Sinav Analiz Programi(e okuldan sinif listelerini de alabiliyor)

simonsen-55

Gayet kullanisli. Yararli olmasi dileğiyle.
Soru Analiz Programi.zip

mattem

Ellerine sağlık sınav analizi ve e okula aktarması güzel... ben sayfayı açtığımda hepsini mi aktarıyor yoksa tek tek öğrenci seçimi gerekmi?

6 Ekim 2013 Pazar 16:16:35 UTC+3 tarihinde simonsen-55 yazdı:
Gayet kullanisli. Yararli olmasi dileğiyle.

yusuf aydın

Hocam elinize sağlık, bayağı kullanışlı ve basit gözüküyor. deneyeceğim. çok sağolun

okan karahan

teşekkürler

8 Ekim 2013 23:13 tarihinde yusuf aydın <fusu...@gmail.com> yazdı:
Hocam elinize sağlık, bayağı kullanışlı ve basit gözüküyor. deneyeceğim. çok sağolun

6 Ekim 2013 Pazar 16:16:35 UTC+3 tarihinde simonsen-55 yazdı:
Gayet kullanisli. Yararli olmasi dileğiyle.

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

simonsen-55

Nasil aktarilacagini anlatan pdf dosyasi içinde var.Tamamini aliyor.

ferdi cengiz

tekrar paylaşılabilir mi eski maillerle silinmiş bende

--
Ferdi CENGİZ
Matematik Öğretmeni

Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

enes tepe

Bu programı kullanabilen var mı?Bende hata veriyor.

erhanerol42

hocam program için teşekkürler.yanlız e okuldan sınıf listelerini alamadım.excelden isimleri almadı

Eyüp Bulut

Bu tarz programlarla ilgili geçen yıl bir genelge yayınlanmıştı. Fark edilirse soruşturmaya uğrayabilirsiniz.
Öte yandan güvenlik riski de var.

webc...@gmail.com

31 Ekim 2013 Perşembe 00:04:48 UTC+2 tarihinde Eyüp Bulut yazdı:
> Bu tarz programlarla ilgili geçen yıl bir genelge yayınlanmıştı. Fark edilirse soruşturmaya uğrayabilirsiniz.
>
> Öte yandan güvenlik riski de var.

Merhaba arkadaşlar bu programın geliştiricisiyim. Aynı zamanda bir öğretmenim.

Öncelikle internet ortamında her indirdiğiniz programa güvenmeyiniz.
Özellikle sizden e-okul şifresi isteyen vb. programlara itibar etmeyiniz.
MEB in neden bazı programlara yasak getirdiğini izah edeyim.
Birçok okul öğrencilerine sms göndermek için program satın aldılar. Yalnız bu programlar iki yönlü para kazanıyordu. Programa kaydettiğiniz veli bilgilerinden cep telefon numaralarını pazarlama firmalarına satmaktaydılar. Tabi bazı firmalar hariç.. Şunuda belirteyim MEB genelge yayınlamadan önce kendi e-okul güvenliği sağlasa daha iyi olur. Şu an hepimizin bilgileri birilerinin elinde olduğunu söyleyeyim. Bu sene tekrar e-okul sisteminde yer alan bilgiler sızdırıldı..

Benim geliştirdiğim programda öğrencilerin cep telefonu vb. tarzda bilgiler
tutulmaktadır. Ek olarak yazılımdan anlayan tanıdıklarınız varsa hertürlü incelemeye tabi tutabilirsiniz.

Bu programı yıllar önce geliştirmiş ve görev yaptığım öğretmenler kullansın diye okulun web sitesine yüklemiştim. Program benim kontrolüm dışında internet forumlarında vb. ortamlarda paylaşılmış. Elimden geldiğince bana e-posta ile ulaşan kişilere cevap yazmaya çalışıyorum.

Öncelikle bir çoğunuz programın 2009 versiyonunu kullanıyorsunuz. Bu versiyon şu anki e-okul listelerine uyumlu değil. E-okul sistemi zaman zaman listelerin biçimlendirilmesinde değişiklik yapmaktadır.

Doğal olarak program yeni not sisteminede uyumlu değil. Bu uyumsuzluktan dolayı
çok fazla e-posta almaya başladım.

Bu nedenle programı tekrar ele alıp şu anki not sistemi ve e-okul listelerine uyumlu hale getirmeye çalışıyorum. Aralık ayı başına yetişecek şekilde programı güncelleyip programa ait bir web sitesi üzerinde paylaşıma açacağım. Yeni versiyon olduğunda burada duyururum.

Hepinize kolay gelsin.
İyi akşamlar..

erhanerol42

Yusuf AYDIN

Teşekkürler hocam, bekliyoruz o zaman, iyi çalışmalar

1 Kasım 2013 18:52 tarihinde erhanerol42 <eerha...@hotmail.com> yazdı:
hocam program için teşekkürler.yanlız e okuldan sınıf listelerini alamadım.excelden isimleri almadı

Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Eyüp Bulut

Hocam eneğinize saygım var.
Yalnız takıldığım bir nokta var.
Bu vb. Programların excelde makrolarla yazılmış olanlarından tek farkı sınıf listelerini çekmek ve notları aktarmak değil mi?
Bu dırumda e okul da zaten excel formatında listeleri veriyor.
Vermese bile şimdiki sistemde en fazla 5 sınıfa giren bir öğretmen sınıf listelerini yazmak için kendi zümresi içinde görev paylaşımı yapsa ne kadar yükü olur?
Not girişlerinin getirdiği külfet bu riski almaya değer mi?
Eğer başka faydaları da varsa cahilliğimi bağışlayın.
Sorgulamadan hemen kullanma niyetine giren arkadaşlar da bu meseleyi bir daha düşünürlerse faydalarına olur derim.
Saygılar

webc...@gmail.com

Öncelikle önceki mesajımı düzelteyim.

Benim geliştirdiğim programda öğrencilerin cep telefonu vb. tarzda bilgiler
tutulmaktadır. Ek olarak yazılımdan anlayan tanıdıklarınız varsa hertürlü incelemeye tabi tutabilirsiniz.

Yukarıda tutulmamaktadır yazmak istemiştim. Yanlış yazmışım.

Zaten programdak kullanılan excel listelerine bakacak olursanız sadece öğrencinin ad soyaf sınıf ve numara bilgileri vardır.
Programın bunun dışında bir bilgi edinmesi nasıl mümkün olacak ?

Excel ile benzer işi tabiki yapabilirsiniz.
Bu tamamen size kalmış bir tercih.
Benim en sevmediğim iş bilgisayara veri girmektir. Bu nedenle hazır verileri kullanmaya yönelik programlar yazıyorum.

Önceki mesajımda söylediğim gibi internet ortamında her paylaşıma sunulan programa güvenmeyiniz.

Bilgisayarınızı kullanırken mutlaka bir lisanslı anti virüs kullanınız.

Programlama bilgisine sahip olan bir arkadaşa yazılımı inceletebilirsiniz demiştim. Aslında buna gerek bile yok.
Herhangi bir güvenlik duvarı yazılımı ile yazılımın internet ortamına bağlantı yapıp verileri dış ortama aktarıp aktarmaya çalışıp çalışmadığını
anlayabilirsiniz.

Saygılarımla..

bijektif

hocam güzel ve kullanışlı bir programa benziyor ancak kullanım klavuzunda yazıldığı gibi e okuldan öğrenci listelerini aktaramıyor. bomboş gözüküyor sınıf listele bölümü.
benzer sorunu yaşayan ve çözüm bulan var mıdır?

AYYILDIZ ÜMMÜGÜLSÜM

aynı sorunu bende yaşadım hocam programı yazan hocam yardımcı olursa sevinirim

3 Kasım 2013 22:29 tarihinde bijektif <mehmet...@gmail.com> yazdı:
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

webc...@gmail.com

AYYILDIZ ÜMMÜGÜLSÜM

teşşkkürler hocam bekliyoruz o halde

önder

Hocam çok işimize yarayacak çalışmalarınızın tamamlanıp programın güncellenmesini bekliyoruz .Tamamlandığında buradan bildirirseniz memnun olurum. Şimdiden teşekkürler...

mattem

Bende e okuldan aktarma yapamamıştım eski e okulda microsoft 97-2003'e çıkar diye bi şi vardı. şimdi sadece microsft var. Yani dediğiniz gibi uyumdan dolayı sanırım aktaramıyor.. Programın güncellenmesini bekliyoruz..

secret

Merhaba hocam acaba programa ait guncellemeyi yaptiniz mi paylaşabilirmisiniz.tesekkurler

DNZKRDG

Bir de tüm sınıfların değil de örneğin 11 ve 12 sınıfların sadece karıştırılmasını istesek. Bunu da program düşünse mesela güzel olur. Tüm sınıfların karıştırılmasının yanında böyle opsiyonun da olması iyi olacaktır.

27 Kasım 2013 17:59 tarihinde secret <elifs...@gmail.com> yazdı:

--

Tek korkusu paradokslar olan bilim dalı. Matematik tek doğru yanıt ister.

DNZKRDG

Yanlış başlık oldu sanırım. Snıfların karıştırılması için program diye düşünmüştüm.

Abidin Arpaci

Merhaba arkadaşlar.
Program şu anda hazır sayılır.

Yalnız bu forumda değil birçok siteden ve e-posta üzerinden çok fazla mesaj almam nedeniyle iş yükümü azaltmak
açısından bir alanadı aldım. Programı ve program ile ilgili bilgilendirmeleri bu alan adı üzerinde paylaşmayı düşünüyorum.
www.okulyazilim.net adresinde programı cumartesi günü yayınlayacağım.

Hepinize iyi çalışmalar.

Saygılarımla
Abidin ARPACI.

mehmet arslan

arkadaşlar ben e-okuldan listeyi excel formatına çevirip alıyorum. ordan programa ekliyorum.

4 Aralık 2013 01:15 tarihinde Abidin Arpaci <webc...@gmail.com> yazdı:

--
PROMETHEUS

Serkan dikeç

sınavı ne zaman yapacağız?

mutux71

 daha basit bir exel programı ama işe yarar

4 Aralık 2013 Çarşamba 02:16:20 UTC+2 tarihinde msdseko yazdı:
sınav analizi 2013.xls

bijektif

Arkadaşlar bu programın yeni versiyonu mu?
Dersten geçme barajı 50 puan mı?

04 Ara 2013 02:06 tarihinde "mehmet arslan" <matemati...@gmail.com> yazdı:
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Abidin Arpaci

Merhaba arkadaşlar.

www.okulyazilim.net adresinden şu anda programı indirebilirsiniz.

Yeni güncelleme ile
program yeni not sistemine ve e-okul listelerine uyumlu hale getirilmiştir.

Hepinize iyi çalışmalar.

Saygılarımla
Abidin ARPACI.

Abidin Arpaci

Merhaba arkadaşlar.

Benim de çalışmalarına yazılımcı olarak destek sunduğum Farklı Bakış Grubu yayınevinin
Akıllı tahta destekli Matematik 9 ve Fizik 9 kitabının ilk fasiküllerini
https://www.facebook.com/farklibakisgrubu adresinden ücretsiz olarak temin edebilirsiniz.

Akıllı tahta programının nasıl kullanıldığını
https://www.facebook.com/farklibakisgrubu isimli sayfada yer alan videolardan
izleyebilirsiniz.

Benimle daha önce analiz programı ile irtibata geçen
arkadaşların bir kısmına ücretsiz olarak
kitapları okullara gönderdim.

Öğretmenlerin tayın hakkında fikir edinebilmeleri için ilk fasikülün
 tamamını facebook sayfasına yüklemişler. Ücretsiz olarak anında indirebilirsiniz.

Bulunduğum bölgede çok güzel geri dönüşler aldık.
Özellikle akıllı tahta yazılımımızı öğretmenlerimiz çok beğendi.
Kitaplarımızın fasikül fasikül sökülebilir olması defter ihtiyacını ortadan kaldırması da bir çok öğretmenimizin
aradığı şeydi.

Yazılımımız öğretmenlerin görüşleri doğrultusunda
tamamen sıfırdan yazıldı. Herhangi bir yabancı yazılımı firmasının hazır programı kullanılmadı.
Çünkü bizim tahtalarda biliyorsunuz kalibrasyon sorunu var. Arayüzü buna uygun geliştirdik.
Öğretmenlerimiz sadelik istiyordu. Videoları izlediğinizde ne kadar sade ve basit bir program olduğunu görürsünüz.

Daha önce analiz programımı kullanan ve benimle iletişim kuran tüm arkadaşlarıma
nasıl yardımcı olduğumu bilen bilir.

Saygılarımla.
---

Şahin Gökgöz

teşekkürler hocam

16 Eylül 2014 23:31 tarihinde Abidin Arpaci <webc...@gmail.com> yazdı:

Bu gruba yayın göndermek için, tm...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/8f7546a4-3073-4605-afd7-aab14484174c%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Ahmet bey

HOCAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SABIRSIZLIKLA YENİ VERSİYONU BEKLİYORUM...