Ukazivanje, dan treći

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Ukazivanje Gargojlovo u BEOPOLISU, još danas
2. Odjavna špica

Drugi dan ukazivanja prošao je laganije, ali opet dobro. Prvi dan je očigledno bio udarni. Najpozitivnije je bilo to što se pokazalo koliko je mnogo ljudi zaista čitalao obaveštenja koja su osvanula preko ove liste i BEOPOLISOVIH kanala. I onda su reagovali kao što je bilo i sugerisano: radimo s mikro-zalihama, bolje dođite što pre nego kasnije.

Sada smo već ozbiljno utanjili, ali opet će biti raznih stvari.

Ali možda... i neka iznenađenja, za najupornije ili one koji prosto nisu stigli da dođu ranije. Srodne stvari, iz jedne prijateljske knjiške produkcije. Pomalo, tek da se podsetimo, ali to zaista  vredi videti. I to će ići samo na prilog, nema prodaje.

Još ćemo proučiti celo iskustvo! Kao što sam nekima od vas negovestio, onako najličnije, mene tu nešto kopka  nije da mi je samo drago kako je sve prošlo, iako mi je neopisivo drago!  samo što to još ne mogu da izrazim. Ali iza svih tih dobrih susreta i ponesenih razgovora s nogu, oseća se potreba za još nečim, čemu bi trebalo izaći u susret i na druge načine... Ali videćemo. U svakom slučaju nam je potreban prodor na jedan teren koji leži malo dalje od razmene utisaka, makar i najboljih mogućih. Kažem to sebi, nema govora o tome da bilo kome diktiram kako će doživeti sve ovo ili u svom životu primeniti bilo šta od toga. Svako ima svoj trenutak, razloge, okolnosti. Samo vidim da ću za sebe neke stvari tu postaviti malo drugačije – ili prosto, nastaviti da se igram s tim, da to još malo razvijam!

Caspar-hmmm-web.jpg

Još danas smo tamo, od 15.00 do 21.00 (ili malo ranije, videćemo).

Dan će biti paklen, i već jeste, ali izdržaćemo mi to.

Vidimo se tamo.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji i podršci, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.