Ord, der skal ihukommes (Ligefrem tale om monogami)

Letter to a girlfriend
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/letter-to-a-girlfriend/22-578

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychology/therapy/letter-to-a-girlfriend/22-578

-

Interrupt RETURN from ...

Fra: Mogens Kall <...
Date: tir. 3. nov. 2020 kl. CET 08.48, GMT 07:48
Subject: ... (classified) ...
To: ... (classified) ...

Input andagtstekst from ...

Et Ord til Dagen
http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

(
NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte FØR 26. august 2020,
apropos det eventuelle *profetiske* element i budskabet!

Ordet for 2020-11-03

Ligefrem tale om monogami

Drik vand fra din egen cisterne ..."
Ordsp 5,15

Her er lidt ligefrem tale om monogami fra en af ‌‌de klogeste mænd,
der nogensinde har levet, Salomon: "Drik vand fra din egen
cisterne og rindende vand fra din egen brønd. Lad ikke dine
kilder strømme hen ad gaden, dine bække ud over torvene; de skal
tilhøre dig alene og ikke nogen fremmed hos dig. Velsignet være
din egen kilde, glæd dig over din ungdoms hustru, den elskede
hind, den yndefulde gemse; lad altid hendes elskov mætte dig,
berus dig til stadighed i hendes kærlighed. Hvorfor, min søn,
skulle du beruse dig i en anden kvinde? Hvorfor skulle du
omfavne en fremmed kvinde? For Herren har en mands veje for øje,
han giver agt på alle hans stier. Den ugudelige fanges i sin
skyld, han holdes fast i sine synders bånd. Han dør af mangel på
opdragelse, han farer vild i sin store dumhed." ( Vers 15-23)

På Salomons tid blev en brønd eller cisterne betragtet lige så
værdifuld som guld. Rent vand var en meget dyrebar vare, så
Salomon siger dette: "Hvorfor drikke det forurenede vand, der
kommer fra promiskuitetens kloak, når du, hvis du venter, kan
drikke det rene vand, der kommer fra en hengiven ægtefælles
kilde?"

Her er to sandheder, du altid skal huske: ægte kærlighed venter.
ægte kærlighed er værd at vente på.

Da hun blev fristet til at komme på afveje af en vildt levende
ven, svarede en ung kristen kvinde: "Hvis jeg vil, kan jeg til
enhver tid blive som dig. Men jeg kan aldrig blive den person,
jeg var, før jeg tog den beslutning."

=== citat slut ===

Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22578

Subject: Ord, der skal ihukommes (Ligefrem tale om monogami)
Date: Tue, 3 Nov 2020 09:09:20 +0100
22578 news:5fa11034$0$736$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/g/dk.livssyn.kristendom/c/kZIFRK-yhrA/m/ZNhO1Pi1CQAJ
Interrupt RETURN from ... (32-33) ...

[...]

Ordet for 2020-11-17

Beskyt dit åndelige liv

"... den Almægtiges ånde har givet mig livet."
Job 33,4

Du kan sætte metalstænger for vinduerne i dit hus, en alarm i
din bil, videokameraer i din virksomhed og gemme dine værdifulde
ejendele i en bankboks. Men hvad gør du for at beskytte din mest
værdifulde besiddelse, nemlig dit åndelige liv?

Elihu sagde til Job: "Den Almægtiges ånde har givet mig livet."
Når Gud indånder sin ånd i dig på frelsestidspunktet, bliver du
åndeligt levende. Nu har du evnen til at elske Ham, tjene Ham og
glæde Ham. Og det er det, fjenden er ude efter - den del af Gud,
der er inden i dig!

Og for at komme til den vil han angribe din krop, føre krig mod
dit sind og prøve at kontrollere dig gennem vaner, tvivl og
frygt. Han vil endda arbejde gennem andre mennesker, herunder
nære venner og familiemedlemmer.

Da Gud åndede ind i Adam, blev han levende. Han forstod, hvem
han var, og hvad han var kaldet til at gøre i livet. Gå ikke
glip af denne lektie! Indtil du anerkender, at Gud skabte og
forløste dig til et formål, vil andre mennesker forsøge at
"indånde" deres identitet og dagsorden i dig. Og det er farligt,
for når nogen kan definere dig, kan de kontrollere dig! "Hvordan
kan jeg beskytte mig selv?" spørger du måske.

Lev hver dag med en bevidsthed om Guds nærvær! Salmisten sagde:
"For du er min tilflugt, et fæstningstårn mod fjenden. Jeg vil
være gæst i dit telt for evigt, jeg vil søge tilflugt i ly af
dine vinger." (Sl 61,4-5) Når du er på dette sikre sted, kan
fjenden ikke røre dig eller noget, der med rette er dit.

=== citat slut ===

+

Input andagtstekst fra BibelLæserRingen www.blr.dk

(
NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte FØR oktober 2020,
apropos det eventuelle *profetiske* element i budskabet!

Tirsdag 17. november [2020]

ApG 27,27-44

Frelst i land

De bad til, at det snart blev dag. De var både sultne, tørstige
og udmattede. Nu har de fundet ud af, at det nok er klogest at
lytte til Paulus, også selvom det betyder at sige farvel til
redningsbåden.

Paulus bad bordbøn, og de spiste morgenmad, så de kunne samle
kræfter og mod til den sidste tørn.

Dengang omfattede Adriaterhavet også området mellem Kreta og
Malta. De to målinger er 37 meter første gang og 28 meter anden
gang. Er man turist på Malta, kan man gå en tur på nordsiden af
den bugt, som byen Bugibba ligger ved. Der ligger en ubeboet ø
ud mod det åbne hav, og den har en af Maltas sandstrande. Det
var ifølge traditionen der, båden gik på grund. På stedet er der
opført en stor statue af Paulus, som kan ses vidt omkring.

Flere af fangerne var sikkert kriminelle, der var dømt til at
blive kastet for de vilde dyr som underholdning for folket.
Soldaterne risikerede dødsstraf, hvis fangerne slap fri. Derfor
ville de dræbe dem, men det blev forhindret, og endnu engang
blev Paulus reddet. Gud havde jo bestemt, at han skulle til Rom.

Refleksion:

Alle 276 kom frelst i land, takket være Paulus' urokkelige
tillid til Guds indgriben og de andres begyndende tillid til
Paulus

=== citat slut ===

+

Privat bibellæsning:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Deu+6&version=BPH

Herren er trofast, men forventer fuld hengivenhed

1
Moses fortsatte: „Herren, jeres Gud, vil føre jer ind i det
land, I skal tage i besiddelse, ...

Når I marcherer frem, vil han give jer sejr over dem, ikke i
hast, men gradvis, ...

Hmm ... (memory on from) ...

Logbog: 2020-11-15, CET 15:30:55

> Meddeler Kaptajnen°/Rytteren° (Jak 3,3) at vi er stødt på
> UVENTET modstand!

I går aftes skulle jeg - for øvrigt - fremlægge et oplæg om
'De 5 kærlighedssprog'. Lytterne tog med glæde imod budskabet.

Tak Jesus (1.John 4,8.16) ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

Date: tir. 3. nov. 2020 kl. CET 08.39

> Faktisk er jeg måske ved at få en vision fra Gud om at lave
> kurser ..., hvor jeg introducerer ... de 5  kærlighedssprog,
> og KANSKE her også salveduge kan komme på tale.

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22598

Herrens ord kom til mig (i forlængelse af 32-33 + Matt 5,23-24)
midt i en drøm og vækkede mig:

2020-11-18, CET 05:44
- "Gør"

44
- "Mit"

44
- "Ord"

45
- "rensende"

45
- "i dit hjerte,"

45
- " så du må blive glad og fri"

45
- "og lykkelig."

48
- "Urenhederne må bort."

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22599

05:57
- "Jeg sender dig:"

05:57
- "På Mine vegne"

57
- "skal du"

57
- "så,"

57
- "så Min hjort"

58
- "atter"

58
- " ... (kan have liv i overflod) ..."

> 05:57
> - "Jeg sender dig:"
>
> 05:57
> - "På Mine vegne"
>
> 57
> - "skal du"
>
> 57
> - "så,"
>
> 57
> - "så Min hjort"
>
> 58
> - "atter"
>
> 58
> - " ... (kan have liv i overflod) ..."

Ordre 05:44 done ... :-)

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22600

Le réparateur
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/heaven/le-reparateur/22-xxx/22-601

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/heaven/le-reparateur/22-xxx/22-601

-

Den 18-11-2020 kl. 07:14 skrev Kall, Mogens:

22.600
> Den 18-11-2020 kl. 05:59 skrev Kall, Mogens:

22.599
> [...]

22.598

22.578
Udskrift fra "logbog":

Visioner: Fra minus til plus, bøn/anmodning til menighedens medlemmer
Mogens Kall
18-11-2020, CET 07:07:37, GMT 06:07:37

=== citat start (bøn/anmodning 2020-11-18) ===

Jeg har en bøn/anmodning til menighedens medlemmer, men for at
du kan forstå det, må jeg først gøre dig opmærksom på følgende:

> Hvad tror katolikkerne?
> af Otto Hermann Pesch
> Niels Steensens Forlag, 1993
> ISBN 87-87275-79-1
> https://bibliotek.dk/eng/work/870970-basis%3A05146402

Side 32-33

Stridens Ånd

... Ikke engang deres menings-
stridigheder, deres diskussioner, deres kæmpen med proble-
merne er på nogen måde i modstrid med Helligånden. Det har
vi et særligt smukt eksempel på i Apostlenes Gerninger. På
det apostelmøde, der sædvanligvis kaldes for "Apostelkoncil-
let", og hvor det drejede sig om kirkens enhed eller splittelse,

(side 33)

opstod der først en "længere ordstrid". Til sidst nåede man
dog til en fælles beslutning. Og man indleder den, trods stri-
den, med ordene: "Helligånden og vi har besluttet ..." (Ap.
G. 15,1-29). Og Paulus, der har skrevet så overbevisende om
Helligånden, har alligevel ikke været bange for at strides med
Peter, når det var nødvendigt (Gal. 2,11-16). Dette må man
netop i dag huske på, nu hvor der er så megen strid i kirken.
Det behøver vi ikke være bange for. Når der i kirken ikke her-
sker kirkegårdens fred, men liv og også strid, har man lov til
at formode, at Helligånden virker her, langt snarere end dér,
hvor man ikke gør andet end at fortsætte i den bekvemme
gamle trummerum og holder sig alle spørgsmål og problemer
fra livet. Der eksisterer naturligvis også en strid, der er alt
andet end hellig. Men at det drejer sig om en sådan strid, må
man *bevise*: Man har ikke lov til at *gå ud fra*: Blot fordi det
går voldsomt til, er det klart, at Helligånden ikke er med i det.

Hellighedens Ånd

=== citat slut ===

Dejlig *formaning*, ikke sandt? ... :-)

Sammenlign nu denne med følgende:

10 tegn på et sundt team

> https://udfordringen.dk/2013/01/10-tegn-pa-et-sundt-team/
>
> Tilføjet til udfordringen.dk: 16.01.2013, 09:07
> Artiklen bragt i Udfordringen uge 3/2013

=== citat start ===

10 tegn på et sundt team

Hvis samarbejdet med mennesker skal være succesfuldt i
kirken, er det nødvendigt, at man forstår, hvordan et godt
team fungerer. Her er en checkliste til inspiration:

1. Du nyder faktisk at være sammen med de andre, i stedet
for at prøve at undgå de andre.

2. Sandheden bliver sagt i kærlighed og ikke på en
nedladende eller fordømmende måde.

3. Der er en atmosfære af frihed, hvor man kan dele
forskellige meninger, uden at man straks opfatter den som
er uenig som illoyal.
(I øvrigt: Hvis du er til et møde og tænker, at du er
uenig, så har du en pligt til også at (sige) det højt! Hvis
du ikke føler, der er frihed til dette, så er der et
problem.)

4. Folk tør godt spørge om hjælp og lader ikke som om, at
de har styr på det hele.

5. Ingen prøver at bevise sig selv.

6. Alle i lokalet sætter pris på alle de andres mening.

7. Der kan være uenighed, uden det betyder frygt for, at
relationer bliver ødelagt.

8. Hele teamet er fokuseret på at løse og angribe
problemerne og ikke menneskerne!

9. Alle tager ansvar i stedet for at give andre skylden.

10. Folk arbejder ærligt med de spændinger, der er, i
stedet for at lade som om der ikke er noget galt og
derefter gå ud og bagtale dem, de er uenige med.
perrynoble.com

=== citat slut ===

Når jeg ser ud i verden, UNDRER jeg mig over, at fx. den
muslimske tro har kunnet holde stand i 1400 år!

HVORFOR? har jeg ofte spurgt.

Hvad har vi gjort galt, Jesus?

Svaret er muligvis, at djævelen fik held til at så intern splid
blandt de kristne, så de BEKÆMPEDE hinanden, apropos Jakobs ord:

Vend om fra verdslig selviskhed

1
Når der er skænderier og stridigheder iblandt jer, hvad
skyldes det så? Mon ikke det skyldes de selviske motiver,
der raser i jer?

2
I ønsker at få både det ene og det andet, men får intet. ...

(Jak 4,1-)

Interne *magtkampe* KVÆLER Kirken!

Det er på denne baggrund at jeg har en bøn/anmodning til dig:

(Jesus Siger:)

Om forsoning i stedet for vrede

Når du går hen for at give en gave til Gud, og du så kommer
i tanke om, at en af dine bekendte har noget imod dig,

24
så lad gaven vente. Gå først hen og bliv forsonet med
vedkommende. Derefter kan du bringe din gave.

(Matt 5,21-24)

Urenhederne må bort, så Guds kærlighed bedre kan strømme gennem
hver enkelt af os ud til hinanden med tilgivelse, fred og
forsoning og videre ud til den verden, som HIGER efter Kristi
kærlighed!

Amen?

Kærlighed gør en sårbar; ja, men frygt ikke:

Min drøm er nemlig, at Kirken skal være et sted, hvor vi kan ha'
det rart med hinanden og hygge os. Trøste, styrke og opmuntre
hinanden, akkurat som i en sund familie, hvor man bare kan være
sig selv (og IKKE straks frygte det værste fx at blive dolket i
ryggen)!
Maria havde fundet ud af dette; bare det at hvile ved Jesu
fødder og NYDE Hans nærvær (Luk 10,42) og lappe i sig Guds Ord,
Det Levende Vand, som FORNYER ånd, sjæl og legeme.

Og jeg tror, at denne min drøm er fra Gud!

Tag imod Guds *lægedom* ... :-)

Kærlig hilsen Jeres broder i Kristus Jesus
Monner

=== citat slut (bøn/anmodning 2020-11-18) ===

Og videre sagde Herren:

CET 07:54
- "Gør dig rede; bliv lys."

CET 08:06
- "Jeg vil forny Min Pagt° med jer,"

06
- "så Vi sammen ... "

(Kan vandre)?

Herefter skulle jeg læste min andagtstekst:

(
[...]

Ordet for 2020-11-18

Lutret i lidelsens ovn

"Men jeg har lutret dig, ikke som sølv,
i lidelsens ovn har jeg prøvet dig."
Es 48,10

Bliv aldrig jaloux på andres talent. Og lad dig ikke skræmme af
det, for den Gud, der kaldte og udrustede dem, vil også bruge
dig. Når du lærer at værdsætte og bifalde Guds gave i en andens
liv, sætter du dig selv i en position, hvor han også kan
velsigne dig. Fakta er, at vi alle er nødvendige i Guds plan.

Bibelen siger: "Gud har nu engang givet hver enkelt del dens
plads på legemet, som han ville det." (1. Kor 12,18) Gud
placerer, og Gud tildeler! Søg ham, så finder du din opgave.
Hvorfor sagde Jesus: "Thi mange er kaldet, men få er udvalgt."
(Matt 22,14)? En del af svaret findes i disse ord: "Men jeg har
lutret dig, ikke som sølv, i lidelsens ovn har jeg prøvet dig."
Du har brug for mere end bare et kald - du har brug for karakter
for at have troværdighed. Og det indebærer at bruge tid i Hans
lutrende ild. Generelt er det ikke dit kald, der får dig i
problemer; det er din karakter - eller mangel på samme!

Gud siger: "Jeg vil se, hvordan du reagerer under pres. Når du
ønsker et ja, men du skal leve med et nej. Når du ønsker at være
i en offentlig tjeneste, men får tildelt et baglokale." Gud er
en klog forretningsmand; Han lægger ikke uprøvede varer i sit
vindue. Så hvilken "ovn af lidelse" er du i i dag? Føler du
varmen fra Hans lutrende ild? Hvis ja - så glæd dig! Når du
kommer ud, vil du være udrustet og klar til tjeneste. Og det er
ordet til dig i dag!

=== citat slut ===

Okay! tænkte jeg så.

Le Réparateur° Himself har muligvis tilkendegivet sine tanker
herigennem.

-

Next:

Perhaps coming up andagtstekst fra BibelLæserRingen!

Test dit kærlighedssprog:
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22601

> [...]

NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte FØR oktober 2020,
apropos det eventuelle *profetiske* element i budskabet!

Onsdag 18. november [2020]

ApG 28,1-16

Ankomst til Rom

[ ... ]

Refleksion:

"Jeg er med jer alle dage indtil verdens ende", lød Jesu løfte i
forbindelse med missionsbefalingen (Matt 28,20). Det fik Paulus
dagligt at mærke på sin rejse.

=== citat slut ===

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22601b

Hebrew Worship // Come and Let Us Return to the Lord // Lechu Venashuva
// לְכוּ וְנָשׁוּבָה
https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22602

Le réparateur
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/heaven/le-reparateur/22-xxx/22-603

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/heaven/le-reparateur/22-xxx/22-603

-

Den 18-11-2020 kl. 10:39 skrev Kall, Mogens:

> Den 18-11-2020 kl. 10:13 skrev Kall, Mogens:

22.601b
Internal deadline:
2020-11-18, CET 07:07:37, GMT 06:07:37

I dag hændte der så følgende under min andagt:

(Klokken var ca. 2020-11-19, Torsdag CET 06:13, GMT 05:13)

Jeg ser (som i et syn; dog var det nok IKKE helt præcis dét, som
man - åndelig talt - forstår ved et syn) Kirkesalen (i den
Kirke, hvor jeg kommer) for mig med blikket rettet op mod scenen,
hvorfra kommunikationen (med musik og prædikner m.m.) går ud til
resten af rummet.
Det vælter ud med vand fra scenen som en stor flod. Vandet
kommer fra Tempelkilden° (Ez 47,1-12) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+47.1-12&version=BPH

Og i det samme får jeg lyst til at skrive til meningen om mine
tanker, fx. at ...

Min drøm/vision går videre:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Heb+12.14-15&version=DN1933

Hebræerne 12:14-15. Dette er Biblen på dansk

14
Stræber efter Fred med alle og efter Helliggørelsen, uden
hvilken ingen skal se Herren;

15
og ser til, at ikke nogen går Glip af Guds Nåde, at ikke
nogen bitter Rod skyder op og gør Skade, og de mange smittes
ved den;

HVORDAN *undgår* man bitterhed ?

HVAD er Guds "medicin-kur"?

Se til, at INGEN går glip af Guds Nåde, står der skrevet!

Se til, at INGEN går glip af Guds Nåde

Og dette medfører så ...

(og dette afstedkommer så at følgende idé fødes i mit sind ...)

Homework:

(
Jeg er IKKE Rytteren° (Jak 3,3)
Jeg er IKKE The-Teacher° (Læreren°)
Jeg er måske "blot" det lille barn, der kravler rundt på gulvet
i kirkesalen under gudstjenesten og udforsker Paradiset° sammen
med min himmelske Fader° (Genesis 1.Mos 2,19); thi Guds Ånd har
jo taget bolig i os, og Paradiset° er derfor ALLEREDE *nu* her
ibalndt os (Eph 1,13b-14a) ... :-)
)

De 5 kærlighedssprog

Test dit kærlighedssprog:

Hvad om vi i vores celle-grupper udforskede/underviste i dette,
så alle var sig bevidste om ...

1.
Deres eget kærlighedssprog

2
De andres kærlighedssprog

Fordi ...

Forestil dig at jeg fx. en dag møder Anette og kan se, at hendes
kærlighedsbeholder IKKE er fyldt helt op; at hun måske er lidt
ked af det.

HVORDAN kan jeg så muntre min søster-i-Herren op?

Ved at tage kærlighed til hende gennem mit eget kærlighedssprog?

Nej, IKKE nødvendigvis, fordi ...

Sæt nu hendes kærlighedssprog er et andet end mit. Da vil hun
måske slet ikke forstå min opmuntring!

Jeg må derfor ha' kendskab til HENDES kærlighedssprog (for at
kunne tale dette til hende).

Men jeg kender måske slet ikke hendes kærlighedssprog.

Ergo MANGLER vi i vores menighed måske kommunikation på dette
område.

Og - i så fald ... Det må vi gøre noget ved, således at INGEN
går glip af Guds Nåde!

Amen?

END of Min drøm/vision og Helligåndens Flod (Ez 47,1-12)

Således var mine tanker, og så fortsatte jeg min andagt og stødte
så på følgende budskab:

Input andagtstekst fra BibelLæserRingen www.blr.dk

(
NB! Andagtsteksten nedskrevet og trykt i hæfte FØR oktober 2020,
apropos det eventuelle *profetiske* element i budskabet!

Torsdag 19. november [2020]

ApG 28,17-31

[ ...

Eget notat:

I min bibel-på-hverdagsdansk har jeg for år tilbage understreget
følgende ord:

vers 23:

... Han fortalte dem grundigt om Guds rige ...

vers 28:

... - og de vil lytte! ...

... ]

Refleksion:

I dag vil Gud gøre sin gerning gennem os. Her hos os og i store
dele af verden kan vi uden hindring forkynde og Guds rige og om
Herren Jesus Kristus. Lad os gøre det med frimodighed.

=== citat slut ===

Mens disse ord er blevet nedskrevet, lyttede jeg til lidt lovsang
begyndende med ...

Hebrew Worship // Come and Let Us Return to the Lord // Lechu Venashuva
// לְכוּ וְנָשׁוּבָה
https://www.youtube.com/watch?v=cZvKjYi7VeY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=38

Afsluttende med ...
Hebrew! Panai El Adonai - Who is a God like you ? // Mi El Kamocha //
Live in Jerusalem
https://www.youtube.com/watch?v=jvYiCmjYR8c&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=44

Klokken er nu CET 07:23, og det er tid til at gå online med dette
mit budskab til menigheden og verden!

Test dit kærlighedssprog:
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22603

Date: lør. 21. nov. 2020 kl. CET 12.22, GMT 11:22, Jerusalem 13:22

Hmm ... (memory on from) ...

http://www.ucb.dk/dagensord/index.php?

=== citat start ===

Ordet for 2020-11-21

Hold det ikke for dig selv

"Gå hjem til dine egne, og fortæl dem om alt det,
Herren har gjort mod dig ..."
Mrk 5,19

=== citat slut ===

Un moment, s'il vous plaît ... :-)

(
Praise to Our God 5 Concert - Hineh Lo Yanum
(Behold He Who Keeps Israel)
https://www.youtube.com/watch?v=oqI3ZFKlvNY&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=90

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22609

Missions-strategi:

(Midlertidig output 001)

"Homework":

... (Ez 47,1-12) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Ez+47.1-12&version=BPH

(Gud "forlanger" sin andel af "byttet", så vidt jeg kan skønne.)

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22610

Muligvis har jeg (skønt jeg blot er matros) koderne over Hiroshima og
Nagazaki (apropos Manhattan Project) ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Project

Test dit kærlighedssprog:
Last OUTPUT: 22528 news:rkl0fm$7ag$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/g/dk.test/c/MRWueyeFrn8/m/Gcn51IznAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22611

Files to output from ...
https://...(classified).../messages/thread/8dc2038a-09f8-424e-b1ad-5af7e51405a0

1.
21-11-2020 07:57:58
Den store helhed mht. Kristendom (overblikket)
+ slaver og kvinders rettigheder

2.
21-11-2020 09:23:36
Situationsrapport (åndelig set)

> Kirken° (Guds Hus på jord) kan måske beskrives - billedlig
> talt - som den amerikanske flåde under 2. Verdenskrig, hvor
> japanerne har angrebet Pearl Harbor 1941. Se evt. det
> historiske ang. dette ...
> https://da.wikipedia.org/wiki/Angrebet_p%C3%A5_Pearl_Harbor
>
> FLERE af vores hangarskibe er således blevet sænket af
> fjenden:
>
> Det gælder ...

3.
23-11-2020 10:28:40