Візуалізація геокодованих статей Вікіпедії

Victor

to ukw...@googlegroups.com

Доброго дня!

Пропоную (кому це цікаво) переглянути різні візуалізації
геокодованих статей з Вікіпедій кількома мовами (англ. та фр. зокрема):

http://tracemedia.co.uk/portfolio/mapping-wikipedia/

На відміну від інших проектів:

http://de.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:WikiProjekt_Georeferenzierung/Wikipedia-World/en

В цьому варіанті візуалізації також береться до уваги
і якість статей: розмір, кількість авторів, тощо.

На жаль, Україна залишається досі в "темряві".

Удачі!

--
http://znaete.wordpress.com

Юрій Пероганич

to ukw...@googlegroups.com
Вікторе,

Напишіть про це у блозі Вікімедіа https://wikimediaukraine.wordpress.com

Бажано з коментарем — що і як треба робити, щоб Україна з часом «засяяла» на
тих картах.

--
З повагою, Юрій Пероганич, виконавчий директор ГО <Вікімедіа Україна>
Kind regards, Yuri Perohanych, <Wikimedia Ukraine> Executive Director

+38 044 236 4859, +380 67 505 1201, dire...@wikimediaukraine.org.ua

Уявіть собі світ, в якому кожен може вільно створювати інформацію і знання,
обмінюватися і мати доступ до них. Допоможіть нам втілити це прагнення:
http://wikimediaukraine.org.ua/donate

20 квітня 2012 р. 12:07 Victor <bob...@ua.fm> написав:

--
http://znaete.wordpress.com

Kind regards
Yuri Perohanych

Victor

to ukw...@googlegroups.com
On Fri, 20 Apr 2012 13:45:35 +0300, Юрій Пероганич <peroh...@gmail.com> wrote:

> [...]
>

> Бажано з коментарем -- що і як треба робити, щоб Україна з часом <<засяяла>>

Дякую за запрошення, я подумаю що можна написати і може ще якусь карту
треба буде підготувати, або знайти. Бо українська вікіпедія
ще дуже сильно відстає за кількістю статей, в яких було знайдені
геокодовані дані. А як випливає з тих карт, в світових вікіпедіях
мало статей про об'єкти в Україні з геотегами. Тобто, роботи ще непочатий
край.

--
http://znaete.wordpress.com

Alex Blokha

to ukw...@googlegroups.com
Карти це цікаво, але чи є якийсь індекс геотегізації України в англовікі наприклад?

Те що Україна має порівняно мале освітлення цілком зрозуміло. Першість займають європейські вікіпедії, які орієнтуються одне на одного в таких списках: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%8F:%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96_%D1%96%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%92%D1%96%D0%BA%D1%96%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%97_%D0%B1%D0%B5%D0%B7_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%8C

20 квітня 2012 р. 15:07 Victor <bob...@ua.fm> написав:

Victor

> [...]

> Бажано з коментарем -- що і як треба робити, щоб Україна з часом <<засяяла>>

А поки триває підготовка карти, бажаючі можуть почати ознайомлення
з постановкою задачі в проекті Вікіпедії "Географічні кодування"

http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:ГК

Повідомлення про стан справ там дещо застарів, але загальну ідею
там можна роздивитись.

Удачі!

--
http://znaete.wordpress.com

Victor

> [...]

> Бажано з коментарем -- що і як треба робити, щоб Україна з часом <<засяяла>>

Попередні дані для української Вікіпедії.

(Клацайте на зображення для повного розміру)

На карті Світу:
http://imgur.com/oLaf0

На карті Європи:
http://imgur.com/578Gt

кожна стаття позначена трохи прозорою точкою жовтого кольору.
Тому поодинокі точки не завжди просто побачити. Особливо це
актуально для невеликої щільності (як в Польщі)
Кольори та варіанти оформлення ще треба поліпшувати (особливо для Європи).
Однак, вже зараз там можна побачити досить багато цікавого.

Дані про Українські статті взято з дампу бази даних

http://de.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:WikiProjekt_Georeferenzierung/Wikipedia-World/en

Статей, які позначені походженням з укр.вікі там трохи більше 100 тисяч.

На картах можна одразу ж помітити нерівномірність заповнення
геокодованими статтями земної кулі.

Наприклад в Європі добре заповнені Україна, Франція, Італія та трохи Іспанія.
У решти країн Європи вочевидь є якісь проблеми чи зі статтями (їх відсутність)
чи з правильним записом координат. В Польщі надто низька щільність заповнення
статтями.

Правила запису координат в статтях згадані в проекті української
Вікіпедії "Географічні координати":

http://uk.wikipedia.org/wiki/Вікіпедія:Проект:Географічні_координати

Власне,цей лист може лягти в основу статті для блогу Вікімедія.

Всім гарних свят!

Віктор

Анатолій Гончаров

to ukw...@googlegroups.com
На карті світу пляма в центрі Росії — то Удмуртія?

30 квітня 2012 р. 17:23 Victor <bob...@ua.fm> написав:

Більше можливостей для роботи із списком розсилок за адресою http://groups.google.com/group/ukwiki

--
Анатолій Гончаров
mailto:ah...@wikimediaukraine.org.ua

Vityok

to ukw...@googlegroups.com
Так, це населені пункти Удмуртії. Не більше 1500-1700 статей (ймовірно менше).
А могло би бути набагато більше.

І то, ці населені пункти покривають лише тільки південь та північ Удмуртії. А центр
лишається непокритим.

До речі, а скільки населених пунктів Росії в ру-вікі? Може хто знає? Бо населені
пункти досі залишаються чудовим резервом поліпшення кількісних показників
Вікіпедії.

Гарних свят!

Понеділок, 30 квітня 2012 р. 19:18:44 UTC+3 користувач Ahonc написав:
На карті світу пляма в центрі Росії — то Удмуртія?

30 квітня 2012 р. 17:23 Victor написав: