Akıllı tahta uygulaması

Fikret Celenk

Akıl Fikir Mektebi kitaplarının pdflerini akıllı tahta uygulamasına çevirmek için yardım istiyorum. Bilgisi olan bi arkadaşımız el atarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

tykn

nasıl bir yardım hocam.
pdf lerin tamamını mı yoksa soru soru aktarma istiyorsun?

12 Ekim 2013 13:53 tarihinde Fikret Celenk <egitim...@gmail.com> yazdı:
Akıl Fikir Mektebi kitaplarının pdflerini akıllı tahta uygulamasına çevirmek için yardım istiyorum. Bilgisi olan bi arkadaşımız el atarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "TMOZ" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubu http://groups.google.com/group/tmoz adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Fikret Celenk

Hangisi daha kullanışlı olursa hocam. Bütün kitaplarımızı akıllı tahtada kullanılabilecek formatta hazırlamak istiyorum. Testlerin tek tek soru olarak pdfleride mevcut elimizde.

12 Ekim 2013 Cumartesi tarihinde tykn adlı kullanıcı şöyle yazdı:
Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun ve tüm konularının aboneliğinden çıkmak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Şahin Gökgöz

mertcangokgoz.com sitesinde ayrıntılı açıklama var hocam.ayrıca pdf den düzenle kısmını aç orada fotoğraf makinası var tıkladıktan sonra hangi yeri kopyalıyacaksan mavile bırak kahverengi renkle fotarafını çeker sonra star boartın düzenle kısmını tıkla yapıştır seçeneğinden oraya aktarılacaktır .ama sitedeki açıklama komple aktarım sağlar

Fikret Celenk

Teşekkürler hocam

Yaşar ŞENCAN

ama bunu her soru için yapmak büyük zahmet ister.
her soru tek tek resim olarak varsa biraz daha kısa sürebilir Fikret hocam

İnsanın aklı kadar edebi, edebi kadar ederi vardır

Şehid, tarihin kalbi,
Şehid, zamanın çarkı,
Şehid, ötelerden bir çağrı.
Bir şehid düşünce toprağa, ilkbaharda
Nasıl canlanırsa toprak, ağaç, yaprak, çiçekler,
Öylesine sular gibi yürür kanlar, damarına yeryüzünün.
v.k
“Siz, haddi aşan kimseler oldunuz diye, sizi Kur’an’la uyarmaktan vaz mı geçelim?”    Zuhruf-5

khan

Sayın hocam pdf yi yazdır kısmında starboard için sanal yazıcı var orada özellikleri seçip resimdeki ayarları yaparsan dosyayı yar uzantısına çevirirsin..
Adsız.png

Şahin Gökgöz

geometri  için yamuk konusunu starboart işledim tahtaların dokunmatiği yüzünden doğru dürüs yazılamıyor öğrencinin yazma oranı düşüyor bizim için iyi gösterip geçiyoruz hiç akıl işi değil konuyu klasik yöntemle işleyip görselleri oradan vereceğim.bu şekilde ilerleme kaydedilmez.

Fikret Celenk

sagolun yaşar hocam. her testin tek tek  sorularını jpeg formatında kaydedip tekrar pdf yapmama gerek yok anladığım kadarıyla.  12 kitap 40 ar testten ve ortalama 16 sar sorudan oluşuyor. 7680 soru yani sayfa..
kac klasör e ayirsam mantıklı olur? daha sonrasında sitemize yukleyip öğretmenlerimizin kullanımına açmayı düşünüyorum.  bayramida bu ise ayırdık:) umarım faydalı olur.

Yaşar ŞENCAN

Ben olsam kitap kitap yapardım. hepsini birden bayramda bitiremeyebilirsiniz belki. müfredat gereği bayramdan sonra hangi konular işlenecekse önceliği o kısma kadar olan yere verebilirsiniz. nacizane fikir benimkisi.. sonrası parça  parça yapılabilir...

Fikret Celenk

tamamdır yasar hocam çok sağolun. Naçizane fikriniz çok işimize yarayacak. her şey için çok teşekkürler güzel TMOZ ailesi. Saygılar.

tykn

fikret hocam şu hazırladığımı incele. bu şekilde hazırlarsan kullanışlı olur kanaatındayım

12 Ekim 2013 18:32 tarihinde Fikret Celenk <egitim...@gmail.com> yazdı:
tamamdır yasar hocam çok sağolun. Naçizane fikriniz çok işimize yarayacak. her şey için çok teşekkürler güzel TMOZ ailesi. Saygılar.

ccruell

Fikret hocam bugün integral kitapçığını verdiğiniz bir arkadaş bana getirdi.

Hoş olmuş gerçekten soru kalitesi olsun, gözü yormayan yazısı olsun.
Fakat duyduğum satış fiyatı biraz fazla geldi bana. Yanlış anlamayın, her soru için çözüm olması çok iyi, her soruda büyük emek var ama neredeyse bir kitap alacağı fiyata kitapçık almaya sıcak bakmayabilir öğrenci. Ne kadar para harcasalar da kitaba verdikleri paraya acıyor keratalar :). 4-5 konu birleştirilip daha büyük bir kitapçık yapılsa daha mı uygun olurdu bilemiyorum.
Bunun dışında beğendim ben ellerinize sağlık, kolay gelsin çalışmalarınızda.

Fikret Celenk

Fatih hocam inanın fiyattan bende muzdaribim. fakat dagitimcilarin iskonto oranları belimizi bukuyor. fiyat olarakta karekok, sonuc ,Tümay , palme gibi yayınların fiyatlarının ortalamasını aldik. Etiket Fiyatıni 12 tl olarak belirledik. toplu alimlarda % 40 iskonto yapabiliyorum. inşallah sattikca guclenecegiz dağıtımcilara karsi ve bu gücümüzü fiyatlarimizada yansitacagiz. icerik olarak eksiklerimizi de iletirseniz mutlaka dikkate aliriz. ilginiz icin tesekkurler. Ayrıca eksik videolarimizi bayramda yukleyecegiz. uyariniz ve ilginiz için tekrar Teşekkürler.
12 Eki 2013 20:56 tarihinde "ccruell" <fturkm...@gmail.com> yazdı:

> [...]

> ---

> Bu iletiyi, Google Grupları "TMOZ" grubunda bir konuya abone olduğunuz için aldınız.

Fikret Celenk

tykn hocam kusura bakmayın isminizi bilmiyorum ama verdiğiniz bilgiler çok makbule gecti size minnetarım. İnşallah oluşturacağımız sistem tüm öğretmenlerimize faydalı olur. Tekrar teşekkürler.

Fikret Celenk

Hangisi daha mantıklı olur?

13 Ekim 2013 16:30 tarihinde Fikret Celenk <egitim...@gmail.com> yazdı:
DENEME_01.pdf