MEKANI BRODOVI: dokumentarni film o Kugla glumištu (2022)

AG

to blo...@googlegroups.com

 U ovom žurnalu:

1. MEKANI BRODOVI ponovo u Beogradu

2. Vredelo je biti Kugla

3. Odjavna špica

mekani_brodovi_plakat_web2.jpg

MEKANI BRODOVI su jedna od prvih velikih Kuglinih predstava, još iz 1977. U Beogradu je prvi put izvedena 1978, na 12. Bitefu. Sada nam stižu kao dokumentarac o Kugla glumištu, od početka do danas.

Festival SLOBODNA ZONA (31. X – 5. XI 2023), Dvorana kulturnog Centra Beograda (Kolarčeva 6), 5. XI (nedelja), 19 č:

MEKANI BRODOVI: Dokumentarni film o avangardnoj kazališnoj skupini Kugla glumište

NAJAVA SLOBODNE ZONE

Sis-Indos-77.jpg

Željko Zorica Šiš i DB Indoš, 1977. Preuzeto iz Avantgarde Museum.

Autor: Ur-Kugla, Željko Zorica Šiš (1957–2013)

Film dovršili: Ana Janjatović-Zorica i Viktor Krasnić (između ostalog, bubnjar benda ŠUMSKI)

Učestvuju: Kugle, prijatelji, saputnici, bliži i dalji (ili recimo paralelni) savremenici.

Studio Artless (najava), Zagreb, 2022, 88 min.

Više o KUGLI

Sumski-Kico-Pravi-izlaz-pano-3.jpg

Šta je Žurnal bez songa? Obavezno pogledati-poslušati:

ŠUMSKI (Zagreb), "Pravi izlaz" (sa Kićom Burićem), album "Ostrvo ledenog kita" (2018)

Ana-i-Kico-Kino-zona-Zadar-6-oktobar-2023.jpg

Ana Janjatović Zorica i Kićo Burić, u razgovoru o filmu, Kino zona, Zadar, 6. X 2023, foto: Zblace.

Da će film uskoro doći u Beograd čuo sam od Kornela, iz ŠUMSKOG, jednog lepog subotnjeg prepodneva, u Makedonskoj, onih dana dok sam još levitirao Bulevarom... Ali Kornel tada nije znao da mi kaže tačan termin. Koji dan posle toga, stigla je neočekivana poruka iz Zagreba, od Ane Zorice, iz Studia Artless, koautorke filma: potvrdila je, 5. XI, u 19 č, u Dvorani KCB. Rezervisane dve karte, za Stevu Glušca i mene.

To je bilo tako lepo. Nikada pre nisam bio u kontaktu sa Anom, ali ona se raspitivala i dobila od Sente (DAF) moj broj. Ana, još jednom, od srca hvala!

Beogradsku premijeru MEKANIH BRODOVA dočekujemo u prilično zategnutom izdanju:

 Prezentacija transkripta filma KUGLA GLUMIŠTE, iz 1981, sada je pojačana i bolje zaokružena, i to možete pogledati odmah (ili preuzeti kao PDF ili gala-buklet). Pored toliko toga drugog, Šiš je u tom filmu bio koautor najdužeg i meni najdražeg segmenta, "Ljubavnica s Marsa" (mislim da je zamisao njegova, a detalji razrađeni s Kićom i ostalima), u kojem je i tumačio lik večitog revolucionarna Gusjeva...

sis-gusjev-kico-lost.jpg

— Tu je i naš prvi buklet o Kugli, reprint temata iz prvog broja časopisa GORDOGAN, iz 1979. To sada nisam stigao da malo doteram, ali i ovako je dovoljno dobro.

mekani-brodovi-77-Gordogan-086.jpg

Ne znam kakav je film, video sam samo neke deliće, koje možete pogledati i u najavama Studia Artless ili Slobodne zone. Ali pretpostavljam da sledi ono što je i najavljeno: pravi dokumentarac, s mnogo priloga iz prve ruke!

Pogledajte najave, materijale o filmu, Kugli i Šišu, naše buklete! I obavezno: spot ŠUMSKOG, s Kićom Burićem, za song "Pravi izlaz"!

I vidimo se tamo.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.