Fw: DUJMOVIĆ O JOSIPOVIĆU - ILI KAKO OSTATI BEZ POSLA

Miroslav Rovis

to Josip Pecaric, croati...@googlegroups.com
Dragi primatelji Croatian-News grupe!

)Štovani Akademiče Pečariću nađite moj upit i preporuku o PGP-ovjeri
e-poruka negdje pri sredini)

Ovo ne može čekati!
Kad novinar ovakvog stasa i glasa, odmjerenosti ali i hrabrosti, za
Istinu i za Hrvatsku, ostane bez posla, ne smijemo ne proširiti viest.

Dobih ovo e-pismo koje proslieđujem od Akademika Josipa Pečarića te
nemam dvojbe da je te redke štovani Tihomir Dujmović napisao.
Prepoznaje se i njegov stil i stav. Vriedi međutim, radi podpunije
obavjesti, potražiti i što o tom pišu na hrsvijet.com i dnveno.hr.

Nađoh:

http://www.hrsvijet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=24903:zabranjena-kolumna-tihomira-dujmovia-nisu-svi-plakali-od-sree

no čini se da je viest potekla s dnevno.hr:

http://www.dnevno.hr/kolumne/tihomir-dujmovic/72302-nisu-svi-plakali-od-srece-2.html

Putem i logikom viesti koju naš Akademik Bokeljan prenosi o gubitku
posla štovanog Tihomira Dujmovića, osobno razumiem i drugu jednu
činjenicu nestanka novinara Tihomira Dujmovića iz drugog jednom
milieu-a, daljovidničkog! Vidjeh da vodi Zoom emisiju na Z1, i počeh je
pratiti, ali nikako ga više ponovno dočekati da tu emisiju vodi! Ne,
vidim neke kojima se kostrješe na spomen da imamo neokomunističku vlast
u Hrvatskoj, kako li god da su im imena koja mi puno ne znače da bi ih
pamtio...

Iz sličnih razloga, čini se, nestao je sa Z1 daljovidnice, i Josip
Zmaić, a nakon što je napravio izvrstnu emisiju u kojoj je gostovao dr.
Slavko Kulić, koliko se meni čini...

Ovdje bih dao podržku dobrome Branku Kuzeleu, uredniku Z1, znajući da
on nije mogao biti iza tih, onako iz zrakoplova ocjenjujem, nasilnih
kadrovskim promjena. Maknete li i njega, udbaši, vapim: Branitelji
Hrvatske, gdje ste? Ne vidite li da potajno ruše Hrvatsku?

Nastavio bih pisati o temama koje bi mogle, a ne bi nužno morale, iz
ove teme proizići, no bijah ovih dana bolestan da sjediti ne mogoh, a
tukli su, i možda će još, na isti udbaški način kao, čini se, i na
gore spomenute, i po meni, i koliko će me ostati da dalje velim, nikad
se ne zna... A pogotovu kad će me gdje biti. Molim pregledati novosti
prema najnovijim postavcima mojim na moj Youtube kanal, u podpisu na
dnu, ako se ne javim na Croatian-News-u, u nastavku na ovu novootvorenu
temu. Ako, naravno, ova poruka prođe tamošnje četno-skojevske napade
dežurnih zlostavljača Domoljuba.

Uz kratku napomenu malo niže a nakon Tihomirovog skupog mu Domoljubnog
teksta, od mene nađite još jedino algoritamske ovjere u zipu na samome
kraju, a sve ostalo je u pismu kako ga je (vjerovatno bez puno
kompromitiranja od trećih, onakvih dežurnih kakve već spomenuh, putem),
izvorno meni i drugima poslao Akademik Pečarić.

Begin forwarded message:

Date: Thu, 29 Nov 2012 00:20:33 -0800 (PST)
From: Josip Pecaric <josip....@yahoo.com>
To: undisclosed recipients: ;
Subject: Fw: DUJMOVIĆ O JOSIPOVIĆU - ILI KAKO OSTATI BEZ POSLA

DUJMOVIĆ O JOSIPOVIĆU - ILI KAKO OSTATI
BEZ POSLA

Već sam pisao i izrazio svoje čuđenje zašto mnogi državotvorni
kolumnisti ne spominju predsjednika Josipovića kada govore o
najzaslužnijim osobama u Hrvatskoj koji su sudjelovali u Haaškom
suđenju Hrvatskoj. M. Kovačević (Hrsvijet, 24.11.2012.) nas podsjeća u
čemu su sudjelovali: A onda je Meron, čovjek, koji je
preživo Holokaust i jedan od najiskusnijih američkih sudaca naglasio da
„ni jedno razumno sudsko vijeće“ ne bi donijelo u slučaju generala
Gotovine, a potom i Markača odluku da je legitimno oslobađanje
vlastitoga državnog teritorija zločinački pothvat.
Meron govori o
nerazumnosti sudskog vijeća koje je donjelo takvu prvostupanjsku
odluku, a kod nas ni sveučilišni profesori s Pravnog fakulteta nisu
spoznali koliko je to suludo.
Međutim, Hrsvijet,
28. studenoga 2012. podsjeća kako je bilo i onih koji su pisali o tome,
ali i koje su posljedice takvog pisanja. Evo tog teksta:

Zabranjena
kolumna Tihomira Dujmovića: Nisu svi plakali od sreće!
U povodu oslobađajuće presude hrvatskim generalima,
Tihomir Dujmović je napisao kolumnu koja nikada nije objavljena. Prema
tvrdnjama portala Dnevno.hr., odlukom glavnog urednika Večernjaka,
Dujmoviću od 01. prosinca 2012. prestaje suradnja s njegove sadašnjom
kućom. Pročitajte kolumnu i sami prosudite o težini "grijeha" Tihomira
Dujmovića... Sve je bilo
spremno za egzekuciju. Susjedni dnevni list je najavio „Konačnu presudu
Hrvatskoj dr. Franje Tuđmana“, tekst koji preko reda ulazi u anale
novinarske besramnosti, Goran Rotim je obukao crno odijelo i nije imao
u planu veseliti se, kao ni za karmine odjevena Tatjana Munižaba. Da bi
za svaki slučaj prevenirali stvar, pozvali su Višnju Starešinu na HTV u
8 30, ali da ih ne bi išibala argumentima već u devet su je izbacili iz
studija pozvavši u njen stolac jednog Josipovićevog kolegu sa Pravnog
fakulteta. Valjda da umiri moguću bjesnu naciju i objasni im pravnim
jezikom da je zločin-zločin! I da ostanu mirni! Dan ranije HTV je
strašio naciju izjavom Martićevog ministra Save Štrbca kako u slučaju
osuđujuće presude Srbi već imaju spremne odštetne zahtjeve za udruženi
zločinački pothvat. A onda je Hrvatska zajecala od sreće! Toliko
izmučena, toliko izmrcvarena, toliko ponižena, ova zemlja više nije
imala snage pjevati punog glasa. Cijelo jutro Hrvatska je plakala i
jecala od sreće! Ali, nisu svi plakali od sreće! Državna televizija u
liku Gorana Rotima bila je zatečena, emocionalno posve prazna, sa
zbunjenim izrazom lica jedva prikrivenog nezadovoljstva. Za razliku od
njega, Saša Kopljar je na Novoj TV pustio iskreni osmijeh, priznavši da
je nemoguće u ovoj situaciji zadržati sreću, ispričavajući se u ime
svoje ekipe koja ponosnom grajom što je probijala eter nije krila
emocije. I dok je
kamera pokazivala cijelu zemlju kako jeca od neizrecive sreće,
predsjednik države, rotimovski konsterniran šutio je gotovo dva sata. A
onda je u kratkom govoru dva puta spomenuo da ne smijemo zaboraviti da
smo mi činili ratne zločine! U trenutku kad i Haag šuti o tome centrala
lijeve Hrvatske prekida veselje ! Traži suzdržanost! Opominje!
Podsjeća! Zvjera oko sebe ne bi li pronašla odbačenu košuljicu kakve
ustaške zmije! Mislite li da bi mu trebala dva sata da smisli što će
reći da je na kakvom sudu oslobođen neki partizanski general za ratne
zločine? Da li bi i tada izbjegao odgovor kao što je izbjegao odgovor
na pitanje novinara Hrvatskog radija Zadre, da se očituje o povijesnim
implikacijama presude? Da, kako da prevali preko usana činjenicu da je
ovo oslobađajuća presuda Tuđmanu i njegovoj politici? Kako da prizna da
je ovo međunarodna abolicija Gojku Šušku čovjeku kojeg smo medijski već
poslali na izdržavanje kazne? Kako da kaže da je bilo besramno sve ove
godine onako usukano, suzdržano, gotovo poluilegalno slaviti Oluju?
Kako da kaže da se eto baš sad prisjetio kako je bilo neprimjereno kad
je Pupovac prozvao Kosor što pozdravlja „nepravomoćno osuđene haške
optuženike“? Kako da kaže da je ono što tvrdi nevladina udruga
Documenta o Oluji dijametralno suprotno onome što sada potpisuje Haški
sud? Nije li baš on Documenti nedavno dao odlikovanje? Kako da kaže da
ga je sram što je njegov prethodnik pod prijetnjom procesa za
veleizdaju pustio strane medije i haško tužiteljstvo u tajne arhive ne
bi li nekako skrpali priču o zločinačkom pothvatu? Kako da kaže da su
nevladine udruge, kompletna ljevica i najveći dio medija zdušno
navijali za Haag? I kako da nam prizna da je ovom presudom propao
epohalni plan da se ova hrvatska država izjednači sa NDH? A sve su već
imali na dlanu!
Drčan i arogantan, Milanović nam se prvi ukazao.
Rezigniran, neću reći tužan, ali dovoljno rezigniran da kao što nakon
poraza analiziramo sve detalje, naciju podsjeti da je presuda donesena
sa tri glasa za i dva protiv. Da si ne bi umislili da svijet
jednoglasno misli da nismo zločinci! I još nam je rekao da je ovo dokaz
da je tanka linija između pravde i nepravde! Pa valjda je činjenica da
ti netko izreče kaznu od 24 godine zatvora, a onda te oslobodi, dokaz
potpunog kraha vjerodostojnosti međunarodnog suda,valjda je ova presuda
dokaz da je ona prva presuda bila izraz političkog „zločinačkog
pothvata“, ukratko sve samo ne dokaz filigranske crte između istine i
laži! A kao i Josipović i Milanović nam je imao potrebu reći da su
zločini u Oluji počinjeni i da će se istragama o tome nastaviti! Nikad
nitko nije tvrdio da nije bilo pojedinačnih zločina, mi smo se branili
u Haagu da cijela Oluja nije zločinački pothvat! Mi smo se branili da
nam država nije nastala na zločinu! I ta je danas bitka dobivena i zbog
toga od sutra više ništa neće biti isto i ta dobivena bitka vraća ponos
naciji i zaziva afirmaciju politike dr. Tuđmana. A ne vješala za tu
politiku kako se nadao susjedni dnevni list. Što o svemu tome ima reći
biciklist u kontra smjeru ostala je tajna.

Napomena Miroslav Rovis. Toliko Tihomir Dujmović, kojemu želimo podporu
svih dobrih Hrvata, a podpora, braćo, počinje širenjem istine da je
očitom bahatošću protunaravne vlasti izgubio posao.
Kad ćemo prieći na ovjeravanje e-poruka PGP-podpisom, Akademiče
Pečariću, a pozivam k tome sve Hrvatske intelektualce. Donekle sam
morao u vašoj poruci umetati nove redke, jer nije bilo jasno, evo baš
ovdje gdje umećem svoje redke, jer nije bilo jasno gdje prestaje tekst
Tihomirov, a počinje vaš, vrli Bokeljane... Ne čini mi se da je, ali
možda jest oštećena u tim malim finesam izvorna vaša poruka, no bez
PGP-podpisa, ništa nije moguće znati... Dalje tekst Akademika Pečarića.

Zapravo, Josipović i Pusićka
su nas odmah podsjetili da je u Hrvatskoj omogućen nastavak rada
Haaškog suda kroz četiri suda koji će nastaviti optuživati hrvatske
vojnike po izmišljenjim Haaškim optužnicama. Jer ratni zločin
oslobađanja okupiranih područja se dogodio, zar ne? Još u Predgovoru
svoje knjige Zločinački sud u Haagu, Zagreb, 2008. napisao sam: A davno
sam napisao da osoba koja oslobađanje vlastita teritorija, dakle nešto
što je po međunarodnom pravu i po Ustavu svake države, pa i RH, pravo i
obveza, proglasi 'zločinačkim pothvatom zločinačke organizacije' ne
može biti normalna osoba. Smatrao sam da je plod bolesna uma vjerovati
kako hrvatski narod nije oslobađao svoja okupirana područja zbog toga
nego zato da bi etnički očistio taj prostor od onih koji su taj prostor
već etnički očistili od Hrvata. Pitao sam se kako je moguće da Vijeće
sigurnosti nije poslalo takvu svoju službenicu na psihijatrijsko
liječenje. Da je to učinilo, ne bi Del Ponte morala napisati knjigu iz
koje je vidljivo kako patološki mrzi Hrvate, te 'podmukle kurvine
sinove'. Naravno da to nisu mogli učiniti kada je Del Ponte i
postavljena na to mjesto da bi odradila upravo to. Pa nije ona mogla
sve to postići da nije provodila politiku svjetskih moćnika. Znamo, na
primjer, da su Britanci bili ti koji su inzistirali da se u rezoluciji
Vijeća sigurnosti uz ratne zločince Karadžića i Mladića stavi i general
Gotovina. Uz stvarne ratne zločince stavili su čovjeka koji je jedan od
najzaslužnijih što je spriječen genocid nad Bihaćem, dakle još veći
genocid od onoga što je počinjen u Srebrenici. Učinio je ono što su
trebali učiniti oni u Srebrenici. Njihov posao je odradio i u Bihaću. I
zato im je ratni zločinac! Zato ne čudi što je sud u Hagu, taj
zločinački sud, osudio Darija Kordića na drastičnih 25 godina robije
bez ikakvog dokaza krivnje (osim što mu je dokazano da je Hrvat). I u
ranijim tekstovima sam upozoravao da se radi o onome što je konstatirao
sudac Meron, a što se odnosi i na mnoge u Hrvatskoj (ne zaboravimo da
je to bio glavni razlog zašto su takvi i došli na vlast ili su dobili
sve glavne medije u svoje ruke). U tekstuHrvatska žrtva i Haški
tribunal, U knjizi: O žrtvama je riječ – Zbornik radova trećeg
hrvatskog žrtvoslovnog kongresa, ur. Zvonimir Šeparović, Zagreb, 2006.,
str. 23-29. kažem:
Dapače, izmišljena je formulacija o "zločinačkom
pothvatu zločinačke organizacije" kojoj je cilj upravo to izokretanje
uloga agresora i branitelja,a samim time
izokretanja svih moralnih načela na kojima je izgrađena današnja
civilizacija. Zapravo, optužiti vrh državne vlasti neke zemlje da je
operacija oslobađanja okupiranih područja vlastite države, dakle ono
što je njihovo pravo i obaveza i po zakonima vlastite države i po
međunarodnom pravu "zločinački pothvat zločinačke organizacije" je
suludo. Optužiti ih da nisu oslobađali taj teritorij zbog toga već zato
da bi etnički očistili taj prostor jeste plod bolesna uma.
knjigama: Haški sud – "Zajednički
zločinački pothvat" – Što je to? Izlaganja na trećem
stručno-znanstvenom skupu u Zagrebu 8. lipnja 2007. godine, Zagreb,
2007., str. 67-79; Haški sud – "Zajednički
zločinački pothvat" – Što je to? Svezak I., Izlaganja na
stručno-znanstvenom skupu u Zagrebu od 9. lipnja 2006. godine, 8.
prosinca 2006., 8. lipnja 2007. i 7. prosinca 2007. godine, Zagreb,
2010., str. 325-337. možemo naći i slijedeće:
Mnogi
doista vjeruju da bi haške presude
za zločinački pothvat onemogućilesamu
opstojnost države nastale na zločinu. Međutim, sve više u svijetu i
pravnim stručnjacima postaje jasno nešto što je očito. Naime, optužiti
[...]
zločinački pothvat" – Što je to? Izlaganja na petom
stručno-znanstvenom skupu u Zagrebu 6. lipnja 2008. godine, Zagreb,
2008., str 51-61; Haški sud – "Zajednički
zločinački pothvat" –
Što je to?, Svezak II., Izlaganja na
stručno-znanstvenom skupu u Zagrebu od 9. lipnja 2006. godine, 8.
prosinca 2006., 8. lipnja 2007. i 7. prosinca 2007. godine, Zagreb,
2010., str. 649-659. objavljen je moj tekst: TKO SU PODLI KURVINI
SINOVI? gdje je to dano u prvom podnaslovu:
Rasizam
ili bolesni um Carle del Ponte?

Od momenta kada su u Haagu počeli govoriti o “zločinačkom
pothvatu zločinačke organizacije” u svojim tekstovima i javnim
nastupima sam upozoravao da se ta formulacija odnosi na sam taj sud!
Možda baš nisam bio najprecizniji kada sam govorio o zločinačkom sudu u
Haagu, t.j. vjerojatno je u pravu Benjamin Tolić (Hrsvijet,
23.11.2012.) kada za njega koristi pridjev “monstruozni”: Ali
monstruozni je Haaški sud, sudeći generalima Gotovini i Markaču, koji
nisu ni počinili ni zapovjedili nikakav zločin, zapravo sudio obrani i
oslobođenju Republike Hrvatske od srpske okupacije. Ali, jedno je
sigurno. Kad govorimo i pišemo o Haaškom sudu, govorimo i pišemo o
svima onima koji su ga podržavali. Najveća krivica pada na leđa onih u
Hrvatskoj, koji su okrenuli leđa svome narodu. Zaboravili su kako se
njihovom narodu divio jedan srpski pjesnik. Naime, Jovan Jovanović Zmaj
je 1883. godine napisao: Hrvat se ne
bori da što otme kome,
Čuva sveti
oganj na ognjištu svome,
I dok tako
čini, u najteži dan,
I Bog je i
pravda na njegovoj strani.

Da, u Haagu je Bog progovorio kroz usta sutca Merona!
Ali ne zaboravimo: Nevini Dario Kordić je od tog “suda” osuđen na 25
godina zatvora, a još nas čeka presuda nevinoj grupi Hrvata iz BiH.
General Praljak je na tom suđenju i pokazao da je taj sud takav kakvim
ga mi i doživljavamo!
Akademik Josip Pečarić

Lahore, 29. 11. 2012.

--
Miroslav Rovis
m.r...@inet.hr
miro....@gmail.com
091 266 0202
#=== osuđen: ===#
http://www.croatiafidelis.hr/Miroslav_Rovis_politicki_progon/
#=== pravomoćno! ===#
http://www.exDeo.com
http://groups.google.com/group/croatian-news/
http://www.youtube.com/user/miroR2
nije moj profil, ali do siečnja 2012., a i kasnije, tamo postavljah:
http://www.youtube.com/user/prosvjednikkrcmarek
Ima nešto i ovdje:
http://vimeo.com/user9621785
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/

# Bez ovog redka i svih redaka izpod, su
# algoritamski zbrojevi koji jednoznačno identificiraju gornji tekst
# Prilikom slanja poruka, formatiranjem se tekst donekle mienja,
# ali je uz pomoć ovih zbrojeva moguće provjeriti je li taj formatirani
# tekst nastao iz onog koji ovjeravaju MD5 i SHA256 zbrojevi, što ja
# koristim.
# MD5
4791e9e6c4e99a7b6e72f753b7abdcf7
Dujmović_o_Josipoviću_ili_izgubiti_posao.txt
# SHA256
d9ecc2d82c0e3fa924ea66776abb7a182441b5c3ac7a4162512e9d62de801601
Dujmović_o_Josipoviću_ili_izgubiti_posao.txt
# Dujmović_o_Josipoviću_ili_izgubiti_posao.zip
# je u privitku, a sve je mojim PGP-podpisom ovjereno.
Original html part
signature.asc