Podsećanje: anarhija/ blok 45 uživo na Gradskom sajmu knjiga (KC Grad)

AG

to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Gradski sajam knjiga, KC Grad, nedelja 5. IX 2021, 17–23.00

2. Naša distribucija

3. Odjavna špica

Sve ostaje kao što je najavljeno, vidimo se tamo!

Najava KC Grad

"Sa nama su: LOM, PPM Enklava, Izdavačka kuća Geopoetika, Rende Izdavačka Kuća, Treći Trg & Srebrno drvo, Radni sto, Areté, ŠTRIK, Besna kobila, Makondo, DARMA BOOKS, Sumatra izdavaštvo, NoRules izdavaštvo, RED BOX knjige, IPC Media, Odiseja Izdavačka Kuća, FMK knjige, Ammonite Books, anarhija/ blok 45, Stella Polare Knjige, Propolis Books..."

Najava anarhije/ blok 45 od 29. 07. 20201.

KC-Grad-gargojl-05-sept-2021.jpg

Dvorište KC Grad, Braće Krsmanović 4

Trebalo bi da bude lepo vreme, bićemo napolju (iako na prilično malom prostoru), ali da će biti skroz opušteno, baš i neće. Neće biti ni kod onih koji se ubiše da deluju tako. Znamo zašto. Sve znate, čuvajte se, ne marite samo za sebe nego i za druge.

Kao što sam rekao u najavi, biće to naš prvi nastup uživo još od februara 2020. Ali do prekida u distribuciji je došlo još krajem 2017, tako da će ovo biti tek peto pojavljivanje od tada (od toga su dva puta štand pripremali moji drugari iz Zagreba, 2018–2019, jednom skroz bez mene, jednom sa mnom). Preseklo me kad sam to shvatio. Moramo to nastaviti malo redovnije. U ovoj situaciji, teško, ali kao što nije bilo većih zastoja u pripremi novih stvari, tako se sve može opet promisliti i isprobati, u celini i bezbroj malih detalja, manje-više nezavisno od ove opšte havarije u kojoj smo se zatekli. Prema tome, idemo da probamo. Ukazujemo se na raznim mestima, u raznim situacijama, postojećim ili koje sami priredimo (sada isprobavamo mesta koja možda imaju smisla), menjamo detalje u hodu, brusimo stil, do nekog novog otvaranja.

Sve počinje u 17.00 i traje do 23.00, ulaz je besplatan.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite email sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/Žurnal/Listablok45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka