Геокодовані статті української Вікіпедії

Vityok

to datav...@googlegroups.com
На карті Світу:
http://imgur.com/oLaf0

На карті Європи:
http://imgur.com/578Gt

roman Kulchynskyj

to datav...@googlegroups.com
Прикольно

1 травня 2012 р. 12:01 Vityok <bob...@ua.fm> написав:

Vityok

to datav...@googlegroups.com
Зараз це обговорюється в групі розсилок вікіпедистів:

Вівторок, 1 травня 2012 р. 12:35:18 UTC+3 користувач roman Kulchynskyj написав:
Прикольно

1 травня 2012 р. 12:01 Vityok  написав:

Гирган Деврандич

to datav...@googlegroups.com
Невдалий вибір кольорів для карти Європи, нмд

Vityok

to datav...@googlegroups.com
На основі цих карт була написана стаття для блогу Вікімедія-Україна:

http://wikimediaukraine.wordpress.com/2012/05/14/україна-на-карті-вікіпедії-вікіпедія/

Там є і дякі статистичні дані

Вівторок, 1 травня 2012 р. 12:01:54 UTC+3 користувач Vityok написав:

devrand

to Data Visualization in Ukraine
Дуже цікаво було б також на основі цієї роботи зробити анімацію по
рокам - показати на мапі координати статті для кожної дати з неї, як
це робили для англомовної Вікіпедії: http://vimeo.com/19088241

Vityok

to datav...@googlegroups.com
On Mon, 08 Oct 2012 13:02:35 +0300, Гирган Деврандич <d....@gmail.com> wrote:

> Я з свого боку хочу теж усім порекомендувати CartoDB (та особливо
> TileMill від тої ж MapBox) - класні інструменти, щоб робити мапи.

Через здається мою помилку в користуванні інтерфейсом гугл-груп, ця розмова
випала із загальної дискусії.

Пересилаю копію на групу (див розмову вище)