News 2022-03-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine. 1404 days to global Nuclearwar+suicide

1_day_20:29 since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28__________11:33:16
___________29__________08.56
____________1_day______20.29
)

Was:

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

Was:

25 days after ...

Sodom-warning-to-Russia
Sodoma-advarsel-til-Rusland
Содом-попередження-Росії
Содом-предупреждение-России

Was:

13 days after The International Court of Justice ...

UN court:
Russia must stop war immediately.
No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
invasion

Суд ООН:
Россия должна немедленно прекратить войну.
Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

Subject: Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global
atomkrig nærmest úundgåelig! -
Re: Nu mangler du bare ligesom Karadžić at true os med atomkrig! -
Re: News 2021-04-18, 1749 days to global Nuclearwar
Date: Thu, 22 Apr 2021 09:23:21 +0200
22852 news:6081246c$0$689$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/22-xxx/22-852
Was:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-852
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/LfoeEFfMAgAJ>
[ Reconstruction begin (from file 22.846 ...
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/VfKbpnXJM7k/m/EoLMCudLAgAJ
]

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/atomvagthund-bekraefter-iran-nu-producerer-uran-med-60-procents-renhed
[ ... ]

[ END of Reconstruction ]

> Som sagt: Med dig fortsat ved roret, Putin, er global atomkrig
> (og dermed Menneskehedens uddøen) nærmest *úundgåelig*!
>
> HVORFOR ?
>
> Fordi du som psykopat IKKE forstår *selvbeherskelsens kunst*, også
> mht. at respektere andres ejendom (at man ikke bare kan forlange
> alt, hvad man peger (på som en snotforkælet møgunge)).
>
> Men ...
>
> Det bliver nu nok Iran, der opstarter atomkrigen, for de er endnu
> mere knald-i-låget end dig, skønner jeg!

Og dog!

Siden da er der jo sket følgende:

Subject: Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine. 1437 days to global
nuclearwar -
Re: News 2022-02-01, 1460 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Thu, 24 Feb 2022 23:59:36 +0100
23529 <62180ddc$0$695$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/sbzEQu6kwj8/m/AORSGQQrCQAJ

https://www.information.dk/udland/2022/02/vladimir-putin-erklaerer-krig-ukraine-beordrer-luftangreb-militaerbaser

https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-02-24-foerst-truede-putin-med-atomvaaben-og-saa-slap-han-militaeret-loes-i-ukraine

> - Hvem der end forsøger at hindre os, eller som truer vort folk og
> vort land, bør vide, at Ruslands svar bliver øjeblikkeligt. Og det
> vil få så store konsekvenser for jer, at I aldrig tidligere har
> oplevet dem i historien.
>
> Talen fra Vladimir Putin var reelt en krigserklæring mod Ukraine og
> en advarsel til alle, der ønsker at hjælpe regeringen i Kiev.
>

> Kommentar:
>
> Og her gentager Psykopatus-Putin så Karadzics vanvittige trusler!

Se tillige ...

https://sites.google.com/view/kall-nuclearwar>
> ET-warning
> http://www.youtube.com/watch?v=gNbnIIRj_bM

If You don't like Your future, Mankind, please *change* it!
(Hvis du ikke kan lide din fremtid, skal du *ændre* den!)

Headline:

Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
Psykopatus-Putin-666 har angrebet Ukraine.

Quit the deal with the devil, Psykopatus-Putin-666
Выйти из сделки с дьяволом, Психопат-Путин-666
Get out of the deal with the devil, Psychopath Putin-666
Kom ud af aftalen med djævelen, psykopat Putin-666

-

Stand With Ukraine:

Støt Røde Kors Ukraine - Indsamling til Ukraine
https://www.rodekors.dk/stoet/katastrofeberedskab

Ukraine under angreb - civile i akut nød!

-

Nødhjælp til Ukraine - Støt Læger uden Grænser - MSF.dk
https://msf.dk/her-arbejder-msf/lande/ukraine/

Ukraine

Læger uden Grænser
Strandlodsvej 44, 2. sal,
DK-2300 København S

Mobilepay: 665567,
Bank: 4190-0081000,

CVR: 17010077
in...@msf.dk.cut
+45 39 77 56 00
Presse-kontakt

-

Mission Øst
https://missioneast.org/donation

MobilePay: Send et valgfrit beløb på 83706
SMS: SMS ME150 til 1245 (150 kr. + alm. SMS-takst)
Betalingskort: Støt på https://missioneast.org/donation

-

Dansk Europamission
https://forfulgtekristne.dk/

Min gave til nødlidende i Ukraine
MobilePay: 452022
Giro 82294937
Bank: reg: 1471 konto: 0008082200
Mærk gaven:
Nødhjælp til Ukraine

-

https://www.google.org/ukraine-relief/

Helping people affected by the war in Ukraine

UNHCR

UNICEF

World Food Programme

-

How can I help?

Indsaml penge fx. til Læger uden Grænser og/eller Røde Kors Ukraine
Collect money e.g. to Médecins Sans Frontières and / or Red Cross
Ukraine
Собирать деньги в Médecins Sans Frontières и/или Красный Крест Украины

-

Den danske Ukraine komite

https://dendanskeukrainekomite.dk/

Den danske Ukraine komite er stiftet for at hjælpe Ukraines
forsvar. Vores formål er, med penge, at hjælpe Ukraine i
landets kamp for frihed og fred.

Søren Pind, ...
Formand den danske Ukraine komite
https://twitter.com/sorenpind
https://twitter.com/sorenpind/status/1503739368502091784

MobilePay på 924084

Bankoverførsel: Reg. nr. 0542 Konto nr. 668633

Se tillige ...

Aftenshowet 21 Marts 2022: Samler penge ind til våben
https://www.dr.dk/drtv/episode/306049

-

Putin wanted dead or alive. The first offer has appeared
Date: 02.03.2022

https://polanddaily24.com/4072-putin-wanted-dead-or-alive-the-first-offer-has-appeared

Alex Konanykhin
https://www.facebook.com/konanykhin

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158124185765286&set=ecnf.637610285

Counter 27/2-2022 = $1 million

Counter now = $1 million + unknown!

The President of Ukraine

Volodymyr Zelenskij
Володимир Зеленський
https://twitter.com/ZelenskyyUa

President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy
Official website
https://www.president.gov.ua/
https://www.president.gov.ua/en

Офіс Президента України
https://www.youtube.com/channel/UCncq73xfx9sVA3Ht2uVRrCw

-

Prime Minister of Ukraine

Denys Shmyhal
https://twitter.com/Denys_Shmyhal

-

Minister of Foreign Affairs of Ukraine

Dmytro Kuleba
https://twitter.com/DmytroKuleba

-

Minister of Defense of Ukraine

Oleksii Reznikov
https://twitter.com/oleksiireznikov

-

UKR Embassy in Denmark
https://denmark.mfa.gov.ua/

https://twitter.com/UKRinDNK/
https://twitter.com/JSerritzlev/status/1497856367234801664

UKR Embassy in Denmark@UKRinDNK · 26. feb.Journalists, correspondents,
presenters!
Don't let your colleagues film and broadcast Ukrainian troops🚫
It makes our brave guys visible for Kremlin troops.
Please spread the word
9.49 AM · 27. feb. 2022·Twitter Web App

Hmm ...

Subject: ET-Break: Do you want MORE? -
Was: Are you a fool or what, Psykopatus-Putin-666 ? -
Re: News 2022-02-27, Psykopatus-Putin har angrebet Ukraine.
1434 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Sun, 27 Feb 2022 21:56:06 +0100
23617 <621be568$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
Green Light
https://sites.google.com/view/kall-green-light/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Joshua-syndrome
https://sites.google.com/view/joshua-syndrome/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Terminator-38
https://sites.google.com/view/kall-terminator/files/23-xxx/23-6xx/23-617
Test blasting (Prøvesprængning)
https://sites.google.com/view/test-blasting/files/23-xxx/23-6xx/23-617
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/iu38Pz5EvJY/m/n9frgnT9AwAJ

> Noget tyder på, at de har givet Præsidenten i Ukraine, Hr. Volodymyr
> Zelenskij (Володимир Зеленський) - eller i denne fravær anden
> myndig person fx. udenrigsminister Dmytro Kuleba eller
> forsvarsminister Oleksii Reznikov *magtbeføjelser* til at straffe
> Jer!

Man må gå ud fra (dersom hjemlandet er besat af fjendlige tropper),
at ambassadøren har *fuldmagt* til at råde (på landets vegne)!

One must assume (if the home country is occupied by enemy troops)
that the ambassador has the *authority* to act (on behalf of the
country)!

Надо полагать (если родная страна оккупирована вражескими войсками),
что посол имеет *полномочия* действовать (от имени страны)!

-

See also ...

Defence of Ukraine
https://twitter.com/DefenceU

-

Партнеры по коалиции:

Alexey Navalny
@navalny
https://twitter.com/navalny

Основатель Фонда борьбы с коррупцией, лидер партии Россия Будущего.
Founder of the Anti-Corruption Foundation, leader of the Russia of the
Future party.
Grundlægger af Anti-Corruption Foundation, leder af partiet Fremtidens
Rusland.
+
Chief-Commander, The Russian-Exile-Government and members of UDN
Главнокомандующий, Русское Изгнательное-Правительство и члены УДН

-

The International Court of Justice (ICJ) ...

https://www.icj-cij.org/
https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

Video:
https://www.icj-cij.org/en/multimedia/622f0a2b045e580af31b0b21

[...]

https://twitter.com/NATO

-

The Kyiv Independent
https://twitter.com/KyivIndependent

2022-02-27, Sunday, CET 04.23, GMT 03:23

Ukraine opretter hotline til russiske soldaters familier

https://kyivindependent.com/

News Feed

Sunday, February 27

02:48
external Ukraine's hotline for relatives of Russian soldiers gets
hundreds of calls.

Named “Come back alive from Ukraine,” the hotline became operational on
Feb. 26 and has received hundreds of calls from relatives of the Russian
military looking for their loved ones.

На внешнюю украинскую горячую линию для родственников российских солдат
поступают сотни звонков.

Горячая линия под названием «Вернись живым из Украины» заработала 26
февраля и получила сотни звонков от родственников российских военных,
которые ищут своих близких.

=>

https://t.me/verkhovnaradaofukraine/126

Verkhovna Rada of Ukraine

Ministry of Defense of Ukraine informs that they have already received
hundreds of calls from Russians looking for their relatives in the
Russian army who were captured in Ukraine.

Captured Russian soldiers are given an opportunity to call their family
back home.

To stop the war, we need more Russians to know about their losses in
Ukraine.

REMINDER❗️
📞 Hot line «Come back alive from Ukraine»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Верховная Рада Украины

Минобороны Украины сообщает, что к ним уже поступили сотни звонков от
россиян, которые ищут своих родственников в российской армии, которые
попали в плен на Украине.

Плененным российским солдатам предоставляется возможность отозвать свою
семью домой.

Чтобы остановить войну, нам нужно, чтобы больше россиян знали о своих
потерях на Украине.

НАПОМИНАНИЕ❗️
📞 Горячая линия «Вернись живым из Украины»
▪️ +380894201860
▪️ +380894201861
▪️ +380894201862

Mother Russia!

I have a dream:

A *democratic* world

Come - join us!

Мать Россия!

У меня есть мечта:

*демократический* мир

Присоединяйся к нам!...

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-02-27, Sunday, day no 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- "Be my partner."

И тогда я услышал голос с Небес ° сказал (возможно, голос нашего
галактический сосед ET):
(2022-02-27, воскресенье, день № 58, CET 09:26, GMT 08:26)
- «Будь моим партнером».

MORE NEWS:

CET 09:43
- "Lad ikke dine sønner dø!"

43
- "Hører du mig?"

Центральноевропейское время 09:43
- "Не дайте погибнуть своим сыновьям!"

43
- "Ты меня слышишь?"

43
- "... (They are dying) ...", *1

(
*1:
Ordene ej 100% sikre, pga. "transmitter".
You know: Nazy-støj. BBC-London-1940-1945.

- "there"

Means:
43
- "...(Умирают)..."

44
- "там"

Hvad der aftales under afpresning er *ugyldigt*,
og afpresseren vil til evig tid være skyldig for domstolen!

What is agreed during extortion is * invalid *,
and the blackmailer will forever be guilty in court!

То, что согласовано при вымогательстве, *недействительно*,
и шантажист навеки будет виновен в суде!

Input andagtstekst from ...
Input devotional text from ...
Введите текст молитвы из ...
Введіть текст набожності з ...

'Et Ord til Dagen'
'A Word for the Day'
'Слово дня'
'Слово на день'

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+29.12&version=BPH

Ordsprogene 29:12, Bibelen på hverdagsdansk

En leder, der accepterer løgn,
tiltrækker uærlige rådgivere.

Kommentar:

I den noget ældre oversættelse fra 1992 står der følgende:

En hersker, der godtager løgn, får snart bedragere til embedsmænd.

___ quote END ___

Bøn:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=BPH

Matthæus 6:9-13, Bibelen på hverdagsdansk

(Jesus siger:)

9 Bed derfor på følgende måde:

Far i Himlen.
Må du blive æret.
10
Må dit rige bryde igennem.
Må din vilje ske på jorden,
som den sker i Himlen.
11
Giv os det, vi har brug for i dag.
12
Tilgiv os, hvor vi har svigtet,
ligesom vi selv har tilgivet dem, der har svigtet os.
13
Lad os ikke bukke under for fristelsen,
men red os fra den Ondes angreb.

___________
___________

=>

Translation to English:

___ quote begin ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+29.12&version=ERV

Proverbs 29:12, Easy-to-Read Version

If a ruler listens to lies, all his officials will be evil.

___ quote END ___

Prayer:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV

(Jesus says:)

Matthew 6:9-13, Easy-to-Read Version

9 So this is how you should pray:

‘Our Father in heaven,
we pray that your name will always be kept holy.
10
We pray that your kingdom will come—
that what you want will be done here on earth, the same as in heaven.
11
Give us the food we need for today.
12
Forgive our sins,
just as we have forgiven those who did wrong to us.
13
Don’t let us be tempted,
but save us from the Evil One.’

___________
___________

=>

Translation to Russian:

___ початок цитати ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+29.12&version=ERV-RU

Притчи 29:12, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

У правителя, выслушивающего ложь,
будут плохие советники.

___ цитата КІНЕЦЬ ___

молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-RU

(Иисус говорит:)

От Матфея 6:9-13, Русский Новый Завет: Легкая для чтения версия

9 А потому молитесь вот как:

„Отец наш Небесный,
пусть будет свято имя Твоё.
10
Пусть наступит Царство Твоё.
Пусть исполнится воля Твоя на земле,
как и на небе.
11
Пошли нам хлеб насущный на каждый день
12
и прости нам наши грехи,
как мы простили тех, кто причинил нам зло.
13
Не подвергай нас искушению,
но избавь нас от лукавого”.
[Так как Тебе принадлежат и Царство,
и сила, и слава вовеки. Аминь!]

___________
___________

=>

Translation to Ukrainian:

___ цитата начинается ___

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+29.12&version=ERV-UK

Притчи 29:12, Ukrainian New Testament: Easy-to-Read Version

Якщо правитель прислухається до брехні,
всі його помічники будуть неправедними.

___ цитата КОНЕЦ ___

Молитва:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=+Mat+6.9-13&version=ERV-UK

(Ісус каже:)

От Матфея 6:9-13, Український Новий Завіт: легка для читання версія

9 Тому моліться так:

„Отче наш Небесний,
хай святиться ім’я Твоє.
10
Нехай прийде Царство Твоє.
Нехай буде воля Твоя,
як на Землі, так і на Небі.
11
Дай нам наш хліб[a] щоденний.
12
Прости гріхи наші,
як ми прощаємо тим,
хто завинив перед нами.
13
Не введи нас у спокусу,
а спаси від лукавого,
[бо царство, влада та слава
належать Тобі повік. Амінь!]

I dag kl. 19:53
Tesfaye: Vi skal ikke fordele i et sirligt system - vi skal sørge for
sikker transport
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tesfaye-vi-skal-ikke-fordele-i-et-sirligt-system-vi-skal-soerge-sikker-transport

-

Et møde mellem Putin og Zelenskij giver ikke mening lige nu, siger Lavrov
28. mar. 2022, 20:14
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-28-et-moede-mellem-putin-og-zelenskij-giver-ikke-mening-lige-nu-siger-lavrov

-

Dagens overblik: Hård kritik af ministeriums og PET’s indblanding i
Tibetsagen
28. mar. 2022, 20:45
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-28-dagens-overblik-haard-kritik-af-ministeriums-og-pets-indblanding-i-tibetsagen

-

2022-03-28 kl. 21.10
22 min. siden
Zelenskyj er klar til at tale om Ukraine som en neutral stat, men er det
realistisk?
https://www.dr.dk/nyheder/udland/zelenskyj-taler-om-ukraines-neutralitet-men-er-det-realistisk

-

2022-03-28 kl. 21.08
16 min. siden
Storbritannien vil øge det økonomiske pres på Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/storbritannien-vil-oege-det-oekonomiske-pres-paa-rusland

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

2 min. siden (Time now CET 19.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3628268
Katrine Bang Ramsbæk
Ukrainske soldater patruljerer ved frontlinjen i det nordlige Kyiv

i dag kl. 19:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3628594
Katrine Bang Ramsbæk
Tesfaye: Vi skal ikke fordele i et sirligt system - vi skal sørge for
sikker transport

49 min. siden (Time now CET 21.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3628975
Julie Astrid Thomsen
Carlsberg vil ud af Rusland: 'Det rette at gøre'

28 min. siden (Time now CET 21.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629106
Katrine Bang Ramsbæk
Storbritannien vil øge det økonomiske pres på Rusland

12 min. siden (Time now CET 21.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629312
Frederik Palle
Cirka 750 flygtninge fra Ukraine har fået opholdstilladelse efter særloven

10 min. siden (Time now CET 21.07)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629329
Katrine Bang Ramsbæk
Guvernør: Russisk angreb har ramt et oliedepot

54 sek. siden (Time now CET 21.14)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629552
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine før forhandlinger: Vores vigtigste mål er våbenhvile

i går kl. 21:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629672
Rosa Uldall
Zelenskyj er klar til at tale om Ukraine som en neutral stat, men er det
realistisk?

i går kl. 21:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629738
Olivia Høj
Biden vil ikke trække kommentarer om Putin tilbage

i går kl. 22:37
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629789
Olivia Høj
Ukrainske internet- og telefonforbindelser nede: Ukrainske myndigheder
mener, det er et russisk cyberangreb

i går kl. 23:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3629823
Katrine Bang Ramsbæk
Overblik

i dag kl. 05:40
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630181
Nicolai Styrishave
Morgenoverblikket

i dag kl. 05:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630186
Nicolai Styrishave
Japan vil forbyde salg af luksusvarer til Rusland

i dag kl. 06:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630204
Nicolai Styrishave
Putins talsmand: Rusland bruger kun atomvåben, hvis landet bliver truet
på sin eksistens

i dag kl. 06:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630252
Nicolai Styrishave
Zelenskyj opfordrer til flere sanktioner

i dag kl. 07:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630345
Nicolai Styrishave
Korrespondent om forhandlinger i Tyrkiet: Begge præsidenter tager
telefonen, når Erdogan ringer

i dag kl. 07:49
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630402
Nicolai Styrishave
Britisk forsvar: Russerne bliver presset tilbage

21 min. siden (Time now CET 08.49)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630551
Nicolai Styrishave
Ukraines udenrigsminister vil have lande til at forbyde Z-symbolet

(Time now CET 08.56)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
28. mar. 2022, 05:17
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-28-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 19.35
EU: Over halvdelen af ukrainske flygtninge er børn

40 min siden (Time now CET 21.04)
Abramovich og tre fredsforhandlere fik mystiske symptomer efter møde i Kyiv

2 min siden (Time now CET 21.06)
Ambitionen for tirsdagens forhandlinger er våbenhvile, siger ukrainsk
udenrigsminister

Kl. 21.36
Biden er ikke bekymret for, at hans udtalelse vil eskalere konflikten

Kl. 23.07
Stort nationalt teleselskab nede i Ukraine

Kl. 23.41
Russerne vil sende 1000 lejesoldater til Ukraine, lyder det i ny
efterretning

Kommentar:

Planen er (nu efter at Putin-666 har indset, at han nok ikke kan få hele
Ukraine i en bid), at lave etnisk udrensning i hele Østukraine med
krigsforbrydelser her og der og alle vegne igesom på Balkan (så folk
flygter mod vest), og så ... Lebensraum ... !

The plan is (now that Putin-666 has realized that he probably can not
get the whole of Ukraine in one go) to carry out ethnic cleansing
throughout eastern Ukraine with war crimes here and there and everywhere
like in the Balkans (so people are fleeing to the west) , and so ...
Lebensraum ...!

План состоит в том (теперь, когда Путин-666 понял, что всю Украину за
один раз ему, наверное, не получить) провести этническую чистку по всей
восточной Украине с военными преступлениями тут и там и везде как на
Балканах (поэтому люди бегут на запад) , а так... Lebensraum...!

Kl. 01.00
Kreml-talsmand: Kun hvis Ruslands eksistens er i fare, vil vi bruge
atomvåben

Kl. 02.34
Zelenskyj i opsang til vestlige ledere

Præsident Volodymyr Zelenskyj opfordrer endnu en gang vestlige ledere
til at indføre yderligere sanktioner over for Rusland.

New Link ...

Seneste nyt om krigen i Ukraine
29. mar. 2022, 05:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.12
Kreml-talsmand: Kun hvis Ruslands eksistens er i fare, vil vi bruge
atomvåben

Kremlin spokesman: Only if Russia's existence is in danger will we use
nuclear weapons

Пресс-секретарь Кремля: Мы применим ядерное оружие только в том случае,
если существованию России будет угрожать опасность

Kommentar:

Det var ellers ikke lige just dét, Putin-666 gav udtryk for, da han
startede den ulovlig angrebskrig på Ukraine. Vi blev truet med atomkrig,
hvis vi blandede os!

Otherwise, that was not exactly what Putin-666 expressed when he started
the illegal war of aggression on Ukraine. We were threatened with
nuclear war if we interfered!

Иначе это было не совсем то, что выразил Путин-666, когда начал
незаконную агрессивную войну против Украины. Нам угрожали ядерной
войной, если мы вмешаемся!

Hmm ... (memory on from) ...

[...]

Stol ALDRIG på en *psykopat*: En gang *løgner*; ALTID *løgner*!

Do NEVER trust a *psychopath*: Once a *liar*; ALWAYS a *liar*!

НИКОГДА не доверяйте *психопату*: когда-то *лжецу*; ВСЕГДА *лжец*!

Kl. 05.12
Zelenskyj i opsang til vestlige ledere

Kl. 05.20
Færre flygtninge krydser grænsen til Polen

Kl. 05.23
Japan forbyder eksport af luksusvarer til Rusland

Kl. 06.57
Forhandlere skal undgå mad og drikke under møde med Rusland

Kl. 06.58
Ukraine afværger syv russiske angreb

59 min siden (Time now CET 08.30)
Ukraine: Rusland fokuserer på at bombe brændstofdepoter

43 min siden (Time now CET 08.30)
Delegationer fra Ukraine og Rusland er på plads i Istanbul

42 min siden (Time now CET 08.30)
Ukraine: En halv million ukrainere er vendt tilbage

17 min siden (Time now CET 08.30)
Efterretning: Rusland udgør stadig væsentlig trussel mod Kyiv

15 min siden (Time now CET 08.30)
Ukrainsk udenrigsminister: Russisk krigssymbol skal kriminaliseres

1 min siden (Time now CET 08.56)
Ukrainsk vicepremierminister: Vi vil åbne evakueringsveje ud af Mariupol

(Time now CET 08.56)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-28 kl. 21.08
16 min. siden
Storbritannien vil øge det økonomiske pres på Rusland

TV2:
Dagens overblik: Hård kritik af ministeriums og PET’s indblanding i
Tibetsagen
28. mar. 2022, 20:45

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23970

Down to hell with *bekvemmelighedsgudinden*, Denmark!

Down to hell with *goddessof convenience*, Denmark

К черту *богиню удобства*, Дания!

Was:

1_day_21:03 since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28__________11:33:16
___________29__________09.30
____________1_day______21.03
)

[...]

13 day after The International Court of Justice ...
FN-domstol:
Rusland skal stoppe krigen øjeblikkeligt.
Intet bevis for folkedrab på russisktalende personer i Ukraine før invasion

Den 29-03-2022 kl. 08:57 skrev Kall, Mogens:

Subject: News 2022-03-29, Psychopath-Putin-666 has attacked Ukraine.
1404 days to global Nuclearwar+suicide
Date: Tue, 29 Mar 2022 08:57:47 +0200
23970 <6242aded$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1wew5tYHdjc/m/WObz9uOfAgAJ

[ ... ]
[ ... ]

[ ... ]
> Ordsprogene 14:34, Bibelen på hverdagsdansk
>
> Retskaffenhed ophøjer en nation,
> synd er en skamplet på ethvert folk.
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version
>
> Доброта возвеличивает народ,
> но грех—позор народов.
Russisk beskedtjeneste spiller en helt særlig rolle under krigen – men
hvad er det egentlig?
28. mar. 2022, 21:13
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-28-russisk-beskedtjeneste-spiller-en-helt-saerlig-rolle-under-krigen-men-hvad-er-det

-

Domstol: Trump brød formentlig loven efter valgnederlag
28. mar. 2022, 21:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-28-domstol-trump-brod-formentlig-loven-efter-valgnederlag

-

Suspenderet kommissær om Tibetsagen: - Der er nogen, som burde skamme sig
28. mar. 2022, 22:11
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-03-28-suspenderet-kommissaer-om-tibetsagen-der-er-nogen-som-burde-skamme-sig

Kommentar:

Folk, der *tilbeder* Money-god (så højt, at man er villig til at SKIDE
på demokratiet og dermed alle sine landsmænd), mangler muligvis
samvittighed og kan derfor slet ikke skamme sig!

-

I går kl. 22:33
Biden vil ikke trække kommentarer om Putin tilbage
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-vil-ikke-traekke-kommentarer-om-putin-tilbage

-

Ukraine i offensiven flere steder - Dansk ekspert mener, at russerne
mangler kampkraft
28. mar. 2022, 22:54
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-28-ukraine-i-offensiven-flere-steder-dansk-ekspert-mener-at-russerne-mangler

-

Mistanke om forgiftning af Abramovich og to forhandlere
28. mar. 2022, 22:59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-28-mistanke-om-forgiftning-af-abramovich-og-to-forhandlere

-

I går kl. 23:12
Ukraine før forhandlinger: Vores vigtigste mål er våbenhvile
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-foer-forhandlinger-vores-vigtigste-maal-er-vaabenhvile

-

I går kl. 23:51
Bloomberg trækker sig ud af Rusland og Hviderusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/bloomberg-traekker-sig-ud-af-rusland-og-hviderusland

-

Biden står ved sin udtalelse om, at Putin ikke bør blive ved magten
28. mar. 2022, 23:58
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-28-biden-staar-ved-sin-udtalelse-om-at-putin-ikke-boer-blive-ved-magten

-

Russere ser vidt forskelligt på Vestens sanktioner: Vi lever i to
forskellige verdener
29. mar. 2022, 05:17
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-24-russere-uenige-om-deres-dagligdag-vores-land-er-totalt-forandret

-

Seneste nyt om krigen i Ukraine
29. mar. 2022, 05:26
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

-

Zelenskyj opfordrer Vesten til at ramme Rusland på olien
29. mar. 2022, 05:40
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-29-zelenskyj-opfordrer-vesten-til-at-ramme-rusland-pa-olien

+

Danmark er nummer 12 på Zelenskijs liste - her er, hvad vi kan forvente
29. mar. 2022, 07:31
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-28-zelenskij-er-paa-en-mission-naar-han-i-dag-taler-til-danmark

Kommentar:

Down to hell with *bekvemmelighedsgudinden*, Denmark!

Down to hell with *goddessof convenience*, Denmark

К черту *богиню удобства*, Дания!

Bist du einem *hykler*, oder was?
(Bist du ein *Heuchler* oder was?)

People are dying, because of Your business with Russia (gas, oil und so
weiter)!

-

I dag kl. 05:46
Zelenskyj forlanger flere vestlige sanktioner mod Ruslands olie
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-forlanger-flere-vestlige-sanktioner-mod-ruslands-olie

-

I dag kl. 06:15
Putins talsmand: Rusland bruger kun atomvåben, hvis landet bliver truet
på sin eksistens
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/putins-talsmand-rusland-bruger-kun-atomvaaben-hvis-landet-bliver-truet-paa-sin

-

I dag kl. 07:40
Fynske kommuner leder efter boliger til ukrainske flygtninge
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/fynske-kommuner-leder-efter-boliger-til-ukrainske-flygtninge

-

PET: Markant antal terrorangreb afværget i Danmark
29. mar. 2022, 08:52
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2022-03-29-pet-markant-antal-terrorangreb-afvaerget-i-danmark

-

2022-03-29 kl. 09.07
45 min. siden
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/korrespondent-om-forhandlinger-i-tyrkiet-begge-praesidenter-tager-telefonen-naar

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

16 min. siden (Time now CET 09.27)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630676
Nicolai Styrishave
Nu begynder forhandlingerne i Tyrkiet

(Time now CET 09.27)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
9 min siden (Time now CET 09.28)
Zelenskyj skal tale til Folketinget via krypteret video

8 min siden (Time now CET 09.28)
USA planlægger yderligere sanktioner mod Rusland

8 min siden (Time now CET 09.28)
Erdogan opfordrer til øjeblikkelig våbenhvile i Ukraine-krig

(Time now CET 09.28)

Sorry, but all google-auto-translation unedited. Please help Yourself

https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/idiotistan
DR:
2022-03-29 kl. 09.07
I dag kl. 05:23
Will Smith undskylder til Chris Rock for lussing til Oscar-show: 'Jeg
gik over stregen, og jeg tog fejl'

TV2:
PET: Markant antal terrorangreb afværget i Danmark
29. mar. 2022, 08:52

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23971

*Kemisk* set består gas af kulbrinte, der er blev en anelse oxideret;
det vil sige, at HVIS an iltede benzin (lettere forbrænding), da ville
man kunne skabe gas!

(
*Chemically*, gas consists of hydrocarbons, which have been slightly
oxidized; that is, IF an oxygenated gasoline (easier combustion), then
one would be able to create gas!

... (Sorry! Translation ABSOLUTELY wrong) ...
*Химически* газ состоит из углеводородов, которые подверглись
незначительному окислению; то есть, ЕСЛИ кислородсодержащий бензин
(более легкое сгорание), то можно было бы создать газ!
)

So WHY don't we do that?

1_day_23.46 (or 47:46) since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28__________11:33:16
___________29__________12.13
____________1_day______23.46 (or 47:46)
)

Date: Tue, 29 Mar 2022 08:57:47 +0200
23970 <6242aded$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1wew5tYHdjc/m/WObz9uOfAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

15 min. siden (Time now CET 10.09)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630804
Nicolai Styrishave
Abramovich er med til forhandlinger i Tyrkiet

Den russiske mangemilliardær og oligark, Roman Abramovich, er dukket op
til forhandlingerne i Tyrkiet mellem Rusland og Ukraine. Det er dog
uklart, hvilken rolle han spiller i forhandlingerne.

i dag kl. 10:25
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3630961
Nicolai Styrishave
Billeder fra forhandlingerne

29 min. siden (Time now CET 12.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631255
Nicolai Styrishave
Administrationsbygning ramt af russisk angreb

10 min. siden (Time now CET 12.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631334
Nicolai Styrishave
Zelenskyj taler til Folketinget

5 min. siden (Time now CET 12.11)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631342
Nicolai Styrishave
Zelenskyjs tale bliver sendt i Landstingssalen

(Time now CET 12.11)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
7 min siden (Time now CET 10.09)
Britisk udenrigsminister anklager Putin for at bortføre civile

Kl. 10.17
Rusland vil udvise baltiske ambassadører

Kl. 10.20
Guvernør: Russisk angreb rammer regeringsbygning i Sydukraine

Kl. 10.25
Russisk Chelsea-ejer er med under fredsforhandlinger

Kl. 10.44
Amnesty: Rusland begår krigsforbrydelser i Ukraine

52 min siden (Time now CET 12.08)
Mette Frederiksen varsler pressemøde efter Zelenskij’s tale

44 min siden (Time now CET 12.08)
Kollerup: Vi vil forhindre russere at handle med dansk krone

39 min siden (Time now CET 12.08)
FN: Vi har hjulpet 900.000 i Ukraine - men det er ikke nok

11 min siden (Time now CET 12.08)
Nationalbankdirektør: Ingen tegn på udnyttelse af den danske krone

Under 1 min siden (Time now CET 12.12)
Flere partier afviser flyveforbud før Zelenskijs tale

(Time now CET 12.12)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23973

Den 29-03-2022 kl. 12:15 skrev Kall, Mogens:
> 1_day_23.46 (or 47:46) since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found
>
> (
> Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
> Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
> ___________28__________11:33:16
> ___________29__________12.13
> ____________1_day______23.46 (or 47:46)
> )

Time now 48h00m

Counter on
https://www.google.dk/search?q=nuclear+power+plants+russia+map

And then I heard a voice from Heaven° said (perhaps the voice of our
galactic neighbor ET):
(2022-03-29, Tuesday, day no 88, CET 12:22, GMT 10:22)
- "Login."

Zelenskyj opfordrer Danmark til at droppe russisk olie

Zelenskyj calls on Denmark to drop Russian oil

Зеленский призвал Данию отказаться от российской нефти

2_day_01.00 (or 49:00) since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28_________+11:33:16
___________29__________13:27
____________2_day______01.00 (or 49:00)
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________29__________12:43/44 begin
___________29__________12:56:5x END
_______________________48:30
)

Date: Tue, 29 Mar 2022 08:57:47 +0200
23970 <6242aded$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1wew5tYHdjc/m/WObz9uOfAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

Ukrainsk minister advarer forhandlere mod at spise og drikke
29. mar. 2022, 09:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-29-ukrainsk-minister-advarer-forhandlere-mod-at-spise-og-drikke

-

I dag kl. 09:32
Nu er forhandlingerne mellem Ukraine og Rusland begyndt i Tyrkiet
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/nu-er-forhandlingerne-mellem-ukraine-og-rusland-begyndt-i-tyrkiet

-

I dag kl. 09:40
Ekstremisme vendt mod myndigheder er for første gang med i PET's
terrortrusselsrapport
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ekstremisme-vendt-mod-myndigheder-er-foerste-gang-med-i-pets-terrortrusselsrapport

-

I dag kl. 10:36
Danske firmaer bliver i Rusland af frygt for overtagelse
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/danske-firmaer-bliver-i-rusland-af-frygt-overtagelse

-

Danske firmaer bliver i Rusland af frygt for overtagelse
29. mar. 2022, 10:48
https://nyheder.tv2.dk/business/2022-03-29-danske-firmaer-bliver-i-rusland-af-frygt-for-overtagelse

-

Zelenskij vil bede Danmark om flere våben – måske er de allerede på vej
29. mar. 2022, 10:48
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-zelenskij-vil-bede-danmark-om-flere-vaaben-maaske-er-de-allerede-paa-vej

-

I dag kl. 10:56
Mød nogle af dem, der er sluppet væk fra ’helvede på jord’
https://www.dr.dk/stories/1288510966/flygtninge-fra-mariupol/

-

Zelenskij taler til Folketinget
29. mar. 2022, 11:57
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-zelenskij-taler-til-folketinget

Kl. 11.57
Hvad kan vi forvente af talen?

56 min siden (Time now CET 13.20)
Alt er usikkert, når man taler fra et land i krig, siger Folketingets
formand

49 min siden (Time now CET 13.20)
Talen udsat til 12.40

46 min siden (Time now CET 13.20)
Mange er mødt op for at høre talen

33 min siden (Time now CET 13.20)
Nu taler præsident Zelenskij

30 min siden (Time now CET 13.20)
Mange er sendt på flugt

27 min siden (Time now CET 13.20)
Hvorfor stopper I ikke Rusland?

25 min siden (Time now CET 13.20)
Tak til danske virksomheder

21 min siden (Time now CET 13.20)
Zelenskij: Tænd et lys for ukrainerne

18 min siden (Time now CET 13.20)
Kæmpe bifald efter talen

6 min siden (Time now CET 13.20)
Et historisk øjeblik, siger Hans Engell

(Time now CET 13.20)

-

I dag kl. 12:00
Regeringen vil forbyde handel med danske kroner til Rusland og Belarus
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/regeringen-vil-forbyde-handel-med-danske-kroner-til-rusland-og-belarus

-

Få overblik over Ruslands invasion af Ukraine
27. marts 2022, 10:29
Opdateret 29. marts, 12:17
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-27-kort-over-invasionen-foelg-udviklingen-her

-

Zelenskij takker danske virksomheder i tale til Folketinget
29. mar. 2022, 12:58
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-zelenskij-takker-danske-virksomheder-i-tale-til-folketinget

-

Zelenskij til danskerne: Tænd et lys for ukrainerne i aften
29. mar. 2022, 12:54
Opd. 29. mar. 2022, 13:04
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-03-29-zelenskij-til-danskerne-taend-et-lys-for-ukrainerne-i-aften

-

2022-03-29 kl. 13.05
14 min. siden
Zelenskyj til Folketinget: 'Niveauet for brutaliteten er nået et niveau,
der er højere end i 2. verdenskrig'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj

-

2022-03-29 kl. 13.05
2 min. siden
Zelenskyj takker Danmark og opfordrer danskerne til i aften at tænde lys
for Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-takker-danmark-og-opfordrer-danskerne-til-i-aften-taende-lys-ukraine

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

46 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631370
Nicolai Styrishave
Sofie Carsten Nielsen: vi kæmper for de samme værdier, som da muren faldt

45 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631371
Nicolai Styrishave
Steffen Gram: Zelenskyj bruger talerne til at skabe sympati

35 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631458
Nicolai Styrishave
Jakob Ellemann-Jensen: Zelenskyj er blevet billedet på kampen for fred

35 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631461
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyjs tale til Folketinget er udskudt til 12:40

16 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631575
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj: Der har igen været angreb i Ukraine

13 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631588
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj om Mariupol: Hvorfor griber man ikke ind?

7 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631614
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj opfordrer Danmark til at droppe russisk olie

1 min. siden (Time now CET 13.04)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631634
Katrine Bang Ramsbæk
Zelenskyj: 'Tænd et lys for Ukraine'

10 sek. siden (Time now CET 13.25)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631747
Katrine Bang Ramsbæk
Pape: Vi skal have en rolle i genopretningen, og det tager jeg med mig

(Time now CET 13.25)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
15 min siden (Time now CET 13.01)
Rusland: Vi har løsning på europæisk energistop

15 min siden (Time now CET 13.01)
Europæiske ministre dropper møde med Ungarn i Putin-protest

4 min siden (Time now CET 13.15)
Bidens "personlige fornærmelser" af Putin vil sætte deres præg, siger
talsperson

5 min siden (Time now CET 13.23)
Rusland insisterer på at blive betalt i rubler

Under 1 min siden (Time now CET 13.23)
Ambassade: Forhandlinger mellem Ukraine og Rusland er afsluttet

(Time now CET 13.23)

[...]

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23975

2_day__and_04.04 (or 52:04) since the ET-Tunguska-1908-*Copyright* found

(
Kyiv (GMT+3) _______PM__1:27
Date: Sun, 27 Mar 2022 12:26:44 +0200
___________28_________+11:33:16
___________29__________17:31
____________2_day__and_04.04 (or 52:04)
)

Date: Tue, 29 Mar 2022 08:57:47 +0200
23970 <6242aded$0$703$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/1wew5tYHdjc/m/WObz9uOfAgAJ

[ ... ]
> [...]
>

> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+14.34&version=ERV-RU
>
> Притчи 14:34, Russian New Testament: Easy-to-Read Version

I dag kl. 13:59
For seks måneder siden modtog chefredaktør Nobels fredspris – nu lukker
han Ruslands største uafhængige avis
https://www.dr.dk/nyheder/udland/ruslands-stoerste-uafhaengige-avis-lukker-nu-de-er-indirekte-blevet-truet

-

I dag kl. 14:21
Ukraine tilbyder neutralitet til gengæld for sikkerhedsgarantier
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/ukraine-tilbyder-neutralitet-til-gengaeld-sikkerhedsgarantier

-

I dag kl. 14:39
Rusland vil skære drastisk ned på militæraktivitet ved Kyiv og Tjernihiv
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/rusland-vil-skaere-drastisk-ned-paa-militaeraktivitet-ved-kyiv-og-tjernihiv

-

Stor glæde i befriede ukrainske byer: - Vi har været besat af orker
29. mar. 2022, 13:49
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-29-stor-glaede-i-befriede-ukrainske-byer-vi-har-vaeret-besat-af-orker

-

Rusland vil reducere militær aktivitet i Kyiv
29. mar. 2022, 14:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-03-29-rusland-vil-reducere-militaer-aktivitet-i-kyiv

-

I dag kl. 15:15
Mette Frederiksen på Facebook: Putin har undervurderet det ukrainske folk
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-paa-facebook-putin-har-undervurderet-det-ukrainske-folk

-

Kommuner må give op til 500 kroner om dagen for at huse flygtninge, men
flere fravælger det
29. mar. 2022, 15:43
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-kommuner-maa-give-op-til-500-kroner-om-dagen-for-at-huse-flygtninge-men-flere-fravaelger

-

I dag kl. 15:54
Begge parter bekræfter: Møde mellem Putin og Zelenskyj er en mulighed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/begge-parter-bekraefter-moede-mellem-putin-og-zelenskyj-er-en-mulighed

-

I dag kl. 16:19
VIDEO: Droneoptagelser viser det sønderbombede Kharkiv
https://www.dr.dk/nyheder/udland/video-droneoptagelser-viser-soenderbombet-kharkiv

-

Danmark tilbyder at sende 800 soldater til de baltiske lande
29. mar. 2022, 16:21
Opd. 29. mar. 2022, 17:07
https://nyheder.tv2.dk/2022-03-29-danmark-tilbyder-at-sende-800-soldater-til-de-baltiske-lande

-

2022-03-29 kl. 17.21
58 min. siden
Regeringen tilbyder at sende kampbataljon på 800 soldater til de
baltiske lande
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/mette-frederiksen-danmark-vil-sende-kampbataljon-paa-800-mand-til-baltikum

-

2022-03-29 kl. 17.21
23 min. siden
Militæranalytiker: Dansk kampbataljon er en stor og slagkraftig enhed
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/militaeranalytiker-dansk-kampbataljon-er-en-stor-og-slagkraftig-enhed

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om Ukraine: ...
https://www.dr.dk/nyheder/udland/seneste-nyt-om-konflikten-i-ukraine

i dag kl. 13:44
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631851
Katrine Bang Ramsbæk
Mai Villadsen: Lad os handle på Zelenskyjs konkrete forslag

i dag kl. 14:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3631921
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine tilbyder neutralitet til gengæld for sikkerhedsgarantier

i dag kl. 14:21
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632005
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland vil skære drastisk ned på militæraktivitet ved Kyiv og Tjernihiv

i dag kl. 14:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632162
Katrine Bang Ramsbæk
Tyrkiet om forhandlinger: 'De største fremskidt indtil videre'

i dag kl. 15:20
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632338
Katrine Bang Ramsbæk
Møde mellem Putin og Zelenskyj er en mulighed

i dag kl. 15:51
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632444
Oliver Batchelor
Mette Frederiksen på Facebook: Putin har undervurderet det ukrainske folk

i dag kl. 15:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632511
Katrine Bang Ramsbæk
Ukraine får svært ved at ophobe gas nok til næste vinter

i dag kl. 16:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632570
Katrine Bang Ramsbæk
Holland og Belgien udviser russiske diplomater for spionage

42 min. siden (Time now CET 17.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632714
Oliver Batchelor
Regeringen tilbyder at sende kampbataljon på 800 soldater til de
baltiske lande

29 min. siden (Time now CET 17.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632775
Katrine Bang Ramsbæk
Korrespondent om forhandlinger: 'Jeg tror stadig, at man er langt fra en
egentlig fredsaftale'

3 min. siden (Time now CET 17.19)
https://www.dr.dk/nyheder/udland/prisen-paa-gas-i-europa-stiger-mandag-formiddag-med-80-procent?focusId=3632915
Katrine Bang Ramsbæk
Rusland: Deeskalering ved Kyiv og Tjernihiv er ikke ensbetydende med
våbenhvile

(Time now CET 17.19)

Последние новости в конфликте Украины

Seneste nyt om krigen i Ukraine
5 min siden (Time now CET 13.32)
Bidens "personlige fornærmelser" vil sætte deres præg, siger russisk
talsperson

4 min siden (Time now CET 13.32)
Zelenskyj: Mindst syv døde efter angreb på regeringsbygning

Under 1 min siden (Time now CET 13.32)
Ukraine: Russiske enheder trækker sig tilbage

Kl. 13.35
EU opretter flygtningecentre ved den ukrainske grænse

Kl. 13.40
FN: 3,9 millioner er flygtet fra Ukraine

Kl. 14.11
Russerne lover at reducere militær aktivitet ved Kyiv "radikalt"

Kl. 14.28
Fem partiledere besøger danske soldater i de baltiske lande

Kl. 14.35
Ukraine: Møde mellem Zelenskij og Putin er en mulighed

Kl. 14.58
Rusland er ikke imod EU-medlemskab til Ukraine, siger topforhandler

Kl. 15.02
Fredsforhandlinger fortsætter ikke onsdag

Kl. 15.07
Joe Biden skal tale med de europæiske ledere om invasionen

Kl. 15.08
Mette F: - Putin har undervurderet det ukrainske folk

Kl. 15.53
Litauen: Sanktioner mod Rusland bør "maksimeres"

Kl. 16.02
Ukrainere skal til folkeafstemning om ethvert forslag om ny sikkerhedsstatus

57 min siden (Time now CET 17.10)
Mette Frederiksen holder doorstep om lidt

52 min siden (Time now CET 17.10)
Danmark vil fortsat hjælpe Ukraine

48 min siden (Time now CET 17.10)
Danmark er klar til at sende kampbataljon til Baltikum

46 min siden (Time now CET 17.10)
Bødskov: - En stor beslutning for dansk forsvar

44 min siden (Time now CET 17.10)
Mette F forventer, at kampbataljonen vil blive aktuelt

41 min siden (Time now CET 17.10)
- Vi er klar

... siger forsvarsminister Morten Bødskov (S).

40 min siden (Time now CET 17.10)
Vi vil ikke være åbne om alt i processen, siger Mette Frederiksen

38 min siden (Time now CET 17.10)
Vesten er mere end geografi, siger statsministeren

35 min siden (Time now CET 17.10)
Mette F: Det er ikke slut med sanktioner

27 min siden (Time now CET 17.10)
Pressemøde er slut

14 min siden (Time now CET 17.10)
Lars Løkke fortryder ikke Putin-venlig periode

Kommentar:

Det synes jeg ellers, at du skulle, for vi råbte vagt i gevær allerede,
da Putin-666 lavede angrebskrig på Georgien i 2008, men I gad ikke høre
efter, fordi *mamon-god* betød mere for Jer (end menneskeliv)!

(Time now CET 17.10)

Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 23976