poradili by ste mi prosim, ako zistim ci mi funguje kompas na telefone?

Adela Švončinárová

ahojte, ano, ozyvam sa tu len opcas, ale tento raz fakt musiiim.
v utorok som si kupila android telefon motorola moto g5g. davala som si pred kupou extra pozor na to, aby kompas mal.
ale uprimne, nie som si ista ci ho ma alebo nie, a ak ma tak ci mi funguje.
poradil by mi niekto program / moznost ako to zistit ked clovek nevidi na tie vsetky kolieska sipocky atd?
mohla by som napr urobit to, ze vy poviete stiahni si taki a taki program sprav v nom to a to. a ja to cele mozem nahrat programikom, ktory nahrava co robim / co sa deje na obrazovke, a potom sa o tom mozme pobavit, ze ci to podla vas funguje alebo nie.

diky za typy,

Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/602f6f10-c7e6-43dc-a884-c38c88bfa425n%40googlegroups.com.

Adela Švončinárová

so 20. 2. 2021 o 17:30 Alexander Zatko <orde...@gmail.com> napísal(a):
Túto správu ste dostali, pretože v Skupinách Google ste odberateľom témy v skupine "Openstreetmap Slovakia".
Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a všetkých jej tém, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAFjECn1yWGKSmaDk%2B4Y5-oh3xrywBzj_f%2B2PHJSOpycGCckH%2Bg%40mail.gmail.com.

--
Adela

vyzera ze to funguje ok, ale drz mobil horizontalne a ubezpec sa, ze spojnica medzi stredom kruznice a pismenom S smeruje na juh. Na to treba vediet kde je u teba juh. Ak to nevies, tak je priblizne tym smerom, kde sa slnko nachadza na poludnie.

Adela Švončinárová

co to znamena drzat mobil vodorovne a zvislo uz zhruba viem, ale vertikalne to je ako?
druha vec ja mam izbuna juh a mne tu rano a doobeda slnko svieti. to znamena ze ak mi program gps essential zvukom sever hlasi presne oproti, akoze som chrbtom otocena k oknu,  alebo no presne (som na 11 poschodi v panelaku tak len zhruba presne), tak asi kompas naozaj funguje.
v tom pripade nema problejm moj telefon ale moj oblubeny program dotwalker. a budem to riesit s autorom. dakujem,

so 20. 2. 2021 o 20:10 Alexander Zatko <orde...@gmail.com> napísal(a):

--
Adela

Adela Švončinárová

ahoj adela,

prve co mi napadlo po precitani Tvojho prispevku bolo, ci zijes niekde v divocine alebo na samote u lesa :-) teda.. nic v zlom, obdivujem Tvoje kreativne riesenia, ale nebude naozaj jednoduchsie oslovit niekoho vo svojom okoli? s tymto zadanim Ti podla mna bude vediet poradit vacsina opytanych (najma mladsie rocniky). a azda sa aj potesia, ze niekomu pomohli (tak to mam i ja, ked "tasim mobil" a navigujem bludiacich po bratislave pri hladani ich ciela).

jose

Adela Švončinárová

ahojky jozef,

praveze ked som sa pytala kamosiek mladsich nez ja tak to je tak ze oni vedia co je gps ale nevedia a netusia co je kompas a ani nevedia naco to je a ci to ich tel ma. tak som pochopila, ze lepsie bude spytat sa tu.
ale tak ci tak to vyzera tak, ze kompas ako taki mifunguje, max budem musiet poprosit este niekoho o to, aby bol skalibrovany tak ako to ma byt.
dakujem,

so 20. 2. 2021 o 23:57 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):

--
Adela

Adela Švončinárová

speaking compas bude asi podobne ako talking compas, ale jasne, skusim to
viacere zdroje poukazuju na to ze nastastie moj tel gps ma, a co viac, ze ajfunguje. este toto skusim diiik,

ne 21. 2. 2021 o 0:09 Jozef Riha <jose...@gmail.com> napísal(a):

--
Adela

Miro Mirecnet

V prvom rade si treba uvedomit, ze kompas nemozete kalibrovat v bytovke plnej zeleza. Nebude to fungovat.

Pekne to spravte v prirode (momo elektrickych drotov a daleko od zeleza)
a ono to zrazu zacne fungovat :)
M.

ne 21. 2. 2021 o 7:04 Adela Švončinárová <slowaczk...@gmail.com> napísal(a):