ביום ראשון דיון על החלת רציפות של 892 - מי נגד נחשו?

Sett 2 ganger
Hopp til første uleste melding

Karine Barzilai-Nahon

ulest,
10. juli 2009, 16:24:3510.07.2009
til No...@googlegroups.com

מדהים לעיתים איך הגלגל מתהפך....

ביום ראשון תובא הצעת החוק 892 לאישור הממשלה להחלת רציפות. דהיינו, המשמעות היא שממשיכים את הליך החקיקה מאותו מקום בו סיימו את ההליך בכנסת הקודמת. אגב החלת רציפות בד"כ מאושרת באופן אוטומטי.

ראו את הנספח מעמ' 6-13.

היותר מעניין הוא מכתב נלווה שמתנגד להחלת הרציפות. דהיינו, בקשה להסיר את הצעת החוק לגמרי מסדר יומה של הכנסת. (ראו עמ' 12-13).

ומי המתנגד? משה כחלון בכבודו ובעצמו, שהיה יו"ר ועדת הכלכלה ודחף להשלמת הליך החקיקה....

איך הגלגל מתהפך – פשוט מדהים.

קרין

Dr. Karine Barzilai-Nahon -  http://eKarine.org

Director, The Center for Information & Society - http://www.cis.washington.edu

The Information School, University of Washington

Twitter - http://twitter.com/karineb

Office tel. - (206) 685-6668

סדר יום ועדת שרים חקיקה.pdf

Jonathan J. Klinger

ulest,
10. juli 2009, 20:00:1810.07.2009
til No...@googlegroups.com
כחלון היה תמיד נגד.

2009/7/10 Karine Barzilai-Nahon <kar...@u.washington.edu>

--
Jonathan Joseph Klinger, LL.M, Attorney at Law;

Tel: +972-52-3436436
Fax: +972-3-5372950
Email: in...@jonathanklinger.com
Blog: http://2jk.org/english ; http://2jk.org/praxis
Website: http://www.jonathanklinger.com
Skype: JonathanKlinger
Twitter: http://twitter.com/jonklinger

Karine Barzilai-Nahon

ulest,
11. juli 2009, 01:04:5311.07.2009
til No...@googlegroups.com

תחילה כחלון היה דווקא בעד ודחף את הדיונים. מאוחר יותר טען ששינה את דעתו והפך לנגד. מבחינת ההצבעות שלו בטרומית הצביע בעד ובקריאה הראשונה נעדר מההצבעה....

אני שמחה לראות אותו רשמית מתייצב נגדו ולא רק בהודעות לעיתונות.

Karine Barzilai-Nahon

ulest,
11. juli 2009, 01:08:2111.07.2009
til No...@googlegroups.com