Dalmacija-News-u i Kristini iz Volim Hrvatsku - Ne u EU!

Miro

to Croatian News
(preslik elektroničke poruke u izradi)
Štovani Dalmacija-News!
(Draga Kristina koja si izpred koordinacije udruga Volim Hrvatsku - Ne
u EU!)

Popravljeni slikopisni zapis u kojem Kristina skida EU zastavu,
nepopisan na mom youtube kanalu je ove adrese:

(pridržano u ovom presliku el. poruke... )

Ukoliko, štovani Dalmacija-News, ne dopuštate da postavim javno
popravljeni slikopisni zapis skidanja EU zastave i postavljanja
Hrvatskog barjaka, molim vas da mi u tom smislu odgovorite.
Da on postoji, razvidno je iz ovog slikopisnog zapisa:

http://www.youtube.com/watch?v=Jo73zoqUkak

Kako bih pouzdanije došao do vas, postavit ću ovu elektroničku poruku,
zapravo, evo već jest, i na:

(i dobivaju)

++++++++++ što vidite izpod, poslao sam prvi put orije 20 sati ++++++++
+++
++++++++++ samo na adresu DalmacijaNews-a ++++++++++
++++++++++ nikakav odgovor ili potvrdu prijama nisam dobio ++++++++++

To je video zapis naslova:
"Skidanje zastave EU - Split 26.04.2011. @ www.dalmacijanews.com"
adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=GIw__mjcaV4

Ako ne znate (nitko ne zna sve, ja sam uz računao preko 12 god. a to
sam nedavno. baš kad piše, zasznao), ovdje ima kako se prebaci video
zapis sa Youtube-a:

http://lists.mplayerhq.hu/pipermail/mencoder-users/2011-March/012568.html

Ne govorim o popravljanju rezolucije, ali možete uzeti moj video i
zamjeniti svoj za moj, samo mi ostaviti onda da i ja mogu taj video
zapis imati javan na:
www.youtube.com/user/miroR2

Adresu šaljem i Kristina Ćurković kojoj sam ovo napisao, malo ranije:

Stiže popravljeni video u kojem su razmjeri izpravni, a nema ni
bezkoristnih crnih pruga sa strane... Još oko, hmmm. manje od pola
sata... Ide prvo obaviest sa poveznicom tebi, pa na nositelja
autorskioh prava na www.dalmacijanews.com
<http://www.dalmacijanews.com> i onda kako bude...

Prema: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2003_10_167_2399.html
čl, 8 2) 2. ne bih vas morao ni obavjestiti, koliko ja razumiem, ali
možda se sudska praksa opet, kao toliko puta, razlikuje od razbora,
naravnosti i logike....

Molim vas da mi ne činite probleme!

Unaprijed hvala na vašem ljubaznom i hitrom odgovoru!
Jako me znaju cenzurirati, možete li molim vas makar potvrditi da ste
primili i pročitali ovu poruku?

Miroslav Rovis

Miro

to Croatian News
Razotkrivanje cenzure da bi se nekome poslala informacija nije za
lienu pamet, pa ako se netko ne želi nimalo naprezati razmišljanjem,
neka ni ne čita dalje.
Ovo je preslik teksta koji ja, koristnik (user) miroR2, sa, ovog
trenutka, preko 90 slikopisnih zapisa na svom kanalu, dopisujem kako
se može vidjeti, da kao u presliku izgleda, prema timestamp-ovima
preslikanim. Tko zna analizirati, može primietiti da je adresa bila
razaslana užem, ali ne preuzkom krugu osoba.
Užem, jer je i sada, timestamp s mog računala:
Wed Apr 27 22:17:56 CEST 2011
21 views, kao i prije petnaest minuta (vidi niže). Ne preuzkom, jer 21
različita računala nisu jako mali broj ljudi.
Pa mi recite, ako su to dobri, koji ne odgovaraju na primljenu
informaciju s moje strane, nisu li malo bljutavi? Molim, zapazite da
pišem: *ako*.
A ako je UDB-a izmeđ svojih ljudi jedino razaslala tu adresu, kako
tužno koliko ih na grbači imamo! Jer ja mali, pa tolika pozornost.
Statistički ima ih, udbaša, desetke tisuća!
Čekam još malo, pa onda postavljam javno taj zapis.
Naime, posljednju provjeru je li me netko obaviestio iz Dalmacija-News-
a ili iz Volim Hrvatsku, pa makar samo o primitku poruke, učinio sam,
timestamp mog računala:
Wed Apr 27 22:23:02 CEST 2011
===================
26. travnja 2011.
Popravljen aspekt (likovi u izvorniku:
http://www.youtube.com/watch?v=GIw__mjcaV4
previše izduženi, uklonjene crne pruge bez informacije oko koristnog
zapisa.
Zapis još NIJE JAVAN..
Bit će javan bude li odobrenja.
Vlastitu prekodiranu inačicu izvornika poklonio vlasniku zapisa.
++++++++++++++++
Povezano s ovim materijalom, koji nije na popisu (na "listi",
srbohtrvatski):
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/94e38d66268...
++++++++++++++++
Do trenutka ovoga (timestamp mog računala):
Wed Apr 27 21:53:41 CEST 2011
8 views.bilježi Google. Različitih (Youtube moje ne bilježi, a ne
broji iste usere dvaput) A video je i dalje unlisted. Tko je gledao?
DalmacijaNews ne odgovara. Od Kristine, odkad su potrgali udbaši
Facebook-a vezu, nikakva odgovora...
Bože spasi nas!
++++++++++++++++
Gle gle. Negdje je prošlo? Gdje to? I tko je taj koji mnogima daje da
gledaju, ovaj popravljeni zapis, a da meni ne kaže, ili je možda
poruka koju mi je poslao, cenzurirane, ne znam.
Znam da trenutka ovoga (timestamp moga računala):
Wed Apr 27 22:02:23 CEST 2011
i da je
views 17
++++++++++++++++
Wed Apr 27 22:03:56 CEST 2011
views 20
++++++++++++++++
> http://lists.mplayerhq.hu/pipermail/mencoder-users/2011-March/012568....

Miro

to Croatian News
[...]
te:
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a70...
Kao i:
http://www.youtube.com/watch?v=JHlSNhrg6lU
te:
http://www.youtube.com/watch?v=JHlSNhrg6lU
Jednako tako i:
http://mirorovis.blogspot.com/2011/04/kristina-curkovic-about-hour-ago.html
te:
http://mirorovis.blogspot.com/2011/04/messages-actions-kristina-curkovic.html
++++++++++++++++
[...]
Wed Apr 27 22:54:31 CEST 2011
++++++++++++++++
Tko je dao u opticaj adresu?
++++++++++++++++
Wed Apr 27 23:06:38 CEST 2011
++++++++++++++++
Dosadašnji naslov:
"Skidanje zastave EU, Split, dalmacijanews.com, čeka odobrenje,
prekodirano darovano"
Mijenjam naslov u:
"Pogledajte komentar i izviestite me odkud vam ova nepopisana adresa
sa mog Youtube kanala?"
Pošaljite obaviest na:
m.r...@inet.hr
i miro....@gmail.com
Hvala!
++++++++++++++++
> srbohtrvatski):http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/94e......

Miro

to Croatian News
Nastavljam na predhodnu poruku, i postavljam što sam dodatno dopisao u
komentaru predmetnog još nepopisanog video zapisa:
On Apr 27, 11:13 pm, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> Pošaljite obaviest na:
> m.ro...@inet.hr
> i miro.ro...@gmail.com
> Hvala!
> ++++++++++++++++
Pogledajte međutim što se zbiva, nakon promjene naslova:
Wed Apr 27 23:24:49 CEST 2011
++++++++++++++++
Wed Apr 27 23:51:52 CEST 2011
++++++++++++++++
Još nije ponoć, nisu svi prešli spat... Znači, znači...
Znači, bilo je negdje na nekoj posjećenoj ineternetskoj lokaciji, a
sada više nije...
Jer ne može, ne može, ne može nikako biti na toj lokaciji, ako je
naslov:
"Pogledajte komentar i izviestite me odkud vam ova nepopisana adresa
sa mog Youtube kanala?"
++++++++++++++++
Thu Apr 28 00:02:07 CEST 2011
++++++++++++++++
Umoran sam, idem se pokušati odmoriti od ove borbe protiv cenzure
podmuklih i/ili... i/ili bljutavosti dobrih...
A sutra ću više znati...
++++++++++++++++
Thu Apr 28 00:05:56 CEST 2011
Skinuto s koje internetske stranice?
++++++++++++++++
Ako bi došlo do suda, usudim se reći, ufam se poprilično još u Google,
koji može potvrditi istinitost svega gornjega, kao i dati internet
adresu, tzv referer. Google (Youtube je Google-ov tko nije znao) nikad
ne će biti Facebook smrdljivih udbaša! Google pati jedino od vanjske
cenzure i nužnosti prihvaćanja manjeg zla (lesser evil), ukoliko se
doista mora loša opcija prihvatiti...
++++++++++++++++
Thu Apr 28 00:17:23 CEST 2011
++++++++++++++++
Za kraj, nisam dobio ni od koga, ni od Dalmacija-News, ni od Volim
Hrvatsku, ni od koga ikakvu poruku u prilog.
++++++++++++++++
Netočno, negdje je u nekom cache-u nešto zapinjalo.
Osvježujem zadnji put prije namjeravanog odmora stranicu, i gle, gle,
odjednom:
Thu Apr 28 00:20:06 CEST 2011
Nemam više razumievanja o tome što se gdje događa..
Ili je Meso Dikobraz šef UDB-e u Kini (više put je bio u svojoj
omiljenoj državi) kupio znanje za udbaške hackere...
++++++++++++++++
Hvala ako tko pomogne riešiti ovu zagonetku i ako dobijem kakav
odgovor na gore spomenutim povezanim mjestima ili na ovom mjestu putem
komentara...
++++++++++++++++
++++++++++++++++
====== toliko sad piše =======
Thu Apr 28 00:49:17 CEST 2011
Ali vjerovatno (ako nije nedostatak časti kod dobrih u pitanju) nitko
ne vidi ni komentar, ni naslov... Nagađam, ali trenirali su naši
komunjare svoje skojevce da maltretiraju Hrvate na internetu, pobrinuo
se Dikobraz. Puno može skup treniranih mozgova, i malo ja tu što mogu
učiniti.
Nego bih rekao rodu svome, onima koji jesu Domoljubi i bore se da
popravimo Državu.
Ako vi mislite da bez osvajanja medija, što sigurno ne ide bez
razumievanja cenzure i razotkrivanja cenzure i razbijanja cenzure...
Ako vi mislite da ćete postići da se mediji bave vama iz, čega ii?,
građanske dužnosti da izvješćuju istinu, bez dubljeg prodora istinskih
Domoljubnih sila ponovno u rukovodeći kadar, kao i bez vlastite
organizacije medijskog praćenja, gdje veliki mainstream zakazuju...
Ako vi mislite da ćete dobiti izbore bez medijskog prodora, velikog
medijskog prodora, jako težko ostvarivog, jer imate jednog krojača
država za neprijatelja, Sorosza...
Ako vi mislite da ćete dobiti izbore bez medijskog praćenja vaših
zbivanja, što je danas moguće i s neuzporedivo manjim sredstvima nego
se redovito poima...
Ako vi to mislite, onda jako slabo razmišljate.
Sva ova gornja studija, moj je prilog boljoj pripremi za Domoljubno
osvajanje vlasti i povratak Hrvatske Države Hrvatima.
Hvala na pozornosti!
Budući da je video zapis gledan uvelike:
Thu Apr 28 01:01:08 CEST 2011
evo vam adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=bf7E3L5h5Q0
Moji mailovi na engleskom (na raznim grupama, unesi doslovce, s
navodnicima "Miroslav Rovis" u tražilicu) nalaze uviek na odgovor, pa
i čitavu temu pokrenu, a... moj rod, k'o da gluposti pričam, a s
velikom mukom razotkrivam cenzuru, koju se mora barem donekle
pripitomiti, hoće li se Država popraviti...
Više se i ne nadam da će tko potvrditi prijam i odgovoriti, i
posvjedočiti da još uviek za Youtube video čiju adresu sada ja
objavljujem, jer se već i tako uvelike gleda, piše:
"This video is unlisted. Only those with the link can see it."
Hvala ako netko to učini u odgovoru na ovaj mail.

Miro

to Croatian News
Evo vam adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=bf7E3L5h5Q0
Hvala ako netkou odgovoru na ovaj mail potvrdi da uz taj video jasno
piše da je:
"This video is unlisted. Only those with the link can see it."
Naime, ne zaboravite da se ne mogu previše šaliti budući sam
protuzakonito, da, dobro koristim rieč, osuđen na 4 mjeseca zatvora
uvjetno, što možete, ponešto, vidjeti na:
http://www.CroatiaFidelis.hr

Yanko Galinac

to croati...@googlegroups.com
Miro nemogu vidit jer je blokirano i pokazuje opasno.Probaj pronac drugi nacin Unaprijed Hvala Janko Galinac

> Date: Wed, 27 Apr 2011 16:14:02 -0700
> Subject: [Croatian News] Re: Dalmacija-News-u i Kristini iz Volim Hrvatsku - Ne u EU!
> From: miro....@gmail.com
> To: croati...@googlegroups.com
> Croatian Radio Melbourne Australia
> 88.3 Southern FM Mondays 10pm
> 24 Hour Croatian Music Streaming
> Bog i Hrvati !
> Dok je srca bit ce i Kroacije
> AGM

Miro

to Croatian News

On Apr 28, 4:59 am, Yanko Galinac <yanko...@hotmail.com> wrote:
> Miro nemogu vidit jer je blokirano i pokazuje opasno.Probaj pronac drugi nacin Unaprijed Hvala Janko Galinac

Konačno da je netko shvatio koliko Google može dati!!!
Hvala ti puno, Janko... Oprosti, vidim da si prije pola sata valjda,
postavio, a nisam tražio kroz to vrieme ovdje.... Gledao sam druge
mogućnosti...

Ovo iznad što pišeš, jako, jako puno znači! To nije nešto treće, to je
cenzura!

Jer baš ništa opasno za računala nema u tom niti zapisu, niti tekstu
uz zapis, baš u ničemu!

Sad ćemo mi ovako napraviti, Janko rode! Ja taj video skidam, i
postavljam ponovno video koji ću tebe obaviestiti.

Izprobaj moj kontakt pišući mi i na miro....@gmail.com

I tada, budući ćeš samo ti imati tu adresu, iz nekog inata UDB-i idem
prkositi, pa ću, budući smo ovdje sve objasnili, dopustiti tebi prvo
komentar, dogovorit ćemo se, a onda ćemo zajedno postaviti adresu tog
zapisa ovdje!

Precizirat ćemo još dogovor! Možemo ga i modificirati po tvojoj
želji...

A u sliedećem odgovoru ću postaviti što sam odlučio ovdje preslikati
još prije nego sam vidio ovaj tvoj tekst na koji ovim svojim tekstom
koji čitaš, a i drugi Domoljubi, odgovaram.

Miro

to Croatian News
Prije nego što sam tvoj tekst, Janko, pronašao na Croatian-News, ovako
sam ti, i drugim Domoljubima, već bio odlučio pisati, upravo ovdje:
==========================
Timestamp mog računala:
Thu Apr 28 14:28:27 CEST 2011
Postavljam na Croatian-News, a jednog dana ćemo saznati što je bilo, a
što nije bilo... Ne velim ja da Janko nije dobio, jer iz izkustva
znam, da nekad, kad ja zakompliciram, ne odgovara.
Međutim, meni nije za se šaliti, budući da sam osuđen na 4 mj. zatvora
uvjetno, evo vam i privrjemene adrese da vidite zašto:
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privjemeno_POZOR_acc9cb_POZOR_c5brf0
Kratko će viti, iz razloga navedenih na portalu, kao i nikakvog
odgovora od naše pravničke klase:
http://www.legalis.hr/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=503347739
Pa tko hoće trajno imati, a zna što je ISO datoteka, odmah skinuti
(303MB):
http://www.croatiafidelis.hr/POZOR_privjemeno_POZOR_acc9cb_POZOR_c5brf0.iso
Velim, meni nije za se šaliti jer donji tekst liepo sadrži da Janko,
koji je častan čovjek i nikad ne laže, nema blage veze, s odjednom u
oko dva sata, porastom prometa od oko 50 gledanja (views) nepopisane
adrese predmetnog videa!
Uzput, ovog trenutka je gledanost:
Thu Apr 28 14:09:50 CEST 2011
++++++++++++++++++++++++++++
Thu Apr 28 14:29:40 CEST 2011
++++++++++++++++++++++++++++
Moram to dakle, učiniti i radi njega.
Sliedeću poruku poslao sam u sve jasnijim inačicama, ali glavnog
sadržaja podpuno nepromjenjenog, jedno 4-5 puta.
++++++++++++++++++++++++++++
Ako ne možeš potvrditi prijam, jer meni ne dolazi možda tvoj mail,
onda,
Janko, ja MORAM postaviti sve ovo na:
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a7060084/118c0960742d1596#118c0960742d1596

Zapravi čekaj, ima još jedna mogućnost, ako ti mene čitaš!
Postavi taj komentar kako sam dolje u poruci objasnio! Postavi makar
koju rieč što prije, jer ne mogu dugo čekati!
Sad je:
Thu Apr 28 13:45:44 CEST 2011
koda nas.
Imaj na umu, da bi se na sudu dokazalo ako prepravljaju moje tekstove
mailu, koje ti šaljem, jer ih podpisujem sa GnuPG, pa bi se znalo jesu
li izvorni ili su ih prepravili!

+++++++ već poslato izpod +++++++++
Potvrdi prijam, molim te, jer znam da čekaš, pa ako ti nije stiglo,
postavit ću na:
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a7060084/118c0960742d1596#118c0960742d1596
Samo potvrdi prijam, a onda mogu čekati i duže...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Napisao si mi u drugom mailu, ali odgovor na isti moj prvotni mail,
sasvim izpod, napisao si:
"Ovo vidim kazimi kad da objavim na drugome mi kazes za 10 sati to
znaci suta sad je 11:05 PM.Janko Galinac"
Čuvam ja i taj mail, i potvrdio sam ti i njegov prijam!
Ali ako bi Dalmacija-News tužila nek se zna!
A možeš vidjeti Janko, prije nego staviš javno, gdje hoćeš, prvo možeš
vidjeti, da ima puno izmjena u:
1) naslov
2) tekst moj uz video
Tu možeš vidjeti kako kao detektiv se trudim...
Sve o time promjenama teksta je na (ovo je zadnja od šest poruka, malo
je složeno, borba protiv cenzure je složena):
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a7060084/118c0960742d1596#118c0960742d1596

Molim te, prije nego postaviš, prouči to, jer moraš sam razumjeti kad
je počeo dosta brojen pregled stranice na Youtube-u ili samog video-a
embedded u neku stranicu (vjerovatno sa Dalmacija-News-a i to je puno,
puno, puno vjerovatnije) jer je netko negdje stavio tu adresu u
javnost.

To moraš shvatiti, ukoliko bi me Dalmacija-News tužila!
Naima, vrlo, vrlo vjerovatno su to oni, pa ako su preuzeli moj rad na
njihovom video-u, onda prihvaćaju i moje uvjete da i ja mogu javno
postaviti taj popravljeni video...
Čekaj da vidim, jesu li mi pisali u međuvrjemenu...

*** Nastavit ću, molim te ovu korespondenciju NE bacaj, ako bi me
tužili! ***

++++++++++++++++++++++++++++++++
Evo, nastavljam.
Preciziram jer nije možda jasno u predhodnom mom tekstu.
Ne! Nisu mi odgovorili iz Dalmacija-News, a niti iz Volim Hrvatska!
Tuga
i jad, ili od neznanja, ili od cenzure ili od ne znam čega!
Ako otvoriš video:
http://www.youtube.com/watch?v=bf7E3L5h5Q0
trebaš vidjeti naslov "Pogledajte komentar i izviestite me odkud vam
ova
nepopisana adresa sa mog Youtube kanala?"
Zapravo, iznad
"(All Comments (0)" nula,da ništica!
je poveznica pod tekstom "Show more". Na nju klikni.
Komentiraj molim te, nakon što potvrdiš ili porekneš
**** je li istina da na tvom pretraživaču, browseru, tako piše ****

Ali komentiraj ovaj tekst, tvojim riečima, ali u stilu:
da smo se sada ti i ja dogovorili da promjenimo naslov u, što da
stavim
za naslov:

"Xxxxxxxxxxx xxxxx. Xxxxxxxx xxxxxxxx xx xz Xxxxxxxxx-Xxxxx xxxx xz
Xxxxx Xxxxxxxx xxxx xxxxX2 xxxxxx!" (ne dam javno taj naslov, to je
tekst samo za Janka, kad me uspije kontaktirati, ili ako se odluči da
ove stvari nažalost ipak jedino i mogu biti komplicirane...)

Evo, nek bude taj naslov.

I molim te dopusti mi da ovu korespondenciju postavim na

http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a7060084/118c0960742d1596#118c0960742d1596

Što ćeš, pa meni priete zatvorom, moram biti oprezan!

Ako bismo tako postupili, i ako ne pukne veza radi cenzure, čim
dobijem
tvoje potvrde i postavim na
http://groups.google.com/group/croatian-news/browse_thread/thread/f1cf50b7a7060084/118c0960742d1596#118c0960742d1596
preslik čitave korespondencije,
prvo mienjam naslov!
Provjeravam zatim vidiš li da sam promienio naslov...
A onda nije više ni važno..

Puno, puno ti hvala!

Oprosti, eto naporno je!

Inače imam opet vrućicu, temperaturu, 37.5 C ...

Bog i Hrvati!

On 27/04/11 19:25, Yanko Galinac wrote:
> Evo sam vidio hvala ti Cijenjeni neumorni Miroslave poslije cu
gledat i ostale Bog Cujemose Janko Pogledaj Horvatsku Stranicu traze
da se skinu EU zastave.

> [...]
> staviti, nego potvrdite da ste ga vidjeli, i da su razmjeri
> izpravni, a ne izduljeni... Te da nema crnih bezkortistnih pruga sa
> strane i iznad.
>

> http://www.youtube.com/watch?v=bf7E3L5h5Q0
>

> * Miroslav Rovis <http://www.facebook.com/Myrons41> 28 minutes ago
> *Miroslav Rovis <http://www.facebook.com/Myrons41>* o Budi mi
> svjedok da pokuaavam, ovaj popravljen zapis, koji u ti poslati,
> kad mi obe aa da ea ga samo povjerljivima poslati, jer nemam joa
> odobrenje.. o Obe avaa. Ne smije se joa javno staviti, da se ne

Miro

to Croatian News
Evo, slikopisni zapis:
On Apr 28, 2:32 pm, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> [...]
je izbrisan!

Ne mogu vam reći koliko me zanima tko ga je i odakle bio gledao, te je
li ona koja najviše zaslužuje da ga vidi, Kristina Ćurković, tajnica
Volim Hrvatska - Ne u EU! uspjela kako vidjeti taj zapis...
Čekam kakav odgovor od Janka, pa da vidimo što ćemo dalje.

Miro

to Croatian News
Janku i Oskaru poslao novu adresu na koju sam postavio ovaj slikopisni
zapis.

http://www.youtube.com/watch?v=qJKf9cAvhTo

Radi se o "Skidanje zastave EU, Split..."

Janko je jedini koje ga je dosad vidio (potvrdio je na moj privatni
mail).
Samo ja adresa nova.. Nakon prvih komentara, ovaj ću zapis staviti
među ostale, popisane, vidljive na mom Youtube kanalu.

Miro

to Croatian News

On Apr 28, 8:53 pm, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> Janku i Oskaru poslao novu adresu na koju sam postavio ovaj slikopisni
> zapis.

Tko je Kristina Ćurković, pogledajte i poslušajte ovdje:
> http://www.youtube.com/watch?v=qJKf9cAvhTo
>
> Radi se o "Skidanje zastave EU, Split..."

Bog i Gospa čuvali te, sestrice Hrvatice! A ja ću izmoliti desetku
Krunice za tebe i sve progonjene u Splitu!
I za snagu častnim prosvjednici protiv parade sramote koju spremaju u
Zagrebu u subotu!

Evo kako je sa ponosnom i vjernom Hrvaticom Kristinom Ćurković
Hrvatsko redarstvo (policija) postupila pred ljigavu gay-paradu
sramote i biede u Splitu:

http://www.dalmacijanews.com/Hrvatska/View/tabid/77/ID/58749/Kristina-Curkovic-Kako-sam-uhicena-uoci-Split-Pridea-kao-prijetnja-od-50-kila-FOTO.aspx

Samo za one riedke koji možda k toj stranici iz nekog razloga ne mogu,
kao i u svrhu pričuve, ako ta stranice ne obstane, a ostane ova e-
poruka na Google Croatian-News-u, sliedi preslik teksta te stranice.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
utorak, 14.lipnja 2011
Kristina Ćurković: Kako sam uhićena uoči Split Pridea kao prijetnja od
50 kila (FOTO)

Kao što smo tijekom prijenosa UŽIVO sa gay pridea na našem portalu
objavili, među prvim uhićenima, dok još nije ni krenula povorka Split
Pridea, bila je 21-godišnja Kristina Ćurković, bivša aktivistica
Udruge "Volim Hrvatska", najpoznatija po skidanju zastave Europske
unije sa Banovine.

O tome kako je i zašto uhićena, te kako je provela satima u pritvoru,
a iz njega puštena među zadnjima, KrIstina Ćurković napisala je tekst
za Dalmacija News:

Morala sam napisati ovaj članak i iznijeti što sam u subotu
doživjela.

Taj dan, 11.6.2011., bio je dan drugačiji od drugih. Opsada. Od samog
jutra grad je bio pod opsadom policije.

Bilo je tiše nego inače. Stariji Splićani su komentirali kako se ne
sjećaju da je za njihovog života Split ikad bio tako pun policije. No
ipak se nisam osjećala zaštićenom.
U torbi su mi našli - krunicu i odveli me u maricu

Znajući da sramotna parada počinje u 14 sati, uputila sam se u šetnju
gradom vidjeti raspoloženje ljudi. Došla sam u Marmontovu ulicu. Bilo
je puno prolaznika, kao inače, ali sa svih strana je bilo mnoštvo
specijalaca. I tako sam stajala, promatrala, šutjela i čudila se
gledajući kako policija privodi i obične momke koji su bili u prolazu.

Odjednom mi je prišao policajac u civilu sa slušalicom u uhu, pokazao
značku i tražio osobnu. Pokazala sam mu. Pozvao me i rekao da moram
poći s njim. Pitala sam razlog. Odgovor nisam dobila. To se dogodilo u
13 i30 sati. Odveo me do marice i rekao kolegama da me čuvaju (mene i
mojih 50kg prijetnje). Pretresli su mi torbu.

Najopasnije što mi je bilo u torbi je krunica u novčaniku. I već kad
sam očekivala da će me pustiti, odveli su me u maricu, zaključali s
još pet momaka i odvezli u postaju. I dalje mi nisu odgovorili zbog
čega. Bez ikakvog razloga i osnove. Jedan od djelatnika policije me
je snimao pola minute kamerom. Osjećala sam se nezaštićenom, moje
dostojanstvo i temeljno pravo zajamčeno Ustavom su povrijeđeni. U
marici je bilo tamno i rešetke su bile zaključane.
Nisam dobila nikakav papir

Došli smo u veliku prostoriju streljane. I dalje nisam dobila odgovor
zbog čega sam privedena. Samo mi je jedan policajac rekao da ću od
sada imati drugačiji tretman. U toj prostoriji je bilo zagušljivo jer
je bilo oko 50 privedenih. Sati su prolazili sporo. Puštena sam među
zadnjima u 18 i 40. I dalje ne znajući razlog zbog čega sam uopće bila
tu. Nisam dobila nikakav papir i ništa nisam trebala potpisivati.

Očito da me je netko smatrao prijetnjom. Mene zanima tko je ta osoba
koja se usudila prekršiti Ustav uskraćujući mi pravo na slobodno
kretanje, te me bez ikakvog razloga dala privesti? Živimo li u
policijskoj državi? Zbog čega sam se taj dan osjećala ugroženom i
zašto me nitko nije štitio? Zbog čega su me povrijedili na taj način?
Bez obzira što su me pretresli, opkolili, zatvorili, nije mi bilo
dozvoljeno niti telefonirati da javim svojima da se ne brinu.
Spominjali su mi da ću imati pravo na jedan poziv i da će sud odlučiti
jesam li kriva. Nisam znala, ni sada ne znam zbog čega. Je li to moja
policija koja bi me trebala štititi? Kako se niste sramili kada ste me
uhitili?

Prolazile su bake i žene s djecom i nosile namirnice za ručak,
međutim, specijalci ni njima nisu dozvolili prolaz. Ljudi su bili
ljuti i povrijeđeni. Većina su taj dan bili kriminalci u očima
policije i te parade.
Je li ovo demokracija ili - demoNkracija?

Nedugo nakon što smo obranili Domovinu u ratu i postali slobodni
ljudi, taj dan nam je slobodu oduzelo njih 150 (što stranih što
domaćih pedera, lezbijki, udruge organizatora i simpatizeri). Što je
to demokracija? Ili demoNkracija...

Draga moja hrvatska policijo, hoćete li me i sutra uhititi kada budem
stajala na ulici, šutjela i imala svoje mišljenje i zar sam stvarno
tako uznemiravajuća pojava za Hrvatsku?

Jer očito da sam prijetnja kad stojim i razmišljam. Samo se pitam
kakav će biti taj sljedeći tretman... Jer garantiram da ću ponovno izići
na ulicu, isto kao i u subotu. Vi ste tu da provodite zakon, a meni
ste u subotu oduzeli pravo na slobodu kretanja bez ikakvog razloga i
obrazloženja. Ustav RH u članku 24 kaže: "Nitko ne može biti uhićen
ili pritvoren bez pisanoga, sudbenog i na zakonu utemeljenog naloga.
Takav nalog mora biti pročitan i uručen uhićeniku prilikom oduzimanja
slobode." Nisam dobila niti razlog. Povrijedili ste me i to ću
zauvijek pamtiti, sramite se pogotovo ako ste radili protiv vlastite
savjesti i uvjerenja, a sve u službi ulizivačke politike prema
zlokobnoj Europskoj uniji koja propagira kulturu smrti.

Bože, čuvaj nas!
KRISTINA ĆURKOVIĆ, 21 god. ("prijetnja" od 168 cm i 50 kg)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Miro

to Croatian News
Preko Kristinine Facebook stranice, saznajem i o kratkim slikopisima,
uz članak na dalmacijanews.com:
http://www.dalmacijanews.com/Hrvatska/View/tabid/77/ID/58756/VIDEO-iz-pritvora-uhicenog-uoci-gay-parade-Isli-smo-u-crkvu-a-policija-nas-zatocila.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=c4ImSdilMZ8

http://www.youtube.com/watch?v=TPy8zQLTywQ

Evo i članka, u svrhu arhiviranja, ili pričuve:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
utorak, 14.lipnja 2011
VIDEO iz pritvora uhićenog uoči gay parade: "Išli smo u crkvu, a
policija nas zatočila"

Osim 21-godišnje Kristine Ćurković, koja je uhićena uoči Split Pridea,
iako nije imala huliganske namjere, uoči gay povorke uhićena su i
trojica mladića koji nisu imali osobne iskaznice jer su išli ui crkvu,
a završili su u pritvoru. Među njima i 17-godišnji Toma Ružić Bojmeta.

Za Dalmacija News Toma je napisao tekst o o tome što se njemu i
dvojici prijatelja dogodilo, dok su išli na ispovijed u crkvu Gospu od
Zdravlja. Za Dalmacija News je iz pritvora splitske policije snimio i
dva videa, koje ekskluzivno objavljemo. Evo svjedočanstva Tome Ružića
Bojmete:

Tijekom subotnjeg jutra oko 11:30 ja i moja dva prijatelja Maroje
Maroević, te Kristian Žolo krenuli smo put crkve Gospe od Zdravlja s
namjerom da se ispovjedimo. Nedaleko od mog stana, točnije na
Kruševića Guvnu zaustavio nas je policajac i tražio osobnu.

S obzirom da živim blizu nisam razmišljao o tome da uzmemo osobnu, jer
sam išao u crkvu. Prvi policajac nas je propustio, međutim troje
kolega policajaca su nas zaustavili i pitali nas za osobnu.

Mi nismo imali osobnu s obzirom da smo išli u crkvu. Objasnili smo im
da idemo na ispovijed i ako treba da ću se vratit po osobnu, ali oni
nam nisu dopustili, već su rekli da će provjerit točnost podataka.
Najprije smo čekali oko sat vremena misleći da oni provjeravaju
točnost naših izjava, da bi nas nakon neprovjerenih podataka strpali u
maricu.

Nakon dolaska u policijsku upravu odveli su nas u podrum zajedno s
momcima koji su isto bili tu zbog nedostatka osobne, otprilike nas je
bilo više od 100. Tu sam zadržan bez vode i bez prava do kontaktiram
svoje roditelje gdje sam.

Već je bilo oko 14 sati kada su nam rekli da ćemo tek ići doma do 17
sati. Nakon iscrpljujućeg čekanja, u 16 sati su nam rekli da još malo
pričekamo i da će nas tada pustiti. Čekali smo i dočekali 17 sati,
tada su nas pustili.

Na kraju zanima me kakva su to " jednaka prava"? Jesu li sudionici gay
pridea legitimirani kao što smo bili i mi i koliko od njih je imalo
osobnu kartu? Pokušajte zamisliti kako su se osjećali naši roditelji
koji su nas uporno i uzaludno znali (treba stajati 'tražili', napomena
Miroslav Rovis) ne znajuči što se moglo dogoditi.

U 200 m od kuće u kojoj živim do crkve u kojoj sam se trebao
ispovjediti da bi se na sutrašnjoj krizmi moga brata mogao pričestiti.
Koja su to moja prava ako ne mogu pored svoje kuće slobodno prolaziti
i ne biti zaustavljen od strane policije, a ništa nisam skrivio?!!!

Tekst i video: TOMA RUŽIĆ BOJMETA

On Jun 14, 11:22 pm, Miro <miro.ro...@gmail.com> wrote:
> [...]
>

> Evo kako je sa ponosnom i vjernom Hrvaticom Kristinom Ćurković
> Hrvatsko redarstvo (policija) postupila pred ljigavu gay-paradu

Miro

to Croatian News
Podržka vama, zanemarimo pojedinosti, Splićanima:
http://www.youtube.com/watch?v=f9QwYwS8gI4
iz Zagreba!
Neuzporedivo bolji ljudi, čestiti ljudi, premda ne podržavam nasilje,
oni koji su se prosvjedu sramote muškoložnika i ženskoložnica,
suprotstavili, negoli ti biednici koji bi se htjeli svojim sramotama,
koje su velika bolest duše, a i tiela, hvaliti!
Nisu krivi ovi što su odgovorili na izazivanje Splita od strane pedera
i lezbijki.
Ako ih režim bude kaznio, kriv će uz pedere i lezbijke biti i režim.
Jer ova se naša država pretvorila pomalo i u protunarodni, kao i u
protunaravni režim!
Nisu krivi, jer su bili izazvani!
Ne dirajte Split!
A ti Zagrebe, probudi se i pripravi se da na kakav mudar način kažeš
Ne! sramotnoj paradi koju muškoložnici i ženskoložnice planiraju, kako
su rekli, u subotu!
Ne sramotnim paradama izopačenika!
Ima li kakav način, mudro, bez nasilja, da im se suprotstavimo!
Velim, trulim jajima i krastavcima mislim da jest u okvirima
demokratskih sloboda!
Ima li još koja druga mogućnost?
Ne daj se Zagrebe da te blate sramotama!
Miroslav Rovis

P.S. Ali čuvajte se dečki, "naših" redarstvenika (policajaca) u koje
je Jaca infiltrtirala još novih četnika, čini se!
Čuvajte se. Mudro.... Ne mogu prežaliti one koje je "Hrvatsko"
redarstvo ubilo, da, ubilo! Ima nekoliko navijača koji su u sukobu s
redarstvenicima poginuli, a da je krivo redarstvo! Sjetite se, jer vas
na to ne će podsjetiti HTV, ni drugi posrbljeni mediji!
Sjetite se da je jedan navijač umirao u postaji a da redarstvenici
nisu htjeli pozvati Hitnu pomoć!
Pa oprezni budite!
Ja sam prebolestan, ne idem u zadnje vrieme iz kvarta... Jako slabo...
A ako ima kakvih razumnih redarstvenika Hrvatskih da ovo čitaju, ne
dajte da oni Krajišnici opet naše dečke, kao Dubravka Krčmareka pred
Markovim trgom, brutalno privode kao kakvi satrapi sirijski ili
iranski!
Nisam ni anarhist, niti prezirem Hrvatsku policiju, nego sam samo
ponosan Zagrebčanin (naturalizirani, rodom sam Istranin, u Zagrebu sam
od 1976).
Bog i Hrvati, još jednom pozdravljam sve čitatelje!