siden invasion

i dag kl. 01:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558005
Palle Herløv
Zelenskyj kalder Rusland for en terrorstat

i dag kl. 02:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558026
Palle Herløv
Nye satellitbilleder viser store skader og brændende huse

i dag kl. 03:04
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558052
Palle Herløv
Russisk luksus-yacht er strandet i Norge - lokale nægter at give det
nødvendig brændstof

i dag kl. 03:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558056
Palle Herløv
Fransk udenrigsminister: 'Man forhandler ikke med en kugle for panden'

Kommentar:

Som tidligere sagt:

[...]

i dag kl. 04:16
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558110
Palle Herløv
Russisk protest-journalist vil blive og kæmpe i Rusland

i dag kl. 04:34
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558112
Palle Herløv
Russiske tropper beskyldes for at besætte civiles hjem og stjæle deres mad

i dag kl. 05:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558116
Palle Herløv
Japan registrerer fire russiske landgangsfartøjer med kurs mod vest

i dag kl. 05:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558161
Palle Herløv
Overblik: Det er der sket i løbet af natten

i dag kl. 06:24
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558236
Sofie Dyjak
DR-korrespondent om bombet teater i Mariupol: 'Et samlingspunkt for dem,
der ikke længere havde en kælder at opholde sig i'

i dag kl. 06:33
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558239
Sofie Dyjak
Video: Sådan ser det ud, når ukrainske soldater gør sig klar til kamp

i dag kl. 06:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558244
Sofie Dyjak
Angreb på boligkompleks i Kyiv koster mindst 1 livet

i dag kl. 06:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558286
Sofie Dyjak
Mindst 500 civile befandt sig i bombet teater i Mariupol

55 min. siden (Time now CET 08.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558330
Sofie Dyjak
Flygtninge samles og fejrer jødisk højtid

Det drejer sig om højtiden Purim, ...

28 min. siden (Time now CET 08.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558382
Sofie Dyjak
Ekspert: Putins retorik om russiske ”forrædere” markerer en voldsom
optrapning

Kommentar:

Ja! Manden har tænkt sig at myrde sin egen befolkning (ligesom Hitler
gjorde)!

Og hvem er dum nok til at følge ham (ligesom man fulgte Hitler), hvor
det endte med 'Der Untergang'?

Da vel KUN en tåbe!

Manden er en *taber*, einem *loser*!

HVORFOR *ofre* sit liv på dette røvhul (asshole)?

Var/er dit liv ikke mere værd?

Og hvad med din familie?

Skal de alle omkomme (ligesom os) i Putin-666s atomkrig?

(
Expert: Putin's rhetoric about Russian "traitors" marks a sharp escalation

Comment:

Yes! The man intends to murder his own people (just like Hitler did)!

And who is stupid enough to follow him (just like one followed Hitler)
where it ended with 'Der Untergang'?

Well then ONLY a fool!

The man is a * loser *, a * loser *!

WHY * sacrifice * his life on this asshole?

Was / is your life no longer worth it?

And what about your family?

Should they all perish (like us) in Putin-666's nuclear war?
Эксперт: Путинская риторика о российских «предателях» знаменует резкую
эскалацию

Комментарий:

Да! Этот человек намерен убить свой народ (как это сделал Гитлер)!

И кто настолько глуп, чтобы следовать за ним (точно так же, как один
следовал за Гитлером), где это закончилось «Der Untergang»?

Ну тогда ТОЛЬКО дурак!

Мужик *неудачник*, *неудачник*!

ЗАЧЕМ *пожертвовать* своей жизнью на этого мудака?

Ваша жизнь больше не стоила того?

А как насчет вашей семьи?

Должны ли они все погибнуть (как и мы) в путинской (Путин-666) ядерной
войне?
)

15 min. siden (Time now CET 08.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558391
Sofie Dyjak
Præsident Zelenskyj skal tale til tyske politikere

7 min. siden (Time now CET 08.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558470
Sofie Dyjak
Korrespondent om de seneste angreb i Kyiv: "Fælles for dem er, at de
rammer civile mål"

4 min. siden (Time now CET 08.27)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558487
Sofie Dyjak
Berømt ballerina forlader Rusland i skam over invasion af Ukraine

(Time now CET 08.27)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
16. mar. 2022, 05:02
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

4 min siden (Time now CET 22.28)
Satellitbillede viser, at der stod "børn" skrevet foran bombet teater

Kl. 22.37
Facebook fjerner misvisende opslag fra russisk ambassade i Danmark

Kl. 23.55
Antallet af dræbte i angreb på brødkø stiger til 13 personer

Kl. 00.42
En fangeudveksling med russerne sikrede bortført borgmesters frihed

Kl. 01.56
Zelenskij kalder Rusland for en terrorstat

Zelensky calls Russia a terror state

Зеленский назвал Россию страной террора

Kommentar:

Korrekt! Og skal blive straffer derefter!

Correct! And must be punished then!

Правильный! И должен быть наказан тогда!
... (Sorry. Russian translation wrong) ...

Kl. 03.11
Rusland forhandler kun for syns skyld, siger fransk minister

Kommentar:

Og Minsk-aftalen løb de jo fra, så ...

Kan man stole på en *terrorist*?

(
Russia is negotiating only for the sake of sight, says French minister

Comment:

And they ran out of the Minsk agreement, so ...

Can you trust a * terrorist *?
Россия ведет переговоры только для вида, заявил французский министр

Комментарий:

И минские соглашения у них кончились, так что...

Можно ли доверять *террористу*?
)

New Link ...

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
17. mar. 2022, 05:12
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-17-seneste-nyt-fra-krigen-i-ukraine

Kl. 05.43
Zelenskij til den amerikanske kongres: Hver dag er er som 11. september

Kl. 05.48
USA: 7000 russiske soldater dræbt

Kl. 06.12
Russisk missil rammer lejlighedsbyggeri i Kyiv

Kl. 06.24
Japan registrerer fire russiske landgangsfartøjer med kurs mod vest

Kl. 06.52
USA sender 100 dræber-droner til Ukraine

60 min siden (Time now CET 08.01)
Zelenskij skal måske tale til FN

48 min siden (Time now CET 08.01)
Danske landmænd sender stadig levende dyr til Rusland

30 min siden (Time now CET 08.01)
Hastemøde i FN's Sikkerhedsråd torsdag

11 min siden (Time now CET 08.01)
Britisk forsvarsministerium: Russiske styrker i "minimale fremskridt"

4 min siden (Time now CET 08.01)
SAS rammes af kraftigt stigende brændstofpriser

2 min siden (Time now CET 08.27)
Borgmester fordømmer påstået angreb mod teater

Kommentar:

Det er *massemordere*, vi har at gøre med, ligesom nazisterne og Auschwitz!

(Time now CET 08.27)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-16 kl. 21.33
19 min. siden
Biden kalder Putin 'krigsforbryder' - Kreml fordømmer udtalelsen

TV2:
NATO's tidligere topgeneral advarer Danmark: - I skal gøre noget lige nu
16. mar. 2022, 21:20

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23876

Smid Rusland ud af FN

Throw Russia out of the UN

Выкинуть Россию из ООН

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

1 day after The International Court of Justice ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

Den 17-03-2022 kl. 08:28 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-17, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1416 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

Sofie Dyjak
Berømt ballerina forlader Rusland i skam over invasion af Ukraine

_______________________

(Time now CET 08.27)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
13 min siden (Time now CET 08.47)
Mere end tre millioner på flugt fra Ukraine

António Guterres
@antonioguterres
Secretary-General of the @UN
https://twitter.com/antonioguterres

https://twitter.com/antonioguterres/status/1504238582965415940

More than 3 million Ukrainian refugees have fled their country.

The people of Ukraine desperately need peace.

And the people around the world demand it.

Russia must stop this war now.

12.30 AM · 17. mar. 2022·Twitter Web App

(
Mere end 3 millioner ukrainske flygtninge er flygtet fra deres land.

Ukraines befolkning har desperat brug for fred.

Og folk over hele verden efterspørger det.

Rusland skal stoppe denne krig nu.
Более 3 миллионов украинских беженцев покинули свою страну.

Народ Украины отчаянно нуждается в мире.

И люди во всем мире требуют этого.

Россия должна немедленно прекратить эту войну.

Smid Rusland ud af FN

Hvorfor?

Fordi det vil få MANGE russere til at indse, at der er noget galt (at
Putin-666 IKKE fortæller dem sandheden)! En hel verden (på over 7,5
milliarder mennesker) kan jo ikke tage fejl!

(
Comment:

Throw Russia out of the UN

Why?

Because it will make MANY Russians realize that something is wrong (that
Putin-666 is NOT telling them the truth)! A whole world (of over 7.5
billion people) can not be wrong!
Комментарий:

Выкинуть Россию из ООН

Почему?

Потому что это заставит МНОГИХ россиян понять, что что-то не так (что
Путин-666 НЕ говорит им правду)! Целый мир (более 7,5 миллиардов
человек) не может ошибаться!
)

(Time now CET 08.47)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23877

Kan Vladimir Putin blive henrettet for krigen i Ukraine?

Can Vladimir Putin be executed for the war in Ukraine?

Можно ли казнить Владимира Путина за войну в Украине?

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme
The International Court of Justice (ICJ) ...
[...]

https://videnskab.dk/kultur-samfund/kan-vladimir-putin-blive-henrettet-for-krigen-i-ukraine

Ja – men jura-forskere ridser andre, mere sandsynlige scenarier op.

(
Can Vladimir Putin be executed for the war in Ukraine?

Yes - but law researchers are scratching other, more likely scenarios.
Можно ли казнить Владимира Путина за войну в Украине?

Да, но исследователи права рассматривают другие, более вероятные сценарии.

DR S155 tor 17 mar 11:09:11
17.marts dr.dk/nyheder 08:35

ØVELSE LUKKER ØRESUNDSBROEN I AFTEN
I aften fra klokken 19.45 til 23.00 vil
Øresundsbroen være lukket for al
motorvejstrafik på grund af en
beredskabsøvelse i Øresundstunnelen.

Togene vil køre med et reduceret antal
afgange i perioden. Under øvelsen skal
myndighederne træne, hvordan de skal
agere ved en stor ulykke i tunnelen.

Udover personale fra
beredskabstjenester, myndigheder,
togoperatører og Øresundsbrokonsortiet
vil øvelsen involvere omkring 40
statister fra både Danmark og Sverige.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oevelse-lukker-oeresundsbroen-i-aften-fra-klokken-1945-til-klokken-2300

Kommentar:

Delta
23.00
19.45
03.15 ... (or 180 + 15 = 195) ...

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

8 min. siden (Time now CET 08.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558532
Sofie Dyjak
Video: Evakueringer i gang efter angreb på lejlighedskompleks i Kyiv

29 min. siden (Time now CET 09.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558656
Sofie Dyjak
Ministerium: "I forstår måske ikke vores sprog, men sorgen i vores
ansigter er tydelig for enhver"

https://twitter.com/MFA_Ukraine/status/1504364531845373954

MFA of Ukraine 🇺🇦
@MFA_Ukraine
Ukraine government organization
You may not understand the language, but the grief on the faces of these
people is clear to everyone.
https://twitter.com/MFA_Ukraine/status/1504364531845373954/photo/1
8.50 AM · 17. mar. 2022·Twitter for Android

13 min. siden (Time now CET 09.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558704
Rikke Gjøl Mansø
Zelenskyj i tale til Berlin: Der er en ny mur gennem Europa

6 min. siden (Time now CET 09.40)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558717
Sofie Dyjak
Ungarn forventer endnu større flygtningepres fra i næste uge

i dag kl. 09:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558765
Sofie Dyjak
Evakueringer i gang efter teater-bombning i Mariupol

i dag kl. 10:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558833
Sofie Dyjak
Røde Kors: 11.000 evakueret i Mariupol i går

56 min. siden (Time now CET 11.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3558948
Sofie Dyjak
Nu er der ingen europæiske flyselskaber, der opererer i Rusland

35 min. siden (Time now CET 11.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559037
Sofie Dyjak
'Ukrainerloven' trådt i kraft: Nu kan ukrainere få opholdstilladelse
uden om asylregler

24 min. siden (Time now CET 11.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559112
Sofie Dyjak
Viceborgmester: 80-90 procent af Mariupol er ødelagt

24 min. siden (Time now CET 11.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559108
Rikke Gjøl Mansø
Zelenskyj taler direkte til kansler Scholz: Riv denne mur ned!

(Time now CET 11.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
35 min siden (Time now CET 09.40)
En dræbt efter lejlighedskompleks blev ramt

32 min siden (Time now CET 09.40)
Håb om at evakuere civile fra ni humanitære korridorer

26 min siden (Time now CET 09.40)
2631 ukrainske asylansøger i Norge siden 25. februar

16 min siden (Time now CET 09.40)
Dansk Erhverv om særlov: Myndighederne skal op i gear

Kl. 09.41
Den svenske regering afsætter millioner til hurtig vaccination af ukrainere

Kl. 09.52
KL-formand: - Uden reformer ingen velfærd

Kl. 10.11
Regeringen venter markant flere end 20.000 ukrainere

Kl. 10.24
Stadig mennesker i live i bombet teaterbygning

52 min siden (Time now CET 11.33)
Røde Kors: 11.000 evakueret i Mariupol i går

47 min siden (Time now CET 11.33)
Knap to millioner ukrainske flygtninge i nabolandet Polen

27 min siden (Time now CET 11.33)
Russisk invasion halverer tysk vækstprognose

7 min siden (Time now CET 11.33)
OECD: - Vi risikerer at have de bedste 33 år bag os

3 min siden (Time now CET 11.42)
Kreml: Mange i Rusland er forrædere

Kommentar:

Nej, de er ej. Det er *dig*, Putin-666, der er *forræderen*!

Du er ved at forvandle vores planet til en rygende atomsønderskudt
ruinhob (med din *mig-über-alles-galskab*)!

Og den eneste, der ikke kan se det, er dig (pga. sindssygdommen din)!

(
Kremlin: Many in Russia are traitors

Comment:

No, they are not. It's *you*, Putin-666, who's the *traitor*!

You're transforming our planet into a smoking atom-shattered heap of
ruins (with your *me-über-alles-madness*)!

And the only one who can not see it is you (due to your mental illness)!
Кремль: Многие в России предатели

Комментарий:

Нет, они не. Это *ты*, Путин-666, *предатель*!

Вы превращаете нашу планету в дымящуюся груду раздробленных атомов
(своим *меня-все-безумие*)!

И единственный, кто не может этого видеть, это ты (из-за твоей
психической болезни)!

... (Sorry. Russian translation NOT correct) ...
)

(Time now CET 11.42)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23878

Kreml afviser FN-afgørelse om at stoppe invasion

The Kremlin rejects UN decision to stop invasion

Кремль отверг решение ООН о прекращении вторжения

Answer:
Ваша *ложь* НЕ станет более правдивой от их повторения!

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before

TV 2s udsendte i Ukraine drak kaffe med dræbt fotograf i forgårs: - Det
er heftigt
16. mar. 2022, 21:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-tv-2s-udsendte-i-ukraine-drak-kaffe-med-draebt-fotograf-i-forgaars-det-er-heftigt

-

FN har svært at få nødhjælp frem: - Vi er ekstremt udfordrede på sikkerheden
16. mar. 2022, 21:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-fn-har-svaert-at-faa-noedhjaelp-frem-vi-er-ekstremt-udfordrede-paa-sikkerheden

-

I går kl. 22:32
Putin med giftig tale: Advarer russerne om pro-vestlige "forrædere og
udskud"
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putin-med-giftig-tale-advarer-russerne-om-pro-vestlige-forraedere-og-udskud

-

Fredsaftale nærmer sig muligvis – men forhandlinger er en skrøbelig
størrelse, siger ekspert
16. mar. 2022, 23:05
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-16-fredsaftale-naermer-sig-muligvis-men-forhandlinger-er-en-skroebelig-stoerrelse-siger

-

I går kl. 23:48
Facebook fjerner misvisende opslag fra russiske ambassader - blandt
andet i Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/facebook-fjerner-misvisende-opslag-fra-russiske-ambassader-blandt-andet-i-danmark

-

I dag kl. 03:16
Fransk udenrigsminister: 'Man forhandler ikke med en kugle for panden'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fransk-udenrigsminister-man-forhandler-ikke-med-en-kugle-panden

-

I dag kl. 05:18
Russisk journalist, som protesterede på live-tv, vil blive og kæmpe i
Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/russisk-journalist-som-protesterede-paa-live-tv-vil-blive-og-kaempe-i-rusland

-

Ballerina forlader Rusland i skam over invasion af Ukraine
17. mar. 2022, 05:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-ballerina-forlader-rusland-i-skam-over-invasion-af-ukraine

-

Ansatte på Tjernobyl siger, at russerne holder dem som gidsler for at
hindre en atomulykke
17. mar. 2022, 05:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-ansatte-paa-tjernobyl-siger-at-russerne-holder-dem-som-gidsler-for-at-hindre-en

-

Bortført ukrainsk borgmester er løsladt i fangeudveksling
17. mar. 2022, 05:44
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-bortfort-ukrainsk-borgmester-er-losladt-i-fangeudveksling

-

I dag kl. 05:45
Verdens fattigste er afhængige af Ukraines marker: ’Det er
uoverskueligt, hvordan verdenssamfundet sikrer fødevarer nok’
https://www.dr.dk/nyheder/penge/verdens-fattigste-er-afhaengige-af-ukraines-marker-det-er-uoverskueligt-hvordan

-

I dag kl. 05:45
Irina oplevede invasionen fra sin baghave og er nu på flugt. Mød hende her
https://www.dr.dk/stories/1288510966/irina-p-flugt/

-

I dag kl. 06:20
Ukrainsk borgmester, som blev bortført af russiske soldater, er løsladt
i fangeudveksling
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukrainsk-borgmester-som-blev-bortfoert-af-russiske-soldater-er-loesladt-i

-

I dag kl. 06:49
Japan: Fire store russiske landgangsfartøjer kan være på vej til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/japan-fire-store-russiske-landgangsfartoejer-kan-vaere-paa-vej-til-ukraine

-

I dag kl. 06:52
Zelenskyj: Fredsforhandlinger vil næppe lykkes, hvis ikke Ukraine får
beskyttelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-fredsforhandlinger-vil-naeppe-lykkes-hvis-ikke-ukraine-faar-beskyttelse

-

I dag kl. 06:58
LIVE-TV Få seneste nyt fra krigen i Ukraine minut for minut
https://www.dr.dk/drtv/kanal/192099

-

I dag kl. 07:08
Stor stigning i anmeldelser om dødstrusler: Flere oplever at blive truet
på sociale medier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stor-stigning-i-anmeldelser-om-doedstrusler-flere-oplever-blive-truet-paa-sociale

-

I dag kl. 07:30
Mindst 500 civile befandt sig i bombet teater i Mariupol
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mindst-500-civile-befandt-sig-i-bombet-teater-i-mariupol

-

I dag kl. 08:41
En af Ruslands mest kendte balletdanserinder forlader sit land i skam
over invasionen af Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/en-af-ruslands-mest-kendte-balletdanserinder-forlader-sit-land-i-skam-over

-

I dag kl. 09:06
Krigen i Ukraine giver fødevarekrise: 'Konflikten kommer til at have
konsekvenser for millioner af mennesker tusindvis af kilometer væk'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-i-ukraine-giver-foedevarekrise-konflikten-kommer-til-have-konsekvenser

-

I dag kl. 09:35
Mange borgere vil indrette boliger til ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mange-borgere-vil-indrette-boliger-til-ukrainske-flygtninge

-

DR S158 tor 17 mar 11:52:54
17.marts dr.dk/nyheder 09:55

ZELENSKYJ: NY MUR GENNEM EUROPA
Den ukrainske præsident, Volodymyr
Zelenskyj, taler lige nu via videolink
til det tyske parlament, Forbundsdagen,
i Berlin.

Her fortæller han, at han er skuffet
over manglende støtte fra Tyskland og
de øvrige europæiske lande.

- Der er en ny mur gennem Europa, siger
han og uddyber:
- Muren bliver tykkere med hver bombe,
der falder over Ukraine, med hver
beslutning, der ikke bliver truffet.

Han kritiserer blandt andet den tyske
regering, fordi den tøvede med at
bremse den russiske gasrørledning Nord
Stream 2.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-i-tale-til-berlin-der-er-en-ny-mur-gennem-europa

-

I dag kl. 10:27
Regeringen forventer, at der kan komme 'markant' flere end 20.000
ukrainere til Danmark
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-forventer-der-kan-komme-markant-flere-end-20000-ukrainere-til-danmark

-

I dag kl. 10:50
Putin i opsigtsvækkende tale til russere: 'Forrædere skal spyttes ud som
et insekt'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/putins-tale-til-rusland-forraedere-skal-spyttes-ud-som-et-insekt

-

I dag kl. 11:08
Nu er der ingen europæiske flyselskaber, der opererer i Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-er-der-ingen-europaeiske-flyselskaber-der-opererer-i-rusland

-

DR S159 tor 17 mar 11:52:54
17.marts dr.dk/nyheder 11:43

STOLTENBERG: SVERIGE KAN KOMME MED
Hvis Sverige vil være medlem af Nato-
alliancen, kan det sket hurtigt, siger
Jens Stoltenberg, Natos generalsekretær
i et interview med Sveriges Radio
ifølge Ritzau.

- Det kan gå stærkt, hvis det ønskes,
siger Stoltenberg.

Han siger, at det formentligt også vil
være muligt at finde overgangsløsninger
som sikrer Sverige og Finland militær
beskyttelse undervejs i en
ansøgningsproces.

Begge lande har som følge af krigen i
Ukraine oprustet militært og øget deres
forsvarssamarbejde med hinanden.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-om-nato-medlemskab-til-sverige-det-kan-gaa-staerkt-hvis-det-oenskes

-

Telefonfælde kan have afsløret tjetjensk leders Ukraine-løgn
17. mar. 2022, 11:56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-telefonfaelde-kan-have-afsloeret-tjetjensk-leders-ukraine-loegn

Ramzan Kadyrov hævdede at befinde sig i Ukraine tæt på hovedstaden Kyiv,
men meget tyder på, at han aldrig forlod sit hjemland.

-

2022-03-17 kl. 12.02
12 min. siden
Krigen i Ukraine kan føre til fødevaremangel, men i Danmark har vi mad
nok, siger minister
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/krigen-i-ukraine-kan-foere-til-foedevaremangel-men-i-danmark-har-vi-mad-nok-siger

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

18 min. siden (Time now CET 12.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559252
Sofie Dyjak
Billeder fra angrebsramt Kyiv

(Time now CET 12.04)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
11 min siden (Time now CET 12.04)
AGF-kamptrøjer solgt for 180.000 kroner til Ukraine

4 min siden (Time now CET 12.35)
Kreml afviser FN-afgørelse om at stoppe invasion

Kreml har torsdag afvist en afgørelse fra FN's øverste domstol, Den
Internationale Domstol (ICJ), som onsdag beordrede Rusland til
øjeblikkeligt at stoppe sin invasion af nabolandet Ukraine.

Kommentar:

Din *løgne* bliver IKKE mere sandhed af at gentage dem!

Og hjernevaskpropagandaen perler af på de fleste af os (OGSÅ russere),
fordi kan en hel verden have taget fejl (og KUN du alene har ret)?

Gak-gak!

Søg lægehjælp, din tosse, INDEN verden er en atom-sønder-skuds ruinhob!
Eller begå selvmord!

(
The Kremlin rejects UN decision to stop invasion

The Kremlin on Thursday rejected a ruling by the UN Supreme Court, the
International Court of Justice (ICJ), which on Wednesday ordered Russia
to immediately stop its invasion of neighboring Ukraine.

Comment:

Your * lies * will NOT become more true by repeating them!

And the brainwashing propaganda is beading on most of us (ALSO Russians)
because could a whole world have been wrong (and ONLY you alone are right)?

Cuckoo!

Seek medical attention, you fool, BEFORE the world is a heap of
nuclear-weapon-shot ruins! Or commit suicide!
Кремль отверг решение ООН о прекращении вторжения

Кремль в четверг отклонил решение Верховного суда ООН, Международного
суда ООН (МС), который в среду обязал Россию немедленно прекратить
вторжение в соседнюю Украину.

Комментарий:

Ваша *ложь* НЕ станет более правдивой от их повторения!

И пропаганда промывания мозгов нависает над большинством из нас (ТАКЖЕ
россиян), потому что мог ли быть неправ весь мир (и ТОЛЬКО вы один правы)?

Кукушка!

Обратитесь за медицинской помощью, дурак, ПЕРЕД миром груда
ядерно-осколочных выстрелов! Или совершить самоубийство!

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23879

President of South Africa. Answer: I *regret* everything I sacrificed
(of financial boycott ...

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before

Trods ordet "BØRN" skrevet med kæmpe bogstaver blev teater med civile bombet
17. mar. 2022, 09:18
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-trods-ordet-boern-skrevet-med-kaempe-bogstaver-blev-teater-med-civile-bombet

-

Danmark har modtaget asylansøgninger fra russere og hviderussere
I dag kl. 09.46
Pressemøde om særlov
17. mar. 2022, 09:46
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-17-pressemoede-om-saerlov

-

Tesfaye vil ikke afvise markant flere flygtninge end 20.000 - sådan skal
de fordeles
17. mar. 2022, 10:24
Opd. 17. mar. 2022, 11:12
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-17-tesfaye-vil-ikke-afvise-markant-flere-flygtninge-end-20000-saadan-skal-de

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

29 min. siden (Time now CET 12.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559434
Sofie Dyjak
Overblik: Det skal du vide om krigen lige nu

(Time now CET 12.49)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Kl. 12.59
Auktionshuse dropper salg af russisk kunst i juni

Kl. 13.31
Sådan skal 20.000 ukrainske flygtninge fordeles

Kl. 13.47
Medie: 130 overlevende er reddet fra teater efter angreb

Kl. 13.57
Briterne indsætter missilsystem i Polen

Kl. 14.22
Biden og Jinping skal snakke sammen fredag

51 min siden (Time now CET 16.07)
53 civile meldes dræbt i angreb på Tjernihiv i Ukraine

21 min siden (Time now CET 16.07)
Ukraine og Tyrkiet arbejder sammen for at få Zelenskyj og Putin til at mødes

19 min siden (Time now CET 16.07)
Sydafrikas præsident: NATO er ansvarlig for krigen i Ukraine

Kommentar:

Jeg *fortryder* alt, som jeg ofrede (af økonomisk boykot herunder mit
job på Novo) for Jeres skyld i 1980'erne (på opfordring af Desmond Tutu
for at befri Jer fra apartheid).

I var det IKKE værd!

Eller rettere sagt:

ANC var det ikke værd (uretfærdighedens tyranni, som *kommunisme* jo er)!

(
President of South Africa: NATO is responsible for war in Ukraine

Comment:

I *regret* everything I sacrificed (of financial boycott including my
job at Novo) for your sake in the 1980s (at the urging of Desmond Tutu
to free you from apartheid).

You were NOT worth it!

Or to put it in another way:

The ANC was not worth it (the tyranny of injustice, as *communism* is)!
Президент ЮАР: НАТО несет ответственность за войну в Украине

Комментарий:

Я *жалею* обо всем, чем пожертвовал (финансовым бойкотом, включая свою
работу в Novo) ради вас в 1980-х (по настоянию Десмонда Туту освободить
вас от апартеида).

Вы НЕ стоили того!

Или, говоря по-другому:

АНК того не стоил (тирания несправедливости, как и *коммунизм*)!
)

8 min siden (Time now CET 16.07)
Macron: Fødevarekrise kan ramme i løbet af 18 måneder

(Time now CET 16.07)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23880

ET-Break

Was:
Arnold Schwarzenegger-Break to Russia

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before

i dag kl. 13:09
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559670
Katrine Bang Ramsbæk
Stor efterspørgsel på Zelenskyj Lego-figurer

i dag kl. 13:38
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559841
Katrine Bang Ramsbæk
Biden skal tale med Xi Jinping om Ukraine

i dag kl. 13:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3559958
Katrine Bang Ramsbæk
Medie: 130 er blevet reddet ud af teater i Mariupol i live

i dag kl. 14:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560079
Katrine Bang Ramsbæk
3.1 millioner mennesker er flygtet fra Ukraine

i dag kl. 14:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560168
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: 108 børn er blevet dræbt i krigen

i dag kl. 15:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560260
Anna Granskov
Første ukrainere søger opholdstilladelse efter særlov: 'Jeg vil tage
hvilket som helst job her'

i dag kl. 15:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560353
Katrine Bang Ramsbæk
Canada sanktionerer højtstående belarusiske embedsmænd

i dag kl. 15:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560462
Katrine Bang Ramsbæk
Video: Arnold Schwarzenegger kommer med opråb til Putin og russiske soldater

- Det her er ikke den krig, der skal forsvare Rusland, som jeres bedste-
eller oldeforældre kæmpede. Det her [er] en ulovlig krig.

(
- This is not the war to defend Russia that your grandparents fought.
This [is] an illegal war.
- Это не война в защиту России, которую воевали ваши дедушки и бабушки.
Это [это] незаконная война.
)

Arnold
@Schwarzenegger
https://twitter.com/Schwarzenegger

https://twitter.com/Schwarzenegger/status/1504426844199669762

I love the Russian people. That is why I have to tell you the truth.
Please watch and share.

12.58 PM · 17. mar. 2022·Twitter for iPhone

Video (9m16s):
https://twitter.com/i/status/1504426844199669762

2:57
No one likes to hear something critical of their government
Никому не нравится слышать что-то критическое в адрес своего правительства.

3:00
I understand that.
Я это понимаю.

3:02
But as a long time friend of the Russian people
Но как давний друг русского народа

3:05
I hope that you will hear what I have to say
Я надеюсь, что вы услышите, что я должен сказать

3:08
And may I remind you that I speak with the same heartfelt concern
И могу ли я напомнить вам, что я говорю с той же искренней заботой

3:12
as I spoke to the American people
как я говорил с американским народом

3:15
when there was an attempted insurrection on January 6 last year
когда была попытка восстания 6 января прошлого года

3:19
when a wild crowd was storming the U.S. Capitol
когда дикая толпа штурмовала Капитолий США

3:23
trying to overthrow our government.
пытается свергнуть наше правительство.

3:26
You see, there are moments like this
Видишь ли, бывают такие моменты

3:28
that are so wrong,
которые так неправильны, ... (*1)

See also ...
https://t.me/AASchwarzenegger/5

*1:
And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-17, Thursday, day no 76, CET 17:02, GMT 16:02)
- "Mother Russia!"

(Time now CET 12.49)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 16.47)
Medie: 21 personer dræbt i by lidt uden for Kharkiv

(Time now CET 16.47)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23881

War criminal arrest warrant for Vladimir Putin

Krigskriminel arrestordre på Vladimir Putin

Ордер на арест Владимира Путина как военного преступника

(Put him on trial!)
(Put him on trail!)
(Предать его суду!)

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

invasion

I dag kl. 11:08
Nu er der ingen europæiske flyselskaber, der opererer i Rusland

I dag kl. 11:43
Stoltenberg om Nato-medlemskab til Sverige: Det kan gå stærkt, hvis det
ønskes
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/stoltenberg-om-nato-medlemskab-til-sverige-det-kan-gaa-staerkt-hvis-det-oenskes

-

I dag kl. 11:50
[...]

Rusland vil ikke følge FN-domstols ordre om at stoppe invasion
17. mar. 2022, 12:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-rusland-vil-ikke-foelge-fn-domstols-ordre-om-at-stoppe-invasion

Rusland efterforskes for krigsforbrydelser

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
1. marts 2022, 15:56
Opdateret 17. marts, 13:25
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-01-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-i-direkte-tale-til-berlin-en-ny-mur-deler-europa-og-i-har-vaeret-med-til
I dag kl. 13:45
Zelenskyj i direkte tale til Berlin: En ny mur deler Europa, og I er
selv med til at bygge den

-

I dag kl. 14:27
Første ukrainere søger opholdstilladelse efter særlov: 'Jeg vil tage
hvilket som helst job her'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/foerste-ukrainere-soeger-opholdstilladelse-efter-saerlov-jeg-vil-tage-hvilket-som

-

Godt nyt efter bombeangreb i Mariupol: Beskyttelsesrummet holdt, siger
ukrainerne
17. mar. 2022, 15:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-godt-nyt-efter-bombeangreb-i-mariupol-beskyttelsesrummet-holdt-siger-ukrainerne

-

NATO's styrker overskygger Ruslands, men det er ikke størrelsen, der
afgør krige, siger militæranalytiker
17. mar. 2022, 16:04
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-16-natos-styrker-overskygger-ruslands-men-det-er-ikke-stoerrelsen-der-afgoer-krige

-

Sydafrikas præsident: NATO er ansvarlig for krigen i Ukraine
17. mar. 2022, 16:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-sydafrikas-praesident-nato-er-ansvarlig-for-krigen-i-ukraine

-

Hårde ord fra Putin forbløffer verden, men måske det bare er hans
krigsretorik?
17. mar. 2022, 16:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-haarde-ord-fra-putin-forbloeffer-verden-men-maaske-det-bare-er-hans-krigsretorik

Kommentar:

Og måske skulle de 190.000 soldater langs grænsen til Ukraine ikke bruges!

Nej!

Manden er *bindegal*.

Ligesom Hitlers trusler, så skal Antikrists trusler tages alvorligt:

Udrensning betyder udrensning!

Han har myrdet (lige siden han kom til magten).

Som en løve, har han fået smag for menneskeblod!

Og hvis ikke vi fjerner ham (fra magten) omkommer vi alle (i hans
stalinistiske atomkrig)!

I'm sorry! This is the truth!

(
Putin's harsh words amaze the world, but maybe it's just his war rhetoric?

Comment:

And maybe the 190,000 soldiers along the border with Ukraine should not
be used!

No!

The man is *crazy*.

Like Hitler's threats, the Antichrist's threats must be taken seriously:

Cleansing means cleansing!

He has murdered (ever since he came to power).

Like a lion, he has a taste for human blood!

And if we do not remove him (from power) we will all perish (in his
Stalinist nuclear war)!

I'm sorry! This is the truth!
Резкие слова Путина поражают мир, но, может быть, это просто его военная
риторика?

Комментарий:

А может и не использовать 190 000 солдат вдоль границы с Украиной!

Нет!

Мужчина *биндегал*.

Как и к угрозам Гитлера, к угрозам Антихриста нужно относиться серьезно:

Очищение означает очищение!

Он убивал (с тех пор, как пришел к власти).

Как лев, он имеет вкус к человеческой крови!

И если мы его (от власти) не отстраним, мы все погибнем (в его
сталинской ядерной войне)!

Мне жаль! Это правда!

2022-03-17 kl. 17.13
52 min. siden
Danmark sender lægemidler og medicinsk udstyr for 50 millioner kroner
til Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-sender-laegemidler-og-medicinsk-udstyr-50-millioner-kroner-til-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 15:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560541
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland kalder anklager om angreb på teater i Mariupol for 'løgn'

i dag kl. 15:58
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560612
Katrine Bang Ramsbæk
Sydafrikas præsident beskylder Nato for at være ansvarlig for krigen

54 min. siden (Time now CET 17.09)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560690
Katrine Bang Ramsbæk
Guvernør: 53 civile dræbt i angreb i Tjernihiv det seneste døgn

44 min. siden (Time now CET 17.09)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560749
Katrine Bang Ramsbæk
Video viser ødelæggelser på teater i Mariupol

18 min. siden (Time now CET 17.09)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560834
Katrine Bang Ramsbæk
Hvordan er situationen i Mariupol, og hvorfor er byen så vigtig?

Kommentar:

Idioterne tror fejlagtigt (mht. Sortehavsflåden), at hvis man ...
(lebensraum) ...

Et udsagn:

(Repetition for idioter, gentagelse nummer 117:)

Mig osse bygge mit imperium på andres bekostning

Mig osse bruge atomvåben

Mig osse død

(
How is the situation in Mariupol and why is the city so important?

Comment:

The idiots mistakenly believe (in terms of the Black Sea Fleet) that if
you ... (living space, lebensraum) ...

A statement:

(Repetition for idiots, repetition number 117 :)

Me osse build my empire at the expense of others

Me also use nuclear weapons

Me too dead
Как обстоят дела в Мариуполе и почему город так важен?

Комментарий:

Идиоты ошибочно полагают (применительно к Черноморскому флоту), что если
вы... (жилплощадь, lebensraum) ...

Заявление:

(Повторение для идиотов, повтор №117 :)

Я строю свою империю за счет других

Я также использую ядерное оружие

я слишком мертв
)

9 min. siden (Time now CET 17.35)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3560993
Katrine Bang Ramsbæk
Storbritanniens forsvarsminister er blevet ringet op af en, der udgav
sig for at være Ukraines premierminister

3 min. siden (Time now CET 17.52)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3561115
Katrine Bang Ramsbæk
Den belgiske kongefamilie skal huse ukrainske flygtninge

(Time now CET 17.52)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Under 1 min siden (Time now CET 17.14)
Op til 90 procent af Mariupol er ødelagt, siger ukrainsk parlamentsmedlem

Under 1 min siden (Time now CET 17.18)
Over 350.000 er stadig fanget i ukrainsk havneby

4 min siden (Time now CET 17.42)
FN: Mindst 780 civile dræbt i Ukraine

4 min siden (Time now CET 17.42)
Storbritanniens forsvarsminister: En udgav sig for at være Ukraines
premierminister

9 min siden (Time now CET 18.09)
Det belgiske kongehus skal huse ukrainske flygtninge

2 min siden (Time now CET 18.09)
Rusland kalder anklager om angreb på teater i Mariupol for løgn

Russia calls accusations of attacks on theater in Mariupol a lie

Россия назвала ложью обвинения в нападениях на театр в Мариуполе

https://www.icc-cpi.int/darfur/albashir

Omar Hassan Ahmad Al Bashir

Det er "vist nok" på høje tid, at der udstedes en arrestordre!

It is "probably enough" in high time that an arrest warrant is issued!

«Вероятно, достаточно» своевременно выдать ордер на арест!

(Put him on trial!)
(Put him on trail!)
(Предать его суду!)

War criminal arrest warrant for Vladimir Putin

Krigskriminel arrestordre på Vladimir Putin

Ордер на арест Владимира Путина как военного преступника

(Time now CET 18.09)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-17 kl. 17.13
21 min. siden
Ung kvinde fængslet i sag om 15 kilo kokain

TV2:
Regeringen åbner for forsøg med færre jobcenterregler
17. mar. 2022, 16:54

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23882

@

On Thu, 17 Mar 2022 11:55:11 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Kan Vladimir Putin blive henrettet for krigen i Ukraine?

hvis Kievs borgmester får fat i ham

ja så ganske sikkert

https://www.ringtv.com/wp-content/uploads/2020/05/Vitali-Klitschko-COVID0001-770x514.jpg

Blinken: Der er blevet begået krigsforbrydelser i Ukraine

Blinken: War crimes have been committed in Ukraine

Блинкен: В Украине совершались военные преступления

Was:
Letland tilslutter sig forslag om flyveforbud

Latvia joins proposal for flight ban

Латвия присоединилась к предложению о запрете полетов

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

Katrine Bang Ramsbæk
Rusland kalder anklager om angreb på teater i Mariupol for 'løgn'

30 min. siden (Time now CET 18.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3561275
Katrine Bang Ramsbæk
Mindst 780 civile er blevet dræbt i Ukraine, siger FN

10 min. siden (Time now CET 18.39)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3561401
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj besøger sårede på hospital i Kyiv

i dag kl. 18:50
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3561635
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine: Russiske styrker smider 50-100 bomber over Mariupol dagligt

i dag kl. 19:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3562271
Erna Bojesen Rosenqvist
Ekspert: Russerne er gået i stå

i dag kl. 19:43
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3562814
Katrine Bang Ramsbæk
Få et overblik over angrebet på teateret i Mariupol

i dag kl. 20:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3563314
Katrine Bang Ramsbæk
Blinken: Der er blevet begået krigsforbrydelser i Ukraine

Blinken: War crimes have been committed in Ukraine

Блинкен: В Украине совершались военные преступления

59 min. siden (Time now CET 21.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3563774
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik

47 min. siden (Time now CET 21.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3564088
Katrine Bang Ramsbæk
WHO: 43 angreb på sundhedsfaciliteter i Ukraine

31 min. siden (Time now CET 21.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3564356
Katrine Bang Ramsbæk
Det Hvide Hus er 'meget bekymret' for, at Kina vil forsyne Rusland med
militært udstyr

18 min. siden (Time now CET 21.16)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3564744
Katrine Bang Ramsbæk
Biden kalder Putin for 'morderisk diktator'

(Time now CET 21.16)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
Kl. 19.11
Biden kalder Putin for en "morderisk diktator, en vaskeægte bølle"

Kl. 19.24
Italien vil hjælpe med at genopbygge bombet teater

Kl. 19.40
Blinken: Rusland kidnapper systematisk lokale embedsmænd

Kl. 19.47
Politiker vil sende buste af russisk kejserinde retur til Rusland

Kl. 19.56
Ukrainsk medie: Russerne smider 50 til 100 bomber over Mariupol dagligt

Kl. 20.03
Letland tilslutter sig forslag om flyveforbud

Latvia joins proposal for flight ban

Латвия присоединилась к предложению о запрете полетов

39 min siden (Time now CET 21.09)
WHO: 43 angreb på sundhedsfaciliteter i Ukraine

13 min siden (Time now CET 21.09)
FN's Sikkerhedsråd drøfter Ukraine torsdag aften

1 min siden (Time now CET 21.11)
Det Hvide Hus: Bekymrede for at Kina vil forsyne Rusland med militært udstyr

Kommentar:

Boykot Cannibalistan!

(Time now CET 21.11)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23883

Det norske kriminalpoliti arbejder med at finde vidner til
krigsforbrydelser i Ukraine

The Norwegian criminal police are working to find witnesses to war
crimes in Ukraine

Норвежская криминальная полиция работает над поиском свидетелей военных
преступлений в Украине

Was:

13 days after ...

Sodom-warning-to-Russia

Date: Thu, 17 Mar 2022 08:28:33 +0100
23876 <6232e323$0$704$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/3TC0akj9MbA/m/CnLemo6CAwAJ

[ ... ]
> [...]

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before

I dag kl. 17:22
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-norske-kriminalpoliti-arbejder-med-finde-vidner-til-krigsforbrydelser-i-ukraine

[...]

I dag kl. 17:28
Guvernør: 53 civile dræbt i angreb i Tjernihiv det seneste døgn
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/guvernoer-53-civile-draebt-i-angreb-i-tjernihiv-det-seneste-doegn

-

Krigen presser danske designvirksomheder
17. mar. 2022, 17:32
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-03-17-krigen-presser-danske-designvirksomheder

-

I dag kl. 17:50
Arnold Schwarzenegger kommer med opråb til Putin og russiske soldater
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/arnold-schwarzenegger-kommer-med-opraab-til-putin-og-russiske-soldater

-

- Vi kan stå i en situation, hvor vi har de 33 bedste år bag os
17. mar. 2022, 17:55
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-03-17-vi-kan-staa-i-en-situation-hvor-vi-har-de-33-bedste-aar-bag-os

-

Schwarzenegger i appel til russerne: Begå ikke samme fejl som min far
17. mar. 2022, 18:03
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-schwarzenegger-i-appel-til-russerne-begaa-ikke-samme-fejl-som-min-far

Blandt hans budskaber er:

Nej, invasionens formål er ikke at afnazificere Ukraine, som slet ikke
har et nazistisk styre.

Ukraine indledte ikke denne krig. Det gjorde Rusland.

141 lande i FN har stemt for, at Rusland er den aggressive part, og at
invasionen skal stoppes.

Der er tætte bånd mellem Rusland og Ukraine, og mange russere har
ukrainske familiemedlemmer.

Russiske bombardementer ødelægger ukrainske byer og rammer civile mål,
herunder et børnehospital.

Verden har vendt sig mod Rusland, som på grund af sin brutalitet er
blevet isoleret fra verdenssamfundet.

Konsekvenserne af krigen holdes skjult, og tusindvis af russiske
soldater er ifølge Ukraine og Vesten blevet dræbt.

Historisk hårde økonomiske sanktioner er blevet indført som resultat af
Ruslands rolle.

(
Schwarzenegger in appeal to the Russians: Do not make the same mistake
as my father

Among his messages are:

No, the purpose of the invasion is not to de-Nazify Ukraine, which has
no Nazi regime at all.

Ukraine did not start this war. Russia did.

141 countries in the UN have voted for Russia to be the aggressive party
and for the invasion to be stopped.

There are close ties between Russia and Ukraine, and many Russians have
Ukrainian family members.

Russian bombings destroy Ukrainian cities and hit civilian targets,
including a children's hospital.

The world has turned against Russia, which due to its brutality has been
isolated from the world community.

The consequences of the war are kept hidden, and thousands of Russian
soldiers have been killed, according to Ukraine and the West.

Historically harsh economic sanctions have been imposed as a result of
Russia's role.
Шварценеггер в обращении к россиянам: Не повторяйте ошибок отца

Среди его сообщений:

Нет, цель вторжения не в том, чтобы денацифицировать Украину, на которой
вообще нет нацистского режима.

Украина не начала эту войну. Россия сделала.

141 страна в ООН проголосовала за то, чтобы Россия была агрессивной
стороной и чтобы вторжение было остановлено.

Между Россией и Украиной существуют тесные связи, и у многих россиян
есть украинские родственники.

Российские бомбардировки разрушают украинские города и поражают
гражданские объекты, в том числе детскую больницу.

Мир ополчился на Россию, которая из-за своей жестокости оказалась
изолированной от мирового сообщества.

Последствия войны скрываются, и, по данным Украины и Запада, погибли
тысячи российских солдат.

Исторически жесткие экономические санкции были введены в результате роли
России.

I dag kl. 18:15
200 ton nødhjælp ankommer til Ukraine, hvor situationen flere steder
nærmer sig det værst tænkelige scenarie
https://www.dr.dk/stories/1288510966/ndhjlp/

-

I dag kl. 18:15
Russerne er gået i stå, mener ekspert: De skal forhandle eller sende
flere soldater
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forhandlinger-kan-vaere-ruslands-sidste-chance

-

I dag kl. 18:20
Berømt primaballerina forlader landet: ’Jeg er modstander af denne krig
med hver en fiber i min krop’
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russisk-primaballerina-forlader-bolsjoj-balletten

-

I dag kl. 18:51
Sankt Patricks dag fejret med parade, kløvere og ukrainske flag i Dublin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/sankt-patricks-dag-fejret-med-parade-firkloevere-og-ukrainske-flag-i-dublin

-

Sådan tager du imod de ukrainske flygtninge
17. mar. 2022, 19:50
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-17-saadan-tager-du-imod-de-ukrainske-flygtninge

-

Her er USA's gigantiske våbenpakke til Ukraine
17. mar. 2022, 20:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-17-her-er-usas-gigantiske-vaabenpakke-til-ukraine

-

I dag kl. 20:06
Mali vil lukke ned for to franske medier på grund af 'falske beskyldninger'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mali-vil-lukke-ned-franske-medier-paa-grund-af-falske-beskyldninger

-

17/03/2022 KL. 20:15
Putins hårde linje tyder på, at Kreml er klar til en lang krig
https://jyllands-posten.dk/international/ECE13835815/putins-haarde-linje-tyder-paa-at-kreml-er-klar-til-en-lang-krig/

Analyse: Med skrækindjagende retorik vil Vladimir Putin sikre ro på
bagsmækken i Rusland. Det lover heller ikke godt for fredsforhandlinger
med Ukraine.

-

Vi kan få "det største olie-chok i årtier", advarer agentur
17. mar. 2022, 20:15
https://nyheder.tv2.dk/penge/2022-03-17-vi-kan-faa-det-stoerste-olie-chok-i-aartier-advarer-agentur

-

Fynsk galleri inviterer russiske kunstnere til at udstille: - Man kan
ikke skære alle over en kam
17. mar. 2022, 20:29
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-03-17-fynsk-galleri-inviterer-russiske-kunstnere-til-at-udstille-man-kan-ikke-skaere

-

2022-03-17 kl. 21.23
27 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/det-hvide-hus-er-meget-bekymret-kina-vil-forsyne-rusland-med-militaert-udstyr

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

6 min. siden (Time now CET 21.36)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3565405
Katrine Bang Ramsbæk
Medie: 320.000 ukrainere er vendt tilbage siden krigens start

(Time now CET 21.36)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt fra krigen i Ukraine
3 min siden (Time now CET 21.27)
Repræsentanternes hus i USA vil suspendere handelsforbindelser til Rusland

6 min siden (Time now CET 21.35)
Zelenskyj: Fokus på fredelig dialog

Under 1 min siden (Time now CET 21.37)
Tjekkiets statsminister: Vi kan ikke tage imod flere flygtninge

(Time now CET 21.37)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-17 kl. 21.23
2 min. siden
Regional forskel på hvor hurtigt brystkræftpatienter opereres

TV2:
Dagens overblik: Himlen blev lyst op – af ørkensand og fyrværkeri
17. mar. 2022, 20:57

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23884