ET-Break (Zelenskyj: Rusland skal tvinges til fredsforhandlinger) - Was: Russiske værnepligtige melder om hundredvis af dræbte: - Vi var fuldstændig udsatte - News 2022-11-08

ET-Break (Zelenskyj: Rusland skal tvinges til fredsforhandlinger)

Was:
Russiske værnepligtige melder om hundredvis af dræbte: - Vi var
fuldstændig udsatte

File 24.667 ...
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-667
Darkness (Mørke)
https://sites.google.com/view/kall-darkness/files/24-xxx/24-6xx/24-667

-

Kall, Mogens skrev:

Subject: ET-Break (Ukrainsk ambassadør: Rusland gemmer iranske
droner i Hviderusland) -
Britiske efterretninger: Rusland mister fly i Ukraine,
hurtigere end de kan erstatte dem - News 2022-11-07
Date: Mon, 7 Nov 2022 12:15:32 +0100
24660 <tkapcl$3in2c$1...@news.eternal-september.org>
Iran (Fanatistan)
https://sites.google.com/view/kall-iran/files/24-xxx/24-6xx/24-660
Belarus (Hviderusland)
https://sites.google.com/view/kall-belarus/files/24-xxx/24-6xx/24-660
Beating (Tæv, tæsk, prygl, røvfuld)
https://sites.google.com/view/kall-beating/files/24-xxx/24-6xx/24-660
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/AS1reHSbXbc/m/aFXyRwjlAgAJ

https://sites.google.com/view/kall-last-warning/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> [...]
> https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-5xx/24-557
> https://groups.google.com/g/dk.politik/c/QV6SbZnjF2k/m/-Tvku0UICAAJ
[ ... ]
> 206 days after The International Court of Justice ...
>
> UN court:
> Russia must stop war immediately.
> No evidence of genocide of Russian-speaking people in Ukraine before
> invasion
>
> Суд ООН:
> Россия должна немедленно прекратить войну.
> Доказательств геноцида русскоязычных на Украине до вторжения нет

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-EN.pdf

https://www.icj-cij.org/public/files/case-related/182/182-20220316-PRE-01-00-FR.pdf

2022-02-24, day no 55, Putin's illegal war of aggression on Ukraine

2022-03-04, day no 63, Sodom-warning-to-Russia

2022-03-16, day no 75, Judgment of the International Court of Justice

2022-09-26, day no 269, Nord Stream 1 + 2 saboteret

2022-09-29, day no 272, Russisk kampfly skød missil nær britisk fly

2022-10-08, day no 281, Last warning to Russia

2022-10-11, day no 284, Russians arrested in Norway for espionage

2022-10-15, day no 288, Undersøisk kabel GB-ø Færøerne saboteret

2022-10-17, day no 290, Russian military plane crashed Jejsk55

2022-10-20, day no 293, Undersøisk kabel mellem GB og ø saboteret

2022-10-22, day no 295, 2 russians arrested in Norway for espionage

2022-10-23, day no 296, Russian military plane crashed Irkutsk

2022-11-01, day no 305, Asteroid 2022 RM4

Zelenskyj: Rusland skal tvinges til fredsforhandlinger
8. nov. 2022, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-08-zelenskyj-rusland-skal-tvinges-til-fredsforhandlinger

Kommentar:

Det skal nok komme, Mr. President, fordi ...

Dem, der *saboterede* Nord Stream KAN jo også - hypotetisk set -
finde på at sabotere russiske EL-, gas- og olie-ledninger INDENFOR
Ruslands grænser (og dermed *mørkelægge* hele slyngelstaten,
ligesom Putin-666 førsøger at gøre livet surt for Jer i Ukraine)!

Og dét kan TVINGE hvem-som-helst til forhandlingsbordet, skønner
jeg!

Ikke sandt, ET?...

(2022-11-08, Tuesday, day no 312 (53 left), CET 10:36, GMT 09:36)
- "Jeg mørkelægger dine byer"

Did I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said THAT?

36
- "så"

36
- "de"

Høster, hvad de har sået?...

38
- "Yep"

-

DR S155 tir 08 nov 09:44:01
8.november dr.dk/nyheder 05:32

USA OG RUSLAND TALER STADIG SAMMEN

I dag kl. 05:32
USA bekræfter: Vi kommunikerer med Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/usa-bekraefter-vi-kommunikerer-med-rusland

-

I dag kl. 05:56
Biden kort før midtvejsvalget: 'Demokratiet er på spil'
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/biden-kort-foer-midtvejsvalget-demokratiet-er-paa-spil

-

I dag kl. 06:00
Almene boligselskaber opfordrer beboere til at skrue op for varmen i
frygt for skimmelsvamp
https://www.dr.dk/nyheder/indland/almene-boligselskaber-trygler-beboere-om-skrue-op-varmen-i-frygt-skimmelsvamp

Kommentar:

En bolig kan altså godt tåle at stå uopvarmet, hvos blot fugtigheden er lav.

Derfor BURDE boligselskaberne *oplyse* lejerne om, at man kan
*affugte* boligerne fx. med en affugter. Vedr. køb af en affugter
se fx. ...
https://www.jemogfix.dk/qlima-d216-affugter/1140/9052422/

-

Svensk statsminister besøger Erdogan i forsøg på at løse NATO-konflikt
8. nov. 2022, 06:33
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-07-svensk-statsminister-besoeger-erdogan-i-forsoeg-paa-at-loese-nato-konflikt

-

I dag kl. 07:55
Islamisk Stat smadrer dansk betalt belysning i al-Hol-lejren
https://www.dr.dk/nyheder/udland/islamisk-stat-smadrer-dansk-betalt-belysning-i-al-hol-lejren

Subject: Nord Stream Investigation report -
Re: Distance 2.416,5 Lightyears ?
Was: Found maybe SETI-code fragment 6-7-8 -
Find 15 -
Found 50 (78-Pt-193) -
News 2022-11-06
Date: Sun, 6 Nov 2022 18:38:09 +0100
24656 <tk8re2$37sjb$1...@news.eternal-september.org>
Sodom (Sodoma)
https://sites.google.com/view/kall-sodom/files/24-xxx/24-6xx/24-656
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-656
Goodwill, Доброжелательность
https://sites.google.com/view/kall-goodwill/files/24-xxx/24-6xx/24-656
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-65x/24-656
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wYsJ6MwJZDE/m/QmXY8FSrAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/_oekKJGnZT8/m/OVc0upVEDwAJ

(
File 24.656 blev samme dag sendt til 7 *Slyngelstater*: Rusland,
Kina, Nordkorea, Burma, Syrien, Iran samt Belarus + Muslim World
(inklusiv Afghanistan) + Worldpress.
)

Intelligent kan man IKKE ligefrem påstå, at du/I er!

Du *tror*, at du kæmper for Sandheden°, men i din *fanatiske* gør
du det stik modsatte: Du spreder vold, mord, død og ødelæggelse!

Og ...

HVIS der findes en Gud (hvilket jeg jo OGSÅ tror på, ligesom dig),
og denne ser igennem fingre med alle disse *forbrydelser*; ja, så
vil jeg NÆGTE at have evigt liv sammen med sådan en *uretfærdig*
person! Vedkommende er jo - i så fald - en *tyran*!

Så ...

Gør nu dit hjemmearbejde (the homework)!

*Undersøg* (find ud af: HVAD er sandheden?):

Subject: Found 192,62 -
Re: Nord Stream Investigation report -
News:dk.videnskab
Date: Mon, 7 Nov 2022 00:13:36 +0100
24658 <tk9f30$3b6rs$2...@news.eternal-september.org>
Abraham-koden
https://sites.google.com/view/a-code-f-001/files/24-xxx/24-6xx/24-65x/24-659
Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum, Measure (Målestokken)
https://sites.google.com/view/isotope-evidence/78-pt-193/193/24-658
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/wYsJ6MwJZDE/m/3QXh06K9AgAJ
https://groups.google.com/g/dk.videnskab/c/_oekKJGnZT8/m/pko1vuNWDwAJ
https://groups.google.com/g/no.kultur.folklore.ufo/c/zgBoG37N4N0/m/t0gkjczuAQAJ

Subject: Found 78 at Giza Indirectly - Re: ... News 2022-11-06
Date: Mon, 7 Nov 2022 19:05:47 +0100

*HVEM* havde kendskab til disse informationer
(for 4500-3500 år siden; altså dengang pyramiderne og Templet i
Jerusalem blev bygger)?

Skaberen° (Uanset om vi kalder Ham Jahveh, Allah or You-name-it)?

Menneskeheden?

Andre muligheder? - UFOnauter?
(
Og i så fald:
HVILKE *konsekvenser* kan dette så indebære for Memnneskeheden?

DR S160 tir 08 nov 09:44:01
8.november dr.dk/nyheder 08:34

BEFOLKNINGEN RUNDER NY MILEPÆL
Otte milliarder. ...

I dag kl. 08:34
Klodens befolkning runder ny milepæl
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/klodens-befolkning-runder-ny-milepael

-

2022-11-08 kl 09.49
8 min. siden
Canadas premierminister anklager Kina for at blande sig i valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canadas-premierminister-anklager-kina-blande-sig-i-valg

Liveblog: Få seneste nyt om krigen i Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her

31. okt. 2022 kl. 21:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/liveblog-faa-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine-her?focusId=4780730
Morten Top
Dagens overblik

_____________________________

(Time now CET xx.xx)

Seneste nyt om krigen i Ukraine
8. nov. 2022, 06:26
https://nyheder.tv2.dk/live/2022-11-08-seneste-nyt-om-krigen-i-ukraine

Kl. 05.15
Zelenskyj: Rusland skal tvinges til fredsforhandlinger

Kl. 06.23
Ukraines præsident: Rusland lider store tab i Donetsk

Kl. 06.57
Ukraine anklager russiske tropper for at plyndre og besætte hjem i Kherson

Kl. 08.50
Russiske værnepligtige melder om hundredvis af dræbte: - Vi var
fuldstændig udsatte

Kommentar:

Rejs hjem til Rusland eller *desertér*! I har INTET at lave i
Ukraine!

(Time now CET 10.56)

Dagens lovsang:

Tag Det Inderste - Mariagerfjord Frikirke // Stille Stunder
Jun 22, 2018
https://www.youtube.com/watch?v=rNZ31qfAXSk&list=PL-93BA8uTVW8yViJdAnciQyW-K5o_E-2u&index=43

Deadline:

DR text-TV:
164

DR:
2022-11-08 kl 09.49
8 min. siden
Canadas premierminister anklager Kina for at blande sig i valg

TV2:
Studerendes opfindelse kan løse stort problem i verdenshavene
8. nov. 2022, 09:03

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24667

Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/view/kall-russia/files/24-xxx/24-6xx/24-668
Darkness (Mørke)
https://sites.google.com/view/kall-darkness/files/24-xxx/24-6xx/24-668
Asteroid hit (Asteroide fuldtræffer)
https://sites.google.com/view/asteroid-hit/files/24-xxx/24-6xx/24-668

-

Subject: ET-Break
Date: Tue, 8 Nov 2022 10:57:25 +0100
24667 <tkd966$3sksg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/08Z5gMIzqVo/m/oXbMOlJDAAAJ

> [...]
> - "Jeg mørkelægger dine byer"
>
> Did I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said THAT?

Og jeg "fristes" over evne til at fortsætte med ordene:

NB!
Der er her tale om en *ET-Simulering*!
(og altså IKKE et budskab fra vores venner ude i Rummet)
)

Eller ...

Vil du hellere have, at jeg jævner dine storbyer med jorden (ved
asteroide-nedslag)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (måske ET) sige:

(2022-11-08, Tuesday, day no 312 (53 left), CET 11:03, GMT 10:03)
- "ude fra Rummet,"

11:04
- "spørger jeg!"

11:18
- "Svar mig!"

(11:18-Ordene blev ydtalt i bydeform!)

- -
Last OUTPUT: 23303 <61ecf341$0$697$1472...@news.sunsite.dk>
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/8un3DEP4FAAJ
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24668

Kina censurerede tale fra EU's præsident, fordi han italesatte
krigen i Ukraine

Iran giver en 'underlig halv indrømmelse' om at have leveret
droner til Rusland

Britisk efterretning: Rusland bygger forsvarsværker ved Mariupol

-

Date: Tue, 8 Nov 2022 10:57:25 +0100
24667 <tkd966$3sksg$1...@news.eternal-september.org>
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/08Z5gMIzqVo/m/oXbMOlJDAAAJ
Militæreksperter peger på en mulig teknologisk gamechanger i
krigen i Sortehavet, nemlig dronebåde.
Af Thomas Djursing 8. nov 2022 kl. 12:56
https://ing.dk/artikel/vandscooter-motor-starlink-antenne-fjernstyrede-dronebaade-angriber-russisk-flaade-262747

Flere brag kunne høres for nylig fra Krim-halvøens militærhavn
Sevastopol, hvor den russiske sortehavs-flåde hører til. Bragene
viste sig at have deres oprindelse i en ny krigsteknologi, som
Ukrainerne ...

(
Billedtekst:
En måned forinden angrebet på Sevastopol med dronebåde, skyllede
den her op tæt ved havnen. Illustration: Ukrainian Ministry of
Defense

DR S165 tir 08 nov 15:03:24
8.november dr.dk/nyheder 09:41

CANADA ANKLAGER KINA

I dag kl. 09:41
Canadas premierminister anklager Kina for at blande sig i valg
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/canadas-premierminister-anklager-kina-blande-sig-i-valg

-

DR S167 tir 08 nov 15:03:24
8.november dr.dk/nyheder 10:59

KRISTERSSON BESØGER ERDOGAN

I dag kl. 10:59
Den svenske statsminister besøger Erdogan om Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/den-svenske-statsminister-besoeger-erdogan-om-nato-medlemskab

-

I dag kl. 13:00
Iransk landsholdsspiller klipper håret i protest mod sit eget land - nu
bliver han straffet
https://www.dr.dk/sporten/iransk-landsholdsspiller-klipper-haaret-i-protest-mod-sit-eget-land-nu-bliver-han-straffet

-

DR S173 tir 08 nov 15:03:24
8.november dr.dk/nyheder 13:36

ALARMERENDE ADVARSLER PÅ TOPMØDE

[ ... ]

- Vores hus brænder, og vi kigger væk,
sagde ...

I dag kl. 13:36
Alarmerende advarsler fylder på klimatopmøde
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/alarmerende-advarsler-fylder-paa-klimatopmoede

-

DR S175 tir 08 nov 15:03:25
8.november dr.dk/nyheder 14:36

KINA CENSUREREDE EU-TALE
Det var meningen, at EU's præsident,
Charles Michel, på en båndet video
skulle tale ved en større handelsmesse
i Shanghai for en uge siden. Men den
tale blev censureret. De kinesiske
myndigheder ville ikke tillade den,
fordi Michel i talen kritiserede
Ruslands invasion af Ukraine, som han
kaldet ulovlig.

Det skriver Reuters. EU-lederen ville
også have sat ord på, at mange lande er
afhængige af Kina økonomisk.

Kinesiske myndigheder ville lægge bånd
på Charles Michels ord, men det gik EU-
diplomaterne ikke med til. Derfor blev
den aldrig holdt.

53 min. siden
Kina censurerede tale fra EU's præsident, fordi han italesatte krigen i
Ukraine
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/kina-censurerede-tale-fra-eus-praesident-fordi-han-italesatte-krigen-i-ukraine

-

2022-11-08 kl 15.29
19 min. siden
Iran giver en 'underlig halv indrømmelse' om at have leveret droner til
Rusland
https://www.dr.dk/nyheder/udland/iran-giver-en-underlig-halv-indroemmelse-om-have-leveret-droner-til-rusland

Iran påstår, at der er tale om "et begrænset antal", men der kan
være tale om tusindvis af droner, mener seniorforsker.

-

I dag kl. 15:37
Krav efter ny udbyttesag: Hemmelige aktionærer skal frem i lyset
https://www.dr.dk/nyheder/penge/krav-efter-ny-udbyttesag-hemmelige-aktionaerer-skal-frem-i-lyset

-

Trods milliardsvindel har Skat slækket på kontrollen: Det kan ikke
betale sig at stoppe snyd
8. nov. 2022, 16:19
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-11-08-trods-milliardsvindel-har-skat-slaekket-paa-kontrollen-det-kan-ikke-betale-sig-at

-

2022-11-08 kl 17.28
48 min. siden
USA bekræfter samtaler med Rusland om Ukraine. Men eksperter mener ikke,
vi er kommet tættere på fred
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-bekraefter-samtaler-med-rusland-om-ukraine-men-eksperter-mener-ikke-vi-er-kommet

-

I går kl. 17:47
Oktober blev rekordvarm i Europa
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/oktober-blev-rekordvarm-i-europa

-

DR S120 tir 08 nov 23:50:10
8.november dr.dk/nyheder 18:47

NY HÆDER TIL DR'S MATILDE KIMER

I går kl. 18:47
Dronningen overrakte prisen: Ny hæder til DR's Matilde Kimer
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/dronningen-overrakte-prisen-ny-haeder-til-drs-matilde-kimer

-

I går kl. 19:15
Myndighed med bøn til danskerne: Hold fast i spareøvelse trods lave
strømpriser
https://www.dr.dk/nyheder/indland/myndighed-med-boen-til-danskerne-hold-fast-i-spareoevelse-trods-lave-stroempriser

I august kostede en kilowatt-time el i gennemsnit 3,5 kroner. I
oktober var prisen i snit nede på en krone.

Kommentar:

Jeg har et helt andet forslag:

Jeg har helt slukket for gassen og forsøger UDELUKKENDE at
opvarme min bolig med EL.

Opvarmningen sker, når EL-prisen er lavest. Og det er en som
oftest, når det blæser, når der sker en *overskudsproduktion* af
vindenergi.

Herved bliver min bolig hovedsaglig opvarmet af *vedvarende
energi*; altså UDEN CO2-udledning til atmosfæren!

(Strømmen er - for øvrig - billig (under 30 øre/kWh) indtil kl 07
i dag onsdag. Herefter helt op til 1,86 øre/kWh.)

Så ...

HVIS vi 10-dobler vindmølleparkerne og langtidsopbevarer energien
(vha. elektrolyse, hvor overskudsvarmen kunne udnyttes til
fjernvarme), så KUNNE vi måske komme ud af klimakrisen.

Mens vi er ved emnet:

ADVARSEL

Jeg er ved at bygge en *primitiv* solfanger vha. spejle. Tanken
er, at fange solstrålerne i et "drivhus".

Men pas på mht. at koncentrere solstrålerne i et punkt. Min
pressing begyndte at SMELTE.

-

I går kl. 19:50
Løkkes folk lukker i: Er en advokatvurdering i minksag stadig et
ultimativt krav for Moderaterne?
https://www.dr.dk/nyheder/politik/loekkes-folk-lukker-i-er-en-advokatvurdering-i-minksag-stadig-et-ultimativt-krav

Alle Moderaternes folketingsmedlemmer ønskede før valget i en
advokatvurdering. Nu vil ingen sige det højt.

Kommentar:

Jeg stemte på Moderaterne ... :-)

Men jeg har også forsvaret aflivningen af mink, fordi ...

Vi var heldige. In worst case KUNNE vi have haft en *dødelig*
pandemi (hvor fx. en 1/3 af befolkningen var omkommet)!

Og ...

Set i lyset af dette ér et FOREBYGGENDE *forsigtighedsprincip*
nødvendig (OGSÅ I MORGENDAGENs udfordringer)!

Det er bedre, at minkene aflives, end at befolkningen (og kanske
OGSÅ resten af verden) omkommer!

Så ...

Hånden på hjertet:

Er der er tale om en "heksejagt" (for at score nogle billige
politiske point)?

-

I går kl. 20:07
Tre professorer i notat: Ikke grundlag for rigsretssag mod Mette Frederiksen
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tre-professorer-i-notat-ikke-grundlag-rigsretssag-mod-mette-frederiksen

+

Ikke grundlag for rigsretssag mod Mette Frederiksen, siger tre professorer
8. nov. 2022, 19:45
https://nyheder.tv2.dk/politik/2022-11-08-ikke-grundlag-for-rigsretssag-mod-mette-frederiksen-siger-tre-professorer

-

I går kl. 21:22
Boligselskaber frygter skimmelsvamp: For Ole betyder helbredet mere end
varmeregningen
https://www.dr.dk/nyheder/indland/boligselskaber-frygter-skimmelsvamp-ole-betyder-helbredet-mere-end-varmeregningen

Kommentar:

Køb - som sagt - en *affugter*!

Og den er (i sig selv) med til at opvarme hjemmet!

(
Muligvis skyldes dette bl.a., at når vandmolekylerne går fra
vanddamp til væske, da afleverer 1 gram vand ca. 540 calorier.

Og kanske vi kan udnytte dette fysiske fænomen i vores
solfanger-"drivhus":

Solstrålerne får vand til at fordampe OGSÅ ved lave temperaturer
fx. 15°C. Det er sådan vi lufttørrer vores tøj.

Ledes denne fugtige luft ind i et køleskab, da vil vanddampene
*fortætte* og blive til et kondensat (vand som væske).

Men ...

Køleskabet KOSTER energi at køre, ligesom en varmepumpe koster
energi at køre.

Men hvad nu hvis vi i "drivhuset" lavede en *indespærret*
væske/vanddamp på fx. 2 atmosfære, og opvarmede denne til fx.
24°C vha. solstråler.

Ville denne vanddamp så, når vi leder den ind i huset, hvor der
fx. kun er 19-20°C, fortætte (som i et køleskab) og dermed
overføre solstrålerne til husets opvarmning?

DR S127 tir 08 nov 23:50:10
8.november dr.dk/nyheder 21:25

- EFFEKTIV KLIMAPOLITIK KRÆVER FRED
Ruslands invasion af Ukraine har
distraheret verdens ledere fra at
bekæmpe klimaforandringerne. Sådan lød
videobudskabet ifølge Reuters fra den
ukrainske præsident Volodymyr Zelenskyj
til deltagerne ved COP27-klimamødet i
Egypten.

- Der kommer ikke nogen effektiv
klimapolitik uden fred. Den russiske
krig har udløst en energikrise, som har
tvunget en række lange til at vende
tilbage til kulkraft for at sænke
energipriserne.
- Den har medført en akut fødevarekrise
i verden, og det er dem, som lider
under de allerede eksisterende
manifestationer af klimakrisen, der er
blevet hårdest ramt.

I går kl. 21:25
Zelenskyj: Fred er en forudsætning for effektiv klimapolitik
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/zelenskyj-fred-er-en-forudsaetning-effektiv-klimapolitik

-

I går kl. 21:29
Svensk statsminister på besøg i Tyrkiet i jagten på Nato-medlemskab
https://www.dr.dk/nyheder/udland/svensk-statsminister-paa-besoeg-i-tyrkiet-i-jagten-paa-nato-medlemskab

+

Erdogan vil se fremskridt fra Sverige inden NATO-beslutning
8. nov. 2022, 19:57
https://nyheder.tv2.dk/udland/2022-11-08-erdogan-vil-se-fremskridt-fra-sverige-inden-nato-beslutning

-

Satellitbilleder viser grave i massevis uden for Mariupol
8. nov. 2022, 23:10
https://nyheder.tv2.dk/2022-11-08-satellitbilleder-viser-grave-i-massevis-uden-for-mariupol

[...]

Kl. 10.55
Britisk efterretning: Rusland bygger forsvarsværker ved Mariupol

Kl. 11.13
Ukraine gentager: Ingen fredsforhandlinger med russiske styrker i Ukraine

Kl. 15.12
Ukrainerne holder vejret, når amerikanerne går til valg

56 min siden (Time now CET 17.38)
Rusland om fredsforhandlinger: Der er ingen forbehold fra vores side

Kl. 17.49
Sverige bekræfter aftale med Tyrkiet

Kl. 19.13
Ukraine svarer igen: Vi har aldrig afvist at forhandle

Kl. 22.56
Sean Penn giver Zelenskyj sin Oscar-statuette

Kl. 23.16
Zelenskij i tale til COP27: Ingen effektiv klimahandling før fred i Ukraine

(Time now CET 02.23)

[...]

131

DR:
2022-11-09 kl 01.31
I går kl. 23:48
Unik opdagelse: Omkring 100 helleristninger fundet i Sverige

TV2:
Øget risiko for fugleinfluenza hos danske fugle
9. nov. 2022, 01:45

- -
Website https://sites.google.com/view/kall-tree File no 24672