Ukazivanje, dan posle

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Dan posle
2. Radio BEOPOLIS
3. Kvatro stađone? Nadam se!
4. Odjavna špica

Ljudi, ovo je bilo sjajno. Neću sad ništa da sumiram, samo nabacujem ponešto, uz prvu kafu (ovo pišem oko 8.00, šaljem kasnije).

Prvi dan nestvaran, drugi malo čudan, ali opet dobar, a treći (po paklenoj vrućini) kao prvi, možda još zategnutiji. Neverovatno. Hvala vam svima.

Ukazasmo se jedni drugima. Živi sreću žive. To je jedina društvena institucija koja nam je zaista potrebna. Samo mi, niko i ništa iznad ili između nas. Mislim da su i drugi to tako doživeli, kao što pokazuju i neki utisci na koje su mi neki od vas skrenuli pažnju – pored onih kojima sam tako velikodušno bio obasut uživo!

Znamo šta je FB, koliko su varljivi svi ti lajkovi ili koliki je jaz između toga i ukazivanja u stvarnosti. Ali ono što je verodostojno su prosto reakcije pojedinaca, ono što izraze na neki nedvosmislen način, u ovom slučaju kao preporuku.

Posebno su me dirnule reči Ivana V. (i još kad sam video šta je probrao, obe KUGLE, Markera, itd.) i Luke K-S, kao i reakcije drugih na te njihove preporuke.

U jednoj od reakcija na Ivanovu poruku, Petra Belc  mislim, iz Zagreba  iskopala je moje gostovanje na BEOPOLISOVOM radiju krajem 2017. Saša i ja tamo u "Radio-aparatu", ćaskanje od nekih dva sata. Uvek se sledim kad me neko podseti na takve stvari, kojih je fakat bilo, na 2-3 radio stanice, u više navrata. Kao i mnogi nenaviknuti na medije, ne volim da čujem sebe kako pričam, uvek vas frustrira i što nešto niste rekli drugačije ili ono što niste rekli, ali tako to ide. Ali kad sam to ipak poslušao, prijatno me je iznenadilo. Jeste, sve škripi, ali ide, i to prilično živahno. Možda će još nekome biti zanimljivo. Odrastanje, formiranje, mladost  što se kod Saše i mene delimično prepliće, jer je on išao s mojom mlađom sestrom Bobom u gimnaziju  razlozi za sve ovo, osvrti na još neke stvari.

IvanV.jpg

Da, mislim da mi je NS rekao za to kod Ivana i taj snimak. A rekao je i ovo, otprilike: "E bre, pa Sale te još 2017. zvao da radite nešto u Beopolisu..." Ali tada sam svakog meseca išao na "Fijuk", nikako nisam mogao da formiram zalihe za dva događaja u kratkom razmaku  da bi onda početkom 2018. doživeo (i nekako preživeo) potpuni kolaps, do bolnice. Havarija, od prenaprezanja, od svega, čak i bez neke jasne dijagnoze. Ali izvukao sam se do jeseni. Onda krenuše druge čarolije, znate već, pandemija, ratovi i ostalo.

Ali evo, uradismo nešto! Još ću se videti s ekipom iz Beopolisa, ali sa Željkom sam već pričao o nekom nastavku. Sigurno ne usiljenom, ali možda sezonskom. Kvatro stađone, ukazivanje po godišnjim dobima. Ako i ostali iz Beopolisa budu za  a bome i DO, pošto nešto zavisi i od njih  to bi bilo sjajno.

Bilo je i drugih predloga, opet od Luke K-S, odnosno od Dušana M. Ovo s Beopolisom je bilo idealno: knjiška stvar, na jakom knjiškom mestu. Ali videćemo i za ostalo. I zato je vredelo uraditi sve ovo. Pomeramo se s mrtve tačke, razbijamo zastoj, stvari počinju da se otvaraju.

Otišlo je praktično SVE. To sam i hteo. Ništa po svaku cenu, bez razbacivanja ili nemara, ali ode sve. Ta zaliha, ne baš malecna, stajala je predugo ovde kod mene, sad je nema, idemo opet  uvek malo drugačije.

Zaista ću se potruditi da sve naštampam u malo većim početnim tiražima. Možda će za buklete opet morati da se aktivira Bubašvaba pres, dok su knjige manji problem (to se radi u štampariji, bukleti u kućnim uslovima). Ovako kako sam do sada radio, jednostavno nisam mogao da naštampam dovoljno Markera, Pazolinija, Adorna  ljudi ponovo čitaju Adorna, zamislite!  Ursule Legvin, Benjamina, situacionista, Arpa, Care, Huga Bala...  Sve što se iznese, ode za čas. Ali probaćemo da to pojačamo.

Od same pomisli da sad sve to treba opet štampati, ponestaje mi vazduha. Ali nadisaću se, i onda idemo u još jedan đir. Lagano, u slobodnom letu, pa koliko dobacimo.

Još jednom, hvala svima, na pomoći, druženju, darovima. Ekipi iz BEOPOLISA, iznad svega.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji i podršci, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

NEPREKIDNI POTLAČ ANARHIJE/ BLOK 45

DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, DALJA RAZRADA

anarhija/  blok 45: knjige, bukleti, žurnali

Anarhistička biblioteka (zajednička arhiva)

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.