News 2022-03-22, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1411 days to global Nuclearwar+suicide

Kall, Mogens

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

18 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

6 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

-

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.
)

44
- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

___ quote begin ___

Ordet for 2022-03-22

Hold dig til Guds plan 1)

"... for han gennemfører alt efter sin viljes fortsæt."
Eph 1,11

Gud sagde: "Jeg er Alfa og Omega, den første og den sidste..." (Rev
22,13) Gud bestemmer det slutresultat, Han ønsker, derefter begynder Han
fra begyndelsen og arbejder hen imod det. Han "gennemfører alt efter sin
viljes fortsæt." Josef oplevede, at selv når din familie vender sig mod
dig, er Guds plan stadig virksom. I et tilbageblik sagde han: "I
udtænkte ondt mod mig, men Gud vendte det til det gode..." (1. Mos
50,20) Men forveksl nu ikke "det gode" med "behageligt." Når Gud
korrigerer dig eller omlægger din vej, føles det ikke altid godt. Men
det ér godt! David sagde: "Det var en lykke for mig, at jeg blev
ydmyget, så jeg kunne lære dine love." (Salme 119,71)

Hvis du ikke er helt klar over Guds plan, så søg Ham, indtil Han viser
dig den. Andre ting kan synes mere presserende, men intet er vigtigere.
Og hvis du allerede kender Guds plan, så hvil trygt i, at ingen
menneskelig handling kan aflyse den. Salmisten skrev, "Herren fører min
sag igennem. Herre, din trofasthed varer til evig tid..." (Salme 138,8)
Satan kan ikke udarbejde en situation, som Gud ikke allerede har 'skabt
en udvej for.' (Se 1. Kor 10,13) Paulus forsikrer os: "... Gud er
trofast; han vil ikke tillade, at I fristes over evne, men vil sammen
med fristelsen også skabe en udvej, så I ikke bukker under." (v 13)

Det er på de tidspunkter, hvor du bliver testet, at du opdager, "Gud er
trofast." Han vil strække dig, men aldrig så meget, at du knækker. Hans
plan for dig er, at du kommer ud af denne oplevelse - stærkere - og klar
til det næste, Han har planlagt for dig.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

The word for 2022-03-22

Stick to God's Plan 1)

"... for he accomplishes according to the will of his will."
Eph 1,11

God said, "I am Alpha and Omega, the first and the last ..." (Rev 22:13)
God determines the end result He desires, then He begins from the
beginning and works toward it. He "implements according to the will of
his will." Joseph experienced that even when your family turns to you,
God's plan is still effective. In retrospect, he said, "You devised evil
against me, but God turned it for good ..." (Genesis 50:20) But now do
not confuse "good" with "pleasant." When God corrects you or changes
your path, it does not always feel good. But it's good! David said, "It
was a blessing to me that I was humbled, that I might learn your laws."
(Psalm 119,71)

If you are not fully aware of God's plan, seek Him until He shows it to
you. Other things may seem more urgent, but nothing is more important.
And if you already know God's plan, rest assured that no human action
can cancel it out. The psalmist wrote, "The Lord leads my cause through.
Lord, your faithfulness endures forever ..." (Psalm 138,8) Satan cannot
create a situation for which God has not already 'created a way out.'
(See 1 Corinthians 10:13) Paul assures us, "... God is faithful; he will
not allow you to be tempted beyond what you can bear, but with the
temptation you will also create a way so that you will not succumb." (v 13)

It is at those times when you are being tested that you discover, "God
is faithful." He will stretch you, but never so much that you break. His
plan for you is that you come out of this experience - stronger - and
ready for the next thing He has planned for you.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

Слово на 22 марта 2022 г.

Придерживайтесь Божьего плана 1)

«...ибо он совершает по воле своей воли».
Эф 1,11

Бог сказал: «Я есмь Альфа и Омега, первый и последний…» (Откр. 22:13).
Бог определяет желаемый конечный результат, затем Он начинает с самого
начала и работает над его достижением. Он «осуществляет по воле своей
воли». Джозеф испытал на себе, что даже когда твоя семья обращается к
тебе, Божий план остается действенным. Оглядываясь назад, он сказал: «Вы
умышляли против меня зло, но Бог обратил это во благо…» (Бытие 50:20).
меняет ваш путь, это не всегда приятно. Но это хорошо! Давид сказал:
«Для меня было благословением то, что я смирился, чтобы научиться Твоим
законам». (Псалом 119,71)

Если вы не полностью осознаете Божий план, ищите Его, пока Он не покажет
его вам. Другие вещи могут показаться более срочными, но нет ничего
важнее. И если вы уже знаете Божий план, будьте уверены, никакое
человеческое действие не сможет отменить его. Псалмопевец писал:
«Господь ведёт дело моё. Господи, верность Твоя пребывает вовек…»
(Псалом 137,8). Сатана не может создать ситуацию, для которой Бог ещё не
«сотворил выход». (См. 1 Коринфянам 10:13) Павел уверяет нас: «...Бог
верен; Он не попустит вам быть искушаемыми сверх сил, но при искушении и
вы сотворите путь, так что не поддадитесь ." (ст. 13)

Именно в те времена, когда вас испытывают, вы обнаруживаете, что «Бог
верен». Он растянет вас, но никогда настолько, чтобы вы не сломались.
Его план для вас состоит в том, чтобы вы вышли из этого опыта более
сильными и готовыми к следующему, что Он запланировал для вас.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

Слово на 22.03.2022

Дотримуйтесь Божого плану 1)

«... бо він робить за волею своєї волі».
Еф 1,11

Бог сказав: «Я Альфа і Омега, перший і останній...» (Одкр. 22:13) Бог
визначає кінцевий результат, якого Він бажає, потім починає з початку і
працює до нього. Він «здійснює за волею своєї волі». Йосип відчув, що
навіть коли ваша сім’я звертається до вас, Божий план все ще діє.
Ретроспективно він сказав: «Ти замислив проти мене зло, але Бог повернув
«приємним». Коли Бог виправляє вас або змінює ваш шлях, це не завжди
добре. Але це добре! Давид сказав: «Для мене було благословення, що я
був упокорений, щоб я міг дізнатися твої закони». (Псалом 119,71)

Якщо ви не повністю усвідомлюєте Божий план, шукайте Його, поки Він не
покаже вам його. Інші речі можуть здатися більш терміновими, але немає
нічого важливішого. І якщо ви вже знаєте Божий план, будьте певні, що
жодна людська дія не зможе його скасувати. Псалмоспівець написав:
«Господь веде мою справу до кінця. Господи, твоя вірність навіки...»
(Псалом 138,8) Сатана не може створити ситуацію, для якої Бог ще не
«створив вихід». (Див. 1 Коринтян 10:13) Павло запевняє нас: «...Бог
вірний; Він не дозволить, щоб ви були спокушені понад те, що ви можете
винести, але зі спокусою ви також створите шлях, щоб ви не піддалися ».
(v 13)

Саме в ті моменти, коли вас випробовують, ви виявляєте: «Бог вірний».
Він розтягне вас, але ніколи так сильно, щоб ви зламалися. Його план
щодо вас полягає в тому, щоб ви вийшли з цього досвіду — сильнішими — і
готовими до наступного, що Він запланував для вас.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

DR S136 man 21 mar 19:06:59
21.marts dr.dk/nyheder 10:30

ZELENSKYJ VIL FORHANDLE I JERUSALEM
Ukraines præsident, Volodymyr
Zelenskyj, har foreslået Jerusalem som
et muligt sted til forhandlinger med
Ruslands præsident, Vladimir Putin.

Meldingen kommer, samtidig med at
Zelenskyj takker Israels
premierminister, Naftali Bennett, for
at stille sig til rådighed som mægler.

- Vi er taknemmelige for hans indsats.
Før eller senere kan vi få begyndt
samtalen med Rusland. Måske i
Jerusalem, siger Zelenskyj.

- Det er det rette sted at opnå fred.
Hvis det da er muligt, tilføjer han
ifølge Ritzau.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraines-praesident-peger-paa-jerusalem-som-sted-forhandlinger-med-putin

-

DR S145 man 21 mar 19:06:29
21.marts dr.dk/nyheder 12:35

UDENRIGSCHEF: DE ØDELÆGGER UKRAINE
EU's udenrigschef, Josep Borrell, siger
ifølge nyhedsbureauet AFP, at Rusland
ikke har nogen respekt for krigens
regler.

Han kalder blandt andet det russiske
angreb på den ukrainske havneby
Mariupol for en "massiv
krigsforbrydelse".

- Rusland begår virkelig en masse
krigsforbrydelser. Det er ordet, det er
vi nødt til at sige. Det, der foregår i
Mauripol, er en massiv
krigsforbrydelse, siger han.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/eus-udenrigschef-rusland-oedelaegger-ukraine-uden-nogen-form-respekt-krigsregler

-

I går kl. 18:28
Sårede soldater fylder Kyivs hospitaler: 'Jeg er stolt over hele vores
folk, som har taget kampen op'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/xxxxxxx-4

-

I går kl. 19:55
Syvårig pige sang i beskyttelsesrum i Ukraine - i aftes optrådte hun ved
velgørenhedskoncert i Polen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/syvaarig-pige-sang-i-beskyttelsesrum-i-ukraine-i-aftes-sang-hun-til

-

I går kl. 20:50
Trods missilangreb bliver Dasha hos sine heste
https://www.dr.dk/stories/1288510966/dasha-bliver-hos-sine-heste/

-

Dagens overblik: Krigen kan trække alvorlige veksler på dansk økonomi
21. mar. 2022, 21:02
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-21-dagens-overblik-krigen-kan-traekke-alvorlige-veksler-paa-dansk-oekonomi

-

Far til to fanger russiske sabotører - kom med ind i hans hjemmebyggede
bunker
21. mar. 2022, 21:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-21-far-til-to-fanger-russiske-sabotoerer-kom-med-ind-i-hans-hjemmebyggede-bunker

-

Ukrainsk mor reddede baby ved at bruge egen krop som skjold
21. mar. 2022, 22:21
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-21-ukrainsk-mor-reddede-baby-ved-at-bruge-egen-krop-som-skjold

-

I går kl. 22:28
Ukraine: Over 8.000 evakueret fra belejrede byer i dag
https://www.dr.dk/nyheder/udland/malmoe-1

-

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i går kl. 20:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3589469
Rasmus Christiansen
Korrespondent: Ukrainere ved den belarusiske grænse frygter, at soldater
også vil invadere derfra

i går kl. 21:28
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3589787
Carsten Thomsen
Syvårig pige sang i beskyttelsesrum i Ukraine - i aftes optrådte hun ved
velgørenhedskoncert i Polen

i går kl. 21:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3589855
Thomas Prakash
Zelenskyj: Slaver skyder på frie mennesker

i går kl. 22:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3589870
Thomas Prakash
Vicepremierminister: Over 8.000 evakueret i dag

i går kl. 22:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3589943
Thomas Prakash
Russisk medie om høje tabstal: Vi blev hacket

i går kl. 23:54
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590037
Rasmus Christiansen og Olivia Høj
OVERBLIK: De vigtigste historier

(Time now CET 06.00)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ruslands invasion af Ukraine
21. mar. 2022, 04:57
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-21-seneste-nyt-om-ruslands-invasion-af-ukraine

Kl. 20.56
Joe Biden og europæiske ledere diskuterede mandag en reaktion på
Ruslands invasion

Kl. 22.22
Boris Johnson vil meget gerne til Ukraine

Kl. 22.47
Zelenskij vil mødes med Putin

New Link ...

(Time now CET 06.00)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
162

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-22 kl. 01.34
I går kl. 23:37
To kvinder dræbt på gymnasium i Malmø - 18-årig mand anholdt

TV2:
Mand affyrer haglgevær mod kæreste og papsøn
22. mar. 2022, 01:27

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23916

Kall, Mogens

Ukraine hævder at have afværget et drabsforsøg på Zelenskij

Ukraine claims to have averted an assassination attempt on Zelensky

Украина утверждает, что предотвратила покушение на Зеленского

[...]

6 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Subject: News 2022-03-22, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Date: Tue, 22 Mar 2022 03:39:07 +0100
23916 <623936cd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1xWarvUIYuU/m/SlwQrs10AQAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Overlevede to uger i 'Helvede på jord': - I dine tanker har du allerede
begravet dig selv
22. mar. 2022, 05:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-overlevede-to-uger-i-helvede-paa-jord-i-dine-tanker-har-du-allerede-begravet-dig

-

96-årig Holocaust-overlever er dræbt i russisk angreb
22. mar. 2022, 05:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-96-arig-holocaust-overlever-er-draebt-i-russisk-angreb

-

Ukraine hævder at have afværget et drabsforsøg på Zelenskij
22. mar. 2022, 05:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-ukraine-haevder-at-have-afvaerget-et-drabsforsog-pa-zelenskij

Kommentar:

Tak for englevagt, Jesus ... :-)

-

Ukraines præsident Zelenskij insisterer på at mødes med Putin
22. mar. 2022, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-ukraines-praesident-zelenskij-insisterer-pa-at-modes-med-putin

-

I dag kl. 05:40
Putin nægter at kende til den – alligevel ser brutal lejehær ud til at
dukke op, hver gang Rusland har brug for den
https://www.dr.dk/stories/1288510966/wagner-group/

-

I dag kl. 05:40
Russiske og vestlige medier viser de samme billeder fra krigen, men de
fremstilles vidt forskelligt
https://www.dr.dk/nyheder/udland/russiske-og-vestlige-medier-viser-de-samme-billeder-fra-krigen-men-de-bliver

-

I dag kl. 05:45
Zelenskyj insisterer på at mødes med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-insisterer-paa-moedes-med-putin

-

Polen forventer flere ukrainske skolebørn, end der er folkeskoleelever i
hele Danmark
22. mar. 2022, 06:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-polen-forventer-flere-ukrainske-skoleboern-end-der-er-folkeskoleelever-i-hele

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

56 min. siden (Time now CET 06.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590506
Maya Nissen
OVERBLIK: Nattens vigtigste historier

41 min. siden (Time now CET 06.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590543
Maya Nissen
Satellitbilleder viser ødelæggelser fra russiske angreb

39 min. siden (Time now CET 06.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590547
Maya Nissen
Meldinger om luftalarmer i flere byer

20 min. siden (Time now CET 06.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590561
Maya Nissen
Ukraines militær: Russiske styrker har kun mad og ammunition til tre dage

7 min. siden (Time now CET 06.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590582
Maya Nissen
Russiske og vestlige medier viser de samme billeder fra krigen, men de
fremstilles vidt forskelligt

1 min. siden (Time now CET 06.59)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590622
Maya Nissen
Billeder fra Ukraine

(Time now CET 06.59)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.22
Det er der sket i løbet af natten

Kl. 05.38
Zelenskij vil tale direkte med Putin

Kl. 05.44
Biden: Putin har "ryggen mod muren"

40 min siden (Time now CET 06.48)
Rusland: Meta er en "ekstremistisk organisation"

32 min siden (Time now CET 06.48)
Ukraine hævder at have generobret Makariv

Under 1 min siden (Time now CET 06.51)
Ukraine: Rusland har øget tilstedeværelsen i luften

(Time now CET 06.51)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
166
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-22 kl. 06.52
21 min. siden
Dagen byder på masser af sol og temperaturer op til 15 grader

TV2:
To kvinder dræbt på gymnasium i Sverige
21. mar. 2022, 23:22
Opd. 22. mar. 2022, 06:53

[...]
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23918

Kall, Mogens

Navalnyj får ny fængselsdom.
Du må da være temmelig *desperat*, Putin-666, ...

Navalny gets new jail sentence.
You must be pretty *desperate* then, Putin-666, ...

Навальный получил новый тюремный срок.
Вы наверное изрядно *отчаялись*, Путин-666,...

Date: Tue, 22 Mar 2022 03:39:07 +0100
23916 <623936cd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1xWarvUIYuU/m/SlwQrs10AQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

2022-03-22 kl. 08.54
53 min. siden
Speedo stopper samarbejdet med russisk OL-guldsvømmer
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport/speedo-stopper-samarbejdet-med-russisk-ol-guldsvoemmer

-

Europa står ved en skillevej: Den ene vil Putin kunne lide
22. mar. 2022, 07:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-europa-staar-ved-en-skillevej-den-ene-vil-putin-kunne-lide

-

2022-03-22 kl. 08.54
9 min. siden
96-årig Holocaust-overlever dræbt i Ukraine: 'Overlevede Hitler, myrdet
af Putin'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/96-aarig-holocaust-overlever-draebt-i-ukraine-overlevede-hitler-myrdet-af-putin

-

Navalnyj kendt skyldig i nye anklager - risikerer op til 13 års fængsel
22. mar. 2022, 08:46
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-navalnyj-kendt-skyldig-i-nye-anklager-risikerer-op-til-13-aars-faengsel

-

I dag kl. 08:58
Oppositionsleder Aleksej Navalnyj får ny fængselsdom for svindel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/oppositionsleder-aleksej-navalnyj-faar-ny-faengselsdom-svindel

Kommentar:

Du må da være temmelig *desperat*, Putin-666, siden enhver der kan true
dig fra magten skal fjernes gennem en *skueproces*!

Tror du virkelig, at russerne er så dumme, at de ikke kan *gennemskue*
dette *bedrag*?

Det er jo nærmest en *fornærmelse* af russeres intelligens!

Du ender sgu nok i *galgen* (ligesom Saddam Hussein og Gadaffi)!

(
Opposition leader Alexei Navalny receives new prison sentence for fraud

Comment:

You must be pretty *desperate*, Putin-666, since anyone who can threaten
you from power must be removed through a *spectacle*!

Do you really think that the Russians are so stupid that they can not
see this *deception*?

It's almost an *insult* to Russians' intelligence!

You'll end up damn well in the *gallows* (like Saddam Hussein and Gaddafi)!
)
(
Лидер оппозиции Алексей Навальный получил новый срок за мошенничество

Комментарий:

Вы, должно быть, изрядно *отчаялись*, Путин-666, так как любой, кто
может угрожать вам от власти, должен быть устранен через *спектакль*!

Вы действительно думаете, что русские настолько глупы, что не могут
видеть этот *обман*?

Это почти *оскорбление* русской интеллигенции!

Вы чертовски хорошо закончите на *виселице* (как Саддам Хусейн и Каддафи)!
)

-

2022-03-22 kl. 10.34
46 min siden
Russisk energigigant fortsætter med at levere
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt¨

-

2022-03-22 kl. 10.44
Under 1 min siden
Abramovichs superyacht lægger til kaj i Tyrkiet
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 07:27
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590665
Maya Nissen
Puk Damsgård i Kyiv: Det har været en rolig nat i hovedstaden

i dag kl. 07:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590687
Maya Nissen
Militærforsker: Den russiske offensiv er for alvor gået i stå

52 min. siden (Time now CET 08.46)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590695
Maya Nissen
Britisk forsvarsministerium: Russiske styrker gør 'begrænset fremskridt'

29 min. siden (Time now CET 08.46)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590752
Maya Nissen
Ukraine hævder at have befriet by nær Kyiv

41 min. siden (Time now CET 09.45)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590831
Maya Nissen
Ukraine fokuserer sin evakueringsindsats på Mariupol

32 min. siden (Time now CET 09.45)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590874
Maya Nissen
Russisk oppositionsleder kendt skyldig i bedrageri

21 min. siden (Time now CET 09.45)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590913
Maya Nissen
Evakuerede fra Mariupol: 'Børn dør af dehydrering'

6 min. siden (Time now CET 09.45)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590954
Maya Nissen
Borgmester: Over halvdelen af vores indbyggere er flygtet

45 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3590975
Maya Nissen
Myndighederne til befolkningen i Boryspil: 'Flygt, hvis I kan'

21 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591035
Maya Nissen
FN: Mere end 3,5 millioner er nu flygtet fra Ukraine

13 min. siden (Time now CET 10.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591056
Maya Nissen
Næsten 1.000 bygninger er ødelagt i Kharkiv

6 min. siden (Time now CET 10.51)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591144
Maya Nissen
Ukraine opfordrer igen Rusland til humanitær korridor til Mariupol

i dag kl. 10:13
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591035
Maya Nissen
FN: Mere end 3,5 millioner er nu flygtet fra Ukraine

36 min. siden (Time now CET 11.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591189
Maya Nissen
Rusland: 78 russiske fly er blevet beslaglagt

Kommentar:

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: 38, Investigation report -
Re: News 2022-03-14, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1419 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Mon, 14 Mar 2022 16:12:25 +0100
23835 <622f5b59$0$699$1472...@news.sunsite.dk>
Smoke plume (Røgfane, Дымовой шлейф )
https://sites.google.com/view/smoke-plume/files/23-xxx/23-8xx/23-835
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/741yJ37-CkA/m/gFZ2gSCwAgAJ

Haber Sie einem 185.000-38 in Youyr backyard, oder was ?

Nuclear-errors?

30 min. siden (Time now CET 11.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591209
Maya Nissen
Abramovichs yacht i ly for europæiske sanktioner i Tyrkiet

26 sek. siden (Time now CET 11.33)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591430
Maya Nissen
Ukraine frigiver påståede russiske tabstal

509 kampvogne
1.556 pansrede køretøjer
252 artillerisystemer
80 raketstyr
123 helikoptere

(Time now CET 11.33)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 07.19
Ukraine: Rusland har beholdninger til tre dage

Kl. 07.35
Biden: Klare signaler om, at Putin vil bruge kemiske våben

49 min siden (Time now CET 08.44)
Britisk forsvarsministerium: Russiske styrker er gået i stå

3 min siden (Time now CET 08.57)
Russisk talsmand: Ingen store gennembrud i forhandlinger

18 min siden (Time now CET 09.43)
Dronevideo viser massive ødelæggelser

7 min siden (Time now CET 09.44)
Ukraine vil evakuere civile fra Mariupol

34 min siden
3,5 millioner ukrainere er nu flygtet

16 min siden (Time now CET 10.33)
Borgmester nær hovedstad: Flygt hvis I kan

1 min siden (Time now CET 10.50)
Ukraine: 1000 bygninger ødelagt i Kharkiv

31 min siden (Time now CET 11.31)
Ukraine vil have evakueringsvej for civile og nødhjælp i Mariupol

15 min siden (Time now CET 11.31)
Fred i Ukraine er stadig "overhovedet ikke realistisk"

Under 1 min siden (Time now CET 11.31)
Rasmus Tantholdt: - Krigen står stille

(Time now CET 11.31)

[...]

2022-03-22 kl. 10.38
7 min. siden
Fagforeninger: Børn og lærere skal væk fra skimmelramt skole i Kruså

TV2:
Aftale om udflytning af uddannelser faldet på plads
22. mar. 2022, 08:52

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23920

Kall, Mogens

Date: Tue, 22 Mar 2022 03:39:07 +0100
23916 <623936cd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1xWarvUIYuU/m/SlwQrs10AQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

- Absolut ingen chance for fred på nuværende tidspunkt, mener dansk ekspert
22. mar. 2022, 10:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-absolut-ingen-chance-for-fred-paa-nuvaerende-tidspunkt-mener-dansk-ekspert

-

Navalnyj kendt skyldig i nye anklager – risikerer op til 13 års fængsel
22. mar. 2022, 08:46
Opd. 22. mar. 2022, 11:12
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-navalnyj-kendt-skyldig-i-nye-anklager-risikerer-op-til-13-aars-faengsel

-

I dag kl. 13:23
Militærekspert: 'Bykrig ender næsten altid med en fuldstændig smadret by
og massive civile tab'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/militaerekspert-set-fra-et-historisk-perspektiv-saa-ender-bykrig-naesten-altid-med-en

-

Navalnyj kendt skyldig - får ni års fængsel
22. mar. 2022, 13:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-navalnyj-kendt-skyldig-faar-ni-aars-faengsel

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
22. marts 2022, 13:39
Opdateret 22. marts, 13:39
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

I dag kl. 13:41
Den russiske oppositionspolitiker Aleksej Navalnyj får ni års fængsel
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-russiske-oppositionspolitiker-aleksej-navalnyj-faar-ni-aars-faengsel

-

I dag kl. 13:45
Kunstneren Alexsandr kæmper i krigen med pensel og tegner Putin som nar
https://www.dr.dk/stories/1288510966/kunstneren/

-

Russerne har kun mad og brændstof til tre dage tilbage, hævder ukrainerne
22. mar. 2022, 16:05
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-russerne-har-kun-mad-og-braendstof-til-tre-dage-tilbage-haevder-ukrainerne

-

I dag kl. 16:12
Statsminister: Fordrevne ukrainere skal hjem og bygge deres hjemland op,
så snart de kan
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/statsminister-fordrevne-ukrainere-skal-hjem-og-bygge-deres-hjemland-op-saa-snart-de

-

Navalnyj dømt igen - får ni års fængsel
22. mar. 2022, 13:39
Opd. 22. mar. 2022, 16:24
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-navalnyj-doemt-igen-faar-ni-aars-faengsel

-

I dag kl. 16:35
Fik Nobels fredspris for russisk uafhængig avis - nu sælger han medaljen
til fordel for ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fik-nobels-fredspris-russisk-uafhaengig-avis-nu-saelger-han-medaljen-til-fordel

-

I dag kl. 17:07
FN's generalsekretær: Ingen kan vinde krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fns-generalsekretaer-ingen-kan-vinde-krigen-i-ukraine

-

Ukrainerne vil hjem, så snart krigen er ovre, siger ambassadør
22. mar. 2022, 18:46
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-22-ukrainerne-vil-hjem-saa-snart-krigen-er-ovre-siger-ambassadoer

-

2022-03-22 kl. 18.54
43 min. siden
Artem begraver sin far, mens eksplosionerne kan høres i baggrunden:
'Vores vrede giver os kræfter til at knuse dem alle sammen'
https://www.dr.dk/nyheder/udland/til-begravelse-i-kyiv-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

-

2022-03-22 kl. 18.54
43 min. siden
Zelenskyj vil slutte krigen ved forhandlingsbordet med Putin
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-vil-slutte-krigen-ved-forhandlingsbordet-med-putin

-

Ukraines børn kæmper for livet efter Putins bombardementer af civile
22. mar. 2022, 18:47
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-22-ukraines-boern-kaemper-for-livet-efter-putins-bombardementer-af-civile

Jeg hader Rusland
[...]

5 min. siden (Time now CET 11.47)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591449
Maya Nissen
Zelenskyj har talt med paven

12 sek. siden (Time now CET 11.48)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591487
Maya Nissen
Russisk nobelprisvinder sælger Nobel-medalje til fordel for ukrainske
flygtninge

9 min. siden (Time now CET 12.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591535
Maya Nissen
Melding om eksplosion i Kyiv

8 sek. siden (Time now CET 12.15)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3591553
Maya Nissen
OVERBLIK: Dagens vigtigste historier

48 min. siden (Time now CET 14.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592000
Rasmus Christiansen
Russisk oppositionsleder idømt ni års fængsel

25 min. siden (Time now CET 14.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592090
Rasmus Christiansen
- Russerne skød mod biler med børn, da vi flygtede fra Mariupol

i dag kl. 14:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592338
Rasmus Christiansen
Navalnyj efter sin dom: 'Min rolle i denne her historie minder mig om
filmen 'Interstellar'

50 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592436
Rasmus Christiansen
FN's generalsekretær: 'Ingen kan vinde krigen i Ukraine'

34 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592505
Rasmus Christiansen
Ukrainsk minister: 'Putin er på vej til at starte en "sultorkan"'

18 min. siden (Time now CET 15.53)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592538
Rasmus Christiansen
Selv i bombeskjul leger børnene i Kyiv

3 min. siden (Time now CET 16.12)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592715
Rasmus Christiansen
Ukrainsk vicepremierminister: 100.000 vil flygte fra Mariupol, men kan ikke

i dag kl. 17:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592905
Rasmus Christiansen
Nyhedsbureau: Mindst én dræbt i Kyiv efter droneangreb

i dag kl. 17:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3592938
Rasmus Christiansen
Korrespondent: 'Den vestlige del af Ukraine er ikke længere så sikkert
som før'

53 min. siden (Time now CET 18.46)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3593004
Rasmus Christiansen
Video: Ukrainere i tusindvis overnatter i midlertidige centre i Polen

16 min. siden (Time now CET 18.46)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3593108
Rasmus Christiansen
Mød 'Wagner' - Putins hemmelige lejesoldater

(Time now CET 18.46)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 12.34
Meldinger om kæmpestor eksplosion i Kyiv

Kl. 13.01
Zelenskij taler til Italiens parlament: Ukraine er indgangen til Europa

Kl. 13.05
Zelenskij har talt med Pave Frans

Kl. 13.06
Ruslands myndigheder: 78 russiske fly er beslaglagt

46 min siden (Time now CET 14.19)
Kreml afviser Bidens påstande

38 min siden (Time now CET 14.19)
Amerikansk ambassade: Rusland har kidnappet tusindevis af børn

37 min siden (Time now CET 14.19)
Aleksej Navalnyj idømt ni års fængsel

12 min siden (Time now CET 14.19)
Russisk nobelprisvinder sælger medalje for at hjælpe ukrainere

49 min siden (Time now CET 15.51)
Ukrainsk minister: Putins bomber kan udløse en sult-orkan

21 min siden (Time now CET 15.51)
Ukrainsk by løber tør for mad og medicin

Kl. 16.18
FN-chef kalder krigen for "uvindelig"

Kl. 16.41
Sundhedsminister: 10 hospitaler ødelagt siden invasion

8 min siden (Time now CET 18.48)
Zelenskij har talt med Trudeau

3 min siden
Ukraine: Vi har nedskudt russisk fly i Mariupol

(Time now CET 19.01)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
129

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-22 kl. 18.51
41 min. siden
Dansk klatrer ryger ud over skrænt, men bærer cyklen op og vinder tid
til Yates

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23921

Kall, Mogens

Date: Tue, 22 Mar 2022 03:39:07 +0100
23916 <623936cd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1xWarvUIYuU/m/SlwQrs10AQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 19:55
Rusland: 'Vi bruger kun atomvåben, hvis vores eksistens er truet'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vi-bruger-kun-atomvaaben-hvis-vores-eksistens-er-truet

Kommentar:

Stol ALDRIG på en psykopat!

Evaluering:

Vi har vist i mange år, at der er noget galt med Putins sind (at han er
psykopat og derfor løser sine problemer med vold som et *primitivt* dyr,
der IKKE fatter sin egen iboende undergangsskadende adfærd).

Men det, som denne *ulovlige* angrebskrig på Ukraine har lært os, er,
hvor mange der i den Røde Hær ligeledes desværre også er psykopater! Det
dyrkes ligefrem som svampe i kælderen (herunder fx. Wagner-gruppen)!

INTET er forandret (til det bedre) siden den Kolde Krig! ... :-(

Og dét bliver Menneskehedens selvmord, hvis ikke man lærer at
*distancere* til denne onde side af sit sind!

For der skal desværre KUN én sindsyg leder til at opstarte atomkrigen!

Og da det jo er MEGET tydeligt, at Putin-666 IKKE kan tåle at tabe
ansigt, lader idioten sig styre af usunde hævn-*følelser* (fremfor sund
fornuft, herunder at indse at man havde gjort en rigtig dum pagt med
djævelen; altså ham, der ønsker hele planeten lagt øde)!

Kæden er - med andre ord - ikke stærkere end det svageste led!

Time now around:
1411 days to global Nuclearwar+suicide

(
Russia: 'We only use nuclear weapons if our existence is threatened'

Comment:

NEVER trust a psychopath!

Evaluation:

We have shown for many years that there is something wrong with Putin's
mind (that he is a psychopath and therefore solves his problems with
violence as a * primitive * animal that does NOT comprehend its own
inherently doomed behavior).

But what this * illegal * war of aggression on Ukraine has taught us is
how many in the Red Army are also sadly psychopaths! It is grown
directly as mushrooms in the basement (including eg the Wagner group)!

NOTHING has changed (for the better) since the Cold War! ... :-(

And it will be the suicide of Mankind if one does not learn to *
distance * to this evil side of one's mind!

Because unfortunately ONLY one insane leader needs to start the nuclear war!

And since it is VERY clear that Putin-666 can NOT stand to lose face,
the idiot lets himself be ruled by unhealthy revenge * feelings *
(rather than common sense, including realizing that he had made a really
stupid pact with the devil who wish the whole planet laid waste)!

The chain is - in other words - not stronger than the weakest link!

Time now around:
1411 days to global Nuclearwar + suicide
)
(
Россия: «Мы используем ядерное оружие только в том случае, если нашему
существованию угрожает опасность»

Комментарий:

НИКОГДА не доверяйте психопатам!

Оценка:

Мы много лет показывали, что с сознанием Путина что-то не так (что он
психопат и поэтому решает свои проблемы насилием как *примитивное*
животное, НЕ осмысляющее свое заведомо обреченное поведение).

А вот чему нас научила эта *незаконная* агрессивная война против
Украины, так это тому, сколько в Красной Армии тоже прискорбно
психопатов! Он выращивается прямо как грибы в подвале (включая,
например, группу Вагнера)!

НИЧЕГО не изменилось (в лучшую сторону) со времен холодной войны! ... :-(

И будет самоубийством Человечества, если не научится *дистанцироваться*
от этой злой стороны своего разума!

Потому что, к сожалению, ТОЛЬКО один безумный лидер должен начать
ядерную войну!

А так как СОВЕРШЕННО ясно, что Путин-666 НЕ терпит потерять лицо, идиот
позволяет себе руководствоваться нездоровой местью *чувствами* (а не
здравым смыслом, в том числе понимая, что он заключил действительно
глупый договор с дьяволом, желающим вся планета опустошена)!

Цепь, другими словами, не сильнее самого слабого звена!

Время сейчас около:
1411 дней до глобальной ядерной войны + самоубийство
)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 19:11
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3593514
Rasmus Christiansen
Borgmester i ukrainsk by blev kidnappet af russere - nu fortæller han
sin historie

i dag kl. 19:52
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3594141
Rasmus Christiansen
Rusland: 'Vi bruger kun atomvåben, hvis vores eksistens er truet'

https://www.armscontrol.org/factsheets/Nuclearweaponswhohaswhat

49 min. siden (Time now CET 21.05)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3594666
Rasmus Christiansen
Ukrainske myndigheder i Mariupol: Vi har skudt russisk fly ned

46 min. siden (Time now CET 21.06)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3594733
Rasmus Christiansen
Pressetalsmand: Zelenskyj deltager virtuelt i Nato-møde på torsdag

(Time now CET 21.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.44
USA vil drøfte brug af atomvåben med allierede

20 min siden (Time now CET 21.02)
USA vil pålægge Rusland yderligere sanktioner

(Time now CET 21.02)

[...]

2022-03-22 kl. 21.07
37 min. siden
BILLEDER: Tornadoer raserer boliger og virksomheder i Texas

was
[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23922

Kall, Mogens

Du end ikke skammer dig over Sovjettidens ondskab!

Du MANGLER evner til at tænke godt (fremfor ondt)!

Værd at samle på?

Nej! IKKE hvis jeg var en alien (ET)!

Skraldespandslort!

23923

Kall, Mogens

(2022-03-22, Tuesday, day no 81, CET 21:40, GMT 20.40)
- "Enig!"

:-)

23914

Kall, Mogens

Date: Tue, 22 Mar 2022 03:39:07 +0100
23916 <623936cd$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1xWarvUIYuU/m/SlwQrs10AQAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

31 min. siden
Danmark har en nødplan: Hvis Rusland lukker for gassen, bliver de
største virksomheder ramt først
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danmark-har-en-noedplan-hvis-rusland-lukker-gassen-bliver-de-stoerste-virksomheder

Kommentar:

Jeg er allerede gået over til klatvask 6 gange om ugen, og et enkelt
kortvarigt varmt brusebad den syvende dag!

Jeg har også allerede skruet ned for varmen og isoleret ekstra alle mine
vinduer (med termo-plexi-glas)!

(
Jeg overvejer, OM det kan betale sig at reflektere sollys ind gennem
mine vinduer og på den måde bidrage til at opvarme hjemmet mit med
vedvarende energi.

Jeg overvejer, OM sorte plasticdunke med vand kunne opvarmes med sollys
og så bæres inden for som en art varmedunk!
)

Gør det samme som jeg og indfør bilfrie weekender!

=>

Afbryd enhver handelsaftale med Psykopatistan, fordi det jo er med til
at financere Putin-666's ækle, væmmelige krig mod vores demokratier
(begyndende med Ukraine)!

(
Denmark has an emergency plan: If Russia shuts off the gas, the largest
companies will be hit first

Comment:

I have already gone over to wash myself with washcloth 6 times a week,
and a single short-term hot shower on the seventh day!

I have also already turned down the heat and insulated extra all my
windows (with thermo-plexi glass)!

(
I consider whether it pays to reflect sunlight in through my windows and
thus help to heat my home with renewable energy.

I'm wondering if black plastic cans with water could be heated with
sunlight and then carried inside like a kind of hot water bottle!
)

Do the same as me and introduce car-free weekends!

=>

Terminate any trade agreement with Psychopathistan, because it is
helping to fund Putin-666's disgusting, heinous war against our
democracies (beginning with Ukraine)!
)
(
У Дании есть план действий на случай чрезвычайной ситуации: если Россия
перекроет газ, в первую очередь пострадают крупнейшие компании

Комментарий:

Я уже перешла умываться мочалкой 6 раз в неделю, и один раз
кратковременный горячий душ на седьмой день!

Я также уже выключил отопление и дополнительно утеплил все окна (стекло
из термоплекса)!

(
Я думаю, стоит ли отражать солнечный свет через мои окна и, таким
образом, помогать обогревать мой дом с помощью возобновляемой энергии.

Мне интересно, можно ли нагреть солнечным светом черные пластиковые
банки с водой, а затем носить их внутри, как что-то вроде грелки!
)

Сделай так же, как я, и введи выходные без машины!

=>

Расторгнуть любое торговое соглашение с Псикопатистаном, потому что это
помогает финансировать отвратительную, гнусную войну Путина-666 против
наших демократий (начиная с Украины)!
)

[...]

________________________

(Time now CET 21.06)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
22. mar. 2022, 05:22
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-22-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

6 min siden (Time now CET 22.02)
FN: 3,5 millioner har forladt Ukraine

(Time now CET 22.02)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

Deadline:

DR text-TV:
130

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-22 kl. 21.44
20 min. siden
Mikkel Hansen ramt af blodprop i lungerne

TV2:

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23925