Veče Vilijama Morisa: Socijalizam, druženje, literatura, ples (17. april 2024)

AG

Apr 10, 2024, 4:27:05 AMApr 10
to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Gargojlo i MEDUZA

2. Odjavna špica

meduza-vece-WM-2024-web.jpg

MEDUZA, G. Jevremova 6, sreda 17. april 2024, od 19 č (do fajronta): VEČE VILIJAMA MORISA: SOCIJALIZAM, DRUŽENJE, LITERATURA, PLES. Distribucija izdanja anarhije/ blok 45.

MEDUZA je već objavila svoju najavu, preko svojih kanala, sad možemo i mi.

Nešto što sam odavno hteo da uradim, baš pod tim naslovom, čisto da se neke reče opet čuju. "Socijalizam", kako je to shvatao Moris (dobrim delom i mi), ali i "ples"! S naglaskom na literaturi, naravno.

Odmah da kažem, neće biti neka zemljotresna žurka: to u MEDUZI inače ne ide tako, zbog komšiluka, a ne ide ni uz distribuciju knjiga, koju uvek prati neki razgovor. Ipak treba da čujemo jedni druge. Ali biće uslova za cupkanje, a u nekim segmentima i za ozbiljnije đipanje.

Istina, mix nisam uspeo da spremim onako kako sam želeo – u stvari, šta sam želeo? – jer muzike ima tako mnogo, tome možete prići na milion načina, itd., pri čemu sam ovde kod kuće morao da se bavim raznim drugim stvarima, ali i da pripremam ono glavno, štand. Ali nema veze. Ide, u osnovi, pop, iako dobrim delom od raznih socijalističkih izvođača – ne u smislu nekakvih borbenih pesama, nego njihove opšte orijentacije (to inače nije retkost u tom svetu, iako to često može da znači svašta; ali da sad ne cepidlačimo). Na primer, noseća stvar u ranom delu programa je "Waterloo Sunset", od The Kinks. Verovatno najmorisovskiji bend na svetu, makar iz tih svojih dana (od 1967. do 1970). Ali bolje da ne prepričavam kako se to onda dalje razvija.

stand-beopolis-2.jpg

Štand će biti značajno manji nego u BEOPOLISU, ali nadam se dovoljno veliki za SVE knjige i neki MANJI izbor bukleta (opet, avaj, u mikro tiražima!). Što se tiče ovog drugog, gledaću da donesem sve novije buklete, uz neke naslove koji se inače najviše traže. Ako vas nešto posebno zanima, naglasite to; ako ima, poneću.

meduza-2.jpg

Foto: MEDUZA, https://www.facebook.com/meduzabeograd/photos_by

O MEDUZI inače ne znam mnogo, iako sam bio tamo par puta, prvo na preporuku NS-a, koji je to mesto predložio baš za ovu svrhu, a onda i brata Pauna. Deluje kao idealan prostor za ovakve stvari, iako nije knjižara (mada nije ni svaka knjižara Beopolis). Ali ekipa iz MEDUZE bila je vrlo raspoložena baš za ovakav program, prostora ima više nego dovoljno (uz uličnu baštu i galeriju gore), a i lozinka za vaj-faj im je u duhu ove naše stvari. Sve to su veliki kvaliteti.

Vrapci-Beopolis-web.jpg

Računajte i na Ž-3, Socijalizam, komunizam, anarhija, na jeziku vrabaca. Pre neki dan sam uradio i novi, platinasti tiraž, od čak 50 komada, budući da je prvi (takođe 50) otišao za desetak dana, skoro sve preko BEOPOLISA. Možda ima još koji primerak od poslednje ture koju sam odneo tamo. Ali sada ćemo veći deo toga sačuvati za 17. IV.

Hvala MEDUZI i svima koji su pomogli da obnovimo naš mali štand!

Sledi i podsećanje, za koji dan.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

 a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.