Použiteľné zdroje dát

Dávid G.

Ahojte,
rád by som sa spýtal, či existuje nejaká sociálna sieť z ktorej by bolo možno použiť dáta napr. o reštauráciach ako otváracie hodiny alebo tel. číslo. Google maps je jasné "Nie", ale pozeral som si FAQ na: https://wiki.osmfoundation.org/wiki/Licence/Licence_and_Legal_FAQi a zaujíma ma, či nejaká sociálna sieť spĺňa požiadavky na copyright.

Dávid.

Jakub Jelen

Ahoj,
nemyslim si, ze existuje nejaka socialni sit, ktera by tyto informace
mela a automaticky je poskytovala jako CC0 (public domain), ktera je v
podstate jedina kompatibilni s ODbL. Ale pokud najdes nejakou a ziskas
explicitni souhlas k vyuziti techto informaci od majitele tech dat,
lze je pouzit v OSM.

S pozdravem,
Jakub Jelen

Dávid G.

Majiteľ dát = sociálna sieť, či konkrétna napr. reštaurácia? Či to záleží na sociálnej sieti?

Dátum: streda 25. augusta 2021, čas: 15:44:04 UTC+2, odosielateľ: jak...@gmail.com

Jakub Jelen

Zalezi na siti, ale vetsinou je majitel dat prave ta socialni sit.