Janko, molim te provjeri!

Miroslav Rovis

to Yanko Galinac, Croatian-News

Miro

to Croatian News
Upravo sam provjerio.
Ovog trenutka, na sučelju Croatian-News-a, godnje poveznice povezuju
na one žive poruke (nisu "dead links") na koje sam i htio da povežu..
Nije onima koji su novcima nas poreznika, uz vjerojatan popust,
podučeni od strane Kinezkih hackera da zlostavljaju na svjetskoj mreži
Hrvate u Domovini i inozemstvu, nemoguće, ali nije im baš ni sasvim
lako ni trivijalno, srušiti i te stranice...
Da objsnim kome to.
Već sam jednom izrazio svoju sumnju da je jedna od tema tajnih
razgovora u Kini, kao predsjednika RH, Smrde Mese Dikobraza, bivšeg
šefa UDB-e RH, što izabranog, što namješteno biranog, i to dvaput
biranog za predsjednika Republike Hrvatske (dielom namještaljkom, ali
ipak uvelike i izabranog od mozgoopranih Hrvata, kojih je dosta!,
kojih je previše!, te vrlih nam jednostoljetnih okupatora s iztoka)...
Već sam jednom izrazio svoju sumnju da je jedna od tema tajnih
Dikobrazovih razgovora u Kini bila cyber kontrola svjetske mreže u
Hrvatskoj...
To je teza moja, nedokazana, koju i dalje glasno iznosim!
Da su srušili temu, jesu. I o tome sam već pisao, ovdje:
http://groups.google.com/group/croatian-news/msg/b5db45a625ac3e7c
Ali velim, valjda nemaju tolikog razloga ti naši skojevci, da nas baš
toliko mrze... Pa u staroj jugoslaviji su čak komunisti i Ustaše
zajedno počesto i robijali i protiv režima se borili...
A i Republiku Hrvatsku su djeca i partizana i Ustaša stvorili, zajedno
se protiv srbo-četnika boreći!

Miroslav Rovis

On Jun 16, 2:33 am, Miroslav Rovis <m.ro...@inet.hr> wrote:

> [...]
> Zato i podpisujem svoje poruke GnuPG, u budućnosti će se čak moći,
> bude li trebalo, provjeriti.
> Govorim o, kao mogućoj, onoj kompromitaciji koja dolazi od naših
> znalaca ustašo-mrzaca, pa i kad smo miroljubivi... Pa i kad poštujemo
> čestite partizane i odani smo Hrvatskoj državi, čak i ovako nakaradnoj
> kakva je postala...
> Od naših znalaca ustašo-mrzaca, a četnikoljubaca, koji su infiltrirani
> u... a kamo drugamo nego u... tajne službe, kad su već i u samoj vladi
> u Republici Hrvatskoj (i četnici i četnikoljubci)!

Yanko Galinac

to Miroslav Rovis
Postovani miro vidio od krstine sam stavio odma na news vijesti a prvu vijest mi poslala Gospodja Evica Dumancic

> Date: Thu, 16 Jun 2011 02:33:09 +0200
> From: m.r...@inet.hr
> To: yank...@hotmail.com; croati...@googlegroups.com
> Subject: [Croatian News] Janko, molim te provjeri!
> --
> Croatian Radio Melbourne Australia
> 88.3 Southern FM Mondays 10pm
> 24 Hour Croatian Music Streaming
> Bog i Hrvati !
> Dok je srca bit ce i Kroacije
> AGM

Miro

to Croatian News
On Jun 16, 4:27 am, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> Postovani miro vidio od krstine sam stavio odma na news vijesti a prvu vijest mi poslala Gospodja Evica Dumancic

Taj post o Kristini je bezpotrebno dupli... Prouči moje redke. Liepo
objasnih (evo ti opet poveznica: http://groups.google.com/group/croatian-news/msg/3ebc1d665022fb2a
na to se klikne da se provjeri inače se na zna doista ni je li ni
nije li... ), gdje već postoji!
Ali ima još nešto... Tko hoće postavljati na grupi, treba i čitati što
ima na grupi... Onda ne bi duplo postavljao...
Ono što je *tebi* poslala Evica Dumančić nečitko je na sučelju (engl.
interface) Croatian-News-a.
I tako dalje... I tako dalje...

To što si napisao pokazuje da nisi proučio... Kliknuo nisi, doista se
čini, na povezbnice koje sam triput provjerio i koje imaju precizan
sadržaj koji trebaš razumjeti...

K tome reportaža o Maclju, koju si postavio nakon svog mog truda
(shvati da i ja imam plafon uzaludnog truda koji me živcira) ima
prikaz slova šžđćčŠĐŽĆČ podpuno izkrivljen!
Idi pa vidi!

Ne može tako!

Oprosti..
Što mi toliko vrjemena trošiš... Pogledaj što sam ti htio poslati, ali
sad moram na Croatian-News svima, kao i tebi... Obrati pozornost na
sve što pišem, da se ne iznenadiš... ako i dalje budeš krivo radio...
Jer ovo ide na 500-tinjak adresa i ne mogu ići takve podpuno nejasne
poruke... Ne mogu ići takve poruke na 500-njak adresa!

============ PREDHODNO PISANO ==============================
Imam određenu sumnju da izbjegavaš ili da ti se ne da sada proučiti.
*** Nije ona bez osnove... Naime, poslao si
*** mail o Maclju u međuvrjemenu... Zar ne?

Nije problem ako to ne možeš sada učiniti, nikakav.
Ali potvrdu mi natrag poslati, da me ćitaš... Ako možeš potvrditi, a
ne
da ti se, e to je, Janko, uvrjeda...

*** Kasnija napomena: Hvala što si potvrdio!

Potvrdi, pa odgodi ako treba za dan-dva, ali bez novog slanja
nepodpunih
materijala na Croatian-News u međuvrjemenu...

Još jednom:
...ali bez novog slanja nepodpunih
materijala na Croatian-News u međuvrjemenu...

Bog i Hrvati!

Miroslav Rovis

P.S. Išao sam provjeriti i na Croatian-News...
I opet je tamo tvoja poruka koja nije čitka...

*** Kasnija napomena: To je ta o Maclju bila došla.
*** Kasnija napomena: U međuvvrjemenu je ipak došla i ova poruka
*** Kasnija napomena: na koju ti ovim odgovaram. Hvala!

Uzimajući u obzir da možda jest i nekakvo "filtriranje" maliciozno
posriedi, pričekat ću još malo... da primietiš neke stvari koje ti već
dosta dugo trubim, i to uz priličan trošak vlastitoga vrjemena na koje
ti uzvraćaš manjim posvećivanjem vrjemena da razumieš što ti pišem,
nego
sam ja potrošio da ti objasnim..
Daj shvati da mi je to naporno! Molim te!

Pa ako i dalje ne zapaziš moje uljudne molbe...

VAŽNO: ako se pokaže da doista
VAŽNO: drugog načina nema..

morat ću primieniti moderiranje...

======== JOŠ "PREDHODNIJE" PISANO =============================
================= već poslato ==========================
Ako ovo čitaš, Janko, vrieđaš me ako ne proučiš!
Naime, nije meni trebalo malih 5 minutica nego je i meni puno trebalo
da
ti obzirno izložim što je:
***** nužno ******
da razumieš!
Čak imam toliko obzira da ne šaljem ovo drugo slanje i na grupu, nego
samo tebi...
*** Kasnija napomena: Ova "još predhodnija poruka" je bila poslata
samo Janku.
Bog i Hrvati!
Miro

Konačni P.S. koji temeljnoj ovoj poruci pripada (a ne sadržanim
porukama):
U vrieme slanja/postavljanja ove poruke, nije bilo novih poruka od
strane ikoga, pa ni Janka Galinca, na Croatian-News grupi.

Miroslav Rovis

to Yanko Galinac, Croatian-News

Kako se dade razumjeti iz citiranog teksta (quoted tekst) koji sadr�i
Jankovu poruku, Janko mi je upravo odgovorio...
Taj �e odgovor i ostati nakon mojeg odgovora, koji, ako sam, a �ini mi
se da jesam, izpravno razumio kako e-mailing list, e-dopisna grupa
Croatian-News funkcionira...
Imate ovdje dakle, kronolo�ki redoslied, dosta napornog mog ukazivanja
Janku da su neke stvari jednostavno:
*** neophodne ***
Odgovaram joďż˝ i izpod "quoted text", citiranog teksta, i dosita sam
umoran...

Miro

to Croatian News
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Predhodna poruka, ali izpravno prikazanih šđžćčŠĐŽĆČ
znakova.Hrvatskoga pisma.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kako se dade razumjeti iz citiranog teksta (quoted tekst) koji sadrži
Jankovu poruku, Janko mi je upravo odgovorio...
Taj će odgovor i ostati nakon mojeg odgovora, koji, ako sam, a čini mi
se da jesam, izpravno razumio kako e-mailing list, e-dopisna grupa
Croatian-News funkcionira...
Imate ovdje dakle, kronološki redoslied, dosta napornog mog ukazivanja
Janku da su neke stvari jednostavno:
*** neophodne ***
Odgovaram još i izpod "quoted text", citiranog teksta, i dosita sam
umoran...

Prihvaćam uvelike takvo razmišljanje, izmed drugih razloga, zato jer
ja poznajem tko su Knights of Columbus i koliko je divna ta
organizacija (i koliko su onda opasne krtice u njoj!)...
Ali ipak je potrebno da proučiš i razumieš što ti je u ovom thread-u
(temi) i u poveznicama u njemu jasno izloženo...
Ne bih nikako htio da moram zadržavati tvoje poruke, kao što su
zadržane poruke Stjepana Tokića, i nadam se da ćeš razumjeti da to ne
želim, ali i da ne mogu više dopustiti niz podpuno nejasnih (i drugo)
poruka s tvoje strane...
Bog i Hrvati!
Miro

On Jun 16, 5:17 am, Miroslav Rovis <m.ro...@inet.hr> wrote:

> [...]
> umoran...

> Prihva am uvelike takvo razmi ljanje, izmed drugih razloga, zato jer
> ja poznajem tko su Knights of Columbus i koliko je dovna ta
> organizacija (i koliko su onda opasne krtice u njoj!)...
> Ali ipak je potrebno da prou i i razumie to ti je u ovom thread-u
> (temi) i u poveznicama u njemu jasno izlo eno...
> Ne bih nikako htio da moram zadr avati tvoje poruke, kao to su
> zadr ane poruke Stjepana Toki a, i nadam se da e razumjeti da to ne
> elim, ali i da ne mogu vi e dopustiti niz podpuno nejasnih (i drugo)

yank...@hotmail.com

to Croatian News
Stovani Miroslav Rovis Zelim da si mi dobro:
Neznam dal ces dobit moju poruku? Uz Krista u borbi smo protiv sotone i njegovih sluga. Da drugovi iz svih hrvatskih stranaka=udba konacno su me blokirali i izbrisali sa facebook a i ometaju me na email. i gmail. pregledam kako su me udarili Najprije su me blokirali negdije na 25 mozda i vise svojih veb stranica. a onda mi podvaljivali na Janko's NNEWS. Vizija Slobode  i Markov Trg pa me facebok upozoravao da je moja Veb stranica ekstrimna da  kontroliram prijatelje. A ja sam odgovorio da ja nisam policajac i da postujem tudja misljenja i slobodu pisanja i ako se neslazem pa zato im i dadem ostar odgovor. Neznam dali je ta prijetnja dolazila od Facebook ili hakerov. Nitko me nikad nije dirao za vrijeme Trumpove Kampanje pa onda i Kanadske izborne kampanje, uvijek sam uz Konzervativce i Nacionalne svijesne. AAAHA a u RH. kad sam stao iza Dr. Skore za Prijedsjednika. jugo udba i titovci jugoslaveni svih boja NEOLIBERALISTI me na sve nacine izazivali ugrozavali  i napokon me izbrisali sa Facebook. Sad bar imam mir. Da mogu pratit neke postove ali nemrem komentirat. Mozda cu probat opet na facebook ali neka se malo sve ohladi. Ako imas kakav savijet molim te javi mi, jer borba za Hrvatsku nesmije prestat. Vijerujem da znas da sad u RH. blizanci HDZ.i SDP. skoro preuzeli sve na facebook. tako da nije dobro da se povlacim tako me bar savijetuju neki. Miro lijepi pozdrav Bog i Hrvati uvijek uz Boga ZDS. Tvoj Janko Galinac

Tomislav Dragun

to croati...@googlegroups.com
Cijenjena gospodo,

Možda Vam nije poznato, ali Hrvatski uljudbeni pokret je 4. ožujka 2020. godine pokrenuo pred Ministarstvom uprave RH pokrenuo Inicijativu za brisanje Hrvatske demokratske zajednice i Socijaldemokratske Partije Hrvatske iz Registra političkih stranaka. Postupak je u tijeku.

Srdačan pozdrav

dr. sc. Tomislav Dragun
Opunomoćenik
Hrvatskog uljudbenog pokreta

http://www.croradio.net
Croatian Radio Melbourne Australia
88.3 Southern FM Mondays 10pm
24 Hour Croatian Music Streaming
Bog i Hrvati !
Dok je srca bit ce i Kroacije
AGM
---
Primili ste ovu poruku jer ste se pretplatili na grupu "Croatian News" Google grupa.
Da biste otkazali pretplatu na ovu grupu i prestali primati njezine e-poruke, pošaljite e-poruku na adresu croatian-new...@googlegroups.com.
Da biste pogledali ovu raspravu na webu, posjetite https://groups.google.com/d/msgid/croatian-news/4263dcd0-b76c-4ae0-81a5-1a89697e01ef%40googlegroups.com.
Inicijativa Ministarstvu uprave, 4.3.2020..docx