Found Aj-syndrom: Levebrødsprædikanten (*synderinden*) bor i Farum (Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum) - Re: 2020 uge 05 (news samlet)

Found Aj-syndrom: Levebrødsprædikanten (*synderinden*) bor i Farum
(Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum)

File 22.096 ...
Ai-syndrome ? ( Aj-syndrom ? - *Kollektiv skyld og afstraffelse* ? )
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/22-xxx/22-096
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/22-xxx/22-096
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/22-xxx/22-096
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/22-xxx/22-096

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/22-xxx/22-096

Other news:

Arlette overlevede Auschwitz og dødsmarch: 'Verden har ikke lært af
historien'

Coronavirus konstateret i Tyskland

Virus: Ny rejsevejledning til Kina

2195 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Ifør jer hele Guds rustning, så I kan forsvare jer mod
Satans lumske angreb.

Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men
imod åndelige magter, autoriteter og herskere i denne
mørke verden, mod en hær af onde ånder i himmelrummet.

(Ef. 6,11-12)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eph+6&version=BPH

Efeserne 6, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Forholdet mellem børn og forældre

[ ... ]

Forholdet mellem slaver og herrer

5
Til jer, som er slaver, siger jeg: Adlyd jeres jordiske
herrer. Vis samme respekt og hengivenhed over for dem
som over for Kristus.

6
I skal ikke kun arbejde hårdt, når jeres herre holder
øje med jer. Nej, I skal arbejde som Kristi tjenere,
der af hele deres hjerte ønsker at gøre Guds vilje.

7
Udfør villigt jeres arbejde, som var det Herren selv
og ikke mennesker, I arbejdede for.

8
Husk, at Herren vil lønne jer for godt udført arbejde,
lige meget om I er slaver eller ej.

9
Og I herrer skal tænke i de samme baner over for jeres
slaver. Lad være med at underkue dem, for I ved, at I
og jeres slaver har den samme Herre i Himlen, og han
ser ikke på folks status i samfundet.

Den kristnes kamp og udrustning

10
Til sidst vil jeg minde jer om at hente styrke fra
Herren og hans vældige kraft.

11
Ifør jer hele Guds rustning, så I kan forsvare jer mod
Satans lumske angreb.

12
Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men
imod åndelige magter, autoriteter og herskere i denne
mørke verden, mod en hær af onde ånder i himmelrummet.

13
Derfor skal I tage hele Guds udrustning på, så I kan
forsvare jer imod den Ondes angreb og stå fast, indtil
alle angrebene er overstået.

14
Spænd sandheden som bælte om livet. Tag ret levevis på
som brynje

15
og budskabet om fred som støvler, så I kan stå fast.[b]

16
Løft troens skjold, som I kan bruge til at stoppe
Satans brændende pile.

17
Tag frelsens hjelm på og forsvar jer med Åndens sværd,
som er Guds ord.

18
Vær altid i bøn til Gud under Åndens inspiration, hvad
enten det er forbøn eller bøn om hjælp. Vær udholdende
og årvågne, når I beder for alle dem, der hører
Kristus til.

19
Bed også for mig, at Gud må give mig de rette ord, så
jeg med frimodighed kan kommunikere det budskab om
Kristus, som Gud har åbenbaret for os,

20
og som er årsag til, at jeg sidder i fængsel. Bed om,
at jeg må have frimodighed til at fortsætte med at
tale om det, for jeg ved, at det er den opgave, Herren
har sendt mig for at udføre.

Afsluttende ord og velsignelse

Kommentar:

Vor kamp er - som sagt - IKKE mod kød og blod, selvom der
desværre også findes mange onde mennesker her på jorden,
som kan provokere os til at gå i selvforsvars-position.

Fra missionsmarken har vi erfaring med, at onde mennesker
lige pludselig laver en kovending og bli'r kristne. Et
eksempel herpå er Paulus hamselv!

Man kan UNDRE dog sig over, at Paulus kommer ind på den
åndelige kamp, men nærmest fuldstændig overser det forrige
emnes vigtighed (for os moderne mennesker): Slavers ret til
frihed.

Men tankegangen (den *åndelige*) er (nok), at ...

NÅR/HVIS først den onde er besejret (i den himmelske
verden), da vil al det andet (herunder vor jordiske kampe)
som en konsekvens heraf OGSÅ blive løst.
En *kristen* herre (der før var fjende) vil fx. i
første omgang IKKE længere kunne tillade sig at *mishandle*
en slave (og sidenhen forhåbentlig også få moralske
skrupler mht. om man i det hele taget kan tillade sig at
holde nogle mennesker som slaver).

Det er nok "lidt" det samme mht. kønskampen, hvor vi jo
også konstaterer, at Paulus er "lidt" gammeldags!

Helge Pahus kommer ind på dette i hans bog:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/ydmyghed

Ydmyghed
af Helge Pahus
ISBN 9788792090423
Mediacellen, 1996
http://hosianna.dk/product/ydmyghed-af-helge-pahus-453/

Pahus gennemgår meget skematisk, hvad det i grunden vil
sige at være kristen. Herunder om nogle forhold gør sig
gældende til alle tider, eller om nogle forhold KUN gjaldt
nogen gange eller i en begrænset tidsperiode.

Mere om dette forhåbentlig senere.

Det be'r vi om, Jesus! ... :-)

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+9&version=BPH

Ezekiel 9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Afgudsdyrkerne dræbes

3-4
... „Gå gennem Jerusalems gader,” råbte Herren til
manden med skriveredskaberne, „og sæt et mærke på
panden af alle dem, som græder og sukker over al den
synd, de ser omkring sig.”

5
Derefter hørte jeg Herren sige til de andre mænd:
„Følg efter ham og dræb alle, som ikke har et mærke på
panden. Skån ingen, vis ingen barmhjertighed.

Korsets mærke

[ ... ]

... Herren vidste udemærket, hvem der var hans folk.

Vi kan tænke på blodet på dørstolperne ved udvandringen
fra Egypten og korsets mærke, som vil være vores redning.

Subject: Når Gud straffer: Simon Emil Ammitzbøll-Bille ramt af kræft -
Re: 2020 uge 04 (news samlet)
Date: Fri, 24 Jan 2020 16:41:09 +0100, GMT 15:41
22086 news:5e2b102e$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/22-xxx/22-086
Freedom of expression and blasphemy (ytringsfrihed)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/expression/22-xxx/22-086
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/blasphemy/22-086
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/folkekirken-dk/22-086
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/g21A2oIwzQo/xO_OmqttCwAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PLX_zt92ecs/fZxRq6N5CwAJ

> Han var "vist nok" (som dengang praktiserende homoseksuel)
> en af de værste fortalere for en åndelig *voldtægt* af
> Folkekirken, Gud Hus!

Det er - med andre ord - *tilladt* som kristen at udtrykke
sin *mishag* over al det forkerte, der sker i et samfund!

Og så må man finde sig i - om det skulle være tilfældet -
at selv tilsyneladende objektive instanser (som fx.
journalister) boykotter en (fordi man IKKE går med på
tidsåndens *urimelige* krav om dit og dat fx. kønsløshed)!

I Bibelen står der (vedr. Endetiden lige før Jesus kommer
igen):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+17.27&version=BPH

Lukas 17:27, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus siger:)

27
Dengang fortsatte de med deres fester og bryllupper,
lige til Noa gik ind i arken, og vandmasserne
pludselig kom og udslettede dem alle.

Kommentar:

I den noget ældre BPH-oversættelse fra 1992 står der:

27
spiste og frak og indgik *nye* ægteskaber (dvs. hor,
red., se evt. Luk 16,18) lige til den dag, Noa gik ind
i arken ...

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2020-01-28

Prøv at udfordre din tænkemåde

"Den vise skal lytte og øge sin lærdom ..."
Ordsp 1,5

Når du undersøger dine fejltagelser, indser du, at det var
din tankegang på pågældende tidspunkt, der forårsagede dem,
og det er derfor, du er nødt til at blive ved med at
udfordre din egen tænkemåde. "Den vise skal lytte og øge
sin lærdom ..."

Hvordan gør man det? Ved at lære at sætte pris på, hvordan
andre tænker og ved løbende at være sammen med mennesker,
der er forskellige fra dig. Du vil tænke som de mennesker,
du bruger mest tid sammen med. Når du bruger tid sammen
med folk, der tænker uden for boksen, er du mere
tilbøjelig til at være åben for nye ideer.

Lad os indrømme det; når vi finder en måde at tænke på,
der fungerer, er vores største fristelse at læne os op ad
det samme igen og igen - selvom det ikke virker i nye
situationer. Når dit mål er at beskytte det, du allerede
har opnået, så bremser du processen, der kan føre dig til
endnu længere frem. Det er godt at holde fast i en god
tradition. Men du skal huske, at enhver tradition
oprindeligt var en god ide, måske endda en revolutionerende
idé - men alle traditioner er ikke nødvendigvis en god ide
for fremtiden. Når du klamrer dig til det, der allerede er
på plads, modsætter du dig forandring - selv forandring til
det bedre. Derfor er det vigtigt at udfordre sin egen
tænkemåde. Hvis du er for knyttet til, hvordan ting gøres
nu, vil ingenting ændre sig til det bedre.

Dr. John Maxwell skriver: “I dine tidlige år vil du ikke
være så forkert, som folk tror, ??du er. I dine senere år
vil du ikke være lige så korrekt, som folk tror, ??du er.
Og i løbet af årene bliver du bedre, end du troede, du
kunne være."

=== citat slut ===

Kommentar:

Her "fristes" jeg over evne til at inddrage
UFO-efterforskningen (selvom jeg måske ikke burde), men ...

Tager vi begrebet 'Antikrist' (dyrets mærke 666), så har
jeg udlagt det for nylig til OGSÅ at kunne betyde noget så
enkelt som blot en hemmelighed angående:

666
+78 (målestokken isotopet 78-Pt-193, ½-life = 50 år
=
744

and ...

744
-144 (1,44 solmasser, Supernova-indiciet)
=
600 (en omdrejning)

Og fastholder man her krampagtigt, at det KUN må være noget
dæmonisk, da KAN man godt komme til at OVERSE denne min
pointe, at der MÅSKE også er tale om en art *skattekort*,
hvor det gælder om at finde en skat (et bytte), apropos
Jesu Ord (vedr. Guds Rige°):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+24.28&version=BPH

Matthæus 24:28, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus siger vedr, Sin Genkomst:)

Hvor gribbene samles, der er ådslet.[a]

Footnotes:

24,28 Selvom man ikke kan se ådslet, afslører de
kredsende gribbe, hvor det er. Det er et ordsprog, som
sikkert betyder, at når Jesus kommer igen, vil der
være tegn, som på lang afstand gør det klart.

Så ...

Pas på med at tænke fór gammeldags (også mht. kvinders
kamp mod undertrykkelse)!

Amen?

Let *freedom* ring! ... :-)

Hmm ..

Vidste du - for øvrigt - at min kone (*hypotetisk* set)
OGSÅ er min *chef* (mht. fx. det, at opbygge et
"brohoved" ...
Hoshiana
https://www.youtube.com/watch?v=BGW62zTwfiw&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=51#t=03m51
)? ... :-)

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-01-28
Daily Reading for Tuesday January 28, 2020
Reading 1, Second Samuel 6:12-15, 17-19
Responsorial Psalm, Psalms 24:7, 8, 9, 10
Gospel, Mark 3:31-35
https://www.youtube.com/watch?v=gID31pdSyWI&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Sam+6.12-15%2C+17-19&version=BPH

1 Samuel 6:12-15, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

12
Køerne satte straks kursen direkte mod Bet-Shemesh, og
de brølede hele vejen. Filisterkongerne fulgte efter
dem til Bet-Shemesh’ grænse.

13
Bet-Shemesh’ indbyggere var i færd med at høste hvede
i dalen, da arken ankom. Da de fik øje på den, blev de
ude af sig selv af begejstring.

(
Historien var den, at filisterne havde erobret Arken i
krigsbytte. Men da de satte den op i deres tempel til ære
for en *afgud*, braste denne næsegrus til jorden.

Læren er, at Gud kan godt (klare ærterne selv) UDEN os
mennesker, men ønsker det ikke. Han ønsker at bruge dig
IKKE som selvmordsterrorist men i den *gode* sags tjeneste.

Amen?

Nå, men ...

Fortsættelsen på historien er, at ...

Det går nu op for filisterne, at det er *farligt* at have
stjålet Arken; at det skaber *ulykke*! Der er OGSÅ udbrudt
sygdomsepidemier!

(
Et moderne eksempel herpå kunne være:

Cannibalistan (der har *stjålet* demokratiet fra det
kinesiske folk), fordi her er der aktuelt netop udbrudt
en sygdomsepidemi!

eller ... (input memory from) ...

Subject: Derfor er Auschwitz relevant i dag -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Mon, 27 Jan 2020 18:35:31 +0100, GMT 17:35
22095 news:5e2f1f7b$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/22-095
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/Gv23vZ5rDAAJ

> [Iransk] Passagerfly ramte ikke landingsbanen - endte
> midt ude på boulevard
[ ... ]
> 2020-01-27, CET 07:55, GMT 06:55
> 2020-01-27, CET 09:22, GMT 08:22, delta = 01:27

Sorry. Jeg blev "fristet" over evne!

Send *tyvekosterne* (*Arken*) tilbage, din *tyveknægt*,
tak! ... :-)

Og det gælder OGSÅ Jer i *Cannibalistan*!
)

Nå, men ...

Fortsættelsen på historien er, at ...

Filisterne sender nu Arken TILBAGE til ejermændene!

Men de er FORTSAT "lidt" *vantro" (mht. de *Guddommelige*
tegn), fordi ...

De vælger 2 køer, som lige har fået kalve. Og disse er
spærret inde i stalden. Normalt vil da køerne gå hen til
stalden og IKKE over til fjenden (israel)!

Så når de 2 køer ALLIGEVEL gør det, da må Gud ha' en finger
med i spillet!

Amen? ... :-)

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2020-01-27, CET 11:3x-5x, GMT 10:3x-5x:)

Then he said, "I tell you the truth, unless you turn from
your sins and become like little children, you will never
get into the Kingdom of Heaven."
Matthew 18:3

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Mon, 27 Jan 2020 16:33:25 +0100, GMT 15:33
22094 news:5e2f02da$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/RqUDRvRkDAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 22017 news:5e0f7d03$0$704$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/rCpkCW-5CQAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22094

Found Aj-syndrom: Levebrødsprædikanten (*synderinden*) bor i Farum
(Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum)

Arlette overlevede Auschwitz og dødsmarch: 'Verden har ikke lært af

DR S131 tir 28 jan 09:10:52
27.januar dr.dk/nyheder 17:36

ARLETTE OVERLEVEDE AUSCHWITZ
Få har gået så grueligt meget igennem
som 95-årige Arlette Andersen.

Hun overlevede de umenneskelige forhold
i den berygtede kz-lejr Auschwitz, hvor
hun tilbragte omkring halvandet år.

Arlette havde ikke noget behov for at
dele sine oplevelser under 2.
Verdenskrig før 1990, hvor hun følte
sig provokeret over udtalelser om, at
Holocaust og Auschwitz blot var
'detaljer i historien'.

- Jeg havde ikke lyst til at tale om
det igen. Men med alt det, der sker i
verden, kunne det måske give nogle
fornuftige mennesker indtryk af, hvad
der sker, hvis man ikke passer på.

Arlette overlevede Auschwitz og dødsmarch: 'Verden har ikke lært af
historien'
27. Jan. 2020 kl. 17:36
https://www.dr.dk/nyheder/indland/arlette-overlevede-auschwitz-og-doedsmarch-verden-har-ikke-laert-af-historien

-

USA: Amerikansk militærfly er styrtet ned i Afghanistan
27. Jan. 2020 kl. 20:03
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-amerikansk-militaerfly-er-styrtet-ned-i-afghanistan

-

DR S133 tir 28 jan 09:10:52
28.januar dr.dk/nyheder 01:10

CORONAVIRUS KONSTATERET I TYSKLAND
Det første tilfælde af coronavirus er
bekræftet i Tyskland. Det oplyser
sundhedsministeriet i delstaten Bayern.

Den smittede er en mand fra Starnberg-
området, der ligger omkring 30
kilometer sydvest for storbyen MÜnchen.

Det nye virus, der stammer fra den
kinesiske by Wuhan, har hidtil dræbt 80
mennesker i Kina.

Der er også bekræftet tilfælde af det
dødelige virus i Sydkorea, Taiwan,
Thailand, Nepal, Vietnam, Saudi-
Arabien, Singapore, USA, Frankrig og
Australien.

Tyskland bekræfter sit første tilfælde af coronavirus
kl. 01:10
https://www.dr.dk/nyheder/udland/tyskland-bekraefter-sit-forste-tilfaelde-af-coronavirus

-

Kina kræver undskyldning for en illustration i Jyllands-Posten
kl. 08:50
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kina-kraever-undskyldning-en-illustration-i-jyllands-posten

Dansker trodser smitten og bliver i Kina: - Stort set alle, jeg kender,
rejser væk
27. jan. 2020, 17:45
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-01-27-dansker-trodser-smitten-og-bliver-i-kina-stort-set-alle-jeg-kender-rejser-vaek

-

Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum
27. jan. 2020, 18:50 Opd. 27. jan. 2020, 19:06 ...
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-01-27-stroemafbrydelse-ramte-17000-og-paavirkede-s-tog-til-farum

Strømmen gik mandag aften i Farum. Efter knap tre timer
havde omkring 4000 fortsat ikke fået strømmen igen.

[ ... ]

Tidligere mandag aften fortalte Tom Lehn-Christiansen, at
nedbruddet skete kort før 17.30.

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Advarsel om mulig kommende straffedom til journalist
Henri Nissen, præst Ruth Cilwik Andersen samt
menighedsrådsformand Flemming Jakobsen, Menighedsrådsformand -
Re: Dansk soldat omkommet (M... -
Date: Wed, 6 Mar 2019 10:55:51 +0100, GMT 09:55
21283 news:5c7f992a$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/adultery/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/udfordringen/21-283
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/21-283
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/S5FvWXeoBwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/sjMzVXA2J0o/U4Q6jZhBCAAJ

(
Delta:

2019-03-06, 65, Counter = 0
2020-01-27, 27, Counter = 0 + (365 - 65) + 27 = 327

Subject: Send *Arken* tilbage, din *tyveknægt*! -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Tue, 28 Jan 2020 09:49:44 +0100, GMT 08:49
22096 news:5e2ff5c0$0$701$1472...@news.sunsite.dk
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/22-096
Cannibalistan (China)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/22-xxx/22-096
Fanatistan (Iran)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/22-xxx/22-096
North Korea
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/22-xxx/22-096
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/22-xxx/22-096
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/KNXPdYKdDAAJ

> [ ... ]
[ ... ]
> Delta:
> 2020-01-27, CET 04:46:19, GMT 03:46, Counter 1 = 0
> 2020-01-27, CET 05.14:xx, GMT 04:14, Counter 1 = 00:28, C-2 = 00:00
> 2020-01-27, CET 07:55:xx, GMT 06:55, Counter 1 = 03:09, C-2 = 02:41

(
Delta 1:
2020-01-27, CET 04:46:19, GMT 03:46, C1 = 0
2020-01-27, CET 05.14:xx, GMT 04:14, C1 = 00:28, C2 = 00:00
2020-01-27, CET 17:30:xx, GMT 16:30, C1 = 12:44, C2 = 12:16

Delta 2:
2020-01-27, CET 07:55, GMT 06:55, C1 = 0
2020-01-27, CET 09:22, GMT 08:22, C1 = 01:27, C2 = 0
2020-01-27, CET 17:30, GMT 16:30, C1 = 09:35, C2 = 08:08

*Synderinden* bor i Farum:

http://www.netkirken.dk/netpraesten/arkiv.php?id=326

> Ruth Cilwik Andersen, Præst
> Frikirken Salem
> For mange år siden købte vi et lille rækkehus i Farum ...

Hmm ... (memory on from) ...

Subject: Einem Aj-syndrom? -
Re: Gud som Dommer°. Indicia no 1 -
Re: Hor-bryllup i dag (apropos Oprør mod autoriteterne) -
Re: 2018 uge 24 (news samlet)
Date: Thu, 5 Jul 2018 11:12:54 +0200, GMT 09:12
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/20-729

Ist diese (Farum UDEN strøm) einem aj-syntax?

I så fald:

Du har *stjålet* fra HERREN!

Send Arken (Guds Ord) hjem, din *tyveknægt*!!!

-

NRK:
27. januar 2020 kl. 17:36

EXLEX

Den 28-01-2020 kl. 11:10 skrev Kall, Mogens:

> [...]
> „Følg efter ham og dræb alle, som ikke har et mærke på
> panden. Skån ingen, vis ingen barmhjertighed.

Tænk...
...her troede jeg bare at det var Kim Jong-un der var en præmieklovn, da
han lod folk straffe, som ikke udviste tilstrækkelig sorg/beklagelse
over forgængerens død......

Men der er ligefrem bibelsk præcedens på området....

Måske er det så rigtigt, at han er mere end bare en almindelig dødelig ?

--
EXLEX