Na temu, na temu... LA JETEE!

AG

to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Drug Dolinka javlja: veče posvećeno filmu Krisa Markera, "La jetee", u Domu kulture Studentski grad

2. Odjavna špica

lajetee-pano-2023.jpg

Nevolje ne čekaju, ovog puta udarilo na staru majku, moram da budem stalno uz nju, verovatno neću moći da dođem – a mislio sam pod obavezno! Nikad mi nije dosta priče o tom filmu, a ni samog filma. Ali ko može, neka svakako ima u vidu!

Drug Dolinka – Andrej Dolinka, veliki drugar anarhije/ blok 45, profesor tipografije na Fakultetu primenjenih umetnosti (pre toga dugo u MSU) – zajedno sa svojim studentima, priređuje veliku izložbu radova na temu filma "La jetee", uz projekciju filma i razgovor o njemu.

Izložba radova je otvorena još 16. XI, na šta nisam stigao da reagujem, ali radovi se mogu pogledati sve do 2. XII, u galeriji DKSG, od 17 do 21 č.

Projekcija filma i razgovor: sad u četvrtak, 23. XI 2023, 19 č, Dom kulture Studentski grad.

lazetee - email.jpg

Em taj film, em ekipa s tipografije – mog omiljenog aspekta pripreme za štampu i moje najveće slabe tačke! Mada radovi nisu tipografski već FILMSKI... Imajte to u vidu, iako je to jasno i iz najave.

Verujem i da studentima to nije bilo nikakvo tlačenje. Niko ne studira tipografiju pod bičem, a često ni uz preterano oduševljenje uže i šire familije. Pretpostavljam da se sve to tamo odvija u dobrom duhu – a kod Dolinke sigurno!

Ovde imate kompletnu najavu Doma kulture Studentski grad (ako sam u brzini nešto omašio, svakako se držite ove najave):

PROJEKCIJA I RAZGOVOR O FILMU (Andrej Dolinka, Branislav Dimitrijević, Maida Gruden)

LA JETÉE: Završni radovi studenata III godine na predmetu Tipografija Fakulteta primenjenih umetnosti u Beogradu (izložba je otvorena do 2. XII):

Pogledajte i našu stranicu, s transkriptom ovog filma i prevodima još nekoliko radova Krisa Markera:

La jetee — Bez sunca Immemory/ Silent Movie Sećanje na budućnost

la-jetee-naslov.jpg

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

 a.

 š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.