Zimski potlač anarhije/ blok 45

AG

to blo...@googlegroups.com

U ovom žurnalu:

1. Za novo članstvo našeg malog kluba

2. Ukazivanje (pop-up) Gargojlovo

3. Odjavna špica

2023-pano-web.jpg

Već od 01. 01. 2023. Gargojlo je počeo da se ukazuje na raznim mestima u gradu, sam od sebe, bez štanda i knjiga, osim te jedne koju uvek nosi sa sobom. Tako mu došlo. Ipak, ni njega ne prestaje da muči pitanje kako bi i taj štand i ostale knjige mogli da se ukazuju malo češće među ljudima.

U tom smislu, i s obzirom na naglo proširivanje liste anarhije/ blok 45 – što se, ne znam tačno kako, podudara s objavljivanjem materijala o Makavejevu (žurnal i reprint knjige Poljubac za drugaricu parolu, od danas s još nekim dodacima) – naša stranica je malo izmenjena, utoliko što je jasnije istaknuto kako se može doći do naših izdanja i kako to možete podržati. To nije odgovor na sva pitanja koja bi se s tim u vezi mogla postaviti, ali pruža dovoljno jasne smernice. Ionako nam uvek ostaje da se čujemo, vidimo, dogovorimo.

To je i podsetnik starim čitaocima, da su knjige tu i da se uvek mogu preuzeti. Kao i u početku, prosto, dođite, uzmite ono što vas zanima, ili se javite pa ćemo se dogovoriti i drugačije. Samo bi trebalo videti kako da se to malo češće dešava i van bloka 45.

(Tamo o tome nisam govorio, ali slanje poštom sada zaista ne mogu da postignem. Možda kasnije bude uslova i za to, naročito ako uspemo da povećamo početne tiraže; nekada sam radio i tako, kad god je trebalo, ali sada ne mogu. Povrh svega, slanje knjiga van Srbije je dodatno zakomplikovano, pored toga što je zverski poskupelo.)

Idealno bi bilo da nam se otvore vrata nekog prijateljskog mesta, knjiškog ili koje bi za tu priliku moglo postati dovoljno knjiško – neko mesto otvoreno ka ulici, gde ima ljudi, prijatno za svakog ko naiđe, lako dostupno (u beogradskim uslovima, nikoga ne treba izlagati dodatnim testovima izdržljivosti) – na kojem bismo povremeno mogli da se razbaškarimo, namestimo štand, nekoliko dana vezano. Dan, dva, tri, ne više, zbog naših mikro-zaliha, iako bi te zalihe, da je distribucija samo malo učestalija, što za sobom obično povlači i veću podršku, mogle biti i veće (tako da naslove ne doštampavamo svaki čas nego par puta godišnje). "Dani anarhije/ blok 45 u..."  To je jedna od ideja. Kao što sam tamo naveo, otvoreni smo i za druge predloge.

Ali da krenemo od najprostijeg. Pogledajte šta tamo piše (rubrika DISTRIBUCIJA, PODRŠKA, ITD., na našoj stranici ili kao PDF), javite se, naiđite! Neka to malo krene okolo i drugačije, a ne da samo čeka neki sajam ili da meni sine ne znam ni sam šta.

Trenutno ne radim ništa posebno, samo preuređujem neke stare buklete (prebacivanje u novi format), ali verovatno će se to opet zahuktati. Možda ne u istom tempu kao 2022, budući da puko gomilanje naslova ne znači mnogo – mada, realno, sada u knjiški format treba prebaciti neke zahtevnije stvari: Pazolini, Arp, Cara, novo izdanje Deborovih filmova... eh, sve to su zaista krupniji zalogaji... Tu je i nekoliko još krupnijih komada koje radim uporedo  ili sam radio, sada ih samo gledam ... a i oni mene... Ali polako. Treba se usredsrediti na tu malu masu štampanih stvari koje su već tu, da ne vataju prašinu, nego da zalepršaju okolo.

Neka zimski potlač počne! Knjige, bukleti, računajte da ima svega   iako smo s nekim naslovima debelo utanjili. Da istrsimo to, pa onda sve iz početka, uvek malo drugačije.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/ Žurnal/ Lista blok 45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka