Stank af lort (helvedes forgård): Synderinden bor som sagt i Farum

Headline:

Stank af lort (helvedes forgård): Synderinden bor som sagt i Farum

DR er blevet en flok dovne hunde (idioter)!

File 22.491 ...
Ai-syndrome ? ( Aj-syndrom ? - *Kollektiv skyld og afstraffelse* ? )
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/22-xxx/22-491
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/22-xxx/22-491
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/22-xxx/22-491
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/22-xxx/22-491

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/22-xxx/22-491

-

DR-News *missing* i tidsrummet

1/9-2020 kl. 06:22-12:48

(
Pga. at DR er nogle *dovne* hunde!

Det gamle system var MEGET bedre, hvor man kunne bladre tilbage
til en bestemt dato og læse nyhederne, fx. når man kom hjem fra
en ferie!

Nu er man TVUNGET til at læse nyhederne HVER dag, *idioter*!

Og så helt UDEN link-henvisning, hvilket jo ellers øger
troværdigheden, når man senere gengiver en nyhed!

Bramsen: Russisk krænkelse af dansk luftrum er uacceptabel
1. sep. 2020, 11:15
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-09-01-bramsen-russisk-kraenkelse-af-dansk-luftrum-er-uacceptabel

Kommentar:

Se evt. ...
Subject: Khmer Rouges torturchef er død
Date: Wed, 2 Sep 2020 09:27:37 +0200
22490 news:5f4f496c$0$693$1472...@news.sunsite.dk
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-490
Nuclearwar
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/22-xxx/22-490
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/aQ5MrmJsK44/m/lWy3e_zLAQAJ

-

1/9-2020 kl. 14:33
Danmark til Ruslands ambassadør:
Alle skal holde sig til spilleregler
... (Mission link. Sorry) ...

-

1/9-2020 kl. 14:56
Studerende i Hviderusland tilbageholdt
https://www.bbc.com/news/live/world-53981717

Urolighederne fortsætter i Hvideruslands hovedstand, Minsk, hvor
flere studerende er blevet anholdt. Det skriver BBC.

De studerende markerede starten på studieåret med demonstrationer
mod landets præsident, Alexander Lukasjenko.

Demonstrationen kommer i kølvandet på flere ugers store
demonstrationer i hovedstaden efter genvalget af Alexander
Lukasjenko, der også bliver kaldt ‘Europas sidste diktator’. De
seneste dage har op mod 200.000 personer deltaget i protesterne
dagligt.

Styret i Hviderusland har slået hårdt ned mod demonstranter og
regeringskritikere, og adskillige journalister er blevet anholdt.

-

Kofod til ambassadør: Russisk krænkelse må ikke gentage sig
1/9-2020 kl. 16:33
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kofod-til-ambassadoer-russisk-kraenkelse-maa-ikke-gentage-sig?app_mode=true

I sidste uge fulgte et russisk kampfly et amerikansk bombefly ind
over dansk luftrum ved Bornholm.

-

Khmer Rouge-bøddel med 14.000 liv på samvittigheden er død
2. sep. 2020, 05:48
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-09-02-khmer-rouge-boddel-med-14000-liv-pa-samvittigheden-er-dod

-

Hel by plaget af stank fra afføring
2. sep. 2020, 08:07
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-09-02-hel-by-plaget-af-stank-fra-affoering

Borgere i Farum og omegn fortæller, at de har været plaget af en
voldsom og gennemborende stank de seneste døgn.

[ ... ]

- Jeg fik kvalme og skulle brække mig. ...

[ ... ]

Stammer fra menneskelort

Subject: Found Aj-syndrom:
Levebrødsprædikanten (*synderinden*) bor i Farum
(Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum) -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Tue, 28 Jan 2020 11:10:24 +0100, GMT 10:10
22096 news:5e3008a8$0$692$1472...@news.sunsite.dk
Ai-syndrome ? ( Aj-syndrom ? - *Kollektiv skyld og afstraffelse* ? )
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/22-xxx/22-096
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/22-xxx/22-096
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/22-xxx/22-096
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/22-xxx/22-096
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/_fib0Jlh0Lc/Y4gtuQTqBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/l2zmNemhDAAJ

> Subject: Advarsel om mulig kommende straffedom til journalist
> Henri Nissen, præst Ruth Cilwik Andersen samt
> menighedsrådsformand Flemming Jakobsen, Menighedsrådsformand -

Vi brækker os OGSÅ over denne synderinde (pga. *afgudsdyrkelsen*
hendes til SKADE for os andre og vores familier)!

2/9-20 kl 08:46
Facebook lukker konti fra russisk troldehær

TV2:
IS-fangelejr i Syrien ramt af smitte - danske kvinder og børn
skal hentes hjem akut, mener politikere
2. sep. 2020, 09:32

-

Stem på ... (is this einem joke, oder was ?) ...

(
Den selvglade (narcissisten):
)

Man burde opføre en statue af mig
https://sites.google.com/site/snufo000/home/stem-paa/man-burde-opfoere-en-statue-af-mig

Last OUTPUT: 22300 news:5e989f19$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/OasB9-6uAQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22491

Subject: Stank af lort (helvedes forgård): Synderinden bor som sagt i Farum
Date: Wed, 2 Sep 2020 10:18:19 +0200
22491 news:5f4f5550$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/tDSr9HGWuvA/m/RPQJ7agzAgAJ
https://groups.google.com/g/dk.politik/c/P_nPyvDFBuA/m/CVLK7sDOAQAJ
I dag kl 14 til ca. 14:30 havde jeg et møde med en præst
mhp. at rette skuden op.

Hvad dette kommer til at indebære *åndeligt* vides endnu ikke,
men tanken "strejfede" mit sind, at ... (Ananias og
Safira-syndromet) ... !

Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22523